„Нели Куцкова: Благодарение на Гешев стана ясно колко сбъркан е моделът на прокуратурата“ – Заглавието ------------------------------------------------------------------
За този сбъркан моделът на прокуратурата гласуваха депутатите от Реформаторския Блок. Заради този сбъркан моделът на прокуратурата Българският Народ заби шута на БГ-демократите и не ги допусна в НС.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Навремето рефренът беше ние ги хващаме, те ги пускат. Тогава прокурорите бяха добри, а съдиите лоши. Сега нещата се преобърнаха. За интифадата съдиите станаха добри, а прокурорите станаха лоши. Защо всъщност стана така? Отговорът е прост. Защото тия които подучват великите всенародни и вселенски въстания нямат полза от това да се подлага на съмнение съдийството, а имат интерес да се подлага под съмнение прокуратурата. Първо защото прокуратурата е тази която ги разследва и обвинява. Второ защото когато има недоверие към прокуратурата можеш да правиш каквито си искаш инсинуативни обвинвения към управляващите без да са ти необходими каквито и да е доказателства. Достатъчно е да насадиш че има комплот на управляващи и прокуратура и можеш да ги обвиняваш и в сделка с дявола. Елементарно. Затова и върви цялата тази атака срещу авторитета на прокуратурата.
За този сбъркан моделът на прокуратурата гласуваха депутатите от Реформаторския Блок.Заради този сбъркан моделът на прокуратурата Българският Народ заби шута на БГ-демократите и не ги допусна в НС.
Абсолютно съм съгласен с вас - никога повече Реформаторскяи Блок не трябва да има конституционно мнозинство. Така прецакват услията на ГЕРБ, БСП и ДПС да ни направят нормална държава.
За Руската прокуратура не е точно така. Да тя е централизирана, и за мащабите на Русия не знам как може да бъде по друг начин ..., тя е в униформи, и е част от ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА ВЛАСТ (държавата) . Прокурорите не са някакви СВОБОДНИ АТОМИ независещи от никого. Напротив ясно е от кого .., от министъра, губернатора и главния прокурор. Главния прокурор отговаря за оперативната работа и качеството , но корекцията ( малка) е в ръцете на губернатора . който преценява обществената репутация . Руснаците на смятат своята прокуратура за ЛОША, и тя се ползва с руското обществено доверие .. Впрочем над 75% от делата се записват. Ясни са думите на прокурора , на съдиите ... Приличаме си по централизацията ..по друго не!
С Гешев просто сбъркаха.Пресолиха манджата, пренавиха пружината, изпънаха въжето до скъсване.Бяха се самозабравили, мислеха си, че и това безобразие ще мине, ще бъде преглътнато от претръпналата поданическа маса.Грешка.Сега ще плащат.
Извинявай ама в какво точно се състои проблемът с Гешев? Понеже слабо съм се интересувал те моля да ми обясниш. В какво точно се състои безобразието? Допуснал е грешки довели осъждане на невинни хора ли? Скривал е и е задържал дела ли? Има някакъв доказан конфликт на интереси ли. Извини невежеството ми и ме осветли. Защо Гешев е неподходящ?
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
След октомври 2019 г. няма никакви антикорупционни реформи. Правителството не само няма намерение да се съобрази с препоръките на Венецианската комисия, но и предложи разширяване на правомощията на главния прокурор, давайки му законодателна инициатива. В парламента отлежава законопроект за промени в НПК, с който се създава т.нар. независим прокурор, който да разследва главния при нужда. Конституционният съд реши, че всеки редови прокурор би могъл да разследва главния обвинител, ако има съмнения за извършено от него престъпление. Това бе достатъчно за главния прокурор Иван Гешев да обяви въпроса за недосегаемостта и безотчетността за приключен.
На практика обаче нищо подобно не може да се случи. През юли лидерът на "Да, България" Христо Иванов сезира прокуратурата срещу Гешев. Той поиска главният прокурор да бъде разследван заради незаконно разгласяване на данни, събрани със специални разузнавателни средства - честа практика на държавното обвинение, която е направила впечатление и на евродепутатите. Сигналът му потъна в черна дупка и по него изобщо не се работи. В отговор обаче бе свикан сбор на прокурорите в "Бояна", където десетки обвинители чинно прочетоха речи под индиго, осъждащи политическите атаки към държавното обвинение.
"Нели Куцкова: Благодарение на Гешев стана ясно колко сбъркан е моделът на прокуратурата"
Това е заглавието , но Нели Кецкова е казала друго: "Аз лично съм на мнение, че г-н Гешев не трябва да подава веднага оставка, защото благодарение на неговото поведение на все повече български граждани им стана ясно колко е сбъркан моделът на прокуратурата в България."
Дневник отново не е коректен с читателите си. Ако бях прочел само заглавието , щях да обвиня Нели Куцкова в късогледство, че чак сега е разбрала колко сбъркан е моделът на прокуратурата.
Прокуратурата няма никакъв авторитет вече 30 г. Съдиите не са виновни, че досегашните прокурори и техните подопечни не могат или не искат да сглобят по нормален начин едно разследване, така че то да мине в съда. Гешев не прави изключение - той е най-некомпетентния прокурор от всички досега. Но за сметка на това с държавно позволение си създаде собствена силова структура, която безнаказано може да влиза, тараши и арестува. Човек вече не знае на улицата, офиса или дома, кой може да го хване за пеша и отведе - полицията, ДАНС или любимото ни вече Бюро по защита, оборудвано все едно се бие с тероризма. Може би някои хора искат нещата да се върнат като при комунизма - прокуратура и съдии пеят в един хор и исканите политически смъртни присъди се издават и изпълняват.
През юли лидерът на "Да, България" Христо Иванов сезира прокуратурата срещу Гешев. Той поиска главният прокурор да бъде разследван заради незаконно разгласяване на данни, събрани със специални разузнавателни средства
Недей само ми казва че Бойкикев е сезирал прокуратурата заради оня случай при който псевдопрезидентът беше попаднал в запис на телефонен разговор когато законно са подслушвали друго разследвано лице, май за шпионаж?
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Може би забравяш, Емиле, че "Дневник", "Капитал" и "Сега" традиционно са излизали с критични материали срещу всички правителства от момента в който започнат да зацапват пейзажа. Специално пък в "Сега" Петьо Цеков бие наред - леви, десни; виновни и невинни.
CONTADOR GRATUITO!
Но за сметка на това с държавно позволение си създаде собствена силова структура, която безнаказано може да влиза, тараши и арестува. Човек вече не знае на улицата, офиса или дома, кой може да го хване за пеша и отведе - полицията, ДАНС или любимото ни вече Бюро по защита, оборудвано все едно се бие с тероризма.
Само за момент. Протестите против Гешев започнаха още преди избирането му. Тогава това Бюро по защита не е съществувало. На какво точно бяха основани протестите тогава?
Доколкото виждам сте против всякакви силови структури които да ни охраняват от бандити и мафиоти защото видите ли всеки можел да ви дръпне за пеша. Добре де, кой да ни пази тогава? То така мислят и бандитите. Това Бюро по защита законно ли е създадено и има ли законови разпоредби за него или действа в нарушение на законите? Защото ако е законно създадено тогава единственото което може да се каже е че е част от репресивен апарат. От повече от два месеца текат протрести, които мятат яйца, бият се с полицията, наричат Гешев каскет и му искат оставката. Досега освен за един бизнесмен на който му пратиха ревизия аз за друга "репресия" не съм чул. Нещо не се връзват нещата. ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Класическият трол не чете написаното, а гледа източника.
Ако е някой като Дайнов, Калин Янакиев, Смилов, Тони Филипов, Илиян Василев или - недай Боже! - Христо Иванов, той почва да храчи, разбрал-недовазбрал.
Сега е сериозен вестник, който - както си посочил - винаги е бил обективно критичен към всяка власт.
Това, ако се замислим (т.е. ако не сме тролове) е и предназначението на журналистиката.
Ти на луд ли с еправиш. Никой не е против МВР и нейните структури за охрана. Неговите служби от кого те охраняват? От кого? Иначе изборът , беше ясно, че ще е катастрофален преди това, щото му научихме професионаланта биография. От тиквената семка, няма как да порасне еделвайс. Други тъпи въпорси имаш ли? Слава Україні!
Доколкото виждам сте против всякакви силови структури които да ни охраняват от бандити и мафиоти защото видите ли всеки можел да ви дръпне за пеша. Добре де, кой да ни пази тогава? То така мислят и бандитите. Това Бюро по защита законно ли е създадено и има ли законови разпоредби за него или действа в нарушение на законите? Защото ако е законно създадено тогава единственото което може да се каже е че е част от репресивен апарат. От повече от два месеца текат протрести, които мятат яйца, бият се с полицията, наричат Гешев каскет и му искат оставката. Досега освен за един бизнесмен на който му пратиха ревизия аз за друга "репресия" не съм чул. Нещо не се връзват нещата.
Нагледал съм се на силови структури, като народна милиция, доносници, агенти, военна полиция, цивилни ченгета с неясна принадлежност. Арестуват те заради собствената ти сигурност. Това, че нещо е законно създанено не означава, че е морално и точно заради това са протестите, не само в България, а навсякъде. Протестиращите у нас мятат яйца и не си мисли, че се бият с полицията в момента (не си виждал такова нещо - бой с полиция, уверявам те), защото само това имат. Нормално е протестът да има и физичеко изражение и да предизвиква смут, затова се нарича Протест. Но унас се ограничава до това, без да чупят витрини и да се палят коли. Не може обаче, дори и законно да е, недопустимо е всяка структура у нас да си има силова структура, която да те извлича за яката рано сутрин или по всяко време на деня. Къде бяха тези структури, когато трябваше да издирим и избесим всички комунисти по диреците на Цариградско шосе? После щяхме да се извиняваме.
"Последно - прогнозата Ви колко време ще изкара Иван Гешев като главен прокурор? - Не мога да правя такива прогнози. Но дори и да си изкара пълния мандат, се надявам той да съобрази поведението си с критиките на обществото, които стават все повече и все по-силни."
Спокойно, Нели, ще се съобрази...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
" Аз лично съм на мнение, че г-н Гешев не трябва да подава веднага оставка, защото благодарение на неговото поведение на все повече български граждани им стана ясно колко е сбъркан моделът на прокуратурата в България. Все по-ясно се вижда, че тя не е модерна европейска прокуратура, а с остатъци от сталинистката конструкция от времето на социализма. Това има огромно значение и за независимостта на самите прокурори, и за възможността им да предприемат действия по разследване и обвиняване на лица, за които има достатъчно данни за извършване на престъпления, без да чакат благословията на главния или под негово влияние да образуват или прекратяват дела."
По - добре и точно няма как да се каже ! Аз също винаги съм казвал, че колкото повече типове като главния прокурор стоят начело на тази институция, толкова повече хора проглеждат за истината и реформата на прокуратурата ще бъде по - дълбока !
има ли законови разпоредби за него или действа в нарушение на законите? Защото ако е законно създадено тогава единственото което може да се каже е че е част от репресивен апарат.
Закони създадени от престъпници за престъпници. Никога недей забравя: тези, които са крили Ане Франк, за нарушавали закона, тези които са я убили са го следвали. Слава Україні!
"Никога недей забравя: тези, които са крили Ане Франк, за нарушавали закона, тези които са я убили са го следвали."
Класическата защитна теза на живковистите, а преди тях на изправените пред Нюрнбергския трибунал: нищо нередно не съм направил, такива бяха законите, изпълнявах заповеди.
Добре де, аз все пак не разбрах с какви точно аргументи му се иска оставката. Дотук чувам и чета следното: - че бил единствен кандидат - че бил некомпетентен по преценка на незна кого - че бил каскет - че създал силова структура по законен път - че издигал чадър над Пеевски, Борисов, Доган - че нарушавал конституцията защото тарашил кабинетите на предполагаеми руски шпиони в президентството, надявам се с разрешение на съдия.
Има ли нещо по-конкретно и с повече доказателства?
Т.нар. "чиста и неопетнена" госпожа да даде първо обяснение за някои свои абсурдни съдебни решения в Апелативния съд, които са отменени като неправилни или незаконосъобразни от ВКС. Може да започне с тези, по които решенията са в полза на страната, защитавана от един неин дългогодишен колега, сега мастит адвокат.
Защо благодарение на Гешев? Той е няма и година, май. А предишните? Или те бяха правилните. Кое не се харесва в Гешев? И го прави специален. Че посегна на паяжината, оплела олигарсите с властта? И как нелюбезно се изказва за Радев.
Всичко което си го казал е вярно и има доказателства. Те често са изнесени от самата прокуратура. записите на които беше Радев са грубо нарушение на законите. Записите, които излязоха със скандалнит едоговорки по "Недосегаемите".Автобиографията му е скандална, като за най-много начлник на РПУ в малък град. То и за това се държи , като такъв. Ходи по казани с ракия и по акции срещу битовата престъпност в с. Краводер. Иначе когато става дума за дела, лично като прокурор по делото за КТБ, не видя инициалите на Делян Пеевски, които цял свят видя. И по случая 8-те джуджета, който не искал да си го причини. Не, това не може да гл. прокурор.
"Може би забравяш, Емиле, че "Дневник", "Капитал" и "Сега" традиционно са излизали с критични материали срещу всички правителства от момента в който започнат да зацапват пейзажа. Специално пък в "Сега" Петьо Цеков бие наред - леви, десни; виновни и невинни."
За Дневник и Капитал имам лични наблюдения от около 1996 г - всяко управление ги е ненавиждало ! Няма да забравя статията " Първанов се оля" ! Беше с продължение......
Закони създадени от престъпници за престъпници. Никога недей забравя: тези, които са крили Ане Франк, за нарушавали закона, тези които са я убили са го следвали.
И днешния и предния отидоха при Юрий Чайка, но това пътуване бе дълбоко скрито от българите, докато скритото беше изровено и стана обществено достояние . И Цацаров беше слуга на мафията, но много по- умен от милиционера с голия скалп и каскета .
Без ДС - ченгета! Лустрация!
"За Дневник и Капитал имам лични наблюдения от около 1996 г - всяко управление ги е ненавиждало !"
Дневник започна да излиза, доколкото си спомням, през зимата на 2001 г., иначе си напълно прав - ако властта ОБИЧА и ПОКРОВИТЕЛСТВА дадена медия, значи медията съществува, за да я ОБСЛУЖВА.
Аз не чета медии, които ОБСЛУЖВАТ властта, а за съжаление повечето в България понастоящем са такива - от последния свински парцал до "легендата" Бойко Василев, който е просто един glorified manservant.
Нели, от Германия ви казаха нещо в прав текст, България трябва да се справи със съдийския произвол.
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Браво на Прокуратурата! За първи път в България има силна, непоколебима и безкомпромисна прокуратура! Нормално е при такава ситуация, при навързани на синджир олигарски, при дела и запори за милиарди за има тоя рев! Нормално е при подпукването на съветската агентура в България да има този рев! Браво на прокуратурата още веднъж! Кримки от всички сектори, свиквайте! Свърши ви царството! Респект г-н Гешев! Личен респект!
Може ли аз ? Питате защо Гешевен не е подходящ и прочее...
Според мен не е допустимо да прави груби изказвания , които бяха обявени за откровено расистки и това още преди да бъде избран на поста . Поне за мен това беше ясен сигнал ,за манталитета на този човек.
После , защо се мълчи толкова упорито и не е вземат мерки относно записите на Борисов? Оглушителна тишина!
Защо прокуратурата не се заинтересува от Доган и пребиването му в Росенец , от незаконните строежи , от това , че в сайта на “Биволъ” има публикувана информация за заведено дело в САЩ срещу Пеевски?
Защо остана безучастна прокуратурата към видеото на бизнесмена ,който се оплака от от тормоз и присвояване на фирмата му ( за асансьори) и за откраднатите ,по негови думи , килограми злато от разни бивши служители на системата , сегашни “честни” частници с частни армии?
Много са въпросите , а малко са дадените смислени отговори.
Навремето рефренът беше ние ги хващаме, те ги пускат. Тогава прокурорите бяха добри, а съдиите лоши. Сега нещата се преобърнаха. За интифадата съдиите станаха добри, а прокурорите станаха лоши. Защо всъщност стана така? Отговорът е прост. Защото тия които подучват великите всенародни и вселенски въстания нямат полза от това да се подлага на съмнение съдийството, а имат интерес да се подлага под съмнение прокуратурата. Първо защото прокуратурата е тази която ги разследва и обвинява. Второ защото когато има недоверие към прокуратурата можеш да правиш каквито си искаш инсинуативни обвинвения към управляващите без да са ти необходими каквито и да е доказателства. Достатъчно е да насадиш че има комплот на управляващи и прокуратура и можеш да ги обвиняваш и в сделка с дявола. Елементарно. Затова и върви цялата тази атака срещу авторитета на прокуратурата.
Ма що тоз рев срещу Гешев, бре? Нъл го избраха по кройките и мерките на Хр. Иванов - Маджото, тогава правосъден министър при "тъпия банкянски еднокнижник", бре? Дали пък не е щото имА куража да бръкне в гнездото на осите на "Дондуков" 2, а?
До коментар [#6] от "emil" Ама наистина ли затова е атаката срещу прокуратурата ? Ама ти сериозно ли ? Ега ти логиката ! Всичко в държавата е наред нищо че сме първи само по корупция и организирана престъпност ... По всички останали важни показатели сме последни ей аланкоолу ! А последните или изпадат от групата или сменят треньора и ръководството . И понеже няма как да изпаднем поне веднага в по-долна дивизия от ЕС то трябва по най-бързия начин да уволним ръководството и да му потърсим сметка и кой ще го стори Гешев ли или останалите прокурори ? Между тях имало и свестни прокурори твърди Куцкова и къде са бе Куцкова ? Защо не се противопоставят на Гешев , защо не знаем какво мислят а пълнят памперсите от страх ... Как тези страхливци , заплатопазители ще борят престъпността и престъпниците ? Ето затова говорим че престъпност и престъпници има , има и борци с тях само дето никой от тях не прави това което трябва и не е там където трябва ...Затова студентите и будните българи заминават и работят да благота да западните страни , а тук остава мършата и бандитите последните тук виреят най добре....
Гешев е изключително полезен с поведението си на почти-Вишински, тъй като илюстрира докъде е стигнал упадъкът на зконодателното устройство на Прокуратурата. Бъдещето на Каскета е клетка в зоологическата градина или посланник в Африка. Страхувам се, че уважаемите африканци няма да му дадат агреман, понеже ще застраши местната фауна!
Благодарение на Гешев стана ясно колко сбъркан е моделът на прокуратурата........ Разбира се, че е сбъркан е моделът..... Независима съдебна власт трябва да има, но мястото на прокуратурата не е в съдебна власт .............. .. Мястото на прокуратурата не е просто към МВР, а към полицията. Прокурорите да бъдат преназначени като "обвиняващи полицаи", по подобие на фигурата на "разследващ полицай", а към полицията да се създаде ГД "прокуратура"-на подчинение на шефа на полицията. Да може да им бъдат възлагани и други функции-при необходимост, по преценка на шефа на РПУ-то. Да бъде записано,че ръководител на прокурорите е началникът на РПУ-то. - да не би и сега от полицията да не командват парада. Тоест да се даде нормативна сила на фактическото. Приравняването на прокурора на съдията е абсурд. Или прокуратурата, или съда трябва да излязат от съдебната власт.............. А Гешев е възможно най неподходящият за позицията "главен".....
Големият виновник за всички административни и законово-нормативни безобразия е единствено и само Народното събрание !
Там се приемат законите , там се случва цялата сглобка на държавното управление . Битката винаги е била за надмощие в Парламента , защото от там може да се промени структурата на всяко министерство , на всяка агенция, на съд, на прокуратура и въобще на всичко.
Тоест, до сега и вие умните не знаехте колко е сбъркан бойкиевския модел?
Ами за 7 години Гешев ще ви покаже и още "сбъркани" неща.
"Дневник" следи в реално време събитията около сблъсъците между институциите и протестите срещу правителството и главния прокурор, които навлизат в 266-cтия си ден
...... "сбъркан е моделът на прокуратурата" дааа сбъркан е!!!! но не само моделът на прокуратурата е сбъркан ......трябва спешно да се закрият спец.съда и спец.прокуратурата....... създадени под давлението на оня фашист Цветанов......както стана с наредбата за полицейската регистрация, пак на тоя фашист Цветанов, чиято цел беше създаването на пълен дактилоскопски и ДНК фонд на цялото българско население, а не само на лицата с трайни противообществени прояви. ........ И КОНПИ трябва да се закрие и да имаме нормални съдилища и нормално правосъдие, а не да се толерират фашистки структури създадени от болен мозък......
По брой ОПГ-та (организирани престъпни групи) задминахме страни като Боливия, Венецуела, Колумбия.....взети заедно, заради онова недоразумение Гешев и скоро ще ни вкарат и в списъци с най много ОПГ-та..... и ще има да чакаме инвестиции...... Малоумници!!!! ...... Според Гешев, няма друго в България само ОПГ-та .....ОПГ връз ОПГ.....
До коментар [#40] от "Norman Granz": "Аз не чета медии, които ОБСЛУЖВАТ властта, а за съжаление повечето в България понастоящем са такива"
По време на прехода медиите винаги са обслужвали властта с изключение на правителствата на Филип Димитров и Иван Костов, когато яростно се нахвърляха срещу тях с обиди и клевети. Изключенията са отдавна несъществуващите вестник "Демокрация" и седмичниците "ПроАнти" и "Седем" . Останаха ченгесарските медии, които продължават да лъжат ,да манипулират, да облъчват населението с медийна чалга.
Народе прост, не искаше ли да има един вкаран в затвор, а това няма как да стане със Народен съд! В България СЪДА произнася последната дума "Виновен" или "Невинен", но за да отидат до съда някой трябва да ги "подгони", както се изразявате! Народе прост, ти никога не си доволен, каквото и да стане – ако няма реформи, защо няма, ако започнат реформи, вой до небесата, протести и въстания! БОЖКОВИ, Баневи, Арабаджиеви, М. Стайков, Станоеви (Бирмите), Иванчева, Бобокови, Министъра на ОК. среда и още много кметове и общински съветници бяха подгонени ...,а вие скочихте да ги защитавате!!! Вие какво искате да арестуват всички с авоари над 1 млн. в един ден и в един час... но комунистите да не се пипат! Народе прост ????????????????????
Caps Lock Error!
Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
Не е така !!!! ....... Избирателно е !..... и целта не е справедливост, а крадене на бизнес...... И казвам "справедливост"......защото законноста е много спорна ....
...... Нели Куцкова: "сбъркан е моделът на прокуратурата".........ква "прокуратура" бе Куцкова ? ....... Хахаха........ темата, примерно с пристанището на Доган в Росенец ???? ...... Че там има поне 20-22 човека за затвора..... И какво стана??? Да не би да влязоха в кадастъра, община Бургас, министерствата...... и да не съм разбрал???? Що документи фалшифицираха....и какво? =========узакониха го!!! Дааа!!!....... С данъчна оценка на пристанището на Доган 125680 лв........(64259 евра колкото на панелка в София !!!!!!)....... https://www.mignews.info/tri-ministerstva-babuvali-na-nezakonniya-pristan-na-dogan/
До коментар [#62] от "MPetr": "Не е така !!!! ....... Избирателно е !..... и целта не е справедливост, а крадене на бизнес...... И казвам "справедливост"......защото законноста е много спорна ...." –––––––––––––––––––––––––––– Кое не е така! Кой от споменатите бизнесмени е честен бизнесмен! Ти, ако си и те "подкарат" няма ли да кажеш и ти: "Аз съм най-честнят бизнесмен, но ми крадат бизнеса"! Ако ти крадат бизнес какво ти пречи да си останеш в България и да докажеш пред всички, че си ЧЕСТЕН, не да бягаш в Сърбия и ОАЕ! Това са дест фамилии и си представи как 20 адвокатски кантори застават зад тях ... и Нели Куцкова и Ченалова като съдии, защо да не възтържествува истината!!!.... Защото тази истина е за наивници, любители на конспирации, народе!!!!
Caps Lock Error!
Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
"да си останеш в България и да докажеш пред всички, че си ЧЕСТЕН".......... Аре ва?...... В специализирания? И две години до дело, в ареста? И да чакаш чак трета инстанция?....... Явно не знаете за какво говорите.....
Въобще не ми обяснявайте как е в САЩ...... Аз мога да ви кажа .....човек обвинен за присвояване на 1,1 милярда е под гаранция 300000 долара, даже не е под домашен арест ........
До коментар [#70] от "konservator.bg": Като говорите за САЩ...... Впрочем имаше една Ружа Игнатова, дето "ушмули" 3-4 милярда........ И задържаха брат и в САЩ......знаете ли какво се случи?......... Нищо.... документ за споразумение.... В него се казва, че Игнатов може да кандидатства да бъде включен в американската програма за защита на свидетелите и да му бъде предоставена нова самоличност......и вече младежа го няма...... Нов е!!!!
има,три страни,адвокат,прокурор,съдия.Целта е да се стигне до истината.Да се коментират качествата на страните в едно дело от самите страни е меко казано признак на безумие,и говори зле за критикуващите.
Е как да не го обичаш другара Главен милиционер, който трудно може да обясни защо за 15 години прокурор, не може да похвали с нищо съществено и е така обичан от осъдени престъпници?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
442
Рейтинг: 1385 НеутралноДаже трябва да БЛАГОДАРИМ на тези дето си го избраха, та да може тази кривина да бъде изправена. Гешев просто прецака гювеча.
Мишо Петров
Рейтинг: 8 НеутралноТози модел на прокуратурата съществува единствено в България, Русия и Сърбия. И ние май сме най-големите фенове на Вишински...
boevbisser
Рейтинг: 2875 НеутралноКато видя Гешев, единственото, за което се сещам, че може да опише безграничната му безпардонност е
Простакът
Радой Ралин
Простакът е кремък – корав и могъщ,
простакът е демон без лик, весдесъщ.
Акула на сухо, безкрил, а хвърчи.
Удариш – на кухо простакът звучи.
Простакът не чака, не знае предел
и стига простакът до своята цел,
защото простаци край него вървят
и дават му знаци, и правят му път.
Надкласов, безкласов, без род и съюз,
но винаги касов, но винаги в плюс.
Без ден да протакаш, дори да кърви
война на простака до смърт обяви!
За срам на Европа, на всичките нас,
когато докопа в ръцете си власт,
по-страшен от спина, по-жилав от рака,
сега за сега се оказа простака.
bib45647808
Рейтинг: 20 НеутралноДо коментар [#2] от "Мишо Петров":
„Нели Куцкова: Благодарение на Гешев стана ясно колко сбъркан е моделът на прокуратурата“ – Заглавието
------------------------------------------------------------------
За този сбъркан моделът на прокуратурата гласуваха депутатите от Реформаторския Блок.
Заради този сбъркан моделът на прокуратурата Българският Народ заби шута на БГ-демократите и не ги допусна в НС.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
emil
Рейтинг: 2781 НеутралноНавремето рефренът беше ние ги хващаме, те ги пускат. Тогава прокурорите бяха добри, а съдиите лоши. Сега нещата се преобърнаха. За интифадата съдиите станаха добри, а прокурорите станаха лоши. Защо всъщност стана така? Отговорът е прост. Защото тия които подучват великите всенародни и вселенски въстания нямат полза от това да се подлага на съмнение съдийството, а имат интерес да се подлага под съмнение прокуратурата. Първо защото прокуратурата е тази която ги разследва и обвинява. Второ защото когато има недоверие към прокуратурата можеш да правиш каквито си искаш инсинуативни обвинвения към управляващите без да са ти необходими каквито и да е доказателства. Достатъчно е да насадиш че има комплот на управляващи и прокуратура и можеш да ги обвиняваш и в сделка с дявола. Елементарно. Затова и върви цялата тази атака срещу авторитета на прокуратурата.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Nick F
Рейтинг: 567 НеутралноАбсолютно съм съгласен с вас - никога повече Реформаторскяи Блок не трябва да има конституционно мнозинство. Така прецакват услията на ГЕРБ, БСП и ДПС да ни направят нормална държава.
dejmos
Рейтинг: 2603 НеутралноДо коментар [#2] от "Мишо Петров":
За Руската прокуратура не е точно така. Да тя е централизирана, и за мащабите на Русия не знам как може да бъде по друг начин ..., тя е в униформи, и е част от ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА ВЛАСТ (държавата) . Прокурорите не са някакви СВОБОДНИ АТОМИ независещи от никого. Напротив ясно е от кого .., от министъра, губернатора и главния прокурор. Главния прокурор отговаря за оперативната работа и качеството , но корекцията ( малка) е в ръцете на губернатора . който преценява обществената репутация . Руснаците на смятат своята прокуратура за ЛОША, и тя се ползва с руското обществено доверие .. Впрочем над 75% от делата се записват. Ясни са думите на прокурора , на съдиите ... Приличаме си по централизацията ..по друго не!
Norman Granz
Рейтинг: 4876 НеутралноС Гешев просто сбъркаха.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Пресолиха манджата, пренавиха пружината, изпънаха въжето до скъсване.
Бяха се самозабравили, мислеха си, че и това безобразие ще мине, ще бъде преглътнато от претръпналата поданическа маса.
Грешка.
Сега ще плащат.
emil
Рейтинг: 2781 НеутралноИзвинявай ама в какво точно се състои проблемът с Гешев? Понеже слабо съм се интересувал те моля да ми обясниш. В какво точно се състои безобразието? Допуснал е грешки довели осъждане на невинни хора ли? Скривал е и е задържал дела ли? Има някакъв доказан конфликт на интереси ли. Извини невежеството ми и ме осветли. Защо Гешев е неподходящ? ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Norman Granz
Рейтинг: 4876 НеутралноЗа неразбралите:
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.След октомври 2019 г. няма никакви антикорупционни реформи. Правителството не само няма намерение да се съобрази с препоръките на Венецианската комисия, но и предложи разширяване на правомощията на главния прокурор, давайки му законодателна инициатива. В парламента отлежава законопроект за промени в НПК, с който се създава т.нар. независим прокурор, който да разследва главния при нужда. Конституционният съд реши, че всеки редови прокурор би могъл да разследва главния обвинител, ако има съмнения за извършено от него престъпление. Това бе достатъчно за главния прокурор Иван Гешев да обяви въпроса за недосегаемостта и безотчетността за приключен.
На практика обаче нищо подобно не може да се случи. През юли лидерът на "Да, България" Христо Иванов сезира прокуратурата срещу Гешев. Той поиска главният прокурор да бъде разследван заради незаконно разгласяване на данни, събрани със специални разузнавателни средства - честа практика на държавното обвинение, която е направила впечатление и на евродепутатите. Сигналът му потъна в черна дупка и по него изобщо не се работи. В отговор обаче бе свикан сбор на прокурорите в "Бояна", където десетки обвинители чинно прочетоха речи под индиго, осъждащи политическите атаки към държавното обвинение.
https://segabg.com/category-observer/kakvo-ivan-geshev-i-boyko-borisov-ukriha-evrodeputatite
tacheaux
Рейтинг: 4350 Неутрално"Нели Куцкова: Благодарение на Гешев стана ясно колко сбъркан е моделът на прокуратурата"
Това е заглавието , но Нели Кецкова е казала друго:
"Аз лично съм на мнение, че г-н Гешев не трябва да подава веднага оставка, защото благодарение на неговото поведение на все повече български граждани им стана ясно колко е сбъркан моделът на прокуратурата в България."
Дневник отново не е коректен с читателите си. Ако бях прочел само заглавието , щях да обвиня Нели Куцкова в късогледство, че чак сега е разбрала колко сбъркан е моделът на прокуратурата.
Вашият профил
Рейтинг: 2861 НеутралноЕстествено че прокуратурата е савецка, даже Чайка дойде да се порадава на предния
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠г-н Думанов
Рейтинг: 1127 НеутралноДо коментар [#6] от "emil":
CONTADOR GRATUITO!Прокуратурата няма никакъв авторитет вече 30 г. Съдиите не са виновни, че досегашните прокурори и техните подопечни не могат или не искат да сглобят по нормален начин едно разследване, така че то да мине в съда. Гешев не прави изключение - той е най-некомпетентния прокурор от всички досега. Но за сметка на това с държавно позволение си създаде собствена силова структура, която безнаказано може да влиза, тараши и арестува. Човек вече не знае на улицата, офиса или дома, кой може да го хване за пеша и отведе - полицията, ДАНС или любимото ни вече Бюро по защита, оборудвано все едно се бие с тероризма. Може би някои хора искат нещата да се върнат като при комунизма - прокуратура и съдии пеят в един хор и исканите политически смъртни присъди се издават и изпълняват.
selqnin
Рейтинг: 2893 НеутралноБлагодарение на госпожата стана ясно кои са библиотекарите!!!
emil
Рейтинг: 2781 НеутралноНедей само ми казва че Бойкикев е сезирал прокуратурата заради оня случай при който псевдопрезидентът беше попаднал в запис на телефонен разговор когато законно са подслушвали друго разследвано лице, май за шпионаж? ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
emil
Рейтинг: 2781 НеутралноДо коментар [#11] от "Norman Granz":
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Абе Нормане. Ти за статии от вестник Сега ли ни даваш линкове? Ами че ти тогава сигурно четеш и Дума?
г-н Думанов
Рейтинг: 1127 НеутралноМоже би забравяш, Емиле, че "Дневник", "Капитал" и "Сега" традиционно са излизали с критични материали срещу всички правителства от момента в който започнат да зацапват пейзажа. Специално пък в "Сега" Петьо Цеков бие наред - леви, десни; виновни и невинни. CONTADOR GRATUITO!
emil
Рейтинг: 2781 НеутралноСамо за момент. Протестите против Гешев започнаха още преди избирането му. Тогава това Бюро по защита не е съществувало. На какво точно бяха основани протестите тогава?
Доколкото виждам сте против всякакви силови структури които да ни охраняват от бандити и мафиоти защото видите ли всеки можел да ви дръпне за пеша. Добре де, кой да ни пази тогава? То така мислят и бандитите. Това Бюро по защита законно ли е създадено и има ли законови разпоредби за него или действа в нарушение на законите? Защото ако е законно създадено тогава единственото което може да се каже е че е част от репресивен апарат. От повече от два месеца текат протрести, които мятат яйца, бият се с полицията, наричат Гешев каскет и му искат оставката. Досега освен за един бизнесмен на който му пратиха ревизия аз за друга "репресия" не съм чул. Нещо не се връзват нещата.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Norman Granz
Рейтинг: 4876 НеутралноДо коментар [#18] от "г-н Думанов":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Класическият трол не чете написаното, а гледа източника.
Ако е някой като Дайнов, Калин Янакиев, Смилов, Тони Филипов, Илиян Василев или - недай Боже! - Христо Иванов, той почва да храчи, разбрал-недовазбрал.
Сега е сериозен вестник, който - както си посочил - винаги е бил обективно критичен към всяка власт.
Това, ако се замислим (т.е. ако не сме тролове) е и предназначението на журналистиката.
Doge
Рейтинг: 701 НеутралноТи на луд ли с еправиш. Никой не е против МВР и нейните структури за охрана. Неговите служби от кого те охраняват? От кого? Иначе изборът , беше ясно, че ще е катастрофален преди това, щото му научихме професионаланта биография. От тиквената семка, няма как да порасне еделвайс. Други тъпи въпорси имаш ли?
Слава Україні!
Norman Granz
Рейтинг: 4876 НеутралноПонеже решихме, че Сега е "комунистически" вестник като Дума, нека пуснем нещо от официоза - яростно про-боковисткия Фактор:
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Борисов отлично знае – правителствата у нас падат, ако не изпълнят руския проект. Слушай Русия и ще бъдеш премиер в това енергетико-политическо пространство дълго време. Нищо, че България е в НАТО и в ЕС…"
https://faktor.bg/bg/articles/politika-hlyab-i-pasti-ulitsata-u-na-nas-ne-svalya-pravitelstva-padat-ako-ne-izpalnyat-ruski-proekt
г-н Думанов
Рейтинг: 1127 НеутралноНагледал съм се на силови структури, като народна милиция, доносници, агенти, военна полиция, цивилни ченгета с неясна принадлежност. Арестуват те заради собствената ти сигурност. Това, че нещо е законно създанено не означава, че е морално и точно заради това са протестите, не само в България, а навсякъде. Протестиращите у нас мятат яйца и не си мисли, че се бият с полицията в момента (не си виждал такова нещо - бой с полиция, уверявам те), защото само това имат. Нормално е протестът да има и физичеко изражение и да предизвиква смут, затова се нарича Протест. Но унас се ограничава до това, без да чупят витрини и да се палят коли. Не може обаче, дори и законно да е, недопустимо е всяка структура у нас да си има силова структура, която да те извлича за яката рано сутрин или по всяко време на деня. Къде бяха тези структури, когато трябваше да издирим и избесим всички комунисти по диреците на Цариградско шосе? После щяхме да се извиняваме.
CONTADOR GRATUITO!
Norman Granz
Рейтинг: 4876 НеутралноДо коментар [#23] от "г-н Думанов":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Къде бяха тези структури, когато трябваше да издирим и избесим всички комунисти по диреците на Цариградско шосе? "
Не говори така, че и един "евроатлантик" щеше да иде зян...
hamiltonf
Рейтинг: 4384 Неутрално"Последно - прогнозата Ви колко време ще изкара Иван Гешев като главен прокурор?
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.- Не мога да правя такива прогнози. Но дори и да си изкара пълния мандат, се надявам той да съобрази поведението си с критиките на обществото, които стават все повече и все по-силни."
Спокойно, Нели, ще се съобрази...
Николай Бучков
Рейтинг: 337 РазстроеноСамо прокуратурата.......аман , вече !
samoedin
Рейтинг: 3973 Неутрално" Аз лично съм на мнение, че г-н Гешев не трябва да подава веднага оставка, защото благодарение на неговото поведение на все повече български граждани им стана ясно колко е сбъркан моделът на прокуратурата в България. Все по-ясно се вижда, че тя не е модерна европейска прокуратура, а с остатъци от сталинистката конструкция от времето на социализма. Това има огромно значение и за независимостта на самите прокурори, и за възможността им да предприемат действия по разследване и обвиняване на лица, за които има достатъчно данни за извършване на престъпления, без да чакат благословията на главния или под негово влияние да образуват или прекратяват дела."
По - добре и точно няма как да се каже ! Аз също винаги съм казвал, че колкото повече типове като главния прокурор стоят начело на тази институция, толкова повече хора проглеждат за истината и реформата на прокуратурата ще бъде по - дълбока !
Doge
Рейтинг: 701 НеутралноЗакони създадени от престъпници за престъпници. Никога недей забравя: тези, които са крили Ане Франк, за нарушавали закона, тези които са я убили са го следвали.
Слава Україні!
samoedin
Рейтинг: 3973 ВеселоДо коментар [#1] от "442":
" Даже трябва да БЛАГОДАРИМ на тези дето си го избраха, та да може тази кривина да бъде изправена. Гешев просто прецака гювеча."
Т.е да благодарим на сараите - от там го поставиха на този пост !
Norman Granz
Рейтинг: 4876 НеутралноДо коментар [#28] от "Doge":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Никога недей забравя: тези, които са крили Ане Франк, за нарушавали закона, тези които са я убили са го следвали."
Класическата защитна теза на живковистите, а преди тях на изправените пред Нюрнбергския трибунал: нищо нередно не съм направил, такива бяха законите, изпълнявах заповеди.
джендър NATO generals
Рейтинг: 945 ЛюбопитноА-стига бе! Главните прокурори преди Гешев по-стока ли бяха?
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токА оня със сатъра? Само питам.
emil
Рейтинг: 2781 НеутралноДо коментар [#23] от "г-н Думанов":
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Добре де, аз все пак не разбрах с какви точно аргументи му се иска оставката. Дотук чувам и чета следното:
- че бил единствен кандидат
- че бил некомпетентен по преценка на незна кого
- че бил каскет
- че създал силова структура по законен път
- че издигал чадър над Пеевски, Борисов, Доган
- че нарушавал конституцията защото тарашил кабинетите на предполагаеми руски шпиони в президентството, надявам се с разрешение на съдия.
Има ли нещо по-конкретно и с повече доказателства?
lig35561597
Рейтинг: 35 НеутралноТ.нар. "чиста и неопетнена" госпожа да даде първо обяснение за някои свои абсурдни съдебни решения в Апелативния съд, които са отменени като неправилни или незаконосъобразни от ВКС. Може да започне с тези, по които решенията са в полза на страната, защитавана от един неин дългогодишен колега, сега мастит адвокат.
nik_77.
Рейтинг: 1201 НеутралноЗащо благодарение на Гешев? Той е няма и година, май. А предишните? Или те бяха правилните. Кое не се харесва в Гешев? И го прави специален. Че посегна на паяжината, оплела олигарсите с властта? И как нелюбезно се изказва за Радев.
Doge
Рейтинг: 701 НеутралноДо коментар [#32] от "emil":
Слава Україні!Всичко което си го казал е вярно и има доказателства. Те често са изнесени от самата прокуратура. записите на които беше Радев са грубо нарушение на законите. Записите, които излязоха със скандалнит едоговорки по "Недосегаемите".Автобиографията му е скандална, като за най-много начлник на РПУ в малък град. То и за това се държи , като такъв. Ходи по казани с ракия и по акции срещу битовата престъпност в с. Краводер. Иначе когато става дума за дела, лично като прокурор по делото за КТБ, не видя инициалите на Делян Пеевски, които цял свят видя. И по случая 8-те джуджета, който не искал да си го причини. Не, това не може да гл. прокурор.
samoedin
Рейтинг: 3973 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "г-н Думанов":
"Може би забравяш, Емиле, че "Дневник", "Капитал" и "Сега" традиционно са излизали с критични материали срещу всички правителства от момента в който започнат да зацапват пейзажа. Специално пък в "Сега" Петьо Цеков бие наред - леви, десни; виновни и невинни."
За Дневник и Капитал имам лични наблюдения от около 1996 г - всяко управление ги е ненавиждало ! Няма да забравя статията " Първанов се оля" ! Беше с продължение......
emil
Рейтинг: 2781 НеутралноБи ли изброил няколко престъпления на тези престъпници? ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Doge
Рейтинг: 701 Неутрално[quote#37:"emil"][/quote]
Слава Україні!Изборил съм ги по -горе.
niksan1
Рейтинг: 1970 НеутралноИ днешния и предния отидоха при Юрий Чайка, но това пътуване бе дълбоко скрито от българите, докато скритото беше изровено и стана обществено достояние . И Цацаров беше слуга на мафията, но много по- умен от милиционера с голия скалп и каскета . Без ДС - ченгета! Лустрация!
Norman Granz
Рейтинг: 4876 Неутрално"За Дневник и Капитал имам лични наблюдения от около 1996 г - всяко управление ги е ненавиждало !"
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Дневник започна да излиза, доколкото си спомням, през зимата на 2001 г., иначе си напълно прав - ако властта ОБИЧА и ПОКРОВИТЕЛСТВА дадена медия, значи медията съществува, за да я ОБСЛУЖВА.
Аз не чета медии, които ОБСЛУЖВАТ властта, а за съжаление повечето в България понастоящем са такива - от последния свински парцал до "легендата" Бойко Василев, който е просто един glorified manservant.
hamiltonf
Рейтинг: 4384 ВеселоНели, от Германия ви казаха нещо в прав текст, България трябва да се справи със съдийския произвол.
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.Корки
Рейтинг: 3098 НеутралноВсеки анализ на прокуратурата трябва да завършва с предложения за промяна. Вариянтът смяна на Гешев е опит за наместване на нов кучи син, само че наш.
Червена линия, червен картонтри
Рейтинг: 0 НеутралноБраво на Прокуратурата!
За първи път в България има силна, непоколебима и безкомпромисна прокуратура!
Нормално е при такава ситуация, при навързани на синджир олигарски, при дела и запори за милиарди за има тоя рев!
Нормално е при подпукването на съветската агентура в България да има този рев!
Браво на прокуратурата още веднъж!
Кримки от всички сектори, свиквайте! Свърши ви царството!
Респект г-н Гешев! Личен респект!
strymski
Рейтинг: 1276 Неутрално[quote#10:"emil"][/quote]
Може ли аз ?
Питате защо Гешевен не е подходящ и прочее...
Според мен не е допустимо да прави груби изказвания , които бяха обявени за откровено расистки и това още преди да бъде избран на поста . Поне за мен това беше ясен сигнал ,за манталитета на този човек.
После , защо се мълчи толкова упорито и не е вземат мерки относно записите на Борисов?
Оглушителна тишина!
Защо прокуратурата не се заинтересува от Доган и пребиването му в Росенец , от незаконните строежи , от това , че в сайта на “Биволъ” има публикувана информация за заведено дело в САЩ срещу Пеевски?
Защо остана безучастна прокуратурата към видеото на бизнесмена ,който се оплака от от тормоз и присвояване на фирмата му ( за асансьори) и за откраднатите ,по негови думи , килограми злато от разни бивши служители на системата , сегашни “честни” частници с частни армии?
Много са въпросите , а малко са дадените смислени отговори.
Norman Granz
Рейтинг: 4876 НеутралноДо коментар [#44] от "Strymski":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Колбега, ако някой до момента де е разбрал защо Гешев не става, няма и тепърва да разбере.
Губите си времето.
три
Рейтинг: 0 НеутралноБуквално! Не бива човек да се занимава с материя,която очевидно(и в най-добрия случай) му е хоби!
Smart Bulgarian
Рейтинг: 8 НеутралноМда, пък прокуратурата чиста и неопетнена... Понякога замислял ли си се, че в главата ти е прекалено комфортно, за да е вярно...
ТНТ
Рейтинг: 583 ЛюбопитноМа що тоз рев срещу Гешев, бре? Нъл го избраха по кройките и мерките на Хр. Иванов - Маджото, тогава правосъден министър при "тъпия банкянски еднокнижник", бре? Дали пък не е щото имА куража да бръкне в гнездото на осите на "Дондуков" 2, а?
Да спасим София от "Спаси София"!!!mils5656
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#6] от "emil" Ама наистина ли затова е атаката срещу прокуратурата ? Ама ти сериозно ли ? Ега ти логиката ! Всичко в държавата е наред нищо че сме първи само по корупция и организирана престъпност ... По всички останали важни показатели сме последни ей аланкоолу ! А последните или изпадат от групата или сменят треньора и ръководството . И понеже няма как да изпаднем поне веднага в по-долна дивизия от ЕС то трябва по най-бързия начин да уволним ръководството и да му потърсим сметка и кой ще го стори Гешев ли или останалите прокурори ? Между тях имало и свестни прокурори твърди Куцкова и къде са бе Куцкова ? Защо не се противопоставят на Гешев , защо не знаем какво мислят а пълнят памперсите от страх ... Как тези страхливци , заплатопазители ще борят престъпността и престъпниците ? Ето затова говорим че престъпност и престъпници има , има и борци с тях само дето никой от тях не прави това което трябва и не е там където трябва ...Затова студентите и будните българи заминават и работят да благота да западните страни , а тук остава мършата и бандитите последните тук виреят най добре....
Dankol
Рейтинг: 636 НеутралноБлагодарение на червено-лилавите съдии стана ясно колко сбъркан е модела на съда . Ченалова , Миталов и сие ....
Сатана Ликующий
Рейтинг: 788 НеутралноГешев е изключително полезен с поведението си на почти-Вишински, тъй като илюстрира докъде е стигнал упадъкът на зконодателното устройство на Прокуратурата. Бъдещето на Каскета е клетка в зоологическата градина или посланник в Африка. Страхувам се, че уважаемите африканци няма да му дадат агреман, понеже ще застраши местната фауна!
Само простите хора си мислят, че има прости неща!MPetr
Рейтинг: 1018 НеутралноБлагодарение на Гешев стана ясно колко сбъркан е моделът на прокуратурата........ Разбира се, че е сбъркан е моделът..... Независима съдебна власт трябва да има, но мястото на прокуратурата не е в съдебна власт .............. .. Мястото на прокуратурата не е просто към МВР, а към полицията. Прокурорите да бъдат преназначени като "обвиняващи полицаи", по подобие на фигурата на "разследващ полицай", а към полицията да се създаде ГД "прокуратура"-на подчинение на шефа на полицията. Да може да им бъдат възлагани и други функции-при необходимост, по преценка на шефа на РПУ-то. Да бъде записано,че ръководител на прокурорите е началникът на РПУ-то. - да не би и сега от полицията да не командват парада. Тоест да се даде нормативна сила на фактическото.
Приравняването на прокурора на съдията е абсурд. Или прокуратурата, или съда трябва да излязат от съдебната власт.............. А Гешев е възможно най неподходящият за позицията "главен".....
strymski
Рейтинг: 1276 НеутралноГолемият виновник за всички административни и законово-нормативни безобразия е единствено и само Народното събрание !
Там се приемат законите , там се случва цялата сглобка на държавното управление . Битката винаги е била за надмощие в Парламента , защото от там може да се промени структурата на всяко министерство , на всяка агенция, на съд, на прокуратура и въобще на всичко.
xyi25666099
Рейтинг: 8 НеутралноТоест, до сега и вие умните не знаехте колко е сбъркан бойкиевския модел?
"Дневник" следи в реално време събитията около сблъсъците между институциите и протестите срещу правителството и главния прокурор, които навлизат в 266-cтия си денАми за 7 години Гешев ще ви покаже и още "сбъркани" неща.
mihail_p
Рейтинг: 1526 НеутралноДо коментар [#22] от "Norman Granz":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkсамо да ги чета тези неща
ми е тягостно, щото е вярно.
трябва да станем по-решителни.
което и ще стане, ма не от веднъж.
MPetr
Рейтинг: 1018 Неутрално...... "сбъркан е моделът на прокуратурата" дааа сбъркан е!!!! но не само моделът на прокуратурата е сбъркан ......трябва спешно да се закрият спец.съда и спец.прокуратурата....... създадени под давлението на оня фашист Цветанов......както стана с наредбата за полицейската регистрация, пак на тоя фашист Цветанов, чиято цел беше създаването на пълен дактилоскопски и ДНК фонд на цялото българско население, а не само на лицата с трайни противообществени прояви. ........ И КОНПИ трябва да се закрие и да имаме нормални съдилища и нормално правосъдие, а не да се толерират фашистки структури създадени от болен мозък......
MPetr
Рейтинг: 1018 НеутралноПо брой ОПГ-та (организирани престъпни групи) задминахме страни като Боливия, Венецуела, Колумбия.....взети заедно, заради онова недоразумение Гешев и скоро ще ни вкарат и в списъци с най много ОПГ-та..... и ще има да чакаме инвестиции...... Малоумници!!!! ...... Според Гешев, няма друго в България само ОПГ-та .....ОПГ връз ОПГ.....
tacheaux
Рейтинг: 4350 НеутралноДо коментар [#40] от "Norman Granz":
"Аз не чета медии, които ОБСЛУЖВАТ властта, а за съжаление повечето в България понастоящем са такива"
По време на прехода медиите винаги са обслужвали властта с изключение на правителствата на Филип Димитров и Иван Костов, когато яростно се нахвърляха срещу тях с обиди и клевети. Изключенията са отдавна несъществуващите вестник "Демокрация" и седмичниците "ПроАнти" и "Седем" . Останаха ченгесарските медии, които продължават да лъжат ,да манипулират, да облъчват населението с медийна чалга.
Роси
Рейтинг: 7493 НеутралноТой и Цацров се погрижи достатъчно, но Гешев постави черешката на тортата.
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 1499 Веселомда, за награда Каскета остава доживотно и безплатно в Бояна !
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einsteinkonservator.bg
Рейтинг: 912 НеутралноНароде прост, не искаше ли да има един вкаран в затвор, а това няма как да стане със Народен съд! В България СЪДА произнася последната дума "Виновен" или "Невинен", но за да отидат до съда някой трябва да ги "подгони", както се изразявате! Народе прост, ти никога не си доволен, каквото и да стане – ако няма реформи, защо няма, ако започнат реформи, вой до небесата, протести и въстания!
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.БОЖКОВИ, Баневи, Арабаджиеви, М. Стайков, Станоеви (Бирмите), Иванчева, Бобокови, Министъра на ОК. среда и още много кметове и общински съветници бяха подгонени ...,а вие скочихте да ги защитавате!!! Вие какво искате да арестуват всички с авоари над 1 млн. в един ден и в един час... но комунистите да не се пипат! Народе прост ????????????????????
MPetr
Рейтинг: 1018 НеутралноДо коментар [#61] от "konservator.bg":
Не е така !!!! ....... Избирателно е !..... и целта не е справедливост, а крадене на бизнес...... И казвам "справедливост"......защото законноста е много спорна ....
MPetr
Рейтинг: 1018 Неутрално...... Нели Куцкова: "сбъркан е моделът на прокуратурата".........ква "прокуратура" бе Куцкова ? ....... Хахаха........ темата, примерно с пристанището на Доган в Росенец ???? ...... Че там има поне 20-22 човека за затвора..... И какво стана??? Да не би да влязоха в кадастъра, община Бургас, министерствата...... и да не съм разбрал???? Що документи фалшифицираха....и какво?
=========узакониха го!!! Дааа!!!....... С данъчна оценка на пристанището на Доган 125680 лв........(64259 евра колкото на панелка в София !!!!!!).......
https://www.mignews.info/tri-ministerstva-babuvali-na-nezakonniya-pristan-na-dogan/
hasmokar
Рейтинг: 507 НеутралноОтнесе го, кат Куцо пиле развален домат...
konservator.bg
Рейтинг: 912 НеутралноДо коментар [#62] от "MPetr": "Не е така !!!! ....... Избирателно е !..... и целта не е справедливост, а крадене на бизнес...... И казвам "справедливост"......защото законноста е много спорна ...."
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.––––––––––––––––––––––––––––
Кое не е така! Кой от споменатите бизнесмени е честен бизнесмен! Ти, ако си и те "подкарат" няма ли да кажеш и ти: "Аз съм най-честнят бизнесмен, но ми крадат бизнеса"! Ако ти крадат бизнес какво ти пречи да си останеш в България и да докажеш пред всички, че си ЧЕСТЕН, не да бягаш в Сърбия и ОАЕ! Това са дест фамилии и си представи как 20 адвокатски кантори застават зад тях ... и Нели Куцкова и Ченалова като съдии, защо да не възтържествува истината!!!.... Защото тази истина е за наивници, любители на конспирации, народе!!!!
MPetr
Рейтинг: 1018 НеутралноДо коментар [#65] от "konservator.bg":
"да си останеш в България и да докажеш пред всички, че си ЧЕСТЕН".......... Аре ва?...... В специализирания? И две години до дело, в ареста? И да чакаш чак трета инстанция?....... Явно не знаете за какво говорите.....
MPetr
Рейтинг: 1018 НеутралноДо коментар [#65] от "konservator.bg":
Вие вижте по добре .... що хотели и имоти се прехвърлиха докато собствениците им са в ареста....и на кой.....
konservator.bg
Рейтинг: 912 НеутралноДо коментар [#66] от "MPetr":
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.Остояването на истината не е лесно нещо, знам за какво говоря! сериозни дела под две години няма никъде по света...!
konservator.bg
Рейтинг: 912 НеутралноДо коментар [#68] от "konservator.bg":
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите."Отстояването"
konservator.bg
Рейтинг: 912 НеутралноДо коментар [#67] от "MPetr":
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.Между другото вижте мафиотите и адвокатите им в Италия и САЩ какво са говорели, при арестите, на съдебните заседания и от затвора!
konservator.bg
Рейтинг: 912 НеутралноДо коментар [#3] от "boevbisser":
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.Поне се надявам да знаете за коя комунистическа класа става въпрос тук! Е, къде са ТЕ днес, изпариха ли се! Пак са тук и са още по-безкрупулни!!!
MPetr
Рейтинг: 1018 НеутралноДо коментар [#70] от "konservator.bg":
Въобще не ми обяснявайте как е в САЩ...... Аз мога да ви кажа .....човек обвинен за присвояване на 1,1 милярда е под гаранция 300000 долара, даже не е под домашен арест ........
MPetr
Рейтинг: 1018 НеутралноДо коментар [#70] от "konservator.bg":
Като говорите за САЩ......
Впрочем имаше една Ружа Игнатова, дето "ушмули" 3-4 милярда........ И задържаха брат и в САЩ......знаете ли какво се случи?......... Нищо.... документ за споразумение.... В него се казва, че Игнатов може да кандидатства да бъде включен в американската програма за защита на свидетелите и да му бъде предоставена нова самоличност......и вече младежа го няма...... Нов е!!!!
Boriana Gecheva
Рейтинг: 46 НеутралноДо коментар [#20] от "Norman Granz":
Не, не винаги! Следя го отдавна. Има определен уклон. Както и "Дневник", впрочем, но в друга посока. Както и професионалните коментатори 😂
Клюводървец
Рейтинг: 681 ЛюбопитноСпоред ,законите,при едно престъпление ,
Ръй! Ръй!Клюводървец
Рейтинг: 681 ЛюбопитноСпоред ,законите,при едно престъпление ,
Ръй! Ръй!Клюводървец
Рейтинг: 681 Неутралноима,три страни,адвокат,прокурор,съдия.Целта е да се стигне до истината.Да се коментират качествата на страните в едно дело от самите страни е меко казано признак на безумие,и говори зле за критикуващите.
Ръй! Ръй!Ша Шчупат държавата на Пеевски
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#10] от "emil":
Герб са КОМУНИСТИТЕ на България!близо 50 споразумения с обвиняеми между 2009 и 2016, с които
- се намалява размерът на предвидените в закона наказания
- се намалява обезщетението, дължимо на пострадали
Нито едно значимо дело, завършило с осъдителна присъда, по което ГешеФ е бил прокурор.
Очевиден провал по всички знакови дела като шеф на Спец. прокуратурата и оше
Има и още, но особено интересно е следното:
Осъден убиец на контра-протест пред ВСС в подкрепа на "Радостта"
https://kontraprop.com/2019/12/19/osuden-za-ubijstvo-na-kontraprotesta-v-za6tita-na-geshev/
Е как да не го обичаш другара Главен милиционер, който трудно може да обясни защо за 15 години прокурор, не може да похвали с нищо съществено и е така обичан от осъдени престъпници?