Столичната община се зарича да глобява до 2000 лева за драскане по фасадите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    и как ще го контролират.
    с надрусани минифайки в 4 сутринта ли.
    палячовци.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8
  2. 2 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4276 Неутрално

    До коментар [#1] от "mihail_p":

    Ще вземат на босия цървулите!

    [email protected]
  3. 3 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#2] от "karabastun":

    ми не. тея спрейове са доста скъпи,
    а и навсякъде това е престъпленние тип
    дребно хулиганство и се накзва с общественоползен труд.
    къде спаха 15 години гербаджийските баклуци.
    ми полягваха на пашата.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8
  4. 4 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    На никой не му пука за графитите в тоя град. Собствениците оставят келеши да им драскат по дома и така си остава. Явно не им пречи.

  5. 5 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    До коментар [#3] от "mihail_p":

    Вие знаете ли поне една държава в света, която да се е справила с графитите и драскачите? Щото ако знаете, непременно я споделете с нас и с тия "гербаджиски боклуци". И не пропускайте и бъдешия кмет Бонев че да знае кой да пита как се е справил?

  6. 6 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3700 Неутрално

    добре ве, разправяха че можело да се обработват фасади с някакви препарати предварително и след това много лесно се триели? европа, а, у?

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  7. 7 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 798 Весело

    Сетила се наша Джорданка да се побара.

    Фандъкова е най-безсмисления и жалък кмет, който София някога е имала. Жалка кукла на конци, сложена там от Борисов за фасада на неговите далавераджии, работещи си необезпокоявани отзад.

  8. 8 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#4] от "Anоnуmous":

    абе ти нормален ли си
    това е прави в 4 сутринта.
    познавам такива хора.
    не се изказвай неподготвен.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8
  9. 9 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1543 Неутрално

    До коментар [#6] от "karatista":

    абе не е толкова просто.
    има едни песъкоструйки, те стават,а ама има и
    дълбокопроникващи спрейове пък.
    абе тая гоненица няма да спре,
    но поне да се намали. тука в софето е ад някакъв,
    а тея плазмодии от репеутата дремат през нощта
    и бройката мутреси.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8
  10. 10 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3909 Гневно

    До коментар [#4] от "Anоnуmous":

    На никой не му пука за графитите в тоя град. Собствениците оставят келеши да им драскат по дома и така си остава. Явно не им пречи.
    ============
    Пречи им! Но когато някое сополиво келешче отнесе едни шамари, пак тука ще реват как изразявало себе си и как бият бъдещето.

    Еретик
  11. 11 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    Справянето с драскачите е на практика невъзможно - боята като цяло е евтина, даже и "професионалните " спрейове са по две кутии цигари. Единствената оправия би била тотално видеонаблюдение и лицева идентификация но това разбира се няма как да стане в демократична държава. Частична оправия е отделяне на фасадата с решетки или ползване на специални бои от които спрея се отмива лесно + редовно миене. Но това е неприложимо за повечето съшествуващи фасади. И затова никъде не са успели, даже в супер скъпи квартали по света е голяма мизерия.

  12. 12 Профил на Октопод против Рxсия
    Октопод против Рxсия
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#5] от "m17":

    Тук съм съгласен. Препоръчвам на всички, които си мислят, че е лесно да се справи един град с този проблем, да се разходят по Милано или Париж. Има повече графити на квадратен метър отколкото мазилка. В Милано специално дори има "обособени места", които в действителност са изрисувани с прекрасни картини. Това не пречи на гаменчетата да тагват всичко, до което могат да им стигнат ръчичките. Дори да има полицаи на 100 м, цялото нещо става за няколко секунди. После можем вече да си говорим, че момчета на 14-20 години не го намират за особено предизвикателно да избягат от родната милиция, тулупи по 120 кила.

  13. 13 Профил на Още от същото
    Още от същото
    Рейтинг: 1106 Любопитно

    А за пикаене по фасадите?
    А за кучешките екскременти?

    Сериозно ли?
  14. 14 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3700 Неутрално

    До коментар [#9] от "mihail_p":

    е ти напръскай, па после ко фанеш някой със спецялния спрей да му отпориш врата за умисъл и рецидив.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  15. 15 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    До коментар [#6] от "karatista":

    Донякъде работи ама си струва доста пари и трябва редовно миене. Кой го плаща това? Отделно не става за каменни облицовки, врати.

  16. 16 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3700 Неутрално

    До коментар [#13] от "Още от същото":

    за барселона или мадрид ми разказваха, че имало химикал някакъв и като напръскаш стената започва да отблъсква струята обратно към пикльото.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  17. 17 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    До коментар [#9] от "mihail_p":

    Нема да се плашите, като наесен дойде Бонев ще върти цяла нощ и ще излови драскачите.

  18. 18 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Малко са,

  19. 19 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    До коментар [#16] от "karatista":

    Да де да, и Барселона и Париж и всички други големи градове е тотална мизерия, само там където е физи§ески невъзможно или там където има жива охрана е чисто.

  20. 20 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    До коментар [#14] от "karatista":

    проблема е да го хванеш - келеша минава и се тагва за няма 5 секунди.

  21. 21 Профил на Октопод против Рxсия
    Октопод против Рxсия
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#16] от "karatista":

    Има хидрофобни спрейове, които работят така, но трябва да се нанасят всяка седмица-две, не обичат да ги грее слънце и не са особено евтини. Някоя фирма в офис сграда, която държи на имиджа си може да си го позволи, но не е решение за цял град.

  22. 22 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3700 Неутрално

    До коментар [#19] от "m17":

    добре ве деа, па направи го за проба, виж как става, може пък да ти се получи или да измислиш нещо друго по-хитро ве. кат свекърва тука седнал кое кво било сложно, деа.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  23. 23 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1831 Неутрално

    За да работи това трябва да има доста бърза реакция като подадеш сигнал на 112. В което дълбоко се съмнявам, въобще няма да дойдат за такова нещо

    Не ме търсете преди обяд
  24. 24 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#10] от "Костадин Иванов":

    Пречи им таратанци. Ако им пукаше, щяха да чистят. В София има партерни етажи по протежение на цялата улица, където графитите си стоят с години. Съжалявам, ама тоя град просто изумително мърляв!

  25. 25 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3700 Неутрално

    До коментар [#21] от "Октопод против Рxсия":
    ми пръскай тактически, не целия град, примерно някакви приоритети, ал невски, парламента (за там се чудя де) и т.н.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  26. 26 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 2559 Весело

    😀Чета и не вЕрвам на прочетеното (в заглавието, коментарите още не съм прочел).

    Вече не живея в София, но като софиянец (роден в провансаб и "донесен" на 4 г' възраст с СофЕто, но семейството на майка ми са софианци от 18 век) МЕ БОЛИ И ДРАЗНЯТ тези безмислени мацаници по цяла София!!! Дори и в по..."шик" кварталите (Иван Вазов и Лозенец) ВСЯКА СГРАДА е омацана до височина 2 м от земята до нея!

    Пожелавам на общината успех, и на жителите на София-рахат от тези мацаници.

    П.С. В Израел живея в среден по големина град, с "нормалната смесица" от...'СЕКАКВИ (от "нердс" до "бунтари". ЕПА НЕМА и 1 % от мацаниците в София по фасадите на сградите (частни и обществени). По разните трафо'постове...не точно...едни такива "кутии" на кабеларките и "електрото" има разни "наивни" рисунки поставени от "собствениците", и токлоз! Един ден ще се амбицирам и пусна една фотогалерия/фотоновина, за сравнение с нещата в София😀!

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  27. 27 Профил на Октопод против Рxсия
    Октопод против Рxсия
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#25] от "karatista":

    Че то това са сградите, които почти никога не са драскани.

  28. 28 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 2559 Весело

    До коментар [#3] от "mihail_p":Вие знаете ли поне една държава в света, която да се е справила с графитите и драскачите? Щото ако знаете, непременно я споделете с нас и с тия "гербаджиски боклуци". И не пропускайте и бъдешия кмет Бонев че да знае кой да пита как се е справил?
    —цитат от коментар 5 на m17


    За "по света" не знам😀 В Нетания (Израел) не съм виждаал подобни мацаници-виж моя коментар 26😀
    До коментар [#5] от "m17":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  29. 29 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    Трудна задача, но дано да успеят.

  30. 30 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4185 Неутрално

    Най-лесно ще е да се забрани продажбата на боядисващ спрей за графити! Няколко неолиберални кюфлеци въртят контрабанда и снабдяват арт дебилите!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  31. 31 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    Отдавна беше време да се направи някаква регулация. Само глоби ще вразумят драскачите.

  32. 32 Профил на gpj101139736
    gpj101139736
    Рейтинг: 1649 Неутрално

    И тогава няма да спрете драскачите, тъй като в България отдавна се е стигнало до там, че дори за тази дейност да отсечеш ръцете на някой, утре ще трябва да му отсечеш протезите!

  33. 33 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 878 Любопитно

    До коментар [#17] от "m17":

    2 пъти си споменал Бонев, макар няма нищо общо със статията. Явно ви е голям трън в з*дника - добра мотивация да се гласува за него.

  34. 34 Профил на Anоnуmous
    Anоnуmous
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#26] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Пич, ние ти вярваме. То дори не ти трябва да си излизал в чужбина - дори в омразния прованс няма такава епидемия от графити като в София.

  35. 35 Профил на truthhurts
    truthhurts
    Рейтинг: 562 Весело

    Алкохолето- комуне Морфов се оригна облекчено, за вратите нищо не казаха.....

  36. 36 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7414 Неутрално

    Освен глоби и да си почистват.

  37. 37 Профил на truthhurts
    truthhurts
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#36] от "Роси":
    ,, Освен глоби и да си почистват.''
    Никой не е длъжен да чисти след свинщината ви. Мизерници.

  38. 38 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1623 Неутрално

    Келешите драскат по сградите нощем, много е трудно да бъдат хванати, това е все едно да хванат Банкси.

  39. 39 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1623 Неутрално

    До коментар [#3] от "mihail_p":

    Споко бе, лиляв, сега като си изберете Борисчето, той ше ги излови сичките драскачи!

  40. 40 Профил на bvm041155241
    bvm041155241
    Рейтинг: 337 Весело

    "Столичната община се зарича да глобява до 2000 лева за драскане по фасадите"

    В тоя дух и Главния Каскет на републиката трябва да се зарече, че ще спре българските политици да крадат от утре. И така - да живеят празните обещания...

  41. 41 Профил на Lee  Gier
    Lee Gier
    Рейтинг: 1951 Неутрално

    Баща му или майка му да копат градинки с мързеливите мангусти или да трият драсканиците и да боядисат после. На вторият ден такъв бой ще отнесат,че няма да им мине през грефитените главички да повторят.

    Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
  42. 42 Профил на korpik
    korpik
    Рейтинг: 998 Неутрално

    То много хубаво да се глобяват подрастващи, спортни инфантили и една минимална част творци, ама трябва да има и реципрочност и за хората които загрозяват облика на столицата с користни цели. Има предизборни плакати, да не кажа от 90-те, рекламни брошури,плакати,диплянки,надписи транспаранти ит.н на нерегламентирани места без да се плаща, навсякъде накъдето се обърнеш, без никакъв контрол на съдържанието и авторското право примерно... глобени?... х*й с извинение...Интересен е и казуса дали столична трябва да си плаща на себе си за автореклама, не знам каква е нормативната уредба? Всъщност,ако на столичната община това и е най-големия проблем се сещам за любимия ми надпис като ученик "Мразя да драскам по стените..."...пълен нонсенс ...олицетворение на общинската политика ...Можеше просто да ги накарат да чистят в троен размер, както беше в библиотеката...

    Неграмотен съм...,.за тая раота ., обвинявам само себе си ..,..,и най-вече комунизъма .... .- - .
  43. 43 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    По-отвратителни са официалните надписи, например:
    "На съветската армия-освободителка - признателна България" - В това изречение цялостния смисъл е отвратителна лъжа - нито е съветска, а РККА, нито е "армия", нито е "освободителка", нито е "признателна".
    "Граф Игнатиев" - убиецът на Васил Левски си има табелки, които ако ги вапцаш, ще те арестуват, глобят и т.н. Самите тези табелки са обида за всеки Българин, но за тяхното поставяне няма санкция.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  44. 44 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1508 Неутрално

    До коментар [#5] от "m17":Тук съм съгласен. Препоръчвам на всички, които си мислят, че е лесно да се справи един град с този проблем, да се разходят по Милано или Париж. Има повече графити на квадратен метър отколкото мазилка. .
    —цитат от коментар 12 на Октопод против Рxсия


    В Милано не съм ходил, но често пътувам до Париж.
    Много по-добре от София, дотолкова че когато видиш драсканица погледът ти се спира на нея. Тук всичко е омазано и впечатление прави някоя чиста фасада, боядисана най-много преди 2-3 дни.
    Има и квартали където има повече драсканици, но най-често това е на ниво гол калкан над съседна по-ниска сграда.
    Но пак казвам, положението е несъизмеримо по-добро от приличащата на гето София.

    Между другото, трябва да се намери решение и срещу вандалите, драскащи върху влаковете на БДЖ.

  45. 45 Профил на ishmael
    ishmael
    Рейтинг: 32 Весело

    Снимката в статията е малко тип "да има", намерих една по-пълна колекция:
    https://www.23hq.com/ddantgwyn/graffities

  46. 46 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    Банкси няма защо да го хващат. Няма нищо общо с драскачите, чиито "творби" са уродливи, грозни,зловещи мацаници, невнятни йероглифи и пр. Фасадите в центъра, омазани плътно, направо отчайват. Но защо ще ги премахват само обществени сгради? Грозотията доминира върху кооперациите в центъра. Така ли остават? На общинарите харесват ли им? Или искат хората да плащат. Откъде накъде! Дане са ги оклепали те! Имало боя срещу драсканиците. И ще се полага върху фасадите. Но да помислят и за жилищните сгради.

  47. 47 Профил на ishmael
    ishmael
    Рейтинг: 32 Весело

    Снимката в статията е малко тип "да има", намерих една по-пълна колекция:https://www.23hq.com/ddantgwyn/graffities
    —цитат от коментар 45 на ishmael


    ей, тази си е направо по темата

    https://www.23hq.com/ddantgwyn/photo/1646745?usertag=graffities

  48. 48 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 1859 Неутрално

    Малко са,
    —цитат от коментар 18 на 442


    Не ме интересува дали са малко или много а дали са събираеми.

  49. 49 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    Столична община първо за залови драскачите. После да ги осъди. А накрая да мисли какви глоби да им налага. Защото първите две задачи са почти неизпълними.

    Има едно решение, което е много лесно. Преди време гледах по телевизията за една боя ли беше, добавка към боя ли беше, не помня. Но когато с подобна боя се боядиса една стена, после не оже да се рисува с графити, спрейове и други. Дори някой да иска да нарисува тази стена, капките от спрея се стичат надолу и става мацаница без смисъл. После тази тези капки лесно се избърсват дори с хартия.

    Най-доброто наказание за подобни хулигани не е парична глоба, а принудителен обществено полезен труд - търкане на графити от стени. Ако заловят някой изпращат го с бригадата за почистване на стени и така поне 10 дни да търка по 8 часа на ден графити. За да се научи как се драска и как се чисти после.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  50. 50 Профил на tjj54611191
    tjj54611191
    Рейтинг: 321 Неутрално

    До сега позволено ли е било? Толкова ще има ефект и в бъдеще. Чувството за безнаказаност е повсеместно и виновни сме всички ние.

  51. 51 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    До коментар [#22] от "karatista":

    Ами направете го и открийте това което хората са открили доста преди вас. Това е точно дефиницята на глупост - да не се учиш от грешките на другите.

  52. 52 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    До коментар [#28] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    В Израел не съм бил и не мога да потвърдя и няма идея как са го постигнали. Но съм бил в доста европейски столици и големи градове и за съжаление навсякъде е така. Да, в по-луксозните места в европейските столици е по-добре и средно погледнато в София е по-зле но за съжаления никъде не съм видял да са се справили. И би ми било интересно да разбера как са се справили в Израел.

  53. 53 Профил на Араламбене му е майката
    Араламбене му е майката
    Рейтинг: 744 Весело

    Тя Общината хубаво се зарича, ама лоши орисници със зли прокоби и черни магии пак ще урочасат светлия обет.

  54. 54 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    До коментар [#33] от "kapitan_laino":

    Напротив, радва ме че се очертава всички да намерим това което търсими и затова го споменавам. И съвсем сериозно смятам да гласувам за него за да мога следвашите години да му гледам сеира и да го плюя, плюя и да се заливам от смях на всичките креативни оправдания. Първите 1-2 години ще е скучно юото ще се опрвадава с тежкото наследство. Но после ще стане особенно забавно като се обяснява за кривите павета, поставен от същите мургави майстори които ги слагат. И за които той се пени по фейса и овинява Фандъкова.

  55. 55 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    До коментар [#44] от "Panda":

    Да, малко по-добро е в свестните квартали но като цяло е доста подобно. А влаковете и метрото са даже по-издраскани от тук.

  56. 56 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1854 Весело

    До коментар [#28] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Разликата е в манталитета. Кой евреин ще хаби боята бадева.
    Шегувам се. Сигурно имате "прилични" глоби и начин, да ги налагате адекватно и да си ги съберете.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  57. 57 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 631 Неутрално

    2000 лева са малко, трябва да се добавят разходите за пребоядисване, само да наемеш скеле в центъра струва 1500лв.
    Като ми омацаха къщата с ГЕРБ Оставка, видео камерата ми хвана тийнейджърите,
    отидох в полицията и те погледнаха видеото и ми казаха че нямат време да се занимават с деца.

  58. 58 Профил на myspam
    myspam
    Рейтинг: 420 Неутрално

    Задължително трябва нормативна уредба и това деяние да се криминализира - това е първото и най-важно нещо което трябва да се направи. Собствениците на надраскани сгради ( частни и държавни) трябва да бъдат задължени при поява на такъв графит да си изчистят фасадата моментално - ако не глоба и за тях. Те пък от своя страна да могат лесно да съдят извършителите за обещетение. Така и самите собсвеници ще станат по-бдителни, а на драскачите по-трудно. Трябва да създаде специално звено в общинска полиция 5-6 души, което да работи 2-3 години. Тези полицаи трябва да слеядят и залавят драскачите, трябва реално разследване и използване ефективно на видеонаблюдението. Трябва ефективни парични наказания, а когато са деца да плащат родители те им. 2000 лв. са малко да не говорим за 100 лв. Но задължително трябва глобите да се събират. Да се създаде електронен регистър с тези хулигани (престъпници). Да хванат 5-6 драскачи, да им вземат по 5 бона или 3 месеца обществено полезен труд и всичко ще приключи. Така се е справил Ню Йорк и Лондон. Ето статията, която Столична община трябва да прочете по проблема. https://en.wikipedia.org/wiki/Graffiti_in_New_York_City

  59. 59 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3271 Неутрално

    Да глобява по 2000 лв ли? Глупости!
    Просто на първо време нека да започнат да глобяват, ако ще и само по 50 лв! Между другото не зная на кой тулуп му е хрумнало на нацапат и вагоните на БДЖ - отврат са!

  60. 60 Профил на Луд Общественик
    Луд Общественик
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Много професори, но нито един практически съвет. Денонощно видео наблюдение, чипове, биг брадър, общо взето нищо близко до реалността. Ето как аз се справих с графитите:
    2015 някъде санирахме входа и за 20 лева си взех 2 кг фасаген от същия цвят. ДО 1 седмица след надраскване излизам и боядисвам веднага (10-15минути отнема). Лятото с една биричка :) И така нашата сграда е чиста.

    Няма да е зле и полицията да помага, както предлагат и други по нагоре.

    Нещо много умно и дълбоко, което като го прочетете и се замисляте колко е готин тоя.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK