Бъдещето на столичната улица "Иван Вазов" ще се обсъжда на 11 септември

Дупка на улица "Иван Вазов", която се отвори два пъти за една седмица.

© Анелия Николова

Дупка на улица "Иван Вазов", която се отвори два пъти за една седмица.



Дали по улица "Иван Вазов" да има по-малко места за паркиране, повече място за пешеходците, пейки и озеленяване, ще се обсъжда във вторник - 11 септември от 18:30 ч., на събитие организирано от Столичната община.


В момента централната софийска улица в участъка от бул. "Васил Левски" до "Г.С.Раковски" е в ремонт, който започна през това лято и ще завърши в края на годината. От години настилката е в изключително лошо състояние - с кръпки и дупки, като ВиК системата не е подменяна от поставянето й.


Така на 11 септември общината кани в ресторант "Чекпойнт Чарли" живеещите на улицата и всички заинтересовани на дискусия, на която да се обсъди бъдещия облик на улицата. Предложението на общината е да намали местата за паркиране, като в тях постави велостойки, пейки, засади дървета, ограничаване на скоростта до 30 км, обособяване на места за временни обекти, а кофите за боклук да са под земята.


Всеки може да изпрати своите предложения на moyataulitsa@sofia-agk.com. до 17 септември.

Ключови думи към статията:

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2922 Неутрално

    Надявам се на разумни решения.

  2. 2 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 740 Весело

    На предишните избори кметица Юрдечка обеща да ремонтира по 30 км улици на година. За сведение - уличната мрежа в София е с обща дължина 3000 км :)

  3. 3 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 740 Весело

    Едното от нещата, които общината предлага, е да се ограничи скоростта по тази скромна уличка на 30 км/ч. Ами че то и без това там не се кара бързо. Това е типичен пример за преливане от пусто в празно, само за да се симулира някаква дейност.

  4. 4 Профил на choKo
    choKo
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Такъв кмет нема просто....имам чувството, че почти в цялата страна без София и Варна се правят много по-качествени ремонти. Такава гледка няма да видите никога в Бургас или Плодвив.

  5. 5 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Уж има назначени архитекти и специалисти, а се оказва, че за едно толкова елементарно нещо - дали да се сложат велостойки и пейки на една скромна уличка - ще се свиква едва ли не референдум, където гражданите да решали. Т.е. тези, които уж са специалисти по материята и тези, които са избрани да управляват, не си изпълняват задълженията, а си измиват ръцете и си търсят алиби за евентуални поредни недомислици, които се очаква да направят.

  6. 6 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Убеден съм, че живущите там, ще предпочетат място за колите си, а не дървета и пейки.Друг е въпросът какво ще е качеството на ремонта!

  7. 7 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 3110 Разстроено

    Ремонт на ремонта, на ремонта, на ремонта. Усвояваме едни пари.

    мурзилка
  8. 8 Профил на xkoleva
    xkoleva
    Рейтинг: 228 Неутрално

    "обособяване на места за временни обекти"

    Разбирайте сергии.

  9. 9 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 3880 Неутрално

    До коментар [#5] от "Smoke":

    Суверенът винаги има последната дума. Поне така е в демократичните държави.

    Иначе като говорим за улици, аз все още чакам да асфалтират ул. "Иван Кирков" в кв. "Манастирски ливади - Изток", както и евентуално да направят движението в района еднопосочно, за да няма конфликтни ситуации в тесните улички. Дано не им отнеме десетилетия.

    Цензурата не е страшна. Страшна е автоцензурата и манипулацията. (моя мисъл) | Най-лесно се управлява беден и прост народ. (управленски принцип у нас в годините на прехода, а може би и от по-рано)
  10. 10 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1875 Весело

    ...дали по улица "Иван Вазов" да има по-малко места за паркиране, повече място за пешеходците, пейки и озеленяване..?
    —цитат от коментар 0 на Статията

    туй е абсолютен нобрейнар и нема кво да се пита матрялът за таквиз елементарни работи, щот мое да окепази добрата идея... :)


    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  11. 11 Профил на Rosicams
    Rosicams
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Наличието на пейки предполага заседяването на компании вечер и нощем и вдигането на шум. При нас е така - до малко площадче сме и почти всяка вечер се пие и вика наоколо. Хубаво е да има зеленина, но под прозорците на хората обществените пейки не са добро решение, освен ако има начин да изгониш шумящите.

  12. 12 Профил на Opportunity (5498 days on Mars)
    Opportunity (5498 days on Mars)
    Рейтинг: 3348 Неутрално

    До коментар [#11] от "Rosicams":

    за това по принцип се плащат стотици милиони за полиция. не да си чешат...

  13. 13 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12504 Неутрално

    Един голям район в центъра на София трябва да стане само пешеходен. Колкото по-голям, толкова по добре. Сателитни паркинги за гости и собственици на жилища в този район., като всички си ги плащат, собствениците - с абонамент.
    (За сведение: Живея е центъра и карам кола.)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  14. 14 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1875 Весело

    нееднаж съм казвал... в центъра между париарха, ботев, сливница и левски не трябва да се допускат лични коли... само градския транспорт, таксита и електрически шатали да возят хората по малките улици... по работа само с пас маркиран с ясни часове за влизане и излизане...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  15. 15 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2845 Неутрално

    Ужас, каква е тази дупка?! Аз във Флорида съм виждал sinkholes, но дори и те не изглеждат толкова страшни.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK