Всички предложени мерки са много добри, но да не забравяме, че всичко започва от човека зад волана. Не виждам никакви предложения за възпитание на водачите или това е невъзможен казус? Все пак става въпрос за балкански субекти за които законите не важат. Докато има мислене от типа на "Ти знаеш ли кой съм аз БЕ?" каквито и физически мерки да се прилагат те няма да са ефективни....за съжаление.
Знам, че това не се вписва в сметките на строителната мафия, но най-добре контролиращи фактор са камерите - на всяко по-голямо кръстовище или натоварена зона; автоматична система за глоби, които ти се пращат електронно и трябва да се заплатят преди използване на администраривни услуги.
При пресичане на пътно платно, пешеходеца не е на негова територия и трябва да се пази сам. Виж за да ни излизат пътните превозни средства извън пътното платно може да се предвидят съоръжения.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Шофьорът, когато седне зад волана, трябва да е наясно каква отговорност има, а не да си мисли, че само той бърза, само той има спешна работа и само той е на пътя.
Тези острови създават предпоставки за ПТП. Не казвам че е лоша идеята, имам предвид начина по който са разположени в момента по Черни връх. Няма да издържат дълго. Прекалено много отнемат от лявата лента и ще има екшъни.
" да се спре с мисленето, че тротоатър е паркинг и всеки пуснал аварийни може да го ползва."
Е, тя половината синя зона е върху тротоари, а държавните агенции са си ги обособили като официални паркинзи за служители. Например АПИ на Ботев и Македония
Всички предложени мерки са много добри, но да не забравяме, че всичко започва от човека зад волана. ...................... Не можеш да правиш добри предложения ако първо не си направил анализ на причините. Влез в които и да е сайт на КАТ и ще видиш , че всичко за тях е несъобразена скорост. Е няма как да не мрем като мишки по пътищата !!!
Новите мерки включват червен нос, грим за лице и перука за Кръстев 🤡 - човекът който се гордееше, че булеварди са станали “по-пропускливи” (т.е. още повече трафик преминава оттам) и правеше шумни акции пред медии как глобява по Черни връх (еднократно, оттогава си е все същото). А, и да не забравяме карането на колело по мокасини по новооткритата, грандиозна, 20-метрова велоалея между фритьоф нансен и Раковски.
"И след колко умрели на пътя се сетихме, че ги има тези решения?"
Точно на Черни връх случаят май не беше заради островчета, защото жените бяха на тротоар зад ограждение. Все си мисля, че трябва първо да се реформира родната милиция и после да се мислят подобни решения.
Аз работя на бул. Черни връх в горната му част и съвсем отговорно мога да кажа, че да пресечеш булеварда по някоя от трите пешеходни пътеки, които има по цялата му дължина от околовръстното до мола си е чиста проба адреналин, равняваща се на скок с бънджи. Винаги, когато имам избор, НЕ пресичам този булевард, защото си е чиста проба хазарт. Карат всякакви джигити с мощни коли и нагоре, и надолу и дали някой ще спре, за да премине пешеходец си остава в сферата на загадките. Всеки ден виждам майки с колички и малки деца да лавират между колите и определено се радвам, че не живея в района...
Всички предложени мерки са много добри, но да не забравяме, че всичко започва от човека зад волана. Не виждам никакви предложения за възпитание на водачите или това е невъзможен казус? Все пак става въпрос за балкански субекти за които законите не важат. Докато има мислене от типа на "Ти знаеш ли кой съм аз БЕ?" каквито и физически мерки да се прилагат те няма да са ефективни....за съжаление.
така, идея за нов модел юнашко крадене чрез нов модел "ремонт на ремонтите"! Абе ИДИОТИ, оправете улиците, оправете тротоарите, и измислете модел на връчване на фишовете, а не удвояване на глобите!
Не са лоши мерките, даже са много закъснели. А доколкото е познат моделът "ГЕРБ", закъснението се дължи на времето необходимо за напасване на далаверата. Ако докладът в общината казва колко ще струват мерките, значи е ясно кой "наш читав човек" ще прави парапетите, бъмперите и бордюрите.
Глобите и камерите са хубаво нещо, ама в крайна сметка всичко опира до човешкия фактор и повсеместната корупция и връзкарство.
Но легналите полицаи (или "изкуствени неравности", за да не обиждат милиционерите) няма как да ги подкупиш. За мен решението е масово слагане на такива по булевардите и кварталните улици. Пускате една кампания и всички граждани от всички квартали ще си кажат къде е нужно. Гарантирам двойно намаляване на катастрофите, ранените и жертвите моментално.
Забелязъл съм , че когтато правиш нещо за хора, трябва да се поставяш на тяхно място. И така, напр. гърбицата на пешеходната пътека те събужда, едва когато вече си блъснал пешеходеца. Каква промяна е нужна? Две гърбици да се поставят , по на 10 м, от двете страни на пешеходната пътека. За сетен път се видя от онзиденшния случай, че на самата пътека , гърбицата не върши вече работа...
Не, не всичко зависи от човека зад волана, много зависи от организацията на движението. Например забранено е спирането на 5 метра преди пешеходна пътека както и на 5 метра преди и след кръстовище, както и на 10 метра преди и след спирка. Изключително опасно е, но спазва ли се? Не само че не, а столична община гордо е нарисувала паркоместа в нарушение. Отделно всеки път се чудя кой прави пешеходна пътека ТОЧНО след спирка, за да може хората ХУБАВО да се скрият зад спрелия автобус. Такива ми ти работи
Идеята на Борис Бонев е да има високи бордюри, а самите тротоари по кръстовищата да са скосени/занижени, за да е по-достъпна за хора с двигателни проблеми и такива с инвалидни колички.
Подлези, надлези, адекватни тротоари (хайде като в нормалните държави - асфалт вместо плочки). Не е нормално да се пресичат булеварди по пътя, при оживеното движение в София.
Баси извратените глупости! Всяка пешеходна пътека върху високо легнали полицаи със съответната маркировка, и проблемите с правилно пресичащи блъснати пешеходци приключват. Всички други глупости са усвояване на ени пари от еврофондовете...
Подлези и надлези само затрудняват пешеходното придвижване. Пешеходците да драпаме стълби като луди на всяко кръстовище, че автоталибаните да могат да си карат със 100 в града.
Фандъкова по-добре нищо да не прави, по-малко поразии ще станат. Догодина да идва следващият кмет, дано софиянци да проявят повече здрав разум, когато избират.
Тъпотата няма граници,София е заприличала на Африкански град с бабуни наричани лежащи полицай ,светофари на 50 метра един от друг ,с пешеходни пътеки на 30 метра една от друга.Сига острови ще правят Идиоти Сър. Това са некадърни хора и Фъндъкова да си подава оставката и тая сбирщина от игноранги около нея да ги разследва Гешев. Тези некадърници ще нанесат такива щети че години няма да се оправи София.
Баси извратените глупости! Всяка пешеходна пътека върху високо легнали полицаи със съответната маркировка, и проблемите с правилно пресичащи блъснати пешеходци приключват. Всички други глупости са усвояване на ени пари от еврофондовете...
тия повдигнати пешеходни не са проблем за джипките. Още повече, когато пешеходната е широка. През такива една джипка спокойно може да мине с 40-50 без много дискомфорт на возещите се. Истината е в пешеходни пътеки трапове, защото там колите пропадат и след това трябва да вдигнат до новата настилка. Не е случайно, че всички намаляват при ремонт на път с изрязан асфалт.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
petrapetra
Рейтинг: 1533 Неутрално1. Да оправи тротоарите!
Г-жо Фъндъкова столицата прилича на бедна провинциална махала - изпотрошена и неподдържана!
Infinitum
Рейтинг: 2914 ЛюбопитноВсички предложени мерки са много добри, но да не забравяме, че всичко започва от човека зад волана. Не виждам никакви предложения за възпитание на водачите или това е невъзможен казус? Все пак става въпрос за балкански субекти за които законите не важат. Докато има мислене от типа на "Ти знаеш ли кой съм аз БЕ?" каквито и физически мерки да се прилагат те няма да са ефективни....за съжаление.
Rational
Рейтинг: 645 НеутралноЗнам, че това не се вписва в сметките на строителната мафия, но най-добре контролиращи фактор са камерите - на всяко по-голямо кръстовище или натоварена зона; автоматична система за глоби, които ти се пращат електронно и трябва да се заплатят преди използване на администраривни услуги.
Така ще се пазим всички от безумните шофьори.
442
Рейтинг: 1370 НеутралноПри пресичане на пътно платно, пешеходеца не е на негова територия и трябва да се пази сам. Виж за да ни излизат пътните превозни средства извън пътното платно може да се предвидят съоръжения.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
sandor_clegane
Рейтинг: 2129 НеутралноПешеходците не се ли пазят сами, а пресичат все едно са сами на улицата, никакви мерки няма да работят.
Rational
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#4] от "442":
Как да се пази пешеходец в подобна ситуация, като в Ботевград?
https://youtu.be/VBs-7iKJrPM
Шофьорът, когато седне зад волана, трябва да е наясно каква отговорност има, а не да си мисли, че само той бърза, само той има спешна работа и само той е на пътя.
Rational
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#1] от "petrapetra":
И да се спре с мисленето, че тротоатър е паркинг и всеки пуснал аварийни може да го ползва.
Харесваме правилата, стига да не важат точно за нас.
futio_tapanchev
Рейтинг: 2150 НеутралноТези острови създават предпоставки за ПТП. Не казвам че е лоша идеята, имам предвид начина по който са разположени в момента по Черни връх. Няма да издържат дълго. Прекалено много отнемат от лявата лента и ще има екшъни.
Batezuzi
Рейтинг: 1599 НеутралноИ след колко умрели на пътя се сетихме, че ги има тези решения?
futio_tapanchev
Рейтинг: 2150 НеутралноДо коментар [#8] от "Rational":
" да се спре с мисленето, че тротоатър е паркинг и всеки пуснал аварийни може да го ползва."
Е, тя половината синя зона е върху тротоари, а държавните агенции са си ги обособили като официални паркинзи за служители. Например АПИ на Ботев и Македония
kosa
Рейтинг: 343 ГневноДо коментар [#2] от "Infinitum":
Всички предложени мерки са много добри, но да не забравяме, че всичко започва от човека зад волана.
......................
Не можеш да правиш добри предложения ако първо не си направил анализ на причините.
Влез в които и да е сайт на КАТ и ще видиш , че всичко за тях е несъобразена скорост. Е няма как да не мрем като мишки по пътищата !!!
kapitan_laino
Рейтинг: 888 НеутралноНовите мерки включват червен нос, грим за лице и перука за Кръстев 🤡 - човекът който се гордееше, че булеварди са станали “по-пропускливи” (т.е. още повече трафик преминава оттам) и правеше шумни акции пред медии как глобява по Черни връх (еднократно, оттогава си е все същото). А, и да не забравяме карането на колело по мокасини по новооткритата, грандиозна, 20-метрова велоалея между фритьоф нансен и Раковски.
futio_tapanchev
Рейтинг: 2150 НеутралноДо коментар [#10] от "Batezuzi":
"И след колко умрели на пътя се сетихме, че ги има тези решения?"
Точно на Черни връх случаят май не беше заради островчета, защото жените бяха на тротоар зад ограждение. Все си мисля, че трябва първо да се реформира родната милиция и после да се мислят подобни решения.
Mladen Stefanov
Рейтинг: 229 НеутралноСтрашни и.диоти..., ама страшни.
Камери на всякъде и брутални глоби и изземване на имущество. Друго не трябва.
chip
Рейтинг: 1187 ЛюбопитноАз работя на бул. Черни връх в горната му част и съвсем отговорно мога да кажа, че да пресечеш булеварда по някоя от трите пешеходни пътеки, които има по цялата му дължина от околовръстното до мола си е чиста проба адреналин, равняваща се на скок с бънджи. Винаги, когато имам избор, НЕ пресичам този булевард, защото си е чиста проба хазарт. Карат всякакви джигити с мощни коли и нагоре, и надолу и дали някой ще спре, за да премине пешеходец си остава в сферата на загадките. Всеки ден виждам майки с колички и малки деца да лавират между колите и определено се радвам, че не живея в района...
pontius_glarus
Рейтинг: 3476 НеутралноЗначи да се започне от НСО? Защото мисленето от рода на "ти знаеш ли кой съм аз БЕ?" започва точно от НСО, и мутрите в колите им!
pontius_glarus
Рейтинг: 3476 Неутралнотака, идея за нов модел юнашко крадене чрез нов модел "ремонт на ремонтите"!
Абе ИДИОТИ, оправете улиците, оправете тротоарите, и измислете модел на връчване на фишовете, а не удвояване на глобите!
Anоnуmous
Рейтинг: 1392 НеутралноДокато не бъде сменена Фандупкова, всякакви всякакви иначе добри намерения ще бъдат осирани. Тая жена просто не става.
are_pali_be
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#12] от "kosa":
Личи си, че не си водач на МПС.
radost.petrova
Рейтинг: 237 НеутралноНе са лоши мерките, даже са много закъснели. А доколкото е познат моделът "ГЕРБ", закъснението се дължи на времето необходимо за напасване на далаверата.
Ако докладът в общината казва колко ще струват мерките, значи е ясно кой "наш читав човек" ще прави парапетите, бъмперите и бордюрите.
Yard
Рейтинг: 1730 НеутралноГлобите и камерите са хубаво нещо, ама в крайна сметка всичко опира до човешкия фактор и повсеместната корупция и връзкарство.
Но легналите полицаи (или "изкуствени неравности", за да не обиждат милиционерите) няма как да ги подкупиш. За мен решението е масово слагане на такива по булевардите и кварталните улици. Пускате една кампания и всички граждани от всички квартали ще си кажат къде е нужно. Гарантирам двойно намаляване на катастрофите, ранените и жертвите моментално.
irl471142598
Рейтинг: 2631 НеутралноЗабелязъл съм , че когтато правиш нещо за хора, трябва да се поставяш на тяхно място.
И така, напр. гърбицата на пешеходната пътека те събужда, едва когато вече си блъснал пешеходеца.
Каква промяна е нужна? Две гърбици да се поставят , по на 10 м, от двете страни на пешеходната пътека. За сетен път се видя от онзиденшния случай, че на самата пътека , гърбицата не върши вече работа...
Камен
Рейтинг: 903 НеутралноБрей, сакън, такива бордюри ако сложат, как ще си качват хорицата колите по тротоарите, да паркират?
:-)
uq
Рейтинг: 2205 НеутралноЕ нали първо ги занижихме бордюрите, заради достъпност на градската среда, пък сега..ниски били, не предпазвали от връхлитащи камиони
uq
Рейтинг: 2205 НеутралноДо коментар [#2] от "Infinitum":
Не, не всичко зависи от човека зад волана, много зависи от организацията на движението. Например забранено е спирането на 5 метра преди пешеходна пътека както и на 5 метра преди и след кръстовище, както и на 10 метра преди и след спирка. Изключително опасно е, но спазва ли се? Не само че не, а столична община гордо е нарисувала паркоместа в нарушение. Отделно всеки път се чудя кой прави пешеходна пътека ТОЧНО след спирка, за да може хората ХУБАВО да се скрият зад спрелия автобус. Такива ми ти работи
Anоnуmous
Рейтинг: 1392 НеутралноДо коментар [#25] от "uq":
Къде пък били са занижавани бордюрите? Иначе, да, принципно нивото на тротоарите в развитите страни е много по-ниско от в България.
uq
Рейтинг: 2205 НеутралноДо коментар [#27] от " ":
На много места, почти на всеки ъгъл в центъра. Борката Бонев и за това реве, зайо защо си без шапка?
shakez
Рейтинг: 456 НеутралноДо коментар [#28] от "uq":
Идеята на Борис Бонев е да има високи бордюри, а самите тротоари по кръстовищата да са скосени/занижени, за да е по-достъпна за хора с двигателни проблеми и такива с инвалидни колички.
Dariel Kremov
Рейтинг: 42 НеутралноПодлези, надлези, адекватни тротоари (хайде като в нормалните държави - асфалт вместо плочки). Не е нормално да се пресичат булеварди по пътя, при оживеното движение в София.
Mushichka
Рейтинг: 609 НеутралноБаси извратените глупости! Всяка пешеходна пътека върху високо легнали полицаи със съответната маркировка, и проблемите с правилно пресичащи блъснати пешеходци приключват. Всички други глупости са усвояване на ени пари от еврофондовете...
tungsram
Рейтинг: 80 НеутралноДо коментар [#30] от "Dariel Kremov":
Подлези и надлези само затрудняват пешеходното придвижване. Пешеходците да драпаме стълби като луди на всяко кръстовище, че автоталибаните да могат да си карат със 100 в града.
Роси
Рейтинг: 7804 НеутралноФандъкова по-добре нищо да не прави, по-малко поразии ще станат. Догодина да идва следващият кмет, дано софиянци да проявят повече здрав разум, когато избират.
philipeto
Рейтинг: 235 Неутрално1а. Да разкара велоталибаните от тях, също.
vasill
Рейтинг: 480 НеутралноА в Берлин няма загинал пешаходец през 2021..
Сгугню
Рейтинг: 344 НеутралноПредложените мерки са много добри и съм приятно изненадан от г-н Кръстев, ако той, разбира се, е техният автор.
Дано се приемат.
ppi151135247
Рейтинг: 227 НеутралноТъпотата няма граници,София е заприличала на Африкански град с бабуни наричани лежащи полицай ,светофари на 50 метра един от друг ,с пешеходни пътеки на 30 метра една от друга.Сига острови ще правят Идиоти Сър.
Това са некадърни хора и Фъндъкова да си подава оставката и тая сбирщина от игноранги около нея да ги разследва Гешев.
Тези некадърници ще нанесат такива щети че години няма да се оправи София.
lcj441103717
Рейтинг: 415 Неутралнотия повдигнати пешеходни не са проблем за джипките. Още повече, когато пешеходната е широка. През такива една джипка спокойно може да мине с 40-50 без много дискомфорт на возещите се. Истината е в пешеходни пътеки трапове, защото там колите пропадат и след това трябва да вдигнат до новата настилка. Не е случайно, че всички намаляват при ремонт на път с изрязан асфалт.
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 1076 Неутрално"От години "Спаси София"..."
Писна ми от спасители. Предизборна кампания за ново НС и местните избори вече тече. Всеки тарикат наденал овчата кожа на спасител.