Радослав Коев, зам. кмет на район "Аспарухово": В отводнителното дере е строено

Радослав Коев, съветник от партия "Отечество"

© Дневник

Радослав Коев, съветник от партия "Отечество"



В опит да събере информация за случилото се във Варна "Дневник" се свърза със зам. кметът на район "Аспарухово" Радослав Коев от партия "Отечество". Ето какво разказа той за ситуацията и за причините за бедственото положение.


Само проливният дъжд ли е причина за калната вълна, заляла квартал Аспарухово?


- От години подаваме сигнали, включително и аз, че в едно от деретата във високата част на  квартал "Аспарухово" са разполагани временни търговски обекти. Така системно е нарушавана отводнителната инфраструктура на района. Явно е била повредена и канализационната система.




Това ли е причинило образуването на калната вълна, която е заляла ниските части на квартала?


- Без съмнение това е една от причините за трагедията. Дерето не е било в състояние да поеме водата и тя е преляла надолу по склона. Просто е нямало къде да отиде. Повлякла е след себе си автомобили и цели къщи. В момента в друго дере има не по-малко от 50 автомобила и десетина къщи.


Всичко е потънало в тиня и вода. Няма как да няма жертви. Очевидци твърдят, че в част от срутените къщи е имало възрастни и болни хора на легло, но дали е така ще стане ясно чак утре, когато спасителните екипи успеят да разчистят част от калта. Не съм виждал това и във филми на ужасите. 


Има ли яснота за броя на пострадалите къщи в ромската махала на "Аспарухово"?


- Както във всяка ромска махала и тук много от къщите са незаконни. Но това едва ли е единствената причина за трагедията. Голяма част от тях са големи, масивни сгради. Но независимо от това водата ги е сринала. Стихията си е стихия, но във всеки случай има и човешки грешки, които са причинили това, на което сме свидетели тук.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на paxah
    paxah
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Не че е от значение, но е заместник кмет и бивш общински съвеник

  2. 2 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Римляните си взимат пясък от разни диги, крайно време беше природата да им даде урок.

  3. 3 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 726 Любопитно

    А в дерето на Максуда колко такива "къщи" има за разчистване...
    Сега като се почне едно коркане..
    Да видим ще стане ли ясно къде е бил ДНСК?

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  4. 4 Профил на Варненчик
    Варненчик
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Стихията си е стихия,но и грешки има.Хайде да видим ще ви стигне ли мъжеството да премахнете всички незаконни коптори,за тяхно и наше добро!

  5. 5 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    НЕНАСИТНИТЕ комуноприспособенци, нямаха съвест, те са оперирани преди 25 години от службите на ДС.

    За да може да поемат колкото е възможно повече коруптивна собственост и интереси относно нея.

  6. 6 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#4] от "Варненчик":

    Лидера БОРИСОВ нали се опита, създаде наредби и направления за спазване, но куражът му стигна за едното барбекю.

  7. 7 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1782 Неутрално

    Природата се разправи с ромляните....

    Предразсъдъците са за ограничените.
  8. 8 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1782 Неутрално

    До коментар [#4] от "Варненчик":

    Не, на тяхно място ще построят нови.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  9. 9 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 477 Неутрално

    [quote#8:"Нефертити"]Не, на тяхно място ще построят нови. [/quote]
    Още като съобщиха си помислих за строителството. . Като видях снимките видях че няма никакво отводнение.
    Предполагах че това ще го каже беловлас човек.

    За пострадалите пакл
    Няма българин да си построи къщата у дола

    Тези 25 години , който не живя в смирение ще си го получи.
    Жалкото е че има и невинни жертви.

  10. 10 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    [quote#9:"rorikabc"]Няма българин да си построи къщата у дола[/quote]
    Току що слушах новините на Нова, една от кореспондентките каза че къщата им е до този дол. Предполагам че е българка. От снимките ми направи впечатление, че къщите са масивни, не са типичните коптори, не е ясно обаче това от къщите в дола ли са.

    Всички знаем кой, какъв е и как е строено в този дол и но нека помълчим малко от съчувствие. Какъв е човек си проличава при голямото нещастие.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  11. 11 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1637 Разстроено

    Предположенията се потвърждават.

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  12. 12 Профил на Storm Of Change
    Storm Of Change
    Рейтинг: 1160 Неутрално

    [quote#11:"шапчица"]Предположенията се потвърждават. [/quote]
    Пак няма да има наказани. Дано поне бързо да се възстановят щетите.

    Разни хора - разни алкохоли!
  13. 13 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1637 Неутрално

    [quote#12:"Storm Of Change"]Пак няма да има наказани[/quote]

    То това си стана правило. Освен, ако го отнесе някой кокошкар

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на Варненчик
    Варненчик
    Рейтинг: 422 Неутрално

    До коментар [#14] от "iniesta":

    Отнесени или наводнени са всички коли от центъра на квартала.4 ЧОВЕ/кА са отнесени от спирка бездарнико!

  16. 16 Профил на Варненчик
    Варненчик
    Рейтинг: 422 Неутрално

    [quote#6:"convince"]Лидера БОРИСОВ нали се опита, създаде наредби и направления за спазване, но куражът му стигна за едното барбекю.[/quote]
    ++++
    И представителя му тук в лицето на кмета и районните издават заповед след заповед и толкова.Няма политик досега решен да извади горещия картоф.

  17. 17 Профил на iniesta
    iniesta
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#15:"Варненчик"]Отнесени или наводнени са всички коли от центъра на квартала.4 ЧОВЕ/кА са отнесени от спирка бездарнико!
    [/quote]
    става въпрос за къщите и за хората от дерето.....а не за тези от центъра

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Бог да прости жертвите! Какво ще стане с близките им? Къде ще се подслонят? Кой ще ги храни и облича, до като си стъпят на краката? Та те са изгубили всичко, почти всичко, много... През това време, вече виждам, как държавата ще погне хората и общината за не законни постройки, за не почистени дерета, за неподдържана, или зле направена канализация... щетите ще останат не покрити, или частично покрити, а община и централна власт ще спорят кой е виновен и кой колко е помогнал! Ужас! И... от сега съм бясна! Тоя филм сме го гледали толкова пъти! Спомняте ли си с. Бисер? Не беше толкова отдавна! Спомняте ли си, че тогава Премиер и Зам Премиер бяха на място и помагаха още в първите часове! Помните ли, че имаше един хеликоптер, който също спасяваше! А, спомняте ли си, че после, за тези полети Борисов трябваше да дава обяснения пред Парламента? Наред с полетите, возещи "тигрите", трябваше да обяснява и тия полети, както е полетът, който спаси човешки живот... А, спомняте ли си, че ГЕРБ даде партийната си субсидия на пострадалите от това село, като помощ? После стана земетресението в Перник и за там, от субсидията си ГЕРБ дадоха 1 милион. От известно време, на последните два вота не гласувам за ГЕРБ, но, не мога да си затворя очите! Това се помни, а и който има време, може да потърси старата преса, от онова време и да провери, дали е така! Така е!

    goblenka
  20. 20 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#18] от "10036":

    Постът ти е повече от неудачен! Предизвиква в мен гняв и възмущение! Има ли значение какви са жертвите и пострадалите? Дали са роми, българи, турци, други? Това е живот! Загиналите животни - също!

    goblenka
  21. 21 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#16] от "Варненчик":

    Защо говорите така? Нали имаше толкова бунтове, в защита на тия постройки? Видите ли, няма ли други палати за събаряне, та сте тръгнали да ни събаряте домовете?

    goblenka
  22. 22 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#13] от "шапчица":

    Кого ще накажете? Господ, че пратил дъждове? Или, пострадалите, че не се съобразили със законите и застроили дерето незаконно? Или, фирмите направили отводнителните системи, за лоша работа? За лоша поддръжка - друг? За затлачване с отпадъци на дерето, кого ще накажете? Пак ще кажа: Бог да прости жертвите, но ние си създаваме живото застрашаващи обстоятелства! Трябва да си поемем отговорността за това!

    goblenka
  23. 23 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#5] от "convince":

    Поне в ситуация на бедствие престани с това " комуноиди", когото и да включваш в тази група!

    goblenka
  24. 24 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 417 Неутрално

    [quote#20:"goblenka"]До коментар [#18] от "10036":
    Постът ти е повече от неудачен! Предизвиква в мен гняв и възмущение! Има ли значение какви са жертвите и пострадалите? Дали са роми, българи, турци, други? Това е живот! [/quote]

    Прави сте. Оттеглям коментара си - беше нелеп имайки предвид ситуацията. Моите извинения на засегнатите.

  25. 25 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#24] от "10036":

    ++++

    goblenka
  26. 26 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1708 Неутрално

    До коментар [#19] от "goblenka":
    Добре е, че припомняте тези факти. Аз нямаше да се сетя.
    .....
    Бог да прости жертвите.

  27. 27 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мондиана":

    В същност, трябва да осмислим нещата много бързо! В крачка! Ако с, Бисер стана жертва на зле стопанисван язовир, то Варна е жертва на гражданите си! И сега, трябва не посто да се помогне на хората и града а и да се поправят щетите от беззаконието! Не само във Барна имаме неаконни строителство, сеч, изхвърлени боклуци... Не само там има зле изпълнени инфраструктури, които после не са поддържани, или са лошо поддържани. Природата ще продължи да ни удря на различни места, до като не ни уврат главите!

    goblenka
  28. 28 Профил на Нахален!
    Нахален!
    Рейтинг: 418 Неутрално

    между другото съм бил свидетел няколко пъти как строят диги от пясък за циганите и те го крадат моментално, за да го продавт! Така че ако жертвите са 'ромляни' ..

    Genius by Birth, Slacker by Choice !
  29. 29 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#19] от "goblenka":
    Трябва е теб да няма грам човечност, за да си позволиш да правиш политическа пропаганда от подобна трагедия! 

  30. 30 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    До коментар [#19] от "goblenka":
    "Частната инициатива" винаги се навира да строи в деретата ... Когато живеехме нормално в уредена държава с деревация и архитекти казваха къде да се строи защо не ставаха такива работи. После пак приказки, че било не знам какво си = ИМАЛО Е ЗАЩО ! Бог да прости загиналите ... но едвали ще са последните . Това да не е първият дъжд в България?! В едно съседно село мутрите си купиха места край реката и засипаха дерето на 6 места за да им стихат колите до дворовете = реката мина през къщите. Въпреки това 2 мутри не си махнаха дигите. Няколко тариката правят проблемите.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  31. 31 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    До коментар [#19] от "goblenka":
    На някои места НЕ е необходимо да има либерализиране и демокрация = става ли дума за язовири, за дерета = има си план, одобрен от архитект ... и всяка година багера да чисти коритата на деретата, независимо дали има постройки или няма. По същия начин язовирите = рибата нека си е частна - нивата на язовирите да са грижа на диспечерите, а не на частника, който за да си опази рибата жертва язовира и хората по течението = после виновни няма ...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  32. 32 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    До коментар [#5] от "convince":
    Точно "комуноприспособенци" за 45 години ликвидираха блатата и направиха деривация на цялата държава - за това като живеехме нормално такива работи ставаха много рядко. Сега построеното през соца се руши и краде безогледно и без всякаква мисъл за последствията = за това тепърва ще следват такива трагедии . Като войник в Строителни войски съм работил по деревация и корекция на речни корита - зная за какво иде реч.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  33. 33 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#29] от "macek":

    Истината не е пропаганда! Само след месец, тази трагедия ще се оценява и ще И се търсят аналогии. Ще се намерят и сравнят! А, моята човечност не можеш да я оцениш, тъй като четеш повърхностно.

    goblenka
  34. 34 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#32] от "dark'star":

    Не заради това. Просто, тогава се държеше под по-голям контрол всичко. Сечта, сметта и нейните депа, строителството, поддръжката на инфраструктурата. Сега е: куче влачи, диря няма. Резултатите са на лице! Не ви ли притеснява факта, че толкова често ни се случват такива бедствени ситуации? Ще зачестяват! Ние си разрушихме еко баланса и сега всичко се срива върху нас!

    goblenka
  35. 35 Профил на max_cavalera
    max_cavalera
    Рейтинг: 227 Разстроено

    До коментар [#3] от "The Core":

    ДНСК, за съжаление, пак е била на опашката пред банковото гише, за да си внесе парите от рушвета в брой.

  36. 36 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#31] от "dark'star":

    Прав си!

    goblenka
  37. 37 Профил на max_cavalera
    max_cavalera
    Рейтинг: 227 Гневно

    До коментар [#19] от "goblenka":

    Не ви ли е гнус да правите политическа агитация във време на траур?! Типични гербери. Замълчете поне пред паметта на загиналите, пък били те и цигани.

  38. 38 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1997 Неутрално

    До коментар [#37] от "max_cavalera": " Не ви ли е гнус да правите политическа агитация във време на траур?! "
    Сега му е времето за политика , защото "политика" идва от "полис" (град) и управлението на на "полиса" (града) е именно "политика". Точно липсата на "политика" (не на политикантстване) по отношение на градоустройството и иригационните съоръжения ни докарва системно подобни потопи, пожари и бедствия всякакви. Или си мислиш, че политика е само кой ще прибере парите , без да свърши никаква работа?

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  39. 39 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#37] от "max_cavalera":

    Аз не правя политическа пропаганда! Говоря обективно и истината! В момента ти, Гео, и още няколко души се мъчите да извлечете дивиденти за управляващите за сметка на жертви и пострадали! Ако съм мръсна, ще се изкъпя, ама вие, като жумите, няма да решите нито настоящите проблеми, нито ще се предпазите от тия, дето са надвиснали! Защото причината за повечето сте вие! До като нещата са спокойни, не мислите, а когато опре нож в гърлото, някой крив, някой не си върши работата! Вярно! Има криви! Има несвършена работа! И, голяма част от тази отговорност е ваша!

    goblenka
  40. 40 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#38] от "dark'star":

    ++++++

    goblenka
  41. 41 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 983 Неутрално

    айде сега общината и който друг трябва да публикува един план за справяне с тази криза в Аспарухово, да се публикува този план на сайта на Община Варна и да се актуализира всеки месец.

    и следващата пролет ще видим дали мерките са били успешни. и опитът натрупан от този план за справяне с този проблем - изсичане на гори, канализация, която трябва да се модернизира, диги, отводнителни системи и т.н. да се приложи на останалите места в България, които имат нужда от същите/сходни мерки.

    айде веднъж и завинаги да се разберем, че не комунистическият подход за справяне с проблемите работи, а научният подход работи и винаги е работил. ОК?

    РЕФОРМИ !
  42. 42 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#33] от "goblenka":
    Най-добрата лъжа е онази, в която има известна доза истина. Колкото до постът ти, той си беше лешоядска партийна пропаганда.
    ПП:Предвид изложеното, имам право да си формирам мнение за лицето, поизволило си да напише подобна гадост.

  43. 43 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#42] от "macek":

    Разбира се, че всеки има право да си формира мнение! Но, в този случай, твоето не е обективно. Истината си е истина и няма общо с партии, птици, или въобще - фауна и флора. Имаше трагедия в Цар Калоян, когато имаше жертви, но "официалните" лица не бяха там, да помагат на хората. Тогава за бедствияте и авариите имаше министерство, ръководено от Емел Етем. Имаше такова чудо в с. Бисер. Писах за него и това те вбеси. Сега има във Варна, Добрич, Търновско, Габровско... Пак "официалните" лица не са сред хората, но си позволяват и да политиканстват. Стрелят срещу единствения чужда кмет, опозиционен! Аз разбирам, да са направили нещо по-добро, ама не са. Айде, София далече, ама Варна областен е в същия град, както и Варна кмет! Кризисният план на Варна не предвиждал такова голямо бедствие! Не и от към сушата! А, този на областта? Хората казват, че тел. 112 не вдигал, или ги превключвал на друга линия и сигналите оставали не приети. Портних казва, че не е успял да се свърже нито с областен, нито с Премиер, нито с вице! Хукнал с гражданите, и както може, да помага, надграждайки несъвършения кризисен план. Сам ли го е писал и гласувал? Що не е предвидено нещо от такъв мащаб и характер? Защото никой не си е помислил, че е възможно! Сега, дайте да гръмнем опозиционния кмет! Що? Щото не седял в общината, ами вадел хората на терен! Чуваш ли това в главата си? Представяш ли си го? Даваш ли си сметка колко нелепо изглежда? Да! Има политическа пропаганда, но я водят Премиер и Вице, срещу опозиционния кмет, респективно, опозиционната партия! Никой не засяга въпросите как и защо се е стигнало до това бедствие и колко управи са допринесли за него! Колко закони са престъпени, колко граждани са съдействали за това! Вярно, че не е сега момента за това, но той зрее и още щом включат тока, момента ще е дошъл! Можеш да си си червена. Никой няма право да те съди за това! Но, да изкривяваш истината, обвинявайки за това опонентите си е осъдително. Не е нито правилно, нито честно, нито човешко!

    goblenka
  44. 44 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Искам да затворя темата за себе си и да кажа, защо не морето, а сушата изпрати гнева си върху Варна и защо този гняв няма да затихне! Защото: сече се безразборно, до край! Строи се нерегламентирано! Всеки си хвърля отпадъка където си реши! Това, "да изчистим България" е бошлаф работа! Нали гражданите са я омърсили! Да се хвалите после колко боклук сте събрали и изхвърлили! Нали този боклук е ваш? Да не се почистват от "паразитна"растителност деретата, а да се прави там сеч, за сметка на парите, отпуснати за прочистване също е практика! А, редовната проверка, почистване и ремонтиране на отводнителните канали? Има ли ги? Няма ги! Кой трябва да я свърши тая работа? Като няма дървета, кой да задържа и укрепва склоновете? Като са затлачени дренажите, къде да отива водата? Като са затлачени деретата? Като са застроени до край свободните площи и улиците са превърнати в сокаци, как да влезе техника, та да почиства и да извлича? Имате ли вие, като граждани, отговорност по някое от тия действия и бездействия? Или, типично, по нашенски, лежите на гърба на кмета, на Премиера, на Президента, на полиция, за да поправят вашите глупости, да ви пазят и спасяват от тях? Имате ли вие своя вина и ще поемете ли своя отговорност, или пак някой ви е виновен?

    goblenka
  45. 45 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#43] от "goblenka":
    Не ми приписвай собствените си грехове. Първият ти пост беше откровена политическа пропаганда и слагачество на вожда, а в този в ролята на Батман е тиквеният кмет. Дори и вожд Тиквичко снощи ви намекна в национален ефир,че е добре да се въздържате от подобни лешоядски изтъпления, но чукча писател!
    Който ползва главата си, колкото да пази равновесие, може и да ти се върже, за останалите постът ти е мародерски.
    ПП: Ако "червен" е човек, който има собствено мнение и не толерира глупостта и слагачеството, нека да съм червена. Да, но доколкото си спомням за червени се смятат членовете и симпантизантите на определена политическа партия, към които не се числя, та и тука не позна.

  46. 46 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#45] от "macek":

    Аз съм кандидат ангел! Нямам грхове! Колкото и да не ти се вярва, или да те е яд! Критикуваният от теб пост не съдържа грам лъжа! Това, че синтезираната истина не ти харесва не е мой проблем. Не е и мой грях! Все пак, имаш повод да се дразниш, но не е моя пост, не е ББ, не е ГЕРБ! Помисли кое те дразни и може да се освободиш от дразнителя.

    goblenka
  47. 47 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Пропусна да отбележиш, че си и скромна, най-вече скромна! Не е за чудене, доколкото тикватята по презумпция сте ми едни скромнички
    Бъди така добра и не се прави повече на психолог, не ти се получава. Остани си със здраве!

  48. 48 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#47] от "macek":

    Скромна? Че защо? Като гледам колко скромни в желанията, действията, думите са червените... До сега не си позволявах твоя тон и изказ но... Виждаш ли скромност в диалога между Сашо Диков и Станишев:
    - Г-н Станишев, ще си подадете ли оставката?
    - От какъв зор?
    - Заради загубените избори!
    - Когато си подадеш твоята оставка, тогава и аз ще подам моята!
    - ..... Дали пък да не си я подам, дявол да го вземе! Може и Станишев да си я подаде?...
    Какво интервю! Каква скромност и държавническо поведение!

    Или, Мая Манолова? Или Корнелия Нинова? Или Ангел Найденов? Те съ партийците им не можаха да ги изтърпят и хвърлиха оставки! Ти ще ми говориш на мен за личните ми качества и недостатъци! Ще ме наричаш " тиквоч"! Защо? Защото, като партийно необвързана, съм направила сравнение между политическите играчи и съм установила, че от партиите най-малко дразнеща и вредна се е оказала ГЕРБ, а от действащите политици, с все още живо сърце се е оказал Борисов?! Явно, и на теб, едно от многото, мога и трябва да благодаря за поредната криза, в която ни вкара БСП и от която не можем да излезем! Да клекнете на ДПС и да ходят български функционери по градове, села и паланки, да предлагат на българи, срещу 30 лева да си дадат личните данни, за да бъдат записани и да им се про контролира вота, който трябвало да е за ДПС! Бюлетина 29! Ти срам нямаш ли? Или много ти е драго, че горите ги изсече ДПС, че язовирите заливат къщите и умират хора и животни?! Цар Калоян беше удавен от язовир и си остана сам да се спасява и възстановява по времето на Емел Етем! Министър на бедствията и авариите на тройната! БСП, ДПС и НДСВ! Село Бисер беше заляно по времето на ГЕРБ и Борисов! В резултат, "шефът на водите" беше уволнен, цялото държавно ръководство помагаше от първите часове за спасяване на хората, те получиха помощ за ремонти, а доста от тях и нови къщи, защото старите бяха разрушени! На фона на алчността, арогантността е некадърността на много министри и техни чиновници, които естествено, постоянно биваха сменяне, търчаха като финикийци между хората, опитвайки се да направят нещо за тях! Не очаквай хората от Добрич, загубили къщите си да получат нови! Нито пък да получат достатъчно, за да си възстановят порутеното, или отнесеното! Същото важи и за Варна! Хората ще се оправят кой както може! Нали "скромните, отговорни държавни" мъже от София още със пристигането си във Варна, вместо да се захванат със спасителни, с издирвателни работи на хора, за които не се знае къде са, живи ли са още, почнаха с политиканстване?! Само БСП са си позволявали да посягат на банка! Преди 20 години! Сега, в едно с БСП го прави и ДПС, в лицето на Пеевски! А, ти си позволяваш да ме нападаш, заради непирязънта ми към тия партии? Вместо да дрънкате глупости, че Пеевски е плод на ГЕРБ, по-добре си дайте сметка, че 3 месеца хиляди хора, чиито пенсии, заплати, разплащания минават през КТБ ще духат супата! И, вместо НОЙ, съответните работодатели, предприемачи автоматично да реагират и пренасочат плащанията през друга банка, трябва всеки работник, или пенсионер, да си пуснат молба за пренасочване! Баба Айше, дето едва стига до пощата, да си вземе пенсията, трябва да си пусне молба до НОЙ! Дядо Иван! Хиляди хора, дето си чакат заплатите, или аванса... Ще отделят ден и ще отидат да си пуснат молба за пренасочване! Срам нямаш! Съвест нямаш! Мозък нямаш! За здравето ми не се грижи! Ще си умра и без грижите на любимата ти партия и нейните партньори! Така ще си гарантирам още малко време живот!

