Тиа ша си у'мрат на ината, начи! Напра'о си мисла, че пра'ат нъцки на софиянци ...
Спрете с простотиите бе, михлюзи! Просто без "ограничители", както е в старите части из цяла Европа и толкоз! По Витошка като няма "ограничители", та к'во, да не би да газат трамваите гражданята?
"Експертен съвет ще избира между два варианта за нови ограничители на "Графа"
Какво е гледал експертният съвет , като е одобрявал проекта? Защо допуснаха на тази тясна улица , по която минават трамваи и пешеходци , да премахнат тротоарите?
така че, продължавайте да гласувате за ГЕРБ, драги съселяни от столицата. Впрочем, архитектът на София бил от селото на Цецка Цачева, доколкото се носи слух, даже неин роднина бил. "Каквато попара си надробиш, такава ще сърбаш", народна поговорка.
А що за простотии дудне таа говорителка на квазимафиотската организация ГЕРБ, нема кво да се коментира. дори собственото и "проучване" твърди, че ЛАЙНО*-то има одобрение от МИНУС 15. за справка, омразният Радев е с ПЛЮС 36
А ме светнете, кък индивид с такова "одобрение" може да минимизира квато и да била щета??? още повече, като се обръща към най-долните черти на бърлгарите "и вие сте като нас, крадци и лъжци". Евала Лидере, евала буцо лой...
сега, бъргарският народ може и да е много хамаф и гробарите ептен да са го побъркали, ма чак пък толкова хамав не е
--- Министърпредседател : +28% : -43% Президент : +51% : -15% --- 0319-Alpha_Research_Public_Opinion.pdf --- * Борисов, от LINO, Leader In Name Only
Бетонирайте и линията на трамвая за да не минава и да се свършва.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
Защото некои служители са опасно невменяеми (или се преструват).
По-подходящи решения примери от близо и далече - бол. Дори ако се приеме, че разрушаването на тротоарите е приемливо.
* Цветен непрекъснат хоризонтален праг в сигнален цвят (жълт), както е в някои улици близки и далечни спрямо Гафа.
* Или такъв прекъснат "праг" - с ниски сигнални "кубчета" с височина сантиметър или два.
* Или с плоски ивици в сигнало жълто, както е метростанциите.
* Или с грапави ивици в сигнално жълто, пак там.
* Или с редица от ниски "кубчета" с по няколко светлинни червено отразяващи "точки", както е на метри от сивите щърбати камънаци по Графа: на пресечната улица Денкоглу.
"Решението" на Графа е мислено, планирано, одобрено, изпълнено... и отстоявано с бездейстие седмици или месец-два. Явно дразнещо и опасно, след множество сигнали.
Остри "предпазни" камънаци на пешеходна улица, при това в цвят сив - неразличим от общия фон на уличото платно (!).
Най-лесното и евтино нещо - докато умуват: Сигнална боя върху острите камъни от бетон "предпазващи перки". Но не...
Да сложат ограда с ток, като за крави, как му беше терминът...електропастир май.. Малък ампераж, че да не утрепе някой. Като ги поразтърси по няколко пъти ше свикнат шопите и селяните.
Тиа ша си у'мрат на ината, начи!Напра'о си мисла, че пра'ат нъцки на софиянци ...Спрете с простотиите бе, михлюзи!Просто без "ограничители", както е в старите части из цяла Европа и толкоз!По Витошка като няма "ограничители", та к'во, да не би да газат трамваите гражданята?
Ще започнат да влизат с колите и ще потрошат настилката, която и иначе не е от най-здраво залепените, за отрицателно време. Те на Витошка го правят постоянно, където няма релси, камо ли за Графа. Колчетата са абсолютно задължителни.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Ако става дума за онези колчета от 2 цолова (5 см) тръба, боядисана черно-бяло...май е ОК, познато нещо за софиянци. САмо да запоят металната капачка/да залЕпят пластмасовата, та някой докосващ се до колчето без капачката на не си пореже ръката.
Металните кабъри НЕ СА ОК! За една улица в София между Витошка Попа (бул. Патриарх Евтимий/Графа, където южният тротоар е доста тясен). Някой в миналите теми написа нещо от рода "в 21 век не може ли да се сложи нещо което святва/примигва ако трамвай е наблизо?"
Моят личен избор са едни бетонни колонки към 25 см' диаметър, височина към 40-50 см, ЕСТЕТИЧНИ (чакълът е цветен и речен, демек заоблен) , ВИДИМИ! Само камион (или 'Жи'Б с над 50 м/ч би ги бутнал и при нябрежното "закотвяне" в София). Има(ше) такива около входа на Южния парк от Витошка по бул' Арсенал-Бяла Черква. За 7 г' веднъж месечно виждах изкорубена колонка, и бая очукани но финкциониращи. И на куп други места-ВЪРШАТ работа.
ЛИЧНО мнение! ------------
Ще започнат да влизат с колите и ще потрошат настилката, която и иначе не е от най-здраво залепените, за отрицателно време. Те на Витошка го правят постоянно, където няма релси, камо ли за Графа. Колчетата са абсолютно задължителни.
По Витошка (Алабин/Солунска) отдавна няма релси. Но настилката поне до Солунска , където не е пешеходна зона, беше ОК (по памет).
Апропо, по нашенско разликата в цените за настилка между "улично платно" и "широк тротоар с движение на леки камионччета" е под 15% (ако се извади работата по инфраструктурите под тях). Асфалтът е по евтин от плочките (изчислени за движение на камиончета/бусчета до 3 т). Слоевете под най'горната настилка са почти еднакви (разлика от 5-10 см, и различни стандарти на трамбоване). Доминантното в разликата е че тротоара се отводнява напречно (към улицата) а улицата-до близката шахта за дъждовни води. И там е оскъпяването. Наште умници (БЕЗ КАВИЧКИ) въведоха тези стандарти защото прецениха че си струва да платиш повече за нещо което изисква минимална поддръжка в течение на години.
Ама "бием палестинците" (от онзи виц "а защо биете негрите")
П.С. Сърби ме ръката да изплякам една "фотоновина" (или фотогалерия с 24 снимки направени за 1/2 час време, не подбрани) със заглавие "НаШТ'И тротоари", 'ма май ня'а го напра'я-Що да ядосвам съфорумниците?
Редно е първо да пробват с металните габъри / все пак лондонска направа, нали така/, после да ги заменят със силиконови пъпчици / сиси, това-онова, редно е да се пробват/, за да решат накрая да върнат класическите чугунени колчета, които и преди ремонта изпълняваха функцията без да убият никого. Пълен кръговрат в усвояването и експертизирането. После г-жа Фандъкова ще излезе да ни обясни колко хубаво и съвсем в срок се е получило, като за цикъл от 5-6- експертни оценявания/изкоренявания на ограничители. Направо световен рекорд ;)
Фандъка да сподели, чий го д@рвеше експертния съвет досега?! Най-добре да изчака до изборите и столичани да се произнесат по адрес на малоумиео на настоящият СОС и изкуфялата кметица. И без това с маневрите си само печели време на изпълнителя, който няма как да се впише и в актуалните срокове!
При такава вопиюща некомпетентност, при такова откровено малоумие не ще се учудя, ако на четвъртия-петия път трагикомичният казус опре и до Консултативния съвет за национална сигурност...
Българина е прост човек ... Щом не може да си гледаш в краката като вървиш и Големият ти проблем са едни ограничители по една улица в София ... значи просто не ставаш. Това е. Дребнави мижитурки ;)
вестник дневник е медия контролирана от голяма северна държава-бензиностанция.
вестник дневник не е искрен с читателите си и ги третира като материал за облъчване и манипулация.
списвачите на вестник дневник нямат професионално ниво и не биха си намерили работа в свободния свят.
Аз припадам от смях от целата гражданска енергия дето струи тука от дневничето. Експертен съвет пълен с комплексирани граждани, ще решава перки ли да са или хойовое. То вкъщи експертите ходят със скъсани чорапи и миришат на пръжки, но се обличат като експерти и и ходят като на баня! "Експерти" ХАХАХАХАХАХ.Комплексари!! И да не збаравите критикаритееее да скложите средняка за ограничител та де не вземе некой експерт или пишман гражданин с права до небето да се не утепе - хахахахаха
Пак питам кой е виновен чак сега да се мисли за ограничители. Подозирам, че са КАТ, защото на огромните пана със "снимки" как ще изглежда улицата след ремонта няма ограничители, а те седят от самото начало, че и в медиите ги имаше публикувани още по време на обсъждането. Т.е. в случая не са виновни изпълнителте, което води към заключението, че ще им се плаща допълнително за слагането на ограничители. Габърите ми се виждат съмнителна работа, а и пак има опасност от спъване.
Аз припадам от смях от целата гражданска енергия дето струи тука от дневничето. Експертен съвет пълен с комплексирани граждани, ще решава перки ли да са или хойовое. То вкъщи експертите ходят със скъсани чорапи и миришат на пръжки, но се обличат като експерти и и ходят като на баня! "Експерти" ХАХАХАХАХАХ.Комплексари!! И да не збаравите критикаритееее да скложите средняка за ограничител та де не вземе некой експерт или пишман гражданин с права до небето да се не утепе - хахахахаха
Това си е чиста проба пилеене на народно пари! Ограничители, преподреждане на плочки, "нагдробни паметници" на тъпоумието и какво ли не. Рано или късно ще се отрази на джоба на софиянеца и не само на него.
Здравков се оказа по-голям некадърник и от Диков. На поста е от 2016г и от тогава няма един завършен ремонт без огромно гафове. И по-лошото - няма нито един нов започнат проект за нова улица или друга инфраструктура...
Толкова усилия и пари се попиляват около тези ограничители-ремонти а това вече ме навежда на мисълта, че касичката се е изпразнила доста и ще се търсят начини да се понапълни. А това са данъците-преки и косвени.
Питайте стар софиянец. Преди бомбардировките от БНБ към двореца имаше обозначена пешеходна пътека с железни ниски могилки. Решетъчни, нощем в тях светеха сини свитлени.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4156 НеутралноПак познах, че ще ги махнат.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!tacheaux
Рейтинг: 4382 НеутралноГлупостта се сгъстява. Преди беше на всеки километър, сега е на всеки метър.
xm...
Рейтинг: 1293 ВеселоТиа ша си у'мрат на ината, начи!
Напра'о си мисла, че пра'ат нъцки на софиянци ...
Спрете с простотиите бе, михлюзи!
Просто без "ограничители", както е в старите части из цяла Европа и толкоз!
По Витошка като няма "ограничители", та к'во, да не би да газат трамваите гражданята?
tacheaux
Рейтинг: 4382 Неутрално"Експертен съвет ще избира между два варианта за нови ограничители на "Графа"
Какво е гледал експертният съвет , като е одобрявал проекта? Защо допуснаха на тази тясна улица , по която минават трамваи и пешеходци , да премахнат тротоарите?
dokoga...
Рейтинг: 264 НеутралноСтрасбург, Грац и по други земни кълбета НЯМА физически ограничители
Спечелихме битка, но не и войната!doroteus
Рейтинг: 1445 НеутралноНека поне един ЕКСПЕРТ да е СОФИЯНЕЦ /ама роден в София / ! Не се шегувам !
Noise
Рейтинг: 264 ВеселоАхахаха, експертен съвет...Тия все едно най-малкото мисия до Марс обсъждат..
Sutor, Ne Supra Crepidam!Дедо Крум
Рейтинг: 213 Неутралнотака че, продължавайте да гласувате за ГЕРБ, драги съселяни от столицата. Впрочем, архитектът на София бил от селото на Цецка Цачева, доколкото се носи слух, даже неин роднина бил. "Каквато попара си надробиш, такава ще сърбаш", народна поговорка.
Дедо Крумdoroteus
Рейтинг: 1445 НеутралноДо коментар [#8] от "Дедо Крум":
А Корнелия Нинова не е била любимка на Костов , а негова извънбрачна дъщеря ! Дедо , дедо не мой с РОГО !
Шихан Йордечка
Рейтинг: 8 НеутралноКога Сенсей Барисаф и Шихан Йордечка ше си платят масрафа?
Шихан Йордечка
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#9] от "doroteus":
А що за простотии дудне таа говорителка на квазимафиотската организация ГЕРБ, нема кво да се коментира. дори собственото и "проучване" твърди, че ЛАЙНО*-то има одобрение от МИНУС 15. за справка, омразният Радев е с ПЛЮС 36
А ме светнете, кък индивид с такова "одобрение" може да минимизира квато и да била щета??? още повече, като се обръща към най-долните черти на бърлгарите "и вие сте като нас, крадци и лъжци". Евала Лидере, евала буцо лой...
сега, бъргарският народ може и да е много хамаф и гробарите ептен да са го побъркали, ма чак пък толкова хамав не е
---
Министърпредседател : +28% : -43%
Президент : +51% : -15%
---
0319-Alpha_Research_Public_Opinion.pdf
---
* Борисов, от LINO, Leader In Name Only
Дедо Крум
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#9] от "doroteus"
Дедо КрумЕ па ти не знаеш ли за Корнелия?
Шихан Йордечка
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "doroteus":
що е гробар, все е мърша...
Кум Лисан
Рейтинг: 528 НеутралноБетонирайте и линията на трамвая за да не минава и да се свършва.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.etty1
Рейтинг: 1670 ВеселоХайде, слагайте габърите и ни спестете кашпите и други украски! Експерти!
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinRIP BG
Рейтинг: 915 Неутрално#ХУБАВОЕ #FUNDUCK
Искам този път да бъдат във формата на опашната перка на кашалот, моля...
dnevnikar
Рейтинг: 3877 РазстроеноUNITED EU UNION
Защото некои служители са опасно невменяеми (или се преструват).
По-подходящи решения примери от близо и далече - бол.
Дори ако се приеме, че разрушаването на тротоарите е приемливо.
* Цветен непрекъснат хоризонтален праг в сигнален цвят (жълт),
както е в някои улици близки и далечни спрямо Гафа.
* Или такъв прекъснат "праг" - с ниски сигнални "кубчета" с височина
сантиметър или два.
* Или с плоски ивици в сигнало жълто, както е метростанциите.
* Или с грапави ивици в сигнално жълто, пак там.
* Или с редица от ниски "кубчета" с по няколко светлинни червено отразяващи "точки",
както е на метри от сивите щърбати камънаци по Графа:
на пресечната улица Денкоглу.
"Решението" на Графа е мислено, планирано, одобрено, изпълнено... и отстоявано с бездейстие седмици или месец-два.
Явно дразнещо и опасно, след множество сигнали.
Остри "предпазни" камънаци на пешеходна улица,
при това в цвят сив - неразличим от общия фон на уличото платно (!).
Най-лесното и евтино нещо - докато умуват:
Сигнална боя върху острите камъни от бетон "предпазващи перки".
Но не...
До коментар [#4] от "tacheaux":
"Експертен съвет ще избира между два варианта за нови ограничители на "Графа"
Какво е гледал експертният съвет , като е одобрявал проекта?
Защо допуснаха на тази тясна улица , по която минават трамваи и пешеходци ,
да премахнат тротоарите?
lon01600906
Рейтинг: 8 НеутралноНа мястото на всяка перка на акула да сложат по един минипаметник в човешки ръст!
Sic transit gloria mundiИмаме толкова много значими личности ,които нямат паметници никъде!
Ако го направят скоро ще стане туристическа атракция...
Маршалов
Рейтинг: 470 НеутралноДа сложат ограда с ток, като за крави, как му беше терминът...електропастир май.. Малък ампераж, че да не утрепе някой. Като ги поразтърси по няколко пъти ше свикнат шопите и селяните.
мурзилкаcinik
Рейтинг: 2119 НеутралноЩе започнат да влизат с колите и ще потрошат настилката, която и иначе не е от най-здраво залепените, за отрицателно време. Те на Витошка го правят постоянно, където няма релси, камо ли за Графа. Колчетата са абсолютно задължителни. „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
jmf29537805
Рейтинг: 401 НеутралноТия, народните пари за нищо ги нямат.
Левски половината от тях щеше да ги изколи.
xxl17532244
Рейтинг: 219 НеутралноТърси се меринджей на водопад.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 8 НеутралноАко става дума за онези колчета от 2 цолова (5 см) тръба, боядисана черно-бяло...май е ОК, познато нещо за софиянци. САмо да запоят металната капачка/да залЕпят пластмасовата, та някой докосващ се до колчето без капачката на не си пореже ръката.
Металните кабъри НЕ СА ОК! За една улица в София между Витошка Попа (бул. Патриарх Евтимий/Графа, където южният тротоар е доста тясен). Някой в миналите теми написа нещо от рода "в 21 век не може ли да се сложи нещо което святва/примигва ако трамвай е наблизо?"
Моят личен избор са едни бетонни колонки към 25 см' диаметър, височина към 40-50 см, ЕСТЕТИЧНИ (чакълът е цветен и речен, демек заоблен) , ВИДИМИ! Само камион (или 'Жи'Б с над 50 м/ч би ги бутнал и при нябрежното "закотвяне" в София). Има(ше) такива около входа на Южния парк от Витошка по бул' Арсенал-Бяла Черква. За 7 г' веднъж месечно виждах изкорубена колонка, и бая очукани но финкциониращи. И на куп други места-ВЪРШАТ работа.
ЛИЧНО мнение!
------------
По Витошка (Алабин/Солунска) отдавна няма релси. Но настилката поне до Солунска , където не е пешеходна зона, беше ОК (по памет).
Апропо, по нашенско разликата в цените за настилка между "улично платно" и "широк тротоар с движение на леки камионччета" е под 15% (ако се извади работата по инфраструктурите под тях). Асфалтът е по евтин от плочките (изчислени за движение на камиончета/бусчета до 3 т). Слоевете под най'горната настилка са почти еднакви (разлика от 5-10 см, и различни стандарти на трамбоване). Доминантното в разликата е че тротоара се отводнява напречно (към улицата) а улицата-до близката шахта за дъждовни води. И там е оскъпяването. Наште умници (БЕЗ КАВИЧКИ) въведоха тези стандарти защото прецениха че си струва да платиш повече за нещо което изисква минимална поддръжка в течение на години.
Ама "бием палестинците" (от онзи виц "а защо биете негрите")
П.С. Сърби ме ръката да изплякам една "фотоновина" (или фотогалерия с 24 снимки направени за 1/2 час време, не подбрани) със заглавие "НаШТ'И тротоари", 'ма май ня'а го напра'я-Що да ядосвам съфорумниците?
До коментар [#20] от "cinik":
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
neut
Рейтинг: 470 НеутралноЕпопея на некадърността
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restКорки
Рейтинг: 2802 НеутралноЕкспертите трябва да бъдат от производителите на светомузикални устройства за дискотеки. Така Графа ще стане културна забележителност.
Червена линия, червен картонМанчо
Рейтинг: 2494 ВеселоРедно е първо да пробват с металните габъри / все пак лондонска направа, нали така/, после да ги заменят със силиконови пъпчици / сиси, това-онова, редно е да се пробват/, за да решат накрая да върнат класическите чугунени колчета, които и преди ремонта изпълняваха функцията без да убият никого. Пълен кръговрат в усвояването и експертизирането. После г-жа Фандъкова ще излезе да ни обясни колко хубаво и съвсем в срок се е получило, като за цикъл от 5-6- експертни оценявания/изкоренявания на ограничители. Направо световен рекорд ;)
Мараба, С-ДС доносници!2.5
Рейтинг: 1154 НеутралноФандъка да сподели, чий го д@рвеше експертния съвет досега?!
I Want To BelieveНай-добре да изчака до изборите и столичани да се произнесат по адрес на малоумиео на настоящият СОС и изкуфялата кметица.
И без това с маневрите си само печели време на изпълнителя, който няма как да се впише и в актуалните срокове!
Practic
Рейтинг: 297 ВеселоПри такава вопиюща некомпетентност, при такова откровено малоумие не ще се учудя, ако на четвъртия-петия път трагикомичният казус опре и до Консултативния съвет за национална сигурност...
babalyuga
Рейтинг: 411 НеутралноДайте 3 дни с анкета и право на глас.
Колко му е:)
Darin Ivanov
Рейтинг: 389 НеутралноДо коментар [#6] от "doroteus":
XТрудно, няма мат'риал.
jif44392826
Рейтинг: 213 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "PisnaMi":
Нека добавя и Женева...
Нека отсега заложа и кажа: Нито един от двата варианта няма да е сполучлив...
vstoyanov
Рейтинг: 495 Неутралнотия са по-добри от монти пайтън хахах
mop36557620
Рейтинг: 270 НеутралноБългарина е прост човек ...
Щом не може да си гледаш в краката като вървиш и Големият ти проблем са едни ограничители по една улица в София ... значи просто не ставаш. Това е.
Дребнави мижитурки ;)
Октавиан
Рейтинг: 264 Неутрално"експертен". "ЕКСПЕРТЕН".
вестник дневник е медия контролирана от голяма северна държава-бензиностанция. вестник дневник не е искрен с читателите си и ги третира като материал за облъчване и манипулация. списвачите на вестник дневник нямат професионално ниво и не биха си намерили работа в свободния свят.Шихан Йордечка
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#33] от "mop36557620":
що е гробар, все е мърша...
Хи-хи
Рейтинг: 1590 НеутралноТребе си тротоар. Ама Гербер само от апартамент разбира, тротоара е сложна работа
selqnin
Рейтинг: 2676 НеутралноСамо да ви информирам за очевидният факт че извън София също ИМА България!!!
izbiram
Рейтинг: 426 НеутралноАз припадам от смях от целата гражданска енергия дето струи тука от дневничето. Експертен съвет пълен с комплексирани граждани, ще решава перки ли да са или хойовое. То вкъщи експертите ходят със скъсани чорапи и миришат на пръжки, но се обличат като експерти и и ходят като на баня! "Експерти" ХАХАХАХАХАХ.Комплексари!! И да не збаравите критикаритееее да скложите средняка за ограничител та де не вземе некой експерт или пишман гражданин с права до небето да се не утепе - хахахахаха
Мондиана
Рейтинг: 1372 НеутралноПак питам кой е виновен чак сега да се мисли за ограничители. Подозирам, че са КАТ, защото на огромните пана със "снимки" как ще изглежда улицата след ремонта няма ограничители, а те седят от самото начало, че и в медиите ги имаше публикувани още по време на обсъждането. Т.е. в случая не са виновни изпълнителте, което води към заключението, че ще им се плаща допълнително за слагането на ограничители.
Габърите ми се виждат съмнителна работа, а и пак има опасност от спъване.
vstoyanov
Рейтинг: 495 Неутралноееееееей. имам около половин М ЕУР само на разплащателната и редовно мириша на пръжки и сливова. аре да си имаме уважението плс :Д :Д :Д
citoyen
Рейтинг: 1182 НеутралноТова си е чиста проба пилеене на народно пари! Ограничители, преподреждане на плочки, "нагдробни паметници" на тъпоумието и какво ли не. Рано или късно ще се отрази на джоба на софиянеца и не само на него.
vasill
Рейтинг: 453 НеутралноОт споделена, улицата стана - разделена!
tvr18355030
Рейтинг: 418 НеутралноЗдравков се оказа по-голям некадърник и от Диков. На поста е от 2016г и от тогава няма един завършен ремонт без огромно гафове. И по-лошото - няма нито един нов започнат проект за нова улица или друга инфраструктура...
citoyen
Рейтинг: 1182 НеутралноТолкова усилия и пари се попиляват около тези ограничители-ремонти а това вече ме навежда на мисълта, че касичката се е изпразнила доста и ще се търсят начини да се понапълни. А това са данъците-преки и косвени.
ahasver
Рейтинг: 726 НеутралноПитайте стар софиянец. Преди бомбардировките от БНБ към двореца имаше обозначена пешеходна пътека с железни ниски могилки. Решетъчни, нощем в тях светеха сини свитлени.