Арх. Любо Георгиев от "Визия за София": Влакове ще могат да се движат по трамвайните релси

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3643 Неутрално

    Да попитат ГЕРБ кой унищожи БЕЗнаказано околовръстната ЖП линия на София.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2035 Весело

    Някави Нови Васюки ...

    Прочее ... за влаковете.

    Абе, дрОгаре, ма аре първом си погледнете фундамента на релсовият път, па после ги изплесквайте тия!
    Дали влак или трамвай не е само въпрос на междурелсово разстояние!
    Сега, при в пъти по-леките трамваи, ви пропадат релсите, та не ми се мисли какъв Титаник би била първата влакова композиция, която бихте решили да пуснете по тях!

  3. 3 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    И за какво им е на влаковете да се движат по трамвайни релси?! Влаковете са шумни и не бива да минават през гъсто населени места. И въобще за какво ще хвърлят "едни пари"? За няколко влакови спирки? Че тях и сега ги има.

  4. 4 Профил на Dimiter Monev
    Dimiter Monev
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Предизборни неизпълними обещания.

  5. 5 Профил на Dimiter Monev
    Dimiter Monev
    Рейтинг: 16 Неутрално

    По герберски дрънка глупости, без да мисли.

  6. 6 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Болезнено се нуждаем от визионери и визионерство.
    Дано има добри идеи за урбанистичното развитие на София и на България!

  7. 7 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1926 Весело

    Арх. Любо Георгиев от "Визия за София": Влакове ще могат да се движат по трамвайните релси
    —цитат от коментар 0 на заглавие


    Този с какво се е напушил?
    Или днес да не е ден за идиотски идеи?!?
    Тръмп нарежда на уж някаква частна компания,
    да купи друга компания,
    а този ще пуска влаковете да се движат по
    трамвайните релси!
    То, че напече сериозно разбирам,
    ама на който не му понася да стои на сянка!

  8. 8 Профил на Emil
    Emil
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "И пояснявам - "компактен и концентриран град" не означава т. нар. престижни южни квартали - "Манастирските ливади", "Кръстова вада" и т.н. - там имаме презастрояване, което не бива да допускаме да се повтаря."

    Това ако са престижни квартали - Манастирски ливади.....???

  9. 9 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2476 Неутрално

    Умното си е умно! Пускаш влаковете по трамвайните релси по Графа с поне 80-100 км в час.....красота, бързи връзки, за секунди стигаш до работното си място! Умни са децата, умни!

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  10. 10 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    И за какво им е на влаковете да се движат по трамвайни релси?! Влаковете са шумни и не бива да минават през гъсто населени места. И въобще за какво ще хвърлят "едни пари"? За няколко влакови спирки? Че тях и сега ги има.
    —цитат от коментар 3 на Толерантофил Еманципатков


    Дрън-дрън!

    Влаковете си влизат по широките релси къде ли не по света.
    За връзка с локалната жп-мрежа на региона, за зареждане на складове, фабрики вътре в града ...
    Но само ако железният път е изпълнен както трябва И като за тях ...

  11. 11 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2035 Весело

    Умното си е умно! Пускаш влаковете по трамвайните релси по Графа с поне 80-100 км в час.....красота, бързи връзки, за секунди стигаш до работното си място! Умни са децата, умни!
    —цитат от коментар 9 на chichka


    80-100 km ...

    То и под 8 стига!
    Само да им стъпне, както би рекал Христо Мутафчиев - че ги изплиска!

  12. 12 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Да попитат ГЕРБ кой унищожи БЕЗнаказано околовръстната ЖП линия на София.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Оня Идиот който беше гл. Архитект на Сф дето влаковете му вдигали шум, и понеже автомобилите са абселютно безшумни и произвеждат само аромат на диви треви и рози...

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  13. 13 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Любо Георгиев да погледне към
    Будапеща 17 и комисията по транспорт.
    може да си запълва супер готини планове
    с водни боички, но ако не се орпави регулаторната
    част на ЗУТ и наредбата за планиране на транспортната система
    нема да стане.

  14. 14 Профил на tlr33621309
    tlr33621309
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Стрелочник некъв ! Локо София

    Всичко, което може да се яде е обект на властта
  15. 15 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2035 Весело

    Умното си е умно! Пускаш влаковете по трамвайните релси по Графа с поне 80-100 км в час.....красота, бързи връзки, за секунди стигаш до работното си място! Умни са децата, умни!
    —цитат от коментар 9 на chichka


    80-100 km ...

    То и под 8 стига!
    Само да им стъпне, както би рекал Христо Мутафчиев - че ги изплиска!
    —цитат от коментар 11 на xm...


    Прочее ... да уточня ...

    Трамвай от новите в София е около 30 тона.
    На Сименс електричката е към 200 тона.

    Такива ми ти архитектски и общинарски визии ...

  16. 16 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2035 Весело

    Стрелочник некъв ! Локо София
    —цитат от коментар 14 на tlr33621309


    Е ти тури точката!

  17. 17 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1431 Неутрално

    Този с какво се е напушил?
    Или днес да не е ден за идиотски идеи?!?
    —цитат от коментар 7 на vagabond66



    Обикновена езикова грешка - разбира се, не влакове по трамвайни релси, а трамваи по съществуващи влакови трасета.
    След удвояване на трасето София-Перник, например, част от трасето спокойно може да се поеме от трамваи, като по този начин Перник / а и Радомир/ става квартал на София, а редица зле обслужени с транспорт зони / високата част на Княжево, Владая, Драгичево, Бела вода, Батановци/ ще получат достъп до центъра на София в рамките на 30-40 м. Да, части от трасето на околовръстната ЖП линия бяха унищожение, но други не са и спокойно могат да бъдат трансформирани в трамвайни линии. Подобни решения може да се вземат и в направленията към Банкя, Костинброд, Своге, Кремиковци, Ел Пелин - райони с кумулативно население от порядъка на около 100 000 души, които спокойно се превръщат в софиянци при наличието на евтин и сигурен релсов транспорт!
    За такива разумни неща иде реч!

    Мараба, С-ДС доносници!
  18. 18 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Никаква конкретика къде с колко ще се намали плъстността и параметрите за застрояване.
    С други думи се чака тежката дума на някой политик.
    А интереса на гражданите е простичък - повече зеленина и по- малко нови строежи в урбанизираните райони.
    Блокове вече има и в Бояна.
    Интереса на бюрокрацията, предприемачи и собственици на земи е да се строи и уплътнява повече.

  19. 19 Профил на tlr33621309
    tlr33621309
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "xm...":

    Хот Спот От Ботунец

    Всичко, което може да се яде е обект на властта
  20. 20 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 649 Неутрално

    А в Перник някой мисли ли как хората ще стигат до гарата? Защото с една недомислена връзка за прекачване, липса на транспорт от дома им до гарата, липса на синхронизация на влаковете и метрото, пак ще е по-бързо с автпмобил, а може би и по-евтино.
    И за цитираните квартали - има зелени площи и общо взето отстояние, но има тук-там по някой магазин за храна, никакви места за читави кафета и ресторанти, да не говорим за тези смесени жилищно-бизнес квартали или за културни събития - за всичко това трябва да се ходи до центъра, няма вътрешен транспорт в кварталите и улиците са толкова разбити/заети от паркирали, че и с тротинетка не можеш да стигнеш до трамвай/тролей (в който не знам дали имаш право да в качиш).
    За съжаление е все още по-бързо с кола, просто няма къде да паркираш в центъра. От малкото добри неща са спарковете, ако им заделят места в зоната, ще е супер.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  21. 21 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    Обикновена езикова грешка - разбира се, не влакове по трамвайни релси, а трамваи по съществуващи влакови трасета.
    След удвояване на трасето София-Перник, например, част от трасето спокойно може да се поеме от трамваи, като по този начин Перник / а и Радомир/ става квартал на София, а редица зле обслужени с транспорт зони / високата част на Княжево, Владая, Драгичево, Бела вода, Батановци/ ще получат достъп до центъра на София в рамките на 30-40 м. Да, части от трасето на околовръстната ЖП линия бяха унищожение, но други не са и спокойно могат да бъдат трансформирани в трамвайни линии. Подобни решения може да се вземат и в направленията към Банкя, Костинброд, Своге, Кремиковци, Ел Пелин - райони с кумулативно население от порядъка на около 100 000 души, които спокойно се превръщат в софиянци при наличието на евтин и сигурен релсов транспорт!
    За такива разумни неща иде реч!
    —цитат от коментар 17 на Манчо


    Мдам ... господинът е глаголствал разточително и напоително, но ... с грешка на езика.
    Само дето ако е просто грешка на езика - нямаше да го "държи" толкова дълго.
    Освен ако и грам не вдява от това, за което глаголи ...

    Нейсе!

    Но ако е верен вашият, "разумният" вариант на "визията" - ми що простичко не си казаха "S-бан"? И всички щяха да разберат от една дума?

    За такива "началнически умности" имахме още по соца един лаф:
    Друго е да ти са обЯсни нАучно!

  22. 22 Профил на Rocketman
    Rocketman
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Майката и е*ахте на София от визии. Докато тая тъпа п*тка Фандъкова е кмет по-добре повече нищо да не се пипа. Аман.

  23. 23 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Гара Пионер и трасето до Ботевградско шосе е типичен пример за корупция и безмозъчност. Готово трасе с релси се унищожава, за да се угоди на някой и искарат рушвети. За какъв релсов транспорт след това да говорим.

  24. 24 Профил на MakoJacko
    MakoJacko
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Предвидената концепция е добра, но като за начало направете тротоарите здрави, удобни и безопасни за децата на този град за да има след 20 години кой да види и разбере за тази визия!

    MJ
  25. 25 Профил на Dr Alois Alzheimer
    Dr Alois Alzheimer
    Рейтинг: 217 Весело

    [quote#17:"Манчо"][/quote]

    цък, швестерчето се е изразило точно...
    Има нещо разумно да се удвои ж.п. линията до Перник, евентуално да се намали автомобилния трафик, но това е въпрос на БДЖ, не на Столична община.

    Иначе пимня времето, когато нямаше бул. "Кабакчиев", сегашен "Ситняково" минаваше влак, покрай бъдещото румънско посочство та до гара Пионер, вечерно време снабдяваха определени райони, такими ми ти работи...

    Dr Alois Alzheimer
  26. 26 Профил на Dr Alois Alzheimer
    Dr Alois Alzheimer
    Рейтинг: 217 Весело

    До коментар [#20] от "fpyyh":

    S-Bahn е друго нещо, скъпо, бавно и неприложимо в София. Има такава градска железница само в Берлин, строи се от 20-те години, изисква много пари, време и топки ... нащите нямат нито едно ... имат визия.

    Dr Alois Alzheimer
  27. 27 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#26] от "Dr Alois Alzheimer":

    В Ню Йорк я махнаха

    гошо
  28. 28 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Във вси чки случаи да не бързат да демонтират трамвйните релси където ги има преди да решат как да комбинират различните видове транспорт. Вризката метро - влак на г. Искър бе добро решение





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK