Бойко Рашков: Без промени в прокуратурата и службите обществото ще остане същото

Бойко Рашков: Без промени в прокуратурата и службите обществото ще остане същото


"Дневник" публикува с малки съкращения разговора с вътрешния министър и вицепремиер Бойко Рашков, проведен във вторник по обяд. Цялото интервю можете да видите във видеото.


Последното най-ново твърдение за вашата работа е, че сте наредили да се влезе в ГДБОП и прокуратурата и оттам се изнася класифицирана информация?


- Лъжа. В ГДБОП посещение от никой орган няма. Що се касае до Специализираната прокуратура, там ДАНС по реда на Закона за защита на класифицираната информация и по реда на така наречения пряк контрол, каквито правомощия и функции има тази държавна агенция, извършва проверка на класифицирани материали. И за никакво изнасяне на документи и дума не може да става. Имам обяснение за тези твърдения - създаване на смут чрез най-обикновени лъжи. Съжалявам.




В момента се извършват няколко проверки за използването на СРС. А прокуратурата излезе с официално изявление в петък, че е образувала досъдебно производство и не е установено незаконно подслушване на лица, свързани с политическия процес и с последните избори. На какъв етап е проверката, която вие разпоредихте?


- Проверка съм разпоредил в онези служби в системата на МВР, които използват СРС. Тази проверка протича в момента и не е приключила. Докато не протече, не можем да кажем какъв ще е резултатът. Що се отнася до другите институции, например прокуратурата, тя твърди, че е извършила проверка. Но не ми е известно тук, в МВР, прокуратурата да е проверявала


В изявлението на прокуратурата се казва, че са разпитани 11 свидетели и е била изискана информация от ГДБОП, от "Вътрешва сигурност" на МВР и от ДАНС. Каква информация е подадена от МВР?


- След като не е завършена нашата проверка, не виждам какво са дали на прокуратурата. Това ми прилича на самопроверката, която са извършили в ДАНС още миналия месец. На такава самопроверка изобщо не може да й се има вяра. Защото аз имам доста богати впечатления от дейността на тази агенция от близкото минало, където поголовно се погазваше законът във връзка със специалните разузнавателни средства. И тя се самопроверява! Кой разумен гражданин ще повярва, че ще бъде извършена обективна проверка!


И Бюрото за контрол на СРС също извършва проверка, но тя не е приключила, така отговориха на "Дневник" оттам в понеделник?


- Още повече не вярвам на Бюрото за контрол на СРС. Там пък има и човек, който е сред хората, обявени за корумпирани от съотвените власти на САЩ. И който веднага излезе в отпуск - тази зараза, отпускарската, обхваща всички, които са доста близки до бившите управляващи. Нямам представа с каква методика Бюрото е изършвало проверките където и да било другаде.
Ние не бързаме с нашата проверка, тя е сложна и обхваща голям обем материали и дела в Министерството на вътрешните работи, Когато бъдем готови, тогава ще кажем какъв е резултатът. Как толкова бързо установиха, че не е имало подслушване?


Че не е имало незаконно подслушване, това твърди че е установила прокуратурата....


- Не знам как тя установи, че няма незаконно подслушвани, като единственият орган, който може да каже това, е Бюрото за контрол на СРС. Впечатление направи едно изявление - пак на говорителя на главния прокурор, че прокуратурата разпоредила на Бюрото да извърши проверка. Някой явно не познава Закона за СРС или още не е осъзнал факта, че това бюро е независим орган, който да осъществява външен контрол върху прилагането на СРС, в контекста на осъдителното решение на Европейския съд по правата на човека в Страсбург срещу България от 2007 - 2008 г. И много ме учудва, че прокуратурата 13 години по-късно все още не е научила, че този орган за външен контрол не й е подчинен, ерго - прокуратурата не може да отправя разпореждания до един независим държавен орган, който се отчита само на българския парламент.
Що се онася до проверката от Бюрото, ще повторя - не знам каква методика е използвана и докъде се е разпростряла. Не съм чул в коя институция са вършили проверка.


От Бюрото казват само че продължават проверката...


- А как прокуратурата я извърши и приключи? Повтарям - прокуратурата прави политическа услуга на ГЕРБ.


Връщам ви на изявлението на прокуратурата - в него има предупреждение, че НК предвижда наказание за разпорстраняване на класифицирана информация придобита от СРС, очевидно предупреждението е към граждански лица, които по телевизията показват документи, че са подслушвани. По какъв начин вие, като ръководител на МВР , ще отговорите на обществения интерес да се знае истината, след като ще попаднете под ударите на закона?


- Ние няма да изнесем информация за конкретни лица, които са били наблюдавани или контролирани със специални разузнавателни средства. Онова, което можем максимално да направим, е да уведомим обществото, ако действително са използвани СРС по отношение на политици и протестиращи граждани.


Има ли нещо, което не се забелязва от обществото, а би могло?;


- Нещо много важно не се забелязва. Нашето общество не знае, че в ДАНС и в МВР има служби, които се занимават с онези граждани, които има опасност да извършват терористични действия. Моята информация е, че онези граждани, които през миналата година са протестирали в големите градове на България, една част, ако не всички, са наблюдавани именно по линия на терора. Това е едно от основанията - така ми обясниха, за искането на разрешения за прилагането на СРС. И имах възможност днес при представянето на новия директор на полицията да кажа на колегите служители в Националната полиция, че аз, като свободен гражданин, заедно с мои близки и приятели, също сме били на площадите. Значи ли това, че аз като протестиращ в нашата страна, съм представител на някаква терористична организация! И от тази гледна точка се питам: Ако лица, участвали в протестите, са били третирани като терористи у нас и на това основание съдът е разрешил прилагане спрямо тези свободни граждани на СРС, аз твърдя, че техните основни права и свободи по конституция са потъпкани.
И оттук следва въпросът: кой грябва да даде обяснение и кой е заплашен от наказателна отговорност? Онзи, който без фактически основания е разрешил да се нарушават основни права на човека у нас, включително по искане на прокуратурата, или онзи, който се противопоставя на такава дейност и иска да покаже истината за този период. Има ли значение този въпрос? Под похлупака на държавната тайна никой няма право да крие престъпления, ако такива са извършени.
Освен това има един член 205 от Наказателно-процесуалния кодекс, който създава задължение за гражданите, а също и за длъжностните лица, когато придобият информация за извършени престъпления, да съобщават това. Как ще обясни прокуратурата тази колизия - от една страна задължение за съобщаване, от друга - безапелационното предупреждение на прокуратурата, че който съобщи, ще попадне под ударите на закона.


Е, прокуратурата има предвид задължение да се съобщава само на тях, не по телевизията...


- За да могат да скрият, дори да се натъкнат на данни за престъпление ли? Забележете: когато бях председател на Бюрото за контрол на СРС уведомих главния прокурор Цацаров за десетки случаи на нарушения на закона, които граничеха с престъпления. И прокуратурата тогава, по собствени субективни причини реши да изготви обвинителен акт единствено срещу Владимира Янева, председател тогава на Софийски градски съд. И питам аз същата тази прокуратура: по какъв критерий тя беше изправена на съд, а някои от нейните заместници, които имаха като брой дори повече нарушения от нея, не отидоха на съд. Това е въпрос към Цацаров. Многократно съм казвал, че той има двоен стандарт като юрист. Което е недопустимо.


Въпросът за отнетия ви допуск до класифицирана информация потъна неизяснен - уволненият заместник-началник на ДАНС каза, че санкцията е заради изнасяне от вас на класифицирана информация, обяснете?


- Колкото знаете вие, толкова и аз. Не съм изнасял класифицирана информация нито когато съм бил председател на Бюрото за контрол на СРС, нито по-късно. Когато някой го твърди, това означава, че ме обвинява в извършване на престъпление. Ще го кажа още веднъж, че ще поискам съдът да се произнесе по този въпрос, това няма да го оставя така. И тъй като всичко става тайно и секретно в тази служба, която очевидно фубрикува компромати, аз не изключвам възможността те наистина да изфабрикуват подобно нещо. Както са способни да тъпчат законите, така са готови и да фабрикуват компромати.


Тоест ще го дадете на съд?


- Да, ще сезирам българския съд. Да се види има ли такъв факт. Защото - повтарям, колкото вие знаете, толкова и аз знам защо е отнет допуск до класифицирана информация в момент, когато изобщо не ми е бил необходим..


От целия ни разговор и от изявленията на прокуратурата разбирам, че конкретни казуси не могат да се изнасят след приключване на проверките. Така обществото никога няма да научи с какви мотиви ДАНС е поискала разрешение да подслушва бившия началник на ВВС ген. Стойков, покрай който бе прихванат президентът, няма да научи кой съд е дал разрешението, кой служител на ДАНС вместо да унищожи записа на президента, който няма общо с делото на ген. Стойков, го изпраща на прокуратурата, и кой конкретен наблюдаващ прокурор разпорежда да се разпространи въпреки ясния текст в НК, че това е престъпление?


- Не съм убеден, че нищо няма да се научи. Въпросът с президента стои на дневен ред. Много се надявам, когато се формира следващият парламент, съответната парламентарна комииия, която ще наблядава използването на специалните разузнавателни средства и дейността на службите за обществен ред и сигурност, истински да ги наблюдава и контролира, а не както онази комисия, която про форма съществуваше в предходния парламент. Тогава тези въпроси би трябвало да се поставят на дневен ред. И да се види - дали някой е нарушил закона или не го е нарушил.


Но това може да каже само прокуратурата...


- В момента прокуратурата играе роля на едно скривалище на подобни нарушения, тъй като в прокуратурата няма кой да извърши проверка. Тя крие тези неща, за които вие ме питате. Аз не мога да ви кажа в момента дали материали, свързани с прилагането на СРС в предизбориня период и по време на протестите, дали не са изискани всички тези материали в прокуратурата, която у нас, повтарям, няма кой да провери. В момента тя играе политическа роля, опитва се да се намеси в политическия живот, образува дела срещу конкретни изявени личности и по този начин ги принуждава да не предприемат или да предприемат определени действия. И същевременно да дават прокурорски шанс на бившите управяващи.


Попитах неслучайно за делото на ген. Стойков, за което прокуратурата отдавна мълчи, защото хората си казват - щом беше възможно да чуем гласа на президента в СРС и все едно нищо не се е случило, защо да не е възможно за други, за всеки от нас в тази наша държава? Ще се променят ли нещата?
-
- Без промени в прокуратурата ще останем съшото общество, каквото сме в момента. Ето в такъв вакуумен момент, когато няма парламентарна власт, която да упражнява парламентарен контрол, и без промени в законите и конституцията, касаещи правомощията на прокуратурата, ние ще останем същата прокурорска държава - държава на Гешев, който да прави акквото си иска с когото си пожелае.


Какво е положението с подгоговката за предотвратяване търговията с гласове на изборите?


- Ръководният състав е подменен, в края на месеца ще направим национално съвещание изцяло посветено на изборите, за да можем да определим задачите в последната десетдневка преди вота. Имаме достатъчно информация на този етап за лица, които се подготвят вече, бих казал, да купуват вот. Ще насочим внимание главно ъкм оперативните служби да долавят своевременно сигналите, за да се вземат адекватни мерки. Друг е въпросът дали ще получим адекватно съдействие от прокуратурата, защото за да се образува едно досъдебно производство за политическо престъпление, каквото е купуването на гласове, решаваща е ролята на прокуратурата.


Чувствате ли се уверен, че ще се справите - не само във връзка с изборите, въобще че ще успеете?


- Чувствам се уверен, че ще можем да използваме цялата сила на държавата, по-конкретно на МВР, за да въздействаме срещу тези негативни процеси у нас, които с всяка изминала година когато се провеждат избори, се задълбочават. Подобни прояви са свързани с някои политически партии. Ние като ведомство сме длъжни да противодействаме на престъпните прояви, но българските граждани не бива да забравят, че не Министерството на вътрешните работи създава предпоставките за нарушаване на политическите права на гражданите. Други са онези, които ги създават.
-
-

Ключови думи към статията:

Коментари (120)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    Джедаят на червените ескадрони 😀

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3032 Неутрално

    “Ако лица, участвали в протестите, са били третирани като терористи у нас и на това основание съдът е разрешил прелагане спрямо тези свободни граждани на СРС, аз твърдя, че техните основни права и свободи по конституция са потъпкани.”

    Бойко Борисовци ни върнаха 32 години назад, когато членовете на Ресинския комитет, на Клубовете за подкрепа на гласността и преустройството а останалите т.нар. “неформали” бяха подслушвани as a matter of course, привиквани в милицията, сплашвани и тормозени...

    Явно тези мрачни времена са много мили на сърцето на неуспелия студент във факултета на ДС, пренасочен към пожарната.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 4 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 1931 Неутрално


    Браво !
    Рашков е едно от остриетата на този кабинет . Мирише ми, че ще остане на този пост и след 11-ти юли .
    И не само той .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  5. 5 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2682 Неутрално

    Прекрасен министър. Той е български герой ! Да се изправиш срещу мутри и всеки ден да побеждаваш е мъжество , което не се е виждало 30..и повече години ! Изгони наглите крадци от в службите и остави честни към България хора. Идва време и за САУРОН ......,без ОРКИ , които да арестуват ,плашат ... те са част от тъмното минало . В момента са избити всички отровни зъби. Те не могат да показват СМС, телефони разговори , да се хвалят с хващането на шпиони ...за което никой не може да провери ...

  6. 6 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4065 Неутрално

    "
    Бойко Рашков: Без промени в прокуратурата и службите обществото ще остане същото"

    Необходима е тотална чистка!

  7. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3032 Неутрално

    До коментар [#4] от "niksan1":

    “Рашков е едно от остриетата на този кабинет . Мирише ми, че ще остане на този пост и след 11-ти юли .”

    Би било хубаво по-ефективните в разобличаването на шайката министри да запазят постовете си, засега действията им са повече от адекватни, но е отхвърлена може би 1/100 от работата.

    Да не съм чул от герболяка лоша дума за министрите на Радев - лично Бойко Методиев Борисов от Банкя ги похвали като “отличен избор” на президента и им пожела успех!

    Да им пожелаим и ние.

    Пълен. ☠️

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  9. 9 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1949 Неутрално

    А КОЙ си ти да казваш какво трябва да е обществото!? Явил си се на избори, спечелил си ги или какво!? Щом и чиновниците започнаха да определят как ще живеем....

  10. 10 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2571 Неутрално

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Въпросът е защо фенът на ДП(уж,де) Норман е фен на УСПЯЛОТО ченге от ДС.Рашков Канибала.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2571 Весело

    До коментар [#9] от "svoboden":

    Че,те нито Рашковчетата,нито на Бойкикев майка му ,са дошли на власт с избориюС кръв са дошли и я взели.Сега просро не могат физически да премахнат врага,иначеним се иска.Рашков и Радев им личи.

  13. 13 Профил на vjo23696630
    vjo23696630
    Рейтинг: 506 Весело

    Що така до сега не съм чул Гешев да обясни нещо от юридическа
    гледна точка как е

  14. 14 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1949 Неутрално

    До коментар [#13] от "vjo23696630":

    Рашков такова юридическо ниво зададе, че...

  15. 15 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    Изглежда Рашков не е разбрал че:

    Европейската комисия прие днес нов доклад за Румъния по Механизма за сътрудничество и проверка.

    Последният доклад по Механизма за сътрудничество и проверка за двете държави беше през октомври 2019 година и беше изготвен от предишната Еврокомисия. Тогава Брюксел предложи наблюдението върху България да бъде снето, но след като за това се произнесат и Европейският парламент и държавите-членки.

    Европейският парламент излезе с положителна оценка за премахването на Механизма за сътрудничество и проверка за България, но държавите-членки все още не са се произнесли. На практика това означава, че Механизмът за страната ни все още е в сила, но Еврокомисията не публикува днес нов доклад по него.

    9 Jun 2020 — Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители
  16. 16 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    Рашков от близо месец говори за НЕЗАКОННО подслушване. Хайде сега, някой от червено-лилавите му апологети да ни каже, по кой точно закон, ако обявиш, че някой е подслушван НЕЗАКОННО, то разгласяваш класифицирана информация. Как нещо незаконно, може да бъде класифицирано?

  17. 17 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Тоя милиционер кога ще отваря лагерите, че да има къде да настани бившите хора?

  18. 18 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    Тоя милиционер кога ще отваря лагерите, че да има къде да настани бившите хора?
    —цитат от коментар 17 на Stoyan Kostov


    Нищо не може да отвори, Червената армия не е на Дунава. Ще продължи да лъже, червено-лилавите ще продължат да му ръкопляскат на глупостите и дотам.

  19. 19 Профил на Rational
    Rational
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    До коментар [#5] от "dejmos":

    Работата му е тежка, защото попада в бастиона на мафията - МВР и службите. За тази работа си трябва мъжество, характер и малко лудост. Изглежда има всичко необходимо да върши работа.

  20. 20 Профил на Lina 3sbur
    Lina 3sbur
    Рейтинг: 66 Неутрално

    До коментар [#13] от "vjo23696630":Рашков такова юридическо ниво зададе, че...
    —цитат от коментар 14 на svoboden



    леко напомняме какво е вашето юридически ниво - барни, деса от русенския, менда...

    Имайте поне някакво ниво и не се падайте толкова долу. То верно, че при вас е трудно да се говори за ниво, ама все пак..

  21. 21 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2307 Неутрално

    Рашков, прав си напълно, но го направете цивилизовано, умно и трайно, а не като хунвейбини, кхмери и комунисти. Няма нужда от силови и показни действия, понеже Боко вече е с единия крак извън политиката и в Дубай. Действайте тихо и ефективно, още малко остана.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3032 Неутрално

    Честно казано, не разбирам логиката в жалбите на сарайско-сикаджийската агитка.

    Имало подслушване? Дайте доказателства!

    Ами, другари, доказателствате се събират в момента.

    И явно процесът е трудоемък, то не е като Гешев да вдигне жандармерията и да нахълта в детски център Биберон, детски ясли Кума Лиса или дом за деца със специални нужди ГЕРБаджийче, за да изземе близалките по сигнал, че съдържат бойни отровни вещества.

    До една седмица ще има новина и за вас, но отсега знам какъв ще е отговорът:

    Ристю е човек на Маджо, а майка му е била комунистка.

    😆😆😆😆😆😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  24. 24 Профил на Ivan Stoyanov
    Ivan Stoyanov
    Рейтинг: 371 Неутрално

    Под прокуратурата се има предвид изритване на Гешев защото в момента той е главният покровител на мафията.

  25. 25 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3049 Неутрално

    До коментар [#5] от "dejmos":Работата му е тежка, защото попада в бастиона на мафията - МВР и службите. За тази работа си трябва мъжество, характер и малко лудост. Изглежда има всичко необходимо да върши работа.
    —цитат от коментар 19 на Rational


    Той е техен :)

    Ако нямаш нищо против по-голяма част от кариерата му минава там. :)

  26. 26 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3049 Неутрално

    До коментар [#23] от "Norman Granz":

    Колкото предния път за подслушванията на Цветанов :)

    Или за аферата в Костинброд. Тогава Маямито и Бюрека знаеха че лъжат в деня за размисъл, но това не ги спря.

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    Под прокуратурата се има предвид изритване на Гешев защото в момента той е главният покровител на мафията.
    —цитат от коментар 24 на Ivan Stoyanov


    По скоро остана единствената преграда пред пучистите да правят каквото си поискат!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА Радев - ОСТАВКА
  29. 29 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 610 Неутрално

    Пази Боже този за ни гради новото общество! МВР е държавата според него - казва го едно към едно в интервюто.

  30. 30 Профил на Grandgousier
    Grandgousier
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Някой знае ли защо не се излъчва предаването на Веселин Дремджиев по тв едно днес?

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 569 Неутрално

    Рашков,и какво променяш?Само други хора,с други имена.Хора на Румен Радев,Който ти посочи той,него назначаваш,нали?Е мерси от такава промяна.По-добре се пенсионирай.Нямаме нужда от хора като теб.

  33. 33 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    Това Рашков, го кажи на Нинова и на новия гологлав шеф, защото при нея е пълно с БСП-гербаджиии и законопроектът на Демократична България остана с 30 подписа в Народното събрание.

  34. 34 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7223 Неутрално

    До коментар [#28] от "АмброзСП":

    Да бяхте толкова критични и към Цацаров, и Гешев. Които години наред пазят мафията и тормозят всички, които не са с ГЕРБ.

  35. 35 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 712 Неутрално

    цъ! Ше измрем още по-бързо. некой умиргат, други напускат....от хубавия живат, дет ни го сервирате ше да е.

  36. 36 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Изглежда Рашков не е разбрал че:Европейската комисия прие днес нов доклад за Румъния по Механизма за сътрудничество и проверка......На практика това означава, че Механизмът за страната ни все още е в сила, но Еврокомисията не публикува днес нов доклад по него.
    —цитат от коментар 15 на diq55699032


    Да, лош знак за ГЕРБ. ЕК изготвя едновременно докладите за Румъния и България, но явно намесата на САЩ по Магнитски е накарала Еврокомисията да спре поредното блудкаво-позитивно докладче за България.

    Некритичен доклад за България след Магнитски би бил пряко предизвикателство към САЩ. ЕК несъмнено щеше да се застъпи за България, ако имаше силни доводи, както го направи за визите. Но да се репчиш на САЩ с аргумент, че ББ е чист като сълза....

    Така че стандартно-блудкавото докладче за домашния любимец на Меркел е спряно.

  37. 37 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3230 Весело

    Воплите на Шайката и присъдружните и мажоретки е по-хубаво и от песента на Сирените.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  38. 38 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    [quote#18:"uvtest"]
    —цитат от коментар 31 на SSS
    Фуражка, не можеш да преглътнеш, че простия ти началник се сбогува с властта ли?Изтича времето на такива артелчици като теб.Мъкааа, мъка..[/quote]

    Нищо подобно. Професионалистите винаги са търсени. Догодина ще ни плюят, с нови никове, че всъщност ние сме били гербаджии.

    Така стана с Божков, с Маджо, преди това с Цветан Василев - докато се усетиш и помиярите им, дето са се хранели с техните огризки, те обвиняват, че всъщност ти си бил на тяхна страна.

  39. 39 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#21] от "volarok":

    Абе пич е тоя е комунист до мозъка на костите бе.Какви съвети му даваш????????Мисли преди да пишеш.

  40. 40 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    До коментар [#32] от "bulit":

    Рашков това не може да промени - само новия парламент може. И то ако е без блокираща квота на ГЕРБ. Става дума за безконтролните действия на прокуратурата. В края на краищата тя е само едната страна в съда, която би трябвало да е равна със защитата.
    А фабрикуването на доказателства, за което споменава Рашков си е изключително тежко престъпление, и то с голяма тежест поради нарушаване Конституция и устойте на демокрацията.
    В Япония примерно следствието и прокуратурата може да държи някой само 10 дни без да му бъде повдигнато обвинение. И още 10 дни там в изключителни случаи. У нас излиза че следствие и прокуратура си действат като мутрите едно време...

  41. 41 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#31] от "SSS":

    Е като гледам кой искате на власт,пази боже.Пак тия,отпреди 30г.Е мерси.

  42. 42 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 753 Неутрално

    осРашков с пълни сили на луд се е засилил към затвора ....
    Гешев е за махане, прокуратура, следствие и съд са за реформа, да не говорим за МВР- то най-много, но виждам, че в омразата си ще допусне груба грешка и ще бъде премазан, по комунистически, както той самият е обучаван.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  43. 43 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 887 Неутрално

    Пен-си-я, пен-си-я, пен-си-я!!! Този е по -дърт от проф. Кантарджиев, чий го дири в МВР?!?!

  44. 44 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 1453 Неутрално

    Някой знае ли защо не се излъчва предаването на Веселин Дремджиев по тв едно днес?
    —цитат от коментар 30 на Grandgousier


    Нещо общо с ДС?

  45. 45 Профил на Северозападнал
    Северозападнал
    Рейтинг: 1148 Неутрално

    Прокурата е повдигнала 18 обвинения срещу Васил Божков.
    САЩ вкараха Васил Божков в списъка "Магнитски".
    Радев, божковистите, Бойкикев- Рашков искат оставката на главния прокурор.
    За кой играят Радев-Бойкикев-Рашков?

  46. 46 Профил на b0b069
    b0b069
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Рашков да не стане като Фалконе.. Яко бърка ямата

  47. 47 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Бойко Рашков: Без промени в прокуратурата и службите обществото ще остане същото

    Още един дето не е случил на народ !

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    За протокола, някой гласувал ли е за г-н Рашков, че да има наглостта да ни казва от какво има нужда обществото ?

  50. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    г-н Рашков, какво стана с всичките ви 'обвинения' ? Поне едно доказателство, факт или поне сянка на идея, че не лъжете ?

  52. 52 Профил на Turbofan
    Turbofan
    Рейтинг: 1417 Весело

    До коментар [#50] от "Mike Crazy":

    "всичките се разкрихте тъдява"

    Смятай за да им съблекат и последните ужким 'прозападно' 'антикомунистически' дрешки и да ги фърлят ва банк да славят разпищолен комунистически комисар колко им е напекло яйцето изотзадзе :)

    Facing Worlds
  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    Честно казано, не разбирам логиката в жалбите на сарайско-сикаджийската агитка.Имало подслушване? Дайте доказателства!Ами, другари, доказателствате се събират в момента..😆😆😆😆😆😎
    —цитат от коментар 23 на Norman Granz

    Абе Нормане, уж си интелигентен човек.
    Аз ПРЕДИ да твърдя нещо че е така, първо си събирам доказателствата, с тях се убеждавам, че наистина е така и чак тогава го обявявам.

    Иначе нали се сещаш как звучи - сестра ти е курва.
    Айде сега иди доказвай, че изобщо нямаш сестра!

    Честно казано съм тотално разочарован от много хора, уж интелигентни, прозападни и продемократични.
    Ръкоплещят на изпълзели от тъмното ДС червени субекти и им викат "Браво!".
    Приличате на Никола Петков, дето беше първо в ОФ, пък после комунистите му светиха маслото!
    ВИЕ В РЕД ЛИ СТЕ!?!?

    Да, трябва да се разбута кошера на ГЕРБ, да им се изкарат кирливите ризи, които вонят... но като гледам кой и как го разбутва... тежко ни!

    Утре като ви спретнат референдум първо за президентска република, после за излизане от НАТО, ще ревете, ама ще е късно!!!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  55. 55 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    г-н Рашков, какво стана с всичките ви 'обвинения' ? Поне едно доказателство, факт или поне сянка на идея, че не лъжете ?
    —цитат от коментар 51 на Хай Буй


    Че за какво са му доказателства, като червено-лилавата агитка му вярва безрезервно и без тях?

  56. 56 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    До де не промрним полицията в Народна Милиция и ДАНС в ДС нема да се оравим.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Да напомня, тия уволниха проф. Кантарджиев ! Кво ви направи този човек бе вашта мама проста ! Пфу !

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Когато такива хора като мен започват да псуват, вярвайте ми .. чакат ви тежки изпитания !

  63. 63 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#58] от "Хай Буй":, на изборите ще си го получи. ще го ебат!"

    с 200!

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2905 Неутрално

    Да напомня, тия уволниха проф. Кантарджиев ! Кво ви направи този човек бе вашта мама проста ! Пфу !
    —цитат от коментар 60 на Хай Буй


    Защо се учудваш? Техните деди, 1944 избиха всички по учени, по интелигентни, по успели от тях. Е, сега са други времената, внуците им не могат да убиват, затова пък с наслада уволняват и "пенсионират. Болшевики!

  66. 66 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1345 Весело

    До коментар [#20] от "Lina 3sbur":

    Галке
    сбъркано ти е - Менда не е юрист.
    затва па Радо Чолаков ви скрива шайбътъ с 200

  67. 67 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 2571 Неутрално

    До коментар [#44] от "oak17621787":

    Дремджиев и ДС?!Ни вярвъм!

  68. 68 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Едно от нещата, които различават разумният човек и обикновеното говедо е .. емпатията. Да сте видели в новите управарляващщи емпатия ?! Нямало незаменими хора, каза новият здравен министър! Факт ! Д а си ходи този боклук и еманация на върховхна глупост и некадърност @ Не е незаменим!

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Трябва да си напълно завършен и тотален идиот за да се радваш на подобна простотия като тов у-ние ! Ако това продължи, аз няма да бъда част от държавата ви !

  71. 71 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 345 Неутрално

    Бойко Рашков изрича в прав текст факти. Това не се харесва на бай Ганю, който не разбира и никога няма да разбере защо някой прави нещо, от което няма да си докара келепир и сухо, но може да има големи проблеми.

    "Това ми прилича на самопроверката, която са извършили в ДАНС още миалия месец. На такава самопроверка изобщо не може да й се има вяра. Защото аз имам доста богати впечатления от дейността на тази агенция от близкото минало, където поголовно се погазваше законът във връзка със специалните разузнавателни средства."

    "Моята информация е, че оези граждани, които през миналата година са протестирали в големите градове на България, една част, ако не всички, са наблюдавани именно по линия на терора. Това е едно от основанията - така ми обясниха, за искането на разрешения за прилагането на СРС."

    "Без промени в прокуратурата ще останем съшото общество, каквото сме в момента. Ето в такъв вакуумен момент, когато няма парламентарна власт, която да упражнява парламентарен контрол, и без промени в законите и конституцията, касаещи правомощията на прокуратурата, ние ще останем същата прокурорска държава - държава на Гешев, който да прави акквото си иска с когото си пожелае."

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на Ivan Stoyanov
    Ivan Stoyanov
    Рейтинг: 371 Неутрално

    До коментар [#64] от "Хай Буй":

    Гербер знам, че си депресиран но Рашков ви разказа играта и ви направи да си говорите сами. Цялото герберско войнство сте в истерия защото знаете, че вече сте бита карта!

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  75. 75 Профил на deutscher._
    deutscher._
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Напълно съм съгласен с думите му , всичко е много вярно , трябва да се действа докато все още не е станало много късно ! !

  76. 76
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  77. 77 Профил на Ivan Stoyanov
    Ivan Stoyanov
    Рейтинг: 371 Неутрално

    До коментар [#65] от "uvtest":

    Защо говориш за вашите родители БКП така бе гербер? Да не ти спре парите Севда как така ще казваш истината, че Борисов си е чистокръвен комунист с партийна книжка? Вие калинките на Боко как може да сравнявате един прост шофьор на джипка като вашият вожд и уважаван университетски преподавател завършил СУ като Рашков съвсем изплискахте легена!

  78. 78 Профил на Nina 007
    Nina 007
    Рейтинг: 22 Неутрално

    До тук 6+ на Бойко Рашков!

    Nina
  79. 79 Профил на Хай Буй
    Хай Буй
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Напълно съм съгласен с думите му , всичко е много вярно , трябва да се действа докато все още не е станало много късно ! !
    —цитат от коментар 75 на deutscher._


    Напълно ви подкрепяма в това което сте съгласна. Все пак,не сте първата и последната патка и няма как да не ви подкрепя, като един един джентълмен. Вярвам, че го лапате съвсем ' безплатно' и и изобщо не искам да се възползвам от това.

  80. 80 Профил на Nina 007
    Nina 007
    Рейтинг: 22 Неутрално

    До коментар [#76] от "Mike Crazy":

    Я кажи нещо весело за санкциите "Магнитски" а, станахме за смях цялата нация.

    Nina
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на Nina 007
    Nina 007
    Рейтинг: 22 Неутрално

    До коментар [#74] от "Хай Буй":

    Ехаааа, много злоба, злобата изяжда отвътре, по спокойно. Кой има и кой няма интелект се познава по това, кой как владее нервите си и думите си.

    Nina
  83. 83 Профил на Mike Crazy
    Mike Crazy
    Рейтинг: 53 Весело

    До коментар [#76] от "Mike Crazy":Я кажи нещо весело за санкциите "Магнитски" а, станахме за смях цялата нация.
    —цитат от коментар 80 на Nina 007


    Че те санкциите са за вашите спонсори - единият ви даде необезпечен кредит от КТБ, другият ви финансира летните "протести" и ви управляваше като овце през смартфона си. Даже беше недоволен, че реагирате бавно. Тренирате ли интензивно, да се движите по-бързо, когато ви наюри пак по площадите?

  84. 84 Профил на Georgi Petrov
    Georgi Petrov
    Рейтинг: 99 Неутрално

    Дневник! Купете си един текстови редактор като Кирила софт. Евтин е и няма да се излагате.

  85. 85 Профил на Georgi Petrov
    Georgi Petrov
    Рейтинг: 99 Неутрално

    Дневник! Купете си един текстови редактор като Кирила софт. Евтин е и няма да се излагате.

  86. 86 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 544 Весело

    Джедаят на червените ескадрони 😀
    —цитат от коментар 1 на zxp53317185


    Гняс червена е тоз рашков!

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  87. 87 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 544 Весело

    Браво !Рашков е едно от остриетата на този кабинет . Мирише ми, че ще остане на този пост и след 11-ти юли .И не само той .
    —цитат от коментар 4 на niksan1


    Ам ... народецът (особено проЗд) го привлача кумунизъмът!

    п.п. Също както гюбеците (по Захари Стоянов) !!!

    : )))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  88. 88 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 544 Весело

    Прекрасен министър. ......
    —цитат от коментар 5 на dejmos


    Прекрасно червено кумунде!

    п.п. Дано си заслужавате копейкте!

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  89. 89 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 544 Весело

    Д...!Да им пожелаим и ние.Пълен. ☠️
    —цитат от коментар 7 на Norman Granz


    Дойде ви и на вас времето кумунизи!

    п.п. Макар и временно.

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  90. 90 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 544 Весело

    До коментар [#3] от "Norman Granz":Въпросът е защо фенът на ДП(уж,де) Норман е фен на УСПЯЛОТО ченге от ДС.Рашков Канибала.
    —цитат от коментар 10 на wre501051215


    Кумумунизът козината си мени, но временно!

    Това е неизличима болест!

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  91. 91 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 544 Весело

    До коментар [#5] от "dejmos":Работата му е тежка, защото попада в бастиона на мафията - МВР и службите. За тази работа си трябва мъжество, характер и малко лудост. Изглежда има всичко необходимо да върши работа.
    —цитат от коментар 19 на Rational


    А акъл не трябва ли?

    Ееех ... откъде ви намериха ...

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  92. 92 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 544 Весело

    Ч...Ристю е човек на Маджо, а майка му е била комунистка.😆😆😆😆😆😎
    —цитат от коментар 23 на Norman Granz


    ам ... това лъжа ли е?

    :))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  93. 93 Профил на Lina 3sbur
    Lina 3sbur
    Рейтинг: 66 Неутрално

    До коментар [#20] от "Lina 3sbur":Галкесбъркано ти е - Менда не е юрист.затва па Радо Чолаков ви скрива шайбътъ с 200
    —цитат от коментар 66 на bruno__dante


    а сега пък не била юрист. А га писа закона за божков и бнб беше юрист.

  94. 94 Профил на nxl27679751
    nxl27679751
    Рейтинг: 776 Неутрално

    На време ни се яви "по служба". Бяхме си въобразили, че Комунизмът си е отишъл.

  95. 95 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    Рашката отвори ли Белене?

    За радост на лилавата утечка?

    9 Jun 2020 — Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители
  96. 96 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2089 Любопитно

    Джедаят на червените ескадрони 😀
    —цитат от коментар 1 на zxp53317185


    Прочете ли интервюто?

  97. 97 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4010 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    В заключение

    Меркел -> в ГДР.
    Всеки -> кой от където е

    До коментар [#36] от "еспресо":
    Изглежда Рашков не е разбрал че:Европейската комисия прие днес нов доклад за Румъния по Механизма за сътрудничество и проверка......На практика това означава, че
    Механизмът за страната ни все още е в сила,
    но Еврокомисията не публикува днес нов доклад по него.
    —цитат от коментар 15 на diq55699032

    Да, лош знак за ГЕРБ. ЕК изготвя едновременно докладите за Румъния и България, но явно намесата на САЩ по Магнитски е накарала Еврокомисията да спре поредното блудкаво-позитивно докладче за България.

    Некритичен доклад за България след Магнитски би бил пряко предизвикателство към САЩ. ЕК несъмнено щеше да се застъпи за България, ако имаше силни доводи, както го направи за визите. Но да се репчиш на САЩ с аргумент, че ББ е чист като сълза....

    Така че стандартно-блудкавото докладче за домашния любимец на Меркел е спряно.

  98. 98 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4010 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Западнал,
    Някое от тези 18 обвинения да е влезнало в съдилище?
    Божков строго, с Интерпол, екстрадиран back в неволя?
    Божковото парторг лято, под запор, партийна зима?

    САЩ отказаха вовеки достъп в САЩ (и у вас) за Божков и фирми Божкови.
    Отказаха и достъп за Иван Гешев (местен прокурор) до Нейно
    Превъзходителство посланик Херо Мустафа.

    Личи си субект изпаднал в субективност...
    Не е Бойкикиев.

    Христо Иванов, съпредседател на Демокрация за България.

    Аман от западнали комлексари...

    До коментар [#45] от "Северозападнал":

    Прокурата е повдигнала 18 обвинения срещу Васил Божков.

    САЩ вкараха Васил Божков в списъка "Магнитски".

    Радев, божковистите, Бойкикев- Рашков искат
    оставката на главния прокурор.

  99. 99 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3296 Неутрално

    Много силен ход на Рашков
    Просто една проверка на документацията в прокуратурата дали спазват Закона.
    Ами да се оправят.
    Гонка по устав.

  100. 100 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4010 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Защита...
    Нещо повече.

    Задължение на Всички изброени в КРБ Чл. 117 длъжности
    при Съдебна власт е Защита на законни права и интереси.

    Съдебен състав:
    Един Съдия (или повече),
    нула, Един или повече Съдебни заседатели.

    Естествено, Съдебен състав (Арбитър)
    не включва страна прокурор.

    Всички, обаче, са длъжни, под и по Закона, да Защитават Законни права.

    Всички са служебно дължни да съобразяват и се съобразяват
    Единствено със Закона (пак там: КРБ Чл.117).

    Така Законът прилага налага своето Върховенство.

    До коментар [#40] от ".":
    До коментар [#32] от "bulit":

    Рашков това не може да промени - само новия парламент може. И то ако е без блокираща квота на ГЕРБ. Става дума за безконтролните действия на прокуратурата.

    В края на краищата тя е само едната страна в съда,
    която би трябвало да е равна със защитата.

    А фабрикуването на доказателства, за което споменава Рашков си е изключително тежко престъпление, и то с голяма тежест поради нарушаване Конституция и устойте на демокрацията.

    В Япония примерно следствието и прокуратурата може да държи някой само 10 дни без да му бъде повдигнато обвинение. И още 10 дни там в изключителни случаи. У нас излиза че следствие и прокуратура си действат като мутрите едно време...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK