Че то даже касиерките в Лидл, Кауфланд, Билла и т.н. вземат повече, а отговорността да возиш 40-50 човека с многотонни превозни средства е много по-голяма!
Да не говорим за отоплителния монопол, за който плаща цяла България! Водоснабдителния монопол и всички други, които се характеризират с това, че са близо до жълтите павета. Само тока не е по-евтин в София... Всичко друго е евтинджос! Може да се направи съпоставка и в градския транспорт колко плащат хората за изминат километър в градския транспорт на фона на цялата страна... На фона на разликите в заплащането и паричките дето се набиват направо е смущаващо... А постоянните сълзи за качеството на услугите... Мъка, мъка...
Реви Селчо реви. А това че София задава прецеденти и сега всички селяци ще кажете: Ми ето в София дигат заплати трябва и на нас. Нещо не съм ви видял по селата да се буните. Седите и си налягате парцалите и само ревете. Борете се протестирайте. Днес имаше пред Общината на София Митинг в Подкрепа. Някъде другаде имаше ли? Нямаше Ми тогиз що ривеш?
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
"Фандъкова обеща да вдигне заплатите в градския транспорт през март и септември" ....................... Да не си помисли някой, че това се прави с предизборни цели, точно преди парламентарните и местните избори?
"Фандъкова обеща да вдигне заплатите в градския транспорт през март и септември".......................Да не си помисли някой, че това се прави с предизборни цели, точно преди парламентарните и местните избори?
До коментар [#3] от "Dankol":" 1500 лв. заплата!? "Да , това е началната им заплата. С добавките , прослужени години и т.н стават три пъти повече от доцент в БАН.
Но това е бруто заплата. С удръжките за данъци и осигуровки, чисто получават с няколко стотин лева по-малко. Това е скандално ниска заплата за отговорния и изключително натоварен труд , който полагат. Да видим дали има синдикати , които да спретнат една стачка на градския транспорт в София.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ivan_lawyer
Рейтинг: 1512 НеутралноКато какво става, има хиляди други професии, както и да е.
ludiakolio
Рейтинг: 512 НеутралноСамо в Бг може да имаш транспортен монопол в градския трянспорт на 2 мил град и да си все на загуба....
Dankol
Рейтинг: 781 Неутрално1500 лв. заплата!?
Че то даже касиерките в Лидл, Кауфланд, Билла и т.н. вземат повече, а отговорността да возиш 40-50 човека с многотонни превозни средства е много по-голяма!
Много Тънък Асфалт
Рейтинг: 1996 ВеселоПредизборно ми е.
"Асфалт не се яде, но без асфалт няма ядене."ivan_lawyer
Рейтинг: 1512 Неутрално1500 е 50 лева на ден - една квартира е 400 лева, има и транспортни общежития, примерно.
Но да не закачаме темата.
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 995 НеутралноДо коментар [#2] от "ludiakolio":
Да не говорим за отоплителния монопол, за който плаща цяла България! Водоснабдителния монопол и всички други, които се характеризират с това, че са близо до жълтите павета. Само тока не е по-евтин в София... Всичко друго е евтинджос! Може да се направи съпоставка и в градския транспорт колко плащат хората за изминат километър в градския транспорт на фона на цялата страна... На фона на разликите в заплащането и паричките дето се набиват направо е смущаващо... А постоянните сълзи за качеството на услугите... Мъка, мъка...
Компетентен
Рейтинг: 1231 НеутралноПровансала пак се включил да се жалва в коментарите :)
once Upon a Time
Рейтинг: 668 НеутралноФандупкова работа. Дано си спази обещанието и да си гледа живота в Самоков.
acarid
Рейтинг: 670 НеутралноАко някой не е разбрал добр, Фандъкова чака пари от всички български данъкоплатци за да повиши заплатите в софийския градски транспорт.
acarid
Рейтинг: 670 НеутралноДо коментар [#3] от "Dankol":
Съгласен ли си да ти вдигнат цената на градския транспорт с 30% и защо не го предложите на кмета.
vassilun
Рейтинг: 4890 НеутралноЗащото бюджетът на София е едва два милиарда лева!
Atanas Ya
Рейтинг: 881 НеутралноОт 23лева,плащам днес 50лв за гр транспорт... 100%увеличение, дайте им 30%
Още от същото
Рейтинг: 1211 ВеселоЗа след местните избори и аз мога да обещая, дори двойно увеличение...
Сериозно ли?dedoliben
Рейтинг: 2852 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "nqma zna4ka koi":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIРеви Селчо реви.
А това че София задава прецеденти и сега всички селяци ще кажете:
Ми ето в София дигат заплати трябва и на нас.
Нещо не съм ви видял по селата да се буните.
Седите и си налягате парцалите и само ревете.
Борете се протестирайте.
Днес имаше пред Общината на София Митинг в Подкрепа.
Някъде другаде имаше ли?
Нямаше
Ми тогиз що ривеш?
Боян Баянов
Рейтинг: 2367 Неутрално"Фандъкова обеща да вдигне заплатите в градския транспорт през март и септември"
.......................
Да не си помисли някой, че това се прави с предизборни цели, точно преди парламентарните и местните избори?
Dankol
Рейтинг: 781 НеутралноДо коментар [#10] от "acarid":
"Съгласен ли си да ти вдигнат цената на градския транспорт с 30% и защо не го предложите на кмета"
Предпочитам да ми вдигнат цената на билета, вместо да ме возят мен и децата ми 70 годишни автобусни шофьори, че няма кой друг да работи за тези пари!
Роси
Рейтинг: 7886 НеутралноПрез коя година. И защо през септември?
star bastun
Рейтинг: 2002 НеутралноЙорданка през септември няма да е кмет на София.
star bastun
Рейтинг: 2002 НеутралноДо коментар [#3] от "Dankol":
" 1500 лв. заплата!? "
Да , това е началната им заплата. С добавките , прослужени години и т.н стават три пъти повече от доцент в БАН.
tacheaux
Рейтинг: 4645 НеутралноНо това е бруто заплата. С удръжките за данъци и осигуровки, чисто получават с няколко стотин лева по-малко. Това е скандално ниска заплата за отговорния и изключително натоварен труд , който полагат. Да видим дали има синдикати , които да спретнат една стачка на градския транспорт в София.