Срещу 45 мил. лв. София получава ново метро за 550 млн. лв. И като го пуснат ще иска всяка година компенсация от държавата, за да е социално поносима транспортната услуга. София над всичко!
Да, на софиянци за това напират за метро. Да им вдигне пазарната цена на имотите. Аз като съм се качвал винаги вътре са само пенсионери, ученици и жени, на които мъжете им не са купили кола. Повечето хора си карат автомобил и никога няма да го заменят за градски транспорт.
Всеки си продава стоката както може. Само че тоя балон, дето го надуха, така ще гръмне... Лошото е, че ще патят баламурниците, които се връзват на такива приказки и заеми за време, което може и да надминава половин живот и то най-хубавата част от него.
До коментар [#4] от "Бай Ганьо":Да, на софиянци за това напират за метро. Да им вдигне пазарната цена на имотите. Аз като съм се качвал винаги вътре са само пенсионери, ученици и жени, на които мъжете им не са купили кола. Повечето хора си карат автомобил и никога няма да го заменят за градски транспорт.
"В Младост 1 нямаше ли метро , или за да крадем дублираме линии на метрото а за много от кварталите метрото остава лукс ."
Има , но от "Окръжна" е далеч и е безсмислено да биеш обратно 5 спирки с тролея и тогава да тръгнеш с метрото към центъра. Да не говорим ,че новата спирка М6 е на границата на Младост и Полигона. Включи също и няколко огромни бизнес сгради около Дъ мол за които важи в още по голяма степен. Не се мери на квартали, а на очакван пътникопоток и това е едно от най натоварените места в София.
Освен че няма смисъл - метрото се строи за да вози МНОГО хора като внимателно се проучва как да се построи така че да е полезно на максимален брой хора. А не се строи за да прави кръгчета и/или други хубави форми на картата. И конкретно - това удължаване с примерно 2 км няма да доведе значим брой хора но би струвало доста милиони. И точно затова няма смисъл от него.
А и съобразно заетостта, на таз гордост на Винету, влакчетата трябва да спират веднъж месечно... дано поне и ползват иначе празният и паркинг за буферен. От другата страна на 4-ти км. се завършва, обаче, едно комплексче, на мястото на бившият автосервиз "Изток", заради което и велоринга още не е пуснат...
А кога отклонение от трета метролиния от Красно село под бул. Стефан Тошев до Националния исторически музей на околовръстния път? А кога южната дъга на околовръстния път ще бъде продължена от Бъкстон поне до Цар Борис III?
Що не пробваш в час пик да се придвижиш с кола от Младост-4 до Люлин... С метрото е ясно с точност до минута колко време ще ти отнеме, с кола е много разтегливо понятие и дори в най-спокойното време от деня нямаш никакъв шанс да се състезаваш с метрото. Ако условието включва минаване през Центъра (примерно да се отбиеш някъде за нещо) дори и да оставим настрана паркирането сравнението става абсурдно...
Удобно е мрежата на метрото да покрива всяка част от града. Където и да се добавят станции, все е добре. Изобщо няма нужда да се влачиш из града с кола, пък после да се въртиш като шугав, докато намериш място за паркиране, пък после да я намериш със скоба или да я търсиш по паркингите на градска мобилност. Абе с метрото е най-добре.
"От гледна точка на времето за евакуация в случай на извънредна ситуация, наличието на източните входове е абсолютно задължително е мотивът за отказа."
В Берлин и Виена няма такива обстоятелства и в повечето станции може да се прехвърлиш в насрещния влак от същия перон. Простотия като МС Младост 1, да се обикаля цялата станция, за да стане прекачване от Дружба за Бизнес парк и обратно не ми е минавала през погледа в цитираните градове, освен при изключителни обективни обстоятелства. При новото ни строителство на метрото това е правило.
Гео Милев (Христо Смирненски) е най-натъпкания квартал с човеци на квадратен метър от поне 30 години, така че това е чудесна новина. Паркирането там също е пълен кошмар, така че и този проблем ще се реши частично.
"МС 6 - от източната страна на пешеходния подлез на бул. "Цариградско шосе" при Окръжна болница."Нямаше да е лощо да го продължат още малко и да го свържат с Линия 1.
Но може би връзката да стане някъде в "Дружба" или дори летището, че от там да има по-бърз начин да се стига до центъра (вместо заобикалянето през "Младост")
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Откъде ви намират такива умни бе? С метрото до работа ми е 10 минути с кола 25 без да броим търсенето на място за паркиране. А за колите които търкалям през уикенда предлагам да не разсъждаваш - някак не ти се получава добре...
"МС 6 - от източната страна на пешеходния подлез на бул. "Цариградско шосе" при Окръжна болница."Нямаше да е лощо да го продължат още малко и да го свържат с Линия 1.
И аз това си помислих. но в крайна сметка е отклонение на линия 3, та ще има връзка с линия 1 при Орлов мост/Университета.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
метрото е единственото добро нещо, което се е случило на София последните 30 години, така че всяко разширение е добро за града
според мен също можеше да се свърже с Младост 1 - щеше да е идеално ако ти трябва да отидеш от северната страна на цариградско към южната, примерно от гео милев до геме димитров, за което в момента ти трябват 2-3 автобуса
МС 1 - при кръстовището на ул. "Гео Милев", бул. "Ситняково" и ул."Черковна"; МС 2 - при кръстовището на ул. "Гео Милев" с ул. "Н. Коперник"; МС 3 - при кръстовището на ул. "Гео Милев" и ул. "Слатинска"; МС 4 - северозападно от кръстовището на бул. "Асен Йорданов" и бул. "Шипченски проход"
Не е само това, при значими събития в зала Арена Армеец градския транспорт просто не успява да превози посетителите. Там трябва да има метролиния. Друг е въпроса дали точно тази.
Нещастниците клети гербави от Столичната община мине-не мине време и пускат пиар акции като тази: къде щяло да минава метрото през не-знам-си-коя-година. Метрото ни е от съветски тип във всяко отношение, а ЦГМ са за затвора. И Топлофикация София - също. Все хрантутници и некадърници.
Айде като вземете властта догодина, ще го направите метрото от "американски" тип, ако въобще нещо се строи щото видяхме Киро колко го може строителството. До тогава ще го строят "гербавите" че поне да има нещо от съветски тип.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
lout66
Рейтинг: 579 ЛюбопитноВ Младост 1 нямаше ли метро , или за да крадем дублираме линии на метрото а за много от кварталите метрото остава лукс .
Компетентен
Рейтинг: 1183 Неутралноче то и досега беше ясно. Статията нищо ново не казва.
geordgeo
Рейтинг: 1176 ЛюбопитноЕдна карта щеше да спести всички обяснения, ама явно няма капацитет за тази работа...
Бай Ганьо
Рейтинг: 488 НеутралноМеждувременно брокери вече говорят, че едва ли не има метро и ей го къде е
koliok5
Рейтинг: 330 Неутралномежду МС4 и МС5 разстоянието 600 метра!!! Що за глупост и излишно оскъпяване?!
acarid
Рейтинг: 657 НеутралноСрещу 45 мил. лв. София получава ново метро за 550 млн. лв. И като го пуснат ще иска всяка година компенсация от държавата, за да е социално поносима транспортната услуга.
София над всичко!
Anоnуmous
Рейтинг: 1394 НеутралноДо коментар [#4] от "Бай Ганьо":
Да, на софиянци за това напират за метро. Да им вдигне пазарната цена на имотите. Аз като съм се качвал винаги вътре са само пенсионери, ученици и жени, на които мъжете им не са купили кола. Повечето хора си карат автомобил и никога няма да го заменят за градски транспорт.
qqv391093118
Рейтинг: 2143 НеутралноЗначи си човек без работа, който се шляе по метрото, когато другите се трудят.
qqv391093118
Рейтинг: 2143 НеутралноВсеки си продава стоката както може. Само че тоя балон, дето го надуха, така ще гръмне... Лошото е, че ще патят баламурниците, които се връзват на такива приказки и заеми за време, което може и да надминава половин живот и то най-хубавата част от него.
geordgeo
Рейтинг: 1176 ЛюбопитноГлупости сте написали и го знаете, просто се опитайте да се качите в час пик сутрин или вечер да видите за какво става въпрос...
futio_tapanchev
Рейтинг: 2000 НеутралноДо коментар [#1] от "lout66":
"В Младост 1 нямаше ли метро , или за да крадем дублираме линии на метрото а за много от кварталите метрото остава лукс ."
Има , но от "Окръжна" е далеч и е безсмислено да биеш обратно 5 спирки с тролея и тогава да тръгнеш с метрото към центъра. Да не говорим ,че новата спирка М6 е на границата на Младост и Полигона. Включи също и няколко огромни бизнес сгради около Дъ мол за които важи в още по голяма степен.
Не се мери на квартали, а на очакван пътникопоток и това е едно от най натоварените места в София.
pafaka22
Рейтинг: 1036 Неутрално"МС 6 - от източната страна на пешеходния подлез на бул. "Цариградско шосе" при Окръжна болница."
Нямаше да е лощо да го продължат още малко и да го свържат с Линия 1.
Компетентен
Рейтинг: 1183 НеутралноДо коментар [#6] от "acarid":
Млък
До коментар [#7] от "Anonymous ":
Личи си, че си с провинциално мислене.
m17
Рейтинг: 1776 НеутралноДо коментар [#12] от "pafaka22":
Освен че няма смисъл - метрото се строи за да вози МНОГО хора като внимателно се проучва как да се построи така че да е полезно на максимален брой хора. А не се строи за да прави кръгчета и/или други хубави форми на картата. И конкретно - това удължаване с примерно 2 км няма да доведе значим брой хора но би струвало доста милиони. И точно затова няма смисъл от него.
uun40688287
Рейтинг: 124 НеутралноА ремонта за кога е планиран?
Anоnуmous
Рейтинг: 1394 НеутралноДо коментар [#8] от "qqv391093118":
Много ти се иска, ама не. Говоря за час пик. Които е могъл да си купи кола го е сторил.
volarok
Рейтинг: 2495 НеутралноДобра новина!
sfl32583434
Рейтинг: 78 НеутралноДо коментар [#5] от "koliok5":
А и съобразно заетостта, на таз гордост на Винету, влакчетата трябва да спират веднъж месечно... дано поне и ползват иначе празният и паркинг за буферен.
От другата страна на 4-ти км. се завършва, обаче, едно комплексче, на мястото на бившият автосервиз "Изток", заради което и велоринга още не е пуснат...
marker
Рейтинг: 752 ЛюбопитноА кога отклонение от трета метролиния от Красно село под бул. Стефан Тошев до Националния исторически музей на околовръстния път?
А кога южната дъга на околовръстния път ще бъде продължена от Бъкстон поне до Цар Борис III?
Stefan Stefanov
Рейтинг: 89 ВеселоДо коментар [#16] от "Anonymous ":
Що не пробваш в час пик да се придвижиш с кола от Младост-4 до Люлин... С метрото е ясно с точност до минута колко време ще ти отнеме, с кола е много разтегливо понятие и дори в най-спокойното време от деня нямаш никакъв шанс да се състезаваш с метрото. Ако условието включва минаване през Центъра (примерно да се отбиеш някъде за нещо) дори и да оставим настрана паркирането сравнението става абсурдно...
Активист
Рейтинг: 639 НеутралноДо коментар [#5] от "koliok5":
"между МС4 и МС5 разстоянието 600 метра!!! Що за глупост и излишно оскъпяване?!"
И аз това се чудя. МС4 е неразбираема.
gpj101139736
Рейтинг: 1688 НеутралноБраво! Най-после нещо по-удобно и особено по-бързо до мол “Сердика“!
muad
Рейтинг: 581 НеутралноЕто карта :)
ALL IS WELLhttps://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=19XFoQMNMs98fNmsTwjWWrjIHviJrQF4&usp=sharing
potrebitelll
Рейтинг: 873 НеутралноУдобно е мрежата на метрото да покрива всяка част от града. Където и да се добавят станции, все е добре. Изобщо няма нужда да се влачиш из града с кола, пък после да се въртиш като шугав, докато намериш място за паркиране, пък после да я намериш със скоба или да я търсиш по паркингите на градска мобилност. Абе с метрото е най-добре.
не мога да коментирам, без да обиждамdokker
Рейтинг: 394 Гневно"От гледна точка на времето за евакуация в случай на извънредна ситуация, наличието на източните входове е абсолютно задължително е мотивът за отказа."
В Берлин и Виена няма такива обстоятелства и в повечето станции може да се прехвърлиш в насрещния влак от същия перон. Простотия като МС Младост 1, да се обикаля цялата станция, за да стане прекачване от Дружба за Бизнес парк и обратно не ми е минавала през погледа в цитираните градове, освен при изключителни обективни обстоятелства. При новото ни строителство на метрото това е правило.
GRUBO
Рейтинг: 518 НеутралноГео Милев (Христо Смирненски) е най-натъпкания квартал с човеци на квадратен метър от поне 30 години, така че това е чудесна новина. Паркирането там също е пълен кошмар, така че и този проблем ще се реши частично.
plamen_b
Рейтинг: 2080 ЛюбопитноНо може би връзката да стане някъде в "Дружба" или дори летището, че от там да има по-бърз начин да се стига до центъра (вместо заобикалянето през "Младост") Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
iavorski
Рейтинг: 222 НеутралноДо коментар [#7] от "Anonymous ":
Откъде ви намират такива умни бе? С метрото до работа ми е 10 минути с кола 25 без да броим търсенето на място за паркиране. А за колите които търкалям през уикенда предлагам да не разсъждаваш - някак не ти се получава добре...
realismisthename
Рейтинг: 474 НеутралноДоста тъпо е да свършна на Окръжна Болница. Защо не се свърже с Линия 1 и Линия 4? (До бизнес парка/летището)? Колосално тъп проект.
БОНГО
Рейтинг: 2599 НеутралноИ аз това си помислих. но в крайна сметка е отклонение на линия 3, та ще има връзка с линия 1 при Орлов мост/Университета. Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
carmello
Рейтинг: 984 Неутралнометрото е единственото добро нещо, което се е случило на София последните 30 години, така че всяко разширение е добро за града
според мен също можеше да се свърже с Младост 1 - щеше да е идеално ако ти трябва да отидеш от северната страна на цариградско към южната, примерно от гео милев до геме димитров, за което в момента ти трябват 2-3 автобуса
русороби вън
Рейтинг: 253 НеутралноМного ли щеше да е трудно да сложите една карта???
русороби вън
Рейтинг: 253 НеутралноПримерно, ама в реалността е 800м. Научи се да използваш карта.
БОНГО
Рейтинг: 2599 Неутралноhttps://www.metropolitan.bg/assets/cache_image/assets/resourceimages/1240/ 1_1200x675_edd.jpg Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Един препатил
Рейтинг: 2562 НеутралноМС 1 - при кръстовището на ул. "Гео Милев", бул. "Ситняково" и ул."Черковна";
МС 2 - при кръстовището на ул. "Гео Милев" с ул. "Н. Коперник";
МС 3 - при кръстовището на ул. "Гео Милев" и ул. "Слатинска";
МС 4 - северозападно от кръстовището на бул. "Асен Йорданов" и бул. "Шипченски проход"
Това е точно маршрутът на трамвай № 20.
Вашият профил
Рейтинг: 2891 НеутралноДо коментар [#1] от "lout66":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠w младост 1 има много метро и има място за още
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1449 НеутралноДо коментар [#11] от "futio_tapanchev":
Не е само това, при значими събития в зала Арена Армеец градския транспорт просто не успява да превози посетителите. Там трябва да има метролиния. Друг е въпроса дали точно тази.
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1449 НеутралноДо коментар [#7] от "Anonymous ":
Качете се в час пик от метростанция Сердика и после разправяйте глупости...
Dobromir Dobrev
Рейтинг: 81 НеутралноНещастниците клети гербави от Столичната община мине-не мине време и пускат пиар акции като тази: къде щяло да минава метрото през не-знам-си-коя-година. Метрото ни е от съветски тип във всяко отношение, а ЦГМ са за затвора. И Топлофикация София - също. Все хрантутници и некадърници.
novr2
Рейтинг: 30 ВеселоКолкото повече, толкова повече.
Няма лошо. Нека да има. Хората искат да има.
И от нас да мине един мост... ама ние нямаме река другарю Живков...
m17
Рейтинг: 1776 НеутралноДо коментар [#33] от "русороби вън":
Ако бяхме птици и можехме да прелитаме, можепе да бъде и точно 781м . Само че с кривките за минаване под улици и т.н. си идва поне двойно.
m17
Рейтинг: 1776 НеутралноДо коментар [#39] от "Dobromir Dobrev":
Айде като вземете властта догодина, ще го направите метрото от "американски" тип, ако въобще нещо се строи щото видяхме Киро колко го може строителството. До тогава ще го строят "гербавите" че поне да има нещо от съветски тип.
shogun
Рейтинг: 394 НеутралноКакви задръствания се очертават в квартала не ми се мисли, Гео Милев ще бъде сигурно изцяло затворена
Freerider
Рейтинг: 29 НеутралноКарта с новите спирки, Дневник??