През Лозенец има смисъл, Черни връх беше черна дупка, която се заобикаляше с много и със смяна на превозни средства, от как герболяка закри линия 9 и премести 10. За другата линия не мога нищо да кажа.
В столичния градски транспорт се появиха хора с визия, поздравления! Случайно открих друга нова линия, Е73, която свързва скоростно Лозенец и Цариградско шосе, например болниците Света Ана и Токуда за десетина минути, доскоро изпитание за пътуващите по тази иначе къса дистанция - с чакане, ходене, прекачване. Отдавна мисля, че в обществения транспорт например трябва да работят само хора, които го използват.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
Не, не лъже човекът. Само преди месеци държавата дари стотина милиона лева на градския транспорт в София за да не фалира, докато СОС натискаше цената на билетчето да е 50% от себестойност.
А по Ботевградско до околовръстното ще има ли ГТ ? Щото сега т22 върти 4 километра преди околовръстното. Все пак ,освен южнокварталната клоака, София има и други райони.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
До коментар [#4] от "qqv391093118":Не, не лъже човекът. Само преди месеци държавата дари стотина милиона лева на градския транспорт в София за да не фалира, докато СОС натискаше цената на билетчето да е 50% от себестойност.
Ама сега дай да махнем фирмите дето са от вашия край, така ли? Ама като отидете в София, Пловдив, Бургас или някой от другите големи градове, искате да се качите на рейса, нали? Че даже и за рейсовете в малките общини негодувате. Няма оправия със селяндурите.
Проблемът тук е, че се опитвате да разделяте хората. Прости селяндури сте и не разбирате къде ви е келепирът. Скъпи сте на триците, евтини на брашното, затова ще си патите и вие и децата ви.
Вие селяндурите май не можете да осъзнаете смисъла на понятието "комунали". Не може всичко да е на печалба. И макар и да има огромни кржби от герболяка във всички големи общини, градове, села и паланки, то печалбата на комуналните услуги от социално значение е само пожелателна. Без тях няма да имате работа, дори и вие в паланките ще мизерувате повече от колкото сега.
До коментар [#4] от "qqv391093118":Годишна карта във Варна - 800 лева. В София - 365. А Варна няма нито метро, нито трамваи. Пък може вече и тролеи да няма.
До коментар [#4] от "qqv391093118":Годишна карта във Варна - 800 лева. В София - 365. А Варна няма нито метро, нито трамваи. Пък може вече и тролеи да няма.
Факт е, че има положителни неща в транспорта на София. Хората от други населени места да не роптаят, а да попитат общините си защо е такова положението при тях! Ако не са доволни, нека протестират! А по въпроса със субсидиите —И да има субсидии, то те са от данъците на жителите на София…
Това 110 по Тодор Каблешков не му мърдат по 15 мин. на всяко минаване на светофара с Бул. България. То и в нормален трафик се чака по толкова, а когато се случи сутрин някой големец да слиза от Бояна към центъра и му правят зелена вълна по Бул. България, и над 15 мин. отива. А това се случва по няколко пъти на ден, сутрин и вечер.
Решаване на парче, проба-грешка. "Те ще свързват големи квартали и метростанции с бизнес зони с хиляди работни места" ???? Това ли са критериите, няма ли проучване. Нали има един транспортен план при Диков (обществен транспорт, трафик , паркиране, пешеходни зони и велоалеи) , за които СО плати 3,5 милиона лева. (не го показват и ползват, защото е направен на база 1500 !!!!! телефонни разговори с живущи в София). И тука така, аматьори. Не че съм против.
И за къде освен за квартал Лозенец се отнася визията им? Нещо за общ транспортен план обвързан с броя на живущите? Нещо за паркове по крайните квартали, като жк. Дружба-2"? Нещо за въвеждане на планомерност в ремонтите на улици и булеварди по райони? София НЕ Е само центъра и Лозенец!!
Само на 4-5 места по света (Хонг Конг, Сингапур, Токио) общественият транспорт е печеливш и се самоиздържа от продажба на билети. Все градове с изключителна гъстота на населението, висока трудова заетост и заплащане на труда, и много ниска употреба/наличност на лични автомобили. Навсякъде другаде общественият транспорт получава дотации, понеже изпълнява важни социални, комерсиални, а и екологични функции, чиято обща стойност многократно надвишава инвестициите. 50% възвръщаемост от продажба на билети (farebox recovery ratio) е напълно приемлив дял, далеч над средното за Северна Америка например.
Злобен си ти, дето всяваш разделение между гражданите на република България. Да ти припомня едно конституционно право - правото да се придвижва свободно на територията на страната. Ако си мислиш, че другите плащат на софиянци, ми премести се в София, какво си стоиш в гетото. А, май нямаш парички, така кажи, бедняка той. Не знам с какво плащат такива като теб, с това че вземат помощи може би.
Тази линия 110 ще е доста проблемна в района на ж.к. Бъкстон - ако трябва да чакаш задръстването по бул. "Братя Бъкстон" и ул. "Тодор Каблешков" (което е почти нон-стоп) - не мърдат 40 мин висене в автобуса. Там няма бус ленти, всъщност по бул. "Братя Бъкстон" има само по една лента в посока на движението... по Каблешков са две, но въпреки това в отсечката между ул. Родопски извор и мол България положението е трагично. Иначе на теория звучи добре....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Веселин Дечев
Рейтинг: 3669 ЛюбопитноАма за нецигани билети ще се искат ли?
В Русия съм! В Русия съм!Anоnуmous
Рейтинг: 1364 НеутралноДо коментар [#1] от "Веселин Дечев":
Не, защо? На софиянци държавата им плаща градския. На тебе като ти правят подарък, плащаш ли го?
qqv391093118
Рейтинг: 2118 НеутралноПрез Лозенец има смисъл, Черни връх беше черна дупка, която се заобикаляше с много и със смяна на превозни средства, от как герболяка закри линия 9 и премести 10. За другата линия не мога нищо да кажа.
qqv391093118
Рейтинг: 2118 НеутралноДо коментар [#2] от " ":
Защо говорите глупости, вземете се затворете във вашето село и не си подавайте лъжливия нос навън.
danvan
Рейтинг: 4589 НеутралноДано има някаква полза, а не са само кризисен ПР на фандъка.
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Satetty1
Рейтинг: 1670 НеутралноВ столичния градски транспорт се появиха хора с визия, поздравления! Случайно открих друга нова линия, Е73, която свързва скоростно Лозенец и Цариградско шосе, например болниците Света Ана и Токуда за десетина минути, доскоро изпитание за пътуващите по тази иначе къса дистанция - с чакане, ходене, прекачване. Отдавна мисля, че в обществения транспорт например трябва да работят само хора, които го използват.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinAnоnуmous
Рейтинг: 1364 НеутралноДо коментар [#4] от "qqv391093118":
Годишна карта във Варна - 800 лева. В София - 365. А Варна няма нито метро, нито трамваи. Пък може вече и тролеи да няма.
acarid
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#4] от "qqv391093118":
Не, не лъже човекът. Само преди месеци държавата дари стотина милиона лева на градския транспорт в София за да не фалира, докато СОС натискаше цената на билетчето да е 50% от себестойност.
Darulio
Рейтинг: 971 ВеселоДо коментар [#6] от "etty1":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Тия хора с визия се наричат Борис Бонев и Спаси София. Можеш да им се отблагодариш с глас пред урната.
acarid
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#9] от "Darulio":
Борис Бонев ще направи ли така че транспорта на София да не е постоянно на загуба или и той ще разчита на "държавата да компенсира"?
schwimmwagen
Рейтинг: 1275 НеутралноА по Ботевградско до околовръстното ще има ли ГТ ? Щото сега т22 върти 4 километра преди околовръстното. Все пак ,освен южнокварталната клоака, София има и други райони.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
Bate Vanio
Рейтинг: 8 НеутралноПо Свети Киприян ще е ужас...
zo
Рейтинг: 732 Неутрално109 и 110 едно време вървеха до „Люлин“
ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGYgpj101139736
Рейтинг: 1628 Неутрално110 не е нов. Пътуваше преди около 40 години до Люлин. Но идеята не е лоша, тъй като един от най-готините молове ( “Ринг“) без кола е трудно достпен.
qqv391093118
Рейтинг: 2118 НеутралноДо коментар [#7] от " ":
"А Варна няма нито метро, нито трамваи. Пък може вече и тролеи да няма."
Сам си отговаряш на въпроса. В Пловдив даже май е още по-скъпо.
qqv391093118
Рейтинг: 2118 НеутралноАма сега дай да махнем фирмите дето са от вашия край, така ли? Ама като отидете в София, Пловдив, Бургас или някой от другите големи градове, искате да се качите на рейса, нали? Че даже и за рейсовете в малките общини негодувате. Няма оправия със селяндурите.
Проблемът тук е, че се опитвате да разделяте хората. Прости селяндури сте и не разбирате къде ви е келепирът. Скъпи сте на триците, евтини на брашното, затова ще си патите и вие и децата ви.
dinko
Рейтинг: 462 НеутралноГолямата тапа е на Симеоновско. Ако тези автобуси не спират на Драгалевци е голяма грешка според мен.
qqv391093118
Рейтинг: 2118 НеутралноДо коментар [#10] от "acarid":
Вие селяндурите май не можете да осъзнаете смисъла на понятието "комунали". Не може всичко да е на печалба. И макар и да има огромни кржби от герболяка във всички големи общини, градове, села и паланки, то печалбата на комуналните услуги от социално значение е само пожелателна. Без тях няма да имате работа, дори и вие в паланките ще мизерувате повече от колкото сега.
kapitan_laino
Рейтинг: 902 НеутралноТози дето тръгва от Лозенец по Черни връх няма как да избегне тапа понеже трябва някак да мине през кръговото на Драгалевци.
Yotce
Рейтинг: 1188 НеутралноЕ, това единствено показва, че ГЕРБ са семкаджии в сравнение с ТИМ.
Darulio
Рейтинг: 971 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "acarid":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Според теб само това ли са опциите?
Anоnуmous
Рейтинг: 1364 НеутралноДо коментар [#4] от "qqv391093118":
Ба село... циганските каручки са в софето, в моят град на циганите им викаме туристи.
lcj441103717
Рейтинг: 172 НеутралноE, в София си нямаме ТИМ. Иначе милиони се наляха за градски танспорт във Варна. Какво стана с проекта за интегрирания транспорт?
Суджук Герберите
Рейтинг: 648 НеутралноАйТитата ги връщат по офисите. Лозенец - Бизнес Парк.
... с двеста...Лошо няма.
petranica
Рейтинг: 418 НеутралноФакт е, че има положителни неща в транспорта на София. Хората от други населени места да не роптаят, а да попитат общините си защо е такова положението при тях! Ако не са доволни, нека протестират! А по въпроса със субсидиите —И да има субсидии, то те са от данъците на жителите на София…
Любов и светлина!qqv391093118
Рейтинг: 2118 НеутралноДо коментар [#23] от " ":
И в кое гето на твоя град живееш.
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 997 НеутралноДо коментар [#6] от "etty1":
На Борис Бонев е заслугата. От години се бореше за тези линии.
Камен
Рейтинг: 839 НеутралноТова 110 по Тодор Каблешков не му мърдат по 15 мин. на всяко минаване на светофара с Бул. България. То и в нормален трафик се чака по толкова, а когато се случи сутрин някой големец да слиза от Бояна към центъра и му правят зелена вълна по Бул. България, и над 15 мин. отива.
А това се случва по няколко пъти на ден, сутрин и вечер.
Anоnуmous
Рейтинг: 1364 НеутралноДо коментар [#27] от "qqv391093118":
Нямаме гета при нас, злобен. Търси си ги в Люлин и в Младост.
Бай Благой
Рейтинг: 534 НеутралноДо коментар [#15] от "gpj101139736":
109 също.
А бяхме млади....
Софианец
Рейтинг: 588 НеутралноРешаване на парче, проба-грешка. "Те ще свързват големи квартали и метростанции с бизнес зони с хиляди работни места" ???? Това ли са критериите, няма ли проучване. Нали има един транспортен план при Диков (обществен транспорт, трафик , паркиране, пешеходни зони и велоалеи) , за които СО плати 3,5 милиона лева. (не го показват и ползват, защото е направен на база 1500 !!!!! телефонни разговори с живущи в София).
И тука така, аматьори. Не че съм против.
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1404 НеутралноДо коментар [#9] от "Darulio":
И за къде освен за квартал Лозенец се отнася визията им? Нещо за общ транспортен план обвързан с броя на живущите? Нещо за паркове по крайните квартали, като жк. Дружба-2"? Нещо за въвеждане на планомерност в ремонтите на улици и булеварди по райони? София НЕ Е само центъра и Лозенец!!
WOI
Рейтинг: 1458 НеутралноДо коментар [#8] от "acarid":
“Better racy and sexy than racist and sexist!”Само на 4-5 места по света (Хонг Конг, Сингапур, Токио) общественият транспорт е печеливш и се самоиздържа от продажба на билети. Все градове с изключителна гъстота на населението, висока трудова заетост и заплащане на труда, и много ниска употреба/наличност на лични автомобили. Навсякъде другаде общественият транспорт получава дотации, понеже изпълнява важни социални, комерсиални, а и екологични функции, чиято обща стойност многократно надвишава инвестициите. 50% възвръщаемост от продажба на билети (farebox recovery ratio) е напълно приемлив дял, далеч над средното за Северна Америка например.
qqv391093118
Рейтинг: 2118 НеутралноДо коментар [#30] от " ":
Злобен си ти, дето всяваш разделение между гражданите на република България. Да ти припомня едно конституционно право - правото да се придвижва свободно на територията на страната. Ако си мислиш, че другите плащат на софиянци, ми премести се в София, какво си стоиш в гетото. А, май нямаш парички, така кажи, бедняка той. Не знам с какво плащат такива като теб, с това че вземат помощи може би.
doc511104859
Рейтинг: 682 НеутралноТази линия 110 ще е доста проблемна в района на ж.к. Бъкстон - ако трябва да чакаш задръстването по бул. "Братя Бъкстон" и ул. "Тодор Каблешков" (което е почти нон-стоп) - не мърдат 40 мин висене в автобуса. Там няма бус ленти, всъщност по бул. "Братя Бъкстон" има само по една лента в посока на движението... по Каблешков са две, но въпреки това в отсечката между ул. Родопски извор и мол България положението е трагично. Иначе на теория звучи добре....