Най-после. Лудите завалии дето живеем в околните квартали вече над 2 години си го чакаме този трамвай.
Между другото той ужким трябваше да е заместващ метрото, поне така се аргументират от "Спаси София" като лобираха метрото да няма отклонение нагоре по ул. Дойран, през Манастирски ливади/Бъкстон, та до резиденцията, както беше планувано преди това. Оправданието беше, че имало от двете страни скоростни трамваи, само дето трамвай 5 го нямаше поне 2 години вече. Скапаняци.
време е да имаме ИСТИНСКО проевропейско правителство, което да повдигне дебат (и разследване) за герберо-депесарското усвояване на общински средства в ОГРОМНИ размери!
такива многомилионни, многогодишни проекти, дадени на герберски фирми с трима души от малциствата и един стар багер, имат едно име - КОРУПЦИЯ!
Не е вярно, СС нямат общо със решението за трасето на трета линия. По някакви планове от соц.време наистина се е предполагало да мине частично по Борис3, даже да е открито в някакви части. НО всичко това бяха просто стари планове, за еврофинансирането трябват актуални проучвания на пътникопотоците. Избраха международна фирма (чешка), тя направи актуален анализ, съобразно и очакваните нови застроявания и даде 8 варианта. От които се избра най-натоварения. До скоро се намираха всички варианти и цялата дискусия в нета, проверете на форума на скайскрейпър.
Днес се навършват точно два месеца откакто е завършен строежа НА ПРАКТИКА. Но вече го няма Борисов и няма предварителни пускания и ето - процедурите отнемат 2 месеца. И да не забравяме и обжалването за липсата на озеленяването, добре че докато се чака насрочване на делото дойде зимата и успяха да посадят храстите.
Емблематична линия.. Като дете се возех от центъра до Павлово в старите зелени трамваи с дървените пейки, а трасето (коловоза) беше върху траверси (ей, какви траверси имаше тогава, а не като днешните 🤣🤣), и върху камъни, досущ като при влаковете. Голям кеф беше
Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
И ти си въобразяваш, че заради това, че 2 години няма трамвай, трябва да ти прокопаят метро?
Сърди се на Фъндъкова, те ако можеха, щяха да направят, нищо че щеше да стане след 20. Само далавера да има, но ги е страх, че 20 години няма да са на власт, да я изцоцат.
Говорите за съвсем различни неща. При сегашното трасе може евентуално да има разклонение. При старото трасе по Борис щеше да е абсурдно да има разклонение по Дойран. Но така или иначе, това въобще не е на дневен ред в момента.
Браво бе. 10% санкционират за забавянето, а 15% индексират заради увеличение на цените (поради забавянето де). Нищо че има твърдо договорна цена след проведен "търг". Нарочно го слагам в кавички.
Също така, това не е вярно. Спаси София тогава нямаше, а не знам и дали имаше въобще идея за това. Точно старото трасе беше причината за появата на Спаси метрото, което после се преименува. И наистина СО имаше желание да построи леко метро, което да е по трасето на трамвая и тунел само в центъра. Стига подменяхте фактите. Ето ви ако не вярвате:
хахаха. скайскрепър е онлайн полюционната хранилка на спаси софия. още преди десет години се изокваха некви страховити тъпни от тея клавиатурни шматароци.
Я тръгне , я не.. Релсите къдрави , някви уплътнения стърчат..
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
Айде без да обиждате бъдешия кмет на София. Догодина като го издигнат обединените жълтопаветни сили ще ви се наложи да гласувате за него. Дори с отвращение ама ще гласувате, точно както гласувахте за Радев.
най-накрая.време е да имаме ИСТИНСКО проевропейско правителство, което да повдигне дебат (и разследване) за герберо-депесарското усвояване на общински средства в ОГРОМНИ размери!такива многомилионни, многогодишни проекти, дадени на герберски фирми с трима души от малциствата и един стар багер, имат едно име - КОРУПЦИЯ!
Хайде по-кротичко с претенциите...че един човек се намери с положение да Ви го каже в лицето- ус...хте се без да сте свършили грам работа! Държавата спря, откакто се навъдиха менте- проевропейци!
Дори и Хелър би завидял на тълкуванията/решенията на нашите управници. Глоба 10% заради забавяне, индексация 15% заради цените на материалите... които, де факто, са се повишили и Изпълнителят е платил повече за тях заради.... забавянето. Ако се бяха сетили да се забавят още няколко месеца, сигурно щяха да получат още по-голяма индексация...
Както и да е. Който го използва, да го прави със здраве и да му спестява част от ежедневните проблеми, свързани с трафик, задръствания и т.н. И дано близките години не трябва да се ремонтира.
Щото не сте прочели добре, линията между бъкстон (по-точно бул.Овча Купел) и околовръстното (по-точно Княжево) е втория етап - вече са спрели тока, сега цяла зима ще я ровят- ще махнат релсите, ще изровят метър надолу за да сложат подложка, после бетонно легло и т.н. И чисто фичиески няма как нищо да се движи там.
Няма забавяне, по договор целия проект трябва да бъде завършен до Ноември 2023. Като реално работата започна ноември 2021 . Само че започването беше забавено 2 години след офертата заради обжалвания т.е сметките са правени в съвсем друго време. И понеже се печели с най-ниска цена, строителя си е калкулирал материали и труд но няма как да сложи 50% застраховка. Отделно му се плаща след завършване на всеки етап, няма как да купи всичкото желязо или нафта на тогавашни цени примерно. И ако не му се актуализират цените просто няма да се довърши ремонта щото няма откъде да вземе тия пари - строителя ще обяви фалит и общината ще пие една една студена вода. Отделно, после всички ще трябва да връщаме европейското финансиране но най-вече няма да имаме ремонтирана линия.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4684 НеутралноХаирлия да е. И без повече ремонти на ремонта. Дотук бяха предостатъчно.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ядосан Октопод
Рейтинг: 0 НеутралноТо вече не е смешно даже.
TM
Рейтинг: 608 НеутралноНай-после. Лудите завалии дето живеем в околните квартали вече над 2 години си го чакаме този трамвай.
Между другото той ужким трябваше да е заместващ метрото, поне така се аргументират от "Спаси София" като лобираха метрото да няма отклонение нагоре по ул. Дойран, през Манастирски ливади/Бъкстон, та до резиденцията, както беше планувано преди това. Оправданието беше, че имало от двете страни скоростни трамваи, само дето трамвай 5 го нямаше поне 2 години вече. Скапаняци.
хм
Рейтинг: 2072 Неутралнонай-накрая.
време е да имаме ИСТИНСКО проевропейско правителство, което да повдигне дебат (и разследване) за герберо-депесарското усвояване на общински средства в ОГРОМНИ размери!
такива многомилионни, многогодишни проекти, дадени на герберски фирми с трима души от малциствата и един стар багер, имат едно име - КОРУПЦИЯ!
m17
Рейтинг: 2004 НеутралноДо коментар [#3] от "TM":
Не е вярно, СС нямат общо със решението за трасето на трета линия. По някакви планове от соц.време наистина се е предполагало да мине частично по Борис3, даже да е открито в някакви части. НО всичко това бяха просто стари планове, за еврофинансирането трябват актуални проучвания на пътникопотоците. Избраха международна фирма (чешка), тя направи актуален анализ, съобразно и очакваните нови застроявания и даде 8 варианта. От които се избра най-натоварения. До скоро се намираха всички варианти и цялата дискусия в нета, проверете на форума на скайскрейпър.
m17
Рейтинг: 2004 НеутралноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
Днес се навършват точно два месеца откакто е завършен строежа НА ПРАКТИКА. Но вече го няма Борисов и няма предварителни пускания и ето - процедурите отнемат 2 месеца. И да не забравяме и обжалването за липсата на озеленяването, добре че докато се чака насрочване на делото дойде зимата и успяха да посадят храстите.
stedim
Рейтинг: 1704 НеутралноВъпреки всички заклинания, това трасе е готово. Да го ползваме и да няма инциденти.
sandor_clegane
Рейтинг: 2048 НеутралноДо коментар [#5] от "m17":
Чувал съм, че живущите около булеварда искат паветата да си останат, щото инак щел да се наруши обликът му.
qqv391093118
Рейтинг: 2162 НеутралноДобре, че идат избори, иначе и през догодина нямаше да тръгне.
venci4
Рейтинг: 1668 НеутралноЕмблематична линия.. Като дете се возех от центъра до Павлово в старите зелени трамваи с дървените пейки, а трасето (коловоза) беше върху траверси (ей, какви траверси имаше тогава, а не като днешните 🤣🤣), и върху камъни, досущ като при влаковете. Голям кеф беше
Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpgqqv391093118
Рейтинг: 2162 НеутралноДо коментар [#3] от "TM":
И ти си въобразяваш, че заради това, че 2 години няма трамвай, трябва да ти прокопаят метро?
Сърди се на Фъндъкова, те ако можеха, щяха да направят, нищо че щеше да стане след 20. Само далавера да има, но ги е страх, че 20 години няма да са на власт, да я изцоцат.
sandor_clegane
Рейтинг: 2048 НеутралноДо коментар [#9] от "qqv391093118":
Кви избори бе, местните са след почти година!
tulup
Рейтинг: 2004 ВеселоДо коментар [#3] от "TM":
Не ме търсете преди обядЕ, че какво общо има едното с другото. Няма как навсякъде, където ще се прави ремонт, първо да се направи метро.
Dron Reporter
Рейтинг: 188 Неутралноhttps://www.youtube.com/watch?v=s17OIq_OZew&t=1067s
tulup
Рейтинг: 2004 ВеселоДо коментар [#5] от "m17":
Не ме търсете преди обядГоворите за съвсем различни неща. При сегашното трасе може евентуално да има разклонение. При старото трасе по Борис щеше да е абсурдно да има разклонение по Дойран. Но така или иначе, това въобще не е на дневен ред в момента.
marker
Рейтинг: 797 НеутралноБраво бе. 10% санкционират за забавянето, а 15% индексират заради увеличение на цените (поради забавянето де). Нищо че има твърдо договорна цена след проведен "търг". Нарочно го слагам в кавички.
volarok
Рейтинг: 2737 НеутралноТова събитие трябва да се запише в аналиите на столицата по времето на Фандъчката.
tulup
Рейтинг: 2004 НеутралноДо коментар [#5] от "m17":
Не ме търсете преди обядСъщо така, това не е вярно. Спаси София тогава нямаше, а не знам и дали имаше въобще идея за това. Точно старото трасе беше причината за появата на Спаси метрото, което после се преименува. И наистина СО имаше желание да построи леко метро, което да е по трасето на трамвая и тунел само в центъра. Стига подменяхте фактите. Ето ви ако не вярвате:
https://gradat.bg/infrastructure/2010/03/15/873202_startira_poruchka_za_konsultant_na_investicionniia
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4684 НеутралноДо коментар [#6] от "m17":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Залагаш ли си герберастката тиква, че няма да има ремонти на ремонта по това трасе?
mihail_p
Рейтинг: 1844 НеутралноДо коментар [#5] от "m17":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8хахаха. скайскрепър е онлайн
полюционната хранилка на
спаси софия. още преди десет години
се изокваха некви страховити тъпни от тея
клавиатурни шматароци.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4684 НеутралноДо коментар [#16] от "marker":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Гарантирано от ГЕРБМВРО София.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4684 НеутралноДо коментар [#18] от "tulup":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Говориш с гербераст от комисията по транспорта в СОС и учил 10 години УНСС според кадровата справка. Изгонен от СОС за корупция и некадърност.
m17
Рейтинг: 2004 НеутралноДо коментар [#16] от "marker":
Индексацията е за новия участък.
schwimmwagen
Рейтинг: 1458 НеутралноЯ тръгне , я не.. Релсите къдрави , някви уплътнения стърчат..
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."glavatar
Рейтинг: 265 Неутрално...в 5 ч. заранта.... и спрях да чета статията!
m17
Рейтинг: 2004 НеутралноДо коментар [#22] от "КМЕТ В СЯНКА":
Само пълен кретен може да вярва на собствените си измислици.
m17
Рейтинг: 2004 НеутралноДо коментар [#20] от "mihail_p":
Айде без да обиждате бъдешия кмет на София. Догодина като го издигнат обединените жълтопаветни сили ще ви се наложи да гласувате за него. Дори с отвращение ама ще гласувате, точно както гласувахте за Радев.
T
Рейтинг: 269 НеутралноХайде по-кротичко с претенциите...че един човек се намери с положение да Ви го каже в лицето- ус...хте се без да сте свършили грам работа! Държавата спря, откакто се навъдиха менте- проевропейци!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4684 НеутралноДо коментар [#26] от "m17":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И името ти знам но нарочно го спестявам за момента. Да го напиша ли?
И в УНСС те знаят.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4684 НеутралноДо коментар [#28] от "T":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти ли раздаваш разрешенита за говорене от Министерството на истината?
Хайде малко по в час.
vzt34526152
Рейтинг: 297 НеутралноКучета ги яли живеещите нагоре от Бъкстон, особено тези в Княжево.
dysphoria
Рейтинг: 466 НеутралноДори и Хелър би завидял на тълкуванията/решенията на нашите управници. Глоба 10% заради забавяне, индексация 15% заради цените на материалите... които, де факто, са се повишили и Изпълнителят е платил повече за тях заради.... забавянето. Ако се бяха сетили да се забавят още няколко месеца, сигурно щяха да получат още по-голяма индексация...
Както и да е. Който го използва, да го прави със здраве и да му спестява част от ежедневните проблеми, свързани с трафик, задръствания и т.н. И дано близките години не трябва да се ремонтира.
dorn
Рейтинг: 1533 НеутралноДа се надяваме че новите "Песа" са по тихи от старите петици. Чистият въздух и тишината са сред най-големите ценности за един голям град.
Martin Ivanov
Рейтинг: 948 НеутралноТе на Фандъкица толкова "постижения" трябва да и опишат в аналите, че те ще набъбнат на бакалийски тефтер.
Корки
Рейтинг: 3085 НеутралноЗащо трамвай 4 ще се движи до околовръстното, а петицата до Бъкстон?
Червена линия, червен картонsyo
Рейтинг: 28 НеутралноДо коментар [#8] от "sandor_clegane":
Хаха, много да...
m17
Рейтинг: 2004 НеутралноДо коментар [#35] от "Корки":
Щото не сте прочели добре, линията между бъкстон (по-точно бул.Овча Купел) и околовръстното (по-точно Княжево) е втория етап - вече са спрели тока, сега цяла зима ще я ровят- ще махнат релсите, ще изровят метър надолу за да сложат подложка, после бетонно легло и т.н. И чисто фичиески няма как нищо да се движи там.
m17
Рейтинг: 2004 НеутралноДо коментар [#32] от "dysphoria":
Няма забавяне, по договор целия проект трябва да бъде завършен до Ноември 2023. Като реално работата започна ноември 2021 . Само че започването беше забавено 2 години след офертата заради обжалвания т.е сметките са правени в съвсем друго време. И понеже се печели с най-ниска цена, строителя си е калкулирал материали и труд но няма как да сложи 50% застраховка. Отделно му се плаща след завършване на всеки етап, няма как да купи всичкото желязо или нафта на тогавашни цени примерно. И ако не му се актуализират цените просто няма да се довърши ремонта щото няма откъде да вземе тия пари - строителя ще обяви фалит и общината ще пие една една студена вода. Отделно, после всички ще трябва да връщаме европейското финансиране но най-вече няма да имаме ремонтирана линия.
Корки
Рейтинг: 3085 НеутралноАз коментирам снимката в статията с разписание на спирките, актуално към момента. Червена линия, червен картон