ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Камен Кичев, зам.-министър на транспорта: Скоро ще обявим концесиите за гарите в София и Пловдив

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на naso
    naso
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Всички малоумници които не се поучиха от ситуацията в Гърция и се опитат да стачкуват да бъдат уволнение и никога повече да не стъпът на работа в железниците.

  2. 2 Профил на nico
    nico
    Рейтинг: 8 Гневно

    Нека да обясни защо се забраняват превозите за собствена сметка на фирмите ползващи товарни автомобили за превоз свързан с основната им дейност.
    Дали заради безсилието на държавата да се справи с няколко нарушителя не се наказват цели индустрии и изрядни фирми?
    Както са почнали не номерата на автомобилите ще свалят, а ще почнат да разстрелват шофъорите директно на пътя на ББ некадърниците.
    Докато не осъзнаят, че на бранша му писна от рестрикции и ограничения и му трябва глътка въздух нищо добро не ни чака.

  3. 3 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1316 Гневно

    "Да се върнем отново на състоянието на НКЖИ и БДЖ. Беше подписан меморандум със Световната банка за държавен заем от 460 млн. лв., който ще бъде даден на БДЖ като увеличение на капитала. ..... Разликата е, че кредитът няма да се изплаща от дружеството, а от държавата."

    За мен това е повече от скандално.

    Да се ликвидира БДЖ, да се либерализира на 100% ЖП транспорта, ако ще да се промени чл. 18 на конституцията, но тази порнография в която зам.министър съвсем открито ни казва "Споко тия 460млн. няма да ги дава БДЖ а държавата" трябва да престане.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  4. 4 Профил на jochanson
    jochanson
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Беше подписан меморандум със Световната банка за държавен заем от 460 млн. лв., който ще бъде даден на БДЖ като увеличение на капитала. ..."
    1.Това наистина е скандално! БДЖ получава 460 милиона лева от българския бюджет, които България сама трябва да изплаща на Световната банка с лихви и при условия. По Конституция подобен заем трябва да бъде одобрен от парламента. До този момент това не се е случило. Но не съмнявам, че ще го направят.

    2. Парите не се използват за създаване на нови работни места и разширяване дейността на дружеството, а за някакво си неясно "преструктуриране". При това уволненията на хора продължават!!!

    3. Същата тази държава в лицето на горния господин готви за приватизация дружество, в което току-що е наляла 460 милиона наши пари, които ние те първа ще изплащаме. Искате ли да позная от три пъти, кой ще бъде приватизаторът и кои хора ще "аутсорсват" дейности?

  5. 5 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 449 Неутрално

    Камен Кичев трябваше да е министър на транспорта.

  6. 6 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 636 Неутрално

    БДЖ са подобие на "Кремиковци". Що държавни пари потънаха в "Кремиковци" и виждате какво се случи с него. Същото ще стане и с БДЖ. Обаче държавата не си взима поука и това си е. И ще продължи да налива грешни пари в бездънна каца.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  7. 7 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Върнах се няколко пъти в текста да прочета "добрата новина" с цел да я осмисля, но това нещо не ми се получава.

    "Не бойте се, деца. Няма БДЖ да плаща 460 милиона. Държавата ще ги плати. Уррррррааааааааааааааааааааа!!!!!!!!!!!"

    България е на това дередже, защото всичките управници са галафони като този тук.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  8. 8 Профил на bloger
    bloger
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Блогът за Железници - мнения на клиенти, анализи, коментари
    http://rail.blog.bg/drugi/2011/03/02/3-vagona-za-2-ma-dushi.697300

  9. 9 Профил на lyusien
    lyusien
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Прекрасно Кирчев Продължаваи с концесиите Не само гарите в София и Пловдив но и малки ж п гари ж.п линии примерно София -Банкя София - Пловдив София -Мездра София - Перник Девня - Варна Аитос- Бургас Единствено което трябва да направи държавата е добри концесионни договори Колкото до аерогара Ррусе и летището ако има желаещи за концесия значи може да е рентабилно Ако няма закриваите го Предимството му не е че е близо до Букурещ а че е на река Дунав и има пристанище Възможно е пренос на товари от Китаи и Бблизкия изток до летище Русе и от там по Дунав до Австрия Германия и Хонландия


    Чаоо Желая ти успех

  10. 10 Профил на yield
    ****

    Този коментар беше изтрит в 22:48 на 07/03/2011 от неговия автор.

  11. 11 Профил на Vassco
    Vassco
    Рейтинг: 487 Любопитно

    Не знайно защо в работещите в железниците продължават да се изживяват като собственици на предприятието и се стремят те да управляват. Досегашната практика, че предприятията, които се управляваха от синдикатите фалираха. Вместо да взема заем за БДЖ, по-добре държавата да обяви БДЖ във фалит и да създаде нова компания, а всички синдикалисти, които бутат хората към стачка да останат на улицата. Лошото е, че ще завлекат много хора след себе си, ама като не им увира твърдата тиква, така ще е.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK