Тази прикачена схема на движение на paint ли е правена? Това е някакъв проект, който на места няма нищо общо с реалността (напр. кръговото между парка и ТУ, ул, проф. Боян Каменов, ...). По-добре е да вземат един снапшот от мапс-а и да натрескат стрелките за дирекцията на улиците, отколкото да гадаем с "абе тая улициа има ли я всъщност..."
Калпава работа.
You don't know what you don't know.
Свободата струва скъпо, но робството - още повече!
За сведение на коментиращия това, че схемата е снимана със фотоапарат от 98-ма година през ключалка в тъмна стая не означава, че е правена на паинт, а улиците които се виждат вътре всъщност идват от т.нар. регулация на квартала.
Единственият изход за Студентски град е зона, или бариери и платен вход- за еднократно преминаване - 2 лв и за 24 часа- 5 лв.. Абонамент за месец- мин 100 лв. Всичко ще си дойде "на мястото"- провинциланите лекенца- с колите дотук или плащане! Не стига че се мърси ами и нищо не плащат- ни данъци, ни такса смет, нищо!
Бароко застроиха всичко, до което се докопаха. Тази сграда с формата на Х, чиято дупка копаят вече втора или трета година под УННС и заради която затвориха пътя, е върха. Строителството е изключително некачествено - напукано още преди да се нанесат хора. Тотално безхаберие при планиране и уреждане на района. Главния архитект няма ли да понесе някаква отговорност? Масово паркиране по улицата на забранено, върху "велоалея", върху градинки или тротоари. Направо като в Бейрут..
Недоумявам как точно правенето на улици еднопосочни ще "облекчи" трафика?
Те още от няколко месеца насам започнаха да правят няколко улици еднопосочни. По една от тях минавам почти ежедневно. Откакто е еднопосочна, трябва да обикалям около 1 километър заради един участък от 30 метра, който преди се минаваше директно за секунди, но сега се пада "в насрещното". Като как точно обикалянето и изминаването на пъти повече разстояние от нужното облекчава трафика? Да, една идея по-лесно се кара, защото не се разминаваш на 1 боя разстояние с други коли, но пък прекарваш повече време на пътя и правиш навалица, без изобщо да е нужно.
Днес точно минавах там, улицата която почва от Детската градина. Карах се с една дама, защо кара в насрещното а тя - Е то за 200 метра, целият квартал ли да обикалям...
Целта е да се облекчи трафикът и да се осигури повече място за паркиране, обясниха от Столичната община.
Защо играят на дребно - направо да затворят улиците за всякакво движение ще има още повече място за паркиране. Да не се свенят и с глупости като тротоари, бус ленти, релси и велоалеи. Парковете също заемат неоправдано голяма площ, която може да се използва за паркинг.
Частните 8-12 етажни кооперации са повече от 6-етажните общежития. И проблемът не е точно "паркирането на лекенецатата", а че строителната техника, която продължава да задръства и прашасва района, не може да мине по застроените улици. Същото важи и за сметоизвозващите коли, пожарни, та дори и линейки.
До коментар [#7] от "Армеец":Днес точно минавах там, улицата която почва от Детската градина. Карах се с една дама, защо кара в насрещното а тя - Е то за 200 метра, целият квартал ли да обикалям...
Точно за това говоря и аз 2 коментара над тебе. Аз обикалям квартала не за 200, а за 20 метра (по-скоро 30-40). И мене ми идват насреща такива малоумници, дето карат в забранената посока. Аз му викам - улицата е еднопосочна, то ми се усмихва - знам, да. Викам кат знаеш, що караш насреща? То продължава да се усмихва и мълчи кат пукал....
Голяма недомислица с тези еднопосочни улици.... Хайде някой да ми каже как да се стигне от улица проф. Христо Вакарелски, еднопосочната и част, до Студентски град? Или от 21-ви век? И обратно? 100 метра пеша, ама трябва 15 мин с колата да обикаляме.... И септемрви месец като тръгнат хората да си карат децата сутрин на градина и училище, излизането на Геме Димитров ще е едночасово приключение, по единствената възможна (крива и с кратери) уличка, излизаща срешу Лукойл. Е, тогава вече няма да има знаци... Идиотия от всякъде - нито паркоместата са повече, нито трафика е облекчен, а септември месец като се върнат хората от почивка, ще стане приказно...идиоти!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
meteowrite
Рейтинг: 365 РазстроеноТази прикачена схема на движение на paint ли е правена? Това е някакъв проект, който на места няма нищо общо с реалността (напр. кръговото между парка и ТУ, ул, проф. Боян Каменов, ...). По-добре е да вземат един снапшот от мапс-а и да натрескат стрелките за дирекцията на улиците, отколкото да гадаем с "абе тая улициа има ли я всъщност..."
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!Калпава работа.
ekp351157130
Рейтинг: 1329 НеутралноНямало място за паркиране...странно...защо има толкова коли? Или презастроиха после олеле-майко, няма място. Гето. Преди 30г не беше, но сега е гето
ocf221134291
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "meteowrite":
За сведение на коментиращия това, че схемата е снимана със фотоапарат от 98-ма година през ключалка в тъмна стая не означава, че е правена на паинт, а улиците които се виждат вътре всъщност идват от т.нар. регулация на квартала.
T
Рейтинг: 244 НеутралноЕдинственият изход за Студентски град е зона, или бариери и платен вход- за еднократно преминаване - 2 лв и за 24 часа- 5 лв.. Абонамент за месец- мин 100 лв.
Всичко ще си дойде "на мястото"- провинциланите лекенца- с колите дотук или плащане! Не стига че се мърси ами и нищо не плащат- ни данъци, ни такса смет, нищо!
Pandipool
Рейтинг: 547 НеутралноБароко застроиха всичко, до което се докопаха. Тази сграда с формата на Х, чиято дупка копаят вече втора или трета година под УННС и заради която затвориха пътя, е върха. Строителството е изключително некачествено - напукано още преди да се нанесат хора. Тотално безхаберие при планиране и уреждане на района. Главния архитект няма ли да понесе някаква отговорност?
Масово паркиране по улицата на забранено, върху "велоалея", върху градинки или тротоари. Направо като в Бейрут..
Нямат наяждане..
Mike
Рейтинг: 1328 НеутралноНедоумявам как точно правенето на улици еднопосочни ще "облекчи" трафика?
Те още от няколко месеца насам започнаха да правят няколко улици еднопосочни. По една от тях минавам почти ежедневно. Откакто е еднопосочна, трябва да обикалям около 1 километър заради един участък от 30 метра, който преди се минаваше директно за секунди, но сега се пада "в насрещното". Като как точно обикалянето и изминаването на пъти повече разстояние от нужното облекчава трафика? Да, една идея по-лесно се кара, защото не се разминаваш на 1 боя разстояние с други коли, но пък прекарваш повече време на пътя и правиш навалица, без изобщо да е нужно.
Армеец
Рейтинг: 489 НеутралноКойто си мисли че с няколко знака ще направи движението еднопосочно изобщо не познава студентски град...
dobrevk
Рейтинг: 111 НеутралноДо коментар [#7] от "Армеец":
Днес точно минавах там, улицата която почва от Детската градина. Карах се с една дама, защо кара в насрещното а тя - Е то за 200 метра, целият квартал ли да обикалям...
kapitan_laino
Рейтинг: 578 ВеселоЦелта е да се облекчи трафикът и да се осигури повече място за паркиране, обясниха от Столичната община.
Защо играят на дребно - направо да затворят улиците за всякакво движение ще има още повече място за паркиране. Да не се свенят и с глупости като тротоари, бус ленти, релси и велоалеи. Парковете също заемат неоправдано голяма площ, която може да се използва за паркинг.
wanderer
Рейтинг: 3367 ВеселоДо коментар [#4] от "T":
"провинциланите лекенца"
Частните 8-12 етажни кооперации са повече от 6-етажните общежития. И проблемът не е точно "паркирането на лекенецатата", а че строителната техника, която продължава да задръства и прашасва района, не може да мине по застроените улици. Същото важи и за сметоизвозващите коли, пожарни, та дори и линейки.
wanderer
Рейтинг: 3367 ВеселоДо коментар [#9] от "kapitan_laino":
"Защо играят на дребно - направо да затворят улиците за всякакво движение ще има още повече място за паркиране"
По-важно е застрояването. Така ли или иначе зала Христо Ботев и Зиминия дворец не могат да се ползват, да ги бутат и да строят "небоподпирачите" на гербера Петър Диков. Според "умника" от Бароко, герберския усвоител, може по 2000 жители да се поберат на квадратен метър и къде бодне, дупки прави
https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2021/07/16/4232687_izkop_za_nebosturgach_bez_razreshenie_za_stroej_stesni/
"Собственици на терена са "МД Строй 07" ЕООД и "МД Строй 3000" ЕООД. Дружествата са собственост на предприемача Цветомир Владимиров. Фирмата претендира, че вина за проблемите с булеварда имат главният архитект на София и ДНСК, които им били одобрили проектите."
https://www.mediapool.bg/obshtinata-shte-remontira-propadnaliya-ot-6-mesetsa-zaradi-izkop-bulevard-v-studentski-grad-news324448.html
Имат проекти за усвояване, но не и за строителство.
The investor
Рейтинг: 91 НеутралноКрайно време беше.
Mike
Рейтинг: 1328 НеутралноТочно за това говоря и аз 2 коментара над тебе.
Аз обикалям квартала не за 200, а за 20 метра (по-скоро 30-40). И мене ми идват насреща такива малоумници, дето карат в забранената посока. Аз му викам - улицата е еднопосочна, то ми се усмихва - знам, да. Викам кат знаеш, що караш насреща? То продължава да се усмихва и мълчи кат пукал....
Тангра
Рейтинг: 1765 НеутралноС тия еднопосочни ще стане ад.
Супер тъп експеримент.
Няма и как да повлияе на паркирането това.
И как по-точно ще има повече място за паркиране, а ще се подобри пропускливостта!?
Пълни идиоти!
Asen Maymunkov
Рейтинг: 5 НеутралноГоляма недомислица с тези еднопосочни улици.... Хайде някой да ми каже как да се стигне от улица проф. Христо Вакарелски, еднопосочната и част, до Студентски град? Или от 21-ви век? И обратно? 100 метра пеша, ама трябва 15 мин с колата да обикаляме.... И септемрви месец като тръгнат хората да си карат децата сутрин на градина и училище, излизането на Геме Димитров ще е едночасово приключение, по единствената възможна (крива и с кратери) уличка, излизаща срешу Лукойл. Е, тогава вече няма да има знаци... Идиотия от всякъде - нито паркоместата са повече, нито трафика е облекчен, а септември месец като се върнат хората от почивка, ще стане приказно...идиоти!