Аз пък ще се возя на колелото и на ел скутерите дори и през зимата и няма да им дам никога повече и лев на тия наглеци. Да си настояват за каквото си искат!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Мазните лъжливи бакшиши не заслужават никаква подкрепа и клиенти. Напълни се със миризливи манговци и селски момченца които заслужават да карат единствено каруца на село. Дано потребителите започнат малко да ценят достойнството си и избягват услугите на тази долна сган.
"На заседанието, обаче, се обсъди и прие само доклад, който намалява годишния данък на такситата в София от 850 лева на 300. Разликата от 550 лева вече две години се поема от държавния бюджет, така ще е и през 2023 г. "
Вместо да вдигат минималната тарифа на принципа "тази година полутарифа, догодина - цЕла тарифа, другари", да заложат минимална тарифа от 0.01 лева и от там нататък кой както се оправи. Никой не е длъжен на бакшишите да им определя минимум на цените на услугите, в пазарната икономика цената се определя от търсенето и предлагането.
Тези бакшиши,които карат на пропан-бутан и те ли се оплакват от високата цена на горивата?Те са поне 80% от такситата в София,а и в България,които зареждат за около 1 лв на литър,ама пак реват за по-високи тарифи.
Рано или късно и това ще се случи, тъй като инфлацията, цените на горивата итн. просто го налагат. Да не говорим пък за цените в Западна Европа ... В Германия за 2 минути и 40 секунди път в един малък град плащам 8 евро и 70 цента, докато за 16 лева в София се прибирам от аерогарата до Западния парк ... Със стоенето по десетките светофари!
Ами да си ги вдигнат бе! С колкото решат, с толкова да си ги вдигнат - ама да е както трябва. Разследвания за картелни споразумения и прочие. Да ги похарчат за антибиотици значи.
Всеки който коментира да знае, че схемата при такситата е много различна от тази при останалите сектори на икономиката: колите ги купуват/изплащат шофьорите, поддържат ги те самите или плащат наем, а цените ги определят собствениците на фирми, които реално не извършват таксиметров превоз, а пробират твърди суми от водачите. Така че проблемите са във фирмаджиите , а не във водачите.
А като ме лъжат за парите, като нямат да ми върнат, като колата им мирише на пепелник, те на некъпан руснак, като минават нарочно по обиколни маршрути, като все не им работи ПОС терминала, като не искат да вземат адрес под 15 лева, като карат като идиоти... И за това ли са виновни шефовете?
Всеки път ми се налага да повтарям едно и също за тези нещастници:Общината е определила МИНИМАЛНА и МАКСИМАЛНА тарифа. Като искате да е по-скъпо, НИЩО не ви спира да си увеличите тарифата. Много ли сте тарикати, швиеба?! Колко години общината ще им осигурява монопол на тези миризливци? Къде е пазарната икономика, гниди? Или много добре знаете, че ако вдигнете цените, ще ви подбият с по-добра услуга. Затова толкова сополи и сълзи летяха да се махне Убер.
+ Само ще добавя, че тези абсурдни "минимални цени" и следващата година ще бъдат комбинирани с данъчна отстъпка в размер на 500 лв (от 830) за сметка на бюджета.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Според вас кой е виновен че персоналът на фирмата му е некачествен !? Съгласен съм за нещата които сте написали, но това важи за огромна част от целия български народ. Няма как да бъдат променени и възпитани хора на по 40-50 години, а трябва да се даде възможност на пазара да ги отсее, или да се класифицират услугите.
След като не фалират фирмите, които возят на минимална тарифа, означава че минималната тарифа е адекватна за поддържането на бизнес модела на всички. Има и максимална тарифа, значи не е нужно минималната да се увеличава. Честно казано аз ползвам таксита твърде рядко, но когато ми трябва ползвам само една фирма - Йелоу. И да ме вози с 20% по-скъпо, пак ще ползвам нея, защото там в 9/10 случаи шофьорите са адекватни, колите чисти, и не ме мамят на дребно. Държавата да затегне контрола върху такситата за имитация на чужди брандове. Опрощаването на данъка също не почива на никаква икономическа логика?
Това, което искат се казва картел. Защо се състезават да возят на минималните като има максимални?
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
Шофьор в столична таксиметрова компания заплаши общинските съветници в София със саморазправа, ако политическите групи в Столичния общински съвет не запазят минималния данък от 300 лева за такситата в града, както и ако не гласуват за вдигане на минималната и максималната тарифа за таксиметров превоз. Това се случи на заседание на комисията по транспорт в СОС. „Много ви моля, докато ви молим, защото следващия път ще дойдем с тоягите. И в парламента, и в министерство на финансите. Щом не разбират от дума, ще ядат бой. И нас може да ни бият, но там ще има трупове. Вервайте ми какво ще ви се случи, ако не вземете мъдро решение. Оставете ни 300 лв. данъка тази година“, така таксиметровият шофьор Светослав Бояджиев „убеждаваше“ общинските съветници в София. Докато той правеше изказването си, пред сградата на Столична община се беше събрала голяма група шофьори на таксита, организирани от няколко от големите компании в града.
Няколко минути по-късно присъстващите общински съветници от ГЕРБ-СДС, БСП, „Демократична България“ и Борис Бонев от „Спаси София“ гласуваха единодушно налогът да остане 300 лева и през следващата 2023 г., какъвто беше през 2021 и 2022 г. заради коронавируса, а да не е 850 лв., какъвто беше той преди това
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Аз пък ще се возя на колелото и на ел скутерите дори и през зимата и няма да им дам никога повече и лев на тия наглеци. Да си настояват за каквото си искат!
На заседанието, обаче, се обсъди и прие само доклад, който намалява годишния данък на такситата в София от 850 лева на 300. * А мога ли да попитам защо? Какво са 300 лева на година? Едно нищо. Да не би бакшишите да изкарват по 250 лева месечно та да плащат толкова нисък данък? Сигурно и се осигуряват на минумума. После защо улиците и пътищата са в това състояние, няма пари за училища и болници и пенсиите са ниски. Хем искат вдигане на тарифите, хем намаляване и на данъците.
Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.
Нали в разни други сфери търсим диверсификация и конкуренция, а при такситата - точно обратното. С какъв акъл общината изобщо е гласувала минимална тарифа - това е АБСОЛЮТНА ГЛУПОСТ от гледна точка на клиентите и пазара.
Щом могат да лентяйстват цял ден, явно изкарват повече от достатъчно. Вдигнете им данъците!
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
А не е ли по добре всички ТАКСИТА да са електробрички и да се регулира някак си на европейско и национално ниво някакви дългосрочни тарифи. Нали сме за зелено бъдеще макар и да е спорно колко е зелено, но поне градовете ще се облекчът малко или много, също и кумуналните Транспортни средства, защото всички заедно са едно дебело перо забодено в Еко система ни. Но пак се засягат корпоративни и други интереси, но все пак би било добре. Това го писъх навремето на тези които не се и помръднаха да протестират за изгарянето на Евроатлантическитени братя сестри други, но тази партия е на бутонен режим с дистанционно рекет управление. Това е!
До коментар [#18] от "Ядосан Октопод":Според вас кой е виновен че персоналът на фирмата му е некачествен !? Съгласен съм за нещата които сте написали, но това важи за огромна част от целия български народ. Няма как да бъдат променени и възпитани хора на по 40-50 години, а трябва да се даде възможност на пазара да ги отсее, или да се класифицират услугите.
Виновен е този, кой им осигурява омфорт в пазарна икономика, създавайки монопол... Я пусни свободни цени, или нежели - Убер, да видиш как тези идиотите ще си отпаднат по естествен път!
А дали са питали нещо за вдигане на данъка? Защото данък 300 лева на ГОДИНА е не смешно, а направо е подигравка!
Не само таксистите, но и абсолютно всичко е свръхрегулирано, субсидирано и незнамсиоще какво, щото можеш да обявиш край на социализъма, но социализъмът може да не e обявил край. Само да си примомним едни ми ти мерки и теглилки 60/40 от нашто недавно като брутално ясен пример. Дерегулирайте всичко и закрийте всичките говнернмент метастази и оставете наистина свободния пазар да се развива fucking свободно ! Навсякъде бизнесмени от отворена пазарна икономика, или нейно изопачено подобие се молят като просяци някой нещо отнякъде от говнернмента да им "даде" и да регулира, fuck this greasy shit !
$(window).on('load',function(){$('[data-spy="affix"]').each(function(){var $spy=$(this)
var data=$spy.data() /* soArce:localhosty :D */
Не може, от бранша ще ги помислят за слабаци, либер-педер..ти, меки китки и тн. Друго си е с разкопчана риза (или вмирисана тениска) да чоплиш слънчоглед при отворена шофьорска врата и да се уригваш на кисело докато се появи поредния с бакшиша.
Тайно се надявам цените на горивата да поразредят тия мизерници и да останат нормалните и учтиви шофьори. Ако не е бизнеса да му разнасят спешни градски пратки са живи-умрели.
Да си вдигат каквото искат - въртя по 10 км пеша нощес, само и само да не им дам и лев, а градският и електричките на Спарк ми осигуряват ценово преимущество и гъделичкане по зеленото его
Ако разрешат Убър много от шофьорите сами ще се махнат и ще карат за за себе си. Ще загубят само собствениците на таксиметрови компании, а те си плащат на когото трябва и ако трябва ще плащат още и на други на които трябва.
Шишо-бакшишо е социална група, която ако добре разбирам иска данъкоплатците да и плащат по 500лв от данъка на всяко такси? И защото защото един важен загина край Константин Величков ? Ай са сваляйте коремчетата и се разхождайте,спортувайте за да няма инфаркти а кинтите ще дойдат като дойдат туристи,четейки горе никой в София не му се дава и 2 кинта за вазе! Данчето кметицата ако я возехте при вас щеше да ви вземе масово линцензиите бе! Къде са НАП да разследват инвеститорите,лихварите, лизингодателите.наемодателите, те колко данъци внесоха?
Не е ли по-добре парите от субсидията на такситата да отидат за пускане на нощния градски транспорт? Ако не се лъжа още е спрян заради липса на средства.
Стига с тоя Убер - по света където съм бил, кой мислиш съм видял да кара Убер? Ми същите бакшиши, които иначе биха карали таксита. И нормално - ти би ли излязъл с твоята кола да въртиш кръгчета за левче на км (от които 15% отиват в Силикон Вали, защото те са измислили великата технология)... Убер си е на практика таксиметрова услуга. В градовете по света, където такситата са хубави (и скъпи), Уберите също са хубави (и скъпи). При нас - сещайте се как ще бъде.
Докато работеше тук Uber беше на светлинни години от такситата, а системата за рейтинг бързо регулира системата и отсява шофьорите, които не се стараят.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ShekSpirt
Рейтинг: 410 НеутралноАз пък ще се возя на колелото и на ел скутерите дори и през зимата и няма да им дам никога повече и лев на тия наглеци.
Понякога и аз се чудя защо съм още тук..Да си настояват за каквото си искат!
Още от същото
Рейтинг: 1311 ВеселоМоже ли шофьорите на таксите да не пушат в колата и да се къпят редовно?
Сериозно ли?****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
wlp15676939
Рейтинг: 24 НеутралноМазните лъжливи бакшиши не заслужават никаква подкрепа и клиенти. Напълни се със миризливи манговци и селски момченца които заслужават да карат единствено каруца на село. Дано потребителите започнат малко да ценят достойнството си и избягват услугите на тази долна сган.
acarid
Рейтинг: 718 Неутрално"На заседанието, обаче, се обсъди и прие само доклад, който намалява годишния данък на такситата в София от 850 лева на 300. Разликата от 550 лева вече две години се поема от държавния бюджет, така ще е и през 2023 г. "
ЩО ЗА НАГЛОСТ И НАХАЛСТВО???
ShekSpirt
Рейтинг: 410 НеутралноВърнете лиценза на ЮБЕР!
Понякога и аз се чудя защо съм още тук..Аре да ги видим в реална конкуренция какво ще правят?
bludniq_sin
Рейтинг: 1130 НеутралноАбе 20 .. направо 200% и да задължат всеки гражданин поне веднъж на ден да ползва такси. Егаси пазарната икономика ..
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmldedoliben
Рейтинг: 2350 НеутралноТъпо и Скъпо при Толкова алтернативи.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIКупете си Електро Тротинет и го комбинирайте с Карта ГТ за Дългите преходи.
Градът е Ваш за Безпари.
pspa
Рейтинг: 320 НеутралноВместо да вдигат минималната тарифа на принципа "тази година полутарифа, догодина - цЕла тарифа, другари", да заложат минимална тарифа от 0.01 лева и от там нататък кой както се оправи. Никой не е длъжен на бакшишите да им определя минимум на цените на услугите, в пазарната икономика цената се определя от търсенето и предлагането.
igkotzev
Рейтинг: 572 НеутралноКлиентите настояват за Убер, Болт, Ола, Фрий Ноу. Но таксиджиите са по-важни.
Imaginary Friend
Рейтинг: 740 Неутрално"Повечето фирми в бранша в София умишлено возят на минималната тарифа, защото досега, която от тях е вдигнала цената на услугата, после фалира."
Не цъкам плюсове и минуси.Интересен начин да се каже, че всъщност маса фирми съществуват дори на текущата минимална цена, така че може да се пробва да се свали още.
Yard
Рейтинг: 1767 НеутралноНяма проблеми, а какво правим като кажат "Нямам да върна"? Ще обикаляме ли квартала докато се стигне банкнотата?
kwy38371721
Рейтинг: 828 НеутралноТези бакшиши,които карат на пропан-бутан и те ли се оплакват от високата цена на горивата?Те са поне 80% от такситата в София,а и в България,които зареждат за около 1 лв на литър,ама пак реват за по-високи тарифи.
gpj101139736
Рейтинг: 1415 НеутралноРано или късно и това ще се случи, тъй като инфлацията, цените на горивата итн. просто го налагат. Да не говорим пък за цените в Западна Европа ... В Германия за 2 минути и 40 секунди път в един малък град плащам 8 евро и 70 цента, докато за 16 лева в София се прибирам от аерогарата до Западния парк ... Със стоенето по десетките светофари!
block
Рейтинг: 1215 НеутралноАми да си ги вдигнат бе! С колкото решат, с толкова да си ги вдигнат - ама да е както трябва. Разследвания за картелни споразумения и прочие. Да ги похарчат за антибиотици значи.
Dankol
Рейтинг: 565 НеутралноВсеки който коментира да знае, че схемата при такситата е много различна от тази при останалите сектори на икономиката: колите ги купуват/изплащат шофьорите, поддържат ги те самите или плащат наем, а цените ги определят собствениците на фирми, които реално не извършват таксиметров превоз, а пробират твърди суми от водачите. Така че проблемите са във фирмаджиите , а не във водачите.
block
Рейтинг: 1215 НеутралноДо коментар [#2] от "pisna_mi_veche":
"Може ли шофьорите на таксите да не пушат в колата и да се къпят редовно?"
Е ти ще ги съсипеш! Може да настинат :)
Ядосан Октопод
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#16] от "Dankol":
А като ме лъжат за парите, като нямат да ми върнат, като колата им мирише на пепелник, те на некъпан руснак, като минават нарочно по обиколни маршрути, като все не им работи ПОС терминала, като не искат да вземат адрес под 15 лева, като карат като идиоти... И за това ли са виновни шефовете?
БОНГО
Рейтинг: 2550 Неутрално+
Само ще добавя, че тези абсурдни "минимални цени" и следващата година ще бъдат комбинирани с данъчна отстъпка в размер на 500 лв (от 830) за сметка на бюджета. Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
bubachko
Рейтинг: 9 Веселоайде пак.....
Dankol
Рейтинг: 565 НеутралноДо коментар [#18] от "Ядосан Октопод":
Според вас кой е виновен че персоналът на фирмата му е некачествен !? Съгласен съм за нещата които сте написали, но това важи за огромна част от целия български народ. Няма как да бъдат променени и възпитани хора на по 40-50 години, а трябва да се даде възможност на пазара да ги отсее, или да се класифицират услугите.
хм
Рейтинг: 1909 Неутралнотолкова елементарно - с обществени пари ОПГ ГЕП си купува избиратели от най-ниските социални слоеве.
Роси
Рейтинг: 7761 НеутралноКато започнат да плащат не 300 лева, а данък върху цялата си печалба.
Ядосан Октопод
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#21] от "Dankol":
Затова настоявам пазарните принципи да поемат пазара, не някой апаратчик да спонсорира аверчетата си, собственици на таксиметрови компании.
Грую
Рейтинг: 387 НеутралноА КЗК няма ли сега да провери за картелче? Може и по публикациите на Дневник да се ориентира, ако са толкова слепи.
Dankol
Рейтинг: 565 НеутралноДо коментар [#24] от "Ядосан Октопод":
Пазарните принципи бяха на почит през 90-те години и имаше и хубави, и лоши неща.
Тюфлекчия
Рейтинг: 3042 ЛюбопитноДържавният бюджет що не ми поеме на мен 550 лева от данъците?
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!m_todorov
Рейтинг: 492 НеутралноСлед като не фалират фирмите, които возят на минимална тарифа, означава че минималната тарифа е адекватна за поддържането на бизнес модела на всички. Има и максимална тарифа, значи не е нужно минималната да се увеличава. Честно казано аз ползвам таксита твърде рядко, но когато ми трябва ползвам само една фирма - Йелоу. И да ме вози с 20% по-скъпо, пак ще ползвам нея, защото там в 9/10 случаи шофьорите са адекватни, колите чисти, и не ме мамят на дребно. Държавата да затегне контрола върху такситата за имитация на чужди брандове. Опрощаването на данъка също не почива на никаква икономическа логика?
slon
Рейтинг: 503 ВеселоДа ги увеличат със 100% :)
Да ги видим тогава, кой ще им се качва в смърдящите таратайки :)
slon
Рейтинг: 503 ВеселоДо коментар [#6] от "ShekSpirt":
И Убер да е пак ще питат "Ще ТИ, преча ли ако пуша?"
Кум Лисан
Рейтинг: 495 НеутралноТова, което искат се казва картел. Защо се състезават да возят на минималните като има максимални?
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.БОНГО
Рейтинг: 2550 Неутралноhttps://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/taksimetrovi-shofori-sofiya-zaplashiha-obshtinarite-sopi
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutemШофьор в столична таксиметрова компания заплаши общинските съветници в София със саморазправа, ако политическите групи в Столичния общински съвет не запазят минималния данък от 300 лева за такситата в града, както и ако не гласуват за вдигане на минималната и максималната тарифа за таксиметров превоз. Това се случи на заседание на комисията по транспорт в СОС. „Много ви моля, докато ви молим, защото следващия път ще дойдем с тоягите. И в парламента, и в министерство на финансите. Щом не разбират от дума, ще ядат бой. И нас може да ни бият, но там ще има трупове. Вервайте ми какво ще ви се случи, ако не вземете мъдро решение. Оставете ни 300 лв. данъка тази година“, така таксиметровият шофьор Светослав Бояджиев „убеждаваше“ общинските съветници в София. Докато той правеше изказването си, пред сградата на Столична община се беше събрала голяма група шофьори на таксита, организирани от няколко от големите компании в града.
Няколко минути по-късно присъстващите общински съветници от ГЕРБ-СДС, БСП, „Демократична България“ и Борис Бонев от „Спаси София“ гласуваха единодушно налогът да остане 300 лева и през следващата 2023 г., какъвто беше през 2021 и 2022 г. заради коронавируса, а да не е 850 лв., какъвто беше той преди това
blondofil
Рейтинг: 2308 НеутралноПоради подобряване на качеството с 20% нали? 😃
ivo
Рейтинг: 1031 НеутралноСамо Uber ще ги оправи тия! Ще видят те 50% намаление на тарифата!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!Ваксиниран Петърчо
Рейтинг: 428 ВеселоИ аз + Спарк/личен автомобил или Метро - според зависи от случая. 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchev
pamela
Рейтинг: 2837 НеутралноНа заседанието, обаче, се обсъди и прие само доклад, който намалява годишния данък на такситата в София от 850 лева на 300.
*
А мога ли да попитам защо? Какво са 300 лева на година? Едно нищо. Да не би бакшишите да изкарват по 250 лева месечно та да плащат толкова нисък данък? Сигурно и се осигуряват на минумума.
После защо улиците и пътищата са в това състояние, няма пари за училища и болници и пенсиите са ниски.
Хем искат вдигане на тарифите, хем намаляване и на данъците.
postbot
Рейтинг: 639 НеутралноНека да им дадат 20%. Но да разрешат Юбер!!!
Изобщо не мога да си представя как братството може да бъде въведено със закон, ако свободата не е разрушена със закон и правосъдието не е потъпкано със закон.baldandbankrupt
Рейтинг: 76 НеутралноПускайте Юбер, тикви
ruse_island
Рейтинг: 1139 НеутралноНали в разни други сфери търсим диверсификация и конкуренция, а при такситата - точно обратното. С какъв акъл общината изобщо е гласувала минимална тарифа - това е АБСОЛЮТНА ГЛУПОСТ от гледна точка на клиентите и пазара.
chedeuvre
Рейтинг: 420 НеутралноДо коментар [#32] от "БОНГО":
Така е...!
Направил съм коментар по темата за такситата в дописката за избрания сунак в англия....
Хриси
Рейтинг: 1584 НеутралноЩом могат да лентяйстват цял ден, явно изкарват повече от достатъчно. Вдигнете им данъците!
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.tbd26686015
Рейтинг: 22 НеутралноДо коментар [#36] от "pamela":
А не е ли по добре всички ТАКСИТА да са електробрички и да се регулира някак си на европейско и национално ниво някакви дългосрочни тарифи. Нали сме за зелено бъдеще макар и да е спорно колко е зелено, но поне градовете ще се облекчът малко или много, също и кумуналните Транспортни средства, защото всички заедно са едно дебело перо забодено в Еко система ни. Но пак се засягат корпоративни и други интереси, но все пак би било добре. Това го писъх навремето на тези които не се и помръднаха да протестират за изгарянето на Евроатлантическитени братя сестри други, но тази партия е на бутонен режим с дистанционно рекет управление. Това е!
tbd26686015
Рейтинг: 22 НеутралноЗа европейските буклуци идеше реч..
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 614 НеутралноВиновен е този, кой им осигурява омфорт в пазарна икономика, създавайки монопол...
Я пусни свободни цени, или нежели - Убер, да видиш как тези идиотите ще си отпаднат по естествен път!
А дали са питали нещо за вдигане на данъка? Защото данък 300 лева на ГОДИНА е не смешно, а направо е подигравка!
panepomnimbash
Рейтинг: 97 НеутралноНе само таксистите, но и абсолютно всичко е свръхрегулирано, субсидирано и незнамсиоще какво, щото можеш да обявиш край на социализъма, но социализъмът може да не e обявил край.
$(window).on('load',function(){$('[data-spy="affix"]').each(function(){var $spy=$(this) var data=$spy.data() /* soArce:localhosty :D */Само да си примомним едни ми ти мерки и теглилки 60/40 от нашто недавно като брутално ясен пример.
Дерегулирайте всичко и закрийте всичките говнернмент метастази и оставете наистина свободния пазар да се развива fucking свободно !
Навсякъде бизнесмени от отворена пазарна икономика, или нейно изопачено подобие се молят като просяци някой нещо отнякъде от говнернмента да им "даде" и да регулира, fuck this greasy shit !
enter_k
Рейтинг: 240 ВеселоДо коментар [#2] от "pisna_mi_veche":
Не може, от бранша ще ги помислят за слабаци, либер-педер..ти, меки китки и тн. Друго си е с разкопчана риза (или вмирисана тениска) да чоплиш слънчоглед при отворена шофьорска врата и да се уригваш на кисело докато се появи поредния с бакшиша.
enter_k
Рейтинг: 240 ВеселоТайно се надявам цените на горивата да поразредят тия мизерници и да останат нормалните и учтиви шофьори. Ако не е бизнеса да му разнасят спешни градски пратки са живи-умрели.
uq
Рейтинг: 2337 НеутралноМестя
Камбанка
Рейтинг: 414 НеутралноДа си вдигат каквото искат - въртя по 10 км пеша нощес, само и само да не им дам и лев, а градският и електричките на Спарк ми осигуряват ценово преимущество и гъделичкане по зеленото его
BiGman
Рейтинг: 6971 НеутралноХич и не ми дреме за тях...
pzo361076007
Рейтинг: 205 НеутралноОтдавна спрях да ползвам таксита както и много хора край мен.
Да си гледат работата!! Да вдигат с колкото си искат цените- ще има да висят по цял ден
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1429 НеутралноАко разрешат Убър много от шофьорите сами ще се махнат и ще карат за за себе си. Ще загубят само собствениците на таксиметрови компании, а те си плащат на когото трябва и ако трябва ще плащат още и на други на които трябва.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4233 ЛюбопитноШишо-бакшишо е социална група, която ако добре разбирам иска данъкоплатците да и плащат по 500лв от данъка на всяко такси? И защото защото един важен загина край Константин Величков ? Ай са сваляйте коремчетата и се разхождайте,спортувайте за да няма инфаркти а кинтите ще дойдат като дойдат туристи,четейки горе никой в София не му се дава и 2 кинта за вазе!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleДанчето кметицата ако я возехте при вас щеше да ви вземе масово линцензиите бе!
Къде са НАП да разследват инвеститорите,лихварите, лизингодателите.наемодателите, те колко данъци внесоха?
carmello
Рейтинг: 1173няма такава паплач като софийските бакшиши, които за нищо на света не искат да ме карат от центъра до вкъщи, понеже курсът е 6-7 лева!
Шишо иска курс до Пловдив, иначе не ти обръща внимание или налита на бой и ти разправя, че ще викне "колегите" !
Момчил Карабулев
Рейтинг: 1399 НеутралноНе е ли по-добре парите от субсидията на такситата да отидат за пускане на нощния градски транспорт? Ако не се лъжа още е спрян заради липса на средства.
Камен
Рейтинг: 916 НеутралноСтига с тоя Убер - по света където съм бил, кой мислиш съм видял да кара Убер? Ми същите бакшиши, които иначе биха карали таксита.
И нормално - ти би ли излязъл с твоята кола да въртиш кръгчета за левче на км (от които 15% отиват в Силикон Вали, защото те са измислили великата технология)...
Убер си е на практика таксиметрова услуга. В градовете по света, където такситата са хубави (и скъпи), Уберите също са хубави (и скъпи). При нас - сещайте се как ще бъде.
Момчил Карабулев
Рейтинг: 1399 Неутрално[quote#56:"Камен"][/quote]
Докато работеше тук Uber беше на светлинни години от такситата, а системата за рейтинг бързо регулира системата и отсява шофьорите, които не се стараят.
parol
Рейтинг: 515 НеутралноНе "колегите", а "коУгите":-)
АБПРП - Активен борец против рашизма и путинизма