" бусчетата се возят предимно хора, които имат време и не бързат - предимно майки с малки деца." - амчи, ТО идилия, рахат дето МУ викат, за което - евала, че така вече се казва! В същото време междуградски, междуселски, та дори и градски транспорт в държавата НЯМА! Поне за хора, които нямат време, а и бързат. Два свята, единият е по-по-най-обгрижван. А разлика в живота на българите НЕ трябва да има.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Ходенето пеша е добро за здравето, но всеки ден за изминаваш по 2 км в невъобразима кал и сред строителни обекти разстройва и без това загубеното доверие е съответните институции. И все така цели 12 години!!!
До коментар [#3] от "ЗаНиЗа": Прекаляваш с черната боя. Аз ползвам почти регулярно 3 трамвайни, 3 тролейбусни и 2-3 автобусни линии в София. Разписанието се спазва, почти винаги има места за сядане, през зимата работи отоплението.
Мрънкачи винаги ще има...особено такива който виждат само в червени краски....Ползвам метрото вече 10 години...до сегашната ми служба стигам сутрин за 8 минути.....И не бих пътувал с кола....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Метрото е един от малкото адекватни и бързи начини за придвижване, както и определени линии които са редовни и удобни: но лошото е че за ордите от селски момченца и момиченца които напълниха София единственото превозно средство позволяващо им да се почустват значими (а не диви селяндури каквито всъщност са) е дизеляка Голф на 20г и нищо не може да ги накара да слезнат: и хипер бърз влак да им построиш пак им трябва дизеляк със силна чалга
До коментар [#10] от "gpj101139736": Ако се изакарат дори само половината от различните админиистрации от София, населението ще намалее с едни 100 000. Агенция Митници, Агенция по Горите, Морска администрация, разни военни паразити и т.н.
Мрънкачи винаги ще има...особено такива който виждат само в червени краски....Ползвам метрото вече 10 години...до сегашната ми служба стигам сутрин за 8 минути.....И не бих пътувал с кола....
А пък аз стигам за 45-50 минути с метрото и за 25 мин с колата. Имам и място за паркиране в гаража под сградата осигурено... И затова НЕ ХОДЯ с метрото а с колата, за да не загубя 1 час в пътуване.
Ооо возих се вече. Идеално е - от пред вратата до Аванти на Вихрен за ракия !
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
Неадекватно градоустройство, квартали без улици и блокове без паркинги, до това води гениалното решение на Фандъка - да пуснат маршрутка, която едвам се побира да стига до главния булевард, нещо е, но е като лейкопласт на рана от гилотина.
Напротив, това за София е повече от хубаво направено, но разликите с провинцията, не само в автотранспорта, стават все по-големи. Доброто управление на столицата, освен като лице на държавата, трябва малко поне да се прилага и другаде, а в повечето случаи ТАМ е дроб-сърма положението. В БДЖ е хаос та дрънка, в добрите автобусни линии има изоставане и скоро ще грохнат, ако не ги заменят други ентусиасти, а междуселски транспорт отдавна няма. Та, разликите все повече разделят и бизнеса, и хората, което показва, че развитие и в тази част от БГ икономика НЯМА.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Много мрънкане много нещо. Както изглежда едни добро нещо е това, похвалете го и така. Когато има лоши неща критикувайте ги, но това мрънкане е малко не на място в конкретният случай.
Ако се търсят шофьори на автобуси за детски градини, Кирето е вашият човек.
https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
До коментар [#4] от "yona alekian":Следващия път дай 200 хил евро ипотека за 67 квадрата в Абдовица и питай къде ти е градския транспорт.До коментар [#5] от "danvan":И от това ли си недоволен? И това ли е показателно за MAFIQTA? То па бива да си тъпоъгълник, ама твоето е медицинско състояние.
Мани го тоя, на него и златен пръстен да му подарят, ше почне да мрънкя че му стяга или че не му харесва моделът. Мярката е добра, още едно удобство за част от столичани.
Метрото е един от малкото адекватни и бързи начини за придвижване, както и определени линии които са редовни и удобни: но лошото е че за ордите от селски момченца и момиченца които напълниха София единственото превозно средство позволяващо им да се почустват значими (а не диви селяндури каквито всъщност са) е дизеляка Голф на 20г и нищо не може да ги накара да слезнат: и хипер бърз влак да им построиш пак им трябва дизеляк със силна чалга
Така е! И обитателите на бидонвилите се нуждаят от някаква форма на обществен транспорт, особено след като маломерните улички в кварталите от този тип окончателно се задръстят с тенекии.... Ако се чудите защо съдебната реформа е толкова важна, идете в Манастирските, за да видите как се строи върху терени с елитна локация в условията на тотална липса на законов контрол....Тия лъскави маломерни кутийки там, наблъскани с едноклатъчни тарикати на десет пласта, без нормална улична мрежа, без транспорт,детски градини, училища, паркове и здравни заведения - те са плод на тоталното беззаконие в държавата ни. На това знаково място се срещат българската простотия, корупция и тарикатлък на всички нива, довели да пълната деструкция на законността. Резултатът? Манастирски ливади. Какво са ПП/ДБ/ГРЕБ/БСП? Манастирски ливади на политическо ниво. Разлика само в квадратурата. Кои сме ние, обикновените хора? Наивници, които очакват политическите Манастирски ливади да построят нещо различно от Манастирски ливади!
Мараба, С-ДС доносници!
До коментар [#29] от "Манчо": Донякъде си прав, но никой никого не е карал насила да се бута да живее в Манастирските. Всеки с коефициент на интелигентност, достатъчен да си отвори компот е наясно с инфраструктурата там и че ако нямате две коли в семейството, в тоя квартал няма откъде да си купите и едно пакетче слънчоглед.
Тъпото е, че приложението не можеш го откри с търсачката на Play Store, а само със сканиране на кода по спирките. Още не съм пробвал как работи повикването.
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]
До коментар [#3] от "ЗаНиЗа":Прекаляваш с черната боя. Аз ползвам почти регулярно 3 трамвайни, 3 тролейбусни и 2-3 автобусни линии в София. Разписанието се спазва, почти винаги има места за сядане, през зимата работи отоплението.
😀 Ииихааааа😀 С'я ако някой добави че летно време и климатиците работят-изглежда направо РАЙСКО😀!
Имам само един кофти въпрос, към по възрастните: Как се качвате на по старите трамваи (НЕ ПОЛСКИТЕ ПЕСА) на които НАЙ НИСКОТО СТЪПАЛО Е 30-35 см от платното на улицата? А НЕ ВИНАГИ има...едно такова "островче" по средата на платното ако трамвая не се движи до бордюра, нали? До коментар [#7] от "zocho1":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Тази система не е нова, но прилагането им не е така. Прилага се в зони с ниско застрояване (САЩ и Южна Америка), но е с гъвкави маршрути. Маршрутите се определят в зависимост от подадените заявки за пътуване от т. А до т.Б. от абонати на системата. На базата на тези заявки се определя маршрута на движение, който не е еднакъв по часове и дни на седмицата. Абонатите на системата могат да правят и спешни заявки, които системата отчита и може да промени в реално време маршрута. Тези от ЦГРМ не четат ли или къде са учили - в СУ или В ПЖИ, за транспортната комисия на СО са ясни.
Когато бусчета обслужват квартали без транспорт, тези квартали стават квартали с транспорт, „следователно“ трябва да престанат да работят. Това е валидна прогноза ?
╒╩╦═╬►○‼▲‼○◄╬═╦╩╕
Unconsensual consent is not a consent at all ..!. .!..
Аз съм в МЛ-запад, до бул Бъкстон и на под 10 мин съм в Билла, Фантастико и Лидл. Това без да броим малките магазинчета. Вярно, че навътре в квартала или МЛ-изток е по отдалечено, но не е чак толкова трагично. Преди 15 години беше друго , от тогава са ти впечатленията.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
Поизчезнаха вече старовремските високи трамваи. 50/50 е някъде. Тролеите и автобусите са на 100 процента с ниско стъпало.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
До коментар [#33] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ": За климатиците ще представя информирано мнение след като минат юли и август. За качването в трамваите: с #12 и #18 нямам проблеми; с #10 - също, нямаш представа колко любезни към третата възраст млади хора има напоследък
До коментар [#31] от "Toshko Afrikanski":Аз съм в МЛ-запад, до бул Бъкстон и на под 10 мин съм в Билла, Фантастико и Лидл. Това без да броим малките магазинчета. Вярно, че навътре в квартала или МЛ-изток е по отдалечено, но не е чак толкова трагично. Преди 15 години беше друго , от тогава са ти впечатленията.
Така е, в последните години нещата доста се подобриха, често съм в МЛ по работа, а и имам близки в "Елизиум", на които често гостувам. Откъм магазини се ядва, но детски градини и училища все още няма.
До коментар [#3] от "ЗаНиЗа":Прекаляваш с черната боя.
Аз ползвам почти регулярно 3 трамвайни, 3 тролейбусни и 2-3 автобусни линии в София. Разписанието се спазва, почти винаги има места за сядане, през зимата работи отоплението.
Градини и училища държавни няма и да има. Място никакво. Инак частни, колко искаш , 600-1000 лв целодневна градина , с условия по зле от държавните :-)
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
До коментар [#29] от "Манчо":Донякъде си прав, но никой никого не е карал насила да се бута да живее в Манастирските.Всеки с коефициент на интелигентност, достатъчен да си отвори компот е наясно с инфраструктурата там и че ако нямате две коли в семейството, в тоя квартал няма откъде да си купите и едно пакетче слънчоглед.
Това, че наши сънародници са се полъгали и купили в места, като Манастирските, не снема по никакъв начин отговорността на държавата за това малоумие там. Защото тези хора ще имат деца, на които трябва да се осигурят детски градини, училища и паркове, в които да играят. Мама и тате трябва да имат места за паркиране. Трябва да се осигури медицинско обслужване, нормален транспорт и пр..... Това, което виждаме в МЛ е драстичен пример за ТОТАЛНО погазване на всички налични законови изисквания за допустима плътност на застрояване, височина, отстояния, улична мрежа, паркинги, площи за обществено строителство и пр. Дори най-скапаният панелен комплекс от времето на соца е по-добре проектиран и построен / по критериите на времето си/ отколкото всичко в МЛ..... Този район в столицата спокойно може да бъде наречен "Квартал Тъпота". Всичко това нямаше да се случи без съдействието на държавните корумпета в схемите на едноклетъчните мутри. За това говоря.
Мараба, С-ДС доносници!
До коментар [#45] от "Манчо": Това, което виждаме в МЛ е драстичен пример за ТОТАЛНО погазване на всички налични законови изисквания за допустима плътност на застрояване, височина, отстояния, улична мрежа, паркинги, площи за обществено строителство и пр.
Напротив, можеш да бъдеш сигурен, че всичко по закон е спазено! Да, кретения е, но е спазено, просто такива са законите. Паркинги няма кой да ти построи върху ЧАСТНИ терени, няма! Няма и "площи за обществено строителство" там, няма! Колкото такива имаш и по Черноморието, толкова ще имаш и в МЛ, Студентски град, Малинова долина и в останалите зони с ЧАСТНИ терени за застрояване. В булгаристан е така.
Не знам кой , как и защо ползва градския, но впечатленията ми от метрото, автобусите и трамваите за толкова години са: неуки лелки ти се карат за билети, вместо адекватно да ти обяснят промени, глобяват те, защото не си валидираш ВЕДНАГА банковата ти карта в пълен автобус/трамвай в лошото време (обикновено се случва на късметлии като мен, като съм за една спирка), никой никъде не ти обяснява как и какво, просто качват мижаво инфо онлайн и дотам. Лесно било, дрън-дрън, Ами аз съм млад човек и ако бързам за някъде, често се случва да предпочета да ходя пеша, не, не за екология толкова, а защото е просто непосилно психически и физически да чакаш 20 Мин., За да стигнеш някъде, където най-много да походиш плюс пет минути. Мога само едно да Ви кажа, не завиждам на възрастните или работещи хора, дето нямат/не искат да ползват кола/такси, за да стигнат на по-далечно място..Ох, а горките граждани/провинциалисти дето всяка сутрин бързат за работа с единствения им начин-Би Ди Жи! Но! Нека бъдем смирени и да се надяваме кукумявките на властта и подчинените им у.тайки да се поуспокоят, да приемат жълтите ни стотинки..и така. (Не, нямам и кола и съм доволна и от този факт.)
Пет бусчета "Карсан", турско производство, през интервал от 15-20 минути се промушват по тесните улички с паркирани коли и просто няма как да се забързат. Те стигат от началната спирка на бул. "Тодор Каблешков" при ул. "Шарл Шампо" до крайната спирка на трамвай 5 на бул. "Братя Бъкстон" за около 20 минути и после се връщат обратно, но по малко по-различен маршрут. ____________________ Кварталите-гета са отмъщение на Фандъкова, ад и ужас за населението! Излизанаето на .Каблешков от Казбек си е по трудно от светофара Гешов-България!
До коментар [#16] от "Щирлиц от Кайсиева Градина":
това е защото си тъп и не цениш времето си - 30 мин в метрото е време за което може да четеш: (не че маймуните четат де) а за 20 мин в колата обикновено си бъркате в носа по светофарите
Ако се изакарат дори само половината от различните админиистрации от София, населението ще намалее с едни 100 000.Агенция Митници, Агенция по Горите, Морска администрация, разни военни паразити и т.н.
Сакън, че ако намалее населението ще останат празни жилища и тогава тия жилища дето са ги накупували по 200к в Манастирски Ливади не могат да ги продадат и за 100к на никого вече. Ще им виси ипотеката цял живот. Единствената причина да се продават скъпо е че много хора се бутат към София.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2797 НеутралноСофия има нужда от отвеждащ, а не от довеждащ транспорт.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)Боян Таксиров
Рейтинг: 1379 НеутралноДо коментар [#1] от "Един вампир броди из Европа":
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgТи ли имаш нужда от такъв, или други искаш да качваш в него?
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2304 Любопитно" бусчетата се возят предимно хора, които имат време и не бързат - предимно майки с малки деца." - амчи, ТО идилия, рахат дето МУ викат, за което - евала, че така вече се казва! В същото време междуградски, междуселски, та дори и градски транспорт в държавата НЯМА! Поне за хора, които нямат време, а и бързат. Два свята, единият е по-по-най-обгрижван. А разлика в живота на българите НЕ трябва да има.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.yona alekian
Рейтинг: 196 НеутралноВ елитната Малинова долина кога?
Ходенето пеша е добро за здравето, но всеки ден за изминаваш по 2 км в невъобразима кал и сред строителни обекти разстройва и без това загубеното доверие е съответните институции. И все така цели 12 години!!!
danvan
Рейтинг: 1249 НеутралноПървото безумие води след себе си и второ.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatТюфлекчия
Рейтинг: 2693 ВеселоДо коментар [#4] от "yona alekian":
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Следващия път дай 200 хил евро ипотека за 67 квадрата в Абдовица и питай къде ти е градския транспорт.
До коментар [#5] от "danvan":
И от това ли си недоволен? И това ли е показателно за MAFIQTA? То па бива да си тъпоъгълник, ама твоето е медицинско състояние.
zocho1
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#3] от "ЗаНиЗа":
Прекаляваш с черната боя. Аз ползвам почти регулярно 3 трамвайни, 3 тролейбусни и 2-3 автобусни линии в София. Разписанието се спазва, почти винаги има места за сядане, през зимата работи отоплението.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2202 НеутралноМрънкачи винаги ще има...особено такива който виждат само в червени краски....Ползвам метрото вече 10 години...до сегашната ми служба стигам сутрин за 8 минути.....И не бих пътувал с кола....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...petrow1973
Рейтинг: 1405 НеутралноНе ни свършва черната боя. И Айфеловата кула е трябвало да бъде разрушена:)
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)gpj101139736
Рейтинг: 1388 НеутралноДо коментар [#1] от "Един вампир броди из Европа":
Взе ми думата от устата! С големи табели отпред: “Славяново“, “Банкя“, “Варна“, “Кърджали“ или направо “Москва“ ...!!!
wlp15676939
Рейтинг: 33 НеутралноМетрото е един от малкото адекватни и бързи начини за придвижване, както и определени линии които са редовни и удобни: но лошото е че за ордите от селски момченца и момиченца които напълниха София единственото превозно средство позволяващо им да се почустват значими (а не диви селяндури каквито всъщност са) е дизеляка Голф на 20г и нищо не може да ги накара да слезнат: и хипер бърз влак да им построиш пак им трябва дизеляк със силна чалга
Убитака
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#10] от "gpj101139736":
Ако се изакарат дори само половината от различните админиистрации от София, населението ще намалее с едни 100 000.
Агенция Митници, Агенция по Горите, Морска администрация, разни военни паразити и т.н.
wlp15676939
Рейтинг: 33 НеутралноДо коментар [#12] от "Убитака":
еми айде: София ще стане един спокоен и по-нормален град като се приберат маймуните по пещерите
id
Рейтинг: 452 НеутралноФандъка е един боклук полезен като чадър корупцията в общината!
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 605 НеутралноМейд ма дей !
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 605 НеутралноА пък аз стигам за 45-50 минути с метрото и за 25 мин с колата. Имам и място за паркиране в гаража под сградата осигурено...
И затова НЕ ХОДЯ с метрото а с колата, за да не загубя 1 час в пътуване.
schwimmwagen
Рейтинг: 1913 НеутралноОоо возих се вече. Идеално е - от пред вратата до Аванти на Вихрен за ракия !
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Кадве
Рейтинг: 8 ВеселоНеадекватно градоустройство, квартали без улици и блокове без паркинги, до това води гениалното решение на Фандъка - да пуснат маршрутка, която едвам се побира да стига до главния булевард, нещо е, но е като лейкопласт на рана от гилотина.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2304 РазстроеноДо коментар [#7] от "zocho1":
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Напротив, това за София е повече от хубаво направено, но разликите с провинцията, не само в автотранспорта, стават все по-големи. Доброто управление на столицата, освен като лице на държавата, трябва малко поне да се прилага и другаде, а в повечето случаи ТАМ е дроб-сърма положението. В БДЖ е хаос та дрънка, в добрите автобусни линии има изоставане и скоро ще грохнат, ако не ги заменят други ентусиасти, а междуселски транспорт отдавна няма. Та, разликите все повече разделят и бизнеса, и хората, което показва, че развитие и в тази част от БГ икономика НЯМА.
ryk511146816
Рейтинг: 1366 НеутралноМного мрънкане много нещо. Както изглежда едни добро нещо е това, похвалете го и така.
Когато има лоши неща критикувайте ги, но това мрънкане е малко не на място в конкретният случай.
The Crusader
Рейтинг: 2083 НеутралноАко се търсят шофьори на автобуси за детски градини, Кирето е вашият човек.
https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.citoyen
Рейтинг: 1795 НеутралноИзглежда ми добра идея! Зависи как ще се развие и как ще приемат хората. Има доста хубави начинания, които завършват плачевно или тревиално глупаво.
uq
Рейтинг: 1293 НеутралноАуу каква идилия, бусчета карсан ( става дума за едни пари) докарват довчерашните селяни , вече софиянци, от нивите на село Бояна до града.
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 193 НеутралноСпоко, борисчето като ти стане кметче, шти купи бентлинца, да моеш кореняко да си щракаш селфита у тех.
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 193 НеутралноМани го тоя, на него и златен пръстен да му подарят, ше почне да мрънкя че му стяга или че не му харесва моделът.
Мярката е добра, още едно удобство за част от столичани.
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 193 НеутралноДо коментар [#3] от "ЗаНиЗа":
Защо лъжеш така безогледно?
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 193 НеутралноТака е, според едно проучване дори транспортът в София да стане като във Виена примерно, около 30% от суфянцити няма да слязат от колите си.
Mylène Jampanoï
Рейтинг: 1770 Неутралнобусчетета вика (според записа) 💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
Манчо
Рейтинг: 2580 РазстроеноТака е! И обитателите на бидонвилите се нуждаят от някаква форма на обществен транспорт, особено след като маломерните улички в кварталите от този тип окончателно се задръстят с тенекии....
Ако се чудите защо съдебната реформа е толкова важна, идете в Манастирските, за да видите как се строи върху терени с елитна локация в условията на тотална липса на законов контрол....Тия лъскави маломерни кутийки там, наблъскани с едноклатъчни тарикати на десет пласта, без нормална улична мрежа, без транспорт,детски градини, училища, паркове и здравни заведения - те са плод на тоталното беззаконие в държавата ни. На това знаково място се срещат българската простотия, корупция и тарикатлък на всички нива, довели да пълната деструкция на законността.
Резултатът?
Манастирски ливади.
Какво са ПП/ДБ/ГРЕБ/БСП?
Манастирски ливади на политическо ниво. Разлика само в квадратурата.
Кои сме ние, обикновените хора?
Наивници, които очакват политическите Манастирски ливади да построят нещо различно от Манастирски ливади! Мараба, С-ДС доносници!
deaf
Рейтинг: 2867 НеутралноТакива или подобни бусчета (електрически) има от летището в Сарафово до центъра на Бургас.
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 193 НеутралноДо коментар [#29] от "Манчо":
Донякъде си прав, но никой никого не е карал насила да се бута да живее в Манастирските.
Всеки с коефициент на интелигентност, достатъчен да си отвори компот е наясно с инфраструктурата там и че ако нямате две коли в семейството, в тоя квартал няма откъде да си купите и едно пакетче слънчоглед.
pilgrim.epsylon
Рейтинг: 808 НеутралноТъпото е, че приложението не можеш го откри с търсачката на Play Store, а само със сканиране на кода по спирките. Още не съм пробвал как работи повикването.
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 2916 Весело😀 Ииихааааа😀 С'я ако някой добави че летно време и климатиците работят-изглежда направо РАЙСКО😀!
Имам само един кофти въпрос, към по възрастните: Как се качвате на по старите трамваи (НЕ ПОЛСКИТЕ ПЕСА) на които НАЙ НИСКОТО СТЪПАЛО Е 30-35 см от платното на улицата? А НЕ ВИНАГИ има...едно такова "островче" по средата на платното ако трамвая не се движи до бордюра, нали?
До коментар [#7] от "zocho1":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
pilgrim.epsylon
Рейтинг: 808 ВеселоДо коментар [#33] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]Щото в Рая, както всички знаем, е пълно с климатици. 🤣
Софианец
Рейтинг: 591 НеутралноТази система не е нова, но прилагането им не е така. Прилага се в зони с ниско застрояване (САЩ и Южна Америка), но е с гъвкави маршрути. Маршрутите се определят в зависимост от подадените заявки за пътуване от т. А до т.Б. от абонати на системата. На базата на тези заявки се определя маршрута на движение, който не е еднакъв по часове и дни на седмицата. Абонатите на системата могат да правят и спешни заявки, които системата отчита и може да промени в реално време маршрута. Тези от ЦГРМ не четат ли или къде са учили - в СУ или В ПЖИ, за транспортната комисия на СО са ясни.
quantumfoam
Рейтинг: 149 НеутралноКогато бусчета обслужват квартали без транспорт, тези квартали стават квартали с транспорт, „следователно“ трябва да престанат да работят. Това е валидна прогноза ?
╒╩╦═╬►○‼▲‼○◄╬═╦╩╕ Unconsensual consent is not a consent at all ..!. .!..deaf
Рейтинг: 2867 ВеселоДо коментар [#33] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
Двама мъже го бутат отвън,а отвътре в трамвая един го дърпа за ръцете...
schwimmwagen
Рейтинг: 1913 НеутралноДо коментар [#31] от "Toshko Afrikanski":
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Аз съм в МЛ-запад, до бул Бъкстон и на под 10 мин съм в Билла, Фантастико и Лидл. Това без да броим малките магазинчета. Вярно, че навътре в квартала или МЛ-изток е по отдалечено, но не е чак толкова трагично. Преди 15 години беше друго , от тогава са ти впечатленията.
schwimmwagen
Рейтинг: 1913 НеутралноДо коментар [#33] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Поизчезнаха вече старовремските високи трамваи. 50/50 е някъде. Тролеите и автобусите са на 100 процента с ниско стъпало.
zocho1
Рейтинг: 728 НеутралноДо коментар [#33] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
За климатиците ще представя информирано мнение след като минат юли и август.
За качването в трамваите: с #12 и #18 нямам проблеми; с #10 - също, нямаш представа колко любезни към третата възраст млади хора има напоследък
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 193 НеутралноТака е, в последните години нещата доста се подобриха, често съм в МЛ по работа, а и имам близки в "Елизиум", на които често гостувам.
Откъм магазини се ядва, но детски градини и училища все още няма.
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 193 НеутралноА как се строи, направо не е истина!
sim4o
Рейтинг: 2812 НеутралноИма, има икономика, па и даже повече от София ..
В промишленият рекордьор на България - Севлиево (има ДВОЙНО повече промишлено производство/на жител от София !) НЕ СЕ ПОЛЗВА НИЩО такова ..
Няма трамвайни, няма автобусни, няма никакви линии ..
Така е и в 2/3 от страната ..
И ВСЕКИ който иска да се движи , не само в София - трябва да го е помислил ..
"Ама Ганьо, що е с кола? Аз ако съм - щях да съм без кола .."
Да не е щото Ганьо може да събере 2+2 .. а умнокрасивостите са си жълтопаветни идиоти?
schwimmwagen
Рейтинг: 1913 НеутралноДо коментар [#41] от "Toshko Afrikanski":
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Градини и училища държавни няма и да има. Място никакво. Инак частни, колко искаш , 600-1000 лв целодневна градина , с условия по зле от държавните :-)
Манчо
Рейтинг: 2580 НеутралноТова, че наши сънародници са се полъгали и купили в места, като Манастирските, не снема по никакъв начин отговорността на държавата за това малоумие там. Защото тези хора ще имат деца, на които трябва да се осигурят детски градини, училища и паркове, в които да играят. Мама и тате трябва да имат места за паркиране. Трябва да се осигури медицинско обслужване, нормален транспорт и пр.....
Това, което виждаме в МЛ е драстичен пример за ТОТАЛНО погазване на всички налични законови изисквания за допустима плътност на застрояване, височина, отстояния, улична мрежа, паркинги, площи за обществено строителство и пр. Дори най-скапаният панелен комплекс от времето на соца е по-добре проектиран и построен / по критериите на времето си/ отколкото всичко в МЛ.....
Този район в столицата спокойно може да бъде наречен "Квартал Тъпота".
Всичко това нямаше да се случи без съдействието на държавните корумпета в схемите на едноклетъчните мутри.
За това говоря. Мараба, С-ДС доносници!
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 193 НеутралноДо коментар [#45] от "Манчо":
Това, което виждаме в МЛ е драстичен пример за ТОТАЛНО погазване на всички налични законови изисквания за допустима плътност на застрояване, височина, отстояния, улична мрежа, паркинги, площи за обществено строителство и пр.
Напротив, можеш да бъдеш сигурен, че всичко по закон е спазено!
Да, кретения е, но е спазено, просто такива са законите.
Паркинги няма кой да ти построи върху ЧАСТНИ терени, няма!
Няма и "площи за обществено строителство" там, няма!
Колкото такива имаш и по Черноморието, толкова ще имаш и в МЛ, Студентски град, Малинова долина и в останалите зони с ЧАСТНИ терени за застрояване.
В булгаристан е така.
ASOT Forever
Рейтинг: 8 НеутралноНе знам кой , как и защо ползва градския, но впечатленията ми от метрото, автобусите и трамваите за толкова години са: неуки лелки ти се карат за билети, вместо адекватно да ти обяснят промени, глобяват те, защото не си валидираш ВЕДНАГА банковата ти карта в пълен автобус/трамвай в лошото време (обикновено се случва на късметлии като мен, като съм за една спирка), никой никъде не ти обяснява как и какво, просто качват мижаво инфо онлайн и дотам. Лесно било, дрън-дрън, Ами аз съм млад човек и ако бързам за някъде, често се случва да предпочета да ходя пеша, не, не за екология толкова, а защото е просто непосилно психически и физически да чакаш 20 Мин., За да стигнеш някъде, където най-много да походиш плюс пет минути. Мога само едно да Ви кажа, не завиждам на възрастните или работещи хора, дето нямат/не искат да ползват кола/такси, за да стигнат на по-далечно място..Ох, а горките граждани/провинциалисти дето всяка сутрин бързат за работа с единствения им начин-Би Ди Жи! Но! Нека бъдем смирени и да се надяваме кукумявките на властта и подчинените им у.тайки да се поуспокоят, да приемат жълтите ни стотинки..и така. (Не, нямам и кола и съм доволна и от този факт.)
Манчо
Рейтинг: 2580 НеутралноЕдинственото сигурно нещо след тази твоя изява е, че нямаш никаква представа за действащото законодателство в областта на строителството.
Мараба, С-ДС доносници!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2960 НеутралноПет бусчета "Карсан", турско производство, през интервал от 15-20 минути се промушват по тесните улички с паркирани коли и просто няма как да се забързат. Те стигат от началната спирка на бул. "Тодор Каблешков" при ул. "Шарл Шампо" до крайната спирка на трамвай 5 на бул. "Братя Бъкстон" за около 20 минути и после се връщат обратно, но по малко по-различен маршрут.
Libertarianism is just anarchy for rich people____________________
Кварталите-гета са отмъщение на Фандъкова, ад и ужас за населението!
Излизанаето на .Каблешков от Казбек си е по трудно от светофара Гешов-България!
gost22
Рейтинг: 2134 ВеселоВсичко си е точно — всеки получава това, което си е поискал. Още време ще мине, докато уври главата на българина.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...gooodnight
Рейтинг: 288 НеутралноПоредният абсолютно излишен разход!
wlp15676939
Рейтинг: 33 НеутралноДо коментар [#16] от "Щирлиц от Кайсиева Градина":
това е защото си тъп и не цениш времето си - 30 мин в метрото е време за което може да четеш: (не че маймуните четат де) а за 20 мин в колата обикновено си бъркате в носа по светофарите
wlp15676939
Рейтинг: 33 НеутралноДо коментар [#43] от "sim4o":
марш в Севлиево бе
шушляк селски
pontius_glarus
Рейтинг: 3364 НеутралноНе може. Там работят мастити, а не обикновени столичани.
sim4o
Рейтинг: 2812 НеутралноПътувам другия месец от Берлин и ще съм си там..
В тъпата ви София ще съм не повече от час ..
Камен
Рейтинг: 715 НеутралноСакън, че ако намалее населението ще останат празни жилища и тогава тия жилища дето са ги накупували по 200к в Манастирски Ливади не могат да ги продадат и за 100к на никого вече. Ще им виси ипотеката цял живот.
Единствената причина да се продават скъпо е че много хора се бутат към София.