    goblenka
  49. 49 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#48] от "goblenka":
    Твоите дефицити са си твой проблем, не е нужно да ги развяваш пред аудиторията тук, бъдещ ангеле!
    ПП: Ако извличаш някакво удоволствие от простотиите, които пишеш тука, продължавай, но имай предвид никой не те чете.

  50. 50 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#49] от "macek":

    Жалко, че тук нямам емотикони! Щях да ти прасна един ръкопляскащ и да започна деня с добро настроение! Каква злоба! Неистова! Хахаааа! Хубав ден! Знаеш ли, че червената идея е хубава! Хуманна! Но, тези, дето ви водят и носят байрака не работят за нея, а искат тя да работи за тях! Не става! Видно е резултатите! Хахааа.... Хубав ден ти желая! Овладей си злобата, че ще те разболее!

    goblenka
  51. 51 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#50] от "goblenka":
    Ангеле, вече ти казах, че ми приписваш собствените си грехове! Това, че не харесвам безмозъчните, нарцистични герберски кратуни, не ме прави нито злобна, нито фен на Станишев, но се иска малко акълец, за да се сетиш. Продължавай да пишеш, интелектуалните ти напъни ме забавляват.

  52. 52 Профил на Варненчик
    Варненчик
    Рейтинг: 422 Неутрално

    До коментар [#49] от "macek":


    До коментар [#50] от "goblenka":

    Маце нещо си се объркала...

  53. 53 Профил на Варненчик
    Варненчик
    Рейтинг: 422 Неутрално

    До коментар [#50] от "goblenka":

    Има битки,които не си струва да се водят...
    Изтървал съм и вече не си струва да влизам,но можех да те коригирам тук-таме.

  54. 54 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#52] от "Варненчик":


    До коментар [#53] от "Варненчик":

    Нещо не те разбрах. "Маце" е обръщение, което отдавна не съм чувала зад гърба си. Не знам защо и дали защото не съм МАЦЕ... Както и да е. Но, кого искаш да коригираш? Мен, или колежката, на която отговорих? Да! Има битки, за които си струва да се водят. Но, да водя битка с macek.... Не си струва. Това не е битка за идеи и идеали! Да водя битка с БСП? Та те са се отрекли от идеите и идеалите си и робуват на материята вече над 25 години! Нали този "господар" провали ТАТО? Макар, че по отношение на реализиране на тия идеи, не корумпираност и служба на страната, той е светец спрямо следващите червени лидери и техните политики. Много можем да говорим за червената идея, за социализма и социалдемокрацията като философия и практика, като БГ разбиране и приложение, но, това няма да има връзка с колежката. И... няма да промени реалностите. Те се оказаха не само твърде "яки" но и стоящи върху свлачище! Стъпили на тях, ние устремно пропадаме десетилетия на ред! И все се намират "златоусти" водачи, които ни обещават да спрат пропадането и да ни извлекат на горе! Все има вярващи шарани и ако някой успее да издрапа на горе, то той не е от шараните!

    goblenka
  55. 55 Профил на Варненчик
    Варненчик
    Рейтинг: 422 Неутрално

    До коментар [#54] от "goblenka":

    Не бих си позволил подобно обръщение към теб,но именно теб бих коригирал. Градивно,разбира се.

  56. 56 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#55] от "Варненчик":

    Е! Щом е градивно...

    goblenka




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK