Аз пък мисля да спра да ги ползвам с 90% по-малко...
Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e.
Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода.
Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила...
https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3A
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Махнаха Юбер, сложиха минимална тарифа, сега следва общината да се замисли да плаща здравните и пенсионни осигуровки на таксиметровите шофьори, както и да им се намали възрастта на пенсиониране, като на военните.
Аз често ползвам такси, но очевидно ще се опитам да сведа това до минимум. Комбинацията "минимална цена" с 2/3 субсидиран данък е дразнеща, особено предвид унизителната сцена преди няколко дни в СОС, където някакъв бакшиш заплашваше общинарите с физическа разправа.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Отдавна спрях да ползвам таксита по-редовно. В София има може би 2 нормални компании с хубави коли, Всичко останало е тотал щета. Ненормалните им цени дори няма да ги коментирам. Чакам някой ден Uber и това е…
"Пропан-бутанът, на който карат повечето таксита, обаче, отскоро се върна на нивата отпреди войната и е 1.14 лева/л." ------------------------------------------------------------- Повечето таксита, които сънува авторът на статията, може и на ток да карат, в реалния свят и в частност в София карат на природен газ, а той се е вдигнал двойно, точно както бензинът и дизеловото гориво.
Хаха, нека обобщим: те искат (и получават): 1) картел на цените; 2) държавно субсидиране посредством намален данък; 3) защита ОТ конкуренция (от убер и други). : )
Честно казано, минималните цени вредят и на повечето малки таксиметрови компании според мен. Йелоу разбиват конкурентите си с видимо по-добра услуга. Малките компании могат (и е редно) да запълват и по-нисък ценови сегмент. При равна цена с Йелоу са неконкурентоспособни.
Дразнещо: минимална цена плюс субсидиран данък. А за качеството на услугата не искам и да споменавам... И отказват да те закарат до поликлиниката, че била много близо (5 км), дори и да предложиш да платиш повече. Седят в колата на стоянката и пушат. И мрънкат колко било лошо и тежко. Просто е абсурдно!
Има Една класическа реплика в Класически филм: "Само селяните спечелиха" Като Степен на Задружност бакшишите и циганите нямат равни в България. Затова им се получават нещата. За Съжаление при другите не е така.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Преди две години ми се наложи спешно да пътувам от Лъвов мост до 14 Дкц в кв. Иван Вазов, където беше на преглед близък мой роднина. Никой таксиметров шофьор от статистистите по бул. Мария Луиза не пожела да ме закара, макар да обясних колко е спешно, а и разстоянието е над 5 км.. Отговорите бяха повече от груби. Да не говорим, че тези същите стоят "на гюме" и чакат някой да возят и да го оберат на тройна и по-висока цена. Ще искат по-високи цени. За какво?
Рядко ползвам такси, но ползвам. Живея на такава локация, че мога да стигна до всеки край на София за максимум 15-20 мин. с метро. Впечатленията ми за таксиметровата услуга са по-скоро отрицателни и не се отнася до цената. Рядко съм попадал на водач който да е нормален. Обикновено в колата смърди на царска туршия, дъни музика и отношението към пътника е не като към някой който е наел колата, а като към навлек който се е домъкнал неканен на гости.
А честито, това е и защото овчето ни общество позволи да се забрани Убер, който действаше като коректив на картела на бакшагите. Сега ще си вдигат дружно цените всяка година.
не разбирам защот изобщо трябва да има регулация на цените на такситата. Нека ги оставят да си вдигат цените колкото си искат, те сами ще си изядат главата от лакомия. Нека върнат и Убер обаче. И нещата ще се нормализират.
Може да се добави също че и 15 % повече няма да ги задоволи някои и ще се увеличат кражбите и втози бранш . Аз съм вземал такси от хотела до паметника на цар Александър до летището през миналите години за 30лв. и 10 лв на метъра явно този за 30 лева имаше устройство което сменяше метъра и двата получиха 30 лева в крайна сметка но вярвам че този със сметка от 10 е бил по доволен от този който е излъгал . Все едно такива хора никога не забогатяват !
А ще си изперат ли салоните, ще се изкъпят ли, ще спрат ли да пушат, ще спрат ли да лъжат местни и дости на града, ще започнат ли да карат по правилата и т.н.?
"Рядко съм попадал на водач който да е нормален. Обикновено в колата смърди на царска туршия, дъни музика и отношението към пътника е не като към някой който е наел колата, а като към навлек който се е домъкнал неканен на гости."
+++++++++ Абсолютно сте прав. Проблемът според мен е , че клиентите не се трогват от подобни неща и се возят без да подбират.
Ние не се трогваме от десетилетия долни кражби от личния ни джоб....от един кирлив шофьор ще се трогваме. Българинът приема безропотно всяко ла*но, което му се сервира без дума да обели. Хпава си го и после отива да набие някой по-слаб, за да си компенсира унижението.
И при нас вдигат тарифите, с около 20 процента. Дано да има кого да возим. Ммммда Но общо взето културата на ползване на такси, както от едната страна, така и от другата, е съвсем различна. Мда
Чист картел със съдействието на общината е това, до сега всички можеха да возят на 1,25, защото максималната беше 1,79 лв, но всички возеха на минималната. В същото време бакшишите викат стотинкаджии на тези, които си чакат рестото. Как някой не е осъдил общината за картела до сега направо се чудя.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
Първо не виждам защо общината трябва да казва колко ще струват такситата. Пазарна икономика сме и всеки следва сам да си определя цената. После спокойно може да ги минем на патентен данък. Ако сметнем 3000 лева приходи и 2000 лева разходи месечно на кола, това са 400 лв осигуровки и 100 лева данък. За да има стимул казваме 5000 лв годишна такса или 600 лева месечна. От шофьорите искаме само да издават касови бележки. 15% от тези такси отиват за общината. Останалото за осигуровки на минимална работна заплата.
Проблемът не е, че таксиджиите си вдигат цените, така конкуренцията би си казала думата. Проблемът е, че държавата им вдига минималните цени и защо изобщо този сектор се нуждае от държавна регулация в това направление!
Щото пък Убер ще вози по-евтино... по света Убер си струва горе-долу колкото такситата. Относно качеството - отново по впечатления от света - същите хора, които карат таксита, се хващат да карат и Убер. И нормално - ти би ли возил с твоята лична кола за левче на километър?
И аз ползвах такси понякога, сега ще реагирам на мярката им с контрамярка - 99% НЕПОЛЗВАНЕ. Когато ще пия и не съм с кола, къде градски транспорт, къде повечко пеша, здравословно е, има и тротинетки... Да си седят по стоянките и... да пушат. Докато схванат урок номер 1 на КАПИТАЛИЗМА - внимавай за пропорцията между вдигане на цената/намаляване на оборота. Че са свързани като в закона на Ом. А че гадовете в парламента нарочно саботираха Юбер - позорен факт! Пуснете Юбер, уроди!
Нощният градски транспорт ще става все по-рентабилен, предвид, че все повече се намалява данъка на такситата (и по този начин, де факто, им се осигурява държавна субсидия). А, че нощният градски транспорт няма социална функция, е становище, което без аргументи, само по себе си не се разбира.
Проблема не е толкова в цената, колкото в лъженето в километрите, засичал съм с гъгъл мапс придвижването ми с такси и е с 2 километра по-кратко отколкото каквото пишеше в приложението - 7км. Да не говорим за другите таксита с помпите дето правят двойно и тройно разстояние. Трябва да ги задължат измерването на разстоянието да се случва или с гугъл мапс или по друг независим начин.
През септември и синдикатите в бранша искаха именно 15% с аргумента, че "този процент ще е поносим за клиентите".
Това казва всичко. Който сега плаща 7 лв за такси до болницата - ще плати и 8 лева. Който плаща 12 лева, за да се прибере пиян от дискотека - ще плати и 14 лева, който плаща 23 лева такси с куфари от летището - ще плати и 26 лева. Включително всички коментиращи. Даже процента да беше 20, дори 25 - пак нямаше да промени много. Всички знаем, че който ползва такси е от липса на друга алтернатива...
При положение, че такси в София се хваща след 50 минути чакане (дори извън час пик) е нормално да има повишение на цените. Явно търсенето надвишава значително предлагането. Друг е въпросът, дали не може да махнат минималната тарифа и да го поставят на пазарен принцип.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
bruno__dante
Рейтинг: 1033 Неутралновапроса е кой ша возат??
sturmgewehr44
Рейтинг: 618 ВеселоАз пък мисля да спра да ги ползвам с 90% по-малко...
Думата СВАСТИКА идва от санскритското स्वस्तिक (свастика), което означава предмет, носещ щастие или предвещаващ добро, и по-точно отличителен знак, който се поставя върху предмет или човек, за да носи късмет. Свастиката съпътства цялата история на човека. В националния археологически музей могат да се открият грънци с изрисувани свастики от времето на прототраките 6000 – 3000 пр.н.e. Свастика може да се види на една от църквите в Стария град в Несебър, като там е поставена като орнамент на апсидата от външната страна, а така също в археологическите находки под църквата Света София в град София, както и във вила „Армира“, като мозайка на пода. Щях да си сложа свастика на аватара, но пишман модераторите, характеризиращи се със забележителни исторически познания, щяха да намерят това за скандално и неуместно и най-вероятно щяха да приложат своето самобитно/първобитно ограничение в/у правата на профила... https://www.youtube.com/watch?v=ZVL5FKPNj3ADDR
Рейтинг: 2650 ВеселоТрагедия
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Petleshev
Рейтинг: 2751 НеутралноKак стои въпросът с нелегалните таксита в София?
Бивш tww09306483.Хриси
Рейтинг: 1589 НеутралноБакшишите сами ще си се возят в каляските.
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Imaginary Friend
Рейтинг: 730 НеутралноМафия
Не цъкам плюсове и минуси.Васил Пенчев
Рейтинг: 921 ВеселоДа им пожелаем - със 150% по-скъпо! Аз еднакво (не) ще да се возя, както и досега!
Васил Пенчевpet_fire
Рейтинг: 4095 НеутралноСамо в София ли, в цялата страна постепенно ще се случи
ruse_island
Рейтинг: 1164 НеутралноМахнаха Юбер, сложиха минимална тарифа, сега следва общината да се замисли да плаща здравните и пенсионни осигуровки на таксиметровите шофьори, както и да им се намали възрастта на пенсиониране, като на военните.
ruse_island
Рейтинг: 1164 НеутралноИли както казва един познат, "Егати бизнеса, ако държавата не го субсидира!"
yp123
Рейтинг: 143 ВеселоНай-десните общинари от ГЕРБ въвеждат "минимални" цени :D Ама гласовете са им важни, идват общински избори.
БОНГО
Рейтинг: 2648 НеутралноАз често ползвам такси, но очевидно ще се опитам да сведа това до минимум. Комбинацията "минимална цена" с 2/3 субсидиран данък е дразнеща, особено предвид унизителната сцена преди няколко дни в СОС, където някакъв бакшиш заплашваше общинарите с физическа разправа.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutemSliceOfLife
Рейтинг: 588 НеутралноОтдавна спрях да ползвам таксита по-редовно. В София има може би 2 нормални компании с хубави коли, Всичко останало е тотал щета. Ненормалните им цени дори няма да ги коментирам. Чакам някой ден Uber и това е…
Yotce
Рейтинг: 1174 Неутрално"Пропан-бутанът, на който карат повечето таксита, обаче, отскоро се върна на нивата отпреди войната и е 1.14 лева/л."
-------------------------------------------------------------
Повечето таксита, които сънува авторът на статията, може и на ток да карат, в реалния свят и в частност в София карат на природен газ, а той се е вдигнал двойно, точно както бензинът и дизеловото гориво.
touchthis
Рейтинг: 317 НеутралноНема да им стъпим!!
Роси
Рейтинг: 7804 НеутралноТака ще си стоят по стоянките, ако искат и 100% да ги вдигат.
Dimitar Nachev
Рейтинг: 8 НеутралноХаха, нека обобщим: те искат (и получават): 1) картел на цените; 2) държавно субсидиране посредством намален данък; 3) защита ОТ конкуренция (от убер и други). : )
Честно казано, минималните цени вредят и на повечето малки таксиметрови компании според мен. Йелоу разбиват конкурентите си с видимо по-добра услуга. Малките компании могат (и е редно) да запълват и по-нисък ценови сегмент. При равна цена с Йелоу са неконкурентоспособни.
aiv441115305
Рейтинг: 80 НеутралноДразнещо: минимална цена плюс субсидиран данък. А за качеството на услугата не искам и да споменавам... И отказват да те закарат до поликлиниката, че била много близо (5 км), дори и да предложиш да платиш повече. Седят в колата на стоянката и пушат. И мрънкат колко било лошо и тежко. Просто е абсурдно!
Момчил Карабулев
Рейтинг: 1398 НеутралноЩом е така някой има ли впечатления от услугата на Maxim? Дори и сега цените им са значително по-ниски, но нека каже някой, който ги е ползвал.
Kotarak
Рейтинг: 727 НеутралноНе съм за такъв луксозен транспорт аз. Да си се возят таксиджиите.
operationsusie
Рейтинг: 8 НеутралноМного им здраве. Вчера си купих годишна карта за градския транспорт.
Black Label
Рейтинг: 399 НеутралноТо има ли нещо, което да не поскъпна?!
dedoliben
Рейтинг: 2481 НеутралноИма Една класическа реплика в Класически филм:
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III"Само селяните спечелиха"
Като Степен на Задружност бакшишите и циганите нямат равни в България.
Затова им се получават нещата.
За Съжаление при другите не е така.
Аксиния Манчева
Рейтинг: 11 НеутралноПреди две години ми се наложи спешно да пътувам от Лъвов мост до 14 Дкц в кв. Иван Вазов, където беше на преглед близък мой роднина. Никой таксиметров шофьор от статистистите по бул. Мария Луиза не пожела да ме закара, макар да обясних колко е спешно, а и разстоянието е над 5 км.. Отговорите бяха повече от груби. Да не говорим, че тези същите стоят "на гюме" и чакат някой да возят и да го оберат на тройна и по-висока цена. Ще искат по-високи цени. За какво?
шарлатани
Рейтинг: 769 НеутралноЗа съжаление, трябва да признаем, че за толкова години държавата и институциите не могат да се справят с този проблем, наречен таксита!
parol
Рейтинг: 479 НеутралноРядко ползвам такси, но ползвам. Живея на такава локация, че мога да стигна до всеки край на София за максимум 15-20 мин. с метро. Впечатленията ми за таксиметровата услуга са по-скоро отрицателни и не се отнася до цената. Рядко съм попадал на водач който да е нормален. Обикновено в колата смърди на царска туршия, дъни музика и отношението към пътника е не като към някой който е наел колата, а като към навлек който се е домъкнал неканен на гости.
АБПРП - Активен борец против рашизма и путинизмаMushichka
Рейтинг: 609 НеутралноА честито, това е и защото овчето ни общество позволи да се забрани Убер, който действаше като коректив на картела на бакшагите. Сега ще си вдигат дружно цените всяка година.
Deaddark
Рейтинг: 2706 НеутралноНе може ли да се компенсира от държавния бюджет или прованса да се обложи с данък столично такси, както е данъка столична топлофикация?
smartcookie
Рейтинг: 1204 НеутралноТяхна работа.
Сега по-важното: защо няма нощен градски транспорт в София?
Goldie
Рейтинг: 737 НеутралноЩе има ли кой?!
bubachko
Рейтинг: 18 Любопитноне разбирам защот изобщо трябва да има регулация на цените на такситата. Нека ги оставят да си вдигат цените колкото си искат, те сами ще си изядат главата от лакомия. Нека върнат и Убер обаче. И нещата ще се нормализират.
svv03688321
Рейтинг: 1583 НеутралноДо коментар [#1] от "bruno__dante":
Много точно казано!
Може да се добави също че и 15 % повече няма да ги задоволи някои и ще се увеличат кражбите и втози бранш . Аз съм вземал такси от хотела до паметника на цар Александър до летището през миналите години за 30лв. и 10 лв на метъра явно този за 30 лева имаше устройство което сменяше метъра и двата получиха 30 лева в крайна сметка но вярвам че този със сметка от 10 е бил по доволен от този който е излъгал .
Все едно такива хора никога не забогатяват !
sa6
Рейтинг: 1629 ВеселоИ със сигурност тройно по-скъпо на 1ви януари.
Евроатлантидаcgf16532284
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#9] от "ruse_island":
Общината да им праща по 3000 лева минимум на месещ, щото може да да няма кой да возят …
futio_tapanchev
Рейтинг: 2150 НеутралноДо коментар [#29] от "smartcookie":
"Сега по-важното: защо няма нощен градски транспорт в София?"
Защото е изключително нерентабилен, а няма социална функция.
futio_tapanchev
Рейтинг: 2150 НеутралноДо коментар [#27] от "Mushichka":
"А честито, това е и защото овчето ни общество позволи да се забрани Убер"
Убер не е забранен. Убер отказа да спазва българските закони и напусна България.
Весела Анчева
Рейтинг: 231 ЛюбопитноА ще си изперат ли салоните, ще се изкъпят ли, ще спрат ли да пушат, ще спрат ли да лъжат местни и дости на града, ще започнат ли да карат по правилата и т.н.?
futio_tapanchev
Рейтинг: 2150 НеутралноДо коментар [#26] от "parol":
"Рядко съм попадал на водач който да е нормален. Обикновено в колата смърди на царска туршия, дъни музика и отношението към пътника е не като към някой който е наел колата, а като към навлек който се е домъкнал неканен на гости."
+++++++++
Абсолютно сте прав. Проблемът според мен е , че клиентите не се трогват от подобни неща и се возят без да подбират.
Весела Анчева
Рейтинг: 231 НеутралноДо коментар [#38] от "futio_tapanchev":
Ние не се трогваме от десетилетия долни кражби от личния ни джоб....от един кирлив шофьор ще се трогваме. Българинът приема безропотно всяко ла*но, което му се сервира без дума да обели. Хпава си го и после отива да набие някой по-слаб, за да си компенсира унижението.
errata
Рейтинг: 937 НеутралноНякой знае ли защо в България няма Убер и Болт?
"Да, България"Pomak
Рейтинг: 729 ВеселоИ при нас вдигат тарифите, с около 20 процента. Дано да има кого да возим.
Ммммда
Но общо взето културата на ползване на такси, както от едната страна, така и от другата, е съвсем различна.
Мда
Bitsiani
Рейтинг: 444 ГневноПускайте Юбър ,да видите как качеството ще се вдигне и цените ще спаднат!
Бля Бля БляBitsiani
Рейтинг: 444 ГневноДо коментар [#40] от "errata":
Бля Бля БляЗащото бакшишите се вдигнаха и ги махнаха ,а навсякъде в Европа си работят, дори в Румъния .
Кум Лисан
Рейтинг: 522 НеутралноЧист картел със съдействието на общината е това, до сега всички можеха да возят на 1,25, защото максималната беше 1,79 лв, но всички возеха на минималната. В същото време бакшишите викат стотинкаджии на тези, които си чакат рестото. Как някой не е осъдил общината за картела до сега направо се чудя.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.Pomak
Рейтинг: 729 ВеселоДо коментар [#41] от "Pomak":
Но общо взето културата на ползване на такси, както от едната страна, така и от другата, е съвсем различна
Мда
Това по принцип.
Там където живеят компактно българи и румънци, не взимам поръчки. Със тях само проблеми.
spaceman
Рейтинг: 571 НеутралноУбер разрешихте ли го? Или все потни и некъпани чичковци, които пушат и слушат чалга?
Batezuzi
Рейтинг: 1599 НеутралноПърво не виждам защо общината трябва да казва колко ще струват такситата. Пазарна икономика сме и всеки следва сам да си определя цената. После спокойно може да ги минем на патентен данък. Ако сметнем 3000 лева приходи и 2000 лева разходи месечно на кола, това са 400 лв осигуровки и 100 лева данък. За да има стимул казваме 5000 лв годишна такса или 600 лева месечна. От шофьорите искаме само да издават касови бележки. 15% от тези такси отиват за общината. Останалото за осигуровки на минимална работна заплата.
TM
Рейтинг: 680 НеутралноПроблемът не е, че таксиджиите си вдигат цените, така конкуренцията би си казала думата. Проблемът е, че държавата им вдига минималните цени и защо изобщо този сектор се нуждае от държавна регулация в това направление!
Камен
Рейтинг: 903 НеутралноЩото пък Убер ще вози по-евтино... по света Убер си струва горе-долу колкото такситата.
Относно качеството - отново по впечатления от света - същите хора, които карат таксита, се хващат да карат и Убер. И нормално - ти би ли возил с твоята лична кола за левче на километър?
bmj191100674
Рейтинг: 57 ГневноИ аз ползвах такси понякога, сега ще реагирам на мярката им с контрамярка - 99% НЕПОЛЗВАНЕ. Когато ще пия и не съм с кола, къде градски транспорт, къде повечко пеша, здравословно е, има и тротинетки... Да си седят по стоянките и... да пушат. Докато схванат урок номер 1 на КАПИТАЛИЗМА - внимавай за пропорцията между вдигане на цената/намаляване на оборота. Че са свързани като в закона на Ом.
А че гадовете в парламента нарочно саботираха Юбер - позорен факт!
Пуснете Юбер, уроди!
русороби вън
Рейтинг: 321 НеутралноОт къв зор общината ще им слага минимална цена? Баси узаконеният картел...
русороби вън
Рейтинг: 321 НеутралноЗащото ще вземе бизнеса на бакшишите...
rdk141074294
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#35] от "futio_tapanchev":
Нощният градски транспорт ще става все по-рентабилен, предвид, че все повече се намалява данъка на такситата (и по този начин, де факто, им се осигурява държавна субсидия). А, че нощният градски транспорт няма социална функция, е становище, което без аргументи, само по себе си не се разбира.
мики маус
Рейтинг: 2475 НеутралноА дали шофьорите ще станат малко по-учтиви, малко по-спретнати, а колите им малко по-чисти и приветливи?
Едва ли.
poly_na
Рейтинг: 126 ЛюбопитноА ваксина срещу тетанус ще предлагат ли заедно с новата тарифа?
grigoo
Рейтинг: 620 НеутралноПроблема не е толкова в цената, колкото в лъженето в километрите, засичал съм с гъгъл мапс придвижването ми с такси и е с 2 километра по-кратко отколкото каквото пишеше в приложението - 7км. Да не говорим за другите таксита с помпите дето правят двойно и тройно разстояние. Трябва да ги задължат измерването на разстоянието да се случва или с гугъл мапс или по друг независим начин.
Velocio
Рейтинг: 420 НеутралноДо коментар [#55] от "poly_na":
“Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛М-не! Но виж фелациото ще влиза в цената.
realismisthename
Рейтинг: 516 НеутралноПрез септември и синдикатите в бранша искаха именно 15% с аргумента, че "този процент ще е поносим за клиентите".
Това казва всичко. Който сега плаща 7 лв за такси до болницата - ще плати и 8 лева.
Който плаща 12 лева, за да се прибере пиян от дискотека - ще плати и 14 лева,
който плаща 23 лева такси с куфари от летището - ще плати и 26 лева.
Включително всички коментиращи.
Даже процента да беше 20, дори 25 - пак нямаше да промени много. Всички знаем, че който ползва такси е от липса на друга алтернатива...
Minch
Рейтинг: 239 НеутралноПри положение, че такси в София се хваща след 50 минути чакане (дори извън час пик) е нормално да има повишение на цените. Явно търсенето надвишава значително предлагането. Друг е въпросът, дали не може да махнат минималната тарифа и да го поставят на пазарен принцип.