Бонев - не гласувайте за старите районни кметове в София. Още малко и за Маяма ще ни призове да гласуваме като Иванчева. БСП не е алтернстива на ГЕРБСП, да се знае и от младите, че нещо много залитат в тази посока...
Няма значение дали има бус лента или не - важното е че усвоиха пари за камери за да следят "нарушители" на несъществуваща лента. А иначе сравнението с калинки е много подходящо - гепаджийте напълниха София с калинки!
Решението на общината е добро. Всеки е свидетел на задръстванията по Яворов за включване в Цариградско. Автобусите по Цариградско пак са си с предимство.
"За водачите на автомобили това решение е добро, коментираха таксиметрови шофьори." Е това обяснява всичко. Предизборна мазня към неслизащия от колата си Ганьо. Избирателите в градския транспорт пък не се губят, щото те така или иначе са затъпели от едночасовото чакане на превозното средство и са толкова щастливи, че най-накрая са влезли в лелеяния автобус или тролей, че не им пука за липсващата буслента.
И да попитам и тук, щом "отразявате" Бонев. Защо не публикувате вчерашната изрична НЕподкрепа към 10 районни кметове от ГЕРБ на балотажа, публикувана вчера следобед?
Решението на общината в случая е адекватно, камерите лесно ще ги преместят. Там ставаха огромни задръствания заради бус лентата без причина. Борис Бонев май води още предизборната си кампания, но изборите за него приключиха.
Борис Бонев: Коя калинка в Столична община премахна бус лентата по бул. "Цариградско шосе" ______________ Не са много свестните неща направени от герберите ама бус лентата е важна преди светофари и места където има задръствания,там не е нужна,махната е само до хотел Плиска, не е нужна лента за автобуси а колите по-бързо се изтеглят и това прави по-чист въздуха в района! Иначе преди задръстването започваше от телевизионната кула!Веднъж преди година-две бях зад стара кошница-пикап на мириканското посолство, отрови ми душата с изгорели газове до средата на цариградско! Кой бърза да си хване метрото!
Решението на общината е добро.Всеки е свидетел на задръстванията по Яворов за включване в Цариградско.Автобусите по Цариградско пак са си с предимство.
А още по-добро решение ще е да ти вземат СУМПС завинаги и да си на трупчета докато свят светува. Междувременно може да се забрани движението на лични и служебни МПС, изключая зареждащите магазините и това е.
мурзилка
Аз не ги подценявам, даже им имам страха. Но има и майстор-опоскваджии като скакалците и трябва и на тях да им се отдаде заслуженото!
Пример - за Гафа купиха пейки по 10 000 лева броя. Това не е работа на калинка! Само скакалец е вършал ... Калинките са като за ония ограничителите. На дребно, но пък по много ...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Този Бонев нещо си е повярвал, че разбира от организация на движението, че той е една калинка, ама от китайските (с жълти точки) и се хранят с местните (с черни точки ). И се хвали, че той върнал нощния транспорт. Я да каже колко губи всеки ден този транспорт. Ама не ги плаща от джоба си. И трамвай в Гоце Делчев....измислил. Може ли да каже защо трамвай, а не тролей? Аматьор с претенции.
Жестоко. Говорим нон-стоп за опасно мръсния въздух в столицата и какво - още един реверанс към таралясниците. Евала СО, пореден среден пръст към града ти.
И аз смятам, че премахване на част от буслентата в този точно участък е правилно решение! Замърсяването е много по-голямо при задръстване отколкото при движение!
"Бус лентата не е премахната, а е удължена с 240 м зоната за престрояване на автомобилите, които идват от Телевизионната кула и се качват на "Цариградско шосе" в посока хотел "Плиска". Преди да бъде направено това изменение, заради преплитането на потоците автомобили се получаваха задръствания, които стигаха до Орлов мост."
За да се реши изцяло проблемът там е необходимо силно да се увеличи пропускливостта на кръстовището по-долу. Това между ул. "Цар Иван Асен II" и "Mихаил Еминеску" (мисля). Този надлез над "Цариградско шосе" трябваше да е много по-дълъг (да слиза чак някъде след румънското посолство), като се подсигурят и отбивки за локалните квартали.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Този за по-малко от седмица успя да се самодискредитира няколко пъти. И продължава с тъпа упоритост. Много ми прилича на продукт на "умнокрасивите"- безконтролен напор на думи при клиничен запор на мисли.
Задръстванията не ставаха само заради вклчваюите се в движението. Масова практика е като стане задръстване хората от средна лента да влезнат в участъка за включване и да се присламчат към трафика там и изведнъж освен завиващите автомобили да се окаже че се включват и тези за направо. Тази маневра забавя целия трафик допълнително изведнъж се появяват нови конфликтни зони там където завиващите се очаква да си влезнат в лентата за включване и има повече "включващи" се коли. Ако СО искаше да промени нещо фуражките дето от един месец стояха там и даваха настъвления на шофьорите да влизат в бус лентата щяха да глобяват джигити ...
До коментар [#23] от "stedim": И той, и кресльовците край него. Някои от тях гонят 40-те, но са известни единствено като активисти на разни движения и "проекти", как не се намери сред тях барем един, разкрил някакви работни места, произвел нещо.
Съгласен с №6. Рейса така или иначе си е с предимство. Просто тия които влизат в Изток/излизат от Яворов се наси*аха от шубе да не настъпят бус лентата, и задръстваха всичко, вкл. и самата лента.
Години наред .... благославях..... безименната калинка в общината , която е СЛОЖИЛА бус лента в този участък,сигурно заедно с още 2-3 хилядите колеги, имащи нещастието да се включват оттук в Цариградско всяка сутрин между 8 и 9 . Та ако общината в резултат на компетентия съвет на калинката Бонев реши ПАК да въведе бус лента в този участък - ще мога да съм по-конкретен в благопожеланията си. В този ред на мисли женската рода на Бонев как го докарва откъм фасада?
Да се разшири чудесно на къде? Към парка? Пак добре, ще стане по удобно за лични автомобили, хората ще видят, че е добро и ще си купят още и ще има още автомобили и пак трябва да го разширим и после може би отново? Ами другите места в София където има задръствания и там ли да разширяваме? Ами улицата където ти живееш, да дойдем да ти бутнем блока и там да разширим? ТОВА НЕ Е УСТОЙЧИВ МОДЕЛ Трябва да се работи за бърз удобен надежден градски транспорт 1 автобус може да ти замести поне 40 коли реално по-скоро 80-90. Градския транспорт трябва да бъде насърчаван и стимулиран за сметка на личния. Да, има ситуации когато човек няма как да използва градски транспорт. Ако има да превозва материали, стоки, мебели, иска да пътува извън града, и т.н. и т.н. , но те са инцидентни. Не трябва да е необходимо да се качва на личен автомобил за да извършва ежедневните си пътувания.
Този за по-малко от седмица успя да се самодискредитира няколко пъти. И продължава с тъпа упоритост.Много ми прилича на продукт на "умнокрасивите"- безконтролен напор на думи при клиничен запор на мисли.
Към автора: не вили е неудобно да поставяте подобно не само подвеждащо, но и в разрез с истината заглавие?! Нищо че в съдържанието с половин уста сте цитирали фактите. А те са, че линията не само не е премахната, но и удължена, както и че е създадена 240м. лента , която е необходима за престрояване! И после, що такива иска им се да са кметове по на 30 г. ще бъдата запомнени само с няколко статийки.
Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
И за който не му се клика горният линк: "Бус лентата на булевард "Цариградско шосе" не е премахната, уточниха от от пресцентъра на Столичната община, след като в социалните мрежи масово се споделя информация, придружена с видеоклип от "Спаси София". От общината заявяват, че твърдението е абсолютно невярно. "Бус лентата не е премахната, а е удължена с 240 метра зоната за престрояване на автомобилите, които идват от Телевизионната кула и се качват на бул. "Цариградско шосе" в посока "Плиска". Преди да бъде направено това изменение, заради преплитането на потоците автомобили се получаваха задръствания, които стигаха до Орлов мост”, заявяват от СО и добавят: "Освен това, преди въпросната отсечка на бул. "Цариградско шосе", бус лентата е удължена със 160 метра, за да се облекчи преминаването на градския транспорт”. "Целта на направените промени е да се улесни движението по тази натоварена пътна артерия. А разпространената тази сутрин невярна информация само заблуждава гражданите на София”, категорични са от "Московска” 33."
Бонев, умните хора не се занимават с теми, от които не разбират. Ако минеш една сутрин към 8.30-9 по Цариградско шосе, ще ти стане ясно какво и защо е направено. Ама ти спинкаш по това време и няма как да знаеш.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Кой ще спаси София от "Спаси София" !? Събраха от софийските кръчми някакви скучаещи богаташки синчета и напористи провинциалисти с неясна сексуална ориентация , и видяха сметката и на последните остатъци от реалната опозиция на ГЕРБ-БСП-ДПС !
"Бус лентата не е премахната, а е удължена с 240 м зоната за престрояване на автомобилите, които идват от Телевизионната кула и се качват на "Цариградско шосе" в посока хотел "Плиска". Преди да бъде направено това изменение, заради преплитането на потоците автомобили се получаваха задръствания, които стигаха до Орлов мост." ##### Това е добро решение и оптимира трафика, но нали трябва да се пръскат капки секрет от слюнчените жлези, че само със жлъчен сок не става!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
От едно симпатично момче с градивна критика към градската среда господинът се превърна в "Розовата Златка", която като всички други Златки се мисли за център на вселената...
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. I sense much fear in you.
Абе няма значение какво пише. Ганьо от Чепръчене мрази всичко в София и плюе с повод и без повод. Какво значение има, че заради къста отсечка за ускорение през ден ставаха катастрофи и от общината се видяха пеинудени да го променят.
Браво на който го е направил. Много ме затрудняваше от Кулата да се включа в Цариградско при ускоряване. Винаги нарушавах 50-60 м по буслентата! Отново браво на СО!
Русия- проказата на планетата Земя.
Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
Браво на който го е направил. Много ме затрудняваше от Кулата да се включа в Цариградско при ускоряване. Винаги нарушавах 50-60 м по буслентата! Отново браво на СО!
Защо реши че останалите 89 са наясно с идеите му? Ганьо принципно програми не гледа, той гласува на овчи принцип за партия. Ако прочете програмите вероятно ще е съгласен поне с 90 процента от нея, но ганьо не обича и да чете.
Говоря за решаване на проблема без значение за кое време става дума. Само сравни ширината на платната преди надлеза и след него. Факт е че още с инженерното решение от онова време е заложен сегашния проблем.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
68
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Само ГЕРБ може да каже подобна глупост - увеличават бус лентата, като я премахват!!! Вероятно това се дължи на сериозен анализ, който само те могат да осъзнаят с плиткоумието си! Май все пак е по-добре Манолова, отколкото пак по-наглите вече комунисти - ГЕРБ - да стане кмет на София!?
Показателно и доказващо, че и тези от Спаси София нямат кой знае какъв капацитет и понякога се изказват неподготвени - било от незнание, било целенасочено.
"Това между ул. "Цар Иван Асен II" и "Mихаил Еминеску" (мисля). Този надлез над "Цариградско шосе" трябваше да е много по-дълъг"
Двете цитирани улици се пресичат, няма между тях. Над Цариградско шосе никъде няма авт8мобилен надлез. Нито по къс, нито по дълъг. Та в две изречения - две върховни простотии показващи, че или никога не сте били там или предствата ви за улици подлези и надлези е много сбъркана. Защо тогава си позволявате да давате съвети по темата?
"Показателно и доказващо, че и тези от Спаси София нямат кой знае какъв капацитет и понякога се изказват неподготвени - било от незнание, било целенасочено."
Чудехме се дали Бонев нарочно или случайно разцепи вота на хората против ГЕРБ, комунисти и националисти (абе живи нацисти ама айде). След интервюто в Свинския вестник и разни подобни изцепки в стил" дай да громим властта без значение за какво" мисля че става ясно.
Браво на бареков от смени София... Опитва се да помогне по всякакъв начин на кака Мая да стане кмет на София и съвсем да прецака ДъБъГъбарите. Бонев добре знае, че благодарение на него ДБ загубиха поне 5 общински съветника
Показателно и доказващо, че и тези от Спаси София нямат кой знае какъв капацитет и понякога се изказват неподготвени - било от незнание, било целенасочено.
Видимо нищо не им отбира главата за движението, да не говорим за аристофановите с копче, които тероризират хората да дишат прах по 4-5 минути вместо да пресичат и да не висият по кръстовищата, където често загиват хора, когато някой загуби управление! Libertarianism is just anarchy for rich people
"От гражданската организация "Спаси София" настояват временният кмет Ирина Савина веднага да разпореди да се върне бус лентата, "за да не се загуби навикът на шофьорите да не влизат в крайната дясна лента по бул. "Цариградско шосе". "
От инициативата на Бонев са се взели толкова насериозно, че вече и регулират движението по Цариградско! Да загубиш навик да спазваш бус-лентата в интервала Ропотамо - Жендов ? Те това строши тъпомера!
Браво Маршалов! Направо да разрушим цивилизацията и всички да живеят в пещери! Няма ТЕЦ-ове, няма автомобили, няма заводи....[/quote]
Твоето драги шофьорино не е цивилизация. Предвид това, че цивилизованите хора спазват знаците и се държат коректно на пътя, не правят опасни маневри, не карат с опасни скорости, несъобразени и или превишени, не псуват и не чупят клаксона от натискане, както убеден съм ти и подобните ти не пропускате да правите, винаги когато е физически възможно да нарушавате всичките белези на цивилизацията и така че няма как, когато Ви срещна, да видя с погледа си нещо повече от полумъжки австралопитек в мензис.
мурзилка
Ако буслентата се запази и охранява строгжо, ще се получават колони от Горубляне до Орлов мост. Лекогтата, с която се гозвори за това говори неразбиране на сложността на проблема.
До офиса ми с кора е 7 минути без задръстване. 25 минути в час пик. С градския транспорт са ми две прекачвания и 55 минути минимум. Освен това не мога да тръгна сутрин с градския, защото вечер често се налага да остана до 22-23 часа.
Изобщо много е лесно да раздаваш акъл, какво някой друг трябвало...
Да! Видях, че съм объркал малко, но въпреки това съм прав. Значи е трябвало "Цариградското шосе" да мине отдолу, а "Яворов" да мине отгоре, като надлезът продължи до след румънското посолство. За мой срам не си спомнях точно как беше. А съм роден софиянец. При това живеех много близко. И сега имам апартамент там. А според картата "П. Яворов" веднага след "Ц. шосе" става "Михай Еминеску". Така или иначе едно такова решение щеше да даде възможност преминаването да става по по-широки ленти и да не се образуват опашки. Сега изясних ли се?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
ПО ЦАРИГРАДСКО ИМА СВРЪХ ЗАДРЪСТВАНИЯ ЗА ЗМЕТКА НА ТОВА ЧЕ НЯКАКВИ НЕЩАСТНИЦИ СА РЕШИЛИ ДА ГО РЕЗЕРВИРАТ ПРОЕКТИРАН И ОРАЗМЕРЕН БУЛЕВАРД ЗА КВОТО СЕ СЕТЯТ , СТОЛИЦАТА СЕ ЗАДЪХВА ОТ ТИЯ ИДИОТИИ !!! СЪМ ПРОТИВ ДЕЛЕГИРАНЕТО НА ПРАВА НА ЕДНИ ЗА СМЕТКА НА ДРУГИ , ТОВА ДЪПЪЛНИТЕЛНО УТЕЖНЯВА СИТУАЦИЯТА , ТИЯ ОТ СПАСИ СОФИЯ СА АБСОЛЮТНИ БЕЗХАБЕРНИЦИ
А задръстрането, което става долу на кръстовището между "Михай Еминеску" и "Иван Асен II" нямаше да го има. Изобщо цялата тази улица "Яворов" - "М. Еминеску" - бул. "Ситняково" винаги е била много натоварена и изисква безкомфликтно пресичане на напречните и. Вижда се, че и при пресичнаето на бул. "Мадрид"по-нататък пресичането също е направено безкомфликтно.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Точно защото спазвам знаците, изкачвайки се на Цариградско, с ниска скорост и плътна колона с високаскорост, спирам пред буслентата за да спазя зака и....огромна опашка! Сега мога да ускоря още 50-60 метра и да се включа безконфликтно. Не съм в София, но спазвам знаците и правилата, а ти?
Русия- проказата на планетата Земя.
Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
Убеден съм, че нито тапата ще се от пуши, нито градският транспорт ще минава нормално и точно това е проблемът на това решение. Може ли да се направят две ленти на детелина та, могат ли да променят хода на идващите по цариградско с маркировка без да пипат бус лентата? Ако и водачите свикна с простото немско правило на такива точки да минават през един от всеки поток без да се псуват и засичат...,а дали ще стане? Да замажат бус лентата няма да реши нищо, напротив.
На Г-н Бонев бих му отговорил на въпроса , че не трябва да бъде адресиран към съфорумците , а към Г- жа Фандъкова с 10 -годишен стаж като Кмет -на Община София , Защо е взето такова решение в ущърб на гражданите ! ?
Спасителите на София гледат с лупа дали боята някъде не е изтрита, дали плочките са накриво поставени,дали измерването на чистота на въздуха е правилно и т.н.Да ,така се печелят избиратели с технологичните проблеми.Но не е ли по-важно как ще се развива София в средносрочен и дългосрочен план.Градът плаче за мощно разширяване, с което ще се решат много проблеми , включително и този с въздуха.
До коментар [#82] от "Маршалов":Точно защото спазвам знаците, изкачвайки се на Цариградско, с ниска скорост и плътна колона с високаскорост, спирам пред буслентата за да спазя зака и....огромна опашка! Сега мога да ускоря още 50-60 метра и да се включа безконфликтно. Не съм в София, но спазвам знаците и правилата, а ти?
Аз вече не смея да се кача на лека кола, заради такива "законни" пичове. Щото да не отнесе вратата някой със 150, преди да съм успял да я затворя.
мурзилка
Убеден съм, че нито тапата ще се от пуши, нито градският транспорт ще минава нормално и точно това е проблемът на това решение. Може ли да се направят две ленти на детелина та, могат ли да променят хода на идващите по цариградско с маркировка без да пипат бус лентата? Ако и водачите свикна с простото немско правило на такива точки да минават през един от всеки поток без да се псуват и засичат...,а дали ще стане? Да замажат бус лентата няма да реши нищо, напротив.
Тапата ще се отпуши, като се забрани движението, паркирането и спирането, с лични и служебни автомобили, изключая зареждащите магазините, градският транспорт и по изключение правителствени и посланически кордони...Ако няма алтернативен маршрут за тях.
мурзилка
Симпатизирам на разумните инициативи на хората от "Спаси София", но справедливостта изисква да отбележа, че с тази си изява и те, и г-н Бонев, просто се самозастреляха в крака... Жалко!
"Ами другите места в София където има задръствания и там ли да разширяваме?"
По-просто е. На първо място е да не се презастроява ( уплътняване по онзи "небостъргач" в градоустройството Петър Диков). Конкретно за бул. Ленин (днешното Цариградско шосе) всяка пръкване на "бизнес център" или хотел създава невралгична точка на булеварда. В началото беше само Орлов мост, сега е "на всеки километър" (кръстовището с Вапцаров след пръкването на мол Сердика и бизнес центровете около Токуда от другата страна; Г.М. Димитров - зала Армеец и болница Софиямед; Йеросалим - дъ мол и "умното" кръстовище на Йеросалим със Схаров и Марко Семов; бул. Малинов - там какво чудо, думи не стигат; Интерекспо център и хипермаркет Метро бул. Копенхаген - автоборсите на Горубляне ул. Димитр Пешев - Практикер и автомобилни представителства от другата страна.)
"Градския транспорт трябва да бъде насърчаван и стимулиран за сметка на личния." Ами вкарайте го "градския транспорт" в кварталите, де! Да ви видим тъпанарите как ще направите завой под 30 градуса с десет метров автобус. Ей на, автобусите от Младост (Младост 2, 3 и 4) ги пущате през Лозенец ( Хр. Смирненски, Граф Игнатиев, Любен Каравелов, Гурко, Шести септември). Хем "патруките" ще си ходят с градския транспорт на работа, хем гостите на хотелите ще имат удобен градски транпорт до хотела (България, Даун Таун, Интерконтинтал, Шаратон).
Конкретно за бус лентите. Не може да има бус лента, нито по ЗДвП, нито здравия разум го позволява там където има десен завой. Водачът на МПС е длъжен да се преустрои в съответната лента (з завой) преди да навлезе в района на кръстовището. А районът на кръстовището (Орлов мост) стига до там, до където има задръстване. Сиреч до бул. Малинов. Да не говоря за безумието бус лентата по бул. Евлоги Георгиев. Еле на кръстовището с Драган Цанков/Граф Игнатиев - там дори не е спазено минималното разстояние от 30 метра за преустрояване за завой (разстоянието между двата светофора е под 20 метра - идиоти-градостроител!). Ама продължавайте идиотите от крайно ляво платно да правите десен завой! И в тенекиджийниците има хора, и те хляб трябва да ядат.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
stef
Рейтинг: 457 РазстроеноБонев - не гласувайте за старите районни кметове в София. Още малко и за Маяма ще ни призове да гласуваме като Иванчева.
StefБСП не е алтернстива на ГЕРБСП, да се знае и от младите, че нещо много залитат в тази посока...
telqk
Рейтинг: 868 НеутралноНяма значение дали има бус лента или не - важното е че усвоиха пари за камери за да следят "нарушители" на несъществуваща лента. А иначе сравнението с калинки е много подходящо - гепаджийте напълниха София с калинки!
xm...
Рейтинг: 1723 ВеселоНе, че би било коренно различно, особено за крайния резИлт, ама като гледам снимката - сигурни ли са, че просто дъждът не е измил боята?
То па е бръмбърска работата, ама може да не е калинка, а някой общински скакалец, опапал парите за блажната боя и "свършил работата" с постна ...
svoboden
Рейтинг: 2560 НеутралноТочно политици като Бонев да ни дават акъл - не благодаря!
tribiri
Рейтинг: 948 НеутралноИма ли значение коя тоно!? Една от многото!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Phaeton.
Рейтинг: 1391 НеутралноРешението на общината е добро.
Всеки е свидетел на задръстванията по Яворов за включване в Цариградско.
Автобусите по Цариградско пак са си с предимство.
tribiri
Рейтинг: 948 НеутралноДо коментар [#3] от "xm...":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ама тя и калинките са хищници! Хранят се с листни въшки. Тъй че да не ги подценяваме.
Green Day
Рейтинг: 406 Неутрално"За водачите на автомобили това решение е добро, коментираха таксиметрови шофьори."
Е това обяснява всичко. Предизборна мазня към неслизащия от колата си Ганьо. Избирателите в градския транспорт пък не се губят, щото те така или иначе са затъпели от едночасовото чакане на превозното средство и са толкова щастливи, че най-накрая са влезли в лелеяния автобус или тролей, че не им пука за липсващата буслента.
hope
Рейтинг: 2513 НеутралноНовите средства за контрол струват на общината 150 000 лева с ДДС.
Любовта ще спаси света!!!Green Day
Рейтинг: 406 НеутралноИ да попитам и тук, щом "отразявате" Бонев. Защо не публикувате вчерашната изрична НЕподкрепа към 10 районни кметове от ГЕРБ на балотажа, публикувана вчера следобед?
hodounski
Рейтинг: 2519 НеутралноТака се бори фъндъка с мръсния въздух ,като улеснява джигитите да си карат из София .Тези дни не се дишаше ,ама те пеша не ходят и не карат колела.
Кум Лисан
Рейтинг: 602 НеутралноРешението на общината в случая е адекватно, камерите лесно ще ги преместят. Там ставаха огромни задръствания заради бус лентата без причина. Борис Бонев май води още предизборната си кампания, но изборите за него приключиха.
Много хитърcomandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3141 НеутралноБорис Бонев: Коя калинка в Столична община премахна бус лентата по бул. "Цариградско шосе"
Libertarianism is just anarchy for rich people______________
Не са много свестните неща направени от герберите ама бус лентата е важна преди светофари и места където има задръствания,там не е нужна,махната е само до хотел Плиска, не е нужна лента за автобуси а колите по-бързо се изтеглят и това прави по-чист въздуха в района! Иначе преди задръстването започваше от телевизионната кула!Веднъж преди година-две бях зад стара кошница-пикап на мириканското посолство, отрови ми душата с изгорели газове до средата на цариградско!
Кой бърза да си хване метрото!
Маршалов
Рейтинг: 506 НеутралноА още по-добро решение ще е да ти вземат СУМПС завинаги и да си на трупчета докато свят светува. Междувременно може да се забрани движението на лични и служебни МПС, изключая зареждащите магазините и това е. мурзилка
xm...
Рейтинг: 1723 НеутралноАз не ги подценявам, даже им имам страха.
Но има и майстор-опоскваджии като скакалците и трябва и на тях да им се отдаде заслуженото!
Пример - за Гафа купиха пейки по 10 000 лева броя.
Това не е работа на калинка! Само скакалец е вършал ...
Калинките са като за ония ограничителите. На дребно, но пък по много ...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Софианец
Рейтинг: 628 НеутралноТози Бонев нещо си е повярвал, че разбира от организация на движението, че той е една калинка, ама от китайските (с жълти точки) и се хранят с местните (с черни точки ).
И се хвали, че той върнал нощния транспорт. Я да каже колко губи всеки ден този транспорт. Ама не ги плаща от джоба си.
И трамвай в Гоце Делчев....измислил. Може ли да каже защо трамвай, а не тролей? Аматьор с претенции.
kapitan_laino
Рейтинг: 631 НеутралноЖестоко. Говорим нон-стоп за опасно мръсния въздух в столицата и какво - още един реверанс към таралясниците. Евала СО, пореден среден пръст към града ти.
julesta
Рейтинг: 468 Неутралноб е малко вредно същество - дгд
vassilun
Рейтинг: 5079 НеутралноИ аз смятам, че премахване на част от буслентата в този точно участък е правилно решение! Замърсяването е много по-голямо при задръстване отколкото при движение!
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 308 НеутралноТо си пише бе кресльовци...
"Бус лентата не е премахната, а е удължена с 240 м зоната за престрояване на автомобилите, които идват от Телевизионната кула и се качват на "Цариградско шосе" в посока хотел "Плиска". Преди да бъде направено това изменение, заради преплитането на потоците автомобили се получаваха задръствания, които стигаха до Орлов мост."
Храбър
Рейтинг: 3278 НеутралноЗа да се реши изцяло проблемът там е необходимо силно да се увеличи пропускливостта на кръстовището по-долу. Това между ул. "Цар Иван Асен II" и "Mихаил Еминеску" (мисля).
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Този надлез над "Цариградско шосе" трябваше да е много по-дълъг (да слиза чак някъде след румънското посолство), като се подсигурят и отбивки за локалните квартали.
stedim
Рейтинг: 1960 НеутралноИ Бонев е една голяма калинка.
danitoledov
Рейтинг: 288 НеутралноОчевидно пътят до офиса на някой големец минава оттам и му се иска да се движи по-бързо
danitoledovmesambria
Рейтинг: 1276 НеутралноДр. Бонев вие за кого ще гласувате!
Софианец
Рейтинг: 628 НеутралноПроблемите се решават от специалисти, а не от активисти
Дон Кихот
Рейтинг: 1299 ВеселоТози за по-малко от седмица успя да се самодискредитира няколко пъти. И продължава с тъпа упоритост.
Много ми прилича на продукт на "умнокрасивите"- безконтролен напор на думи при клиничен запор на мисли.
Random
Рейтинг: 284 НеутралноЗадръстванията не ставаха само заради вклчваюите се в движението. Масова практика е като стане задръстване хората от средна лента да влезнат в участъка за включване и да се присламчат към трафика там и изведнъж освен завиващите автомобили да се окаже че се включват и тези за направо. Тази маневра забавя целия трафик допълнително изведнъж се появяват нови конфликтни зони там където завиващите се очаква да си влезнат в лентата за включване и има повече "включващи" се коли. Ако СО искаше да промени нещо фуражките дето от един месец стояха там и даваха настъвления на шофьорите да влизат в бус лентата щяха да глобяват джигити ...
voodoo_child
Рейтинг: 1282 НеутралноДо коментар [#23] от "stedim":
И той, и кресльовците край него. Някои от тях гонят 40-те, но са известни единствено като активисти на разни движения и "проекти", как не се намери сред тях барем един, разкрил някакви работни места, произвел нещо.
Random
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#12] от "Кум Лисан":
Гарантирам ти че до 2 месеца задръстването ще достигне предишните си размери.
galapagas
Рейтинг: 712 НеутралноКато Бонев мислят 11% от софиянци. Останалите 89% не.
Корки
Рейтинг: 2814 НеутралноНа Цариградско шосе не му достигат лентите в определени участъци и Ресторант Ропотамо е тясно място, трябва да се разшири в този участък.
Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.Грую
Рейтинг: 321 НеутралноСъгласен с №6. Рейса така или иначе си е с предимство. Просто тия които влизат в Изток/излизат от Яворов се наси*аха от шубе да не настъпят бус лентата, и задръстваха всичко, вкл. и самата лента.
NoBrainNoPain
Рейтинг: 499 ВеселоГодини наред .... благославях..... безименната калинка в общината , която е СЛОЖИЛА бус лента в този участък,сигурно заедно с още 2-3 хилядите колеги, имащи нещастието да се включват оттук в Цариградско всяка сутрин между 8 и 9 .
Та ако общината в резултат на компетентия съвет на калинката Бонев реши ПАК да въведе бус лента в този участък - ще мога да съм по-конкретен в благопожеланията си.
В този ред на мисли женската рода на Бонев как го докарва откъм фасада?
Random
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#32] от "Корки":
Да се разшири чудесно на къде? Към парка? Пак добре, ще стане по удобно за лични автомобили, хората ще видят, че е добро и ще си купят още и ще има още автомобили и пак трябва да го разширим и после може би отново? Ами другите места в София където има задръствания и там ли да разширяваме? Ами улицата където ти живееш, да дойдем да ти бутнем блока и там да разширим?
ТОВА НЕ Е УСТОЙЧИВ МОДЕЛ
Трябва да се работи за бърз удобен надежден градски транспорт 1 автобус може да ти замести поне 40 коли реално по-скоро 80-90. Градския транспорт трябва да бъде насърчаван и стимулиран за сметка на личния. Да, има ситуации когато човек няма как да използва градски транспорт. Ако има да превозва материали, стоки, мебели, иска да пътува извън града, и т.н. и т.н. , но те са инцидентни. Не трябва да е необходимо да се качва на личен автомобил за да извършва ежедневните си пътувания.
Vivian Apostolov
Рейтинг: 340 НеутралноКъм автора: не вили е неудобно да поставяте подобно не само подвеждащо, но и в разрез с истината заглавие?! Нищо че в съдържанието с половин уста сте цитирали фактите. А те са, че линията не само не е премахната, но и удължена, както и че е създадена 240м. лента , която е необходима за престрояване!
И после, що такива иска им се да са кметове по на 30 г. ще бъдата запомнени само с няколко статийки. Нека се опитаме да храним добрия "вълк" в себе си.
perro
Рейтинг: 1075 Неутралноhttps://www.dnes.bg/sofia/2019/11/01/koi-kazva-che-bus-lentata-na-carigradsko-shose-e-premahnata.428182
perro -si yankees - noИ за който не му се клика горният линк:
"Бус лентата на булевард "Цариградско шосе" не е премахната, уточниха от от пресцентъра на Столичната община, след като в социалните мрежи масово се споделя информация, придружена с видеоклип от "Спаси София". От общината заявяват, че твърдението е абсолютно невярно.
"Бус лентата не е премахната, а е удължена с 240 метра зоната за престрояване на автомобилите, които идват от Телевизионната кула и се качват на бул. "Цариградско шосе" в посока "Плиска". Преди да бъде направено това изменение, заради преплитането на потоците автомобили се получаваха задръствания, които стигаха до Орлов мост”, заявяват от СО и добавят: "Освен това, преди въпросната отсечка на бул. "Цариградско шосе", бус лентата е удължена със 160 метра, за да се облекчи преминаването на градския транспорт”.
"Целта на направените промени е да се улесни движението по тази натоварена пътна артерия. А разпространената тази сутрин невярна информация само заблуждава гражданите на София”, категорични са от "Московска” 33."
И аман от спасители на какво ли не....
Slick
Рейтинг: 450 НеутралноТая бус лента създава повече проблеми, отколкото да решава.
NoBrainNoPain
Рейтинг: 499 ВеселоДо коментар [#37] от "perro":
То не били компютри, ами компоти.
И не сме ги изнасяли, ами сме ги внасяли......
Супер мега ултра компетентен кандидат-кмет..... Калин Бонев
султана глаушева
Рейтинг: 340 НеутралноА, няма страшно, сега може да долети едно шарено, оцветено с всички цветове на дъгата осище и това с лентите ще усили!
Мърфи е оптимист!snower
Рейтинг: 313 НеутралноБонев, умните хора не се занимават с теми, от които не разбират. Ако минеш една сутрин към 8.30-9 по Цариградско шосе, ще ти стане ясно какво и защо е направено. Ама ти спинкаш по това време и няма как да знаеш.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Бай Хоши
Рейтинг: 8 НеутралноДали Бонев започва вече да осъзнава каква върховна глупост сътвори на тези избори?
Dobromir Dobrev
Рейтинг: 38 НеутралноГласувайте в неделя срещу учительницата тьотя Юрдана и срещу мафията!
Роси
Рейтинг: 7194 НеутралноИма ли значение, коя. Те всички са калинки.
zfm52680934
Рейтинг: 506 НеутралноОт написаното и отговора на софийска община,се оказва че Б.Бонев не е такъв експерт,както някой го пробутват?!
sdgrharalampieva
Рейтинг: 277 НеутралноЗа това пък напълно безмислената бус лента по бул. България генерира проходи в бюджета от нарушители...
Dankol
Рейтинг: 576 НеутралноКой ще спаси София от "Спаси София" !? Събраха от софийските кръчми някакви скучаещи богаташки синчета и напористи провинциалисти с неясна сексуална ориентация , и видяха сметката и на последните остатъци от реалната опозиция на ГЕРБ-БСП-ДПС !
NoBrainNoPain
Рейтинг: 499 ВеселоДо коментар [#22] от "Храбър":
Колега, надлеза който визираш е от времето, когато това беше булевард Ленин..........
regular_observer
Рейтинг: 880 НеутралноДо коментар [#17] от "Софианец":
вярно си от Софиа.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5726 Неутрално"Бус лентата не е премахната, а е удължена с 240 м зоната за престрояване на автомобилите, които идват от Телевизионната кула и се качват на "Цариградско шосе" в посока хотел "Плиска". Преди да бъде направено това изменение, заради преплитането на потоците автомобили се получаваха задръствания, които стигаха до Орлов мост."
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев#####
Това е добро решение и оптимира трафика, но нали трябва да се пръскат капки секрет от слюнчените жлези, че само със жлъчен сок не става!
MrHide
Рейтинг: 429 ЛюбопитноОт едно симпатично момче с градивна критика към градската среда господинът се превърна в "Розовата Златка", която като всички други Златки се мисли за център на вселената...
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. I sense much fear in you.Stupid American
Рейтинг: 8 НеутралноСкоро гербавината ще разлюби новото си знаме Бонев. Ще им остане само Хазарта.
George Svinarov
Рейтинг: 512 НеутралноДо коментар [#21] от "Jumbo Jet":
Абе няма значение какво пише. Ганьо от Чепръчене мрази всичко в София и плюе с повод и без повод. Какво значение има, че заради къста отсечка за ускорение през ден ставаха катастрофи и от общината се видяха пеинудени да го променят.
chichka
Рейтинг: 3119 НеутралноБраво на който го е направил. Много ме затрудняваше от Кулата да се включа в Цариградско при ускоряване. Винаги нарушавах 50-60 м по буслентата! Отново браво на СО!
Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!naskom44
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#1] от "stef":
а кое е алтернативата старите комунисти бивши членове на БКП ли? ГЕРБ вреди това да се разбере е признак на ителигентност
堅不可摧
Рейтинг: 284 НеутралноЮРУУУУУШШШШ ГЯУРЛЪК ЗА СЪВЕТСКИЯ ПРОСТАК ГЛАСУВАЙТЕ ПАК!
Господ да благослови денят, когато избягах от Задунайския Съветски Анклаав!
victor_victim
Рейтинг: 331 НеутралноЕдинствената калинка си ти, Бонев! Лентата си я има и целият Фейсбук е пълен със снимки! Нещо се главозаМАЯ това момче!
chichka
Рейтинг: 3119 НеутралноТова направо ГИ уби! Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
堅不可摧
Рейтинг: 284 НеутралноКогато си включен в болшевишката генна мутация , това е завинаги!
chichka
Рейтинг: 3119 Неутрално[quote#14:"Маршалов"][/quote]
Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!Браво Маршалов! Направо да разрушим цивилизацията и всички да живеят в пещери! Няма ТЕЦ-ове, няма автомобили, няма заводи....
Billy Pilgrim
Рейтинг: 1163 НеутралноДо коментар [#1] от "stef":
Е как да не залитат като целия си съзнателен живот гледат герб как чорбаджийства над държавата, бсп поне не са ги виждали какво правят.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 1163 НеутралноДо коментар [#20] от "vassilun":
Ти не беше ли по Африка?
Billy Pilgrim
Рейтинг: 1163 НеутралноДо коментар [#26] от "Софианец":
Специалисти ли решават проблемите на София?
Billy Pilgrim
Рейтинг: 1163 НеутралноДо коментар [#31] от "galapagas":
Защо реши че останалите 89 са наясно с идеите му? Ганьо принципно програми не гледа, той гласува на овчи принцип за партия. Ако прочете програмите вероятно ще е съгласен поне с 90 процента от нея, но ганьо не обича и да чете.
Храбър
Рейтинг: 3278 НеутралноГоворя за решаване на проблема без значение за кое време става дума.
Само сравни ширината на платната преди надлеза и след него.
Факт е че още с инженерното решение от онова време е заложен сегашния проблем. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
АзКлавдия
Рейтинг: 948 НеутралноХм, а аз дадох на Бонев цяла година, преди да почнат да му викат "есесовчето" и да го попържат.
Доброто е заразноТой е решил да избърза.
Като пърле пред майка си.
Капабланка
Рейтинг: 598 НеутралноСамо ГЕРБ може да каже подобна глупост - увеличават бус лентата, като я премахват!!!
Вероятно това се дължи на сериозен анализ, който само те могат да осъзнаят с плиткоумието си!
Май все пак е по-добре Манолова, отколкото пак по-наглите вече комунисти - ГЕРБ - да стане кмет на София!?
limbize
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#8] от "Green Day":
Сутрин и вечер тапата там е огромна и всяка сутрин има полицаи да регулират трафика
happystory
Рейтинг: 284 НеутралноГласуваите за Манолова. Дори и да не е перфектна, пак е по-добре от фъстъкова. Нужда е промяна.
Свинчуга
Рейтинг: 1284 НеутралноДо коментар [#4] от "svoboden":
Обичам да грухтя и плюскам.Точно тъпаци като теб да дават мнения - не, благодаря.
Бо По
Рейтинг: 654 НеутралноПоказателно и доказващо, че и тези от Спаси София нямат кой знае какъв капацитет и понякога се изказват неподготвени - било от незнание, било целенасочено.
George Svinarov
Рейтинг: 512 НеутралноДо коментар [#22] от "Храбър":
"Това между ул. "Цар Иван Асен II" и "Mихаил Еминеску" (мисля).
Този надлез над "Цариградско шосе" трябваше да е много по-дълъг"
Двете цитирани улици се пресичат, няма между тях. Над Цариградско шосе никъде няма авт8мобилен надлез. Нито по къс, нито по дълъг.
Та в две изречения - две върховни простотии показващи, че или никога не сте били там или предствата ви за улици подлези и надлези е много сбъркана. Защо тогава си позволявате да давате съвети по темата?
George Svinarov
Рейтинг: 512 НеутралноДо коментар [#74] от "bpcorp":
"Показателно и доказващо, че и тези от Спаси София нямат кой знае какъв капацитет и понякога се изказват неподготвени - било от незнание, било целенасочено."
Чудехме се дали Бонев нарочно или случайно разцепи вота на хората против ГЕРБ, комунисти и националисти (абе живи нацисти ама айде). След интервюто в Свинския вестник и разни подобни изцепки в стил" дай да громим властта без значение за какво" мисля че става ясно.
001
Рейтинг: 387 ВеселоБраво на бареков от смени София...
Опитва се да помогне по всякакъв начин на кака Мая да стане кмет на София и съвсем да прецака ДъБъГъбарите.
Бонев добре знае, че благодарение на него ДБ загубиха поне 5 общински съветника
Успех на Мая и на общинския съветник Бонев
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3141 НеутралноВидимо нищо не им отбира главата за движението, да не говорим за аристофановите с копче, които тероризират хората да дишат прах по 4-5 минути вместо да пресичат и да не висият по кръстовищата, където често загиват хора, когато някой загуби управление!
Libertarianism is just anarchy for rich people
silverman
Рейтинг: 537 НеутралноДобре, че този ку-ку не стигна до балотаж, че хейтърите можеше да го избрат и тогава всички да се хапем отзад от понеделник!
2.5
Рейтинг: 3779 Весело"От гражданската организация "Спаси София" настояват временният кмет Ирина Савина веднага да разпореди да се върне бус лентата, "за да не се загуби навикът на шофьорите да не влизат в крайната дясна лента по бул. "Цариградско шосе". "
I Want To BelieveОт инициативата на Бонев са се взели толкова насериозно, че вече и регулират движението по Цариградско!
Да загубиш навик да спазваш бус-лентата в интервала Ропотамо - Жендов ?
Те това строши тъпомера!
Nikolay Nikolov
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#6] от "faeton.":
идеята е да изполващш градски транспорт а не да чакаш в задръствания, разбра ли?
Маршалов
Рейтинг: 506 НеутралноТвоето драги шофьорино не е цивилизация. Предвид това, че цивилизованите хора спазват знаците и се държат коректно на пътя, не правят опасни маневри, не карат с опасни скорости, несъобразени и или превишени, не псуват и не чупят клаксона от натискане, както убеден съм ти и подобните ти не пропускате да правите, винаги когато е физически възможно да нарушавате всичките белези на цивилизацията и така че няма как, когато Ви срещна, да видя с погледа си нещо повече от полумъжки австралопитек в мензис. мурзилка
nniikkii
Рейтинг: 466 НеутралноНикоя, Борисе, просто една разумна малка корекция, която е в интерес на всички.
Всички вие сте едни прекрасни пеперуди, очевидно, но само с констатации, коментари и гола критика, не става – не се самозабравяйте, момчета!
MORTAR
Рейтинг: 229 ВеселоЯ го виж ти, малкия, къв бил диктатор. Правилното решение било това, дето на него му се струва правилно.
Свободен архитект, урбанист и еколог!А че хората които създават половината БВП на България губят по 30 минути на ден в задръствания, не било важно. Даже било хубаво на тях да им е гадно.
dnevnikar
Рейтинг: 3999 НеутралноМОЧА имени В.И.Лелина
Калинчо, нали искаше дебат с двете Каки - едната в Столична община
и другата - почти в крепостта?
Там спасявай се и питй дребни теми, зле възпитан!
Лента...
А че окипазиха Булеварда на Илич Ленин с прозвище "цариградско шосе"?
Явно, кандидат 4ти, у дома ти не те свърта.
Защо?
Крал си ДБ бюлетини и в мазето са открити.
Средствата за масова информация знаят всичко.
"Борис Бонев: Коя калинка в Столичната община премахна бус лентата
по бул. "Цариградско шосе"?"
авторът
Рейтинг: 1063 НеутралноАко буслентата се запази и охранява строгжо, ще се получават колони от Горубляне до Орлов мост. Лекогтата, с която се гозвори за това говори неразбиране на сложността на проблема.
MORTAR
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#81] от "Nikolay Nikolov":
Свободен архитект, урбанист и еколог!До офиса ми с кора е 7 минути без задръстване. 25 минути в час пик. С градския транспорт са ми две прекачвания и 55 минути минимум. Освен това не мога да тръгна сутрин с градския, защото вечер често се налага да остана до 22-23 часа.
Изобщо много е лесно да раздаваш акъл, какво някой друг трябвало...
Храбър
Рейтинг: 3278 НеутралноДо коментар [#75] от "George Svinarov":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Да!
Видях, че съм объркал малко, но въпреки това съм прав.
Значи е трябвало "Цариградското шосе" да мине отдолу, а "Яворов" да мине отгоре, като надлезът продължи до след румънското посолство.
За мой срам не си спомнях точно как беше. А съм роден софиянец. При това живеех много близко. И сега имам апартамент там.
А според картата "П. Яворов" веднага след "Ц. шосе" става "Михай Еминеску".
Така или иначе едно такова решение щеше да даде възможност преминаването да става по по-широки ленти и да не се образуват опашки.
Сега изясних ли се?
reply
Рейтинг: 670 НеутралноПО ЦАРИГРАДСКО ИМА СВРЪХ ЗАДРЪСТВАНИЯ ЗА ЗМЕТКА НА ТОВА ЧЕ НЯКАКВИ НЕЩАСТНИЦИ СА РЕШИЛИ ДА ГО РЕЗЕРВИРАТ ПРОЕКТИРАН И ОРАЗМЕРЕН БУЛЕВАРД ЗА КВОТО СЕ СЕТЯТ , СТОЛИЦАТА СЕ ЗАДЪХВА ОТ ТИЯ ИДИОТИИ !!! СЪМ ПРОТИВ ДЕЛЕГИРАНЕТО НА ПРАВА НА ЕДНИ ЗА СМЕТКА НА ДРУГИ , ТОВА ДЪПЪЛНИТЕЛНО УТЕЖНЯВА СИТУАЦИЯТА , ТИЯ ОТ СПАСИ СОФИЯ СА АБСОЛЮТНИ БЕЗХАБЕРНИЦИ
Храбър
Рейтинг: 3278 НеутралноА задръстрането, което става долу на кръстовището между "Михай Еминеску" и "Иван Асен II" нямаше да го има.
Изобщо цялата тази улица "Яворов" - "М. Еминеску" - бул. "Ситняково" винаги е била много натоварена и изисква безкомфликтно пресичане на напречните и. Вижда се, че и при пресичнаето на бул. "Мадрид"по-нататък пресичането също е направено безкомфликтно. "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
spas_spasov
Рейтинг: 506 НеутралноБорка, калинка е някой от твойте, който ти е надринкал тия глупости. Тва младите много рипате, ама малко мислите преди да рипнете...
http://vevesti.bg/229274/vizhte-kak-se-oblekchava-trafikat-v-sofia/
chichka
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#82] от "Маршалов":
Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!Точно защото спазвам знаците, изкачвайки се на Цариградско, с ниска скорост и плътна колона с високаскорост, спирам пред буслентата за да спазя зака и....огромна опашка! Сега мога да ускоря още 50-60 метра и да се включа безконфликтно. Не съм в София, но спазвам знаците и правилата, а ти?
salmo_truta
Рейтинг: 284 НеутралноУбеден съм, че нито тапата ще се от пуши, нито градският транспорт ще минава нормално и точно това е проблемът на това решение. Може ли да се направят две ленти на детелина та, могат ли да променят хода на идващите по цариградско с маркировка без да пипат бус лентата? Ако и водачите свикна с простото немско правило на такива точки да минават през един от всеки поток без да се псуват и засичат...,а дали ще стане? Да замажат бус лентата няма да реши нищо, напротив.
deutscher._
Рейтинг: 560 НеутралноНа Г-н Бонев бих му отговорил на въпроса , че не трябва да бъде адресиран към съфорумците , а към Г- жа Фандъкова с 10 -годишен стаж като Кмет -на Община София ,
Защо е взето такова решение в ущърб на гражданите ! ?
dlagnikov
Рейтинг: 829 НеутралноСпасителите на София гледат с лупа дали боята някъде не е изтрита, дали плочките са накриво поставени,дали измерването на чистота на въздуха е правилно и т.н.Да ,така се печелят избиратели с технологичните проблеми.Но не е ли по-важно как ще се развива София в средносрочен и дългосрочен план.Градът плаче за мощно разширяване, с което ще се решат много проблеми , включително и този с въздуха.
Маршалов
Рейтинг: 506 ВеселоАз вече не смея да се кача на лека кола, заради такива "законни" пичове. Щото да не отнесе вратата някой със 150, преди да съм успял да я затворя. мурзилка
Маршалов
Рейтинг: 506 ВеселоТапата ще се отпуши, като се забрани движението, паркирането и спирането, с лични и служебни автомобили, изключая зареждащите магазините, градският транспорт и по изключение правителствени и посланически кордони...Ако няма алтернативен маршрут за тях. мурзилка
Софианец
Рейтинг: 628 НеутралноДо коментар [#97] от "Маршалов":
Да не идваш от Северна Корея?
Манчо
Рейтинг: 2684 НеутралноСимпатизирам на разумните инициативи на хората от "Спаси София", но справедливостта изисква да отбележа, че с тази си изява и те, и г-н Бонев, просто се самозастреляха в крака...
Мараба, С-ДС доносници!Жалко!
wanderer
Рейтинг: 2024 НеутралноДо коментар [#35] от "Random":
"Ами другите места в София където има задръствания и там ли да разширяваме?"
По-просто е. На първо място е да не се презастроява ( уплътняване по онзи "небостъргач" в градоустройството Петър Диков). Конкретно за бул. Ленин (днешното Цариградско шосе) всяка пръкване на "бизнес център" или хотел създава невралгична точка на булеварда. В началото беше само Орлов мост, сега е "на всеки километър" (кръстовището с Вапцаров след пръкването на мол Сердика и бизнес центровете около Токуда от другата страна;
Г.М. Димитров - зала Армеец и болница Софиямед;
Йеросалим - дъ мол и "умното" кръстовище на Йеросалим със Схаров и Марко Семов;
бул. Малинов - там какво чудо, думи не стигат;
Интерекспо център и хипермаркет Метро
бул. Копенхаген - автоборсите на Горубляне
ул. Димитр Пешев - Практикер и автомобилни представителства от другата страна.)
"Градския транспорт трябва да бъде насърчаван и стимулиран за сметка на личния."
Ами вкарайте го "градския транспорт" в кварталите, де! Да ви видим тъпанарите как ще направите завой под 30 градуса с десет метров автобус.
Ей на, автобусите от Младост (Младост 2, 3 и 4) ги пущате през Лозенец ( Хр. Смирненски, Граф Игнатиев, Любен Каравелов, Гурко, Шести септември). Хем "патруките" ще си ходят с градския транспорт на работа, хем гостите на хотелите ще имат удобен градски транпорт до хотела (България, Даун Таун, Интерконтинтал, Шаратон).
Конкретно за бус лентите. Не може да има бус лента, нито по ЗДвП, нито здравия разум го позволява там където има десен завой. Водачът на МПС е длъжен да се преустрои в съответната лента (з завой) преди да навлезе в района на кръстовището. А районът на кръстовището (Орлов мост) стига до там, до където има задръстване. Сиреч до бул. Малинов.
Да не говоря за безумието бус лентата по бул. Евлоги Георгиев. Еле на кръстовището с Драган Цанков/Граф Игнатиев - там дори не е спазено минималното разстояние от 30 метра за преустрояване за завой (разстоянието между двата светофора е под 20 метра - идиоти-градостроител!).
Ама продължавайте идиотите от крайно ляво платно да правите десен завой! И в тенекиджийниците има хора, и те хляб трябва да ядат.