А велоалея? Думата Велоалея в СОС е мръсна. Добре за трамвая, но защо по дяволите като се прави нов булевард не се направи хубава велоалея. подобно на Борис 3?
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
Другарката Фандъкова се осра с дивашко строителство в южните квартали, все още никой не пита от къде идват парите, докато политиците продължават да придобиват имоти на под пазарни цени!
До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Тцтцтц ама кофти! Па на тебе не ти стигна акъл да се докопаш барем до некоя гарсониерка там. За жълти стотинки залудо пишеш толкова години тука....баси експлоататорите са тия либерастчета. ХхХХХ
Малоумните кръстовища - тапи, и околните тесни улици като Ибсен са създадени за нуждите на Мола и всякакви сериозни ремонти ще им спрат потока от хора, за този МОЛ беше прекарано метрото предсрочно.
Libertarianism is just anarchy for rich people
За трамвая. Някой може ли да каже, защо трамвай, а не тролей. И двата са екологични по отношение само на захранване, но сравнени с шума? Отделно трасе, релси и т.н.
Вътрешният ринг ще минава на 50 м от клетката на слона в Зоопарка __________________ От 10г. доста животинки измряха от стрес от завишените децибели шум от строителството и силното замърсяване с прах от ремонтите, особено събота и неделя обсадата на зоопарка с бетоновози е доста пътна!
До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":Тцтцтц ама кофти! Па на тебе не ти стигна акъл да се докопаш барем до некоя гарсониерка там. За жълти стотинки залудо пишеш толкова години тука....баси експлоататорите са тия либерастчета.ХхХХХ
Споко, пиша си защото се забавлявам с либералните ентусиасти и това ми е хоби, имотите не са важни, особено за тези които си имат достатъчно и не гледат с добро око на брутални селтаци създаващи хаос!
До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":Пресен пример в Мусагеница. Продава общинска зелена площ и детска площадка на Блъсков, а след това му разрешава строежи върху тях. Мафия.
Герберугите са дали благословия за застрояване на стотици детски градинки, населението колкото е по-маргинализирано и бездетно, толкова по-радушно приема строителните предприемачи! Libertarianism is just anarchy for rich people
Все повече ми прави впечатление, че целта на сегашните ни градски управници правят всичко малоумно с цел населението да е в постоянен стрес. Пресен пример. По Симеоновско, на кръстовището на Семинарията, лявата лента за включване в "Никола Вапцаров" са и направили прясна прясна маркировка, която вече е и за напред в посока Семинарията. В момента всичките "изтребители" правят включване от нея в правата и постоянно е на косъм от катастрофа. Да не говорим пък, на колко места има стара хоризонтална маркировка, която показва едно а всъщност знаците и светофарите сочат друго.
"Осери София" - под този девиз ГЕРБерите успяха да доближат визията на София до средно индийски град, тотална неадекватност в СО, язък за почти дву милиардния бюджет на града всяка година. Наесен тая гербава чума трябва да бъде изрината от властта в общината, защото иначе ще има гарантиран регрес (за града) поне още 20 години...
До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
А не, не, за дивашкото строителство питайте баш-синия софиянец Софиянски и дружките му от ДСБ. Щото плановете на тия квартали са правени по негово време и даже още има неща дето се строят с разрешителни от ония времена - например безумния небостъргач в Лозенец.
Щото няма място, дори за тоя габарит е безумно трудно и скъпо да вземеш земята от собствениците. Пък какво остава за още 5 метра за алея + локално, както е на Борис3. Само за тоя "пробив" се съдят вече 10 години и даже в тоя габарит имаше драми - помните ли протестите дето ги организираха десебарките при разширяване на Каблешков до мола - щото булеварда минава на 20м от един стар блок?
Щото трамвая минава по обособено трасе и не виси в задръстване. И се свързва с други релси и може да се направи дълга линия без прекачване. Отделно е с доста по-висок капацитет а за тия квартали си е нужно.
Е нищо де, след няколко месеца ще дойдат нови, идеални управници и вече ще правят всичко за спокойствеито на населението. Е може и нишичко да не свърпат ама поне хората ще са спокойни!
Викате колко хубаво беше при Софиянски и да дойдат тия гербери и осерат града. Какви времена бяха - всяка десебарка като Малеева си въртеше заменки, по околовръстаното имаше труженички и може да ги позлваш докато висиш в едната лента щото движение нямаше. Какви времена господи.
ГЕРБ управлява София от 20 години, но пак някой друг им е виновен! Я кажи, че Софиянски и ДСБ (където Софиянски никога не е членувал) са виновни и за ремонта на Графа и на жълтите павета!
Като лъжеш какво ще постигнеш? Ще заблудиш мнякоя леля да гласува за вас ли? За Златен век в Лозенец, на чети. интересно, че гласуванията се случват през 2017 г. и малко след това гръмва скандалът с Апартамент гейт и как всички висши гербави функционери са намазали с евтини апартаменти от Артекс. случайност? ---- Казусът с небостъргача "Златен век" се появи след изменения на Закона за устройство на територията през 2017 г. Според измененията строителните разрешителни за такъв тип сгради бяха удължени от 5 на 10 години.
Я кой им даде първоначалното разрешение на тия измамници и кога? И дали това че продаваха апартамент със 75% отстъпка на иконата на умнокрасивизма Панов няма връзка с победите им в съдебните спорове с общината?
Софиянски поне закрепи положението. Живеех в София до 2001, беше тотална разруха, след това за няколко години работех извън страната. През 2013 се завърнах пак тук и разликата беше от небето до земята. Последните 4-5 години, София върви стремглаво надолу. Сегашните управници имат за цел да превърнат града в столицата на автомобилите. Всеки опит да е намали потока на автомобили се спира от СОС и кмета за да не би, някой с нов автомобил да се обиди, че не може да го видят как паркира в центъра на София. Всичките пък дребни тарикати, дето си накупиха апартаменти, на цени над това, което могат да си позволят, си паркират трошките в "зелените площи". Които пък не са зелени площи а кални пътеки. Изцяло мърлява работа! А контрол от страна на общината - НИКАКВА!
Какво положение бе - Софиянски подаде оставка в на оървата година на третия си мандат понеже беше толквоа некадърен и крадлив че докара безумна криза с боклука. Пакетираха го на големи бали, висеше с месеци в деретата между Младост и Дружба, разкарваха го по цялата държава. И само за сведение, 2013 вече беше кмет Фандъкова, Борисов стана кмет края на 2005'та!!
Това само доказва, че Фандъкова не става. Или се е изхабила или някой и дърпа конците. Така че, при всички положения няма вече място в управлението на София. Трябва да отбележим, че това само показва и факта, че управлението трябва да се сменя на 2 мандата, защото се ояждат с власт и почват да правят глупости.
Лъжльо сам казваш че процедурите са започнали преди 10 години. Та кой е бил кмет на Лозенец, тогава?
И какви за задълженията на кмета на Лозенец? Да не би малката община, да проектира и изгражда път, който е на територията на няколко общини. от Борис, през Черни връх, през Цариградско шосе, до Шипченски проход,
КОЙ е отговорен за проектирането и изграждането на този път преди 10 г. бе лъжльо?
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
А вече са измамници, след като се нагушиха с евтини апартаменти всички ваши функционери от РАБфак Цачева и онзи милиоционер с асансьора Цветанов, втори в ГРОБ до няколко по малки калинки, вече са измамници.
Панов не ми е никакъв. Ако има нещо що Каскета не го погне?
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
Какъв трамвай по "Каблешков"?! От "Овча купел" до бул. "България" дори не е е предвидено място за него. Целият участък ще трябва да се изработи наново.
10 месеца ще строят. Какво толкова ще строят, МОСТ!?
Трябваше да организират 2 етапа с временна настилка, за да се ползва максимално рано във времето.
Дано пуснат част от лентите предсрочно за ползване. Определено има нужда.
Определено ще има нужда от някаква линия по ГМ Димитров и новия булевард, която да е относително често. Дали тролей, дали ел. автобус. Ще свързва няколко квартала, няколко метра, а може и да разреди трафика по ГМ Димитров, току виж някои хора слезли от колите.
Кой има място или няма се решава на избори. Заповядайте есента във вашата секция да се изкажете. Но съм съгласен че след 2-3 мандата е време за смяна - хората персонализират проблемите и текушия кмет им става виновен за всички несгоди. Лошото е че винаги има вариант да случим на по-големи некадърници, както стана с Борисов и Киро и Кокорчо.
Викате ако хора от ГЕРБ се нагушат с евтини апартаменти е лошо ама ако Панов и жена му се нагушат е хубаво? И как очаквате да ги подгони Гешев като десебарките специално закриха специализирания съд и прокуратура за да не стават грешки. Както стана с крадливата кметица Иванчева или наскоро със Станиславова.
За трамвая. Някой може ли да каже, защо трамвай, а не тролей. И двата са екологични по отношение само на захранване, но сравнени с шума? Отделно трасе, релси и т.н.
Фандъкова колко нови трасета за тролеи е изградила - 0 милииона километра. Ще ви кажат някои, че ще пуснат електробуси, дето влачат батериите си, имат нужда от станции с високо напрежение за зареждане и технологично време за зареждане. Иначе стълбовете и контактната мрежа била проблем..
ха ха ха викаш ПП и ДБ са виновни за състоянето на София. Герб не са, след 18 години управлявали София. Добрееее!!!
Между другото платното в посока центъра на тунела в Люлин, за който много се хвалехте преди две седмици, тресе ужасно и вече е на вълни. Та толкова за вас, скоро няма да ви има и града ще си отдъхне.
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
О не, не, веселото започват едва сега. Досега десебарките плюеха всички и винаги другите им бяха виновни. Но есента като вземета властта ще бъдете в точно съшото положение, да сте виновни на всеки за всичко. И тогава ще се забавляваме с вас и вашите криви плочки, нагънат асфалт и т.н.
е то само там да е. герб мафията имат запазено място във всяка сесия на сос при раздаване на общински терени на приближени мафиоти за пране на пара. искаш теренче, я кихни на бойко борисов 500 000 и става. така че тая обслужвачка на мафията да си затваря устата и да изчезва с 200.
Какво пише - четох. Живея на "Каблешков" в посочения от мен участък и знам чудесно 2те платна с по 2 ленти всяка. Трамвай е невъзможно да се се пусне по тях. Да не говорим за преизграждането на моста над канала преди "Бъкстон".
И по-леко с обвиненията в лъжа, когато не си наясно с истината.
До коментар [#19] от "m17": Обособено трасе като го насечеш със светофари, пешеходни пътеки и други и забрави за висока съобщителна скорост. Необходимост от дълга линия без прекачване и висок капацитет се доказват с проучване на транспортните потребности, а не гледайки в тавана, както направиха с последния транспортен план на София, срещу скромните 3,2 млн.лева. И ако не знаеш, цитирам "Тъй като няма данни, транспортният план е направен на база 1300 (хиляда и триста) анкетирани по телефона. За София никой не знае кой, къде, кога, с какво и т. пътува. Така, че трасета, капацитети и, релси и др. ги пише само в старите руски книжки. Действителността е друга.
За всичките години, от както съм пълнолетен винаги съм гласувал. И в момента кмета на моят район е този, за който съм гласувал. Същото е и с депутата от моят избирателен район, за който съм гласувал с преференции. И на двамата им търся сметка.
А велоалея? Думата Велоалея в СОС е мръсна. Добре за трамвая, но защо по дяволите като се прави нов булевард не се направи хубава велоалея. подобно на Борис 3?
Аре стига с тея велоалеи - София не е равен град, в който да се кара колело ефективно, а и е претъпкан. Само се натоварва още повече инфраструтктурата с някакви досадници с месиански комплекс, кооито си мислят, че спасяват Земята, но пък не си правят труда да спазват предимството на пешеходицте.
Не е баш така, проучването на транспортните потоци за 3 линия на метрото примерно не са само въз основа на анкета а въз основа на плътност на населението в отделните квартали. Като са правени от международна форма по методология на ЕС и се изискваха за одобрение на субсидията. Има го в скайскрейпъра. Но сте прав че до скоро нямаше "реални" данни от наземния транспорт. В метрото има от първия ден но от трамвай, бусове нямаше. И конкретно последните 7 години нямаше защото поръчката за системата за таксуване беше обжалвана 4 пъти, 3 пъти беше отменяна, после дойде пандемия и едва миналата година беше завършена и тръгна. И от тогава има реални данни и даже се ползвали вече за оптимизиране на интервалите по линиите.
Напротив, съвсем си е възможно и даже е предвидено. Забелязвате ли как новите блокчета срешу Кауфланда са назад а отпред имат малки паркингчета? Паркинга на фармацевтичния склад също го няма в плана. После разширението е от дясно - рибката, будките, бесото изчезват. И на татък всичко до България. И да, моста над канала ще се разшири отново но поне сега е предвидено и няма да се бута сегашния, комуникациите отдолу също са предвидени.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#52] от "clint_eastwood":Ти за колело на ток чувал ли си, за тротинетка също ? Вече са по 1000 - 1500 лева нови. Отиваш на алеята на Цар борис 3 и гледаш. Колко много хора, ученици и деца се придвижват с колела и тротинетки. стотици са на час. Ако има инфраструктура ще се карат колела, ако няма ще висите в задръстването и ще псувате кмета, който и да е той, че има задрсътване. Авто талибаните сте винаги с предимство.
Даскалокметицата се изхожда за последно! Унищожителка на трамваите да върви на село да сади компири! По-некадърен кмет София не е имала в своята история. Иначе гошата като истинска гейбераска е майстор на на усвояването и на ремонта на ремонтите. Господи, дай сила на столичани да преживеят последните дни на това "кметуване" на това послушно недоразумение.
До коментар [#49] от "kopo":Напротив, съвсем си е възможно и даже е предвидено. Забелязвате ли как новите блокчета срешу Кауфланда са назад а отпред имат малки паркингчета? Паркинга на фармацевтичния склад също го няма в плана. После разширението е от дясно - рибката, будките, бесото изчезват. И на татък всичко до България. И да, моста над канала ще се разшири отново но поне сега е предвидено и няма да се бута сегашния, комуникациите отдолу също са предвидени.
Забелязал съм на какво отстояние се строят всички блокове по "Каблешков". Схващам каква е идеята. А че общината няма намерение да я осъществява скоро може да се види по моста над канала - построен отново покрай ремонта на учактъка от "Борис" до "Бъкстон" с ширина 4 ленти. Трамвайно трасе няма предвидено. Умилително е усърдрието, с което браните Фъндупкова и ГЕРБ, но няма полза.
Този пробив е обещан поне от първия мандат на Фандъкова, сигурно даже и на Борисов. Цялото чудо ще е ако се случи, още не вярвам, че наистина ще стане. Но както всяко нещо, което закъснее с 15 години, вече е абсолютно неадекватно на нуждите и ще направи огромна тапа на кръстовището с Черни връх, както вече отбелязаха другите коментари
Точно така, нещата се строят когато е необходимо и с отреден за това бюджет. А не се строят ей така, просто щото някога можело да се ползват и за друго. И да, общината "има намерение" да реализира трамвай но КОГА ше стане зависи от много, много други неща. Само за сведение, типични период за съдебни битки при отуждаване в София е 7 години. Т.е всички което виждате днес да се строи реално е отчуждено преди 7-10 години и до скоро е било заседнало в обжалвания. И това няма да се промени с никой кмет, даже може да стане по-зле ако няма опитен екип, който да движи процедурите.
Процедурата за ремонта на Монтевидео отне общо 8 години и 3 месеца - 7 години съд и 3 месеца строителство. Така че ако имате някакви забележки за скоростта, отправете ги към собственциите на парцелите и съда за бавната процедура.
Загорял автоталибан кръстовище на две нива сънува
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
ГЕРБ загрЕбиха достъа в държавата ,но в провинцията хората са още с рефлекса от соц.времената и вярват на всяка бащица. В София просто погрома е нагледен над 60% от проектите им Витошка,Графа ,НДК...тачащо метро,Шишман,жълти павета,великия завод за боклука отлаган 10 години,закрити трамвайни линии,осъдени за трасето до НДК,трамбвая по Борис.. всичко е близо до погром,провал им е очевиден и пълен!По-лошо София е управляване само във времето на ония който продаде водата от язовира,за да изучи отрочетов Лондон-Янчулев. Фандъкова е втората най-зле,макар че с толкова пари от Европа,защото тя беше кмет в началото на членството ни в ЕС и пари за проекти се изливаха на ангро,та имайки в предвид тези факти и ресурси може би тази е най-зле.Най-много срдства и бъдеще потрошени и с най-спорен резултат,особенно реалните и' втори и трети мандат силно пролича селското потекло на стопанката.Трябваше да си го спести а на нас ,но...По-зле щеше да бъде само другата селска другарка-Мая,че там нещата май са смертелни.
ГЕРБ загрЕбиха достъа в държавата ,но в провинцията хората са още с рефлекса от соц.времената и вярват на всяка бащица.В София просто погрома е нагледен над 60% от проектите имВитошка,Графа ,НДК...тачащо метро,Шишман,жълти павета,великия завод за боклука отлаган 10 години,закрити трамвайни линии,осъдени за трасето до НДК,трамбвая по Борис.. всичко е близо до погром,провал им е очевиден и пълен!По-лошо София е управляване само във времето на ония който продаде водата от язовира,за да изучи отрочетов Лондон-Янчулев.Фандъкова е втората най-зле,макар че с толкова пари от Европа,защото тя беше кмет в началото на членството ни в ЕС и пари за проекти се изливаха на ангро,та имайки в предвид тези факти и ресурси може би тази е най-зле.Най-много срдства и бъдеще потрошени и с най-спорен резултат,особенно реалните и' втори и трети мандат силно пролича селското потекло на стопанката.Трябваше да си го спести а на нас ,но...По-зле щеше да бъде само другата селска другарка-Мая,че там нещата май са смертелни.
До коментар [#54] от "m17": Бъркаш. Говориш за транспортно обслужване, пътникопоток по линия, интервали на движение и др.. А за транспортна мрежа и нови линии трябва да се знаят транспортните потребности (кой къде кога с какво иска да пътува и т.н.) Това никой не знае в София. Системата за таксуване отчита къде се качващ , но къде слизаш никой не знае, т.е. къде искам да пътувам. И онази беше международна форма, която гушна 3,2 милиона за транспортен план на София (обществен транспорт, автомобилно движение, паркиране, велосипедно и пешеходно движение), някъде да се използва този план? За екологията - шум. От статистически измервания (на 7 и 21 м) в София. Най шумен (много) е трамвайният транспорт, следван от автобусният, и тролебусният. Метрото беше най шумно в наземната му част, но му смениха бандажите и падна на последно място. Сега май трябват пак да ги сменят. А на трамвайте, лятно време като махнат капаците на компресорите (загряват) и става ад, но не от релсовият път. И ако си запознат, отговори за 3-та линия , какво ще правят с остатъците от покритието (графит?) на пантографите в затворените помещения на метростанциите? Стига толкова. Релси и пак релси. В колко градове в ЕС са останали трамвайте, освен за атракция. И кога най-после ще се направи пълно транспортно проучване на ТРАНСПОРТНИТЕ ПОТРЕБНОСТИ на населението, а не само отделни, откъслечни, непълни, целенасочени, аматьорски „проучвания“ и „преброявания“.
До коментар [#61] от "kopo":Точно така, нещата се строят когато е необходимо и с отреден за това бюджет. А не се строят ей така, просто щото някога можело да се ползват и за друго. И да, общината "има намерение" да реализира трамвай но КОГА ше стане зависи от много, много други неща. Само за сведение, типични период за съдебни битки при отуждаване в София е 7 години. Т.е всички което виждате днес да се строи реално е отчуждено преди 7-10 години и до скоро е било заседнало в обжалвания. И това няма да се промени с никой кмет, даже може да стане по-зле ако няма опитен екип, който да движи процедурите.
Точно така - общината има ясна визия какво трябва да на прави и затова ще го прави поне по 2 пъти. Задочник от ЮЗУ, назначен от вуйчо-гербер на нищонезначеща позиция в районно кметство ли сте?
До коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Аз съм последният дето ще защитава идиотката Фандъковица, но за цените на парцелите работата е на съда! Нали има държавен финансов контрол! Земята държавната и общинската трябва да се продават само след одобрение на финансовия контрол! Иначе ми е интересно защо Фандъковица и сие тормозят жителите на Бъкстон, Павлово и т.н.т. с трамвая? Решили да сменят трасето на метрото, щели да направят бърз трамвай. Е направиха го бързия трамвай, но само на една сравнително къса отсечка! Не знам колцина от нас ще бъдат живи докато доремонтират трасето на трамвая до Княжево... Защо Фандъковица и сиее не поснаха трамвай 5 от спирка еди коя си до площад Журналист? Е тях ги интересува какво може да се крадне...
Доста хора ще сме живи до ноевмри тази година, когато завършва ремонта на трасето на 5'цата. И само за сведение, трасето на петицата е част от мрежата и съвсем спокойно тамвая може да стигне до пл. журналист. Но не го прави щото няма нужда.
Глупости говорите, никъде никой не пита хората "докъде искате да пътувате" щото това е субективно и динамичко. Днес работя на едно място, утре на друго, това значи ли общината да смени трасето на трамвая заради мен? Затова се изследват транспортните потоци (въз основа на различните зони на града) и се планират и оптимизират по международна методология. И това е изикване за европроектите и стриктно се следва. И точно от системата за наблюдение на трафика се вадят метриките с които се замерва колко е ефективна системата.
Живот и здраве, скоро ще можем да се насладим на управлението на града от тия дето има "концепция" и знаят и могат всичко. Само дано не се окажат толкова крадливи като Иванчева, толкова кадърни като Станилова или толкова умни и красиви като Киро и Кокорчо.
До коментар [#71] от "kopo":Живот и здраве, скоро ще можем да се насладим на управлението на града от тия дето има "концепция" и знаят и могат всичко. Само дано не се окажат толкова крадливи като Иванчева, толкова кадърни като Станилова или толкова умни и красиви като Киро и Кокорчо.
До коментар [#74] от "m17": Глупости говорят (и вършат) в Столична община и такива "експерти" като теб. Това, че не знаеш къде се правят и защо ПЪЛНИ транспортни проучвания на ТРАНСПОРТНИТЕ ПОТРЕБНОСТИ не те прави експерт. Изследване на транспортни потоци се прави върху СЪЩЕСТВУВАЩИ линии и мрежа, а не за разкриване на нови. Като ти чета писането се питам - кой и къде си учил за пътнически превози, трафик, организация на движението, градско транспортно планиране или са самоук (като повечето от Транспортната комисия ). Мога и да ти пратя и 20-30 въпроса за градския транспорт и трафика на София и ако не ми отговориш вярно на 70%, ще ти завъртя една двойка и повече да не пишеш глупости по тези въпроси.
С тоя малумник най-добре изобщо не общувай. clint_eastwood е едно от най-тъпите парчета в "Дневник" и по подразбиране един озлобен плоскоземец. Виж кво му пише в подписа.
Е живот и здраве, ноември Бонев като стане кмет ще направи всякакви проучвания и специално ще пита "Софиянеца" от форума на дневник къде и как иска да пътува. И после ше му пусне трамвайна линия точно за него.
До коментар [#80] от "m17": Дали ще е той или друг, трябва да се питат професионалисти с доказан опит, а не самообявили се за „експерти“ неграмотници, които не знаят основни понятия и правила. Чел ли си доклада на Ян Гел , дето го размахваха от СО. От 90 страници, 80 страници са снимки от София и няма и една цифра. Да му пикая на фотоалбума. И не ползвам градски транспорт, а велосипед.
Наскоро минах от там, пълен смЕх е тоя "булевард"още от сега ми е ясно, че ще се ползва само по едно платно от спрели за малко и от двете страни. Градска магистрала май ес
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
han_kurbat
Рейтинг: 1612 Разстроено"Новото трасе на ул."Филип Кутев" ще минава досами оградата на Зоопарка, на 50-ина метра от клетките на слона, носорога и орлите."
Викам да блокирате трасето за още десетина лета по таз причина. Сандов, спиш ли??!!
Голяма Балига
Рейтинг: 1813 НеутралноА велоалея? Думата Велоалея в СОС е мръсна. Добре за трамвая, но защо по дяволите като се прави нов булевард не се направи хубава велоалея. подобно на Борис 3?
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.qid44693832
Рейтинг: 117 НеутралноАко кръстовището с Черни Връх не е на 2 нива, тапите ще останат
mkebg
Рейтинг: 951 НеутралноБраво на Фандъкова, браво на ПП ГЕРБ!
Победа!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4151 НеутралноДругарката Фандъкова се осра с дивашко строителство в южните квартали, все още никой не пита от къде идват парите, докато политиците продължават да придобиват имоти на под пазарни цени!
Libertarianism is just anarchy for rich peoplehan_kurbat
Рейтинг: 1612 ВеселоДо коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Тцтцтц ама кофти! Па на тебе не ти стигна акъл да се докопаш барем до некоя гарсониерка там. За жълти стотинки залудо пишеш толкова години тука....баси експлоататорите са тия либерастчета.
ХхХХХ
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4151 НеутралноМалоумните кръстовища - тапи, и околните тесни улици като Ибсен са създадени за нуждите на Мола и всякакви сериозни ремонти ще им спрат потока от хора, за този МОЛ беше прекарано метрото предсрочно. Libertarianism is just anarchy for rich people
Софианец
Рейтинг: 813 НеутралноДо коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Пресен пример в Мусагеница. Продава общинска зелена площ и детска площадка на Блъсков, а след това му разрешава строежи върху тях. Мафия.
Софианец
Рейтинг: 813 НеутралноЗа трамвая. Някой може ли да каже, защо трамвай, а не тролей. И двата са екологични по отношение само на захранване, но сравнени с шума? Отделно трасе, релси и т.н.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4151 НеутралноВътрешният ринг ще минава на 50 м от клетката на слона в Зоопарка
__________________
От 10г. доста животинки измряха от стрес от завишените децибели шум от строителството и силното замърсяване с прах от ремонтите, особено събота и неделя обсадата на зоопарка с бетоновози е доста пътна!
Споко, пиша си защото се забавлявам с либералните ентусиасти и това ми е хоби, имотите не са важни, особено за тези които си имат достатъчно и не гледат с добро око на брутални селтаци създаващи хаос!
Libertarianism is just anarchy for rich people
vtl53383951
Рейтинг: 261 НеутралноДо коментар [#2] от "Голяма Балига":
Разбира се че има, явно не си от София и не си минавал по новата част на Каблешков или България …
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4151 НеутралноГерберугите са дали благословия за застрояване на стотици детски градинки,
населението колкото е по-маргинализирано и бездетно, толкова по-радушно приема строителните предприемачи!
Libertarianism is just anarchy for rich people
хм
Рейтинг: 1867 Неутралнотолкова по герберски - първо осир@т, после "подробностите" като транспорт, канализация, зеленина ...
Голяма Балига
Рейтинг: 1813 НеутралноДо коментар [#11] от "vtl53383951":
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.Баш в София живея, но на Филип Кутев новата част от мола навътре към кв. Витоша няма велоалея.
А това че са сложили няколко пласмасови колчета да разделят платното, това не е велоалея. Неслучайно казах велоалея, като Борис 3.
dobrevk
Рейтинг: 196 НеутралноВсе повече ми прави впечатление, че целта на сегашните ни градски управници правят всичко малоумно с цел населението да е в постоянен стрес.
Пресен пример. По Симеоновско, на кръстовището на Семинарията, лявата лента за включване в "Никола Вапцаров" са и направили прясна прясна маркировка, която вече е и за напред в посока Семинарията.
В момента всичките "изтребители" правят включване от нея в правата и постоянно е на косъм от катастрофа.
Да не говорим пък, на колко места има стара хоризонтална маркировка, която показва едно а всъщност знаците и светофарите сочат друго.
geordgeo
Рейтинг: 1017 Разстроено"Осери София" - под този девиз ГЕРБерите успяха да доближат визията на София до средно индийски град, тотална неадекватност в СО, язък за почти дву милиардния бюджет на града всяка година. Наесен тая гербава чума трябва да бъде изрината от властта в общината, защото иначе ще има гарантиран регрес (за града) поне още 20 години...
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
А не, не, за дивашкото строителство питайте баш-синия софиянец Софиянски и дружките му от ДСБ. Щото плановете на тия квартали са правени по негово време и даже още има неща дето се строят с разрешителни от ония времена - например безумния небостъргач в Лозенец.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#14] от "Голяма Балига":
Щото няма място, дори за тоя габарит е безумно трудно и скъпо да вземеш земята от собствениците. Пък какво остава за още 5 метра за алея + локално, както е на Борис3. Само за тоя "пробив" се съдят вече 10 години и даже в тоя габарит имаше драми - помните ли протестите дето ги организираха десебарките при разширяване на Каблешков до мола - щото булеварда минава на 20м от един стар блок?
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#9] от "Софианец":
Щото трамвая минава по обособено трасе и не виси в задръстване. И се свързва с други релси и може да се направи дълга линия без прекачване. Отделно е с доста по-висок капацитет а за тия квартали си е нужно.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#15] от "dobrevk":
Е нищо де, след няколко месеца ще дойдат нови, идеални управници и вече ще правят всичко за спокойствеито на населението. Е може и нишичко да не свърпат ама поне хората ще са спокойни!
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#16] от "geordgeo":
Викате колко хубаво беше при Софиянски и да дойдат тия гербери и осерат града. Какви времена бяха - всяка десебарка като Малеева си въртеше заменки, по околовръстаното имаше труженички и може да ги позлваш докато висиш в едната лента щото движение нямаше. Какви времена господи.
vassilun
Рейтинг: 5257 НеутралноДо коментар [#17] от "m17":
ГЕРБ управлява София от 20 години, но пак някой друг им е виновен! Я кажи, че Софиянски и ДСБ (където Софиянски никога не е членувал) са виновни и за ремонта на Графа и на жълтите павета!
mesambria
Рейтинг: 1872 НеутралноУмнокрасивитета пак реве!
Голяма Балига
Рейтинг: 1813 НеутралноДо коментар [#18] от "m17":
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.То на вас гербавите винаги ви е скъпо, ами като крадете с г...за си как няма да е скъпо. Казах само велоалея, а не и локално.
Голяма Балига
Рейтинг: 1813 НеутралноДо коментар [#17] от "m17":
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.Като лъжеш какво ще постигнеш? Ще заблудиш мнякоя леля да гласува за вас ли?
За Златен век в Лозенец, на чети. интересно, че гласуванията се случват през 2017 г. и малко след това гръмва скандалът с Апартамент гейт и как всички висши гербави функционери са намазали с евтини апартаменти от Артекс. случайност?
----
Казусът с небостъргача "Златен век" се появи след изменения на Закона за устройство на територията през 2017 г. Според измененията строителните разрешителни за такъв тип сгради бяха удължени от 5 на 10 години.
https://fakti.bg/imoti/725203-shte-bade-li-uzakonen-nebostargachat-zlaten-vek
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#24] от "Голяма Балига":
Кмета на Лозенец от ГЕРБ ли е, какво наорави за 4 години по тая тема?!?
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#25] от "Голяма Балига":
Я кой им даде първоначалното разрешение на тия измамници и кога? И дали това че продаваха апартамент със 75% отстъпка на иконата на умнокрасивизма Панов няма връзка с победите им в съдебните спорове с общината?
dobrevk
Рейтинг: 196 НеутралноСофиянски поне закрепи положението. Живеех в София до 2001, беше тотална разруха, след това за няколко години работех извън страната. През 2013 се завърнах пак тук и разликата беше от небето до земята.
Последните 4-5 години, София върви стремглаво надолу. Сегашните управници имат за цел да превърнат града в столицата на автомобилите. Всеки опит да е намали потока на автомобили се спира от СОС и кмета за да не би, някой с нов автомобил да се обиди, че не може да го видят как паркира в центъра на София.
Всичките пък дребни тарикати, дето си накупиха апартаменти, на цени над това, което могат да си позволят, си паркират трошките в "зелените площи". Които пък не са зелени площи а кални пътеки.
Изцяло мърлява работа! А контрол от страна на общината - НИКАКВА!
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#22] от "vassilun":
А майката на Мелеева - основателка нна ДБ не беше ли от ДСБ че даже депутат от тяхната група?
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#28] от "dobrevk":
Какво положение бе - Софиянски подаде оставка в на оървата година на третия си мандат понеже беше толквоа некадърен и крадлив че докара безумна криза с боклука. Пакетираха го на големи бали, висеше с месеци в деретата между Младост и Дружба, разкарваха го по цялата държава. И само за сведение, 2013 вече беше кмет Фандъкова, Борисов стана кмет края на 2005'та!!
dobrevk
Рейтинг: 196 НеутралноДо коментар [#30] от "m17":
Това само доказва, че Фандъкова не става. Или се е изхабила или някой и дърпа конците.
Така че, при всички положения няма вече място в управлението на София.
Трябва да отбележим, че това само показва и факта, че управлението трябва да се сменя на 2 мандата, защото се ояждат с власт и почват да правят глупости.
Голяма Балига
Рейтинг: 1813 НеутралноДо коментар [#26] от "m17":
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.Лъжльо сам казваш че процедурите са започнали преди 10 години. Та кой е бил кмет на Лозенец, тогава?
И какви за задълженията на кмета на Лозенец? Да не би малката община, да проектира и изгражда път, който е на територията на няколко общини. от Борис, през Черни връх, през Цариградско шосе, до Шипченски проход,
КОЙ е отговорен за проектирането и изграждането на този път преди 10 г. бе лъжльо?
Голяма Балига
Рейтинг: 1813 НеутралноДо коментар [#27] от "m17":
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.А вече са измамници, след като се нагушиха с евтини апартаменти всички ваши функционери от РАБфак Цачева и онзи милиоционер с асансьора Цветанов, втори в ГРОБ до няколко по малки калинки, вече са измамници.
Панов не ми е никакъв. Ако има нещо що Каскета не го погне?
kopo
Рейтинг: 242 ВеселоКакъв трамвай по "Каблешков"?! От "Овча купел" до бул. "България" дори не е е предвидено място за него. Целият участък ще трябва да се изработи наново.
Тангра
Рейтинг: 869 Неутрално10 месеца ще строят. Какво толкова ще строят, МОСТ!?
Трябваше да организират 2 етапа с временна настилка, за да се ползва максимално рано във времето.
Дано пуснат част от лентите предсрочно за ползване. Определено има нужда.
Определено ще има нужда от някаква линия по ГМ Димитров и новия булевард, която да е относително често. Дали тролей, дали ел. автобус.
Ще свързва няколко квартала, няколко метра, а може и да разреди трафика по ГМ Димитров, току виж някои хора слезли от колите.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#34] от "kopo":
Предвидено е, вижте плана. Просто не са отчуждени имотите все още, всички тия паркинги и ламаринена будки дето ги виждате просто чакат багера.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#31] от "dobrevk":
Кой има място или няма се решава на избори. Заповядайте есента във вашата секция да се изкажете. Но съм съгласен че след 2-3 мандата е време за смяна - хората персонализират проблемите и текушия кмет им става виновен за всички несгоди. Лошото е че винаги има вариант да случим на по-големи некадърници, както стана с Борисов и Киро и Кокорчо.
Brasil
Рейтинг: 371 ВеселоОПГерп обещаха, че ще направят трамвай...ама друг път. :))))
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#33] от "Голяма Балига":
Викате ако хора от ГЕРБ се нагушат с евтини апартаменти е лошо ама ако Панов и жена му се нагушат е хубаво? И как очаквате да ги подгони Гешев като десебарките специално закриха специализирания съд и прокуратура за да не стават грешки. Както стана с крадливата кметица Иванчева или наскоро със Станиславова.
alx061154739
Рейтинг: 1292 НеутралноКолко нови трамвайни трасета е изградила Фандъкова? Май е 0 милиона километра!
han_kurbat
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#34] от "kopo":
Предвидено е и даже в статията го пише - чети и не лъжи!
alx061154739
Рейтинг: 1292 НеутралноФандъкова колко нови трасета за тролеи е изградила - 0 милииона километра. Ще ви кажат някои, че ще пуснат електробуси, дето влачат батериите си, имат нужда от станции с високо напрежение за зареждане и технологично време за зареждане. Иначе стълбовете и контактната мрежа била проблем..
хм
Рейтинг: 1867 ВеселоДо коментар [#25] от "Голяма Балига":
това е красноселския герберски лъжец на форума.
Голяма Балига
Рейтинг: 1813 НеутралноДо коментар [#43] от "хм":
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.ЗНам го много добре. Напъхл се е на някоя топла герберска службичка и сега цвърчи, че скоро може да излети като калинка оттам.
До коментар [#39] от "m17":
ха ха ха викаш ПП и ДБ са виновни за състоянето на София. Герб не са, след 18 години управлявали София. Добрееее!!!
Между другото платното в посока центъра на тунела в Люлин, за който много се хвалехте преди две седмици, тресе ужасно и вече е на вълни. Та толкова за вас, скоро няма да ви има и града ще си отдъхне.
Archer
Рейтинг: 1104 НеутралноДа сложат малко светофари, че борис руменов е ад.
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#44] от "Голяма Балига":
О не, не, веселото започват едва сега. Досега десебарките плюеха всички и винаги другите им бяха виновни. Но есента като вземета властта ще бъдете в точно съшото положение, да сте виновни на всеки за всичко. И тогава ще се забавляваме с вас и вашите криви плочки, нагънат асфалт и т.н.
mihail_p
Рейтинг: 1693 НеутралноДо коментар [#8] от "Софианец":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkе то само там да е.
герб мафията имат запазено
място във всяка сесия на сос
при раздаване на общински терени
на приближени мафиоти
за пране на пара. искаш теренче, я кихни
на бойко борисов 500 000 и става.
така че тая обслужвачка на мафията да си затваря устата
и да изчезва с 200.
mihail_p
Рейтинг: 1693 НеутралноДо коментар [#36] от "m17":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkабе я ни ми дрънкай глупости.
ясно ти е отчуждаването, като
на индианеца кат види ракета.
kopo
Рейтинг: 242 ВеселоКакво пише - четох. Живея на "Каблешков" в посочения от мен участък и знам чудесно 2те платна с по 2 ленти всяка. Трамвай е невъзможно да се се пусне по тях. Да не говорим за преизграждането на моста над канала преди "Бъкстон".
И по-леко с обвиненията в лъжа, когато не си наясно с истината.
Софианец
Рейтинг: 813 НеутралноДо коментар [#19] от "m17":
Обособено трасе като го насечеш със светофари, пешеходни пътеки и други и забрави за висока съобщителна скорост.
Необходимост от дълга линия без прекачване и висок капацитет се доказват с проучване на транспортните потребности, а не гледайки в тавана, както направиха с последния транспортен план на София, срещу скромните 3,2 млн.лева. И ако не знаеш, цитирам "Тъй като няма данни, транспортният план е направен на база 1300 (хиляда и триста) анкетирани по телефона. За София никой не знае кой, къде, кога, с какво и т. пътува. Така, че трасета, капацитети и, релси и др. ги пише само в старите руски книжки. Действителността е друга.
До коментар [#19] от "m17":
dobrevk
Рейтинг: 196 НеутралноДо коментар [#37] от "m17":
За всичките години, от както съм пълнолетен винаги съм гласувал.
И в момента кмета на моят район е този, за който съм гласувал.
Същото е и с депутата от моят избирателен район, за който съм гласувал с преференции. И на двамата им търся сметка.
clint_eastwood
Рейтинг: 758 НеутралноАре стига с тея велоалеи - София не е равен град, в който да се кара колело ефективно, а и е претъпкан. Само се натоварва още повече инфраструтктурата с някакви досадници с месиански комплекс, кооито си мислят, че спасяват Земята, но пък не си правят труда да спазват предимството на пешеходицте.
Голяма Балига
Рейтинг: 1813 НеутралноДо коментар [#52] от "clint_eastwood":
Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.Ти за колело на ток чувал ли си, за тротинетка също ? Вече са по 1000 - 1500 лева нови.
Отиваш на алеята на Цар борис 3 и гледаш. Колко много хора, ученици и деца се придвижват с колела и тротинетки. стотици са на час.
Ако има инфраструктура ще се карат колела, ако няма ще висите в задръстването и ще псувате кмета, който и да е той, че има задрсътване.
Авто талибаните сте винаги с предимство.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#50] от "Софианец":
Не е баш така, проучването на транспортните потоци за 3 линия на метрото примерно не са само въз основа на анкета а въз основа на плътност на населението в отделните квартали. Като са правени от международна форма по методология на ЕС и се изискваха за одобрение на субсидията. Има го в скайскрейпъра. Но сте прав че до скоро нямаше "реални" данни от наземния транспорт. В метрото има от първия ден но от трамвай, бусове нямаше. И конкретно последните 7 години нямаше защото поръчката за системата за таксуване беше обжалвана 4 пъти, 3 пъти беше отменяна, после дойде пандемия и едва миналата година беше завършена и тръгна. И от тогава има реални данни и даже се ползвали вече за оптимизиране на интервалите по линиите.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#51] от "dobrevk":
Браво, съвсем искрено браво за тази активна гражданска позиция.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#49] от "kopo":
Напротив, съвсем си е възможно и даже е предвидено. Забелязвате ли как новите блокчета срешу Кауфланда са назад а отпред имат малки паркингчета? Паркинга на фармацевтичния склад също го няма в плана. После разширението е от дясно - рибката, будките, бесото изчезват. И на татък всичко до България. И да, моста над канала ще се разшири отново но поне сега е предвидено и няма да се бута сегашния, комуникациите отдолу също са предвидени.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тангра
Рейтинг: 869 НеутралноЕко талибаните плащате ли данъци, или по традиция разполагате с парите и асфалта на другите.
v_dinchev
Рейтинг: 17 НеутралноДаскалокметицата се изхожда за последно!
Унищожителка на трамваите да върви на село да сади компири!
По-некадърен кмет София не е имала в своята история.
Иначе гошата като истинска гейбераска е майстор на на усвояването и на ремонта на ремонтите.
Господи, дай сила на столичани да преживеят последните дни на това "кметуване" на това послушно недоразумение.
v_dinchev
Рейтинг: 17 НеутралноДо коментар [#4] от "mkebg":
Победа на Куково лето!
Край на столичната фандъковщина!
kopo
Рейтинг: 242 НеутралноЗабелязал съм на какво отстояние се строят всички блокове по "Каблешков". Схващам каква е идеята.
А че общината няма намерение да я осъществява скоро може да се види по моста над канала - построен отново покрай ремонта на учактъка от "Борис" до "Бъкстон" с ширина 4 ленти. Трамвайно трасе няма предвидено.
Умилително е усърдрието, с което браните Фъндупкова и ГЕРБ, но няма полза.
silverman
Рейтинг: 686 НеутралноХубаво е да направят булеварда, но нека да се научат и да правят кръгови движения, а не светофари!
Манчо
Рейтинг: 3088 Гневнотрамваят засега се отлага
Мараба, С-ДС доносници!***************************************
Поредната груба грешка......просто не е за вярване....
tulup
Рейтинг: 2417 НеутралноТози пробив е обещан поне от първия мандат на Фандъкова, сигурно даже и на Борисов. Цялото чудо ще е ако се случи, още не вярвам, че наистина ще стане. Но както всяко нещо, което закъснее с 15 години, вече е абсолютно неадекватно на нуждите и ще направи огромна тапа на кръстовището с Черни връх, както вече отбелязаха другите коментари
Не ме търсете преди обядm17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#61] от "kopo":
Точно така, нещата се строят когато е необходимо и с отреден за това бюджет. А не се строят ей така, просто щото някога можело да се ползват и за друго. И да, общината "има намерение" да реализира трамвай но КОГА ше стане зависи от много, много други неща. Само за сведение, типични период за съдебни битки при отуждаване в София е 7 години. Т.е всички което виждате днес да се строи реално е отчуждено преди 7-10 години и до скоро е било заседнало в обжалвания. И това няма да се промени с никой кмет, даже може да стане по-зле ако няма опитен екип, който да движи процедурите.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#64] от "tulup":
Процедурата за ремонта на Монтевидео отне общо 8 години и 3 месеца - 7 години съд и 3 месеца строителство. Така че ако имате някакви забележки за скоростта, отправете ги към собственциите на парцелите и съда за бавната процедура.
cinik
Рейтинг: 2878 НеутралноЗагорял автоталибан кръстовище на две нива сънува „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Виктор Флоров
Рейтинг: 1406 НеутралноГЕРБ загрЕбиха достъа в държавата ,но в провинцията хората са още с рефлекса от соц.времената и вярват на всяка бащица.
В София просто погрома е нагледен над 60% от проектите им
Витошка,Графа ,НДК...тачащо метро,Шишман,жълти павета,великия завод за боклука отлаган 10 години,закрити трамвайни линии,осъдени за трасето до НДК,трамбвая по Борис.. всичко е близо до погром,провал им е очевиден и пълен!По-лошо София е управляване само във времето на ония който продаде водата от язовира,за да изучи отрочетов Лондон-Янчулев.
Фандъкова е втората най-зле,макар че с толкова пари от Европа,защото тя беше кмет в началото на членството ни в ЕС и пари за проекти се изливаха на ангро,та имайки в предвид тези факти и ресурси може би тази е най-зле.Най-много срдства и бъдеще потрошени и с най-спорен резултат,особенно реалните и' втори и трети мандат силно пролича селското потекло на стопанката.Трябваше да си го спести а на нас ,но...По-зле щеше да бъде само другата селска другарка-Мая,че там нещата май са смертелни.
хм
Рейтинг: 1867 Неутралнослед 20г в общината, герберските крадци ТЕПЪРВА теглят заем, за да оправели тротоарите!
няма такава държава просто - крадена отвсякъде, с нулеви защитни механизми срещу една проста организирана престъпна група, маскирана като партия!
Софианец
Рейтинг: 813 НеутралноДо коментар [#54] от "m17":
Бъркаш. Говориш за транспортно обслужване, пътникопоток по линия, интервали на движение и др.. А за транспортна мрежа и нови линии трябва да се знаят транспортните потребности (кой къде кога с какво иска да пътува и т.н.) Това никой не знае в София. Системата за таксуване отчита къде се качващ , но къде слизаш никой не знае, т.е. къде искам да пътувам.
И онази беше международна форма, която гушна 3,2 милиона за транспортен план на София (обществен транспорт, автомобилно движение, паркиране, велосипедно и пешеходно движение), някъде да се използва този план?
За екологията - шум. От статистически измервания (на 7 и 21 м) в София. Най шумен (много) е трамвайният транспорт, следван от автобусният, и тролебусният. Метрото беше най шумно в наземната му част, но му смениха бандажите и падна на последно място. Сега май трябват пак да ги сменят. А на трамвайте, лятно време като махнат капаците на компресорите (загряват) и става ад, но не от релсовият път.
И ако си запознат, отговори за 3-та линия , какво ще правят с остатъците от покритието (графит?) на пантографите в затворените помещения на метростанциите?
Стига толкова.
Релси и пак релси. В колко градове в ЕС са останали трамвайте, освен за атракция.
И кога най-после ще се направи пълно транспортно проучване на ТРАНСПОРТНИТЕ ПОТРЕБНОСТИ на населението, а не само отделни, откъслечни, непълни, целенасочени, аматьорски „проучвания“ и „преброявания“.
kopo
Рейтинг: 242 ВеселоТочно така - общината има ясна визия какво трябва да на прави и затова ще го прави поне по 2 пъти. Задочник от ЮЗУ, назначен от вуйчо-гербер на нищонезначеща позиция в районно кметство ли сте?
himler
Рейтинг: 666 НеутралноДо коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Аз съм последният дето ще защитава идиотката Фандъковица, но за цените на парцелите работата е на съда! Нали има държавен финансов контрол! Земята държавната и общинската трябва да се продават само след одобрение на финансовия контрол! Иначе ми е интересно защо Фандъковица и сие тормозят жителите на Бъкстон, Павлово и т.н.т. с трамвая? Решили да сменят трасето на метрото, щели да направят бърз трамвай. Е направиха го бързия трамвай, но само на една сравнително къса отсечка! Не знам колцина от нас ще бъдат живи докато доремонтират трасето на трамвая до Княжево... Защо Фандъковица и сиее не поснаха трамвай 5 от спирка еди коя си до площад Журналист? Е тях ги интересува какво може да се крадне...
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#72] от "himler":
Доста хора ще сме живи до ноевмри тази година, когато завършва ремонта на трасето на 5'цата. И само за сведение, трасето на петицата е част от мрежата и съвсем спокойно тамвая може да стигне до пл. журналист. Но не го прави щото няма нужда.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#70] от "Софианец":
Глупости говорите, никъде никой не пита хората "докъде искате да пътувате" щото това е субективно и динамичко. Днес работя на едно място, утре на друго, това значи ли общината да смени трасето на трамвая заради мен? Затова се изследват транспортните потоци (въз основа на различните зони на града) и се планират и оптимизират по международна методология. И това е изикване за европроектите и стриктно се следва. И точно от системата за наблюдение на трафика се вадят метриките с които се замерва колко е ефективна системата.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#71] от "kopo":
Живот и здраве, скоро ще можем да се насладим на управлението на града от тия дето има "концепция" и знаят и могат всичко. Само дано не се окажат толкова крадливи като Иванчева, толкова кадърни като Станилова или толкова умни и красиви като Киро и Кокорчо.
kopo
Рейтинг: 242 ВеселоА сравнение с Фъндупкова ще има ли?
Софианец
Рейтинг: 813 НеутралноДо коментар [#74] от "m17":
Глупости говорят (и вършат) в Столична община и такива "експерти" като теб. Това, че не знаеш къде се правят и защо ПЪЛНИ транспортни проучвания на ТРАНСПОРТНИТЕ ПОТРЕБНОСТИ не те прави експерт.
Изследване на транспортни потоци се прави върху СЪЩЕСТВУВАЩИ линии и мрежа, а не за разкриване на нови.
Като ти чета писането се питам - кой и къде си учил за пътнически превози, трафик, организация на движението, градско транспортно планиране или са самоук (като повечето от Транспортната комисия ).
Мога и да ти пратя и 20-30 въпроса за градския транспорт и трафика на София и ако не ми отговориш вярно на 70%, ще ти завъртя една двойка и повече да не пишеш глупости по тези въпроси.
Anоnуmous
Рейтинг: 1509 НеутралноДо коментар [#53] от "Голяма Балига":
С тоя малумник най-добре изобщо не общувай. clint_eastwood е едно от най-тъпите парчета в "Дневник" и по подразбиране един озлобен плоскоземец. Виж кво му пише в подписа.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#76] от "kopo":
Със сигурност, на по-следвашите избори гласоподавателите ще го направят.
m17
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#77] от "Софианец":
Е живот и здраве, ноември Бонев като стане кмет ще направи всякакви проучвания и специално ще пита "Софиянеца" от форума на дневник къде и как иска да пътува. И после ше му пусне трамвайна линия точно за него.
Софианец
Рейтинг: 813 НеутралноДо коментар [#80] от "m17":
Дали ще е той или друг, трябва да се питат професионалисти с доказан опит, а не самообявили се за „експерти“ неграмотници, които не знаят основни понятия и правила. Чел ли си доклада на Ян Гел , дето го размахваха от СО. От 90 страници, 80 страници са снимки от София и няма и една цифра. Да му пикая на фотоалбума. И не ползвам градски транспорт, а велосипед.
kopo
Рейтинг: 242 ЛюбопитноДо коментар [#79] от "m17":
Това ли новата партийна линия на тичквите? "Мъй верньомся , ама другия път!"
grigoo
Рейтинг: 594 НеутралноНаскоро минах от там, пълен смЕх е тоя "булевард"още от сега ми е ясно, че ще се ползва само по едно платно от спрели за малко и от двете страни. Градска магистрала май ес