[quote#3:"mangiafuoco"]Доживяхме естраден певец да говори за сериозна музика[/quote]
Да но определено за разлика от останалите естрададжии у г-н Виктор Стоянов има сериозни качества.
И то очевидно!
Какво целяхте с това "естрадно хейтърство" не става ясно, но успяхте да се орезилите, макар и скрит зад нелеп псевдоним.
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
"Резултатите" от дългогодишната работа на Я. Димитров (бившия директор) са потресаващи за Филхармонията и за гилдията. Той главно отдаваше зала "България" под наем на външни продукции, но не направи нищо за развитието на програмата и публиките. Тая работа вършат години наред В. Димитров (Кантус Фирмус) и други външни продуценти. През 90те години програмата беше на европейско ниво, а нямаше никакви пари! МК направиха "ремонт" с който нарушиха естетиката на интериора на залата и фоайето по безумен начин. Относно продажбите на билети - работата е както си е била през последните 100 години (сан шанжман). В. Стоянов очевидно е постигнал разлика. 100% се съгласявам, че класическата музика е най-конвертируемият ни продукт, но не печелим от него, а го произвеждаме и изнасяме БЕЗПЛАТНО, вече десетилетия!
До коментар [#5] от "Торбеш":
На теб горе на клона това ли ти прави впечатление, псевдонимът ми. Обикновен за уличен артист? Нещо да кажеш за естрадните? Как се орезилявам? Като се опитвам да прогоня търговците от храма ли. Аман от Лукарски & Ко.
Значи, на този пич му тежеше политическата "протестърска" практика като скок в кариерата. За останалото, музикантското, не мога да коментирам, защото не съм запознат
Доколкото чувам от професионални музиканти, пича е кадърен.
Като мениджмънт, също трудно мога да коментирам. Може и да е направил успешен проект, обаче... обаче и приказките от рода "Фондация "Америка за България" приватизира Филхармонията" си имат своето основание
Ето такива интервюта с такива енергични и позитивни хора искам да чета! Браво на В.Стоянов и екипа му. Филхармонията наистина започмаха да свирят много добре, с желание и хъс. И да възпламеняват залата!
"Из цяла Европа и по света е пълно с български концертмайстори – нашата школа дава резултати. Дали сме на света големи имена. Защо тези хора не са наши посланици, защо тази култура да не се обвърже с туристически пакети? Защо тя да не е основа на културната програма за нашето председателство на ЕС през 2018 година?"
В това Виктор Стоянов е прав - българските музиканти имат вече спечелени позиции по света и това подобрява реномето на България повече от всякаква пропаганда. При това много от българските музиканти често идват у нас и с радост биха направили още нещо за България.
Как някои изобщо решиха, че Виктор Стоянов е "естраден певец"?!
Явно нито сте запознати с образователния му ценз, нито с качествата му, нито с работата на културната институция, за която става въпрос.
Няма такова нещо. Има си необходимото образование и още как. Тази клевета се пусна в социалните мрежи много отдавна и мислех, че никой няма да се върже, но не би...Едни и същи глупости се тиражират еври дей ))
Безспорно управлението на Стоянов е много добро и жалко, че напуска, но доколкото съм информиран от музиканти (постоянен гост съм в зала България над 30 години), едвам е изтраял времето, през което е трябвало да бъде директор. Той замият има много успешна кариера в мултимедийните проекти, които му носят много по-голяма печалба от някаква си държавна заплата. И тук опираме до основния проблем - ще засвирят ли музикантите по-добре след като директорите станат по-демократични? Ами не, защото в чужбина биха получавали 7-8 пъти по-големи заплати (някъде дори 15-16 пъти), отколкото тук. До няколко години ще има недостиг на музиканти у нас и тогава ще трябва да има индивидуални, а не колективни договори с музикантите. Когато липсва инструменталист, ще трябва да се търси някой чужденец, който обаче няма да работи за 300$ на месец, а ако не бъде назначен, тогава пък ще пострада самият оркестър. Ако обаче той получи по-голяма заплата от българин за същия труд, тогава ще настане голямо недоволство. Като цяло културните институции нямат полезен ход, а за тотална промяна на културната политика на страната няма никакво време! Миналата есен имаше конкурси за три позиции във Филхармонията и се явиха точно...трима души - по един за всяка позиция Нормално по оркестрите по света кандидатстват по 100-120 души за една позиция. Във филхармоничния хор (мисля, че това е официалното му име) от години има недостиг на тенори и имаше няколко нулеви конкурса (без нито един кандидат)!
Но по отношение на това дали "Америка за БЪлгария" е приватизирала оркестъра - по-скоро е един от основните спонсори, защото бе нейната подкрепа никога нямаше да чуем Соня Йончева например. Не виждам нищо лошо от финансова подкрпа, откъдето и да идва тя.
А бе, кой ходи на тия постове за държавна заплата, не се правете на утрепани... далаверите са от субсидии, надписване, поръчки, ремонти... обясни какви са изискванията за този пост и какво му е образованието на господина и ела да ми кажеш как имал ценз... педагогика...
ДВЕ години временно изпълняващ... ти да видиш... голямо бавене, голямо чудо... за да получава държавна заплата? Тцъ тцъ
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
С. Колелото
Рейтинг: 418 ВеселоНещата във Филхармонията изглеждат доста променени в положителна насока. Дано продължат така.
dubitandum
Рейтинг: 213 НеутралноДве пиар статии за една седмица, за какъв ли пост го гласят господина?
mangiafuoco
Рейтинг: 367 НеутралноДоживяхме естраден певец да говори за сериозна музика!
mangiafuoco
Рейтинг: 367 НеутралноЕстрадното дуо Виктор - Стоян(Михалев)?
Торбеш
Рейтинг: 1584 Неутрално[quote#3:"mangiafuoco"]Доживяхме естраден певец да говори за сериозна музика[/quote]
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.Да но определено за разлика от останалите естрададжии у г-н Виктор Стоянов има сериозни качества.
И то очевидно!
Какво целяхте с това "естрадно хейтърство" не става ясно, но успяхте да се орезилите, макар и скрит зад нелеп псевдоним.
Петър Иванов
Рейтинг: 675 РазстроеноНе класическата музика, а изпълнителите й
UK
Рейтинг: 206 Неутрално"Резултатите" от дългогодишната работа на Я. Димитров (бившия директор) са потресаващи за Филхармонията и за гилдията. Той главно отдаваше зала "България" под наем на външни продукции, но не направи нищо за развитието на програмата и публиките. Тая работа вършат години наред В. Димитров (Кантус Фирмус) и други външни продуценти. През 90те години програмата беше на европейско ниво, а нямаше никакви пари! МК направиха "ремонт" с който нарушиха естетиката на интериора на залата и фоайето по безумен начин. Относно продажбите на билети - работата е както си е била през последните 100 години (сан шанжман). В. Стоянов очевидно е постигнал разлика. 100% се съгласявам, че класическата музика е най-конвертируемият ни продукт, но не печелим от него, а го произвеждаме и изнасяме БЕЗПЛАТНО, вече десетилетия!
mangiafuoco
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#5] от "Торбеш":
На теб горе на клона това ли ти прави впечатление, псевдонимът ми. Обикновен за уличен артист? Нещо да кажеш за естрадните? Как се орезилявам? Като се опитвам да прогоня търговците от храма ли. Аман от Лукарски & Ко.
Федор Езерский
Рейтинг: 861 НеутралноЗначи, на този пич му тежеше политическата "протестърска" практика като скок в кариерата. За останалото, музикантското, не мога да коментирам, защото не съм запознат
Доколкото чувам от професионални музиканти, пича е кадърен.
Като мениджмънт, също трудно мога да коментирам. Може и да е направил успешен проект, обаче... обаче и приказките от рода "Фондация "Америка за България" приватизира Филхармонията" си имат своето основание
therage_thefury
Рейтинг: 213 НеутралноЕто такива интервюта с такива енергични и позитивни хора искам да чета! Браво на В.Стоянов и екипа му. Филхармонията наистина започмаха да свирят много добре, с желание и хъс. И да възпламеняват залата!
1107a
Рейтинг: 418 НеутралноА каква е разликата между "мениджмънт" и "управление"?
ijj
Рейтинг: 983 Неутрално"Из цяла Европа и по света е пълно с български концертмайстори – нашата школа дава резултати. Дали сме на света големи имена. Защо тези хора не са наши посланици, защо тази култура да не се обвърже с туристически пакети? Защо тя да не е основа на културната програма за нашето председателство на ЕС през 2018 година?"
В това Виктор Стоянов е прав - българските музиканти имат вече спечелени позиции по света и това подобрява реномето на България повече от всякаква пропаганда. При това много от българските музиканти често идват у нас и с радост биха направили още нещо за България.
diegos
Рейтинг: 598 НеутралноТипично назначение без конкурс... временно?! И така изтекли две години?! Две години временно назначение без необходимия ценз за това...
И после си говорим за морал, нали?
Жозефина Иванова
Рейтинг: 8 НеутралноКак някои изобщо решиха, че Виктор Стоянов е "естраден певец"?!
Явно нито сте запознати с образователния му ценз, нито с качествата му, нито с работата на културната институция, за която става въпрос.
ogreten
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "diegos":
))
Нормално по оркестрите по света кандидатстват по 100-120 души за една позиция. Във филхармоничния хор (мисля, че това е официалното му име) от години има недостиг на тенори и имаше няколко нулеви конкурса (без нито един кандидат)!
Няма такова нещо. Има си необходимото образование и още как. Тази клевета се пусна в социалните мрежи много отдавна и мислех, че никой няма да се върже, но не би...Едни и същи глупости се тиражират еври дей
Безспорно управлението на Стоянов е много добро и жалко, че напуска, но доколкото съм информиран от музиканти (постоянен гост съм в зала България над 30 години), едвам е изтраял времето, през което е трябвало да бъде директор. Той замият има много успешна кариера в мултимедийните проекти, които му носят много по-голяма печалба от някаква си държавна заплата. И тук опираме до основния проблем - ще засвирят ли музикантите по-добре след като директорите станат по-демократични? Ами не, защото в чужбина биха получавали 7-8 пъти по-големи заплати (някъде дори 15-16 пъти), отколкото тук. До няколко години ще има недостиг на музиканти у нас и тогава ще трябва да има индивидуални, а не колективни договори с музикантите. Когато липсва инструменталист, ще трябва да се търси някой чужденец, който обаче няма да работи за 300$ на месец, а ако не бъде назначен, тогава пък ще пострада самият оркестър. Ако обаче той получи по-голяма заплата от българин за същия труд, тогава ще настане голямо недоволство. Като цяло културните институции нямат полезен ход, а за тотална промяна на културната политика на страната няма никакво време! Миналата есен имаше конкурси за три позиции във Филхармонията и се явиха точно...трима души - по един за всяка позиция
ogreten
Рейтинг: 8 НеутралноНо по отношение на това дали "Америка за БЪлгария" е приватизирала оркестъра - по-скоро е един от основните спонсори, защото бе нейната подкрепа никога нямаше да чуем Соня Йончева например. Не виждам нищо лошо от финансова подкрпа, откъдето и да идва тя.
diegos
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#15] от "ogreten":
А бе, кой ходи на тия постове за държавна заплата, не се правете на утрепани... далаверите са от субсидии, надписване, поръчки, ремонти... обясни какви са изискванията за този пост и какво му е образованието на господина и ела да ми кажеш как имал ценз... педагогика...
ДВЕ години временно изпълняващ... ти да видиш... голямо бавене, голямо чудо... за да получава държавна заплата? Тцъ тцъ
ogreten
Рейтинг: 8 НеутралноМузикална педагогика - степен бакалавър, това не е ли ценз?!
))