Полицията е пресякла опити да бъдат откраднати е-тротинетки

Полицията е пресякла опити да бъдат откраднати е-тротинетки

© Надежда Чипева



Съобщенията в някои медии днес за откраднати 15 електрически тротинетки още в първите дни на новата услуга в София предизвика изявление на Тамаш Тот, оперативен мениджър във фирмата Lime. Тя е най-голямата компания за споделени е-тротинетки в света и отскоро предоставя двуколесните си превозни средства в столицата.


"През изминалите дни имаше опит за кражба на 2 електрически тротинетки, но благодарение на бързата реакция на полицията и нашето съвместно сътрудничество те бяха намерени", обяви Тот, който е унгарски гражданин. Той благодари на активните граждани на столицата, които са подали сигнали до полицията и до фирмата.


Извършителите са заловени, те са трима души, уточниха за "Дневник" от общинския проект "Зелена София", който е инициатор на новата транспортна услуга "Споделено пътуване".




Тротинетките не могат да се използват, без да бъдат отключени, тъй като колелата са блокирани и при опит за преместване се задейства алармен сигнал, отбеляза Тамаш Тот. Фирмата Lime си сътрудничи с полицията, за да гарантира идентифициране, докладване и документиране на всяко незаконно поведение, добави той.


"За по-голяма сигурност скутерите се следят постоянно от GPS система и могат да бъдат намерени по всяко време. Lime разработва свой собствен персонализиран модел тротинетки, което означава, че ако някой се опита да вземе определени части от нашите тротинетки, те няма да бъдат подходящи за никой друг модел на пазара", обясни Тот.


Всеки нерегламентиран опит за употреба ще бъде докладван в полицията като кражба и ще бъдат предприети стъпки в посока разследване на случая, предупреждават от фирма Lime.

Коментари (58)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Илиана
    Илиана
    Рейтинг: 617 Разстроено

    Не само тротинетките, но и новопоставените чугунени колчета по Графа яе окрадат!!!

  2. 2 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1729 Неутрално

    Е няма как, Бай Ганьо трябваше да пробва дали ще мине номера.

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3319 Неутрално

    имаше опит за кражба на 2 електрически тротинетки, но благодарение на бързата реакция на полицията
    ____________
    Значи могат да намерят две корпоративни тротинетки а разследвано на кражбите от жилища които са много през летния сезон, не им се получава???





    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 2980 Неутрално

    Дано ги пратят в дранголника.

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  5. 5 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1491 Любопитно

    М, така де. А аз още чакам полицията да открие моите две откраднати велосипеда. Вече три години чакам.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  6. 6 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    Е няма как, Бай Ганьо трябваше да пробва дали ще мине номера.
    —цитат от коментар 2 на zxp53317185


    Предполагам че пичовете от Lime са видели толкова номера по света, че едва ли Ганчо точно ще им направи кой знае, какво впечатление.

  7. 7 Профил на Borislav Jordanov
    Borislav Jordanov
    Рейтинг: 386 Неутрално

    имаше опит за кражба на 2 електрически тротинетки, но благодарение на бързата реакция на полицията____________Значи могат да намерят две корпоративни тротинетки а разследвано на кражбите от жилища които са много през летния сезон, не им се получава???
    —цитат от коментар 3 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Уви, Лаймаджиите са си опекли работите с GPS-и све, и ушев няма накъде да мърда, освен да си свърши работа. Ти вкъщи не можеш да си сложиш GPS на всяка дрънкулка, телевизор или каквото и да е. Пък тях ушев после трябва и да ги описва, ти да ходиш да разпознаваш едно по едно... тежка работа е това за една фуражка.

  8. 8 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2853 Неутрално

    Снимката е добре брандирана и май "новината" е част от зле скрита рекламна кампания?!?!?!

  9. 9 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1636 Весело

    И как точно тия тримата ще си поделят две тротинетки :)))

  10. 10 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2078 Весело

    Чудят се от Лайм как да си направят реклама. Някой ли не вдява, че тоя шум около "кражбата", е за да се пише още и споменава името на фирмата и какво предлага, в медиите . Които са балъци да вярват че става въпрос за истински опит за кражба.

    мурзилка
  11. 11 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1729 Неутрално

    Предполагам че пичовете от Lime са видели толкова номера по света
    —цитат от коментар 6 на karatista


    А със сигурност, но бай ти Ганя това не го е предвидил и все пак е решил да си пробва късмета ;)

  12. 12 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2078 Весело

    Снимката е добре брандирана и май "новината" е част от зле скрита рекламна кампания?!?!?!
    —цитат от коментар 8 на selqnin


    +++++++++++++++++++

    мурзилка
  13. 13 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 1600 Весело

    "...За по-голяма сигурност скутерите се следят постоянно от GPS система и могат да бъдат намерени по всяко време..."

    И къде точно са блеснали ушевите, че не схванах?

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  14. 14 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Ганьо на джипиеси не вярва!

  15. 15 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2078 Весело

    Не е истина това колко балъци има, които вярват на всичко което им се поднесе.

    мурзилка
  16. 16 Профил на Nada Tomba
    Nada Tomba
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    Полицията не ми колата, защото всичко е откуп или на части, ако няма Каско. Навън разчитат на доброто име на полицията и да не каже кмета, че много престъпност има.

  17. 17 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Аман от тези глупави тротинетки.

    Какво още ще измислите, за да напишете поредната статия за тях?

    I had a dream, Joe
  18. 18 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2853 Неутрално

    Колегите от ПР-а и бранд мениджърите на въпросната телекомуникационна компания ни пробутват много плосък и калташки номер!!!
    На село тези не минават!!!

  19. 19 Профил на Nada Tomba
    Nada Tomba
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    Имаше една стаичка, в която влизаш и се снимаш пред НДК. Целувки ли бяха кво бяха .

  20. 19 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2078 Весело

    Като гледам с една снимка и статия са минимум три реклами на Лайм, на тия от общината, които цоцат бюджетни средства през проекта наречен "Зелена" София и на Ментел(А1). Редакцията, не бързайте да ме триете, а първом си признайте, декларирахте ли си всичките приходи пред НАП, или за парите които Ви плащат за такива необозначени като реклама статии, си траете и само прибирате?

    мурзилка
  21. 21 Профил на ultranorth
    ultranorth
    Рейтинг: 223 Неутрално

    Ганьо бави ли ги тротинетките?

  22. 22 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 2568 Неутрално

    До коментар [#9] от "nema_labavo":

    Може би са мислили да ги продадат.
    Моята струва 400 евро (399, по-точно)

  23. 23 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    Когато разбрах, че са въвели тротинетките, първата ми мисъл беше, че ще ги окрадат. Само вградените устройства ги пазят, иначе вече да ги няма.

  24. 24 Профил на Пакоджет
    Пакоджет
    Рейтинг: 262 Неутрално

    Седят Пена и Мара на пейка пред двора на къщата на Пена. По едно време черен джип с голяма скорост изпуска завоя и се хвърля в дерето на селската река.
    - Пеноо, още един с GPS навигация..., казала Мара.

    Пакистанец кара джет ;)
  25. 25 Профил на Пуйката
    Пуйката
    Рейтинг: 916 Любопитно

    Е няма как, Бай Ганьо трябваше да пробва дали ще мине номера.
    —цитат от коментар 2 на zxp53317185


    Бай Хасан по- скоро..

  26. 26 Профил на objektivist96
    objektivist96
    Рейтинг: 3635 Весело

    [quote]...А аз още чакам полицията да открие моите две откраднати велосипеда. Вече три години чакам.[/quote]
    Това, сигурно е така,защото велосипедите не са имали GPS...Инак, полицаите ни да са ги открили отдавна...
    Като се разтичат,че като започнат едни процесуално-следствени действия ...:)))

  27. 27 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3314 Неутрално

    До коментар [#6] от "karatista":

    Докарва малко на реклама... Или крадците са пълни аматьори.
    Ако се вкара тротинетката някъде, където няма обхват ГПС-а и се разглоби, какво ще хванат? Предполагам, че няма да отнема много време. Това е тротинетка, не е кола да я накичиш с два или три ГПС-а. Колите изчезват без да ги намерят, какво остава за тази играчка?

    Бивш tww09306483.
  28. 28 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 1385 Весело

    [quote#6:"karatista"][/quote]

    Ама съм сигурен, че и в този момент, някой мисли и умува как да гепи някоя тротинетка!И ще успее, защото българинът се е доказал, като енергичен и деен, когато става въпрос за някаква аванта, пък било то и после да не му върши никаква работа!

  29. 29 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 911 Любопитно

    Преди 10 г бях в Киргизстан- страна определено по бедно от България. Имаше колелета под наем по улиците ...

  30. 30 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2484 Неутрално

    Кражбата още дълго време ще е национален спорт. Краденето на тези скутери е типична безсмислена кражба, ще имъкнат някое колелце, някоя алуминиева ламаринка. Печалбата им ще е абсолютно несъразмерна с вложения труд (и риск). За същото време и усилия крадците биха спечелили много повече ако се хванат на работа. Ама, престъпни мозъци! И с огромно съжаление трябва да си признаем че всите сме такива. Не сме всите битови крадци и/или престъпници, но престъпнотомислине е винаги някъде спящо (и готово да се събуди) в мозъка ни. Пустият му комунизъм! Пустият му ориентализъм! Лоша комбинация?

  31. 31 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    До коментар [#6] от "karatista":Докарва малко на реклама... Или крадците са пълни аматьори.Ако се вкара тротинетката някъде, където няма обхват ГПС-а и се разглоби, какво ще хванат? Предполагам, че няма да отнема много време. Това е тротинетка, не е кола да я накичиш с два или три ГПС-а. Колите изчезват без да ги намерят, какво остава за тази играчка?
    —цитат от коментар 27 на Petleshev


    Е, те келешите са "длъжни" да пробват. Дори и да е реклама не ми пречи. Ново е, шарено е, да видим какво ще излезе.

    Аз съм учуден, колко бързо навлязоха. С колелетата от сто години чудене и плюнчене, а тия за нула време бяха в играта.

  32. 32 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1729 Неутрално

    Ако се вкара тротинетката някъде, където няма обхват ГПС-а и се разглоби, какво ще хванат? Предполагам, че няма да отнема много време. Това е тротинетка, не е кола да я накичиш с два или три ГПС-а. Колите изчезват без да ги намерят, какво остава за тази играчка?
    —цитат от коментар 27 на Petleshev


    Браво!!! Ето това е модерно, прогресивно мислене. Пробвайте, грехота е тези тротинетки да седят така по тротоарите и някой да не крадне. Трябва да им намерим цаката обезателно!!! Булгар, булгар!!

  33. 33 Профил на zlo38528262
    zlo38528262
    Рейтинг: 1254 Неутрално

    Тия па са малоумни. Ако вече са се светнали, че нема нужда да се краде тротинетка, вероятно ще почнат да ги трошат. Вероятно са мангали, които са видели желязо по тях и юруш на маслините.

  34. 34 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2075 Весело

    И как точно тия тримата ще си поделят две тротинетки :)))
    —цитат от коментар 9 на nema_labavo


    Споделено ползване бе! Модерни!

    В Русия съм! В Русия съм!
  35. 35 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2075 Весело

    [quote#6:"karatista"]
    —цитат от коментар 28 на Капабланка
    Ама съм сигурен, че и в този момент, някой мисли и умува как да гепи някоя тротинетка!И ще успее, защото българинът се е доказал, като енергичен и деен, когато става въпрос за някаква аванта, пък било то и после да не му върши никаква работа! [/quote]

    Един джамер и готово!
    Никакъв сигнал наоколо няма да се лови.
    Или бам в метален фургон и айде чао!

    В Русия съм! В Русия съм!
  36. 36 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    [quote#6:"karatista"]
    —цитат от коментар 28 на Капабланка
    Ама съм сигурен, че и в този момент, някой мисли и умува как да гепи някоя тротинетка!И ще успее, защото българинът се е доказал, като енергичен и деен, когато става въпрос за някаква аванта, пък било то и после да не му върши никаква работа! [/quote]

    То пък едно "мислене".

  37. 37 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 933 Неутрално

    М, така де. А аз още чакам полицията да открие моите две откраднати велосипеда. Вече три години чакам.
    —цитат от коментар 5 на Хриси


    Ти Джи Пи Ес имаш ли на велосипедите?

  38. 38 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    Значи са ги оборудвали с GPS тракери. Браво.

  39. 39 Профил на Халдип Исйолов
    Халдип Исйолов
    Рейтинг: 1919 Неутрално

    Срамно е... поне да бяха заглушили GPS сигнала преди да гепят....

    Не си заслужава да се напрягаш безплатно.
  40. 40 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1891 Неутрално

    До коментар [#5] от "Хриси":

    Е, за твоите полицията няма да се мръдне, ама за тея явно фърчииии ... Защо ли....

    Предразсъдъците са за ограничените.
  41. 41 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 911 Весело

    До коментар [#39] от "Халдип Исйолов":

    Излиза че ако крадците бяха по квалифицирани , кражбата нямаше да е срамна ?

  42. 42 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 794 Весело

    Кражбата още дълго време ще е национален спорт. Краденето на тези скутери е типична безсмислена кражба, ще имъкнат някое колелце, някоя алуминиева ламаринка. Печалбата им ще е абсолютно несъразмерна с вложения труд (и риск). За същото време и усилия крадците биха спечелили много повече ако се хванат на работа. Ама, престъпни мозъци! И с огромно съжаление трябва да си признаем че всите сме такива. Не сме всите битови крадци и/или престъпници, но престъпнотомислине е винаги някъде спящо (и готово да се събуди) в мозъка ни. Пустият му комунизъм! Пустият му ориентализъм! Лоша комбинация?
    —цитат от коментар 30 на Таралеж


    Айде пак българите най-лошите !
    Споко, като походиш по света ще видиш че не сме нищо изключително, нито в хубавото, нито в лошото !

  43. 43 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#9] от "nema_labavo":

    Ми на вторични суровини и после ще си поделят каквото са взели.

  44. 44 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4347 Весело

    "...За по-голяма сигурност скутерите се следят постоянно от GPS система и могат да бъдат намерени по всяко време..."И къде точно са блеснали ушевите, че не схванах?
    —цитат от коментар 13 на Kamenarski


    Отишли са да докарат скутерите обратно....т.е. действали са като фирма за доставки.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  45. 45 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1831 Разстроено

    Само преди 5 дни излезе новината за пускането на тротинетките под наем. Тогава аз веднага попитах - колко дни ще минат до първия опит за кражба? Седмица? Бях твърде голям оптимист. Само 4 дни. Явно много съм надценил морала на Ганьо Балкански. Трябваше да му дам по-малък срок.

    Едно от нещата, по което ние, тъмните балкански субекти, както и източните постсъметски народи, се отричаваме от западняка, е мисленето. Когато ние видим нещо хубаво, ново и красиво, първите ни три мисли са следните:
    - 1. Да го краднем и продадем
    - 2. Даго краднем и продадем
    - 3. Ако не можем да го краднем, поне да го счупим, че да ни мине ядът.

    Това важи за всичко - колела и тротинетки под наем, пейки в парка, колчета по тротоара, паметници. Всичко, абсолютно всичко, което не е наше, което е общо, което е чуждо. Защо да ни е хубаво и красиво навън, щом, може да си го крадна за вкъщи или да го счупя, че да покажа какъв "герой" съм? Преди 7-8 години в един от парковете в Бургас сложиха 2 хамака, метални тенис и шахмат маси за следобеден отдих. Само след 10 дни някой Ганьо минал и краднал хамаците.

    Мисленето на западняка е друго - той се радва на всичко красиво и удобно, пази го. Той не може да приеме, че е възможно някой да е толкова нагъл, че ще иска да крадне или счупи красивото и удобното.

    Но ние искам всичко красиво и удобно да краднем и счупим. За да живеем в мизерия и мръсотия. Всякакви прилики със свинете в кочината са напълно явни. Както прасето обича да осира кочината и да лежи във фекалиите си, така и Ганьо иска да унищожи и окраде всичко хубаво.

    Какво ни остава? Да кажем едно "Булгар-Булгар" и да скочим в банята. На маймуни ни направиха, ей!!! Да беше жив Алеко да види, какъв фейлетон щеше да напише!

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  46. 46 Профил на Натанаил Великолепни
    Натанаил Великолепни
    Рейтинг: 376 Неутрално

    Дано ги махнат от улиците, или въведат някакви правила. Стават все по-опасни за себе си!

  47. 47 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 731 Неутрално

    Доста гадни са тия тротинетки.

  48. 48 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    Доста гадни са тия тротинетки.
    —цитат от коментар 47 на pinoccio


    То гроздето е кисело.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  49. 49 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4347 Неутрално

    До коментар [#45] от "Lou":

    Не си прав Лу!
    Поне в частта, където приписваш тези черти на българите/балканците.
    Мисля, че този манталитет е следствие на продължителното съветско присъствие и комунистическото възпитание.
    Ако се върнеш назад в историята, ще видиш, че в онези подбалкански градчета (където са живеели по-отворените българи) не е имало такива.....бих ги нарекъл грозни и безразсъдни кражби.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  50. 50 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1536 Весело

    Из разни места в Европа, въпросният Лайм, има не особено добра слава, понеже просто го зарязваш, когато се закараш до необходимата дестинация( за е-велосипед иде реч), съответно има задръстени тротоари! Колкото до GPS, има си заглушители, има тракери( показват къде точно в конструкцията се крие устройството), та така.

  51. 51 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    Явно са роми или ромо-подобни прабългари. Аз по-скоро залагам на неграмотни наркомани.
    Всеки нормален човек знае, че тези неща се следят през с gps и за да се измъкнеш ти трябва заглушител на сигнала.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  52. 52 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8350 Неутрално

    Едно нещо свършила нашата полиция.

  53. 53 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2559 Неутрално

    Най културната нация хвърляха тротинетките в Сена. Засега националния ни нихилизъм не е оправдан.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  54. 54 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1831 Неутрално

    До коментар [#45] от "Lou":Не си прав Лу! Поне в частта, където приписваш тези черти на българите/балканците. Мисля, че този манталитет е следствие на продължителното съветско присъствие и комунистическото възпитание. Ако се върнеш назад в историята, ще видиш, че в онези подбалкански градчета (където са живеели по-отворените българи) не е имало такива.....бих ги нарекъл грозни и безразсъдни кражби.
    —цитат от коментар 49 на Храбър


    Иска ми се да вярвам, че е така. Но не е. Приключенията на Ганьо Балкански са описани от Алеко още в 19-ти век. Съветската пасмина дойде в България чак през 1944 г. Както е известно, Алеко е описва това, което е виждал. Щом той го е написал, значи такава е била реалността в родината. Когато съветските пиянки са дошли, те са добавили "допълнителни качества" към вече утвърдените стари.

    Навремето Алеко е решил да лекува българската простотия, като я разкрива във фейлетоните си. Аз се прекланям пред тоя човек и също критикувам редовно тези родни "културни" навици. Защото именно това е начинът да се изкорени един национален недостатък - да се разкрива, да се пише за него, да се критикува. Когато прикриваме собствените си недостатъци, ние не ги елиминираме, а само ги пренасяме тихо и неусетно към бъдещите поколения.

    Знаете ли коя е единствената статуя в България, която никога не е бил поругавана, драскана, чупена? Статуята на "Света София" на Ларгото. Защото е твърде високо и вандалите не могат да я достигнат. :)

    *П.С. използвам понятието "вандали" като нарицателно, а не като името на онзи народ Вандали от римско време. Днешното понятие "вандал" идва от римското нарицателно - начинът, по който Рим и римското население са гледали на това достойно, но сатанизирано от римляните племе.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  55. 55 Профил на mirohero
    mirohero
    Рейтинг: 958 Неутрално

    До коментар [#45] от "Lou":

    всъщност тези тротинетки се крадат яко по целия свят.
    В Сан Франциско и Бей зоната като ги откраднат и после ги изхвърлят в залива, та Лайм и други тротонетъджии сега са задължени да чистят дъното на залива от тротинетките си. Особено откъм старната на Оклънд, където черните братя не си правят да зареждат даже батерии на краденото, ами направо си вземат нова заредена :) :). Обаче Лайм гък не казват, че ако се махнат оттам и ще им отрежат главите от кръста заради дискриминация :) :) Трауленето на залива и ваденето на боклуци струва повече от себестойността на тротинетката...
    А в Латинска Америка, особено Мексико , където ама никаква престъпност няма, тези работи се ползват за доставка и транспорт на наркотици - точно понеже имат ГПС и картелите си следят къде им е стоката по спътника :) :) Ай му е хрумнало на някой да излезе от пазара на раздаване на безплатни колелета и тротинетки на наркопласьорите, ай са му изклали родата където й да е по света :) :)

  56. 56 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    До коментар [#27] от "Petleshev":

    "Ако се вкара тротинетката някъде, където няма обхват ГПС-а и се разглоби, какво ще хванат?"

    Четете преди да коментирате. Тротинетките са заключени. Още при опит да се преместят се получава сигнал.

  57. 57 Профил на Arcade
    Arcade
    Рейтинг: 81 Неутрално

    До коментар [#55] от "mirohero":

    Гаси филмаря хД
    Нали тротинетките са заключени и без да се регистрираш с платежно средство няма как да тръгне.

  58. 58 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3859 Неутрално

    Шопът е свикнал да краде. Дори и без пари да е, пак ще краде.
    Вижте най видния представител на щоплъка - Б.М.Б.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK