Малоумни хора ни управляват. Един от най-големите подлези в София ще се затвори, че е най-лесно в замяна на задръстване на бул. България до Красно село.
Това място е много подходящо за пешеходна пътека и няма да създаде никакви забележими затруднения на автомобилното движение. По-скоро пешеходната пътека при бул. Левски създава затруднения и там трябва да има светофар.
Идеята е следната (важи за всички кръстовище в София): ако вече има изграден подлез, то следва той да не се използва. Ако няма - незабавно да се направи такъв!
Супер идея - задръстванията от половин час ще станат на един и всички ще дишаме все по-чист въздух.... като минем на електромобили - как не са се сетили да забранят неелектромобилите?! Кметът на Лозенец има потенциал поне за премиер на ДБ! Само един Бонес го дебне да го настигне по гениалност.
Изключително добра идея - така е в цял свят, винаги пешеходците трябва да са с предимство, а на е колите, особено в града.
Градът не е място за коли и трябва да се прави всичко възможно, хората да слязат от тях.
Както и много други пъти съм предлагал - трябва да се направи притежаването и карането на МСП неизгодно и трудно. Само това ще спаси града от тази напаст.
1. трябва целият център да се направи пешеходна зона + ГТ. 2. Годишен данък за използване на МПС в градски условия - 5000 лв., за втора кола - 15000 лв., за трета - 30000 лв. 3. Забрана за паркиране на места извън предназначените за това, със солени глоби 4. Глоби за родители, които карат децата си на училище или детски градини
Няма нито, ама нито една реална причина някой да ползва кола в градски условия, освен физически проблем. Редовното оправдание с децата или възрастни е несериозно.
Тия инженерчета и кметчета трябва да бъдат заставени по 10 пъти на ден да пресекат пеш бул. България при въпросния подлез - дори с помощта на регулировчик съм сигурен, че на 3-тия път ще ги блъсне някой джигит. Аз за нищо на света не бих пресякъл например бул. Черни връх, където оня татуирания уби двете момичета - не ми е приятно да минавам през подлез, но не искам да ставам на кайма от идиоти. Абсолютно безумие е да унищожаваш подлези, само защото... не можеш да ги ремонтираш. Малоумници недни! Добре че подлезите били на Перуката, не знаех - той няма да е навит пътникопотока през магазините му да секне;)
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
линеен парк на мястото на старото трамвайно трасе... това значи ли, че общината плюе на съдебното решение и никога няма да вкара трамвая обратно в подлеза?
Вместо да превърнат подлеза в приятно място с кафенета и магазинчета, ще го затворят за да създадат сериозна конликтна точка. Недалеко от там Семерджиев уби две млади жени.
къв е тоя псевдоархитект. я да го кача на колата и да го питам, като направи тея сфетофари, колко дълги ще са левия завой към българия и направо към левски. това са малоумни самоизтъквания на пъпчасали архитекти, които четат некои книжки и се възбуждат, колко може да са велики.
Идеята не е никак лоша. Колкото до подлеза, с тази площ и това разположение е идеален за окрупняване на приватизираната собственост и оформянето на един голям търговско-развлекателен комплекс тип МОЛ. И за разлика от подлеза пред Централна гара, този подлез има потенциал за печалби само заради локацията
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Колко много противници на пешеходците! И напълно съм убеден, че нито един от тях не е пресичал на това място, за да знае, че там има дълги интервали без коли и скоростта на идващите от България не е висока.
Не, става дума за големия подлез, в който имаше поне 4-5 дискотеки за малолетни - сега разбирам чия собственост са. А иначе подлезът си е огромен и хубав, може да стане много по-функционален от този при фонтаните на НДК - нещо повече - може да се озелени и да си стане като парк. Навремето мислех, че именно в него ще е спирката на метрото, ноя направиха при хотел Хемус. И по-добре,защото без подлез там ще е страшно. А иначе в околността има много безумни подлези - пред Старбъкс на Фритьов Нансен, наблизо на В. Левски и Раковска - те са полуразрушени и опикани - тях нека ги затворят. Но да пресичаш двете платна на България и Перловската река по пешеходна пътека - е безумие. И не ми хвалете Европа - опитайте се да пресечете пл. Конкорд в Париж за по-малко от 20 мин. - само на едното платно има няколко светофара и спираш по средата на платното да изчакаш другия - замалко да ме сгазят, че не знаех. Като имаме подлези - да ги поддържаме - те запазват животи - особено при нашите автоталибани с прокурорска защита...
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Колите в подлеза, пешеходците отгоре, през 2 платна с 6 ленти общо, 50 метра пешеходна пътека. Къде ги намират такива дебили ?
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
Апропо - въпросните инженерчета биха могли да предложат подлезът на ФР. Нансен и България да бъде свързан с този на метростанция Европейски съюз - той е само 50-тина метра на изток. Това ще направи едно ново подземно пешеходно пространство от НДК чак до хотел Хемус и мола. И няма защо да се минава отгоре по пешеходни пътеки.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Това е най-глупавата идея, която е била предлагана. Какво ненормално има при наличие на подлез хората да го използват?! И защо се прави всичко възможно задръстванията да стават все по-големи и по-големи? Кой има интерес от това? Само не ми казвайте пешеходците, защото и те нямат интерес да дишат по-замърсения въздух. Тотални некадърници са на ръководните постове и им сърбаме попарата.
Първо, самоковската ти кметичка не може да поддържа подлези. Всичките в София са гадни, опикани дупки. Отделен стои въпросът за старците и майките с колички. Второ, мястото на пешеходците просто не е под земята. Тая концепция хората да се съобразяват с колите е някъде от 70-те години и е напълно отречена от модерното градоустройство. Ако си живял само в софето няма откъде да знаеш.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Е, хайде да затрием майките с колички, че вие - консервативните притежатели на двайсе+ годишни бракми да можете да си джиткате по цял ден из града, а? Кметицата ви от колко време е на този пост? А преди нея беше един дебел и много прост алитврат от Банкя.... Как за 15-20 години все не успяхте да си оправите трафика, а??? Селяндури нещастни, по цял свят се толерират пешеходците, само вие - великите софиянци, не можете без бракмите си..... Пак за ГЕРБ да гласувате, нешастници, та барем Боко криминализира пешеходството + майчинството.
"Когато си тъп в понеделник, тъп си и в петък" - българско патреотар-комуне
Какви са тези малоумни идеи??? При наличие на изграден подлез ще се пресича кръзтовището отгоре!!! След като "приоритет е човекът" то следва да се направи максималното за неговата безопастност, т.е. да се ограничат конфликтните точки и възможностите за възникване на ПТП! Това става най-добре, кгато пресичането се извършва на различни нива, както е в момента!
Още не сме дорасли в нашия град за такава кардинална промяна. Няма и авторитети, които да я наложат. Трябва да си извървим своя път и да се зарием с автомобили още и още, че да дойде момента. Колите под земята, а хората на земята - ще стане след 20-ина години.
Тези коли да не се движат сами бре, Айнщайн? Или хората, кото се движат пеша са с нещо повече от тези, които се движат с кола? Знаем, че либералите имате много бръмбари в главите, но идеята на човешкото развитие е да направи живота на хората по удобен и лесен, а не по труден. Не да се налага да впрягаш магарето за да угодиш на някого.
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество.
Маргарет Тачър
Има много кръстовища из града, които са за модернизация и е крайно време да се започне с мисленето за пешеходците, вместо за колите. Но... Да не забравяме, че файдата за общината от пешеходците (респективно велосипедистите и прочие) е никаква, т.е. само разходи за изграждането и поддържането на инфраструктура. А от шофьорите се получават приходи и то немалки, никой не иска да си убие кокошката снасяща златни яйца. Специално за подлеза до НДК, който ползвам по няколко пъти на ден има какво да се направи, за да се подобри достъпа до него, особено зимно време - заледени и неопесъчени стълби рано сутрин, никакви асансьори за инвалиди, няма подходящи рампи за колички/велосипеди. Не рядко помагам на майки с колички, защото няма никакъв начин да се спуснеш по тия ръждясали винкели до долу без да се пребиеш (ако си някоя по-слабичка женичка), за мизерните осветление и миризми да не коментирам. Изобщо - цяла София след некадърното управление на ГЕРБ е заприличала на пакистански град, а не на европейска столица. И силно се надявам следващото управление на града (да намери начин) да даде приоритет на всички останали участници в движението, а не само на джигитите по улиците...
"Градът не е място за коли и трябва да се прави всичко възможно, хората да слязат от тях. Както и много други пъти съм предлагал - трябва да се направи притежаването и карането на МСП неизгодно и трудно. Само това ще спаси града от тази напаст." ========================== Аз самият съм заклет пешеходец. Излизам в града с кола само ако трябва да пренеса нещо тежко на по-голямо разстояние. В същото време не съм на ваша страна. Човек трябва да има избор, защо ще го усложнявате?
Еййй, архитект Станкушев - ПОРЕДНИЯТ ИДИОТ с "еко и здравословни" претенции/илюзии!!! Само вижте нивото на мисълта му: "След един час ходене пеша човек се чувства доста по-добре от един час седнал в автомобил. За здравето на хората това е доста по-добре." Да, факт е, че е по-здравословно, г-н Идиот, но за 1 час пеша ( в случай, че не вали и не е зверски студ или жега) ще съм изминал 5 км, а за 1 час с кола (при средна скорост) ще съм изминал 30-40 км - т.е. отишъл съм и съм се върнал на работа, като междувременно съм бил на тренировка на ст. "Академик" и пътьом съм напазарувал в Лидл или Била два големи плика, които няма как да тътря пеша... Сравнението е ОЛИГОФРЕНИЧНО. За хиляден път казвам на ПСЕВДО-ЕКО-ИДИОТИТЕ - НИКОЙ не кара кола в София ей така, за кеф, а защото бърза, има различни маршрути и спирки в деня си, работа, пазаруване, деца, спорт и т.н. НЯМА как градският транспорт да замести колите (засега). Няма как да въртиш колело по баира (примерно "Драган Цанков"), ако си с риза и костюм и отиваш на бизнес среща. Тротинетките (поне под наем - Bing и Lime) са почти на цената на такси и са със СИЛНО ограничен район на действие. Изобщо - тъпашки идеи с уж еко-загриженост, опитващи се да противопоставят пешеходци на шофьори (които са едни и същи хора). И стига, моля ви, с паралелите с Брюксел, Амстердам и не знам къде си, защото СОФИЯ Е МНОГО ДАЛЕЧ ОТ ТЯХ.
Изключително добра идея - така е в цял свят, винаги пешеходците трябва да са с предимство, а на е колите, особено в града.Градът не е място за коли и трябва да се прави всичко възможно, хората да слязат от тях.Както и много други пъти съм предлагал - трябва да се направи притежаването и карането на МСП неизгодно и трудно. Само това ще спаси града от тази напаст.1. трябва целият център да се направи пешеходна зона + ГТ.2. Годишен данък за използване на МПС в градски условия - 5000 лв., за втора кола - 15000 лв., за трета - 30000 лв.3. Забрана за паркиране на места извън предназначените за това, със солени глоби4. Глоби за родители, които карат децата си на училище или детски градиниНяма нито, ама нито една реална причина някой да ползва кола в градски условия, освен физически проблем. Редовното оправдание с децата или възрастни е несериозно.
Нека позная - младеж без семейство или ерген без родители. Хубаво философтвате, но е добре да се поразходите малко из този "град". Минете някъде из кварталите, където метрото не стига и никога няма да стигне, повозете се на градския транспорт там, покарайте колело по Резбарска, пък тогава пак споделете мъдрите си мисли в публичното пространство.
По скоро бих рискувал с него отколкото да дам власт на някой либерал да решава вместо мен. Поне Семерджиев си гледа живота и има за цел на него да му е добре, а не на другите да им е зле.
И това, че полицията не си върши работата и не съблюдава спазването на закона за движение по пътищата, как точно има връзка с това да съсипвате живота на останалите? Да отнемате от свободното им време, от времето за семейство и почивка с вашите идеи? Никой не ви пречи ако искате да се придвижвате на ръце из града. Трябва да приемете, че този град (и който и да е) не е ваш. Той е на всички и всички имат право да живеят както искат и да търсят най-доброто за себе си.
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество.
Маргарет Тачър
ааа това не е приоритет на пешеходеца а искат да стане бангладеш. ако приоритет е пешеходеца, щеше да направят тунел за колите. а всички на кръстовището е лиспа на всякакви приоритети
☠ ☠ ☠
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
☠ ☠ ☠
Вместо за три години кметството да оправи подлеза, да се монтират асансьори и т.н., най – лесното и идиотско решение е да се затвори подлеза и пешеходците да пресичат отгоре. И който оцелее, да продължи да ходи.
Съгласен съм с аргументите на архитекта, но не мисля, че е добра идея точно на това голямо и натоварено кръстовище да се пресича отгоре. Подлезът на Спортната палата например е доста по-добър кандидат за премахване.
Обаче, га си дал терен с безсрочно право на строеж на плешивец с присадена коса(май нещо таквоз беше в тоз подлез) трябва да му осигуриш нкой да не му се пречка и...пешеходците вън от подлеза, после ще ги натикаме обратно! Същото е и с велоринга зелен зад армеец(бившо име) Докато не се свърши строежът до топлофикация изток, от другаа страна на 4-ти километър, велоринг няма да има! не че някой ще върти педали по околовръстно, щом мож напряко да мине, но това е друга тема )
Моля , от Столичната община - не правете простотии, по идея на някакъв малоумен Архитект - Станкушев. Той щял да забави трафика и да даде предимство на пешеходците ....
Никакви златни яйца не снасят шофьорите. Автомобилната инфраструктура е страшно скъпа за изграждане и поддръжка и приходите от данък МПС, акцизи, зони не са достатъчни да ги покрият. От друга страна пешеходната и велосипедна инфраструктура е много по-евтина и по-дълготрайна, защото и натоварването е много по-малко. По-малко автомобили и повече пешеходци и велосипедисти значи по-малко разходи за здравеопазване, по-малко изгубена продуктивност от висене в задръствания, повече приходи от магазини и заведения и т.н. Въобще предимствата са много.
Поредните безумни предложения. При наличието на подлез да го игнорираш? Това си е баш "експерт". Аман от такива в градоустройството. Видно е, че всички основни трасета, поемащи трафика без проблеми, са проектирани до 1990 година. Редно е да се замислим
Не бил ремонтиран 40 години... Ами ремонтирайте го. По-евтино е пешеходна, една боя, евентуално светофар и ще си го дишат. Подлезите и надлезите се правят за безопасност на булеварди с повече движение и ленти. Като направят пешеходна, подлеза какво ще го направят, на кенеф? Ми той и сега е кенеф, в София подлезите не се ремонтират и стопанисват добре.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
Подлезите трябва да се ремонтират, осветят и поддържат чисти. И да се сложат ескалатори-асансьорите са простотия, не работят и се превръщат в тоалетна.
Съгласен съм с аргументите на архитекта, но не мисля, че е добра идея точно на това голямо и натоварено кръстовище да се пресича отгоре. Подлезът на Спортната палата например е доста по-добър кандидат за премахване.
То и без това го пресичат редовно отгоре - баби с бастуни и тичащи деца от парка... Или пък напряко през кръстовището баш с лека дъга от кумова срама, защото има спирки по диагонал. :)
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 350 НеутралноМалоумни хора ни управляват. Един от най-големите подлези в София ще се затвори, че е най-лесно в замяна на задръстване на бул. България до Красно село.
Слава Українi! Героям слава!meteowrite
Рейтинг: 461 Неутралнозвучи като страхотен начин да създадеш изкуствено транспортен хаос + екокатастрофа.
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!meteowrite
Рейтинг: 461 НеутралноДо коментар [#2] от "meteowrite":
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!+ риск от ПТП
spiegel
Рейтинг: 2159 НеутралноТова място е много подходящо за пешеходна пътека и няма да създаде никакви забележими затруднения на автомобилното движение. По-скоро пешеходната пътека при бул. Левски създава затруднения и там трябва да има светофар.
Kosta Delev
Рейтинг: 819 ВеселоИдеята е следната (важи за всички кръстовище в София): ако вече има изграден подлез, то следва той да не се използва. Ако няма - незабавно да се направи такъв!
Anton Andonov
Рейтинг: 833 НеутралноСупер идея - задръстванията от половин час ще станат на един и всички ще дишаме все по-чист въздух.... като минем на електромобили - как не са се сетили да забранят неелектромобилите?! Кметът на Лозенец има потенциал поне за премиер на ДБ! Само един Бонес го дебне да го настигне по гениалност.
Never Mind The Bollocksmeteowrite
Рейтинг: 461 НеутралноВтори път прочетох статията и съжалявам, ама това предложение надминава и най-добрите майтапи за абсурди от соц време.
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!Андерсен
Рейтинг: 560 ЛюбопитноИзключително добра идея - така е в цял свят, винаги пешеходците трябва да са с предимство, а на е колите, особено в града.
Градът не е място за коли и трябва да се прави всичко възможно, хората да слязат от тях.
Както и много други пъти съм предлагал - трябва да се направи притежаването и карането на МСП неизгодно и трудно. Само това ще спаси града от тази напаст.
1. трябва целият център да се направи пешеходна зона + ГТ.
2. Годишен данък за използване на МПС в градски условия - 5000 лв., за втора кола - 15000 лв., за трета - 30000 лв.
3. Забрана за паркиране на места извън предназначените за това, със солени глоби
4. Глоби за родители, които карат децата си на училище или детски градини
Няма нито, ама нито една реална причина някой да ползва кола в градски условия, освен физически проблем. Редовното оправдание с децата или възрастни е несериозно.
qid44693832
Рейтинг: 232 НеутралноДо коментар [#8] от "Андерсен":
Защо така либерално? Застреляйте ги тези с колите и готово.
nv
Рейтинг: 1598 НеутралноНа въпросния архитект колко сме му платили, за да измъдри тази глупост?
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessaroxgun
Рейтинг: 680 НеутралноТия инженерчета и кметчета трябва да бъдат заставени по 10 пъти на ден да пресекат пеш бул. България при въпросния подлез - дори с помощта на регулировчик съм сигурен, че на 3-тия път ще ги блъсне някой джигит. Аз за нищо на света не бих пресякъл например бул. Черни връх, където оня татуирания уби двете момичета - не ми е приятно да минавам през подлез, но не искам да ставам на кайма от идиоти. Абсолютно безумие е да унищожаваш подлези, само защото... не можеш да ги ремонтираш. Малоумници недни! Добре че подлезите били на Перуката, не знаех - той няма да е навит пътникопотока през магазините му да секне;)
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!nv
Рейтинг: 1598 ВеселоДо коментар [#8] от "Андерсен":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxТолкова изписани глупости само защото си беден и не можеш да си позволиш читава кола.
sfl32583434
Рейтинг: 83 Неутралнолинеен парк на мястото на старото трамвайно трасе... това значи ли, че общината плюе на съдебното решение и никога няма да вкара трамвая обратно в подлеза?
sfl32583434
Рейтинг: 83 Неутралноhttps://clubz.bg/126487
nv
Рейтинг: 1598 НеутралноДо коментар [#11] от "gun":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxАз мислех, че става дума за подлеза точно срещу общината (всъщност срещу Старбъкс), който също е в окаяно състояние.
Корки
Рейтинг: 3157 НеутралноВместо да превърнат подлеза в приятно място с кафенета и магазинчета, ще го затворят за да създадат сериозна конликтна точка. Недалеко от там Семерджиев уби две млади жени.
Червена линия, червен картонnv
Рейтинг: 1598 НеутралноДо коментар [#13] от "sfl32583434":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxКой трамвай?
mihail_p
Рейтинг: 1747 Неутралнокъв е тоя псевдоархитект.
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8я да го кача на колата и да го питам,
като направи тея сфетофари, колко дълги ще са
левия завой към българия и направо към левски.
това са малоумни самоизтъквания на пъпчасали
архитекти, които четат некои книжки и се възбуждат,
колко може да са велики.
Günther
Рейтинг: 2007 НеутралноИдеята не е никак лоша. Колкото до подлеза, с тази площ и това разположение е идеален за окрупняване на приватизираната собственост и оформянето на един голям търговско-развлекателен комплекс тип МОЛ. И за разлика от подлеза пред Централна гара, този подлез има потенциал за печалби само заради локацията
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472spiegel
Рейтинг: 2159 НеутралноКолко много противници на пешеходците! И напълно съм убеден, че нито един от тях не е пресичал на това място, за да знае, че там има дълги интервали без коли и скоростта на идващите от България не е висока.
mihail_p
Рейтинг: 1747 НеутралноДо коментар [#11] от "gun":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8мда. и аз така мисля.
некви полюции на хора,
които няма връзка с действителността
или искат да си направят некоя реклама.
maddrum
Рейтинг: 536 НеутралноВсички подлези трябва да бъдат напълнени с камъни моментално. Само в соц държавите го има тоя извращения.
spiegel
Рейтинг: 2159 НеутралноДо коментар [#13] от "sfl32583434":
От самото начало беше ясно, че Фандъкова лъже за възстановяването на Шестицата и смята да унищожи тази линия.
sfl32583434
Рейтинг: 83 ВеселоДо коментар [#15] от "nv":
че тоз точно, кой го ползва?
plynii
Рейтинг: 1289 НеутралноХората трябва да пресичат отгоре, а колите да се завират отдолу.
Подлезите са социалистически останки.
nv
Рейтинг: 1598 НеутралноДо коментар [#24] от "sfl32583434":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxМи той не се ползва точно защото е в окаяно състояние. А иначе - да, има пешеходна пътека.
gun
Рейтинг: 680 НеутралноДо коментар [#15] от "nv":
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!Не, става дума за големия подлез, в който имаше поне 4-5 дискотеки за малолетни - сега разбирам чия собственост са. А иначе подлезът си е огромен и хубав, може да стане много по-функционален от този при фонтаните на НДК - нещо повече - може да се озелени и да си стане като парк. Навремето мислех, че именно в него ще е спирката на метрото, ноя направиха при хотел Хемус. И по-добре,защото без подлез там ще е страшно. А иначе в околността има много безумни подлези - пред Старбъкс на Фритьов Нансен, наблизо на В. Левски и Раковска - те са полуразрушени и опикани - тях нека ги затворят. Но да пресичаш двете платна на България и Перловската река по пешеходна пътека - е безумие. И не ми хвалете Европа - опитайте се да пресечете пл. Конкорд в Париж за по-малко от 20 мин. - само на едното платно има няколко светофара и спираш по средата на платното да изчакаш другия - замалко да ме сгазят, че не знаех. Като имаме подлези - да ги поддържаме - те запазват животи - особено при нашите автоталибани с прокурорска защита...
Anоnуmous
Рейтинг: 1549 НеутралноДо коментар [#1] от "Johnnie Glupavia":
Малоумник си ти. Градовете се строят от хората за хората. Не за колите и със сигурност не за джигитите.
schwimmwagen
Рейтинг: 1415 НеутралноКолите в подлеза, пешеходците отгоре, през 2 платна с 6 ленти общо, 50 метра пешеходна пътека. Къде ги намират такива дебили ?
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Anоnуmous
Рейтинг: 1549 НеутралноДо коментар [#8] от "Андерсен":
Много ти е европейско мисленето, колега. Сигурно си живял в чужбина? Ако още си там, не се връщай.
sfl32583434
Рейтинг: 83 ВеселоДо коментар [#17] от "nv":
Тоя дедо му замазаха линията с асфалт при мола срещу Хемус
gun
Рейтинг: 680 НеутралноАпропо - въпросните инженерчета биха могли да предложат подлезът на ФР. Нансен и България да бъде свързан с този на метростанция Европейски съюз - той е само 50-тина метра на изток. Това ще направи едно ново подземно пешеходно пространство от НДК чак до хотел Хемус и мола. И няма защо да се минава отгоре по пешеходни пътеки.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!Johnnie Glupavia
Рейтинг: 350 НеутралноДо коментар [#30] от "Anonymous ":
Слава Українi! Героям слава!Като оставим обидите, какво античовешко има в това да преминеш безопасно през удобен, просторен подлез?
TM
Рейтинг: 635 НеутралноА, защото автомобилите сами се шофират? Нали и автомобилите са в полза именно на тия хора, за които говориш. Доста глупав коментар.
TM
Рейтинг: 635 НеутралноТова е най-глупавата идея, която е била предлагана. Какво ненормално има при наличие на подлез хората да го използват?! И защо се прави всичко възможно задръстванията да стават все по-големи и по-големи? Кой има интерес от това? Само не ми казвайте пешеходците, защото и те нямат интерес да дишат по-замърсения въздух. Тотални некадърници са на ръководните постове и им сърбаме попарата.
Anоnуmous
Рейтинг: 1549 НеутралноДо коментар [#33] от "Johnnie Glupavia":
Първо, самоковската ти кметичка не може да поддържа подлези. Всичките в София са гадни, опикани дупки. Отделен стои въпросът за старците и майките с колички.
Второ, мястото на пешеходците просто не е под земята. Тая концепция хората да се съобразяват с колите е някъде от 70-те години и е напълно отречена от модерното градоустройство. Ако си живял само в софето няма откъде да знаеш.
nv
Рейтинг: 1598 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "sfl32583434":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxА седмицата какво ще прави в подлеза?
spiegel
Рейтинг: 2159 НеутралноДо коментар [#33] от "Johnnie Glupavia":
Като остарееш, окуцееш и ослепееш, ще разбереш кое му е нечовешкото да ползваш софийски фандъковски подлез.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
KoyoZwoNull
Рейтинг: 297 НеутралноДо коментар [#9] от "qid44693832":
"Когато си тъп в понеделник, тъп си и в петък" - българско патреотар-комунеЕ, хайде да затрием майките с колички, че вие - консервативните притежатели на двайсе+ годишни бракми да можете да си джиткате по цял ден из града, а? Кметицата ви от колко време е на този пост? А преди нея беше един дебел и много прост алитврат от Банкя.... Как за 15-20 години все не успяхте да си оправите трафика, а??? Селяндури нещастни, по цял свят се толерират пешеходците, само вие - великите софиянци, не можете без бракмите си..... Пак за ГЕРБ да гласувате, нешастници, та барем Боко криминализира пешеходството + майчинството.
nv
Рейтинг: 1598 НеутралноДо коментар [#39] от "Darulio":
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxОбъркал си адреса, това го напиши на майка си / жена си / сестра си. (delete as appropriate). или и на трите.
silverman
Рейтинг: 769 НеутралноКакви са тези малоумни идеи??? При наличие на изграден подлез ще се пресича кръзтовището отгоре!!! След като "приоритет е човекът" то следва да се направи максималното за неговата безопастност, т.е. да се ограничат конфликтните точки и възможностите за възникване на ПТП! Това става най-добре, кгато пресичането се извършва на различни нива, както е в момента!
elena_pipilota
Рейтинг: 321 НеутралноОще не сме дорасли в нашия град за такава кардинална промяна. Няма и авторитети, които да я наложат. Трябва да си извървим своя път и да се зарием с автомобили още и още, че да дойде момента. Колите под земята, а хората на земята - ще стане след 20-ина години.
Henry
Рейтинг: 414 НеутралноТези коли да не се движат сами бре, Айнщайн? Или хората, кото се движат пеша са с нещо повече от тези, които се движат с кола?
Знаем, че либералите имате много бръмбари в главите, но идеята на човешкото развитие е да направи живота на хората по удобен и лесен, а не по труден. Не да се налага да впрягаш магарето за да угодиш на някого. Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачър
geordgeo
Рейтинг: 1247 ЛюбопитноИма много кръстовища из града, които са за модернизация и е крайно време да се започне с мисленето за пешеходците, вместо за колите. Но... Да не забравяме, че файдата за общината от пешеходците (респективно велосипедистите и прочие) е никаква, т.е. само разходи за изграждането и поддържането на инфраструктура. А от шофьорите се получават приходи и то немалки, никой не иска да си убие кокошката снасяща златни яйца. Специално за подлеза до НДК, който ползвам по няколко пъти на ден има какво да се направи, за да се подобри достъпа до него, особено зимно време - заледени и неопесъчени стълби рано сутрин, никакви асансьори за инвалиди, няма подходящи рампи за колички/велосипеди. Не рядко помагам на майки с колички, защото няма никакъв начин да се спуснеш по тия ръждясали винкели до долу без да се пребиеш (ако си някоя по-слабичка женичка), за мизерните осветление и миризми да не коментирам. Изобщо - цяла София след некадърното управление на ГЕРБ е заприличала на пакистански град, а не на европейска столица. И силно се надявам следващото управление на града (да намери начин) да даде приоритет на всички останали участници в движението, а не само на джигитите по улиците...
Костадин Иванов
Рейтинг: 4386 РазстроеноДо коментар [#8] от "Андерсен":
Еретик"Градът не е място за коли и трябва да се прави всичко възможно, хората да слязат от тях.
Както и много други пъти съм предлагал - трябва да се направи притежаването и карането на МСП неизгодно и трудно. Само това ще спаси града от тази напаст."
==========================
Аз самият съм заклет пешеходец. Излизам в града с кола само ако трябва да пренеса нещо тежко на по-голямо разстояние. В същото време не съм на ваша страна. Човек трябва да има избор, защо ще го усложнявате?
sfl32583434
Рейтинг: 83 ВеселоДо коментар [#37] от "nv":
Ще бъде пример, какво се случва когато герб управлява :)
bmj191100674
Рейтинг: 83 ГневноЕййй, архитект Станкушев - ПОРЕДНИЯТ ИДИОТ с "еко и здравословни" претенции/илюзии!!! Само вижте нивото на мисълта му: "След един час ходене пеша човек се чувства доста по-добре от един час седнал в автомобил. За здравето на хората това е доста по-добре."
Да, факт е, че е по-здравословно, г-н Идиот, но за 1 час пеша ( в случай, че не вали и не е зверски студ или жега) ще съм изминал 5 км, а за 1 час с кола (при средна скорост) ще съм изминал 30-40 км - т.е. отишъл съм и съм се върнал на работа, като междувременно съм бил на тренировка на ст. "Академик" и пътьом съм напазарувал в Лидл или Била два големи плика, които няма как да тътря пеша...
Сравнението е ОЛИГОФРЕНИЧНО.
За хиляден път казвам на ПСЕВДО-ЕКО-ИДИОТИТЕ - НИКОЙ не кара кола в София ей така, за кеф, а защото бърза, има различни маршрути и спирки в деня си, работа, пазаруване, деца, спорт и т.н. НЯМА как градският транспорт да замести колите (засега). Няма как да въртиш колело по баира (примерно "Драган Цанков"), ако си с риза и костюм и отиваш на бизнес среща. Тротинетките (поне под наем - Bing и Lime) са почти на цената на такси и са със СИЛНО ограничен район на действие.
Изобщо - тъпашки идеи с уж еко-загриженост, опитващи се да противопоставят пешеходци на шофьори (които са едни и същи хора).
И стига, моля ви, с паралелите с Брюксел, Амстердам и не знам къде си, защото СОФИЯ Е МНОГО ДАЛЕЧ ОТ ТЯХ.
znayko84
Рейтинг: 598 НеутралноНека позная - младеж без семейство или ерген без родители. Хубаво философтвате, но е добре да се поразходите малко из този "град". Минете някъде из кварталите, където метрото не стига и никога няма да стигне, повозете се на градския транспорт там, покарайте колело по Резбарска, пък тогава пак споделете мъдрите си мисли в публичното пространство.
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 350 НеутралноДо коментар [#38] от "spiegel":
Слава Українi! Героям слава!Куц и сляп като те отнесе Семерджиев на платното по-добре ли ще ти е?
Henry
Рейтинг: 414 НеутралноПо скоро бих рискувал с него отколкото да дам власт на някой либерал да решава вместо мен. Поне Семерджиев си гледа живота и има за цел на него да му е добре, а не на другите да им е зле.
И това, че полицията не си върши работата и не съблюдава спазването на закона за движение по пътищата, как точно има връзка с това да съсипвате живота на останалите? Да отнемате от свободното им време, от времето за семейство и почивка с вашите идеи? Никой не ви пречи ако искате да се придвижвате на ръце из града. Трябва да приемете, че този град (и който и да е) не е ваш. Той е на всички и всички имат право да живеят както искат и да търсят най-доброто за себе си. Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачър
Вашият профил
Рейтинг: 3211 Неутралноааа това не е приоритет на пешеходеца а искат да стане бангладеш.
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠ако приоритет е пешеходеца, щеше да направят тунел за колите.
а всички на кръстовището е лиспа на всякакви приоритети
stedim
Рейтинг: 1736 НеутралноВместо за три години кметството да оправи подлеза, да се монтират асансьори и т.н., най – лесното и идиотско решение е да се затвори подлеза и пешеходците да пресичат отгоре. И който оцелее, да продължи да ходи.
tungsram
Рейтинг: 52 НеутралноСъгласен съм с аргументите на архитекта, но не мисля, че е добра идея точно на това голямо и натоварено кръстовище да се пресича отгоре. Подлезът на Спортната палата например е доста по-добър кандидат за премахване.
sfl32583434
Рейтинг: 83 НеутралноДо коментар [#42] от "silverman":
Обаче, га си дал терен с безсрочно право на строеж на плешивец с присадена коса(май нещо таквоз беше в тоз подлез) трябва да му осигуриш нкой да не му се пречка и...пешеходците вън от подлеза, после ще ги натикаме обратно!
Същото е и с велоринга зелен зад армеец(бившо име) Докато не се свърши строежът до топлофикация изток, от другаа страна на 4-ти километър, велоринг няма да има!
не че някой ще върти педали по околовръстно, щом мож напряко да мине, но това е друга тема )
coffee.bean
Рейтинг: 575 НеутралноМоля , от Столичната община - не правете простотии, по идея на някакъв малоумен Архитект - Станкушев.
Той щял да забави трафика и да даде предимство на пешеходците ....
tungsram
Рейтинг: 52 НеутралноДо коментар [#45] от "ГЕМ":
Никакви златни яйца не снасят шофьорите. Автомобилната инфраструктура е страшно скъпа за изграждане и поддръжка и приходите от данък МПС, акцизи, зони не са достатъчни да ги покрият. От друга страна пешеходната и велосипедна инфраструктура е много по-евтина и по-дълготрайна, защото и натоварването е много по-малко. По-малко автомобили и повече пешеходци и велосипедисти значи по-малко разходи за здравеопазване, по-малко изгубена продуктивност от висене в задръствания, повече приходи от магазини и заведения и т.н. Въобще предимствата са много.
vovka
Рейтинг: 672 НеутралноПоредните безумни предложения. При наличието на подлез да го игнорираш? Това си е баш "експерт". Аман от такива в градоустройството. Видно е, че всички основни трасета, поемащи трафика без проблеми, са проектирани до 1990 година. Редно е да се замислим
Кум Лисан
Рейтинг: 603 НеутралноНе бил ремонтиран 40 години... Ами ремонтирайте го. По-евтино е пешеходна, една боя, евентуално светофар и ще си го дишат. Подлезите и надлезите се правят за безопасност на булеварди с повече движение и ленти. Като направят пешеходна, подлеза какво ще го направят, на кенеф? Ми той и сега е кенеф, в София подлезите не се ремонтират и стопанисват добре.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.ръмжо
Рейтинг: 818 НеутралноВ колите се возят роботи, хората са хора само на два крака върху зебра.
slx321082603
Рейтинг: 162 НеутралноПодлезите трябва да се ремонтират, осветят и поддържат чисти. И да се сложат ескалатори-асансьорите са простотия, не работят и се превръщат в тоалетна.
anx55520847
Рейтинг: 83 НеутралноАйде стига, бе! Все едно сте се срастнали с тези коли! Ходенето не е противопоказно, а тролеите не хапят...
anx55520847
Рейтинг: 83 НеутралноТо и без това го пресичат редовно отгоре - баби с бастуни и тичащи деца от парка... Или пък напряко през кръстовището баш с лека дъга от кумова срама, защото има спирки по диагонал. :)
evpetra
Рейтинг: 1406 НеутралноНапълно подкрепям! Под земята трябва да слязат автомобилите, а не хората (и аз карам кола, но наистина само при необходимост).
han_kurbat
Рейтинг: 1302 НеутралноДо коментар [#56] от "coffee.bean":
Той е малоумен но и кмета на района както чета, е не по -малко малоумен.
han_kurbat
Рейтинг: 1302 НеутралноДо коментар [#27] от "gun":пред Старбъкс на Фритьов Нансен, наблизо на В. Левски
Много разбирате всички ама хич не сте се ограмоти ли - ФритьоФ е, не ФритьоВ.
Оня ден и вашия проф. Ал.Кьосев и той така. ))))