До вчера Кметицата се биеше в гърдите с прословутите пелети, които били ЕКО, понеже са от дървесина, ама самата дървесина била много вредна, толкова, колкото кюмюра!? И програма за подмяна на печки беше направена и отчетена с "успех", но откакто пелетите удариха 1000лв/тон дума няма! 10г. се опитва да направи горене на битови отпадъци на 3км. по въздух от идеалния център /прословутият завод за RDF/, а сега щели да забраняват твърдото гориво?! Ама това раздвоение не се ли определя като шизофрения? То бива малоумие, ама чак пък толкова...
За тези анклави е борбата за хартиената бюлетина. Много са им важнои неграмотните, все пак такива са повечето им избиратели. А и самият им вожд не блести с интелект.
Чакайте бе, за къде бързате неблагодарници. То още пробива на Каблешков не са направили, па го обещаха поне 10 години преди това. Всичко по реда си. Сега се молете да пуснат петицата
"Замърсяващи коли", не са най старите, а неизправните. Екокатегорията се определя от годината на производство. Тъпанари. Добре, че забраната ще е от 1 декември 2023 г. защото преди това има местни избори и тези ще гледат Московска през крив макарон.
Чакайте бе, за къде бързате неблагодарници. То още пробива на Каблешков не са направили, па го обещаха поне 10 години преди това. Всичко по реда си. Сега се молете да пуснат петицата
До коментар [#14] от "pisna_mi_veche":За тези анклави е борбата за хартиената бюлетина. Много са им важнои неграмотните, все пак такива са повечето им избиратели. А и самият им вожд не блести с интелект.
Не видях аргументи защо се отлага. А и не разбирам как въобще 30 годишни дизели се допускат до движение по пътищата. Не би трябвало да минават технически преглед.
Значи глейте ся, аз стария трабант ще си го карам в центъра, оти живея в него, което пък означава, че той НЕ ЦАПА... А пък японката ми (от 1996-та година), на бензин, няма да мога да я карам, щото не е регистрирана на този адрес, което автоматично означава, че тя ЦАПА, щото е категория 2 (според герберите). Ей тва е логика, нали, герберска логика. И помага много за подобряване на екологията в столицата, сигурен съм...
Забраната замърсяващи коли да влизат в центъра на София се отлага ___________________ Центъра е толкова гнусен,че камионите-кюмбета които зареждат свинщината на обсадните вериги с разрешение за ползване от Данчето по ул.Раковска и широкия център са най-малкия проблем!
Не видях аргументи защо се отлага. А и не разбирам как въобще 30 годишни дизели се допускат до движение по пътищата. Не би трябвало да минават технически преглед.
Това ще е след 2030-2040г. както е тръгнало с либерастията , може да се разпаднем като държава до тогава! Libertarianism is just anarchy for rich people
Тежко ще е на тези които са около границите на зоните. Там ще се струпат всички баракуди. Като ще се забранява да е както трябва - от табела за вход на населеното място до табелата за изход.
"забраната за отопляване с твърдо битово гориво за цялата Столична община щеше да важи от 1 януари 2030, но по настояване на "Демократична България" бе записано ограничението да започне година по-рано - от 2029 г."
Га-га-га-га :))) Да живее Кандахар и умния, напредничав афганистански народ ...
За съжаление, тези ограничения няма да се приложат и след изборите - следващите и по-следващите.
А и критерият възраст на автомобила не е справедлив - трябва да е на база надждни емисионни тестове, вкл. тестове за шум. И да важи и за товарните автомобили в града, естествено.
Засега всичко това е утопия за София и за останалите големи градове в България.
Една добре поддържана "ниско екологична" или скромна кола замърсява много по-малко от една кастрирана "нова" с 12 цилиндра без катализатори, филтри или амонии. Явно няма шанс за строги технически прегледи и всичкото това е за да се преструваме, че нещо се прави по въпроса.
Абе, и аз много мразя да гледам барутници да пушат по улиците на София, и си мечтая да ги забранят, ако може веднага!
В същото време, само в моя квартал, на ден се крадат по 3-5 катализатора, според кварталната фейсбук група. Та, тези хора с откраднатите катализатори, какво трябва да направят? Да дадат няколко хилки за нов, или да спрат да си карат колата?
Проблемът е на много нива, и няма просто решение, аз лично почвам да губя надежда, че някога ще живея в нормален (според мен) град :(
Аз си ходя пеша - от поне няколко години, безсмислено е в центъра да се въртиш като анаконда за парко място. Пести се някакво хипотетично време с автомобил, обаче е сложно и глупаво. Разбира се - ако имаш работа по кварталите е удобно все пак.
Не е съобразено с ниският по същество статус на гражданите. бедни хора, спестили пари, за тях е съкровище автомобила. Няма как да "шитнеш" бракмата и да купиш ново. Но и в Европа е същото положение, навсякъде има стари автомобили.
В моя град в западна Европа имаме такава зона от октомври до пролетта и който има кола до евро 3, не влиза в града изобщо. В града, не в центъра. Има транспортна инфраструтура, има велоалеи, народът се адаптира. Освен това на мен редовно ми тряскат разни глоби от по 100ина евро за невидян знак за невлизане в центъра на чужд град, в зона, в която се пускат само шепа коли на живеещи там и други случаи. Безпощадни са тия камери. София е голям град, кошер. Не може да става сравнение с някакво си европейско градче, където хората могат лесно да се подредят в редички и колонки. Но да имаш транспортна инфрасатруктура, метро, десетки линии на всевъзможни транспортни средства и да допускаш тая кочина в София да се случва, е престъпление, което е за сметка на здравето и бъдещето на децата.
Да, всичко това трябваше да започне с един по-читав градски транспорт в тоя зони. Ако ще взимаме пример от други градове като Виена, трябва да отчетем, че там разстоянието между спирките е в рамките на някакви 49-50 метра, а не като тук - по половин километър или половин час за прекачване. За една смешна дистанция от 1 км (да преведа възрастния ми родител на лекар) в централната градска зона, с градския транспорт е нужно да се извървят около 600 метра пешком (7 минути спокоен ход), 5-10 минути чакане на трамвай и возене още две минути. Да де, ама спокоен ход за здрав човек - за човек с бастун и маса диагнози това е между три пъти повече (20+ минути) и безкрай (невъзможност). Т.е. в крайна сметка невъзможно за без кола. Такси няма да обърне внимание на такъв курс, нито има откъде да се наеме чиста кола (да не правя реклама). И какво става? Трябва да запаля моята за едно нищо и никакво разстояние от 1*2 2 километра и да измина поне още толкова (защото в центъра няма преки пътища, обикаляш като поп). И сега, понеже СО много се е постарал да ми облекчи упражнението по пешеходстването с изровените тротоари, мръсните подлези, липса на асансьори (и неработещи там, където ги има), се опитва да забрани минаването на колата ми, освен ако не е в графата "сравнително нова".
... Или пък са идеи от хора, които не знаят къде се намират, не стъпват по земята и са толкова далече от реалността, че не е за вярване... и чакаме от тях да взимат някакви адекватни решения.....
... като оня симпатизант-зам. министър на ДБ, дето разбрал колко са лоши тротоарите в София, като му притрябвало да вози на инвалидна количка собствения си родител.. иначе си джитка с мерцедеса S 500....
Тази работа може да стане лесно от техническа гледна точка, но политически е трудноизпълнима. И сега се мерят емисиите при техническите прегледи и всеки регистрационен номер се вкарва в регистър. Слагаме видеокамери разчитащи номерата и ако засекат кола, която харчи над нормата за района глоба. Неразпознатите номера се спират за проверка. Това обаче трябва да стане след като увеличим градския транспорт и изградим буферни паркинги по кварталите.
РЕЗУЛТАТ: Следващите 7 години всеки ден ще ни засипват 4,6 тона фини прахови частици от кюмбетата или по 3 грама на човек на ден. (НАЦИОНАЛНА ПРОГРАМА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ КАЧЕСТВОТО НА АТМОСФЕРНИЯ ВЪЗДУХ (2018-2024 Г.) София -годишно замърсяване (ФПЧ) от въглища - 250 тона, от дърва - 577 тона или за отоплителен сезон - всеки ден ни засипват 4,6 тона фини прахови частици от кюмбетата).
Пък тези (след като си взеха дневната доза от ФПЧ - 3 гр. от кюмбетата) ни занимават с глупости стари, нови, дизели, зони, месеци и т.н.
Ей, животът ни се отложи за неопределено време живеейки в тази кочина. Хората в Европа каква градска среда имат, каква чистота, какви светлини..тука е като Авганистан. Азиатска мизерия.
На много места в Европа (даже повечето) така са го подредили хората, че да се стремят към към някаква здравословна среда – ни кьомбета имат, ни таралясници, нито твърде мощни коли в града през 2022 година. Работят, плащат си данъците, както и у нас, разбира се, но я няма тази мега корупция, не ги крадат и парите им отиват където трябва, това е. Ако се спре да се краде в София и изберете читав кмет от нормална партия, а не от мафиотска групировка, може да се случат някакви позитивни неща – и за печките, и за колите, и за траспорта, всичко. Но с Йорданка е това и повече от това няма да има.
И защо е необходимо, тези грозни и огромни стикери за еко категория да се лепят в средата на предното стъкло, вече две години, след като никъде в България не е влязла в сила тази мярка за ограничение?!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
star bastun
Рейтинг: 1795 Неутрално" Въвеждането на нискоемисионна зона в София се отлага с една година"
И без това такива заповеди си остават само на хартия.
trial_jezz
Рейтинг: 1039 НеутралноА догодина - я камилата, я камиларя! ^^
“Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.P.S. Премахнете 10%-та, които замърсяват за останалите 40% и всичко ще бъде една идея по-добре!
AdMin
Рейтинг: 294 НеутралноЩо? Сандъкова няма ли да е кметица вече?
DDR
Рейтинг: 1637 ВеселоTака е мужици, като си избирате да ви управлява 12 години пожарникар еднокнижник и 10 години даскалица по руssки.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?futio_tapanchev
Рейтинг: 2488 НеутралноЖалко
Infinitum
Рейтинг: 1039 ВеселоДо Декември 2023 има много време, дотогава ще се сменят доста правителства и нищо не се знае 😂
Reggie
Рейтинг: 546 НеутралноСигурно са им го подсказали агенциите :)
А дано я махнете
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4477 НеутралноСлед изборите
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!truly
Рейтинг: 435 НеутралноЩе чакаме да минат изборите ли?
m_style
Рейтинг: 571 НеутралноДо вчера Кметицата се биеше в гърдите с прословутите пелети, които били ЕКО, понеже са от дървесина, ама самата дървесина била много вредна, толкова, колкото кюмюра!? И програма за подмяна на печки беше направена и отчетена с "успех", но откакто пелетите удариха 1000лв/тон дума няма! 10г. се опитва да направи горене на битови отпадъци на 3км. по въздух от идеалния център /прословутият завод за RDF/, а сега щели да забраняват твърдото гориво?! Ама това раздвоение не се ли определя като шизофрения? То бива малоумие, ама чак пък толкова...
sa6
Рейтинг: 2174 ВеселоНай-добре да я отложат за когато дойдат американските изтребители!
ЕвроатлантидаBGman
Рейтинг: 1385 НеутралноЩо приемат неща които после ще ги отлагат?
Ronald Reagan
Рейтинг: 706 НеутралноНе се отлага a "влиза в сила'. Предложението все още не е решение. Някога правно-административните понятия имаха значение. 😊
agentОще от същото
Рейтинг: 2136 НеутралноХайде поне ВЕДНАГА забранете горенето на гуми и боядисана дограма в анклавите с ГЕРБ избиратели!
Сериозно ли?Lilehamer
Рейтинг: 8 НеутралноПо кварталите няма тротоари, но забраняваме старите коли в центъра.
На гол тумбак - чифте пищови.
truly
Рейтинг: 435 НеутралноДо коментар [#11] от "sa6":
Ти вероятно предпочиташ да дойдат Кинжалите, нали?
truly
Рейтинг: 435 НеутралноДо коментар [#14] от "pisna_mi_veche":
За тези анклави е борбата за хартиената бюлетина. Много са им важнои неграмотните, все пак такива са повечето им избиратели. А и самият им вожд не блести с интелект.
tulup
Рейтинг: 1538 ВеселоЧакайте бе, за къде бързате неблагодарници. То още пробива на Каблешков не са направили, па го обещаха поне 10 години преди това. Всичко по реда си. Сега се молете да пуснат петицата
Не ме търсете преди обядСофианец
Рейтинг: 645 Неутрално"Замърсяващи коли", не са най старите, а неизправните. Екокатегорията се определя от годината на производство. Тъпанари. Добре, че забраната ще е от 1 декември 2023 г. защото преди това има местни избори и тези ще гледат Московска през крив макарон.
reply
Рейтинг: 511 Неутралнос кражбите на сандъкова до не можеш да се добереш до центъра вече , тунели мунели и пр...
agi49370681
Рейтинг: 267 НеутралноА забраната за твърдо гориво как ще я налагат и установяват? Особено в кварталите със засилено използване?
AdMin
Рейтинг: 294 НеутралноНиква петица! Требе да се подстриже тревата преди това, а още не е избран бръснар. Да ни стриже до кокал...
plamenss
Рейтинг: 1254 НеутралноТрябва да стане като в Китай! - за всяко второ дете глоба. При нас да бъде за всяка втора кола в къщата солени застраховки и данъци.
Още от същото
Рейтинг: 2136 Весело+++ Сериозно ли?
Kotarak
Рейтинг: 639 НеутралноЕ за какво давахме по 5 лв за стикер тази година, а някои хванахме и 2 пъти? Тия от СО осъзнават ли, че взеха едни пари от хората за нищо?
tarna
Рейтинг: 717 НеутралноНе видях аргументи защо се отлага. А и не разбирам как въобще 30 годишни дизели се допускат до движение по пътищата. Не би трябвало да минават технически преглед.
geordgeo
Рейтинг: 1121 ВеселоЗначи глейте ся, аз стария трабант ще си го карам в центъра, оти живея в него, което пък означава, че той НЕ ЦАПА... А пък японката ми (от 1996-та година), на бензин, няма да мога да я карам, щото не е регистрирана на този адрес, което автоматично означава, че тя ЦАПА, щото е категория 2 (според герберите). Ей тва е логика, нали, герберска логика. И помага много за подобряване на екологията в столицата, сигурен съм...
Basil II
Рейтинг: 8 НеутралноTataroboklucite obichat starite troshki.
Boris Gaganelov
Рейтинг: 402 НеутралноЕ нищо де - важното е че нашите хора взеха парите за камерите за контрол.
Пари залагам че изградената система няма да сработи, когато и да ѝ дойде времето за пускане.
А иначе ЕВРО 0, 1 и 2 трябва да се спират от движение вече, не от "центровете" - аман от идиоти с рязани катализатори.
За класически/колекционерски автомобили - разбира се е нормално да има изключения.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3165 ГневноЗабраната замърсяващи коли да влизат в центъра на София се отлага
Libertarianism is just anarchy for rich people___________________
Центъра е толкова гнусен,че камионите-кюмбета които зареждат свинщината на обсадните вериги с разрешение за ползване от Данчето по ул.Раковска и широкия център са най-малкия проблем!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3165 ГневноЗащото всяко ОПГ е инвестирало когато Баце беше кмет за поне 200 камиона с евро 2.
Libertarianism is just anarchy for rich people
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3165 НеутралноТова ще е след 2030-2040г. както е тръгнало с либерастията , може да се разпаднем като държава до тогава!
Libertarianism is just anarchy for rich people
cornucopia
Рейтинг: 319 НеутралноДо коментар [#18] от "tulup":
Човек то на Шишман още не му се види края. Трети опит върви
dorn
Рейтинг: 1412 НеутралноТежко ще е на тези които са около границите на зоните. Там ще се струпат всички баракуди. Като ще се забранява да е както трябва - от табела за вход на населеното място до табелата за изход.
bokster
Рейтинг: 289 Неутрално"забраната за отопляване с твърдо битово гориво за цялата Столична община щеше да важи от 1 януари 2030, но по настояване на "Демократична България" бе записано ограничението да започне година по-рано - от 2029 г."
Га-га-га-га :)))
Да живее Кандахар и умния, напредничав афганистански народ ...
swy46682091
Рейтинг: 57 НеутралноЗа съжаление, тези ограничения няма да се приложат и след изборите - следващите и по-следващите.
А и критерият възраст на автомобила не е справедлив - трябва да е на база надждни емисионни тестове, вкл. тестове за шум. И да важи и за товарните автомобили в града, естествено.
Засега всичко това е утопия за София и за останалите големи градове в България.
vdiv
Рейтинг: 256 ГневноЕдна добре поддържана "ниско екологична" или скромна кола замърсява много по-малко от една кастрирана "нова" с 12 цилиндра без катализатори, филтри или амонии. Явно няма шанс за строги технически прегледи и всичкото това е за да се преструваме, че нещо се прави по въпроса.
gutiguti
Рейтинг: 8 НеутралноАбе, и аз много мразя да гледам барутници да пушат по улиците на София, и си мечтая да ги забранят, ако може веднага!
В същото време, само в моя квартал, на ден се крадат по 3-5 катализатора, според кварталната фейсбук група. Та, тези хора с откраднатите катализатори, какво трябва да направят? Да дадат няколко хилки за нов, или да спрат да си карат колата?
Проблемът е на много нива, и няма просто решение, аз лично почвам да губя надежда, че някога ще живея в нормален (според мен) град :(
tulup
Рейтинг: 1538 ВеселоДо коментар [#25] от "Kotarak":
Не ме търсете преди обядЧакай, чакай, чакай. Тия стикери нямат нищо общо. Камерите четат номерата на колите. Нямат нищо общо с тях. Те са с цел взимане на едни пари
ТимурБезКомандаПродаващКодове
Рейтинг: 214 НеутралноПринципно не трябва да е само за центъра
ivan_lawyer
Рейтинг: 250 НеутралноАз си ходя пеша - от поне няколко години, безсмислено е в центъра да се въртиш като анаконда за парко място. Пести се някакво хипотетично време с автомобил, обаче е сложно и глупаво. Разбира се - ако имаш работа по кварталите е удобно все пак.
Не е съобразено с ниският по същество статус на гражданите. бедни хора, спестили пари, за тях е съкровище автомобила. Няма как да "шитнеш" бракмата и да купиш ново. Но и в Европа е същото положение, навсякъде има стари автомобили.
Някак е нелепа мярката.
smartcookie
Рейтинг: 1529 НеутралноВ моя град в западна Европа имаме такава зона от октомври до пролетта и който има кола до евро 3, не влиза в града изобщо. В града, не в центъра. Има транспортна инфраструтура, има велоалеи, народът се адаптира. Освен това на мен редовно ми тряскат разни глоби от по 100ина евро за невидян знак за невлизане в центъра на чужд град, в зона, в която се пускат само шепа коли на живеещи там и други случаи. Безпощадни са тия камери.
София е голям град, кошер. Не може да става сравнение с някакво си европейско градче, където хората могат лесно да се подредят в редички и колонки. Но да имаш транспортна инфрасатруктура, метро, десетки линии на всевъзможни транспортни средства и да допускаш тая кочина в София да се случва, е престъпление, което е за сметка на здравето и бъдещето на децата.
mso351112049
Рейтинг: 265 Неутралноголеми глоби и огромни данъци за желаещите да имат лек автомобил ,ползван в жилищни зони ,не само в центъра .
Софианец
Рейтинг: 645 НеутралноДо коментар [#42] от "smartcookie":
"В моя град в западна Европа имаме такава зона...." А я кажи, в този град има ли пушещи комини и смрад от тях?
Костадин Иванов
Рейтинг: 3726 НеутралноДа, могат да върнат и купоните за гориво.... Еретик
911
Рейтинг: 833 НеутралноДа, всичко това трябваше да започне с един по-читав градски транспорт в тоя зони. Ако ще взимаме пример от други градове като Виена, трябва да отчетем, че там разстоянието между спирките е в рамките на някакви 49-50 метра, а не като тук - по половин километър или половин час за прекачване.
За една смешна дистанция от 1 км (да преведа възрастния ми родител на лекар) в централната градска зона, с градския транспорт е нужно да се извървят около 600 метра пешком (7 минути спокоен ход), 5-10 минути чакане на трамвай и возене още две минути. Да де, ама спокоен ход за здрав човек - за човек с бастун и маса диагнози това е между три пъти повече (20+ минути) и безкрай (невъзможност). Т.е. в крайна сметка невъзможно за без кола. Такси няма да обърне внимание на такъв курс, нито има откъде да се наеме чиста кола (да не правя реклама). И какво става? Трябва да запаля моята за едно нищо и никакво разстояние от 1*2 2 километра и да измина поне още толкова (защото в центъра няма преки пътища, обикаляш като поп).
И сега, понеже СО много се е постарал да ми облекчи упражнението по пешеходстването с изровените тротоари, мръсните подлези, липса на асансьори (и неработещи там, където ги има), се опитва да забрани минаването на колата ми, освен ако не е в графата "сравнително нова".
Е това не е ли подигравка????????
911
Рейтинг: 833 Неутрално... Или пък са идеи от хора, които не знаят къде се намират, не стъпват по земята и са толкова далече от реалността, че не е за вярване... и чакаме от тях да взимат някакви адекватни решения.....
911
Рейтинг: 833 Неутрално... като оня симпатизант-зам. министър на ДБ, дето разбрал колко са лоши тротоарите в София, като му притрябвало да вози на инвалидна количка собствения си родител.. иначе си джитка с мерцедеса S 500....
silverman
Рейтинг: 776 НеутралноЯвно никой няма воля за чист въздух в София!
Batezuzi
Рейтинг: 1478 НеутралноТази работа може да стане лесно от техническа гледна точка, но политически е трудноизпълнима. И сега се мерят емисиите при техническите прегледи и всеки регистрационен номер се вкарва в регистър. Слагаме видеокамери разчитащи номерата и ако засекат кола, която харчи над нормата за района глоба. Неразпознатите номера се спират за проверка. Това обаче трябва да стане след като увеличим градския транспорт и изградим буферни паркинги по кварталите.
Софианец
Рейтинг: 645 НеутралноРЕЗУЛТАТ: Следващите 7 години всеки ден ще ни засипват 4,6 тона фини прахови частици от кюмбетата или по 3 грама на човек на ден. (НАЦИОНАЛНА ПРОГРАМА ЗА ПОДОБРЯВАНЕ КАЧЕСТВОТО НА АТМОСФЕРНИЯ ВЪЗДУХ (2018-2024 Г.) София -годишно замърсяване (ФПЧ) от въглища - 250 тона, от дърва - 577 тона или за отоплителен сезон - всеки ден ни засипват 4,6 тона фини прахови частици от кюмбетата).
Пък тези (след като си взеха дневната доза от ФПЧ - 3 гр. от кюмбетата) ни занимават с глупости стари, нови, дизели, зони, месеци и т.н.
Компетентен
Рейтинг: 955 НеутралноЕй, животът ни се отложи за неопределено време живеейки в тази кочина. Хората в Европа каква градска среда имат, каква чистота, какви светлини..тука е като Авганистан. Азиатска мизерия.
smartcookie
Рейтинг: 1529 НеутралноНа много места в Европа (даже повечето) така са го подредили хората, че да се стремят към към някаква здравословна среда – ни кьомбета имат, ни таралясници, нито твърде мощни коли в града през 2022 година. Работят, плащат си данъците, както и у нас, разбира се, но я няма тази мега корупция, не ги крадат и парите им отиват където трябва, това е.
Ако се спре да се краде в София и изберете читав кмет от нормална партия, а не от мафиотска групировка, може да се случат някакви позитивни неща – и за печките, и за колите, и за траспорта, всичко.
Но с Йорданка е това и повече от това няма да има.
tarna
Рейтинг: 717 НеутралноДо коментар [#50] от "Batezuzi":
Точно, техническите прегледи са ключа.
Consumer
Рейтинг: 1378 ЛюбопитноНапраскайте яки данъци на кочините и да ги карат на скрап.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantОрбал
Рейтинг: 458И защо е необходимо, тези грозни и огромни стикери за еко категория да се лепят в средата на предното стъкло, вече две години, след като никъде в България не е влязла в сила тази мярка за ограничение?!
ТимурБезКомандаПродаващКодове
Рейтинг: 214 НеутралноПосле ще стане от декември 2030-та и така. Кочинарите си искат кочината
ТимурБезКомандаПродаващКодове
Рейтинг: 214 ВеселоАхаха;) чак е забавно - https://m.offnews.bg/news/Sviat-_12/Balgarski-SPG-9-Warrior-kacheni-varhu-bagita-presledvat-ruskite-tank_790471.html