Николина Николова, член на управителния съвет на АПИ: Няма да върнем нито едно евро за магистралите

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 922 Неутрално

    Г-жо Николова кога подяволите ще се направи основен ремонт на пътя Ямбол-Елхово (част от 1-7 Петолъчката-Лесово) ??? Трябваше тази година да стартира процедура за 40млн.лв за основен ремонт , но няма да стане, правителството отпусна 7млнлв. за кърпежи за тази година кърпежи не са правени. Пътя е с нарушени основи и е ОПАСЕН за придвижване. Тъй като аз и още няколко хиляди МПС-та които минаваме в този участък няколко пъти месечно сме заинтересновани. Преди месец си смених пръснатата броня (цена 200лв.) днес дадох 30 (за 4-и път) за изправяне на джанти. До кога да слушаме обещания ?

  2. 2 Профил на NWO
    NWO
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#1] от "ямболия":
    тя г-та си казва - ние и 1 евро няма да върнем - а пък Вие искате да го изхарчи за нещо смислено? Второкласният път може да струва максимум 7-8млн евро/км - друго си е магистрала - там цените стигат до почти 30млн. - само слагаш котараците да оближат паницата и всичко е ОК - капиши?....


    http://www.blitz.bg/news/article/118884
  3. 3 Профил на Thermobee
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  4. 4 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1391 Любопитно



    ЗАТОВА

    Борисов няма алтернатива.

    - УСПЕХ !!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  5. 5 Профил на Dave
    Dave
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Ами обвинението за Батко и Братко?
    Кога ще спрете да говорите гупости и да започнете да изграждате нещо?
    Това което наричате магистрали по никой стандарт не отговаря за такива, с дребни изключения като примерно Струма тук там в краткия си участък.
    Мантинели наслагани в обратно застъпване, светлоотразители и маркировки - няма, дървета около пътищата в пълно нарушение дори на закона за пътищата. на 80% от пътната инфраструктура няма и дренажна система.
    Въобще само с администриране не става тая работа девойче, трябва и бачкане и то здраво, а ние се наслушахме на глупости, докато все още си караме по лоши и животозастрашващи пътища.

  6. 6 Профил на hue30369172
    hue30369172
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    Цитат: "Предвижда се капиталът на компанията първоначално да бъде осигурен от държавния бюджет. Все още не е ясно колко ще бъде, защото няма точна бройка на състава на хората, с които ще се започне работа". Смях!!! Тази женица няма представа за какво говори. Говорела Х езика. На първо място трябва да формулираш някаква мисъл. След това ще решиш на какъв език да я кажеш.

    John Galt
  7. 7 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 922 Неутрално

    До коментар [#2] от "NWO":

    Ми пътя е -1во класенн не е второкласен , ама не разбирам какво точно искаш да микажеш. По принцип пътя трябваше да се ремонтира по ФАР ама на Гагаузов му спряха кинтите заради Батко. Само за 5 месеца съм дал над 400лв. за ремонти.... Ноу коменто !

  8. 8 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    До коментар [#4] от "barcelonski":

    Друго си е Станишката!Четири години Нищоправене,и тупане по гърдите!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  9. 9 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 838 Весело

    Супер е момичето, а вие не разбирам какво толкова ревете.


    До коментар [#6] от "John Galt":

    Е нали 10 изречения по-рано жената уточни:
    "Успоредно с това Министерството на регионалното развитие съвместно с Европейската инвестиционна банка (ЕИБ), която е партньор в този проект, разработва структурата на държавната компания."
    Как искаш да ти каже, колко ще е бюджета, като още мъдрят структурата и колко хора ще има. Я по-полека със слагането на каруцата преди коня.

    До коментар [#5] от "Dave":

    За кои точно отсечки на кои точно магистрали имате предвид, че ми стана интересно. Имате ли конкретни примери за нещо построено от ТЯХ.

    До коментар [#1] от "ямболия":
    "Г-жо Николова кога подяволите ще се направи основен ремонт на пътя Ямбол-Елхово (част от 1-7 Петолъчката-Лесово) ???"
    Нищо против желанието за по-добър път Ямбол-Елхово, но ми е интересно точно г-жа Николова ли е отговорна за взимането на решения кой път първо да се ремонтира?

    Айде стига всички мрън мрън и хленч хленч.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  10. 10 Профил на miliardpojarnov
    miliardpojarnov
    Рейтинг: 450 Неутрално

    как да се краде перфектно...и научно....образовано и културно....лектор комсомолеца плевня....

  11. 11 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 922 Весело

    До коментар [#9] от "Distributed":

    Аз неразбирам следното : дали Плевнелиев или г-жата ще ми върнат или парите за ремонт на колата ми и изхабените ми нерви , или ще ми върнат парите за винетката ??? Оня ден зареждам на ромпетрол-а на точно тоя път 1-7 дето пиша и един турчин говори с човека на бензиностамнцията и му казва "комшиии чок проблем йок път "

  12. 12 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Тази госпожица от къде си е купила дипломата?
    Питам, защото виждам че разтяга същите локуми като Калина Илиева
    http://www.dnevnik.bg/evropa/evrofinansirane/novini/2010/06/08/913959_kalina_ilieva_izpulnitelen_direktor_na_fond_zemedelie/

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  13. 13 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#11] от "ямболия":

    Боюк проблем вар - йок парасъ!!!!!

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  14. 14 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#11] от "ямболия":

    Аз не разбирам следното, защо Плевнелиев или госпожата трябва да са точно тези, които да ви върнат парите?

    И защо си мислите, че само пътя Ямбол-Елхово е разбит и защо тябва единствено той да се оправи от Плевнята или защо първо той да се оправи лично от плевнята и най-вече защо държите единствено госпожата, Плевнята и/или текущото (което и да е в момента) правителство?

    Все пак нямат безкраен бюджет.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  15. 15 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 838 Неутрално

    втъкни "отговорни" за текущото състояние на цялата пътна мрежа в България

    и като съм тръгнал

    Защо си мислите, че за 2 години (или 4, 5, 10 години) ще успее, който и да е, да опарви всички пътища из цялата държава веднага и то качественото.

    Мисълта ми е, защо канализирате 50 години разочарование от управлението в текущото (което и да е) правителство?

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  16. 16 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 922 Неутрално

    До коментар [#15] от "Distributed":

    Ама не всички пътища , този за когото пиша е 1-ви клас и само след 1 година ще свързва магистрала с граничен пункт. Ясно е ,че не за всичко има пари наведнъж , ама Гагаузов преди 4 г. обеща на всеослушанието ,че пътя ще бъде ремонтиран до 2г.,(още го чакаме), а в проектите на НАПИ има план за цялостен ремонт за 40млн.лв. на който пише, че през май т.г. ще старита процедура (е май мина процедура няма).
    И ако не държа отговорен Плевнелиев и тази г-жа и ръководството на НАПИ за състоянието на РПМ , койд да държа отговорен - комшията Пешо или чистачката леля Гичка ???

  17. 17 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 838 Весело

    До коментар [#16] от "ямболия":

    Е ясно, само че дърдия перверзен комунист Гагуза, като е осрал нещата, как да ги оправиш за някакви петилетки

    Виж аз как ги виждам нещата. Боко и Плевнята са си направили схемата към 2013та преди изборите да са им готови магистралите. Затова юрнаха цялата администрация първите две години да ги подкара тези проекти, сега същата администрация ще се занимава да ремонтира и пренаправя разбитите стари пътища, а новата Компания ще бута Струма, Хемус и Черно море.

    Целта е от 1 година преди изборите едновременно да се завършват яко инфраструктури проекти за да може Боко пак да вземе парламента.

    В светлината на тези разсъждения очаквай до преди изборите да оправят пътя Ямбол Елхово.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  18. 18 Профил на Dundaky
    Dundaky
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Народът не иска магистрали, а галоши! Питайте станишев! Те, Амбриажите, са си галоши и ги разбират тези неща. Щото асфалт не се яде... А, и колко гладни африкански деца могат да се нахранят с парите за магистралите. То секаш ние сме ги правили тия афро африканци, че чак да ги храним. Е, некой левак от много интернационална дружба може и да добие негърче от некой по-керестелия Црънец.

  19. 19 Профил на Petar Pountchev
    Petar Pountchev
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Само мьрморите! От 30 год.за прьв пьт се прави както трябва!

  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    До коментар [#19] от "petarpountchev":

    Кое с еправи кактотрябва?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на kensiko
    kensiko
    Рейтинг: 609 Неутрално

    "специални курсове по водене на преговори, капиталови пазари и инвестиции в Harvard Business School"
    тази трябва по скоро да е министър след като е присъствала на Харвардски курс в Кембридж Мас. .. предшестващия министър председател беше посетил подобни в Лондон бизнес скул ъф икономикс

    а за парите те отдавна са "изядени" за да се връщат

  22. 22 Профил на kensiko
    kensiko
    Рейтинг: 609 Неутрално

    До коментар [#19] от "petarpountchev":
    а след 30 години вие сами ще кажете,
    че за 30 години нищо не сте направили
    което ще да е така само дето 30 години не са минали...

  23. 23 Профил на Анди
    Анди
    Рейтинг: 893 Неутрално


    Плевналиев трябва да си подаде оставката.
    Пълни глупости са изнаписани, нищо реално свършено няма, освен листчета и хартийки.
    Парите от фондовете са източени по схемите преди през фиктивни собственици които биват обезщетявани.
    Одит на фонда няма, а от няколкото проверки и констатирани нарушения - никакви следствия.
    Редно е като нищо не върши един министър да си отиде.

  24. 24 Профил на Иванов
    Иванов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Докато такива девойчета ръководят АПИ усвояването на средствата и плащанията към строителите ще са трагични

  25. 25 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 922 Неутрално

    Ееее външността не е мерител на кадърността. Качествата не жената ще се покажат те са видими - ако имаме хубави пътища сме ОК ако ли не - не си върши работата ... шъ поживеем пък ще видим !

  26. 26 Профил на Violeta Keremidchieva
    Violeta Keremidchieva
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Ммм, шефката за българия на испанската Херцеса. Браво, явно да не успее да продаде нито един апартамент е достатъчèн успех, за да оглави агенция Пътна инфраструктура.

  27. 27 Профил на kratuncho
    kratuncho
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Не разбирам. Преди време, тройната отдели АПИ (тогава НАПИ) от транспортното министерство и създавайки министерство на европейските фондове, мултиплицира тройната ламя ... Сега се прави същото, размиване на отговорност при усвояване на фондовете за транспортна инфраструктура. Друг евъпроса, с каква мисъл се прави всичко и дали наистина ще развиваме индустрия и ще борим демографска криза ... или ще произвеждаме храни, картофи де

  28. 28 Профил на hypercube
    hypercube
    Рейтинг: 506 Весело

    Браво на дамата. Само шестте езика да не са български, руски, белоруски украински, македонски, сръбски.

    Не питайте какво страната ви може да направи за вас, попитайте какво вие можете да направите за нея! Дж.Кенеди
  29. 29 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3494 Неутрално

    Странно звучи твърдението на дамата, "искаме да спрем практиката на непрекъснато падащите цени на търговете."
    Цените падат основно по две причини:
    - променена глобална бизнес среда. Всяка графика на който и да е икономически праметър от 2006-та до сега го показва. Като извинение може да се приеме, че дамата не е изучавала икономика в уоркшопа на Харвард, а изкуството как се водят преговори. (Между другото, някой знае ли какво е основното образования на ръководния кадър?)
    - другата причина е конкуренцията при търговете, което несъмнено е успех на екипа на Плевнелиев.
    Що се отнася до контрола - той би трябвало да бъде безкомпромисен, независимо коя компания е спечелила - малка или голям концерн с име. Вече имаме прецедент с летището когато голяма и с репутация компания работеща на неприлично скъпи цени си остави ръцете и тавана падна. Така, че ако някой си мисли че като сключи скъп договор с голяма компания си е вързал гащите и няма смисъл да се натяга и върши работата по контрола, осланяйки се репутацията и честната дума на строителя - просто го мързи да работи.
    И понеже дамата се е поочукала по европейските коридори по-скоро ми мирише на лобизъм в полза на големи и скъпи концерни, които не успяха да спечелят поръчки за магистралите.
    Относно геологията на Тракия. Проблемът би трябвало да е решен за две-три седмици, а вече почти година се чакат "резултати от независима лаборатория" и като се има предвид, че някои от проектантите по геологията си вадят хляба и с радиестезия, почти можем да се досетим за какво сатва въпрос. Ще трябва да се плаща пак от нашия джоб, то е ясно. Само да не вземат да досаждат на Прокуратурата, че много им се събра напоследък и Главния съвсем ще си развали рахътлъка, горкия. Просто да обявят екстрасенсите правили геологията на Тракия и им вземат поектанските тапии - тва стига.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK