ГЕРБ дава заден ход и ще връща месечната карта за една линия в София

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (69)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Bada Bing
    Bada Bing
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Борис Бонев понякога има добри предложения, но в случая не е така.

  2. 2 Профил на alx061154739
    alx061154739
    Рейтинг: 1722 Неутрално

    "С валидирането Центърът за градска мобилност целеше да получава данни за натовареността на линиите на градския транспорт и да адаптира графика в съответствие с тях."

    Най-накрая си признаха. Покрай това следваше и следенето на пътниците и възможното създаване на профили. Общината спокойно може да брои като постави уреди за броене на качващи и слизащи в самите превозни средства над вратите.

  3. 3 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    И това ми били политици. Е как да гласувам за тях, като само си въртят задника според вятъра? Какви политики могат да следват такива фурнаджийски лопати?
    Този въпрос има един единствен отговор - нелепи.

  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2676 Неутрално

    Христоматиен пример за политическа неумност!
    Прибързан и необмислен ход който носи значителни репутационни щети -
    обратен ход който също носи щети -
    Цунгцванг!!!

  5. 5 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 2150 Неутрално

    Поредните похарчени на халост средства.

  6. 6 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 4589 Неутрално

    ГЕРБ винаги са били в гъвкави в глупостите си. За съжеление по въпроси като върховенство на закона, правова държава, липса на чадъри и недосегаеми политици са обратното на гъвкави.

    Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
  7. 7 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2118 Неутрално

    До коментар [#4] от "selqnin":

    Никакви щети не им носи, техните гласоподаватели са неумни и не ги интересува никаква последователност. Те искат да гледат мача и да си пият ракийката със салатката и същевременно да се чувстват от победителите.

  8. 8 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    що за подвеждащо заглавие? Какъв ГЕРБ? Нали всички до един са гласували за въвеждането на новата политика?

  9. 9 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Напънала се планината и родила...мишка! Така е и работата на СОС с тези карти и великото ново електронно валидиране. Да не навлизам в темата, защо са избрали руска система, защото това е далеч по-сериозно от идиотските им решения за отмяна на едномесечна карта за една линия и валидацията.
    Но, докато това им решение се случи / вероятно - март месец!/, ни принуждават да си плащаме по 50 лв за всички линии, въпреки, че няма човек, който да иска да си причини , да се вози из София за кеф, с градския транспорт.

  10. 10 Профил на ahm161090712
    ahm161090712
    Рейтинг: 390 Весело

    Отпадането на картата за 1 линия е по предложение на 2ма общински съветници от ДБ и Бонев.

  11. 11 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2119 Неутрално

    Изглежда ми като някакъв иновативен пиар похват. Изтряскат някакво скандално безумие, вдигнат населението на ура, след което по медиите тръгва снимката на Георги Георгиев със запретнатите ръкави, който се е заел "Ъ гурои со гражданите и ъ опрай раотата"

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  12. 12 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#8] от "Компетентен":

    ДБ и БСП са гласували "въздържал се", та виновните са ГЕРБ и Бонев, с идеите си, че човек трябва да сменя няколко превозни средства, докато стигне до там, където е решил, въпреки, че може да го направи и с едно.
    Кой е този идиот, който ще си причини подобни ядове и нерви?!

  13. 13 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1572 Гневно

    Имат ни за опитни животни. Да видят как ще реагираме на дивотиите им.

  14. 14 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2676 Весело

    До коментар [#7] от "qqv391093118":

    Винаги когато приемате желаното за действително Грешите!!!
    Винаги когато се опитвате да намерите лесен и прост отговор на труден и сложен въпрос Грешите!
    Винаги когато слагате под “общ знаменател“
    над 600 000 души Грешите!
    Разбира се имате право да Грешите!!!

  15. 15 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Принципно Бонев е прав за много неща, но с магарешкия си инат за картата за една линия и за валидирането си натриса страховит автогол за предстоящите местни избори.

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  16. 16 Профил на jvy22574843
    jvy22574843
    Рейтинг: 143 Неутрално

    До коментар [#12] от "Капабланка":
    Я пак Ице кой, какво, защо и как предлага

    Бонев най-общо защити реформата, а недостатъците отдаде на лошата реклама. По отношение на най-евтините опции - карта за една линия, месечните карти за метрото и талоните от 10 билета. „Предложението е на двамата съветници от „Демократична България“, но - да, подкрепих го, моят подпис стои там“, призна в крайна сметка Бонев пред „Сега“.

  17. 17 Профил на jvy22574843
    jvy22574843
    Рейтинг: 143 Неутрално

    До коментар [#7] от "qqv391093118":

    От паветата по-умни няма, затова сте 7%. Елит!!!!!

  18. 18 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 4589 Неутрално

    Пак се почна с лъжите.

    Предложението беше на ГЕРБ.
    Предложението беше гласувано анблок (за гербавите - не по отделни точки) от всички групи и на независимия общински съветник Борис Бонев от „Спаси София“.

    Днес ГЕРБ "покани комитета от общински съветници, които са автори на тарифната политика, на заседание, за да преразгледат своето решение."

    Е те тия са за бой. В този комитет мнозинството е на ГЕРБ, ясно е кой е предложил точките.

    Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
  19. 19 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 334 Неутрално

    "ГЕРБ дава заден ход..."
    То на герб това си е обичайната посока на движение.
    Лошото е, че под тяхно управление (с активната помощ на дпс) и държавата върви назад. Достатъчна е да се сравним с Румъния.

  20. 20 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3686 Неутрално

    по принцип търговците правят постоянно такива трикове с бънделиране на продукти, за да си вдигат печалбата, но пък това не е типично търговско преприятие. иначе да си признаеш че си сбъркал не е толкова страшно, по-кофти е да усукваш и пелтечиш.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  21. 21 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2327 Весело

    Предложение на ДБ, гласувано с гласовете на ДБ и ГЕРБ .... излиза, че ГЕРБ са виновни.

    Е това е куролация!

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  22. 22 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Вместо да мотивират да се ползва градски транспорт Борис Бонев тоя път направи обратното. Върнете картата щ ако не е изгодна и дигнете цената.

  23. 23 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 712 Любопитно

    Тук основният въпрос е дали Борис Б дава заден ход?

  24. 24 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5030 Весело

    Едните дали на заден ход, другите били направили завой...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  25. 25 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8107 Весело

    "...гражданите да се приучат да пътуват из целия град с карта за цялата мрежа, а не само по една линия до работното място..."
    Това се постига с добре обмислена тарифна политика. Приближете им цените :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  26. 26 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Разделяне на тарифи "по линии" аз съм виждал само в София. Предполагам е главно поради факта, че метрото е в пъти по предпочитана услуга от останалия ГТ и хората не са свикнали да сменят линии поради лошата интеграция между тях.

  27. 27 Профил на john trivolta
    john trivolta
    Рейтинг: 813 Гневно

    Искаме обратно и талоните с 10 билета.

  28. 28 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    До коментар [#7] от "qqv391093118":От паветата по-умни няма, затова сте 7%. Елит!!!!!
    —цитат от коментар 17 на jvy22574843


    Ми то Елита навсякъде е до 10% и Винаги е било така.
    Проблемът е че дадоха на другите 90% да решават.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  29. 29 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1371 Любопитно

    До коментар [#8] от "Компетентен":ДБ и БСП са гласували "въздържал се", та виновните са ГЕРБ и Бонев, с идеите си, че човек трябва да сменя няколко превозни средства, докато стигне до там, където е решил, въпреки, че може да го направи и с едно. Кой е този идиот, който ще си причини подобни ядове и нерви?!
    —цитат от коментар 12 на Капабланка


    Нима??? Нали искате европейска столица? Някога, в среден град се отказах от градски транспорт като ученик и реших всеки ден да ходя 12 км пеша, вместо се возя в тролей.А защо пеша? Защото никъде не бих могъл да си паркирам колелото по онея години. За работщите е тегаво, никакъв проблем за учениците.

  30. 30 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Вместо да мотивират да се ползва градски транспорт Борис Бонев тоя път направи обратното. Върнете картата щ ако не е изгодна и дигнете цената.
    —цитат от коментар 22 на maddrum


    Идеята според мен е да се стимулира ползването на друг ГТ освен линията, която човек ползва по рутина. Например, до работа пътуваш с метро, но за други дестинации вместо да си ползваш колата се качваш на друг ГТ защото така и така ти е платен...Доколко е справедливо не мога да кажа, но предполагам си има причина да е така навсякъде (поне аз не знам друг град с профила на София, който да тарифира по линии).

  31. 31 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    "72% от софиянци са склонни да плащат с банкова карта пътуването" - ма това е абсолютна глупост, това ще рече,че всички кофиянци имат банкови карти((изкл.децата) и вкупом са готови да ги предоставят на ЦГМ. Се е било да се лъже в полза на заръчителя, ама тук оливката е безВиза.

  32. 32 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1371 Неутрално

    "72% от софиянци са склонни да плащат с банкова карта пътуването" - ма това е абсолютна глупост, това ще рече,че всички кофиянци имат банкови карти((изкл.децата) и вкупом са готови да ги предоставят на ЦГМ. Се е било да се лъже в полза на заръчителя, ама тук оливката е безВиза.
    —цитат от коментар 31 на Лелка


    Питай Тайпито за валидаторите. Иначе е безкрайно неудобно да си купиш билет, ако не си в центъра.

  33. 33 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    "Очевидно е, че за част от гражданите, които ползват тези превозни документи, а те са 36 хиляди, решението създаде затруднения"

    Очевидно е, че пак осрахте пейзажа!

    Работи се без анализ и без визия. Бездарни Калинки и Калинчовци на заплата!

  34. 34 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1371 Весело

    "Очевидно е, че за част от гражданите, които ползват тези превозни документи, а те са 36 хиляди, решението създаде затруднения"Очевидно е, че пак осрахте пейзажа!Работи се без анализ и без визия. Бездарни Калинки и Калинчовци на заплата!
    —цитат от коментар 33 на пРезидента!


    Ако говориш за Бонев съм съгласен

  35. 35 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Весело

    ГЕРБ давали назад за едномесечната парта.
    Ами дават, защото видяха че предложението на ДБ и Б.Бонев,да се премахне едномесечната карта за една линия, ощетява хората.

  36. 36 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Неутрално

    До коментар [#33] от "пРезидента!":

    Това е било предложение в комисия на ДБ и Б.Бонев, сами си го признаха в сутрешния блок на БНТ.Лично го гледах.

  37. 37 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    Принципно Бонев е прав за много неща, но с магарешкия си инат за картата за една линия и за валидирането си натриса страховит автогол за предстоящите местни избори.
    —цитат от коментар 15 на Хриси


    Принципно е и неправ за много неща! Нещата не могат да се гледат само от една позиция, трябва да се вземе предвид позицията на различни групи хора и да се защитят различните интереси, докато се осъществява дадена визия. Бонев няма широкия поглед нужен за ръководен персонал. И предвид простотиите с новата система, Бонев явно не се вози много на ГТ и не е наясно с проблемите на ползващите ГТ. Което хич не е добре!

  38. 38 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 902 Неутрално

    "Очевидно е, че за част от гражданите, които ползват тези превозни документи, а те са 36 хиляди, решението създаде затруднения"Очевидно е, че пак осрахте пейзажа!Работи се без анализ и без визия. Бездарни Калинки и Калинчовци на заплата!
    —цитат от коментар 33 на пРезидента!


    Най-вече се работи без топки - най-малкото препятствие и дават заден. Като за Съборна.

  39. 39 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    Ако говориш за Бонев съм съгласен
    —цитат от коментар 34 на Изгубеният


    И за него говоря, но и за останалите. Няма как хора, които се возят в колите си, да взимат адекватни решения за ГТ. Още по-лошото е, че явно не са анкетирали гражданите, т.е. явно липсва анализ на нуждите и проблемите на гражданите. При това положение няма как да се вземе адекватно решение. Правят си експерименти на гърба на данъкоплатеца и се опитват да копират чужбински опит, където за съжаление нещата изглеждат по съвсем друг начин. И каквото работи там, тук няма как да работи.

  40. 40 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#39] от "пРезидента!":

    Същата работа с оня тупан Кристиан Кръстев, който напляска зони из цяла София, но той самия не живее в зона. Единственият резултат от цялата простотия е, че сега се плаща за това, за което преди не се плащаше, а приходите от това се изяждат от новоназначените общинари, че даже и не стигало. В общи линии Кристиан Кръстев назначи още един булюк търтей на народна издръжка, без това да даде някакъв положителен ефект. Сега геният се премести в БДЖ, да съсипе и там, до каквото се докопа.

  41. 41 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Браво! Допускат се грешки. Важното е когато се осъзнаят, ако още е възможно да се пооправят. Проблемът е когато грешките се правят от тези, които са се клели " във всичките си действия да се ръководят от интересите на народа" - българските граждани данъкоплатци, които са техни работодатели. Причините са много - некомпетентност, липса на експертиза, умисъл, липса на верен анализ и т.н. и т.н..

  42. 42 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    До коментар [#25] от "penetrating":

    Пътувам инцедентно така, че карта няма да си купя а с отпадане на намалението за блок от 10 билета със сигурност ще предпочета да си карам колата (въпреки, че не искам). Така, че с това безумие отказват повечето хора който ползват градски транспорт

  43. 43 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    Бонев явно не се вози много на ГТ и не е наясно с проблемите на ползващите ГТ. Което хич не е добре!
    —цитат от коментар 37 на пРезидента!


    Дааа, Фандъкова и цялата общинска пасмина само с градски транспорт се движи.

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  44. 44 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#25] от "penetrating":Пътувам инцедентно така, че карта няма да си купя а с отпадане на намалението за блок от 10 билета със сигурност ще предпочета да си карам колата (въпреки, че не искам). Така, че с това безумие отказват повечето хора който ползват градски транспорт
    —цитат от коментар 42 на Quo Vadis?


    +++++++++++++

    Идеята беше да принудят мат'риала да си накупи карти и да повишат приходите. За наша сметка естествено. Но така просто отказаха една част от нас да ползват ГТ изобщо. И мен в това число.

  45. 45 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2051 Неутрално

    До коментар [#1] от "Bada Bing":

    Това е предложение на ДБ, не на Бонев.

  46. 46 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2051 Неутрално

    До коментар [#12] от "Капабланка":

    Глупости! Това е предложение на ДБ , подкрепено от всичките км съветници. Айде като лъжете, не забравяйте ме сме по- умни от вас.

  47. 47 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 78 Весело

    Нал' са кълняха, че картата за 1 линия щяла да е неизгодна? Сега като я върнат, трябва да е с по-ниска цена, че инак ще излезе че са лъгали или са говорили глупости...сефте! :)

  48. 48 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1138 Любопитно

    Да се оглеждат докато дават на заден (от ГЕРБ§Бонев), та да не се надянат на някакъв по-твърд и народен...

  49. 49 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 902 Любопитно

    До коментар [#25] от "penetrating":Пътувам инцедентно така, че карта няма да си купя а с отпадане на намалението за блок от 10 билета със сигурност ще предпочета да си карам колата (въпреки, че не искам). Така, че с това безумие отказват повечето хора който ползват градски транспорт
    —цитат от коментар 42 на Quo Vadis?


    Разликата между билетче от 10 и единично е 40 стотинки, 80 в двете посоки. Не че нещо, ама ако наистина пътуваш инцидентно, 80 стотинки ли са ти фактор? Ако наистина не искаш да караш кола?

  50. 50 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    Бонев винаги играе с ГЕРБ, независимо че ги храни непрекъснато. Не слушайте какво ви говорят, гледайте ги какво правят.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  51. 51 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    Тук основният въпрос е дали Борис Б дава заден ход?
    —цитат от коментар 23 на voodoo_child


    Дава на заден ход, само ако има зад него някой, който твърдо да го подкрепи

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  52. 52 Профил на sfl32583434
    sfl32583434
    Рейтинг: 78 Весело

    До коментар [#49] от "kapitan_laino":

    Ако сте трима, обаче, стават 2,40, а това си е една баничка. Предпочитам да я изяде хлапето а не ЦГМ :) Услугата е същата, защо да им ги давам?

  53. 53 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Любопитно

    https://tribune.bg/bg/obshtestvo/karlos-kontrera-predlozheniyata-na-vmro-za-gradskiya-transport-byaha-plagiatstvani-ot-spasitelite-na-sofiya/

    Едни подписват, после се отричат от подписите си, настава групова амнезия кой какво е предложил

    Надявахме се на конструктивна и градивна работа в последните месеци работа на Столичния общински съвет, обаче сме свидетели как „Спасителите на София“ приеха за свои предложенията за въвеждането на годишната карта за ученици и студенти и прочие. Стана и практика да чуваме „аз или ние сме „за“, но гласуваме против“. Резултатите от подобна политическа шизофрения в момента се виждат.

    Нека пазим София от експерименти, за да не бъде счупена, както беше счупена държавата за 6 месеца миналата година.

    2023 г. ще бъде изключително тежка за местната власт, защото политическата турбуленция на национално ниво води до застой на местно ниво. Това заяви в свое изказване председателят на групата „Патриоти за София“ и председател на Комисията по транспорт в Столична община Карлос Контрера.

    А що се отнася до тарифната политика – явно сме се предоверили на експертните предложения, единодушно подписани в комитета за наблюдение от представителите на ГЕРБ, БСП, Демократична България, плюс независимия Борис Бонев.



    А ето и цялото изказване на Контрера:

    Уважаема госпожо кмет,

    Уважаеми г-н председател,

    Уважаеми общински съветници,



    Навлязохме в последната година от мандата на този състав на общинския съвет. Нашата политическа група, „Патриоти за София“, се надяваше, че конструктивното, градивното ще бъде основното в месеците, които ни остават за работа. Уви, лошите парламентарни практики, антагонистичният подход в политиката от парламентарното битие се пренесоха и тук. Всеки опит за консенсус е миниран от потенциален бъдещ взрив и последващи политически разправии, част от които напълно безсмислени.

    Така стигаме до ситуациите като в последния случай с тарифната политика за градския транспорт. Едни подписват, после се отричат от подписите си, настава групова амнезия кой какво е предложил и т.н. Стана и практика да чуваме „аз или ние сме „за“, но гласуваме против“. Резултатите от подобна политическа шизофрения в момента се виждат. А що се отнася до тарифната политика – явно сме се предоверили на експертните предложения, единодушно подписани в комитета за наблюдение от представителите на ГЕРБ, БСП, Демократична България, плюс независимия Борис Бонев.

    Виждате, че обществото приема на нож някои от тях. В крайна сметка видовете и цените на превозните документи са политически акт, изразител са на политика, която се води в обществения транспорт. И макар едно предложение да е правилно от експертна гледна точка, напомням Ви, не е задължително то да е обществено приемливо и защитимо пред гражданите. Липсата на достатъчно комуникация, на добра комуникация с обществото доведе и до полярни настроения, негативни настроения, което едва ли е целта на всички нас. Станахме и свидетели на нещо друго – чужди предложения да бъдат плагиатствани и обявявани за свои, така например нашите предложения, на „Патриоти за София“, на ВМРО, бяха припознати от спасителите на София и тукашния им представител и обявени за техни. Говоря например за въвеждането на годишната карта за ученици и студенти и прочие.

    Затова очевидно ще вървим към ревизиране на част от тарифната политика, очевидно прословутата карта за една линия във всичките ѝ вариации ще бъде върната като превозен документ. Очевидно задължителната валидация падна жертва на грешната или липсваща комуникационна стратегия. И въпреки това смятам, че в останалата част бяха направени и защитени добри предложения, някои от които работят от септември 2022 г. и хората ги ползват.

    Настоящата 2023 г. прогнозираме, че ще бъде изключително тежка за местната власт, защото политическата турбуленция на национално ниво води до застой на местно ниво. Посрещаме годината без бюджет, без управление, продължаваме със скандали и нищоправене, докато една по една критичните ни обществени системи – „сигурност“, „транспорт“, „инфраструктура“ залиняват и затъват ден след ден. Това е лицето и ефектът на промяната, докаран от модерните неомарксисти, които иначе се мислят за десни. Това е ефектът на управлението на умните и красивите, на променкаджиите и разградската десница.

    В крайна сметка, за да бъдем позитивни все пак за финал, пожелавам на всички Вас, на всички нас, повече разум, въздържаност и в крайна сметка чувайки гласа на гражданите, да вземаме по-прагматични решения. Нека пазим София от експерименти и дилетантски управленски решения, за да не бъде счупена София, както беше счупена държавата за шест месеца миналата година.

  54. 54 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 478 Неутрално

    Ето ви една безплатна идея.. да почерпите!

    Премахват се всички видове карти, освен пенсионерските и ученическите.
    Заплаща се при "валидатор" с дебитна карта или NFC телефон.
    След всеки 5 плащанията, цената пада с 50 процента..
    Броя плащания се нулира със започването на нов месец.

  55. 55 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8107 Неутрално

    До коментар [#42] от "Quo Vadis?":
    До коментар [#44] от "пРезидента!":

    Всичко се решава с добре обмислена тарифна политика. И 10-те билета си струва да останат. Те са ОК за всеки. Тарифната политика става с много сметки, точна статистика и ясни цели. Сегашната определено не е читава.
    Аз като се прибирам (последно преди година), си купувам едномесечна карта за цялата градска мрежа, въпреки, че съм обикновено за 1-2 седмици и не непрекъснато в София. Излиза ми 4-6 пъти по-скъпо от еднократна покупка, но нямам проблеми с търсенето и валидирането на билетите. Приемам го, защото при мен е инцидентно. И си имам карта за спомен с моя снимка до следващия път:)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  56. 56 Профил на parol
    parol
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Аз също рядко ползвам градски транспорт въпреки, че живея на 100 метра от метростанция, а офисът ми е на 200 метра от станция "Стадион Васил Левски". Когато ползвам метрото купувам дневна карта за 4 лева. Доколкото разбрах цената не е повишена.

    АБПРП - Активен борец против рашизма и путинизма
  57. 57 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    До коментар [#30] от "kapitan_laino":

    Разбрах, че онези от Центъра за градска мобилност и общинарите не са наред с главата, не се излагайте и Вие!!

  58. 58 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    До коментар [#54] от "Ivan Stoev":

    Когато въведете застраховка за кражба и кражба на лични данни от поне 10 000 лева на карта се обадете. До тогава, връщайте там откъдето сте дохвърчали- със сигурност не сте от София

  59. 59 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    До коментар [#49] от "kapitan_laino":

    Ами това прави 4лв на десет билета, Обикновено е необходимо поне едно прекачване, така че цената става мин. 6.40лв + ако и някое е от децата е с мен по добре да си взема колата.
    Освеб това пакетни билети има във повечето големи градове

  60. 60 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    До коментар [#55] от "penetrating":

    Мисля, че една от целите на градския транспорт е да се намали и трафика в София.
    Друга хубава идея ще е ако пуснат и ученически автобуси и тогава трафика ще е малко по голям отколкото през лятото в София, ама явно няма руска фирма която да прави далаверата

  61. 61 Профил на Данчо
    Данчо
    Рейтинг: 49 Неутрално

    Трябва да върнат и картата за метро, в която се зареждаха 10 импулса за пътуване с намаление в цената. Тоест 10 импулса за общо 15лв вместо 20лв.

  62. 62 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1546 Неутрално

    До коментар [#61] от "Данчо":

    12 лв

  63. 63 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 1892 Весело

    До коментар [#53] от "tarashkov":

    Много дълго Ве.

  64. 64 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#54] от "Ivan Stoev":Когато въведете застраховка за кражба и кражба на лични данни от поне 10 000 лева на карта се обадете. До тогава, връщайте там откъдето сте дохвърчали- със сигурност не сте от София
    —цитат от коментар 58 на Vassil Stoychev


    Ти ли си местния клоун, бе сопол?

  65. 65 Профил на Данчо
    Данчо
    Рейтинг: 49 Неутрално

    До коментар [#62] от "Quo Vadis?":

    Беше 12лв, но процентното намаление сега съответства на 15лв. Иначе нямам против да е 12лв.

  66. 66 Профил на KoyoZwoNull
    KoyoZwoNull
    Рейтинг: 297 Неутрално

    До коментар [#14] от "selqnin":

    Чак пък 600 000 души..... По-скоро 600 000 безмозъчни комунета, харесващи дебели мутри и всичко руско..... Гербиджа никога не съм ги имал за близки до хомо сапиенс, но напоследък доста убедително подкрепят тезата ми. Все пак самият Великийй Банкянски Чекмеджия ви го е казал: "Аз съм прост, и вие сте прости - затова се разбираме!" Кой сте вие, да го наричате (пак) лъжец?

    "Когато си тъп в понеделник, тъп си и в петък" - българско патреотар-комуне
  67. 67 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8107 Неутрално

    До коментар [#60] от "Quo Vadis?":

    Съгласен
    В някои градове на Европа градския трнспорт е безплатен цял месец :)
    И така всеки месец :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  68. 68 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Неутрално

    До коментар [#63] от "star bastun":

    МИ цяла статия е. Не съм го писал аз.

  69. 69 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    Ама така месечна карта за една линия трябва да струва според натовареността на линията. И в същност какъв проблем решаваме? Хората искат да им е евтино не е довод. То ясно че градския транспорт навсякъде е субсидиран, но това не означава, че не плащаме макар и по друг начин и то повече.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK