Абе, дрОгаре, ма аре първом си погледнете фундамента на релсовият път, па после ги изплесквайте тия! Дали влак или трамвай не е само въпрос на междурелсово разстояние! Сега, при в пъти по-леките трамваи, ви пропадат релсите, та не ми се мисли какъв Титаник би била първата влакова композиция, която бихте решили да пуснете по тях!
И за какво им е на влаковете да се движат по трамвайни релси?! Влаковете са шумни и не бива да минават през гъсто населени места. И въобще за какво ще хвърлят "едни пари"? За няколко влакови спирки? Че тях и сега ги има.
Този с какво се е напушил? Или днес да не е ден за идиотски идеи?!? Тръмп нарежда на уж някаква частна компания, да купи друга компания, а този ще пуска влаковете да се движат по трамвайните релси! То, че напече сериозно разбирам, ама на който не му понася да стои на сянка!
"И пояснявам - "компактен и концентриран град" не означава т. нар. престижни южни квартали - "Манастирските ливади", "Кръстова вада" и т.н. - там имаме презастрояване, което не бива да допускаме да се повтаря."
Това ако са престижни квартали - Манастирски ливади.....???
Умното си е умно! Пускаш влаковете по трамвайните релси по Графа с поне 80-100 км в час.....красота, бързи връзки, за секунди стигаш до работното си място! Умни са децата, умни!
Русия- проказата на планетата Земя.
Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
И за какво им е на влаковете да се движат по трамвайни релси?! Влаковете са шумни и не бива да минават през гъсто населени места. И въобще за какво ще хвърлят "едни пари"? За няколко влакови спирки? Че тях и сега ги има.
Влаковете си влизат по широките релси къде ли не по света. За връзка с локалната жп-мрежа на региона, за зареждане на складове, фабрики вътре в града ... Но само ако железният път е изпълнен както трябва И като за тях ...
Умното си е умно! Пускаш влаковете по трамвайните релси по Графа с поне 80-100 км в час.....красота, бързи връзки, за секунди стигаш до работното си място! Умни са децата, умни!
Оня Идиот който беше гл. Архитект на Сф дето влаковете му вдигали шум, и понеже автомобилите са абселютно безшумни и произвеждат само аромат на диви треви и рози...
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Любо Георгиев да погледне към Будапеща 17 и комисията по транспорт. може да си запълва супер готини планове с водни боички, но ако не се орпави регулаторната част на ЗУТ и наредбата за планиране на транспортната система нема да стане.
Умното си е умно! Пускаш влаковете по трамвайните релси по Графа с поне 80-100 км в час.....красота, бързи връзки, за секунди стигаш до работното си място! Умни са децата, умни! —цитат от коментар 9 на chichka
80-100 km ...
То и под 8 стига! Само да им стъпне, както би рекал Христо Мутафчиев - че ги изплиска!
Обикновена езикова грешка - разбира се, не влакове по трамвайни релси, а трамваи по съществуващи влакови трасета. След удвояване на трасето София-Перник, например, част от трасето спокойно може да се поеме от трамваи, като по този начин Перник / а и Радомир/ става квартал на София, а редица зле обслужени с транспорт зони / високата част на Княжево, Владая, Драгичево, Бела вода, Батановци/ ще получат достъп до центъра на София в рамките на 30-40 м. Да, части от трасето на околовръстната ЖП линия бяха унищожение, но други не са и спокойно могат да бъдат трансформирани в трамвайни линии. Подобни решения може да се вземат и в направленията към Банкя, Костинброд, Своге, Кремиковци, Ел Пелин - райони с кумулативно население от порядъка на около 100 000 души, които спокойно се превръщат в софиянци при наличието на евтин и сигурен релсов транспорт! За такива разумни неща иде реч! Мараба, С-ДС доносници!
Никаква конкретика къде с колко ще се намали плъстността и параметрите за застрояване. С други думи се чака тежката дума на някой политик. А интереса на гражданите е простичък - повече зеленина и по- малко нови строежи в урбанизираните райони. Блокове вече има и в Бояна. Интереса на бюрокрацията, предприемачи и собственици на земи е да се строи и уплътнява повече.
А в Перник някой мисли ли как хората ще стигат до гарата? Защото с една недомислена връзка за прекачване, липса на транспорт от дома им до гарата, липса на синхронизация на влаковете и метрото, пак ще е по-бързо с автпмобил, а може би и по-евтино. И за цитираните квартали - има зелени площи и общо взето отстояние, но има тук-там по някой магазин за храна, никакви места за читави кафета и ресторанти, да не говорим за тези смесени жилищно-бизнес квартали или за културни събития - за всичко това трябва да се ходи до центъра, няма вътрешен транспорт в кварталите и улиците са толкова разбити/заети от паркирали, че и с тротинетка не можеш да стигнеш до трамвай/тролей (в който не знам дали имаш право да в качиш). За съжаление е все още по-бързо с кола, просто няма къде да паркираш в центъра. От малкото добри неща са спарковете, ако им заделят места в зоната, ще е супер.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
Обикновена езикова грешка - разбира се, не влакове по трамвайни релси, а трамваи по съществуващи влакови трасета. След удвояване на трасето София-Перник, например, част от трасето спокойно може да се поеме от трамваи, като по този начин Перник / а и Радомир/ става квартал на София, а редица зле обслужени с транспорт зони / високата част на Княжево, Владая, Драгичево, Бела вода, Батановци/ ще получат достъп до центъра на София в рамките на 30-40 м. Да, части от трасето на околовръстната ЖП линия бяха унищожение, но други не са и спокойно могат да бъдат трансформирани в трамвайни линии. Подобни решения може да се вземат и в направленията към Банкя, Костинброд, Своге, Кремиковци, Ел Пелин - райони с кумулативно население от порядъка на около 100 000 души, които спокойно се превръщат в софиянци при наличието на евтин и сигурен релсов транспорт! За такива разумни неща иде реч!
Мдам ... господинът е глаголствал разточително и напоително, но ... с грешка на езика. Само дето ако е просто грешка на езика - нямаше да го "държи" толкова дълго. Освен ако и грам не вдява от това, за което глаголи ...
Нейсе!
Но ако е верен вашият, "разумният" вариант на "визията" - ми що простичко не си казаха "S-бан"? И всички щяха да разберат от една дума?
За такива "началнически умности" имахме още по соца един лаф: Друго е да ти са обЯсни нАучно!
Гара Пионер и трасето до Ботевградско шосе е типичен пример за корупция и безмозъчност. Готово трасе с релси се унищожава, за да се угоди на някой и искарат рушвети. За какъв релсов транспорт след това да говорим.
Предвидената концепция е добра, но като за начало направете тротоарите здрави, удобни и безопасни за децата на този град за да има след 20 години кой да види и разбере за тази визия!
цък, швестерчето се е изразило точно... Има нещо разумно да се удвои ж.п. линията до Перник, евентуално да се намали автомобилния трафик, но това е въпрос на БДЖ, не на Столична община.
Иначе пимня времето, когато нямаше бул. "Кабакчиев", сегашен "Ситняково" минаваше влак, покрай бъдещото румънско посочство та до гара Пионер, вечерно време снабдяваха определени райони, такими ми ти работи...
S-Bahn е друго нещо, скъпо, бавно и неприложимо в София. Има такава градска железница само в Берлин, строи се от 20-те години, изисква много пари, време и топки ... нащите нямат нито едно ... имат визия.
Във вси чки случаи да не бързат да демонтират трамвйните релси където ги има преди да решат как да комбинират различните видове транспорт. Вризката метро - влак на г. Искър бе добро решение
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 3643 НеутралноДа попитат ГЕРБ кой унищожи БЕЗнаказано околовръстната ЖП линия на София.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!xm...
Рейтинг: 2035 ВеселоНякави Нови Васюки ...
Прочее ... за влаковете.
Абе, дрОгаре, ма аре първом си погледнете фундамента на релсовият път, па после ги изплесквайте тия!
Дали влак или трамвай не е само въпрос на междурелсово разстояние!
Сега, при в пъти по-леките трамваи, ви пропадат релсите, та не ми се мисли какъв Титаник би била първата влакова композиция, която бихте решили да пуснете по тях!
пРезидента!
Рейтинг: 2290 НеутралноИ за какво им е на влаковете да се движат по трамвайни релси?! Влаковете са шумни и не бива да минават през гъсто населени места. И въобще за какво ще хвърлят "едни пари"? За няколко влакови спирки? Че тях и сега ги има.
Dimiter Monev
Рейтинг: 16 НеутралноПредизборни неизпълними обещания.
Dimiter Monev
Рейтинг: 16 НеутралноПо герберски дрънка глупости, без да мисли.
selqnin
Рейтинг: 1501 НеутралноБолезнено се нуждаем от визионери и визионерство.
Дано има добри идеи за урбанистичното развитие на София и на България!
vagabond66
Рейтинг: 1926 ВеселоТози с какво се е напушил?
Или днес да не е ден за идиотски идеи?!?
Тръмп нарежда на уж някаква частна компания,
да купи друга компания,
а този ще пуска влаковете да се движат по
трамвайните релси!
То, че напече сериозно разбирам,
ама на който не му понася да стои на сянка!
Emil
Рейтинг: 8 Неутрално"И пояснявам - "компактен и концентриран град" не означава т. нар. престижни южни квартали - "Манастирските ливади", "Кръстова вада" и т.н. - там имаме презастрояване, което не бива да допускаме да се повтаря."
Това ако са престижни квартали - Манастирски ливади.....???
chichka
Рейтинг: 2476 НеутралноУмното си е умно! Пускаш влаковете по трамвайните релси по Графа с поне 80-100 км в час.....красота, бързи връзки, за секунди стигаш до работното си място! Умни са децата, умни!
Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!xm...
Рейтинг: 2035 НеутралноДрън-дрън!
Влаковете си влизат по широките релси къде ли не по света.
За връзка с локалната жп-мрежа на региона, за зареждане на складове, фабрики вътре в града ...
Но само ако железният път е изпълнен както трябва И като за тях ...
xm...
Рейтинг: 2035 Весело80-100 km ...
То и под 8 стига!
Само да им стъпне, както би рекал Христо Мутафчиев - че ги изплиска!
traveler1
Рейтинг: 694 НеутралноОня Идиот който беше гл. Архитект на Сф дето влаковете му вдигали шум, и понеже автомобилите са абселютно безшумни и произвеждат само аромат на диви треви и рози... ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
mihail_p
Рейтинг: 1116 НеутралноЛюбо Георгиев да погледне към
Будапеща 17 и комисията по транспорт.
може да си запълва супер готини планове
с водни боички, но ако не се орпави регулаторната
част на ЗУТ и наредбата за планиране на транспортната система
нема да стане.
tlr33621309
Рейтинг: 8 НеутралноСтрелочник некъв ! Локо София
Всичко, което може да се яде е обект на власттаxm...
Рейтинг: 2035 ВеселоПрочее ... да уточня ...
Трамвай от новите в София е около 30 тона.
На Сименс електричката е към 200 тона.
Такива ми ти архитектски и общинарски визии ...
xm...
Рейтинг: 2035 ВеселоЕ ти тури точката!
Манчо
Рейтинг: 1431 НеутралноОбикновена езикова грешка - разбира се, не влакове по трамвайни релси, а трамваи по съществуващи влакови трасета.
След удвояване на трасето София-Перник, например, част от трасето спокойно може да се поеме от трамваи, като по този начин Перник / а и Радомир/ става квартал на София, а редица зле обслужени с транспорт зони / високата част на Княжево, Владая, Драгичево, Бела вода, Батановци/ ще получат достъп до центъра на София в рамките на 30-40 м. Да, части от трасето на околовръстната ЖП линия бяха унищожение, но други не са и спокойно могат да бъдат трансформирани в трамвайни линии. Подобни решения може да се вземат и в направленията към Банкя, Костинброд, Своге, Кремиковци, Ел Пелин - райони с кумулативно население от порядъка на около 100 000 души, които спокойно се превръщат в софиянци при наличието на евтин и сигурен релсов транспорт!
За такива разумни неща иде реч!
Мараба, С-ДС доносници!
ial
Рейтинг: 441 НеутралноНикаква конкретика къде с колко ще се намали плъстността и параметрите за застрояване.
С други думи се чака тежката дума на някой политик.
А интереса на гражданите е простичък - повече зеленина и по- малко нови строежи в урбанизираните райони.
Блокове вече има и в Бояна.
Интереса на бюрокрацията, предприемачи и собственици на земи е да се строи и уплътнява повече.
tlr33621309
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#16] от "xm...":
Всичко, което може да се яде е обект на власттаХот Спот От Ботунец
fpyyh
Рейтинг: 649 НеутралноА в Перник някой мисли ли как хората ще стигат до гарата? Защото с една недомислена връзка за прекачване, липса на транспорт от дома им до гарата, липса на синхронизация на влаковете и метрото, пак ще е по-бързо с автпмобил, а може би и по-евтино.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеИ за цитираните квартали - има зелени площи и общо взето отстояние, но има тук-там по някой магазин за храна, никакви места за читави кафета и ресторанти, да не говорим за тези смесени жилищно-бизнес квартали или за културни събития - за всичко това трябва да се ходи до центъра, няма вътрешен транспорт в кварталите и улиците са толкова разбити/заети от паркирали, че и с тротинетка не можеш да стигнеш до трамвай/тролей (в който не знам дали имаш право да в качиш).
За съжаление е все още по-бързо с кола, просто няма къде да паркираш в центъра. От малкото добри неща са спарковете, ако им заделят места в зоната, ще е супер.
xm...
Рейтинг: 2035 НеутралноМдам ... господинът е глаголствал разточително и напоително, но ... с грешка на езика.
Само дето ако е просто грешка на езика - нямаше да го "държи" толкова дълго.
Освен ако и грам не вдява от това, за което глаголи ...
Нейсе!
Но ако е верен вашият, "разумният" вариант на "визията" - ми що простичко не си казаха "S-бан"? И всички щяха да разберат от една дума?
За такива "началнически умности" имахме още по соца един лаф:
Друго е да ти са обЯсни нАучно!
Rocketman
Рейтинг: 0 НеутралноМайката и е*ахте на София от визии. Докато тая тъпа п*тка Фандъкова е кмет по-добре повече нищо да не се пипа. Аман.
vovka
Рейтинг: 454 НеутралноГара Пионер и трасето до Ботевградско шосе е типичен пример за корупция и безмозъчност. Готово трасе с релси се унищожава, за да се угоди на някой и искарат рушвети. За какъв релсов транспорт след това да говорим.
MakoJacko
Рейтинг: 8 НеутралноПредвидената концепция е добра, но като за начало направете тротоарите здрави, удобни и безопасни за децата на този град за да има след 20 години кой да види и разбере за тази визия!
MJDr Alois Alzheimer
Рейтинг: 217 Весело[quote#17:"Манчо"][/quote]
Dr Alois Alzheimerцък, швестерчето се е изразило точно...
Има нещо разумно да се удвои ж.п. линията до Перник, евентуално да се намали автомобилния трафик, но това е въпрос на БДЖ, не на Столична община.
Иначе пимня времето, когато нямаше бул. "Кабакчиев", сегашен "Ситняково" минаваше влак, покрай бъдещото румънско посочство та до гара Пионер, вечерно време снабдяваха определени райони, такими ми ти работи...
Dr Alois Alzheimer
Рейтинг: 217 ВеселоДо коментар [#20] от "fpyyh":
Dr Alois AlzheimerS-Bahn е друго нещо, скъпо, бавно и неприложимо в София. Има такава градска железница само в Берлин, строи се от 20-те години, изисква много пари, време и топки ... нащите нямат нито едно ... имат визия.
гошо
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#26] от "Dr Alois Alzheimer":
гошоВ Ню Йорк я махнаха
canuck99
Рейтинг: 759 НеутралноВъв вси чки случаи да не бързат да демонтират трамвйните релси където ги има преди да решат как да комбинират различните видове транспорт. Вризката метро - влак на г. Искър бе добро решение