Район "Лозенец" предлага кръстовище при НДК да не се пресича през подлеза

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (66)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 350 Неутрално

    Малоумни хора ни управляват. Един от най-големите подлези в София ще се затвори, че е най-лесно в замяна на задръстване на бул. България до Красно село.

    Слава Українi! Героям слава!
  2. 2 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 461 Неутрално

    звучи като страхотен начин да създадеш изкуствено транспортен хаос + екокатастрофа.

    You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!
  3. 3 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 461 Неутрално

    До коментар [#2] от "meteowrite":

    + риск от ПТП

    You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!
  4. 4 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2159 Неутрално

    Това място е много подходящо за пешеходна пътека и няма да създаде никакви забележими затруднения на автомобилното движение. По-скоро пешеходната пътека при бул. Левски създава затруднения и там трябва да има светофар.

  5. 5 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 819 Весело

    Идеята е следната (важи за всички кръстовище в София): ако вече има изграден подлез, то следва той да не се използва. Ако няма - незабавно да се направи такъв!

  6. 6 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Супер идея - задръстванията от половин час ще станат на един и всички ще дишаме все по-чист въздух.... като минем на електромобили - как не са се сетили да забранят неелектромобилите?! Кметът на Лозенец има потенциал поне за премиер на ДБ! Само един Бонес го дебне да го настигне по гениалност.

    Never Mind The Bollocks
  7. 7 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Втори път прочетох статията и съжалявам, ама това предложение надминава и най-добрите майтапи за абсурди от соц време.

    You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!
  8. 8 Профил на Андерсен
    Андерсен
    Рейтинг: 560 Любопитно

    Изключително добра идея - така е в цял свят, винаги пешеходците трябва да са с предимство, а на е колите, особено в града.

    Градът не е място за коли и трябва да се прави всичко възможно, хората да слязат от тях.

    Както и много други пъти съм предлагал - трябва да се направи притежаването и карането на МСП неизгодно и трудно. Само това ще спаси града от тази напаст.

    1. трябва целият център да се направи пешеходна зона + ГТ.
    2. Годишен данък за използване на МПС в градски условия - 5000 лв., за втора кола - 15000 лв., за трета - 30000 лв.
    3. Забрана за паркиране на места извън предназначените за това, със солени глоби
    4. Глоби за родители, които карат децата си на училище или детски градини

    Няма нито, ама нито една реална причина някой да ползва кола в градски условия, освен физически проблем. Редовното оправдание с децата или възрастни е несериозно.

  9. 9 Профил на qid44693832
    qid44693832
    Рейтинг: 232 Неутрално

    До коментар [#8] от "Андерсен":

    Защо така либерално? Застреляйте ги тези с колите и готово.

  10. 10 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    На въпросния архитект колко сме му платили, за да измъдри тази глупост?

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  11. 11 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Тия инженерчета и кметчета трябва да бъдат заставени по 10 пъти на ден да пресекат пеш бул. България при въпросния подлез - дори с помощта на регулировчик съм сигурен, че на 3-тия път ще ги блъсне някой джигит. Аз за нищо на света не бих пресякъл например бул. Черни връх, където оня татуирания уби двете момичета - не ми е приятно да минавам през подлез, но не искам да ставам на кайма от идиоти. Абсолютно безумие е да унищожаваш подлези, само защото... не можеш да ги ремонтираш. Малоумници недни! Добре че подлезите били на Перуката, не знаех - той няма да е навит пътникопотока през магазините му да секне;)

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  12. 12 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1598 Весело

    До коментар [#8] от "Андерсен":

    Толкова изписани глупости само защото си беден и не можеш да си позволиш читава кола.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  13. 13 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 83 Неутрално

    линеен парк на мястото на старото трамвайно трасе... това значи ли, че общината плюе на съдебното решение и никога няма да вкара трамвая обратно в подлеза?

  14. 14 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 83 Неутрално
  15. 15 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#11] от "gun":

    Аз мислех, че става дума за подлеза точно срещу общината (всъщност срещу Старбъкс), който също е в окаяно състояние.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  16. 16 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 3157 Неутрално

    Вместо да превърнат подлеза в приятно място с кафенета и магазинчета, ще го затворят за да създадат сериозна конликтна точка. Недалеко от там Семерджиев уби две млади жени.

    Червена линия, червен картон
  17. 17 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#13] от "sfl32583434":

    Кой трамвай?

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  18. 18 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    къв е тоя псевдоархитект.
    я да го кача на колата и да го питам,
    като направи тея сфетофари, колко дълги ще са
    левия завой към българия и направо към левски.
    това са малоумни самоизтъквания на пъпчасали
    архитекти, които четат некои книжки и се възбуждат,
    колко може да са велики.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8
  19. 19 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    Идеята не е никак лоша. Колкото до подлеза, с тази площ и това разположение е идеален за окрупняване на приватизираната собственост и оформянето на един голям търговско-развлекателен комплекс тип МОЛ. И за разлика от подлеза пред Централна гара, този подлез има потенциал за печалби само заради локацията

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  20. 20 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2159 Неутрално

    Колко много противници на пешеходците! И напълно съм убеден, че нито един от тях не е пресичал на това място, за да знае, че там има дълги интервали без коли и скоростта на идващите от България не е висока.

  21. 21 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1747 Неутрално

    До коментар [#11] от "gun":

    мда. и аз така мисля.
    некви полюции на хора,
    които няма връзка с действителността
    или искат да си направят некоя реклама.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8
  22. 22 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Всички подлези трябва да бъдат напълнени с камъни моментално. Само в соц държавите го има тоя извращения.

  23. 23 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2159 Неутрално

    До коментар [#13] от "sfl32583434":

    От самото начало беше ясно, че Фандъкова лъже за възстановяването на Шестицата и смята да унищожи тази линия.

  24. 24 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 83 Весело

    До коментар [#15] от "nv":

    че тоз точно, кой го ползва?

  25. 25 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    Хората трябва да пресичат отгоре, а колите да се завират отдолу.
    Подлезите са социалистически останки.

  26. 26 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#24] от "sfl32583434":

    Ми той не се ползва точно защото е в окаяно състояние. А иначе - да, има пешеходна пътека.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  27. 27 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#15] от "nv":

    Не, става дума за големия подлез, в който имаше поне 4-5 дискотеки за малолетни - сега разбирам чия собственост са. А иначе подлезът си е огромен и хубав, може да стане много по-функционален от този при фонтаните на НДК - нещо повече - може да се озелени и да си стане като парк. Навремето мислех, че именно в него ще е спирката на метрото, ноя направиха при хотел Хемус. И по-добре,защото без подлез там ще е страшно. А иначе в околността има много безумни подлези - пред Старбъкс на Фритьов Нансен, наблизо на В. Левски и Раковска - те са полуразрушени и опикани - тях нека ги затворят. Но да пресичаш двете платна на България и Перловската река по пешеходна пътека - е безумие. И не ми хвалете Европа - опитайте се да пресечете пл. Конкорд в Париж за по-малко от 20 мин. - само на едното платно има няколко светофара и спираш по средата на платното да изчакаш другия - замалко да ме сгазят, че не знаех. Като имаме подлези - да ги поддържаме - те запазват животи - особено при нашите автоталибани с прокурорска защита...

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  28. 28 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    До коментар [#1] от "Johnnie Glupavia":

    Малоумник си ти. Градовете се строят от хората за хората. Не за колите и със сигурност не за джигитите.

  29. 29 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1415 Неутрално

    Колите в подлеза, пешеходците отгоре, през 2 платна с 6 ленти общо, 50 метра пешеходна пътека. Къде ги намират такива дебили ?

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  30. 30 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    До коментар [#8] от "Андерсен":

    Много ти е европейско мисленето, колега. Сигурно си живял в чужбина? Ако още си там, не се връщай.

  31. 31 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 83 Весело

    До коментар [#17] от "nv":

    Тоя дедо му замазаха линията с асфалт при мола срещу Хемус

  32. 32 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Апропо - въпросните инженерчета биха могли да предложат подлезът на ФР. Нансен и България да бъде свързан с този на метростанция Европейски съюз - той е само 50-тина метра на изток. Това ще направи едно ново подземно пешеходно пространство от НДК чак до хотел Хемус и мола. И няма защо да се минава отгоре по пешеходни пътеки.

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  33. 33 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 350 Неутрално

    До коментар [#30] от "Anonymous ":


    Като оставим обидите, какво античовешко има в това да преминеш безопасно през удобен, просторен подлез?

    Слава Українi! Героям слава!
  34. 34 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 635 Неутрално

    До коментар [#1] от "Johnnie Glupavia":Малоумник си ти. Градовете се строят от хората за хората. Не за колите и със сигурност не за джигитите.
    —цитат от коментар 28 на Anonymous


    А, защото автомобилите сами се шофират? Нали и автомобилите са в полза именно на тия хора, за които говориш. Доста глупав коментар.

  35. 35 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Това е най-глупавата идея, която е била предлагана. Какво ненормално има при наличие на подлез хората да го използват?! И защо се прави всичко възможно задръстванията да стават все по-големи и по-големи? Кой има интерес от това? Само не ми казвайте пешеходците, защото и те нямат интерес да дишат по-замърсения въздух. Тотални некадърници са на ръководните постове и им сърбаме попарата.

  36. 36 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    До коментар [#33] от "Johnnie Glupavia":

    Първо, самоковската ти кметичка не може да поддържа подлези. Всичките в София са гадни, опикани дупки. Отделен стои въпросът за старците и майките с колички.
    Второ, мястото на пешеходците просто не е под земята. Тая концепция хората да се съобразяват с колите е някъде от 70-те години и е напълно отречена от модерното градоустройство. Ако си живял само в софето няма откъде да знаеш.

  37. 37 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1598 Любопитно

    До коментар [#31] от "sfl32583434":

    А седмицата какво ще прави в подлеза?

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  38. 38 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2159 Неутрално

    До коментар [#33] от "Johnnie Glupavia":

    Като остарееш, окуцееш и ослепееш, ще разбереш кое му е нечовешкото да ползваш софийски фандъковски подлез.

  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40 Профил на KoyoZwoNull
    KoyoZwoNull
    Рейтинг: 297 Неутрално

    До коментар [#9] от "qid44693832":

    Е, хайде да затрием майките с колички, че вие - консервативните притежатели на двайсе+ годишни бракми да можете да си джиткате по цял ден из града, а? Кметицата ви от колко време е на този пост? А преди нея беше един дебел и много прост алитврат от Банкя.... Как за 15-20 години все не успяхте да си оправите трафика, а??? Селяндури нещастни, по цял свят се толерират пешеходците, само вие - великите софиянци, не можете без бракмите си..... Пак за ГЕРБ да гласувате, нешастници, та барем Боко криминализира пешеходството + майчинството.

    "Когато си тъп в понеделник, тъп си и в петък" - българско патреотар-комуне
  41. 41 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1598 Неутрално

    До коментар [#39] от "Darulio":

    Объркал си адреса, това го напиши на майка си / жена си / сестра си. (delete as appropriate). или и на трите.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  42. 42 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Какви са тези малоумни идеи??? При наличие на изграден подлез ще се пресича кръзтовището отгоре!!! След като "приоритет е човекът" то следва да се направи максималното за неговата безопастност, т.е. да се ограничат конфликтните точки и възможностите за възникване на ПТП! Това става най-добре, кгато пресичането се извършва на различни нива, както е в момента!

  43. 43 Профил на elena_pipilota
    elena_pipilota
    Рейтинг: 321 Неутрално

    Още не сме дорасли в нашия град за такава кардинална промяна. Няма и авторитети, които да я наложат. Трябва да си извървим своя път и да се зарием с автомобили още и още, че да дойде момента. Колите под земята, а хората на земята - ще стане след 20-ина години.

  44. 44 Профил на Henry
    Henry
    Рейтинг: 414 Неутрално

    До коментар [#1] от "Johnnie Glupavia":Малоумник си ти. Градовете се строят от хората за хората. Не за колите и със сигурност не за джигитите.
    —цитат от коментар 28 на Anonymous


    Тези коли да не се движат сами бре, Айнщайн? Или хората, кото се движат пеша са с нещо повече от тези, които се движат с кола?
    Знаем, че либералите имате много бръмбари в главите, но идеята на човешкото развитие е да направи живота на хората по удобен и лесен, а не по труден. Не да се налага да впрягаш магарето за да угодиш на някого.

    Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачър
  45. 45 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1247 Любопитно

    Има много кръстовища из града, които са за модернизация и е крайно време да се започне с мисленето за пешеходците, вместо за колите. Но... Да не забравяме, че файдата за общината от пешеходците (респективно велосипедистите и прочие) е никаква, т.е. само разходи за изграждането и поддържането на инфраструктура. А от шофьорите се получават приходи и то немалки, никой не иска да си убие кокошката снасяща златни яйца. Специално за подлеза до НДК, който ползвам по няколко пъти на ден има какво да се направи, за да се подобри достъпа до него, особено зимно време - заледени и неопесъчени стълби рано сутрин, никакви асансьори за инвалиди, няма подходящи рампи за колички/велосипеди. Не рядко помагам на майки с колички, защото няма никакъв начин да се спуснеш по тия ръждясали винкели до долу без да се пребиеш (ако си някоя по-слабичка женичка), за мизерните осветление и миризми да не коментирам. Изобщо - цяла София след некадърното управление на ГЕРБ е заприличала на пакистански град, а не на европейска столица. И силно се надявам следващото управление на града (да намери начин) да даде приоритет на всички останали участници в движението, а не само на джигитите по улиците...

  46. 46 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4386 Разстроено

    До коментар [#8] от "Андерсен":

    "Градът не е място за коли и трябва да се прави всичко възможно, хората да слязат от тях.
    Както и много други пъти съм предлагал - трябва да се направи притежаването и карането на МСП неизгодно и трудно. Само това ще спаси града от тази напаст."
    ==========================
    Аз самият съм заклет пешеходец. Излизам в града с кола само ако трябва да пренеса нещо тежко на по-голямо разстояние. В същото време не съм на ваша страна. Човек трябва да има избор, защо ще го усложнявате?

    Еретик
  47. 47 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 83 Весело

    До коментар [#37] от "nv":

    Ще бъде пример, какво се случва когато герб управлява :)

  48. 48 Профил на bmj191100674
    bmj191100674
    Рейтинг: 83 Гневно

    Еййй, архитект Станкушев - ПОРЕДНИЯТ ИДИОТ с "еко и здравословни" претенции/илюзии!!! Само вижте нивото на мисълта му: "След един час ходене пеша човек се чувства доста по-добре от един час седнал в автомобил. За здравето на хората това е доста по-добре."
    Да, факт е, че е по-здравословно, г-н Идиот, но за 1 час пеша ( в случай, че не вали и не е зверски студ или жега) ще съм изминал 5 км, а за 1 час с кола (при средна скорост) ще съм изминал 30-40 км - т.е. отишъл съм и съм се върнал на работа, като междувременно съм бил на тренировка на ст. "Академик" и пътьом съм напазарувал в Лидл или Била два големи плика, които няма как да тътря пеша...
    Сравнението е ОЛИГОФРЕНИЧНО.
    За хиляден път казвам на ПСЕВДО-ЕКО-ИДИОТИТЕ - НИКОЙ не кара кола в София ей така, за кеф, а защото бърза, има различни маршрути и спирки в деня си, работа, пазаруване, деца, спорт и т.н. НЯМА как градският транспорт да замести колите (засега). Няма как да въртиш колело по баира (примерно "Драган Цанков"), ако си с риза и костюм и отиваш на бизнес среща. Тротинетките (поне под наем - Bing и Lime) са почти на цената на такси и са със СИЛНО ограничен район на действие.
    Изобщо - тъпашки идеи с уж еко-загриженост, опитващи се да противопоставят пешеходци на шофьори (които са едни и същи хора).
    И стига, моля ви, с паралелите с Брюксел, Амстердам и не знам къде си, защото СОФИЯ Е МНОГО ДАЛЕЧ ОТ ТЯХ.

  49. 49 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Изключително добра идея - така е в цял свят, винаги пешеходците трябва да са с предимство, а на е колите, особено в града.Градът не е място за коли и трябва да се прави всичко възможно, хората да слязат от тях.Както и много други пъти съм предлагал - трябва да се направи притежаването и карането на МСП неизгодно и трудно. Само това ще спаси града от тази напаст.1. трябва целият център да се направи пешеходна зона + ГТ.2. Годишен данък за използване на МПС в градски условия - 5000 лв., за втора кола - 15000 лв., за трета - 30000 лв.3. Забрана за паркиране на места извън предназначените за това, със солени глоби4. Глоби за родители, които карат децата си на училище или детски градиниНяма нито, ама нито една реална причина някой да ползва кола в градски условия, освен физически проблем. Редовното оправдание с децата или възрастни е несериозно.
    —цитат от коментар 8 на Андерсен


    Нека позная - младеж без семейство или ерген без родители. Хубаво философтвате, но е добре да се поразходите малко из този "град". Минете някъде из кварталите, където метрото не стига и никога няма да стигне, повозете се на градския транспорт там, покарайте колело по Резбарска, пък тогава пак споделете мъдрите си мисли в публичното пространство.

  50. 50 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 350 Неутрално

    До коментар [#38] от "spiegel":

    Куц и сляп като те отнесе Семерджиев на платното по-добре ли ще ти е?

    Слава Українi! Героям слава!
  51. 51 Профил на Henry
    Henry
    Рейтинг: 414 Неутрално

    До коментар [#38] от "spiegel":Куц и сляп като те отнесе Семерджиев на платното по-добре ли ще ти е?
    —цитат от коментар 50 на Johnnie Glupavia


    По скоро бих рискувал с него отколкото да дам власт на някой либерал да решава вместо мен. Поне Семерджиев си гледа живота и има за цел на него да му е добре, а не на другите да им е зле.

    И това, че полицията не си върши работата и не съблюдава спазването на закона за движение по пътищата, как точно има връзка с това да съсипвате живота на останалите? Да отнемате от свободното им време, от времето за семейство и почивка с вашите идеи? Никой не ви пречи ако искате да се придвижвате на ръце из града. Трябва да приемете, че този град (и който и да е) не е ваш. Той е на всички и всички имат право да живеят както искат и да търсят най-доброто за себе си.

    Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачър
  52. 52 Профил на Вашият профил
    Вашият профил
    Рейтинг: 3211 Неутрално

    ааа това не е приоритет на пешеходеца а искат да стане бангладеш.
    ако приоритет е пешеходеца, щеше да направят тунел за колите.
    а всички на кръстовището е лиспа на всякакви приоритети

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  53. 53 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    Вместо за три години кметството да оправи подлеза, да се монтират асансьори и т.н., най – лесното и идиотско решение е да се затвори подлеза и пешеходците да пресичат отгоре. И който оцелее, да продължи да ходи.

  54. 54 Профил на tungsram
    tungsram
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Съгласен съм с аргументите на архитекта, но не мисля, че е добра идея точно на това голямо и натоварено кръстовище да се пресича отгоре. Подлезът на Спортната палата например е доста по-добър кандидат за премахване.

  55. 55 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 83 Неутрално

    До коментар [#42] от "silverman":

    Обаче, га си дал терен с безсрочно право на строеж на плешивец с присадена коса(май нещо таквоз беше в тоз подлез) трябва да му осигуриш нкой да не му се пречка и...пешеходците вън от подлеза, после ще ги натикаме обратно!
    Същото е и с велоринга зелен зад армеец(бившо име) Докато не се свърши строежът до топлофикация изток, от другаа страна на 4-ти километър, велоринг няма да има!
    не че някой ще върти педали по околовръстно, щом мож напряко да мине, но това е друга тема )

  56. 56 Профил на coffee.bean
    coffee.bean
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Моля , от Столичната община - не правете простотии, по идея на някакъв малоумен Архитект - Станкушев.
    Той щял да забави трафика и да даде предимство на пешеходците ....

  57. 57 Профил на tungsram
    tungsram
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#45] от "ГЕМ":

    Никакви златни яйца не снасят шофьорите. Автомобилната инфраструктура е страшно скъпа за изграждане и поддръжка и приходите от данък МПС, акцизи, зони не са достатъчни да ги покрият. От друга страна пешеходната и велосипедна инфраструктура е много по-евтина и по-дълготрайна, защото и натоварването е много по-малко. По-малко автомобили и повече пешеходци и велосипедисти значи по-малко разходи за здравеопазване, по-малко изгубена продуктивност от висене в задръствания, повече приходи от магазини и заведения и т.н. Въобще предимствата са много.

  58. 58 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Поредните безумни предложения. При наличието на подлез да го игнорираш? Това си е баш "експерт". Аман от такива в градоустройството. Видно е, че всички основни трасета, поемащи трафика без проблеми, са проектирани до 1990 година. Редно е да се замислим

  59. 59 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 603 Неутрално

    Не бил ремонтиран 40 години... Ами ремонтирайте го. По-евтино е пешеходна, една боя, евентуално светофар и ще си го дишат. Подлезите и надлезите се правят за безопасност на булеварди с повече движение и ленти. Като направят пешеходна, подлеза какво ще го направят, на кенеф? Ми той и сега е кенеф, в София подлезите не се ремонтират и стопанисват добре.

    Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
  60. 60 Профил на ръмжо
    ръмжо
    Рейтинг: 818 Неутрално

    В колите се возят роботи, хората са хора само на два крака върху зебра.

  61. 61 Профил на slx321082603
    slx321082603
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Подлезите трябва да се ремонтират, осветят и поддържат чисти. И да се сложат ескалатори-асансьорите са простотия, не работят и се превръщат в тоалетна.

  62. 62 Профил на anx55520847
    anx55520847
    Рейтинг: 83 Неутрално

    До коментар [#8] от "Андерсен":Защо така либерално? Застреляйте ги тези с колите и готово.
    —цитат от коментар 9 на qid44693832


    Айде стига, бе! Все едно сте се срастнали с тези коли! Ходенето не е противопоказно, а тролеите не хапят...

  63. 63 Профил на anx55520847
    anx55520847
    Рейтинг: 83 Неутрално

    Съгласен съм с аргументите на архитекта, но не мисля, че е добра идея точно на това голямо и натоварено кръстовище да се пресича отгоре. Подлезът на Спортната палата например е доста по-добър кандидат за премахване.
    —цитат от коментар 54 на tungsram


    То и без това го пресичат редовно отгоре - баби с бастуни и тичащи деца от парка... Или пък напряко през кръстовището баш с лека дъга от кумова срама, защото има спирки по диагонал. :)

  64. 64 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1406 Неутрално

    Напълно подкрепям! Под земята трябва да слязат автомобилите, а не хората (и аз карам кола, но наистина само при необходимост).

  65. 65 Профил на han_kurbat
    han_kurbat
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    До коментар [#56] от "coffee.bean":

    Той е малоумен но и кмета на района както чета, е не по -малко малоумен.

  66. 66 Профил на han_kurbat
    han_kurbat
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    До коментар [#27] от "gun":пред Старбъкс на Фритьов Нансен, наблизо на В. Левски

    Много разбирате всички ама хич не сте се ограмоти ли - ФритьоФ е, не ФритьоВ.
    Оня ден и вашия проф. Ал.Кьосев и той така. ))))





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK