В София се движат 867 хиляди коли, увеличават се мотоциклетите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1355 Неутрално

    Глупости.

    В Русия съм! В Русия съм!
  2. 2 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1355 Любопитно

    Между "в София са регистрирани" и "в София се движат" има голяма разлика. И това ако е журналистика! Ето затова нямаме доверие в писанията ви, а влизаме тук само да се забавляваме.

    В Русия съм! В Русия съм!
  3. 3 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 2034 Весело

    В България всички списъци са фалшиви като избирателните ;-)

    Скоро в София ще има повече коли от хора, както има повече избиратели от българи Ха-Ха

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  4. 4 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    ега ти гробището е тази София...

  5. 5 Профил на Freerider
    Freerider
    Рейтинг: 23 Неутрално

    "Градът е на първо място по този показател сред европейските столици, - 663 коли на 1000 жители, при средно за Европейския съюз 450 на 1000."

    В най-бедната страна в Европа - най-много коли на глава от населението в столицата й.
    Този факт сам по себе си е потресаващ и заслужава обстойно изследване от социолози, психолози и антрополози. Ама още май никой не се е заел да го направи.

  6. 6 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3222 Неутрално

    в София ще има повече коли от хора, както има повече избиратели от българи Ха-Ха
    —цитат от коментар 3 на Нелсън Мандела

    По принцип има доста хора с по няколко регистрирани автомобила 😉
    Една за градско, една за дълъг път, един джип за риболов, една - щото излязла евтино и ей го де 🙂

  7. 7 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 3222 Неутрално

    ега ти гробището е тази София...
    —цитат от коментар 4 на log_on


    Не бих казал че има голяма разлика с останалите български градове в това отношение.

  8. 8 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3590 Неутрално

    "Градът е на първо място по този показател сред европейските столици, - 663 коли на 1000 жители, при средно за Европейския съюз 450 на 1000."В най-бедната страна в Европа - най-много коли на глава от населението в столицата й.Този факт сам по себе си е потресаващ и заслужава обстойно изследване от социолози, психолози и антрополози. Ама още май никой не се е заел да го направи.
    —цитат от коментар 5 на Freerider


    Този факт изобщо не е потресаващ. Потресаващо е, че колите са толкова малко! Ако отидеш в град в бяла страна и видиш, как е уреден градския транспорт, какви хубави алеи за велосипеди има и колко е чисто, ще разбереш много бързо, защо тук вместо да се ходи пеша и да се карат колела, всеки се е яхнал на МПС-то.

  9. 9 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1355 Любопитно

    "В най-бедната страна в Европа - най-много коли на глава от населението в столицата й.Този факт сам по себе си е потресаващ и заслужава обстойно изследване от социолози, психолози и антрополози.
    —цитат от коментар 5 на Freerider


    Глупости. Като правило фирмените и особено лизинговите автомобили се регоистрират в София. Особено това важи за тоарните автомобили, които кръстосват европа и се връщат един път годишно, максимум.

    В Русия съм! В Русия съм!
  10. 10 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3590 Неутрално

    Към коментар [#8] от "пРезидента!":

    Още по-идиотското е, че София като население на квм площ е по-гъсто населена. Т.е. хем разстоянията са по-малки и по-лесно преодолими пеша или с колело, хем тук никой не ще пеша или с колело.

    Аз самия след солиден опит в бяла страна се пробвах тук с колело. След седмица се прекръстих и оставих колелото да събира прах. Без кола в София не става!

  11. 11 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2217 Разстроено

    При тези ниски данъци колите даже са малко. Я данъка да го удвоят или утроят, особено за старите и по- мощните - не Герб, то се знае, току виж намалеят с едно 100-200 хил. ....

  12. 12 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1355 Любопитно

    Към коментар [#8] от "пРезидента!":Още по-идиотското е, че София като население на квм площ е по-гъсто населена. Т.е. хем разстоянията са по-малки и по-лесно преодолими пеша или с колело, хем тук никой не ще пеша или с колело.Аз самия след солиден опит в бяла страна се пробвах тук с колело. След седмица се прекръстих и оставих колелото да събира прах. Без кола в София не става!
    —цитат от коментар 10 на пРезидента!


    Едно отиване по маршрута Централна гара - Студентски град е достатъчно да откаже всеки желаещ. По Витошка не е разрешено за велосипеди, по околните тесни улички е задръстено от автомобили и не може да се мине безопасно. През сточна гара и тв кула е мега опасно, минават на една боя разстояние автомобили. Като пристигнеш се кръстиш, че си въобще още жив.

    В Русия съм! В Русия съм!
  13. 13 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    Еми браво Фандъчке! С тоя градски транспорт, с тия велоалеи - толкоз!

  14. 14 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3590 Неутрално

    При тези ниски данъци колите даже са малко. Я данъка да го удвоят или утроят, особено за старите и по- мощните - не Герб, то се знае, току виж намалеят с едно 100-200 хил. ....
    —цитат от коментар 11 на boevbisser


    И като намалеят, как точно ще подобри това живота в града?! Що за простотия?! Точно обратното е, колкото повече возила има на живущ, толкова по-висок е стандартът на живот.

    Друг е въпросът, колко се карат колите. Нуждата да се карат много е индикация за сбърканата политика на общината по отношение транспорт и благоустройство.

    Аз искам да ходя пеша и да карам колело, но София е много далеч от състоянието, в което това ще е възможно, без сериозен риск за здравето!!!! Личен опит!

  15. 15 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1355 Любопитно

    София не е равнинен град и не е удобна за велосипеди, освен до кварталния магазин. Като минете Централна гара - Студентски град и пристигнете потни като след баня къде ще ходите на лекции/работа или където и да е?? Трябва първо душ, преобличане и почивка.
    Абсурд, тук не е равна Холандия.

    В Русия съм! В Русия съм!
  16. 16 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3590 Неутрално

    Като пристигнеш се кръстиш, че си въобще още жив.
    —цитат от коментар 12 на Веселин Дечев


    Именно!

  17. 17 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    [quote#7:"zxp53317185"][/quote]

    Тъпо е баш за София толкова ламарина и отрови. При толкова развит и многобразен градски транспорт,с който почти без пари и за минути стигаш от точка А до точка Б.
    А с колите се точиш като странджанска народна песен с часове и в гнусен смог за същото разстояние.
    Ако изобщо някъде трябва да има коли то това е в селата.

  18. 18 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3590 Неутрално

    ,с който почти без пари и за минути стигаш от точка А до точка Б
    —цитат от коментар 17 на log_on


    Това са глупости! Евтино е за пенсионери и за чиновници, ползващи транспорт всеки ден, за които има смисъл да купят годишен абонамент. За всички останали е скъпо!

    Защо да давам 3 до 6 лв за билетчета, след като с този литър бензин ще си свърша работата за 1 час, вместо за два и ще ми е в пъти по удобно?! Цена на билета над 1 лев директно отказва потенциални клиенти. Направено е с цел да има повече абонати, но вместо това просто отказва хората от ГТ. Аз бих ползвал ГТ инцидентно, но не и при тази цена! Не съм ползвал ГТ вече от години заради високите им цени на билетите. Само метро.

  19. 19 Профил на gpj101139736
    gpj101139736
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    Не казвате само какво е ЧИСЛОТО на затлъстелите, обездвижените, сакатите и сърдечно болните “благодарение“ на факта, че всеки един сельо (особено в София) ходи вече дори и до тоалетната със западен автомобил! А то е ПЛАШЕЩО!

  20. 20 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    Ламарините са статусен символ, особено за поколението, което е израстнало през комунизъма. Естествено са предали това вманиачаване по колите и на следващото поколение и че ако нямаш кола си прошляк и лузър. И се почва едно купване на таратайки на по половин милион километра (иначе се продава като карана от баба в Германия и е на 120 хил. километра, нали). И после паркиране по тротоара защото по-добре да ги дадеш тия 10-20 хилядарки за старо БМВ вместо за паркомясто или гараж. До магазина или кафето (на десетина минути пеша) с колата.

    Болест някаква.

  21. 21 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 539 Любопитно

    Ако се целим към 450/1000 накрая ще де окаже, че градът си има предостатъчно паркоместа.

  22. 22 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 935 Неутрално

    Точно обратното е, колкото повече возила има на живущ, толкова по-висок е стандартът на живот.
    —цитат от коментар 14 на пРезидента!


    А що за простотия написахте? Не прочетохте ли, че е точно обратното - в София има най-много регистрирани коли на глава от населлението...пък едва ли стандарта е по-висок отколкото във една Виена например.
    Напротив - стандартът е най-висок там, където няма толкова коли, защото явно тогава и за достатъчно заможните обществения транспорт е достатъчно удобен и чист, за да го предпочетат пред личния автомобил.

  23. 23 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 9 Неутрално

    София не е равнинен град и не е удобна за велосипеди, освен до кварталния магазин. Като минете Централна гара - Студентски град и пристигнете потни като след баня къде ще ходите на лекции/работа или където и да е?? Трябва първо душ, преобличане и почивка.Абсурд, тук не е равна Холандия.
    —цитат от коментар 15 на Веселин Дечев


    не сме единственият град с неравнинен терен. Затова в други такива градове може да се качва колелото в трамваите, метрото, някъде и в автобусите (или на багажници пред/зад тях).

  24. 24 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 9 Неутрално

    А що за простотия написахте? Не прочетохте ли, че е точно обратното - в София има най-много регистрирани коли на глава от населлението...пък едва ли стандарта е по-висок отколкото във една Виена например.
    Напротив - стандартът е най-висок там, където няма толкова коли, защото явно тогава и за достатъчно заможните обществения транспорт е достатъчно удобен и чист, за да го предпочетат пред личния автомобил.
    —цитат от коментар 22 на rainbou1

    Заможните имат гаражи и си паркират колите там. Нямат проблем с паркирането удома. Само че в тия заможни градове паркоместата по улиците са малко и скъпи. Съответно не всеки може да си позволи да регистрира автомобил и така тези с високия стандарт имат автомобил, по-бедните цъкат в градския. Не казвам, че им е лош градския, сигурно е добър, но да има автомобил е символ на статус.
    При нас услугите по ремонта на колите са евтини, ГО не е скъпа, данъкът под 100 коня е поносим, над 100 коня е тъпо измислен специално за семейните коли. Представете си 4-5 членно семейство с кола 1,5т и двигател 90-95 коня. Точно тези семейства няма да тръгнат с влака, защото имат да носят купчина багаж.

  25. 25 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 9 Неутрално

    Забравихте да споменете, че всички патрулки на Пътна полиция са със софийски номера. Не знам защо е така. Нали не са лизингове, ама ги регистрират в София.

  26. 26 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1045 Любопитно

    Имам кола, стои в гараж под наем, живея до НДК и всеки божи ден ходя на работа с колело в Кръстова вада - и зима, и лете. Е, писал съм го и друг път - колелото ми е електрическо, самоделно, на 50к км е вече, защото ми е основен транспорт за София, вместо колата. Семейно се возим с автомобила, но само семейно, така съм ги научил моите - ходят пеш и с ГТ за ежедневни нужди и не са умрели заради този тормоз:-)
    От годините, на които съм знам, че движението е буквално живот (и здраве) и много добре знам, че София е изключително неуреден град откъм транспорт. И въпреки всичко съм избрал да НЕ ползвал автомобила, за да си закарам задника до работата (не, че нямам тази възможност), просто такива са разбиранията ми за живота, на това възпитавам и децата си. Имам млади колеги, пълни с извинения защо идват с кола на работа, ама това са просто извинения, защото който иска намира начин, който не иска си намира оправдания. А истината е, че всеки иска да му е удобно и комфортно, нищо, че пълзи по улицата с колата си, сам самичък в нея и псува всекидневните задръствания.
    Естествено има много изключения за ползването на автомобил - болни, възрастни, деца на градина/училище и т.н., ама си има и в голяма степен мързел, няма какво да се лъжем. И като сложиш по 2-3 коли на семейство ми е чудно, че не са минали милиона в София... Скоро оправия няма да има, поне не виждам как ще стане с тази управа в СО, та статистиката ще продължава да набъбва...

  27. 27 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1588 Неутрално

    Като не щеш автомобили, Оди с градския транспорт!

    Аз не мога да си обясня, до сега се строи инфраструктура, че да се подобри автомобилното движение, сега пък много им били колите на "зелените". Баси простите зелени комунисти. Все чуждото ги бърка. Чуждата кола, чуждия апартамент, чуждата заплата.
    Оправихте ядрените и ТЕЦ централите и се хванахте с автомобилите.

    София е по-добрият град за живеене, в сравнение с много други градове именно заради автомобилите и бързото и евтино придвижване.
    Не режете клоните, на които стои цялата икономическа дейност в София, включително пътуването на офис-планктона, която пък е 1/2 от българската.

  28. 28 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1588 Неутрално

    [quote#22:"rainbou1"][/quote]

    Пълни глупости!
    Отрече обективен аргумент "брой регистрирани возила" за стандарт на живот и сляпо изплеска "ми то е Виена, не може да не е по-добре, хората били пълни с пари, можели, ама не искали да карат автомобил".
    На кой ще ги пускаш тия "опорки", бе, байно!
    Глупости са това. От позицията на 12 г в Канада, и множество приятели с по 20г+ там, твърдя, средният западняк е беден и едвам свръзва 2та края. Паркирането по центъра и офисите е безумно скъпо и не излиза сметката. Лъжа е, че можели да си позволяват автомобили за ежедневно ползване до работа. И да имат, то е само за уикенда, пазар.
    И откъде накъде сляпо да приемаме всичко в чужбина за по-добро.
    Че те имат съвсем различен набор от проблеми и предизвикателства.

  29. 29 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 858 Весело

    Още може...докато не станат поне милион каква балканска столица сме?

  30. 30 Профил на dggm
    dggm
    Рейтинг: 483 Гневно

    Много ме тровят НАФТОВИТЕ коли и не мога да ги понасям. Старите коли на газ не са ми проблем. Скапания ЕС ни ги натресе, иначе сега всички щяхме да караме еко коли на газ.
    Чакам си минусите и обясненията, че старите коли замърсявали, колко била чиста нафтата и колко било лошо да караш на газ. Писна ми от тази ОТРОВА и никой не смее да го каже на глас. Скапаната политика на Държавата и Общината да обвиняват старите коли, а те повечето стари са на газ. СКАПАНИ НАФТАДЖИИ

  31. 31 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1588 Неутрално

    ...
    —цитат от коментар 26 на ГЕМ

    Не слагайте всички под общ знаменател. Това, че за вас е удобно ел колело, да пътувате от работа в къщи, не означава, че на всеки човек динамиката е такава.
    Аз имам по 2-3-4 дестинации на ден, включително тренировки, с екипи, маратонки, топки. Няма как да нося всичко, а после потен да вървя и да сменям 5 транспорта. Освен това в София има и предостатъчно места, които са далеч от ГТ и трябва да се върви и пеш. След 2часа тежка тренировка, подгизнал с 2 кила пот по дрехите и бельото, не е много далавера да вървиш пеш и да чакаш ГТ по 30 мин в 22-23ч вечерта. Пневмония и бронхит не ти мърда, още първия месец.
    И защо!?
    Кому е необходимо!?
    На зелените идиоти!?
    Ами да го ... !

  32. 32 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1588 Неутрално

    Много ме тровят НАФТОВИТЕ коли и не мога да ги понасям. Старите коли на газ не са ми проблем. Скапания ЕС ни ги натресе, иначе сега всички щяхме да караме еко коли на газ.Чакам си минусите и обясненията, че старите коли замърсявали, колко била чиста нафтата и колко било лошо да караш на газ. Писна ми от тази ОТРОВА и никой не смее да го каже на глас. Скапаната политика на Държавата и Общината да обвиняват старите коли, а те повечето стари са на газ. СКАПАНИ НАФТАДЖИИ
    —цитат от коментар 30 на dggm


    Така е! Имам 3 коли, и 3те на газ.

  33. 33 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    Крайно време е да се спре с глупостите на разни екоталибани и псевдо еколози по отношение на автомобилите.
    Автомобилите са част от живота ни и ще бъдат такива още много дълго време, защото са ни необходими както жилищата ни, както дрехите, обувките, храната, телевизорите и т. н. Решаването на проблемите с автомобилите не е чрез ограничаването им и забрани, а с използванеро на незамърсяващи и несъздаващи шум. Другото много важно условие е населените места да са устроени по начин удобен за ползването на автомобили. По-рядко застрояване с повече и по-широки улици и много повече места за престой и паркиране. В България е точно обратното! Презастрояване, липса на място за автомобилите, поради което те заемат всяко свободно местенце и пречат на всички.
    Проблемът не е в автомобилите, а в непригодността на населените места за тях! Както всичко в България и тоя проблем се опитват да решават точно по обратния начин. Вместо населените места да се пригодят към използване на автомобилите, без те да създават неудобства, което изисква работа, се издава някаква наредба от кмета или министъра с някаква забрана, което НЕ ИЗИСКВА РАБОТА, а нещо да се напише на един лист А4, и проблемът се брои за решен. Не на автомобилите и всяко друго мнение не се допуска, защото може да наложи някои тлъсти задници да трябва да се размърдат.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  34. 34 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    Много ме тровят НАФТОВИТЕ коли и не мога да ги понасям. Старите коли на газ не са ми проблем. Скапания ЕС ни ги натресе, иначе сега всички щяхме да караме еко коли на газ.Чакам си минусите и обясненията, че старите коли замърсявали, колко била чиста нафтата и колко било лошо да караш на газ. Писна ми от тази ОТРОВА и никой не смее да го каже на глас. Скапаната политика на Държавата и Общината да обвиняват старите коли, а те повечето стари са на газ. СКАПАНИ НАФТАДЖИИ
    —цитат от коментар 30 на dggm


    Един нов, модерен дизел вероятно замърсява по-малко или не повече от една стара таратайка на газ. Какво се отделя от издухания ти двигател при непълното изгаряне на газ в него?

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  35. 35 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    [quote#22:"rainbou1"]
    —цитат от коментар 28 на Тангра
    Пълни глупости!Отрече обективен аргумент "брой регистрирани возила" за стандарт на живот и сляпо изплеска "ми то е Виена, не може да не е по-добре, хората били пълни с пари, можели, ама не искали да карат автомобил".На кой ще ги пускаш тия "опорки", бе, байно!Глупости са това. От позицията на 12 г в Канада, и множество приятели с по 20г+ там, твърдя, средният западняк е беден и едвам свръзва 2та края. Паркирането по центъра и офисите е безумно скъпо и не излиза сметката. Лъжа е, че можели да си позволяват автомобили за ежедневно ползване до работа. И да имат, то е само за уикенда, пазар.И откъде накъде сляпо да приемаме всичко в чужбина за по-добро.Че те имат съвсем различен набор от проблеми и предизвикателства.[/quote]

    Ти да не живееш някъде в Сибир, а да мислиш, че си в Канада???

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  36. 36 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 194 Неутрално

    Еми браво Фандъчке! С тоя градски транспорт, с тия велоалеи - толкоз!
    —цитат от коментар 13 на jazzdevil

    Еми за хилядата редовни колоездачи в София - толкоз велоалеи.
    Трапспортът в града е достатъчно уреден, чист и редовен, освен за разните вечно недоволни мрънкялници.

  37. 37 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6896 Неутрално

    После въздухът бил мръсен. И метро, и трамваи, и тролеи, и пак са по колите.

  38. 38 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 194 Неутрално

    Още може...докато не станат поне милион каква балканска столица сме?
    —цитат от коментар 29 на Компетентен

    О, бъди сигурен, че са дори над 1.5 милиона.
    Около една трета от колите в града са с провинциална регистрация, да не говорим за хилядите СО, РК, Е и КН, които идват всеки ден на работа тук.

  39. 39 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 194 Неутрално

    Забравихте да споменете, че всички патрулки на Пътна полиция са със софийски номера. Не знам защо е така. Нали не са лизингове, ама ги регистрират в София.
    —цитат от коментар 25 на lcj441103717

    Щото ги получава министърът на МВР, което, ако не знаете, е със седалище в столицата, както е в целия свят.

  40. 40 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 194 Неутрално

    До коментар [#20] от "Yard":

    +++

  41. 41 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 194 Гневно

    После въздухът бил мръсен. И метро, и трамваи, и тролеи, и пак са по колите.
    —цитат от коментар 37 на Роси

    Тва само гербаджиите го праят, какче, само те!

  42. 42 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1588 Весело

    ..всеки един сельо (особено в София) ходи вече дори и до тоалетната със западен автомобил!
    —цитат от коментар 19 на gpj101139736

    Че източни има ли!?
    Хондата за източен ли се брои???

  43. 43 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    До коментар [#36] от "Toshko Afrikanski":

    Транспорта в София е на другия край от уреден, още по-малко пък редовен а чистотата му е последния проблем - все едно навън по улиците е много чисто.

  44. 44 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5004 Неутрално

    Бедният български народ. ;)

  45. 45 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1045 Любопитно

    До коментар [#31] от "Тангра":

    Не съм сложил всички под един знаменател, нали четете? Ако искам да ходя на тренировка (аз не ходя обаче) ще си намеря зала близо до местоживеенето или до работата, а не в другия край на София. Половината трафик в града се генерира от автомобили, които спокойно може да не са на пътя, примери да искаш. Ама хайде да не задълбаваме, явно е до манталитет и до мързел, както споменах и по-рано...

  46. 46 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1588 Весело

    [quote#35:"quatro_4x3"][/quote]

    Празни и безмислени приказки.

    Колко получава среден канадец чисто след данъци, колко струва наем/ипотека апартамент с гараж и колко струва паркомясто в суперцентъра на града? Да те улесня, преди 10 години беше 500 КАД на месец.

  47. 47 Профил на korpik
    korpik
    Рейтинг: 898 Весело

    867000 автомобила, средно по 4 метра дължина , делено на 1000- 3468км . Кво ще стане, ако половината тръгнат една сутрин ,едновременно при положение, че пътната мрежа на София е 1508 км.Само питам.

    Неграмотен съм...,.за тая раота ., обвинявам само себе си ..,..,и най-вече комунизъма .... .- - .
  48. 48 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3435 Неутрално

    Не сте личи да сте чели по урбанистика и градоустройство ( едно и също нещо е). Алабала дрън та пляс.

    Мисленето ви е сбъркано!

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  49. 49 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#43] от "jazzdevil":

    Транспортът е бавен заради задръстванията, а те са защото колите са много. Тук е малко като кокошката и яйцето - много хора по колите, щото транспортът е бавен, а транспортът е бавен, щото всеки е с таралясника. И за да решат този проблем са нужни управници с визия, които не ги е страх какво ще кажат хората.

  50. 50 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Еми за хилядата редовни колоездачи в София - толкоз велоалеи.
    —цитат от коментар 36 на Toshko Afrikanski


    За да направиш нещо популярно, трябва да осигуриш инфраструктурата. Ако уличната мрежа на града беше като велосипедната, щяхме да имаме хиляда редовни шофьори. Прост пример - виж колко пешеходци има по Витошка (въпреки потресаващия й вид) спрямо преди да стане пешеходна.

    И тук идва въпросът - за кое да правим инфраструктура, кое е важното, какви са добрите примери? И (уж) за тази цел Йорданка плати на Ян Геел. След което не направи нищо от препоръките му. Защо?

  51. 51 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    [quote#35:"quatro_4x3"]
    —цитат от коментар 46 на Тангра
    Празни и безмислени приказки.Колко получава среден канадец чисто след данъци, колко струва наем/ипотека апартамент с гараж и колко струва паркомясто в суперцентъра на града? Да те улесня, преди 10 години беше 500 КАД на месец.[/quote]

    Всички канадци живеят в супер центъра на града. Всиччките са като имигранти - всичко трябва да си купят от нулата. Смешен си.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  52. 52 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    До коментар [#46] от "Тангра":

    И за да стане ясно колко имаш представа за какво пишеш, ще добавя, че хубавите квартали много рядко са в центъра на града. Почти е изключено такава нещо.
    Да не си от тия неадекватници, които живеят на запад, плюят запада и хвалят Русия, но дума не искат да чуят да отидат в Русия???

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  53. 53 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1588 Весело

    [quote#51:"quatro_4x3"][/quote]

    Ти си смешен и ти не само, че нямаш представа какво пишеш, но и не мислиш.
    Не съм и твърдял, че живеят в центъра канадците. Точно обратното!
    За да стигнат до центъра, където им е работата, не по желание, се налага да пътуват.
    Ако живееха и работеха в центъра, кола нямаше да им трябва.

    Не, не хваля Русия, не живея на запад, върнах се в България. И тук съм повече от добре.
    И в Канада не беше зле, но в София съм уникално добре.
    Зле са тия, дето мрънкат. И все друг им е крив. Познай от 3 пъти кои са в коментарите.

  54. 54 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1588 Весело

    До коментар [#31] от "Тангра":Не съм сложил всички под един знаменател, нали четете? Ако искам да ходя на тренировка (аз не ходя обаче) ще си намеря зала близо до местоживеенето или до работата, а не в другия край на София. Половината трафик в града се генерира от автомобили, които спокойно може да не са на пътя, примери да искаш. Ама хайде да не задълбаваме, явно е до манталитет и до мързел, както споменах и по-рано...
    —цитат от коментар 45 на ГЕМ


    Очевидно не тренираш, щом си мислиш, че толкова лесно се "намира зала" до местоживеенето. Баскетболна зала (с много търсене) намерих една, единствена. И тя е във Военната Академия. Няма транспорт до там и няма по-близки, ЗА ОБЩО ПОЛЗВАНЕ от възрастни.

    Както сам каза: "Ама хайде да не задълбаваме , явно е до манталитет и мързел"

  55. 55 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1045 Любопитно

    До коментар [#54] от "Тангра":

    Ок, ти си изключението в трафика, разбрах, ама има хиляди коли, които пренасят задниците на млади, прави хора ей така, за кеф, за това говоря, защото не искат да се бутат в ГТ или да ползват алтернативи. А такива има...

  56. 56 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1588 Неутрално

    До коментар [#54] от "Тангра":Ок, ти си изключението в трафика, разбрах, ама има хиляди коли, които пренасят задниците на млади, прави хора ей така, за кеф, за това говоря, защото не искат да се бутат в ГТ или да ползват алтернативи. А такива има...
    —цитат от коментар 55 на ГЕМ


    Е, със сигурност.

  57. 57 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 756 Неутрално

    До коментар [#43] от "jazzdevil":Транспортът е бавен заради задръстванията, а те са защото колите са много. Тук е малко като кокошката и яйцето - много хора по колите, щото транспортът е бавен, а транспортът е бавен, щото всеки е с таралясника. И за да решат този проблем са нужни управници с визия, които не ги е страх какво ще кажат хората.
    —цитат от коментар 49 на kapitan_laino


    Няма как да се реши този проблем. Представи си, че утре го решат и вече няма задръствания - ами аз ще почна да ходя с кола на работа. Сега не ходя, защото не ми се виси в задръствания. Така мислят и много други хора - някои дори нямат кола, но ще си купят, ако от прозореца на рейса, докато те се бутат и стоят прави, гледат че има 3-лентови свободни булеварди.
    Това са го забелязали във всички държави, в които строят все повече пътища: колкото и да строиш, винаги се запълват до маскималния си капацитет.

  58. 58 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    [quote#51:"quatro_4x3"]
    —цитат от коментар 53 на Тангра
    Ти си смешен и ти не само, че нямаш представа какво пишеш, но и не мислиш.Не съм и твърдял, че живеят в центъра канадците. Точно обратното!За да стигнат до центъра, където им е работата, не по желание, се налага да пътуват.Ако живееха и работеха в центъра, кола нямаше да им трябва.Не, не хваля Русия, не живея на запад, върнах се в България. И тук съм повече от добре.И в Канада не беше зле, но в София съм уникално добре.Зле са тия, дето мрънкат. И все друг им е крив. Познай от 3 пъти кои са в коментарите.[/quote]

    Аз пък зная какви се "завръщат" от държави като Канада! Зная ги от Великобритания. Ако беше започнал с това, щеше да ми стане ясно с какъв си имам работа и нямаше да ти пиша каквото и да било.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  59. 59 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2190 Неутрално

    При тези ниски данъци колите даже са малко. Я данъка да го удвоят или утроят, особено за старите и по- мощните - не Герб, то се знае, току виж намалеят с едно 100-200 хил. ....
    —цитат от коментар 11 на boevbisser


    Поредния "икономист". Баце, данъка, дори утроен, е нищо в сравнение с това дето го даваш по сервизи и бензиностанции. Аха, хората са тъпи та вдлъбнати, че да плащат ремонти и бензин на стари таралясници, да се чудят къде да паркират и да се мотат в задръстванията и хич не се сещат да ги дадат за скрап.
    Другаде е проблема, не в ниските данъци.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  60. 60 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 539 Неутрално

    До коментар [#57] от "Камен":

    Да, затова правиш приоритетен единият транспорт за сметка на другия. Пример - бус ленти. В час пик в момента по Цариградско шосе автобусите се движат по-бързо от колите. Но за тази цел трябва цялостна мрежа, а не на час по лъжичка.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK