Две нови експресни автобусни линии тръгват от утре в София

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3669 Любопитно

    Ама за нецигани билети ще се искат ли?

    В Русия съм! В Русия съм!
  2. 2 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    До коментар [#1] от "Веселин Дечев":

    Не, защо? На софиянци държавата им плаща градския. На тебе като ти правят подарък, плащаш ли го?

  3. 3 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    През Лозенец има смисъл, Черни връх беше черна дупка, която се заобикаляше с много и със смяна на превозни средства, от как герболяка закри линия 9 и премести 10. За другата линия не мога нищо да кажа.

  4. 4 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    До коментар [#2] от " ":

    Защо говорите глупости, вземете се затворете във вашето село и не си подавайте лъжливия нос навън.

  5. 5 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 4589 Неутрално

    Дано има някаква полза, а не са само кризисен ПР на фандъка.

    Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
  6. 6 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    В столичния градски транспорт се появиха хора с визия, поздравления! Случайно открих друга нова линия, Е73, която свързва скоростно Лозенец и Цариградско шосе, например болниците Света Ана и Токуда за десетина минути, доскоро изпитание за пътуващите по тази иначе къса дистанция - с чакане, ходене, прекачване. Отдавна мисля, че в обществения транспорт например трябва да работят само хора, които го използват.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  7. 7 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    До коментар [#4] от "qqv391093118":

    Годишна карта във Варна - 800 лева. В София - 365. А Варна няма нито метро, нито трамваи. Пък може вече и тролеи да няма.

  8. 8 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#4] от "qqv391093118":

    Не, не лъже човекът. Само преди месеци държавата дари стотина милиона лева на градския транспорт в София за да не фалира, докато СОС натискаше цената на билетчето да е 50% от себестойност.

  9. 9 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 971 Весело

    До коментар [#6] от "etty1":

    Тия хора с визия се наричат Борис Бонев и Спаси София. Можеш да им се отблагодариш с глас пред урната.

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  10. 10 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#9] от "Darulio":

    Борис Бонев ще направи ли така че транспорта на София да не е постоянно на загуба или и той ще разчита на "държавата да компенсира"?

  11. 11 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    А по Ботевградско до околовръстното ще има ли ГТ ? Щото сега т22 върти 4 километра преди околовръстното. Все пак ,освен южнокварталната клоака, София има и други райони.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език

  13. 13 Профил на Bate Vanio
    Bate Vanio
    Рейтинг: 8 Неутрално

    По Свети Киприян ще е ужас...

  14. 14 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 732 Неутрално

    109 и 110 едно време вървеха до „Люлин“

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  15. 15 Профил на gpj101139736
    gpj101139736
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    110 не е нов. Пътуваше преди около 40 години до Люлин. Но идеята не е лоша, тъй като един от най-готините молове ( “Ринг“) без кола е трудно достпен.

  16. 16 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    До коментар [#7] от " ":

    "А Варна няма нито метро, нито трамваи. Пък може вече и тролеи да няма."

    Сам си отговаряш на въпроса. В Пловдив даже май е още по-скъпо.

  17. 17 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    До коментар [#4] от "qqv391093118":Не, не лъже човекът. Само преди месеци държавата дари стотина милиона лева на градския транспорт в София за да не фалира, докато СОС натискаше цената на билетчето да е 50% от себестойност.
    —цитат от коментар 8 на acarid


    Ама сега дай да махнем фирмите дето са от вашия край, така ли? Ама като отидете в София, Пловдив, Бургас или някой от другите големи градове, искате да се качите на рейса, нали? Че даже и за рейсовете в малките общини негодувате. Няма оправия със селяндурите.

    Проблемът тук е, че се опитвате да разделяте хората. Прости селяндури сте и не разбирате къде ви е келепирът. Скъпи сте на триците, евтини на брашното, затова ще си патите и вие и децата ви.

  18. 18 Профил на dinko
    dinko
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Голямата тапа е на Симеоновско. Ако тези автобуси не спират на Драгалевци е голяма грешка според мен.

  19. 19 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    До коментар [#10] от "acarid":

    Вие селяндурите май не можете да осъзнаете смисъла на понятието "комунали". Не може всичко да е на печалба. И макар и да има огромни кржби от герболяка във всички големи общини, градове, села и паланки, то печалбата на комуналните услуги от социално значение е само пожелателна. Без тях няма да имате работа, дори и вие в паланките ще мизерувате повече от колкото сега.

  20. 20 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Този дето тръгва от Лозенец по Черни връх няма как да избегне тапа понеже трябва някак да мине през кръговото на Драгалевци.

  21. 21 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    До коментар [#4] от "qqv391093118":Годишна карта във Варна - 800 лева. В София - 365. А Варна няма нито метро, нито трамваи. Пък може вече и тролеи да няма.
    —цитат от коментар 7 на


    Е, това единствено показва, че ГЕРБ са семкаджии в сравнение с ТИМ.

  22. 22 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 971 Любопитно

    До коментар [#10] от "acarid":

    Според теб само това ли са опциите?

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  23. 23 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    До коментар [#4] от "qqv391093118":

    Ба село... циганските каручки са в софето, в моят град на циганите им викаме туристи.

  24. 24 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 172 Неутрално

    До коментар [#4] от "qqv391093118":Годишна карта във Варна - 800 лева. В София - 365. А Варна няма нито метро, нито трамваи. Пък може вече и тролеи да няма.
    —цитат от коментар 7 на


    E, в София си нямаме ТИМ. Иначе милиони се наляха за градски танспорт във Варна. Какво стана с проекта за интегрирания транспорт?

  25. 25 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 648 Неутрално

    АйТитата ги връщат по офисите. Лозенец - Бизнес Парк.
    Лошо няма.

    ... с двеста...
  26. 26 Профил на petranica
    petranica
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Факт е, че има положителни неща в транспорта на София. Хората от други населени места да не роптаят, а да попитат общините си защо е такова положението при тях! Ако не са доволни, нека протестират! А по въпроса със субсидиите —И да има субсидии, то те са от данъците на жителите на София…

    Любов и светлина!
  27. 27 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    До коментар [#23] от " ":

    И в кое гето на твоя град живееш.

  28. 28 Профил на web_2.0_vs._dc
    web_2.0_vs._dc
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#6] от "etty1":

    На Борис Бонев е заслугата. От години се бореше за тези линии.

  29. 29 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Това 110 по Тодор Каблешков не му мърдат по 15 мин. на всяко минаване на светофара с Бул. България. То и в нормален трафик се чака по толкова, а когато се случи сутрин някой големец да слиза от Бояна към центъра и му правят зелена вълна по Бул. България, и над 15 мин. отива.
    А това се случва по няколко пъти на ден, сутрин и вечер.

  30. 30 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    До коментар [#27] от "qqv391093118":

    Нямаме гета при нас, злобен. Търси си ги в Люлин и в Младост.

  31. 31 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До коментар [#15] от "gpj101139736":

    109 също.

    А бяхме млади....

  32. 32 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Решаване на парче, проба-грешка. "Те ще свързват големи квартали и метростанции с бизнес зони с хиляди работни места" ???? Това ли са критериите, няма ли проучване. Нали има един транспортен план при Диков (обществен транспорт, трафик , паркиране, пешеходни зони и велоалеи) , за които СО плати 3,5 милиона лева. (не го показват и ползват, защото е направен на база 1500 !!!!! телефонни разговори с живущи в София).
    И тука така, аматьори. Не че съм против.

  33. 33 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    До коментар [#9] от "Darulio":

    И за къде освен за квартал Лозенец се отнася визията им? Нещо за общ транспортен план обвързан с броя на живущите? Нещо за паркове по крайните квартали, като жк. Дружба-2"? Нещо за въвеждане на планомерност в ремонтите на улици и булеварди по райони? София НЕ Е само центъра и Лозенец!!

  34. 34 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    До коментар [#8] от "acarid":

    Само на 4-5 места по света (Хонг Конг, Сингапур, Токио) общественият транспорт е печеливш и се самоиздържа от продажба на билети. Все градове с изключителна гъстота на населението, висока трудова заетост и заплащане на труда, и много ниска употреба/наличност на лични автомобили. Навсякъде другаде общественият транспорт получава дотации, понеже изпълнява важни социални, комерсиални, а и екологични функции, чиято обща стойност многократно надвишава инвестициите. 50% възвръщаемост от продажба на билети (farebox recovery ratio) е напълно приемлив дял, далеч над средното за Северна Америка например.

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  35. 35 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    До коментар [#30] от " ":

    Злобен си ти, дето всяваш разделение между гражданите на република България. Да ти припомня едно конституционно право - правото да се придвижва свободно на територията на страната. Ако си мислиш, че другите плащат на софиянци, ми премести се в София, какво си стоиш в гетото. А, май нямаш парички, така кажи, бедняка той. Не знам с какво плащат такива като теб, с това че вземат помощи може би.

  36. 36 Профил на doc511104859
    doc511104859
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Тази линия 110 ще е доста проблемна в района на ж.к. Бъкстон - ако трябва да чакаш задръстването по бул. "Братя Бъкстон" и ул. "Тодор Каблешков" (което е почти нон-стоп) - не мърдат 40 мин висене в автобуса. Там няма бус ленти, всъщност по бул. "Братя Бъкстон" има само по една лента в посока на движението... по Каблешков са две, но въпреки това в отсечката между ул. Родопски извор и мол България положението е трагично. Иначе на теория звучи добре....





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK