Хайде вместо да убием скоростта по конкретен булевард, да се предприемат мерки по спазване на ЗДП винаги и навсякъде. Колко сложно е да се сложат камери и глобите да се налагат?
'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)
На бул. Гоце Делчев, преди бул. България има буслента и камери. Точно по една от камерите в буслентата всеки ден паркира джип с номер 4444. Пред игрална зала и офис за кредити - явно собственикът. Е, месеци наред общината и КАТ си го гледат в камерата и се почесват. А сигурно просто отиват на място, за да заменят. Те това е грижа за безопасността на движението...
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
В щата Алабама не можеш да караш с превръзка на очите. Аляска - на водачите се забранява да шофират със завързано куче на покрива на колата. Калифорния - забранено скачането от движещи се автомобили със скорост над 100км/час... Нещо може и от тук да приемат:)
За умрелите - или добро или нищо
За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
Майтап, майтап, ама лошите пътища намаляват жертвите по пътищата сигурно в пъти. Представи си качествено направени пътища без дупки в комбинация с всички тия комплексирани джигити...
Просто да започнат да гепят не по 40-50%, а направо 100% от парите за ремонти. Голям гъзар и малко кретенче не можеш да ги уплашиш със светофари, "легнали полицаи", и др. подобни. Баш изродите, като Семерджиев, с нищо не можеш да ги уплашиш. Но по правило тези много треперят за колите си, дупки и неравности могат да спасят много човешки животи.
Вместо да мислят как да увеличат скоростта по основните артерии, тя милата и сродните ѝ креатури мислят как да сложат препятствия на булеварди с по 6 ленти. Следващият път пак гласувайте за някоя такава овца, която чака партийният ѝ шеф да ѝ казва кога, на кого, какво, колко. А пък вие чакайте тя да направи нещо смислено за вас.
Пак някакви обещания и т.н... Често гледам патрулни полицаи в Щатите, дебнат и ако засекат някой, който прави нарушение, направо го погват и му дават знаци да спре. Ако не спре, става голямо преследване. Ако в България се въведе неща подобно, всеки втори случай да успеят да глобят или накажат, ще има ефект. Когато знаеш, че ще трябва да се обясняваш, дори и да си голяма клечка, все пак ще има някакъв превантивен ефект.
С тъпотия, смешната патица (фън дък) е куха като теб.
Song: https://www.youtube.com/watch?v=hL8ntC9IkdY - LOVE IT 🎉🎉🎉 orc meat to the BBQ!
Remind: https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/
Кръгови на всеки 200-300 метра по-националните улици и много камери. Това лично мен ме респектира когато карам в Франция например, като слушам местните също се съобразяват, че фишовете им пристигат бързо и снимачките прикрепени за да няма начин да шмекеруване!
"It's better to be on the dock, wishing you were on the lake, than to be on the lake, wishing you were on the dock"
Но ! За направата на тези кръгови в Франция се носят легенди за корупция преди години по времето на Саркози. Едно кръгово може да погълне милиони, с разни модерни арт инсталации, озеленяване, фонтани и какво ли не. Та у нас има още как да са креативни нашите стопани.
"It's better to be on the dock, wishing you were on the lake, than to be on the lake, wishing you were on the dock"
А на останалите булеварди и улици ще ограничават ли скоростта или само на булевард "Сливница"? Герберски мерки, нулев резултат, вече 12 години съсипват България.
- Ако се направи както трябва, в смисъл, за да ги преодолееш да трябва да превключиш на първа скорост, ще свършат работа. Ако ги направят както обикновено, единственият ефект ще е, че при преминаване с над 100 км/ч може да си разлееш кафето. Напр. тези на Ломско шосе аз ги преминавам без изобщо да намалявам скоростта си - пълна пародия. Някои дори казват, че на "неравностите" асфалтът е най-гладък и дори ускоряват при тях.
Обратните обратно в учебниците по психиатрия! Не на ЛГБТИК+ цензурата!
Един елементарен ход ще реши всичко - тъпите герберунгели да си направите колективно сепуко и да се пръждосвате обратно в клоаката, която ви е изсрала!
- Като онова на 4-ти км ли? Там си минаваш с над 100 км/ч като стой та гледай. А пък има пешеходни пътеки на изходите, които никой шофьор не забелязва. Айде не!
Обратните обратно в учебниците по психиатрия! Не на ЛГБТИК+ цензурата!
В това време председателят на СОС реши да излезе от пленарната зала за изявление пред медиите. _________________ Аз пак да се повторя,че Данчето по-рядко ме чете ме чете :
Общинския съвет трябва да направи бул. Сливница проходима пътна артерия с подлези,надлези,кръгови и пасерелки както е с бул,Цариградско,България, Яворов и т.н. със скорост 70-80км/ч. Всеки загубени 20-30мин на ден за гражданите и бизнеса в задръствания са тонове въглеродни емисии, токсини изпарения и фини прахови частици за жителите на София и милиарди загуби за бизнеса + милиарди разходи за раковите и белодробни болници .
Бахти кретените майна - като има дупки и кръпки, що не е ремонтирано, като е гладко и равно, било като писта?! Ами те булевардите ТРЯБВА да са като писта, това им е идеята. Което не значи да се кара по тях като на писта, значи само НОРМАЛНИТЕ шофьори да могат да карат спокойно и комфортно, а не само газ-спирачка.
Да поясня, да не би някой да ме разбере грешно - не защитавам изобщо "герберските ремонти", които са няква трагикомедия. Но се дразня адски много на такива "инициативи" нов прав равен път дай да му турим насила бабуни, че да стане пак разбит, както си е бил преди.
Научете се най-сетне, че катастрофите у нас не са от "прекалено хубави" пътища, а са от малоумни шофьори, които като бройка са 1-2% от всички, ама те са тия, които ни дразнят всеки ден по пътищата. Само че контролът и "превъзпитаването" на черните овце сред шофьорите изисква големи усилия от много институции, и то постоянни, ежедневни.
Далеч по лесно е да пльокнеш еднократно половин самосвал асфалт за бабунки - и си готов, чиста работа. Само дето ако някой мине със 150 км/ч през бабуната ПАК ще пребие хора, щото ще изхвърчи от пътя, и тва че в допълнение ще си потроши и колата минавайки през бабуната, не е утеха за никой, най-малко пък за жертвите.
Хубаво, ама къде беше номенклатурската кметица пазителница на МОЧА, всичките безчет ГЕРБ номенклатурски мандата!?
Къде бе частно регистрирана московчанката от Самоков, преди Официално, като Столичанка, Столична кметица водица ненапита, на ул. Московска? Ще ви кажем.
В "Модерно предградие", с улички като "Ростов на Дон", без канализация. Без, без, но предградие Модерно разположено край бул. Сливница и още един, от и до Обеля.
Къде беше МОЧА московчанката самоковчанка през Всичкото време, та Не разбра: бул. Сливница, освен Всичко друго, е Международно Шосе?
Импийчнете Престъпната московчанка вместе с Престъпен Гешев!
Сега е Времето.
"Фандъкова ще налага мерки за убиване на скоростта по бул. "Сливница""
Тъпата учительница от Самоков. Явно ще трябва да умрат по минимум двама души на улица в София, че да се ограничи скоростта. Има градски магистрали, но те са си магистрали - нямат достъп до тях пешеходци, кучета и котки. В София няма такива пътища и да се твърди, че трябва да има високоскоростни булеварди, насред града, където има и пешеходни пътеки, е направо абсурдно. На Черни връх няма легнали полицаи и не е ясно каква е ролята на островите - нвероятно пешеходците да притичват и да си мислят, че на острова са защитени от малоумници, които са решили, че могат да карат със 120, че повече. Само легнали полицаи в целия град, та който е мераклия да се влачи из града с 30, добре. Който не ще, да ходи пеш или след като я няма ТКП да му забрани да ползва метрото, да го ползва.
Кръговите кръстовища няма да помогнат. Отиди на което и да е кръгово в София и ще видиш, че Ганьо хич не е наясно с правилата за минаване през такъв тип кръстовище. Масово се кара по права линия и това е.
Тъпата и безсмислена агенция за безопасност на движението би трябвало да инициира кампания по ограмотяване на шофьорите с клипове по националните телевизии - как се минава и как не през кръгово.
До коментар [#36] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи": —————— Общинския съвет трябва да направи бул. Сливница проходима пътна артерия с подлези,надлези,кръгови и пасерелки както е с бул,Цариградско,България, Яворов и т.н. със скорост 70-80км/ч. ——————
Трябва, но тази работа приключи с идиотския ремонт на Лъвов мост. Вместо да направят транзитен булевард в коритото на реката от сточна гара до опълченска, Фандъкова направи безсмисления тунел.
Супер, продължавам да чакам да умре някой, за да има същото и на Цар Борис, Черни връх и т.н. А, да, на Черни връх умряха две жени, но продължава да не е обезопасен...
Фандъкова, да сложи ограничителни 30 км/ч на всеки булевард и улица - така ще се спасят човешки животи. При нарушения да има такива яки глоби, че свят да му се завие на всеки "Фитипалди" по пътищата. На Българина - това му трябва - да му "бъркаш" в джоба - от това разбира - не от правила и закони!!!! Ако не започне да сипе чували с пари от глоби - няма да се оправи!
Прочитайки заглавието "Фандъкова ще налага мерки за убиване на скоростта по бул. "Сливница", веднага си спомням следното. Преди около 6 години софийска община, вече с мнозинство на ГЕБР и с кмет Фандъкова, беше поканила датския урбанист Ян Геел като авторитетна фигура, от чието мнение за развитието на София столичната управа сякаш живо се интересуваше. Беше издадена на български и негова книга, в която той излага разбиранията си за това какви трябва да бъдат гардовете по света, даже големите. Заглавието й е "Градове за хората". То е антитеза на другото къде явно формулирано, къде недоизказано разбиране у много хора, че градовете са повече места, където трябва да бъде улеснявано автомобилното движение. Авторът убедително съпоставя в книгата си тези алтернативи и ги илюстрира с много красноречиви кадри, показващи както градски пешеходни зони в паркове и подобни на парк пространства, така и градове, в които царува автомобилът, било в движение, било като паркиарана ценнност. Доверчивият наблюдател тогава можеше да се помисли, че столичната администрация наистина се е загрижила за проблемите на София, от които автомобилната доминация безспорно има водешщо място. Изминаха 5-6 години и се видя, че това е било имитиране на дейност и на добри намерения. Оттогава насетне проблемът с автомобилите стана още по-наболял, да не говорим за тежките катастрофи, които напоследък правят още по-мрачна картината на столичното движение и по-общо, на живота в София. Та, като чета, че Фандъкова ще налага мерки за убиване на скоростта, си мисля, какъв пример е това за тесен мироглед и невероятно влечение към имитация. Имитация на работа, на смисъл, на отговорност.
Глупости, направо всеки понеделник масови екзекуции и за 6 месеца сме си решили проблема с "Не си ти човека, дето ще ми каже къде да карам."
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Гошо Вкаров
Рейтинг: 1674 ЛюбопитноШа требат мноо легнали полицаики,за да спрат джигитите!💋👧🐵🥳🤡👍
Много съм простdoctor.no
Рейтинг: 2901 НеутралноЕгати гнусния отпадак е тая, що народа изтрепа
Гошо Вкаров
Рейтинг: 1674 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Шарл Атани":
Много съм простИ да допълня,полицаиките да са фенове на добрите сили.💋👧🐵🥳🤡👍
Гошо Вкаров
Рейтинг: 1674 ЛюбопитноНончо,с кво ги трепе Фандъчката?🙉🐵🤡🐵🙉 Много съм прост
kilgore
Рейтинг: 471 ГневноХайде вместо да убием скоростта по конкретен булевард, да се предприемат мерки по спазване на ЗДП винаги и навсякъде.
'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)Колко сложно е да се сложат камери и глобите да се налагат?
jazzdevil
Рейтинг: 1850 ГневноАйде още фуражки за да спират и пускат надрусаните и пияните на мотика келеши.
gun
Рейтинг: 569 НеутралноНа бул. Гоце Делчев, преди бул. България има буслента и камери. Точно по една от камерите в буслентата всеки ден паркира джип с номер 4444. Пред игрална зала и офис за кредити - явно собственикът. Е, месеци наред общината и КАТ си го гледат в камерата и се почесват. А сигурно просто отиват на място, за да заменят. Те това е грижа за безопасността на движението...
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!danvan
Рейтинг: 1249 НеутралноМног рано бе Данче, що не изчакаш за още 100-тина човека барем да дадат фира?
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satgun
Рейтинг: 569 НеутралноИмах предвид Под камерата. И да заменят. Ама Гугъл не я знае тази дума. За разлика от КАТ.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!gun
Рейтинг: 569 НеутралноЗАХЛЕБЯТ!!!
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!danvan
Рейтинг: 1249 НеутралноБоклуци-ГЕРБ 🐵
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatГерберастията е диагноза
Рейтинг: 1091 НеутралноАре стига глупости.
"Румен Радев е последното спасение на България" Б.Борисов, 2023 г.Гербидж-боклуци, МАХАЙТЕ СЕ!
Yard
Рейтинг: 1715 ЛюбопитноКолко глоби са ефективно наложени за превишена скорост в София? Т.е. хванати, глобени и глобата е събрана? 0? 1? 2?
petrow1973
Рейтинг: 1405 ВеселоВ щата Алабама не можеш да караш с превръзка на очите.
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)Аляска - на водачите се забранява да шофират със завързано куче на покрива на колата.
Калифорния - забранено скачането от движещи се автомобили със скорост над 100км/час...
Нещо може и от тук да приемат:)
Кортик
Рейтинг: 2695 НеутралноНа първо време отмяна на мигащите жълти светлини през ношта! Откачалките карат с огромна скорост.
Червена линия, червен картонtulup
Рейтинг: 1398 НеутралноДа направи един ремонт и вече няма да може да се вдига над 20 без да си потрошиш колата
Не ме търсете преди обядYard
Рейтинг: 1715 НеутралноДо коментар [#16] от "tulup":
Майтап, майтап, ама лошите пътища намаляват жертвите по пътищата сигурно в пъти.
Представи си качествено направени пътища без дупки в комбинация с всички тия комплексирани джигити...
Роси
Рейтинг: 6720 НеутралноФандъкова от 14 години е кмет, сега се сетила.
Yotce
Рейтинг: 1667 НеутралноПросто да започнат да гепят не по 40-50%, а направо 100% от парите за ремонти.
Голям гъзар и малко кретенче не можеш да ги уплашиш със светофари, "легнали полицаи", и др. подобни.
Баш изродите, като Семерджиев, с нищо не можеш да ги уплашиш.
Но по правило тези много треперят за колите си, дупки и неравности могат да спасят много човешки животи.
Smoke
Рейтинг: 602 НеутралноВместо да мислят как да увеличат скоростта по основните артерии, тя милата и сродните ѝ креатури мислят как да сложат препятствия на булеварди с по 6 ленти. Следващият път пак гласувайте за някоя такава овца, която чака партийният ѝ шеф да ѝ казва кога, на кого, какво, колко. А пък вие чакайте тя да направи нещо смислено за вас.
troi
Рейтинг: 606 НеутралноПак някакви обещания и т.н...
забавление и приключениеЧесто гледам патрулни полицаи в Щатите, дебнат и ако засекат някой, който прави нарушение, направо го погват и му дават знаци да спре. Ако не спре, става голямо преследване. Ако в България се въведе неща подобно, всеки втори случай да успеят да глобят или накажат, ще има ефект. Когато знаеш, че ще трябва да се обясняваш, дори и да си голяма клечка, все пак ще има някакъв превантивен ефект.
Матрял
Рейтинг: 123 НеутралноС тъпотия, смешната патица (фън дък) е куха като теб. Song: https://www.youtube.com/watch?v=hL8ntC9IkdY - LOVE IT 🎉🎉🎉 orc meat to the BBQ! Remind: https://www.dnevnik.bg/analizi/2012/12/24/1975054_da_se_publikuva_pod_post_nomer_3nastroenieto_-/
duciel
Рейтинг: 530 НеутралноКръгови на всеки 200-300 метра по-националните улици и много камери. Това лично мен ме респектира когато карам в Франция например, като слушам местните също се съобразяват, че фишовете им пристигат бързо и снимачките прикрепени за да няма начин да шмекеруване!
"It's better to be on the dock, wishing you were on the lake, than to be on the lake, wishing you were on the dock"duciel
Рейтинг: 530 ЛюбопитноНо ! За направата на тези кръгови в Франция се носят легенди за корупция преди години по времето на Саркози. Едно кръгово може да погълне милиони, с разни модерни арт инсталации, озеленяване, фонтани и какво ли не. Та у нас има още как да са креативни нашите стопани.
"It's better to be on the dock, wishing you were on the lake, than to be on the lake, wishing you were on the dock"Още от същото
Рейтинг: 1834 НеутралноНека за миг предположим, че фън дък реши проблемите по Сливница.
Сериозно ли?А кокво ще се случва по останалите софийски улици? А в другите населени места?
taratanki
Рейтинг: 849 НеутралноОткачалките ще минават на червено.
хм
Рейтинг: 1508 Неутралнов моя квартал и да искаш да бързаш, няма как.
гербиджа се е погрижил.
Uprsport
Рейтинг: 2546 НеутралноА на останалите булеварди и улици ще ограничават ли скоростта или само на булевард "Сливница"? Герберски мерки, нулев резултат, вече 12 години съсипват България.
patience
Рейтинг: 219 Неутралноискам и на околовръсното, всеки ден се прибирам от кръговото на черни връх до младост и няма да ви казвам как се изпреварва
keen
Рейтинг: 945 Неутрално- Ако се направи както трябва, в смисъл, за да ги преодолееш да трябва да превключиш на първа скорост, ще свършат работа.
Ако ги направят както обикновено, единственият ефект ще е, че при преминаване с над 100 км/ч може да си разлееш кафето. Напр. тези на Ломско шосе аз ги преминавам без изобщо да намалявам скоростта си - пълна пародия. Някои дори казват, че на "неравностите" асфалтът е най-гладък и дори ускоряват при тях. Обратните обратно в учебниците по психиатрия! Не на ЛГБТИК+ цензурата!
Изобличител
Рейтинг: 986 НеутралноЕдин елементарен ход ще реши всичко - кръгови кръстовища.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).osando
Рейтинг: 1826 Неутралноа не е ли по-лесно, евтино и ефективно просто да си се върнете
.................... по родните места, начело с фандъка и тиквата! Подпис: (не се чете)
Софианец
Рейтинг: 591 НеутралноСетила се Мара да се побара. Айде марш ...
Антирашистки Октопод
Рейтинг: 182 НеутралноДо коментар [#31] от "Изобличител":
Един елементарен ход ще реши всичко - тъпите герберунгели да си направите колективно сепуко и да се пръждосвате обратно в клоаката, която ви е изсрала!
keen
Рейтинг: 945 Неутрално- Като онова на 4-ти км ли? Там си минаваш с над 100 км/ч като стой та гледай. А пък има пешеходни пътеки на изходите, които никой шофьор не забелязва.
Айде не! Обратните обратно в учебниците по психиатрия! Не на ЛГБТИК+ цензурата!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2960 НеутралноВ това време председателят на СОС реши да излезе от пленарната зала за изявление пред медиите.
Libertarianism is just anarchy for rich people_________________
Аз пак да се повторя,че Данчето по-рядко ме чете ме чете :
Общинския съвет трябва да направи бул. Сливница проходима пътна артерия с подлези,надлези,кръгови и пасерелки както е с бул,Цариградско,България, Яворов и т.н. със скорост 70-80км/ч.
Всеки загубени 20-30мин на ден за гражданите и бизнеса в задръствания са тонове въглеродни емисии, токсини изпарения и фини прахови частици за жителите на София и милиарди загуби за бизнеса + милиарди разходи за раковите и белодробни болници .
Mike
Рейтинг: 1210 НеутралноБахти кретените майна - като има дупки и кръпки, що не е ремонтирано, като е гладко и равно, било като писта?! Ами те булевардите ТРЯБВА да са като писта, това им е идеята. Което не значи да се кара по тях като на писта, значи само НОРМАЛНИТЕ шофьори да могат да карат спокойно и комфортно, а не само газ-спирачка.
Да поясня, да не би някой да ме разбере грешно - не защитавам изобщо "герберските ремонти", които са няква трагикомедия. Но се дразня адски много на такива "инициативи" нов прав равен път дай да му турим насила бабуни, че да стане пак разбит, както си е бил преди.
Научете се най-сетне, че катастрофите у нас не са от "прекалено хубави" пътища, а са от малоумни шофьори, които като бройка са 1-2% от всички, ама те са тия, които ни дразнят всеки ден по пътищата. Само че контролът и "превъзпитаването" на черните овце сред шофьорите изисква големи усилия от много институции, и то постоянни, ежедневни.
Далеч по лесно е да пльокнеш еднократно половин самосвал асфалт за бабунки - и си готов, чиста работа. Само дето ако някой мине със 150 км/ч през бабуната ПАК ще пребие хора, щото ще изхвърчи от пътя, и тва че в допълнение ще си потроши и колата минавайки през бабуната, не е утеха за никой, най-малко пък за жертвите.
dnevnikar
Рейтинг: 4032 НеутралноUNITED EU UNION
Хубаво, ама къде беше
номенклатурската кметица пазителница на МОЧА,
всичките безчет ГЕРБ номенклатурски мандата!?
Къде бе частно регистрирана московчанката от Самоков,
преди Официално, като Столичанка, Столична кметица
водица ненапита, на ул. Московска?
Ще ви кажем.
В "Модерно предградие", с улички като "Ростов на Дон",
без канализация.
Без, без, но предградие Модерно разположено край
бул. Сливница и още един, от и до Обеля.
Къде беше МОЧА московчанката самоковчанка
през Всичкото време, та Не разбра:
бул. Сливница, освен Всичко друго, е Международно Шосе?
Импийчнете Престъпната московчанка
вместе с Престъпен Гешев!
Сега е Времето.
"Фандъкова ще налага мерки за убиване на скоростта
по бул. "Сливница""
potrebitelll
Рейтинг: 910 НеутралноТъпата учительница от Самоков. Явно ще трябва да умрат по минимум двама души на улица в София, че да се ограничи скоростта. Има градски магистрали, но те са си магистрали - нямат достъп до тях пешеходци, кучета и котки. В София няма такива пътища и да се твърди, че трябва да има високоскоростни булеварди, насред града, където има и пешеходни пътеки, е направо абсурдно. На Черни връх няма легнали полицаи и не е ясно каква е ролята на островите - нвероятно пешеходците да притичват и да си мислят, че на острова са защитени от малоумници, които са решили, че могат да карат със 120, че повече. Само легнали полицаи в целия град, та който е мераклия да се влачи из града с 30, добре. Който не ще, да ходи пеш или след като я няма ТКП да му забрани да ползва метрото, да го ползва.
не мога да коментирам, без да обиждамxgw06535068
Рейтинг: 1040 НеутралноКамера, 30 км превишена скорост, една година в затвора.
Толкова ли е сложно?
мики маус
Рейтинг: 2556 НеутралноДо коментар [#23] от "duciel":
Кръговите кръстовища няма да помогнат.
Отиди на което и да е кръгово в София и ще видиш, че Ганьо хич не е наясно с правилата за минаване през такъв тип кръстовище.
Масово се кара по права линия и това е.
Тъпата и безсмислена агенция за безопасност на движението би трябвало да инициира кампания по ограмотяване на шофьорите с клипове по националните телевизии - как се минава и как не през кръгово.
мики маус
Рейтинг: 2556 НеутралноДо коментар [#36] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
——————
Общинския съвет трябва да направи бул. Сливница проходима пътна артерия с подлези,надлези,кръгови и пасерелки както е с бул,Цариградско,България, Яворов и т.н. със скорост 70-80км/ч.
——————
Трябва, но тази работа приключи с идиотския ремонт на Лъвов мост. Вместо да направят транзитен булевард в коритото на реката от сточна гара до опълченска, Фандъкова направи безсмисления тунел.
tlr33621309
Рейтинг: 151 Неутралноза да пазят учителката за това и охрана си има общинска полиция
Всичко, което може да се яде е обект на власттаclint_eastwood
Рейтинг: 791 НеутралноСупер, продължавам да чакам да умре някой, за да има същото и на Цар Борис, Черни връх и т.н. А, да, на Черни връх умряха две жени, но продължава да не е обезопасен...
hfp421106057
Рейтинг: 174 НеутралноПСП с поредната изцепка. Абе махнете се от управлението и нещата лека полека имат шанс да се наредят.
lrj56715531
Рейтинг: 109 НеутралноФандъкова, да сложи ограничителни 30 км/ч на всеки булевард и улица -
така ще се спасят човешки животи.
При нарушения да има такива яки глоби,
че свят да му се завие на всеки "Фитипалди" по пътищата.
На Българина - това му трябва - да му "бъркаш" в джоба - от това разбира
- не от правила и закони!!!!
Ако не започне да сипе чували с пари от глоби - няма да се оправи!
waldmeister
Рейтинг: 272 НеутралноПрочитайки заглавието "Фандъкова ще налага мерки за убиване на скоростта по бул. "Сливница", веднага си спомням следното.
waldmeisterПреди около 6 години софийска община, вече с мнозинство на ГЕБР и с кмет Фандъкова, беше поканила датския урбанист Ян Геел като авторитетна фигура, от чието мнение за развитието на София столичната управа сякаш живо се интересуваше.
Беше издадена на български и негова книга, в която той излага разбиранията си за това какви трябва да бъдат гардовете по света, даже големите. Заглавието й е "Градове за хората". То е антитеза на другото къде явно формулирано, къде недоизказано разбиране у много хора, че градовете са повече места, където трябва да бъде улеснявано автомобилното движение. Авторът убедително съпоставя в книгата си тези алтернативи и ги илюстрира с много красноречиви кадри, показващи както градски пешеходни зони в паркове и подобни на парк пространства, така и градове, в които царува автомобилът, било в движение, било като паркиарана ценнност.
Доверчивият наблюдател тогава можеше да се помисли, че столичната администрация наистина се е загрижила за проблемите на София, от които автомобилната доминация безспорно има водешщо място. Изминаха 5-6 години и се видя, че това е било имитиране на дейност и на добри намерения. Оттогава насетне проблемът с автомобилите стана още по-наболял, да не говорим за тежките катастрофи, които напоследък правят още по-мрачна картината на столичното движение и по-общо, на живота в София.
Та, като чета, че Фандъкова ще налага мерки за убиване на скоростта, си мисля, какъв пример е това за тесен мироглед и невероятно влечение към имитация.
Имитация на работа, на смисъл, на отговорност.
Lee Gier
Рейтинг: 1227 НеутралноКараджов, сложи в кавички Убиване, иначе убиваш литературата.
Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.Lee Gier
Рейтинг: 1227 НеутралноГлупости, направо всеки понеделник масови екзекуции и за 6 месеца сме си решили проблема с "Не си ти човека, дето ще ми каже къде да карам." Нямам време за подлости - с много други неща съм зает.