Че откъде на къде? Детайла на ограничителите трябва да е в проекта, който общината е дала на изпълнителя. Той прави, каквото му възложат, както му възложат. Ако не са били възложени, а той ги е сложил разбирам, но едва ли такъв е случая.
Естествено, че лъжат...! Изпълнителят, който е спечелил поръчката, трябва да изпълни точно определен проект. Няма как да го накарат, да свърши нещо за своя сметка. Иначе, отворен остава въпросът, колко е сметката по монтажа, демонтажа и промените по тия ограничители.
"Тук сме безкомпромисни" ----- И как а да им вярвам на Герб, като всяко решение е предпоследно. И не за друго, а защото са некадърни. Съсипаха Образованието и сега ще си сърбат попарата. Това в комбинация с престъпните практики за кражби и корупция, ме прави голям песимист. А Фъндъкова е една много добра актриса, на конци.
Да слагат нагъсто еднометрови метлани колчета с метална капса отгоре, че да няма къде хората да си тъпчат фасовете, бъркалките и опаковките от дребни соленки и сладки – така никой няма да се блъска в тях и всички екперти просто няма как да не се съласят, че това е вариантът!!!
Предлагам, "Графа", да я консервират и запечат в капсула на времето, минимум за 100 години, та да спрем с идиотизмите. Ще са ми интересни коментарите на това поколение.
Da mihi factum, dabo tibi ius.
Без да защитавам ЖиПи-то... защо да е за тяхна сметка точно тая глупост?! Първо слагайте триъгълници, после махнете триъгълниците... сложете перки, махнете перките.. сега какво следва кубчета?!
Детайла на ограничителите трябва да е в проекта, който общината е дала на изпълнителя. Той прави, каквото му възложат, както му възложат. Ако не са били възложени, а той ги е сложил разбирам, но едва ли такъв е случая.
Един съвет към тая /умишлено пиша неправилно/ женица, изпълняваща несполучливо ролята на кмет на една столица, която би трябвало да е европейска, но благодарение на нея не е - да престане да обикаля телевизиите и да се оправдава като слаба ученичка, а да свърши поне в края на несполучливите си мандати малко смислена работа за благото на града и неговите жители.
Всъщност - всичко е за наша сметка.Ако не е до пари, е до време и неудобство, до качество и естетика. Но така е при ГЕРБ!За 10 години се доказаха, като повече некадърни, отколкото хитри!!!
Треба да си много напушен или нещо друго, за да омесиш трамваен път и пешеходна зона в едно. Нещо като да отидеш в джунглата при лъвовете и да си вървиш свободно и да си свиркаш "Аве к'во ше стане". Това си плаче за тротоар и е много интересно как са съгласували с КАТ, ако е имало такова нещо
Кметицата е тотално объркана женица: 1. Има проект и проекта е одобрен от Инвеститора - т.е. Общината; 2. Изпълнителя строи по одобрения проект; 3. Строителния надзор следи да няма СЪЩЕСТВЕНИ изменения във проекта по време на строителството. Ако има такива - следва одобряване на новия проект;
Или казано със други думи: нито кмета си разбира от работата, нито подчинените му. Но явно това е начина да набутат отново едни пари във човката на изпълнителя - Общината ще бъде осъдена за незаконосъобразно решение и така ще се замажат нещата със забавянето на ремонта - което пък е на път да бъде изравнено със първоначалния срок на строителство.
А "великият проектант" , дето гледал проекта във Мюнхен? Него кой ще го осъди за безобразния проект? Но проекта е одобрен от Общината и вече има печат "Образен"?
Пуркоа, мари юрдечке😀?!? Да не би изпълнителите да са сложили нещо по своя инициатива?!? Сложили са това което СТЕ ИМ поръчали (веднъж "перки", втория път-тази тъпотия)! ВИЕ, тайфата некадърници от оПщината барабар с некадърните ви проектанти!!! Хич биля няма ли тази оПщина един уравновесен инДженер на средна възраст с десетина години РЕАЛЕН стаж в бранжа, та да окне "царОТ е гол/на юрдечката кюлотите и мЕришат"😀?!? THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
Не е достатъчно мъж за да е инженер, и е пъзлив/недостатъчно гей да се нарече "интериор дизайнър😀!
Майтапът настрана, и извинения към хетеро'архитектите! Ама в НОРМАЛНИ държави има едни функционери между проектантите и поръчителите които контролират изцепките/дефектите на двамата: И на развилнялите се архитектчета (повечето от които виждат "нещата" само на чертеж, и понятие си нЕмат как това изглежда в действителност), и на поръчителите (НЕКАДЪРНИ държавни/общински служители).
Тези"междинни функционери" не бачкат безплатно, хонорарите са между 2 и 8% (ако правят и тех'надзор) от стойността на проекта. Ама се се доказали като полезни: Няяма тъпи изцепки от рода на перките по Графа, и крайният резултат е качествен! Демек оскъпяват проекта с 8 %, но предотвратяват кражби от порядъка на 15-20-30+ %, доставят качествен краен продукт ВОВРЕМЕ, не след 3-4-14 месеца.
ЕвреЙска ни работа😀! Ама бием палестинците, УУУУУ!!!! До коментар [#14] от "Borislav Jordanov":
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
Треба да си много напушен или нещо друго, за да омесиш трамваен път и пешеходна зона в едно. Нещо като да отидеш в джунглата при лъвовете и да си вървиш свободно и да си свиркаш "Аве к'во ше стане". Това си плаче за тротоар и е много интересно как са съгласували с КАТ, ако е имало такова нещо
Хайде, стига спекулации! В много европейски столици през пешеходните зони минават трамваи и то без никакви тротоари или ограничители! Трамваите в тези зони се движат изключително бавно от съображения за сигурност!
Служители в Община си опростяват животеца като заобикалят изискване за обществени поръчки чрез публичен търг. За "наши" фирми изпълнителки.
Щом като фирмата е "наша", т.е. е привилегировано близка с некои общински служители -- редно е (и) общинските служители да носят отговорност за конспиративния непубличен фарсов "търг" за възлагане на изпълнение.
Върху Община възложител се полага тежестта на Главен надзор наД изпълнение на "обществена поръчка".
Подобна организирана корупция е и при така (манипулативно) наричано популистко "саниране" на многофамилни сгради с десетки Конституционно неприкосновени жилища Конституционно неприкосновени частни собствености недвижими имота всяка (сграда).
На 17.01.2018 г в Народното Събрание на Република България се състоя възразителен процес дебат против "саниране", каквото произволно нещо е възлагано безалтернативно и в мрак против Многофамилни жилищни сгради (кооперации), в полза на шуробаджанашки изпълнители.
Глас в пустиня... Гласът на Народното Събрание не беше чут!!!
По лошо ще стане. Трамваите ще се блъскат в хората. Правото е на по-силния. На трамваите няма да им стане нищо , освен да се изцапат с човешка кожа и косми. Жалко за по-слабите, хората...
Само не знам ,защо махнаха тротоарите. Данчето плува в море от проблеми ,които сама си създава.
—цитат от коментар 23 на джендър дебне в храсталака
Като махнаха тротоарите , трябваше да махнат и трамвайните линии и да спрат трамвайното движение по тази улица , както направиха с Витошка, като я превърнаха в пешеходна зона. Графа и без това е тясна улица и няма място за трамваи и пешеходци. Само , че трамваите няма къде да заобикалят. Нескопосана работа.
Стилен вариант на старите черно-бели колчета, впрочем оказали се много сполучливи за целта.
"Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
До коментар [#39] от "tacheaux": За трамваите ще направят тунел от Перловската ... до съдебната палата, да речем. Ма и аз кво се обаждам. Като нищо ще го прочетат и ... Това са.. милиард , може би...
Тези ограничители изглеждат неудачни. Кой е виновен е друга тема.
Но, това не променя факта, че българин доволен - нема. Угодия нема. Каквото и да се направи все е зле/лошо. Абсолютно под всяка такава статия коментарите са такива.
Всичко е точно, изпълнителят не носи отговорност за проекта и нищо не е длъжен да плаща. КАТ бил наредил за сигурността на пешеходците. А новите ограничители, които ще се поставят, кой ще ги плаща. Столична община непрекъснато е в цикъл "ремонт на ремонта". Фирмата за ремонта на "Графа" е същата , която прави ремонт на НДК , където плочките се начупиха един месец след ремонта. Такава фирма веднага влиза в черен списък и не се допуска до ремонти на общиски обекти.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Тиква загубена
Рейтинг: 0 НеутралноДали???
Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!Doge
Рейтинг: 1228 НеутралноЧе откъде на къде? Детайла на ограничителите трябва да е в проекта, който общината е дала на изпълнителя. Той прави, каквото му възложат, както му възложат. Ако не са били възложени, а той ги е сложил разбирам, но едва ли такъв е случая.
Слава Україні!Petleshev
Рейтинг: 2477 НеутралноДо коментар [#1] от "Тиква загубена":
Бивш tww09306483.Естествено, че лъжат...! Изпълнителят, който е спечелил поръчката, трябва да изпълни точно определен проект. Няма как да го накарат, да свърши нещо за своя сметка.
Иначе, отворен остава въпросът, колко е сметката по монтажа, демонтажа и промените по тия ограничители.
svoboden
Рейтинг: 2536 НеутралноВ случая браво на общината.
NIKE
Рейтинг: 497 РазстроеноСега пък ще почнат да се блъскат в транваите.....
hope
Рейтинг: 2453 Неутрално"Тук сме безкомпромисни"
Любовта ще спаси света!!!-----
И как а да им вярвам на Герб, като всяко решение е предпоследно. И не за друго, а защото са некадърни. Съсипаха Образованието и сега ще си сърбат попарата. Това в комбинация с престъпните практики за кражби и корупция, ме прави голям песимист.
А Фъндъкова е една много добра актриса, на конци.
wwwtoчkacom
Рейтинг: 708 НеутралноЧовекът е единственото животно, което се спъва два пъти в един и същи камък.
nniikkii
Рейтинг: 461 НеутралноКрай, няма ги вече „перките"! Дано сега никой не се блъсне в стълб или дърво, да се препъне в бордюр или да му се препречи някое кошче за боклук...
val1320
Рейтинг: 413 НеутралноА бе,малоумници,КОГА ще направите нещо като хората, бе?!
EU defender
Рейтинг: 696 НеутралноДобре, но какво ще сложат на тяхно място. Сега няма тротоар и опасността от прегазване на пешеходец от трамвай е огромна.
The best way to predict the future is to invent it.Минас Бахдасарян
Рейтинг: 516 НеутралноТъпакова, не плещѝ глупости, всичко е за наша сметка.
Da mihi factum, dabo tibi ius.nniikkii
Рейтинг: 461 НеутралноДа слагат нагъсто еднометрови метлани колчета с метална капса отгоре, че да няма къде хората да си тъпчат фасовете, бъркалките и опаковките от дребни соленки и сладки – така никой няма да се блъска в тях и всички екперти просто няма как да не се съласят, че това е вариантът!!!
Минас Бахдасарян
Рейтинг: 516 НеутралноПредлагам, "Графа", да я консервират и запечат в капсула на времето, минимум за 100 години, та да спрем с идиотизмите.
Ще са ми интересни коментарите на това поколение. Da mihi factum, dabo tibi ius.
Borislav Jordanov
Рейтинг: 238 НеутралноТоя "ремонт" дали ще свърпи в близките две-три години?
И защо ще наказват изпълнителя, а не проектанта?
maddrum
Рейтинг: 532 НеутралноХубаво е народа да има къде да си разбива главата, белким другия път като иде до урната почне да я използва като бюлетинопуска.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4042 НеутралноСмешници !
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!SML
Рейтинг: 605 ЛюбопитноБез да защитавам ЖиПи-то... защо да е за тяхна сметка точно тая глупост?! Първо слагайте триъгълници, после махнете триъгълниците... сложете перки, махнете перките.. сега какво следва кубчета?!
В проекта няма ограничители, до колкото знам.
One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3056 НеутралноКаквото хванат с ремонти и все стават за смях!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleselqnin
Рейтинг: 2797 НеутралноА този , който е одобрил проекта....няма ли да се бръкне, ???
Строителен надзор....???
nema_labavo
Рейтинг: 1328 НеутралноА тия ограничители се слагаха по препоръка на КАТ ли беше, СДВР ли , МВР или нам си кой вече. Няма ли и те да кажат нещо по въпроса?
mbt34598035
Рейтинг: 272 НеутралноЕдин съвет към тая /умишлено пиша неправилно/ женица, изпълняваща несполучливо ролята на кмет на една столица, която би трябвало да е европейска, но благодарение на нея не е - да престане да обикаля телевизиите и да се оправдава като слаба ученичка, а да свърши поне в края на несполучливите си мандати малко смислена работа за благото на града и неговите жители.
Капабланка
Рейтинг: 578 НеутралноВсъщност - всичко е за наша сметка.Ако не е до пари, е до време и неудобство, до качество и естетика.
Но така е при ГЕРБ!За 10 години се доказаха, като повече некадърни, отколкото хитри!!!
hodounski
Рейтинг: 2447 ЛюбопитноСамо не знам ,защо махнаха тротоарите. Данчето плува в море от проблеми ,които сама си създава.
extraCACA
Рейтинг: 1706 Неутралнои тва откъде-накъде... какво е общото между изпълнителя и гробарските малоумия?
а самите 'ограничители" които ще се демонтират кой ще плати?
а следващите?
Хи-хи
Рейтинг: 1512 НеутралноТреба да си много напушен или нещо друго, за да омесиш трамваен път и пешеходна зона в едно. Нещо като да отидеш в джунглата при лъвовете и да си вървиш свободно и да си свиркаш "Аве к'во ше стане".
Това си плаче за тротоар и е много интересно как са съгласували с КАТ, ако е имало такова нещо
Doge
Рейтинг: 1228 НеутралноДо коментар [#17] от "FvH":
Слава Україні!В такъв случай, трябва да са записани в заповеедната книга на строежа от проектанта или надзора, като трябва да е приложен детайл към заповедта.
Doge
Рейтинг: 1228 НеутралноДо коментар [#17] от "FvH":
Слава Україні!В такъв случай, трябва да са записани в заповеедната книга на строежа от проектанта или надзора, като трябва да е приложен детайл към заповедта.
jif44392826
Рейтинг: 225 ГневноДа, да, за сметка на изпълнителя, който ще си приспадне разходите от парите, които всички данъкоплатци ще му платим.
Сит на гладен не вярваааа...
skara
Рейтинг: 1162 РазстроеноКметицата е тотално объркана женица:
Прави каквото трябва, да става каквото ще.1. Има проект и проекта е одобрен от Инвеститора - т.е. Общината;
2. Изпълнителя строи по одобрения проект;
3. Строителния надзор следи да няма СЪЩЕСТВЕНИ изменения във проекта по време на строителството. Ако има такива - следва одобряване на новия проект;
Или казано със други думи: нито кмета си разбира от работата, нито подчинените му. Но явно това е начина да набутат отново едни пари във човката на изпълнителя - Общината ще бъде осъдена за незаконосъобразно решение и така ще се замажат нещата със забавянето на ремонта - което пък е на път да бъде изравнено със първоначалния срок на строителство.
А "великият проектант" , дето гледал проекта във Мюнхен? Него кой ще го осъди за безобразния проект? Но проекта е одобрен от Общината и вече има печат "Образен"?
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 8 ВеселоПуркоа, мари юрдечке😀?!? Да не би изпълнителите да са сложили нещо по своя инициатива?!? Сложили са това което СТЕ ИМ поръчали (веднъж "перки", втория път-тази тъпотия)! ВИЕ, тайфата некадърници от оПщината барабар с некадърните ви проектанти!!! Хич биля няма ли тази оПщина един уравновесен инДженер на средна възраст с десетина години РЕАЛЕН стаж в бранжа, та да окне "царОТ е гол/на юрдечката кюлотите и мЕришат"😀?!?
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 8 ВеселоИнженерски виц: Що е то архитект?
Не е достатъчно мъж за да е инженер, и е пъзлив/недостатъчно гей да се нарече "интериор дизайнър😀!
Майтапът настрана, и извинения към хетеро'архитектите! Ама в НОРМАЛНИ държави има едни функционери между проектантите и поръчителите които контролират изцепките/дефектите на двамата: И на развилнялите се архитектчета (повечето от които виждат "нещата" само на чертеж, и понятие си нЕмат как това изглежда в действителност), и на поръчителите (НЕКАДЪРНИ държавни/общински служители).
Тези"междинни функционери" не бачкат безплатно, хонорарите са между 2 и 8% (ако правят и тех'надзор) от стойността на проекта. Ама се се доказали като полезни: Няяма тъпи изцепки от рода на перките по Графа, и крайният резултат е качествен! Демек оскъпяват проекта с 8 %, но предотвратяват кражби от порядъка на 15-20-30+ %, доставят качествен краен продукт ВОВРЕМЕ, не след 3-4-14 месеца.
ЕвреЙска ни работа😀! Ама бием палестинците, УУУУУ!!!!
До коментар [#14] от "Borislav Jordanov":
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
dnevnikar
Рейтинг: 3960 НеутралноUNITED EU UNION
Изпълнителите носят отговорност,
но първо: Възложителите.
Логически и по Закон за задълженията и договори.
Кметовете и кметици, архитекти главни птици...
ТЕ какво са си поръчали изпълнителят да свърши?
Управленкорупционерци свършили са далавери.
Свършили са, но и вършат.
Докога.
НАРОДЕ???
"Премахването на ограничителите на "Графа"
ще е за сметка на изпълнителите"
vassilun
Рейтинг: 4975 НеутралноХайде, стига спекулации! В много европейски столици през пешеходните зони минават трамваи и то без никакви тротоари или ограничители! Трамваите в тези зони се движат изключително бавно от съображения за сигурност!
Аptekar4eto
Рейтинг: 225 НеутралноА закупуването и монтажа на новите за чия сметка ще е?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4042 НеутралноДо коментар [#33] от "vassilun":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!С каква скорост точно ? Хайде да те видим.
dnevnikar
Рейтинг: 3960 НеутралноUNITED EU UNION
Защо "браво", крепостен селянино?
Служители в Община си опростяват животеца като заобикалят изискване за обществени поръчки чрез публичен търг.
За "наши" фирми изпълнителки.
Щом като фирмата е "наша", т.е. е привилегировано близка с некои общински служители -- редно е (и) общинските служители да носят отговорност за конспиративния непубличен фарсов "търг" за възлагане
на изпълнение.
Върху Община възложител се полага тежестта на Главен надзор
наД изпълнение на "обществена поръчка".
Подобна организирана корупция е и при така (манипулативно) наричано
популистко "саниране" на многофамилни сгради с десетки Конституционно неприкосновени жилища Конституционно неприкосновени частни собствености
недвижими имота всяка (сграда).
На 17.01.2018 г в Народното Събрание на Република България се състоя възразителен процес дебат против "саниране", каквото произволно нещо е възлагано безалтернативно и в мрак против Многофамилни жилищни сгради (кооперации),
в полза на шуробаджанашки изпълнители.
Глас в пустиня...
Гласът на Народното Събрание не беше чут!!!
До коментар [#4] от "svoboden":
В случая браво на общината.
vassilun
Рейтинг: 4975 ВеселоТайна е! Не казвам! :-)
tacheaux
Рейтинг: 4006 ВеселоПо лошо ще стане. Трамваите ще се блъскат в хората. Правото е на по-силния. На трамваите няма да им стане нищо , освен да се изцапат с човешка кожа и косми. Жалко за по-слабите, хората...
tacheaux
Рейтинг: 4006 ВеселоКато махнаха тротоарите , трябваше да махнат и трамвайните линии и да спрат трамвайното движение по тази улица , както направиха с Витошка, като я превърнаха в пешеходна зона. Графа и без това е тясна улица и няма място за трамваи и пешеходци. Само , че трамваите няма къде да заобикалят.
Нескопосана работа.
ТНТ
Рейтинг: 646 НеутралноАми например ето това:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn :ANd9GcRoo12sM-gtfzhJbIQKz2d_NapdSZGsmyx_Yl5L1Xt1fQcYMu5-kA
Стилен вариант на старите черно-бели колчета, впрочем оказали се много сполучливи за целта. "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
jappy68
Рейтинг: 279 ВеселоДо коментар [#35] от "КМЕТ В СЯНКА":
Със "съобразена", естествено.
zegi
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#39] от "tacheaux":
За трамваите ще направят тунел от Перловската ... до съдебната палата, да речем.
Ма и аз кво се обаждам. Като нищо ще го прочетат и ... Това са.. милиард , може би...
4i4oti
Рейтинг: 714 НеутралноКаквото и да се измисли все някоя патка ще пострада на улицата и даде нов повод на протестерите да плюят по Фандъкова.
z_axis
Рейтинг: 833 НеутралноТези ограничители изглеждат неудачни. Кой е виновен е друга тема.
Но, това не променя факта, че българин доволен - нема. Угодия нема.
Каквото и да се направи все е зле/лошо. Абсолютно под всяка такава статия коментарите са такива.
DDR
Рейтинг: 2173 ЛюбопитноВсички плювт изпълнителя, НО изпълнителят работи по одобрен и утвърден проект. Кой е одобрил колчетата?
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?sosy_jopy king
Рейтинг: 225 НеутралноВсичко е точно, изпълнителят не носи отговорност за проекта и нищо не е длъжен да плаща. КАТ бил наредил за сигурността на пешеходците. А новите ограничители, които ще се поставят, кой ще ги плаща. Столична община непрекъснато е в цикъл "ремонт на ремонта". Фирмата за ремонта на "Графа" е същата , която прави ремонт на НДК , където плочките се начупиха един месец след ремонта. Такава фирма веднага влиза в черен списък и не се допуска до ремонти на общиски обекти.
csx30583975
Рейтинг: 225 НеутралноАйде, ще ги премахнат тези ограничители, за да бъде доволен КАПРИЗНИЯТ столичанин! Аман от капризи! Как народът с това мислене ще е добре?!