Г-жо Николова кога подяволите ще се направи основен ремонт на пътя Ямбол-Елхово (част от 1-7 Петолъчката-Лесово) ??? Трябваше тази година да стартира процедура за 40млн.лв за основен ремонт , но няма да стане, правителството отпусна 7млнлв. за кърпежи за тази година кърпежи не са правени. Пътя е с нарушени основи и е ОПАСЕН за придвижване. Тъй като аз и още няколко хиляди МПС-та които минаваме в този участък няколко пъти месечно сме заинтересновани. Преди месец си смених пръснатата броня (цена 200лв.) днес дадох 30 (за 4-и път) за изправяне на джанти. До кога да слушаме обещания ?
До коментар [#1] от "ямболия":
тя г-та си казва - ние и 1 евро няма да върнем - а пък Вие искате да го изхарчи за нещо смислено? Второкласният път може да струва максимум 7-8млн евро/км - друго си е магистрала - там цените стигат до почти 30млн. - само слагаш котараците да оближат паницата и всичко е ОК - капиши?....
Ами обвинението за Батко и Братко?
Кога ще спрете да говорите гупости и да започнете да изграждате нещо?
Това което наричате магистрали по никой стандарт не отговаря за такива, с дребни изключения като примерно Струма тук там в краткия си участък.
Мантинели наслагани в обратно застъпване, светлоотразители и маркировки - няма, дървета около пътищата в пълно нарушение дори на закона за пътищата. на 80% от пътната инфраструктура няма и дренажна система.
Въобще само с администриране не става тая работа девойче, трябва и бачкане и то здраво, а ние се наслушахме на глупости, докато все още си караме по лоши и животозастрашващи пътища.
Цитат: "Предвижда се капиталът на компанията първоначално да бъде осигурен от държавния бюджет. Все още не е ясно колко ще бъде, защото няма точна бройка на състава на хората, с които ще се започне работа". Смях!!! Тази женица няма представа за какво говори. Говорела Х езика. На първо място трябва да формулираш някаква мисъл. След това ще решиш на какъв език да я кажеш.
Ми пътя е -1во класенн не е второкласен , ама не разбирам какво точно искаш да микажеш. По принцип пътя трябваше да се ремонтира по ФАР ама на Гагаузов му спряха кинтите заради Батко. Само за 5 месеца съм дал над 400лв. за ремонти.... Ноу коменто !
Е нали 10 изречения по-рано жената уточни:
"Успоредно с това Министерството на регионалното развитие съвместно с Европейската инвестиционна банка (ЕИБ), която е партньор в този проект, разработва структурата на държавната компания."
Как искаш да ти каже, колко ще е бюджета, като още мъдрят структурата и колко хора ще има. Я по-полека със слагането на каруцата преди коня.
За кои точно отсечки на кои точно магистрали имате предвид, че ми стана интересно. Имате ли конкретни примери за нещо построено от ТЯХ.
До коментар [#1] от "ямболия":
"Г-жо Николова кога подяволите ще се направи основен ремонт на пътя Ямбол-Елхово (част от 1-7 Петолъчката-Лесово) ???"
Нищо против желанието за по-добър път Ямбол-Елхово, но ми е интересно точно г-жа Николова ли е отговорна за взимането на решения кой път първо да се ремонтира?
Айде стига всички мрън мрън и хленч хленч.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
Аз неразбирам следното : дали Плевнелиев или г-жата ще ми върнат или парите за ремонт на колата ми и изхабените ми нерви , или ще ми върнат парите за винетката ??? Оня ден зареждам на ромпетрол-а на точно тоя път 1-7 дето пиша и един турчин говори с човека на бензиностамнцията и му казва "комшиии чок проблем йок път "
Аз не разбирам следното, защо Плевнелиев или госпожата трябва да са точно тези, които да ви върнат парите?
И защо си мислите, че само пътя Ямбол-Елхово е разбит и защо тябва единствено той да се оправи от Плевнята или защо първо той да се оправи лично от плевнята и най-вече защо държите единствено госпожата, Плевнята и/или текущото (което и да е в момента) правителство?
Все пак нямат безкраен бюджет.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
Ама не всички пътища , този за когото пиша е 1-ви клас и само след 1 година ще свързва магистрала с граничен пункт. Ясно е ,че не за всичко има пари наведнъж , ама Гагаузов преди 4 г. обеща на всеослушанието ,че пътя ще бъде ремонтиран до 2г.,(още го чакаме), а в проектите на НАПИ има план за цялостен ремонт за 40млн.лв. на който пише, че през май т.г. ще старита процедура (е май мина процедура няма).
И ако не държа отговорен Плевнелиев и тази г-жа и ръководството на НАПИ за състоянието на РПМ , койд да държа отговорен - комшията Пешо или чистачката леля Гичка ???
Е ясно, само че дърдия перверзен комунист Гагуза, като е осрал нещата, как да ги оправиш за някакви петилетки
Виж аз как ги виждам нещата. Боко и Плевнята са си направили схемата към 2013та преди изборите да са им готови магистралите. Затова юрнаха цялата администрация първите две години да ги подкара тези проекти, сега същата администрация ще се занимава да ремонтира и пренаправя разбитите стари пътища, а новата Компания ще бута Струма, Хемус и Черно море.
Целта е от 1 година преди изборите едновременно да се завършват яко инфраструктури проекти за да може Боко пак да вземе парламента.
В светлината на тези разсъждения очаквай до преди изборите да оправят пътя Ямбол Елхово.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
Народът не иска магистрали, а галоши! Питайте станишев! Те, Амбриажите, са си галоши и ги разбират тези неща. Щото асфалт не се яде... А, и колко гладни африкански деца могат да се нахранят с парите за магистралите. То секаш ние сме ги правили тия афро африканци, че чак да ги храним. Е, некой левак от много интернационална дружба може и да добие негърче от некой по-керестелия Црънец.
"специални курсове по водене на преговори, капиталови пазари и инвестиции в Harvard Business School"
тази трябва по скоро да е министър след като е присъствала на Харвардски курс в Кембридж Мас. .. предшестващия министър председател беше посетил подобни в Лондон бизнес скул ъф икономикс
а за парите те отдавна са "изядени" за да се връщат
До коментар [#19] от "petarpountchev":
а след 30 години вие сами ще кажете,
че за 30 години нищо не сте направили
което ще да е така само дето 30 години не са минали...
Плевналиев трябва да си подаде оставката.
Пълни глупости са изнаписани, нищо реално свършено няма, освен листчета и хартийки.
Парите от фондовете са източени по схемите преди през фиктивни собственици които биват обезщетявани.
Одит на фонда няма, а от няколкото проверки и констатирани нарушения - никакви следствия.
Редно е като нищо не върши един министър да си отиде.
Ееее външността не е мерител на кадърността. Качествата не жената ще се покажат те са видими - ако имаме хубави пътища сме ОК ако ли не - не си върши работата ... шъ поживеем пък ще видим !
Ммм, шефката за българия на испанската Херцеса. Браво, явно да не успее да продаде нито един апартамент е достатъчèн успех, за да оглави агенция Пътна инфраструктура.
Не разбирам. Преди време, тройната отдели АПИ (тогава НАПИ) от транспортното министерство и създавайки министерство на европейските фондове, мултиплицира тройната ламя ... Сега се прави същото, размиване на отговорност при усвояване на фондовете за транспортна инфраструктура. Друг евъпроса, с каква мисъл се прави всичко и дали наистина ще развиваме индустрия и ще борим демографска криза ... или ще произвеждаме храни, картофи де
Странно звучи твърдението на дамата, "искаме да спрем практиката на непрекъснато падащите цени на търговете."
Цените падат основно по две причини:
- променена глобална бизнес среда. Всяка графика на който и да е икономически праметър от 2006-та до сега го показва. Като извинение може да се приеме, че дамата не е изучавала икономика в уоркшопа на Харвард, а изкуството как се водят преговори. (Между другото, някой знае ли какво е основното образования на ръководния кадър?)
- другата причина е конкуренцията при търговете, което несъмнено е успех на екипа на Плевнелиев.
Що се отнася до контрола - той би трябвало да бъде безкомпромисен, независимо коя компания е спечелила - малка или голям концерн с име. Вече имаме прецедент с летището когато голяма и с репутация компания работеща на неприлично скъпи цени си остави ръцете и тавана падна. Така, че ако някой си мисли че като сключи скъп договор с голяма компания си е вързал гащите и няма смисъл да се натяга и върши работата по контрола, осланяйки се репутацията и честната дума на строителя - просто го мързи да работи.
И понеже дамата се е поочукала по европейските коридори по-скоро ми мирише на лобизъм в полза на големи и скъпи концерни, които не успяха да спечелят поръчки за магистралите.
Относно геологията на Тракия. Проблемът би трябвало да е решен за две-три седмици, а вече почти година се чакат "резултати от независима лаборатория" и като се има предвид, че някои от проектантите по геологията си вадят хляба и с радиестезия, почти можем да се досетим за какво сатва въпрос. Ще трябва да се плаща пак от нашия джоб, то е ясно. Само да не вземат да досаждат на Прокуратурата, че много им се събра напоследък и Главния съвсем ще си развали рахътлъка, горкия. Просто да обявят екстрасенсите правили геологията на Тракия и им вземат поектанските тапии - тва стига.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
birdman
Рейтинг: 922 НеутралноГ-жо Николова кога подяволите ще се направи основен ремонт на пътя Ямбол-Елхово (част от 1-7 Петолъчката-Лесово) ??? Трябваше тази година да стартира процедура за 40млн.лв за основен ремонт , но няма да стане, правителството отпусна 7млнлв. за кърпежи за тази година кърпежи не са правени. Пътя е с нарушени основи и е ОПАСЕН за придвижване. Тъй като аз и още няколко хиляди МПС-та които минаваме в този участък няколко пъти месечно сме заинтересновани. Преди месец си смених пръснатата броня (цена 200лв.) днес дадох 30 (за 4-и път) за изправяне на джанти. До кога да слушаме обещания ?
NWO
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#1] от "ямболия":
http://www.blitz.bg/news/article/118884тя г-та си казва - ние и 1 евро няма да върнем - а пък Вие искате да го изхарчи за нещо смислено? Второкласният път може да струва максимум 7-8млн евро/км - друго си е магистрала - там цените стигат до почти 30млн. - само слагаш котараците да оближат паницата и всичко е ОК - капиши?....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноЗАТОВА
Борисов няма алтернатива.
- УСПЕХ !!!
Dave
Рейтинг: 450 НеутралноАми обвинението за Батко и Братко?
Кога ще спрете да говорите гупости и да започнете да изграждате нещо?
Това което наричате магистрали по никой стандарт не отговаря за такива, с дребни изключения като примерно Струма тук там в краткия си участък.
Мантинели наслагани в обратно застъпване, светлоотразители и маркировки - няма, дървета около пътищата в пълно нарушение дори на закона за пътищата. на 80% от пътната инфраструктура няма и дренажна система.
Въобще само с администриране не става тая работа девойче, трябва и бачкане и то здраво, а ние се наслушахме на глупости, докато все още си караме по лоши и животозастрашващи пътища.
hue30369172
Рейтинг: 1175 НеутралноЦитат: "Предвижда се капиталът на компанията първоначално да бъде осигурен от държавния бюджет. Все още не е ясно колко ще бъде, защото няма точна бройка на състава на хората, с които ще се започне работа". Смях!!! Тази женица няма представа за какво говори. Говорела Х езика. На първо място трябва да формулираш някаква мисъл. След това ще решиш на какъв език да я кажеш.
John Galtbirdman
Рейтинг: 922 НеутралноДо коментар [#2] от "NWO":
Ми пътя е -1во класенн не е второкласен , ама не разбирам какво точно искаш да микажеш. По принцип пътя трябваше да се ремонтира по ФАР ама на Гагаузов му спряха кинтите заради Батко. Само за 5 месеца съм дал над 400лв. за ремонти.... Ноу коменто !
lz2
Рейтинг: 2176 НеутралноДо коментар [#4] от "barcelonski":
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Друго си е Станишката!Четири години Нищоправене,и тупане по гърдите!
Distributed
Рейтинг: 838 ВеселоСупер е момичето, а вие не разбирам какво толкова ревете.
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/До коментар [#6] от "John Galt":
Е нали 10 изречения по-рано жената уточни:
"Успоредно с това Министерството на регионалното развитие съвместно с Европейската инвестиционна банка (ЕИБ), която е партньор в този проект, разработва структурата на държавната компания."
Как искаш да ти каже, колко ще е бюджета, като още мъдрят структурата и колко хора ще има. Я по-полека със слагането на каруцата преди коня.
До коментар [#5] от "Dave":
За кои точно отсечки на кои точно магистрали имате предвид, че ми стана интересно. Имате ли конкретни примери за нещо построено от ТЯХ.
До коментар [#1] от "ямболия":
"Г-жо Николова кога подяволите ще се направи основен ремонт на пътя Ямбол-Елхово (част от 1-7 Петолъчката-Лесово) ???"
Нищо против желанието за по-добър път Ямбол-Елхово, но ми е интересно точно г-жа Николова ли е отговорна за взимането на решения кой път първо да се ремонтира?
Айде стига всички мрън мрън и хленч хленч.
miliardpojarnov
Рейтинг: 450 Неутралнокак да се краде перфектно...и научно....образовано и културно....лектор комсомолеца плевня....
birdman
Рейтинг: 922 ВеселоДо коментар [#9] от "Distributed":
Аз неразбирам следното : дали Плевнелиев или г-жата ще ми върнат или парите за ремонт на колата ми и изхабените ми нерви , или ще ми върнат парите за винетката ??? Оня ден зареждам на ромпетрол-а на точно тоя път 1-7 дето пиша и един турчин говори с човека на бензиностамнцията и му казва "комшиии чок проблем йок път "
Десен
Рейтинг: 1391 НеутралноТази госпожица от къде си е купила дипломата? i/2010/06/08/913959_kalina_ilieva_izpulnitelen_dir ektor_na_fond_zemedelie/
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Питам, защото виждам че разтяга същите локуми като Калина Илиева
http://www.dnevnik.bg/evropa/evrofinansirane/novin
DS
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#11] от "ямболия":
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Боюк проблем вар - йок парасъ!!!!!
Distributed
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#11] от "ямболия":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Аз не разбирам следното, защо Плевнелиев или госпожата трябва да са точно тези, които да ви върнат парите?
И защо си мислите, че само пътя Ямбол-Елхово е разбит и защо тябва единствено той да се оправи от Плевнята или защо първо той да се оправи лично от плевнята и най-вече защо държите единствено госпожата, Плевнята и/или текущото (което и да е в момента) правителство?
Все пак нямат безкраен бюджет.
Distributed
Рейтинг: 838 Неутралновтъкни "отговорни" за текущото състояние на цялата пътна мрежа в България
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/и като съм тръгнал
Защо си мислите, че за 2 години (или 4, 5, 10 години) ще успее, който и да е, да опарви всички пътища из цялата държава веднага и то качественото.
Мисълта ми е, защо канализирате 50 години разочарование от управлението в текущото (което и да е) правителство?
birdman
Рейтинг: 922 НеутралноДо коментар [#15] от "Distributed":
Ама не всички пътища , този за когото пиша е 1-ви клас и само след 1 година ще свързва магистрала с граничен пункт. Ясно е ,че не за всичко има пари наведнъж , ама Гагаузов преди 4 г. обеща на всеослушанието ,че пътя ще бъде ремонтиран до 2г.,(още го чакаме), а в проектите на НАПИ има план за цялостен ремонт за 40млн.лв. на който пише, че през май т.г. ще старита процедура (е май мина процедура няма).
И ако не държа отговорен Плевнелиев и тази г-жа и ръководството на НАПИ за състоянието на РПМ , койд да държа отговорен - комшията Пешо или чистачката леля Гичка ???
Distributed
Рейтинг: 838 ВеселоДо коментар [#16] от "ямболия":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Е ясно, само че дърдия перверзен комунист Гагуза, като е осрал нещата, как да ги оправиш за някакви петилетки
Виж аз как ги виждам нещата. Боко и Плевнята са си направили схемата към 2013та преди изборите да са им готови магистралите. Затова юрнаха цялата администрация първите две години да ги подкара тези проекти, сега същата администрация ще се занимава да ремонтира и пренаправя разбитите стари пътища, а новата Компания ще бута Струма, Хемус и Черно море.
Целта е от 1 година преди изборите едновременно да се завършват яко инфраструктури проекти за да може Боко пак да вземе парламента.
В светлината на тези разсъждения очаквай до преди изборите да оправят пътя Ямбол Елхово.
Dundaky
Рейтинг: 561 НеутралноНародът не иска магистрали, а галоши! Питайте станишев! Те, Амбриажите, са си галоши и ги разбират тези неща. Щото асфалт не се яде... А, и колко гладни африкански деца могат да се нахранят с парите за магистралите. То секаш ние сме ги правили тия афро африканци, че чак да ги храним. Е, некой левак от много интернационална дружба може и да добие негърче от некой по-керестелия Црънец.
Petar Pountchev
Рейтинг: 450 НеутралноСамо мьрморите! От 30 год.за прьв пьт се прави както трябва!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1564 НеутралноДо коментар [#19] от "petarpountchev":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККое с еправи кактотрябва?
kensiko
Рейтинг: 609 Неутрално"специални курсове по водене на преговори, капиталови пазари и инвестиции в Harvard Business School"
тази трябва по скоро да е министър след като е присъствала на Харвардски курс в Кембридж Мас. .. предшестващия министър председател беше посетил подобни в Лондон бизнес скул ъф икономикс
а за парите те отдавна са "изядени" за да се връщат
kensiko
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#19] от "petarpountchev":
а след 30 години вие сами ще кажете,
че за 30 години нищо не сте направили
което ще да е така само дето 30 години не са минали...
Анди
Рейтинг: 893 НеутралноПлевналиев трябва да си подаде оставката.
Пълни глупости са изнаписани, нищо реално свършено няма, освен листчета и хартийки.
Парите от фондовете са източени по схемите преди през фиктивни собственици които биват обезщетявани.
Одит на фонда няма, а от няколкото проверки и констатирани нарушения - никакви следствия.
Редно е като нищо не върши един министър да си отиде.
Иванов
Рейтинг: 8 НеутралноДокато такива девойчета ръководят АПИ усвояването на средствата и плащанията към строителите ще са трагични
birdman
Рейтинг: 922 НеутралноЕеее външността не е мерител на кадърността. Качествата не жената ще се покажат те са видими - ако имаме хубави пътища сме ОК ако ли не - не си върши работата ... шъ поживеем пък ще видим !
Violeta Keremidchieva
Рейтинг: 395 НеутралноМмм, шефката за българия на испанската Херцеса. Браво, явно да не успее да продаде нито един апартамент е достатъчèн успех, за да оглави агенция Пътна инфраструктура.
kratuncho
Рейтинг: 395 НеутралноНе разбирам. Преди време, тройната отдели АПИ (тогава НАПИ) от транспортното министерство и създавайки министерство на европейските фондове, мултиплицира тройната ламя ... Сега се прави същото, размиване на отговорност при усвояване на фондовете за транспортна инфраструктура. Друг евъпроса, с каква мисъл се прави всичко и дали наистина ще развиваме индустрия и ще борим демографска криза ... или ще произвеждаме храни, картофи де
hypercube
Рейтинг: 506 ВеселоБраво на дамата. Само шестте езика да не са български, руски, белоруски украински, македонски, сръбски.
Не питайте какво страната ви може да направи за вас, попитайте какво вие можете да направите за нея! Дж.Кенедиk_
Рейтинг: 3494 НеутралноСтранно звучи твърдението на дамата, "искаме да спрем практиката на непрекъснато падащите цени на търговете."
Цените падат основно по две причини:
- променена глобална бизнес среда. Всяка графика на който и да е икономически праметър от 2006-та до сега го показва. Като извинение може да се приеме, че дамата не е изучавала икономика в уоркшопа на Харвард, а изкуството как се водят преговори. (Между другото, някой знае ли какво е основното образования на ръководния кадър?)
- другата причина е конкуренцията при търговете, което несъмнено е успех на екипа на Плевнелиев.
Що се отнася до контрола - той би трябвало да бъде безкомпромисен, независимо коя компания е спечелила - малка или голям концерн с име. Вече имаме прецедент с летището когато голяма и с репутация компания работеща на неприлично скъпи цени си остави ръцете и тавана падна. Така, че ако някой си мисли че като сключи скъп договор с голяма компания си е вързал гащите и няма смисъл да се натяга и върши работата по контрола, осланяйки се репутацията и честната дума на строителя - просто го мързи да работи.
И понеже дамата се е поочукала по европейските коридори по-скоро ми мирише на лобизъм в полза на големи и скъпи концерни, които не успяха да спечелят поръчки за магистралите.
Относно геологията на Тракия. Проблемът би трябвало да е решен за две-три седмици, а вече почти година се чакат "резултати от независима лаборатория" и като се има предвид, че някои от проектантите по геологията си вадят хляба и с радиестезия, почти можем да се досетим за какво сатва въпрос. Ще трябва да се плаща пак от нашия джоб, то е ясно. Само да не вземат да досаждат на Прокуратурата, че много им се събра напоследък и Главния съвсем ще си развали рахътлъка, горкия. Просто да обявят екстрасенсите правили геологията на Тракия и им вземат поектанските тапии - тва стига.