Пет частни автобусни линии в София стават пак общински

Пет частни автобусни линии в София стават пак общински

© Юлия Лазарова



Столичната община си върна пет автобусни линии на градския транспорт от частни оператори. Линиите с номера 5, 7, 8, 10 и 14 вече ще се обслужват от "Столичния автотранспорт". Информацията съобщи Столичната община.


Досега по тези линии са се движили автобуси, произведени през 2008 г. и без климатик. Общината ще ги смени с дизелови Yutong, произведени в Китай през 2016 г. Те са изцяло климатизирани, с нисък под и със стандарт Евро 6.


Автобусна линия 5 е от кв. "Гео Милев" до с. Долни Лозен, №7 е от Гара Искър до жп Гара Верила, №8 е от Кривина до с. Герман, №10 е от Бусманци до кв. "Димитър Миленков", №14 е от Автостанция "Изток" до Гара Искър.


От 11 юли линия №1, която е от кв."Гео Милев" до Кокаляне, също се поема от общинското дружество "Градски автотранспорт".

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    Идеално, стават частни вероятно по държавни цени. Вероятно 5 стотинки на километър трасе, 20 стотинки на тон автобус и 0. 70лв квадратния метър за сградите в които се помещават пътният състав и различните офиси. Чудя се колко сега са похарчени за обратното действие.

    мурзилка
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    А уж честните частници щяха да развиват бизнеса по-добре от държава и община !!!

  3. 3 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1079 Неутрално

    пофално
    край на бръкмите

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5322 Неутрално

    НА КАКВА ЦЕНА ГИ ОТКУПИХА ОТ СТОЛАРСКИ !?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    А уж честните частници щяха да развиват бизнеса по-добре от държава и община !!!
    —цитат от коментар 2 на 442


    Няма как да имаш система за интегриран градски транспорт като линиите са разхвърляни между различни фирми. Те пък трудно могат да предоставят качествена услуга, защото нямат достатъчно резерви, нямат достатъчен хоризонт в бъдещето да инвестират, а и по подразбиране искат да са на печалба. Ама колко - десетина години ли минаха от началото на този експеримент и едни хора взеха едни пари, а масово пътниците бяха недоволни.

  6. 6 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2129 Неутрално

    А уж честните частници щяха да развиват бизнеса по-добре от държава и община !!!
    —цитат от коментар 2 на 442


    А дали частниците са били честни?

    Ще ми е интересно да видя сметката - колко са стрували тези линии до сега и колко ще струват тези линии (включително дотациите) след година и след две години. Също интересно е дали шофьорите ще стачкуват за по-високи заплати.

  7. 7 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4750 Неутрално

    Дано да е за доброто на столичани

  8. 8 Профил на deasly
    deasly
    Рейтинг: 93 Неутрално

    Видях заглавието и за момент си помислих, че е дошъл края на гаврата с пътниците, наречена 204.....

  9. 9 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    До коментар [#4] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не са ги откупили и пишат глупости, заменят Мерцедесите на Столарски с Итонг, които видители били климатизирани и досегашните бяха климатизирани. По-скоро се пита в задачата защо не са му взели и останалите линии 1 и 3.

  10. 10 Профил на wpo34378687
    wpo34378687
    Рейтинг: 374 Неутрално

    И ще стане като във Варна.Уж за по-добро,но сега билета им е 2 пъти по скъп.

  11. 11 Профил на T.M.
    T.M.
    Рейтинг: 361 Гневно
  12. 12 Профил на shakez
    shakez
    Рейтинг: 456 Неутрално

    До коментар [#11] от "T.M.":

    И аз това питам

    ЛИНИЯ 204 КОГА?!?!?!?!?!?!?!
    —цитат от коментар 11 на T.M.


    И аз това питам?!?!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK