Трамвай 5 тръгва отново от Съдебната палата до бул. "Братя Бъкстон"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    Хаирлия да е. И без повече ремонти на ремонта. Дотук бяха предостатъчно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Ядосан Октопод
    Ядосан Октопод
    Рейтинг: 0 Неутрално

    То вече не е смешно даже.

  3. 3 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Най-после. Лудите завалии дето живеем в околните квартали вече над 2 години си го чакаме този трамвай.

    Между другото той ужким трябваше да е заместващ метрото, поне така се аргументират от "Спаси София" като лобираха метрото да няма отклонение нагоре по ул. Дойран, през Манастирски ливади/Бъкстон, та до резиденцията, както беше планувано преди това. Оправданието беше, че имало от двете страни скоростни трамваи, само дето трамвай 5 го нямаше поне 2 години вече. Скапаняци.

  4. 4 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 2072 Неутрално

    най-накрая.

    време е да имаме ИСТИНСКО проевропейско правителство, което да повдигне дебат (и разследване) за герберо-депесарското усвояване на общински средства в ОГРОМНИ размери!

    такива многомилионни, многогодишни проекти, дадени на герберски фирми с трима души от малциствата и един стар багер, имат едно име - КОРУПЦИЯ!

  5. 5 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    До коментар [#3] от "TM":

    Не е вярно, СС нямат общо със решението за трасето на трета линия. По някакви планове от соц.време наистина се е предполагало да мине частично по Борис3, даже да е открито в някакви части. НО всичко това бяха просто стари планове, за еврофинансирането трябват актуални проучвания на пътникопотоците. Избраха международна фирма (чешка), тя направи актуален анализ, съобразно и очакваните нови застроявания и даде 8 варианта. От които се избра най-натоварения. До скоро се намираха всички варианти и цялата дискусия в нета, проверете на форума на скайскрейпър.

  6. 6 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Днес се навършват точно два месеца откакто е завършен строежа НА ПРАКТИКА. Но вече го няма Борисов и няма предварителни пускания и ето - процедурите отнемат 2 месеца. И да не забравяме и обжалването за липсата на озеленяването, добре че докато се чака насрочване на делото дойде зимата и успяха да посадят храстите.

  7. 7 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1704 Неутрално

    Въпреки всички заклинания, това трасе е готово. Да го ползваме и да няма инциденти.

  8. 8 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 2048 Неутрално

    До коментар [#5] от "m17":

    Чувал съм, че живущите около булеварда искат паветата да си останат, щото инак щел да се наруши обликът му.

  9. 9 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2162 Неутрално

    Добре, че идат избори, иначе и през догодина нямаше да тръгне.

  10. 10 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1668 Неутрално

    Емблематична линия.. Като дете се возех от центъра до Павлово в старите зелени трамваи с дървените пейки, а трасето (коловоза) беше върху траверси (ей, какви траверси имаше тогава, а не като днешните 🤣🤣), и върху камъни, досущ като при влаковете. Голям кеф беше

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  11. 11 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2162 Неутрално

    До коментар [#3] от "TM":

    И ти си въобразяваш, че заради това, че 2 години няма трамвай, трябва да ти прокопаят метро?

    Сърди се на Фъндъкова, те ако можеха, щяха да направят, нищо че щеше да стане след 20. Само далавера да има, но ги е страх, че 20 години няма да са на власт, да я изцоцат.

  12. 12 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 2048 Неутрално

    До коментар [#9] от "qqv391093118":

    Кви избори бе, местните са след почти година!

  13. 13 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 2004 Весело

    До коментар [#3] от "TM":

    Е, че какво общо има едното с другото. Няма как навсякъде, където ще се прави ремонт, първо да се направи метро.

    Не ме търсете преди обяд
  14. 14 Профил на Dron Reporter
    Dron Reporter
    Рейтинг: 188 Неутрално
  15. 15 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 2004 Весело

    До коментар [#5] от "m17":

    Говорите за съвсем различни неща. При сегашното трасе може евентуално да има разклонение. При старото трасе по Борис щеше да е абсурдно да има разклонение по Дойран. Но така или иначе, това въобще не е на дневен ред в момента.

    Не ме търсете преди обяд
  16. 16 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 797 Неутрално

    Браво бе. 10% санкционират за забавянето, а 15% индексират заради увеличение на цените (поради забавянето де). Нищо че има твърдо договорна цена след проведен "търг". Нарочно го слагам в кавички.

  17. 17 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2737 Неутрално

    Това събитие трябва да се запише в аналиите на столицата по времето на Фандъчката.

  18. 18 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    До коментар [#5] от "m17":

    Също така, това не е вярно. Спаси София тогава нямаше, а не знам и дали имаше въобще идея за това. Точно старото трасе беше причината за появата на Спаси метрото, което после се преименува. И наистина СО имаше желание да построи леко метро, което да е по трасето на трамвая и тунел само в центъра. Стига подменяхте фактите. Ето ви ако не вярвате:

    https://gradat.bg/infrastructure/2010/03/15/873202_startira_poruchka_za_konsultant_na_investicionniia

    Не ме търсете преди обяд
  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    До коментар [#6] от "m17":

    Залагаш ли си герберастката тиква, че няма да има ремонти на ремонта по това трасе?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1844 Неутрално

    До коментар [#5] от "m17":

    хахаха. скайскрепър е онлайн
    полюционната хранилка на
    спаси софия. още преди десет години
    се изокваха некви страховити тъпни от тея
    клавиатурни шматароци.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8
  21. 21 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    До коментар [#16] от "marker":

    Гарантирано от ГЕРБМВРО София.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  22. 22 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    До коментар [#18] от "tulup":

    Говориш с гербераст от комисията по транспорта в СОС и учил 10 години УНСС според кадровата справка. Изгонен от СОС за корупция и некадърност.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  23. 23 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    До коментар [#16] от "marker":

    Индексацията е за новия участък.

  24. 24 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    Я тръгне , я не.. Релсите къдрави , някви уплътнения стърчат..

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  25. 25 Профил на glavatar
    glavatar
    Рейтинг: 265 Неутрално

    ...в 5 ч. заранта.... и спрях да чета статията!

  26. 26 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    До коментар [#22] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Само пълен кретен може да вярва на собствените си измислици.

  27. 27 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    До коментар [#20] от "mihail_p":

    Айде без да обиждате бъдешия кмет на София. Догодина като го издигнат обединените жълтопаветни сили ще ви се наложи да гласувате за него. Дори с отвращение ама ще гласувате, точно както гласувахте за Радев.

  28. 28 Профил на T
    T
    Рейтинг: 269 Неутрално

    най-накрая.време е да имаме ИСТИНСКО проевропейско правителство, което да повдигне дебат (и разследване) за герберо-депесарското усвояване на общински средства в ОГРОМНИ размери!такива многомилионни, многогодишни проекти, дадени на герберски фирми с трима души от малциствата и един стар багер, имат едно име - КОРУПЦИЯ!
    —цитат от коментар 4 на хм


    Хайде по-кротичко с претенциите...че един човек се намери с положение да Ви го каже в лицето- ус...хте се без да сте свършили грам работа! Държавата спря, откакто се навъдиха менте- проевропейци!

  29. 29 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    До коментар [#26] от "m17":

    И името ти знам но нарочно го спестявам за момента. Да го напиша ли?
    И в УНСС те знаят.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  30. 30 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    До коментар [#28] от "T":


    Ти ли раздаваш разрешенита за говорене от Министерството на истината?
    Хайде малко по в час.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  31. 31 Профил на vzt34526152
    vzt34526152
    Рейтинг: 297 Неутрално

    Кучета ги яли живеещите нагоре от Бъкстон, особено тези в Княжево.

  32. 32 Профил на dysphoria
    dysphoria
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Дори и Хелър би завидял на тълкуванията/решенията на нашите управници. Глоба 10% заради забавяне, индексация 15% заради цените на материалите... които, де факто, са се повишили и Изпълнителят е платил повече за тях заради.... забавянето. Ако се бяха сетили да се забавят още няколко месеца, сигурно щяха да получат още по-голяма индексация...

    Както и да е. Който го използва, да го прави със здраве и да му спестява част от ежедневните проблеми, свързани с трафик, задръствания и т.н. И дано близките години не трябва да се ремонтира.

  33. 33 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    Да се надяваме че новите "Песа" са по тихи от старите петици. Чистият въздух и тишината са сред най-големите ценности за един голям град.

  34. 34 Профил на Martin Ivanov
    Martin Ivanov
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Те на Фандъкица толкова "постижения" трябва да и опишат в аналите, че те ще набъбнат на бакалийски тефтер.

  35. 35 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3085 Неутрално

    Защо трамвай 4 ще се движи до околовръстното, а петицата до Бъкстон?

    Червена линия, червен картон
  36. 36 Профил на syo
    syo
    Рейтинг: 28 Неутрално

    До коментар [#8] от "sandor_clegane":

    Хаха, много да...

  37. 37 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    До коментар [#35] от "Корки":

    Щото не сте прочели добре, линията между бъкстон (по-точно бул.Овча Купел) и околовръстното (по-точно Княжево) е втория етап - вече са спрели тока, сега цяла зима ще я ровят- ще махнат релсите, ще изровят метър надолу за да сложат подложка, после бетонно легло и т.н. И чисто фичиески няма как нищо да се движи там.

  38. 38 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    До коментар [#32] от "dysphoria":

    Няма забавяне, по договор целия проект трябва да бъде завършен до Ноември 2023. Като реално работата започна ноември 2021 . Само че започването беше забавено 2 години след офертата заради обжалвания т.е сметките са правени в съвсем друго време. И понеже се печели с най-ниска цена, строителя си е калкулирал материали и труд но няма как да сложи 50% застраховка. Отделно му се плаща след завършване на всеки етап, няма как да купи всичкото желязо или нафта на тогавашни цени примерно. И ако не му се актуализират цените просто няма да се довърши ремонта щото няма откъде да вземе тия пари - строителя ще обяви фалит и общината ще пие една една студена вода. Отделно, после всички ще трябва да връщаме европейското финансиране но най-вече няма да имаме ремонтирана линия.

  39. 39 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3085 Неутрално

    До коментар [#35] от "Корки":Щото не сте прочели добре,
    —цитат от коментар 37 на m17


    Аз коментирам снимката в статията с разписание на спирките, актуално към момента.

    Червена линия, червен картон




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK