Продажбите на годишни карти за столичния градски транспорт са се увеличили близо 120 пъти

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2904 Неутрално

    Може да се е увеличила само с 20% а до 120пъти да не е като с парко местата на на синята зона. дето някой ги плаща и някой прибира парсата като в общината на не влиза нищо?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на Котаранц
    Котаранц
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Най-вероятно всички роми са си купили карти ,за да изрядни пътници в градския транспорт...

    Черен хайвер за черна лъскава козина!
  3. 3 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    Нормално е, след като с карта е много по-евтино. Я елате във Варна, където годишната карта за всички линии е 870 лв. да видите дали някой си купува...

  4. 4 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#3] от "Лео":

    То пък у Варна има ли смисъл от всички линии. Веднъж се возих в някакъв рейс за летището, ами той мина през всички еднопосочни улици в центъра, хората вдегаха скандали, че не работела системата за билети и те така.

  5. 5 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Малоумняци:
    При средно дневни пътувания около 700 000 броя с градски транспорт, тези 30 000 пътувания с годишна карта са около 4% - по малко от гратасчийте.. Егати успеха.
    Я вижте и колко е загубата от работата на т.н. нощен транспорт - около 700 000 лв. Кой го плаща - в цената на билета ли е включена тази загуба.

  6. 6 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    До коментар [#5] от "Софианец":

    Към 1 500 000 са дневните пътувания, тези с годишните карти пътуват поне по 2 пъти на ден.

  7. 7 Профил на Grosskopf
    Grosskopf
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Само едно много бързо сравнение. Персонализираната карта за градския в София е 365 лв. на година. В Прага тя е 277 лв. Неперсонализираната е 600 лв, в Прага 463 лв.
    И дори нищо друго, само метрото да вземем за сравнение - в София 2 линии, 35 станции, 40 км. В Прага 3 линии, 61 станции, 65 км.
    http://www.myczechrepublic.com/prague/tickets_fares.html
    Магьосници си имат в пражката община, ей!

  8. 8 Профил на deinakz
    deinakz
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И какво от това? Увеличили ли са се пътниците в градския транспорт? От Пресцентъра мълчат. Цената на билета продължава да е без обосновка и това, че от общината искали всички масово да си купуват карти, не е отговор.

  9. 9 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Разни мнения, но картата си е едно голямо удобство

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  10. 10 Профил на TanitaS
    TanitaS
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Ами след като увеличиха цената на билета, съвсем нормално е да се увеличи продажбата на годишни карти, само че не само те са се увеличили, а и гратисчиите.

    TanitaS
  11. 11 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2732 Неутрално

    В Атина цената на една карта е €30,(60лв.) за месец,за всички видове транспорт,(автобусен,метро и т.н.),за всички линии!


    До коментар [#3] от "Лео":


    До коментар [#4] от "victortrt":


    До коментар [#7] от "Grosskopf":

  12. 12 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 661 Неутрално

    До коментар [#6] от "Димитър Димитров":

    И по вашите данни, това е точно и само 4 %. Страшен успех. А защо не кажат с колко са им паднали пътниците след увеличаване цената на билета?

  13. 13 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    Само едно много бързо сравнение. Персонализираната карта за градския в София е 365 лв. на година. В Прага тя е 277 лв. Неперсонализираната е 600 лв, в Прага 463 лв. И дори нищо друго, само метрото да вземем за сравнение - в София 2 линии, 35 станции, 40 км. В Прага 3 линии, 61 станции, 65 км.http://www.myczechrepublic.com/prague/tickets_fares.html Магьосници си имат в пражката община, ей!
    —цитат от коментар 7 на Grosskopf


    магьосници или комунисти субсидиращи ГТ? На печалба ли са?

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  14. 14 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1247 Любопитно

    Петров каза още, че нередовните пътници са около 7%. "Това число е на база оперативни данни от нашите контрольори, които са 240 на брой
    ---
    Тези са само хванатите...

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  15. 15 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 661 Неутрално

    И защо ми праскате минуси - за нощния транспорт? Защо ще плащаме тези 700 000 лв., които СО включва в разходите и съответно в стойността на билетите. Като искате нощен транспорт - ползвайте електрическите тротинетки, хем кеф, хем пил, хем по всяко време...., нали сте баровци.... Аре....

  16. 16 Профил на milen123
    milen123
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#13] от "Пешката":

    Градският транспорт е обществена услуга и не е важно да е на печалба. Ако не е на загуба, пак е постижение, защото в повечето градове по света градският транспорт губи пари.

  17. 17 Профил на milen123
    milen123
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Кой ви каза, че не влиза нищо? Таксите от синя и зелена зона покриват загубите на градския транспорт. Не случайно и градският транспорт и синята и зелена зона са в една компания.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK