Тихомир Безлов: "Петата колона" на Русия в България се видя най-ясно в политиката

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (132)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1240 Любопитно

    Да не дава Господ да сте прав. С всички сили и средства трябва да се отделим от руското влияние у нас и в политиката, и в енергетиката, да не говорим във военно отношение. БСП/БКП ако има възможност ще ни подари на Путин още утре. Затова трябва да се направи задължителна чистка във всички силови служби, да се реже до кокал. Иначе ще я втасаме сериозно...

  2. 2 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3821 Весело

    До коментар [#1] от "geordgeo":

    задължителна чистка
    ======
    Комсомолец.....!

    Bukalemun
  3. 3 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 660 Любопитно

    Българското контразузнаване и "чайка"-низирана ти прокуратура удобно проспаха възникването на почти паравоенни формирования от бивши военни и милиционери у нас. Отделно се допусна страхотна инвазия на инвестиране в недв. имоти у нас, сериозно концентрирани по Черноморието. Произхода на средствата на тези инвестиции, както и "спонсорирането" на паравоенните формания не би разследвано и анализирано от въпросните служби. Нещо повече българската прокуратура си подписа една тайно споразумение с руската прокуратура, представлявана от небеизвестният прокурор Чайка. Тъй че това проспиване на такива структури и обекти, никак не е било случайно. Отделно поведението на Методиев Борисов за "Балкански поток" и напълно дружелюбното отношение на Герб към путинова Россия.

  4. 4 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 2639 Весело

    Руската пета колона унас, платени тарикати, ръководят тежко болни хора ...

  5. 5 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 1626 Неутрално

    За руската "пета колона" е ясно. Всички знаем, че има такава. Въпросът е защо няма статии за американската, след като и тя е ясна като бял ден... Може би защото виждаме "Америка за България" по-долу на страницата? Всъщност това е големият проблем на България - мнозинството у нас се води по пропагандата на едната или другата страна, силните на деня преди или сега. И явно ще е така, докато не изградим чисто българска цел или висш идеал.

  6. 6 Профил на Николай Котов
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  7. 7 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 2639 Неутрално

    До коментар [#5] от "4okuto":
    Въпросът ти е привидно уместен, но нелеп. Петтата колона не е групировка на съюзник , а на враг- Русия

  8. 8 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 705 Неутрално

    ИТН е създаден от ДС, използвайки политическото влияние на творението си ДПС. Ролята на разпределител на рекламните порции в медиите е възложена на Красимир Гергов, бивш шестак от групата на Димитър Иванов - определен от корпорацията ДС/ДПС. К. Гергов целенасочено и богато финансираше телевизията на Слави, за да се задържи в ефир достатъчно дълго време шоуто му, отдавна станало порядъчно глуповато. Това шоу отглеждаше също толкова глуповато чалга общество. В подходящия политически момент, това общество беше употребено и стана основната маса избиратели на политическия проект ИТН по аналогия на Бареков. Съвпадението във времето на изказването на Карадайъ, че е дошло време за нови избори, след като се върна от еднодневната си визита при Ердоган, заявлението на тоя от ИТН/ДПС, който отпадна от шефското място в БНБ, че компромисите в коалицията вече са се изчерпали, както и атаката от страна на превозвачите, синхронизирани с подготвяните митинги от Копейкин за оставка на правителството, доказва недвусмислено, че са налице целенасочени, координирани действия, вероятно управлявани от Митрофанова срещу правителството. Тези действия поразително съвпадат с нарастващите слухове за прокарване на успешен вот на недоверие към правителството благодарение на ИТН, съставяне на служебно правителство от Радев, което ще бъде представено като правителство на националното спасение с основна задача да проведе референдум за излизане на България от ЕС и НАТО. Говори се, че паравоенните формирования, финансирани от Русия, увеличават състава и въоръжението си със стрелково оръжие. Изглежда това не остава незабелязано от запада, защото спешно се организират военни учения, съвместно с формирования от НАТО, представяни като планови и докарване на натовски боен флот в Черно Море. Очертава се какъв ще бъде изненадващия ход на Путин с троянския си кон в ЕС и НАТО.

  9. 9 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2900 Неутрално

    "военна помощ за Украйна предоставят всички членове на НАТО (без България и Унгария) плюс развити страни като Япония, Тайван, Австралия и няколко други" - т.е. война от сой, въпреки прокламираната миротворческата мисия на защитния ОТАН. Но защо ли се брои само до 5, все едно няма 6-та колона на ДЕМОкратичните САЩ?! САЩ не само налага ДЕМОкратичните си "ценности", но го прави успешно в България. А едно фиксиране върху ПутинизЪма не е нищо друго освен непризнаване на "нови" правила в света, които наистина да не се основават на превъзходството на доларовото обсебване на икономиките, което е и целта на войната в Украйна. Важното е да има враг, а днес за българите това е Русия, която преди 32 години успешно ни доказваше, че тогава е бил Запада. Макар и надмощието на англосаксонския модел да е явно изразено, едва ли ще е вечно и то не само заради Изтока, който осъзнава и възможностите и желанието си да прояви силата си. Лошото е, че в България, понеже всички сме толкова умни и велики естествено, се пробват т.н. хибридни методики, които българите приемат с резервираната си мъдрост, доказана във вековете.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  10. 10 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3821 Весело

    До коментар [#5] от "4okuto":

    За руската "пета колона" е ясно. Всички знаем, че има такава. Въпросът е защо няма статии за американската,
    ========
    Значи.....една колона + още една.....прави две....
    А бе направо тонколони....2х100 W

    Bukalemun
  11. 11 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Петата колона в България е съвсем друга и това е очевидно. Някои си назначават правителства по света, които играят по тяхната свирка, което е подмяна на народния вот.

    Българите настояваме да живеем в свободна и демократична държава. За повече национално достойнство в международната политика, гордост и любов към Отечеството. Не на слагачеството в политиката, не на диктата и деспотизма, налагани отвън!

  12. 12 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Не харесвам и не подкрепям Путин, но Руската федерация е прекалено мощна държава (единствената ядрена сила в района) за да ни е враг. А имаме и морска граница.
    Със сигурност в службите е необходима чистка, а в - прокуратурата - нов главен прокурор или още по-добре - промяна в конституцията и премахване на статута главен прокурор.
    На България и трябва начело държавник, като Борис III в този момент, който може да лавира. За съжаление настоящия премиер не показва качества и не загатва за капацитет да е този политик.

  13. 13 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1748 Весело

    Петата колона :)) От такива "стълбове" на Америка , над 1 милион вече търсят руска телевизия по Интернет пространството.

  14. 14 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 990 Неутрално

    А трябваше още през 90-те години да се направи лустрация. И много от сегашните проблеми нямаше да ги има.

  15. 15 Профил на lz2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    До коментар [#13] от "dejmos":

    тия с руската телевизия, до ходина, две ще сажв гробишата, по възрастови причини...
    Младите даже не гледат телевизия и ползват Американския интернет.

    За едни благата, за други ла*ната
  17. 17 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    До коментар [#10] от "eti mehter":

    Ще станем стерео, каквото и сме станали!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  18. 18 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3821 Весело

    До коментар [#13] от "dejmos":

    На този който му е хрумнало да затваря някакви медии (в случая руски)....ще се окаже че е най големия помощник на Путин.....

    Да бъде пробудено любопитството & мерака на homo sapiens .....е направо 'перпето мобиле' на човешкия дух....

    Bukalemun
  19. 19 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    След като Киро ще бори петата колонИЯ, нещата ще си дойдат на мястото. Министърът му Рашков вече каза: "Поели сме ангажимент към руското посолство да пазим МОЧА".

  20. 20 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4407 Неутрално

    Българите настояваме да живеем в свободна и демократична държава.
    —цитат от коментар 11 на faraon


    Аллллооооууу, настояващите !

    БЕГАЙТЕ в ОВПУТЕНА РУСИЯ щом в ЕС не ви е достатъчно свободно и демократично.

  21. 21 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3821 Любопитно

    До коментар [#17] от "lz2":

    Стерео е пак добре.....
    Работата отива към " 5+1"....

    " Петата колона "

    Bukalemun
  22. 22 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4407 Неутрално

    До коментар [#13] от "dejmos":тия с руската телевизия, до ходина, две ще сажв гробишата, по възрастови причини...Младите даже не гледат телевизия и ползват Американския интернет.
    —цитат от коментар 16 на Evo K


    Младите не знаят и руски език !

    Сега покрай АГРЕСИЯТА на ПУТИн в УКРАЙНА

    ЩЕ НАУЧАТ УКРАИНСКИ ЕЗИК

    Още една екстра, която БЕЗ ПУТИн не би станала реалност ха-хааааа

  23. 23 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1949 Неутрално

    Агентите на влияние лъснаха като копейка на слънце.Някои даже се гордеят , че предават родината си.

    SHADOWS of SOFIA
  24. 24 Профил на ivangabrovo
    ivangabrovo
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#12] от "Vassil Stoychev":

    Преди да дойде времето на държавник като цар Борис III, необходимо е да си е свършила работата организация като някогашната Трета секция с решителни ръководители като Костадин /Кочо/ Стоянов. Това, че не се вижда възможност за поява на такава организация, показва доколко сатанинската болшевишка зараза /хуманитаристите я наричат "пета колона"/ е разяла българското общество.

  25. 25 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    В българските политика, икономика и финанси, в армията няма друго освен "пета колона". Ние и до днес сме "16 република". Ако имаме късмет и в много голяма степен благодарение на Украина, може би в България ще се появи тепърва нещо по-различно и нормално от "петата колона".

  26. 26 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 1950 Неутрално

    А сега за забавление да сменим Русия с Турция в статията.

  27. 27 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2536 Неутрално

    След като Киро ще бори петата колонИЯ, нещата ще си дойдат на мястото. Министърът му Рашков вече каза: "Поели сме ангажимент към руското посолство да пазим МОЧА".
    —цитат от коментар 19 на voodoo_child


    Рашков не е възможно да използва думата МОЧА, използвал е ПСА, с преклонение на която е закърмен.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  28. 28 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    Нещата се движат в добра посока:

    В январе—марте в России оборот похоронного рынка увеличился на 16%, превысив 21 млрд руб. Рост рынка может остановиться уже в конце июня, так как россияне из-за падения доходов перейдут в режим жесткой экономии, ожидают эксперты.

  29. 29 Профил на рИформата идва
    рИформата идва
    Рейтинг: 808 Неутрално

    ""Петата колона" на Русия в България се видя най-ясно в политиката"

    Разправията между петата колона на Русия и първата колона на САЩ в България се разгаря.

    И в морето ми е до колене .....................
  30. 30 Профил на kustodin
    kustodin
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#12] от "Vassil Stoychev":

    Извинявай но не виждам със какво е мощна - армията и е за смях, технологии и индустрия на никакво ниво, икономиката затъва. Това че има ядрено оръжие не е причина да се свиваме.

  31. 31 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2590 Весело

    ... е направо 'перпето мобиле' на човешкия дух....
    —цитат от коментар 18 на eti mehter


    Ети, да ти отговоря за мозъка ми, дето ме питаше в една друга статия:

    Ами той е в такова състояние, че е запомнил правилно понятието, което е "перпетУУМ мобиле".

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  32. 32 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1949 Неутрално

    До коментар [#12] от "Vassil Stoychev":Извинявай но не виждам със какво е мощна - армията и е за смях, технологии и индустрия на никакво ниво, икономиката затъва. Това че има ядрено оръжие не е причина да се свиваме.
    —цитат от коментар 30 на kustodin


    Мита за непобедимата ватна армия беше напълно разбит.Шантажа на жуже не само не мина но и обедини държавите от свободния свят срещу себе си.

    SHADOWS of SOFIA
  33. 33 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    До коментар [#1] от "geordgeo":

    “ БСП/БКП ако има възможност ще ни подари на Путин още утре.”
    ——
    Нидей да приказваш тъй за коалиционния ни партньор! За тая работа си имаме президент. Ако е нужно ще вдигне не един, а два юмрука.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  34. 34 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1829 Весело

    До коментар [#12] от "Vassil Stoychev":

    На Борис Трети му е било лесно да лавира със 630 000 армия редовна и запасна:) Въоръжена до зъби включително с немски самолети:)

  35. 35 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    Рашистите и путиноидите в България са доста, но са на възраст и по естествени причини ще намаляват.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  36. 36 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1829 Неутрално

    До коментар [#12] от "Vassil Stoychev":

    https://youtu.be/1tFeT0F8SHA

    Ето. Българската армия при Борис Трети

  37. 37 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Русия води хибридна война срещу нас от момента, в който са разбрали и прегърнали мегали идеята... Подкрепям схващането на Иво Инджев, че Освобождението (първото) е по-скоро злополука... или план Б... при който инсталираха на всички властови позиции единствено свои хора, руските възпитаници, добре подковани, вечнопризнателни безгръбначни, задушаващи и дори саботиращи на моменти просперитета на България. Мернах името на царския депутат Пламен Моллов сред учредителите на Янак Стефчовата партия от преди няколко дена. Тази фамилия петоколонници Моллови е по върховете на държавата ни от 150 години. Методи Андреев разказва, че в списъците 'Възраждане' от 80-те, тоест Петата колона, е имало над 20 000 имена! От тогава досега нито са ги гонели, нито са ги интернирали...не са ги и оповестявали, поне някаква част... Изключвам хората, които са се самоосветели или с времето са били разконспирирани...Това относно хората, които се чудят, кога ще приключи 'преходът'... Понеже Копейката ми е слабост, ще го вмъкна и него в темата разбира се, като припомня, че е следвал във ВТУ и две години е бил председател на студентски съвет... Та, ректорите на този университет от 1989 до ден днешен до един... до един са били ДС агенти, а всички... всички председатели на СС от 1997 до 2019 (нямам данни за преди 97, но не очаквам изненади) са функционери на ВМРО (двама вече на 'Възраждане')... Случайност?

    I shave with Occam's razor
  38. 38 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3446 Неутрално

    Новата хардрусофилска партия на янев, според първи соц. проучвания, събира 7,8%. Какви индивиди има, просто не е истина.

    cellular-goods.com
  39. 39 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    До коментар [#36] от "Да вярваме на истината":

    Ама тогава генералитетът и офицерството бяха елит, ползваш се с уважението на народа, а след това - неграмотни цървули, слуги на партийните цървули, които пък - слуги на азиатските мужици-престъпници. И още не може да се оправи този обществен сегмент: справка Радев, Янев и т.н. съветски реликти.

  40. 40 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1829 Неутрално

    До коментар [#38] от "hamiltonf":

    Няма как да промениш главите на 80 годишни хора. Гледат си Евроком говорят си по телефоните, самонавиват се и първи гласуват. За младите СССР, комунизъм, Русия е нещо далечно. Ама не ходят да гласуват масово Застани в една секция и гледай Колко млади гласуват.

  41. 41 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Стефан Янев започна строителството на нова петоколонна партия. Тя се оказа нов бардак със стари продавачки на любов. Вижте Поли Карастоянова - сменяща неизброими партии, позиции и легла. Вижте Пламен Моллов - бивш главен царски негодник, зависим от ДПС и Пеевски, бивш шеф на БАБХ, даряващ спокойствие срещу 10000 евро, бивш шеф на лозаро-винарска камара, освободен с гръмотрвсъци.

  42. 42 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 1829 Неутрално

    До коментар [#8] от "Анти Шишковци":

    Не е съвсем така в ЕС Не е ясно кой е троянския кон щото м България в активна възраст русофилите са малко Копейкин и БСП я извадят 100-200 души като на 9-и май я не. Докато в Германия видя ли какви митинги и шествия в подкрепа на Путин имаше и има. Огромни. Та Путин инвестира в Германия, Франция и други В България са полезни дърти идиоти.

  43. 43 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 635 Неутрално

    До коментар [#38] от "hamiltonf":

    Нищо няма да направи тоя.
    Едни пари има за харчене на партийно строителство. Има и срок.
    Хората се нагледаха на архари- менте политици.

  44. 44 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2677 Неутрално

    "Най-интересното направление, в което Кремъл се опитва да влияе в България, са медиите, казва експертът от Центъра за изследване на демокрацията."

    Експертът от ЦИД Безлов е живото определение за 5-та колона!
    Човекът получава заплата в НПО, което се издържа от фондации, получаващи парите си от чужди правителства.
    Демек, лицето(вкл. колегите му) е нищо повече от инструмент за налагане на чужда политика у нас.
    И с цялата си наглост раздава акъл в сфера международна политика при тясна специализация като милиционер?!

    I Want To Believe
  45. 45 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    "Вероятно не е случайно, че единствените страни, които Кремъл посочи, че трябва да излязат от НАТО, са Румъния и България. Това води към нерадостни предположения за евентуална следваща военна операция. "

    Като гледам настроенията сред генералите, май е добре, че нямаме силна армия. Поне няма опасения, че внезапно някой български военен идиот ще заплаши натовска Румъния.
    А Путин няма да се спре скоро. Пердашат го в Украйна, но какво му пука - войничетата умират и какво от това, нали мужиците няма да изоставят вожда точно по време на война, така са ги учили. И така може до безкрайност.

    Не помогнахме на Украйна в най-трудния момент. Няма абсолютно никакво значение кой какво казва сетне, важното е какво направи.
  46. 46 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 990 Неутрално

    Новата хардрусофилска партия на янев, според първи соц. проучвания, събира 7,8%. Какви индивиди има, просто не е истина.
    —цитат от коментар 38 на hamiltonf


    Що бе?! За всеки влак си има пътници. Нека който е по- добър, той да спечели. А пък българинът да мисли преди избори, а не след тях.

  47. 47 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    В българските политика, икономика и финанси, в армията няма друго освен "пета колона". Ние и до днес сме "16 република". Ако имаме късмет и в много голяма степен благодарение на Украина, може би в България ще се появи тепърва нещо по-различно и нормално от "петата колона".
    —цитат от коментар 25 на alg57373608


    Точно така, благодарение на идиотската война, която Путин обяви на Украйна и света, ние имаме шанс да се откачим от газ, петрол и особено от руските шпиони и влияние.
    Да му мислят не простите петоколонници, тях лесно ги манипулират, но и лесно забравят. Истински разтревожени са т.н. бизнесмени, наредени на хранилките на Газпром, Лукойл, енергетика и политика. Не случайно от сутрин до вечер ни убеждават, че без Русия ще се мре, но както се вижда и не само у нас, не е чак толкова страшно.

  48. 48 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    Прост си е народа, това е. Аз на българи вече не помагам. ама добър човек бил ама не знам какво ... хайде у лево.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  49. 49 Профил на New
    New
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    От коалицията молят да не се пита чий е Крим

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.
  50. 50 Профил на optimu_s
    optimu_s
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Отдавна трябваше да се отървем от агентите на ДС, но по-добре късно отколкото никога!

  51. 51 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    Дано само тоз на снимката да не го показват по македонските телевизии.

  52. 52 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    Петата колона е като хидра, има много глави - клептократите от ГЕРБ и ДПС които се надяваха да точат руски газови пари, комунягите от БZП, които са откърмени и създадени от СССР и идиотите от иZZразждане

    Благодарение на тях сме втора ръка европейска фасадна демокрация и в същото време обвиняват ЕС защо България е така.

    Да си толкова години в най-богатия съюз в света, ухажван от демокрации и авторитарни режими, а да си беден - вината е на подобни национални предатели, чийто семейства живеят добре на Запад или тук с крадени пари, а нас ни държат в мизерията...

    За едни благата, за други ла*ната
  53. 53 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Не харесвам и не подкрепям Путин, но Руската федерация е прекалено мощна държава (единствената ядрена сила в района) за да ни е враг. А имаме и морска граница.Със сигурност в службите е необходима чистка, а в - прокуратурата - нов главен прокурор или още по-добре - промяна в конституцията и премахване на статута главен прокурор.На България и трябва начело държавник, като Борис III в този момент, който може да лавира. За съжаление настоящия премиер не показва качества и не загатва за капацитет да е този политик.
    —цитат от коментар 12 на Vassil Stoychev


    Ами не знам колко мощна е Русия - с икономика по-малка от тази на Италия, а след путинската авантюра в Украйна се очаква да се сгромоляса тотално и съвсем скоро да фалира.

    За мощта на армията и какво да кажем - както се видя, обучената по натовски стандарт украинска армия удържа първия удар и сега започва да завзема обратно териториите си. След някоя и друга седмица, когато пристигнат достатъчно количество тежка артилерийска техника, се очаква руската армия да започне още по-масово отстъпление.

    Какво остава за Полската армия, която според западни експерти и няколко-кратно по-оборудвана и подготвена от Украинската. Ако се съди по сегашната кампания в Украйна, при една среща с русанците, поляците ще им изпепелят лагерите на руските (сибирски ватници).

  54. 54 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1943 Весело

    "След това през 2014 г. видяхме много от тези модели в Украйна."

    Така е петте милиарда на САЩ дадени на украинските НПО-та бяха за развитието на демокрацията и просперитета не на петата им колона!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  55. 55 Профил на Бобин Михайлов
    Бобин Михайлов
    Рейтинг: 92 Гневно

    Трябва винаги да внимаваме за петата колона. Тези които живеят тук, но си правят парите там. Не говорим за икономическия смисъл, а за мисловния, чрез своя робски манталитет. Не искам да обиждам хората с вили в Санкт Петербург или Москва, които не могат без своя Достоевски или без една глътка водка.

    Проблемът е че много от тези хора мисловно са там, в Русия, а не тук в родината си с нас българите. За тях това да са асоциирани с Русия ги превръща в една висша каста. Такива рубладжии биха продали майка си за да могат да седят в антрето на тази висша каста.

    Винаги с чест.
  56. 56 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    До коментар [#53] от "xhi13317223":

    А аз съм изключително благодарен на Путин. Те наистина мислели за нас повече. Нашите купени политици никога нямаше да ни откачат от тях, ако сами не ни бяха изритали.

    А сега ни наредиха до нация като поляците, като които винаги съм искал да бъдем, защото не са са мишки като нас.

    За едни благата, за други ла*ната
  57. 57 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1943 Весело

    Да не дава Господ да сте прав. С всички сили и средства трябва да се отделим от руското влияние у нас и в политиката, и в енергетиката, да не говорим във военно отношение. БСП/БКП ако има възможност ще ни подари на Путин още утре. Затова трябва да се направи задължителна чистка във всички силови служби, да се реже до кокал. Иначе ще я втасаме сериозно...
    —цитат от коментар 1 на geordgeo


    Ние отдавна сме я втасали с единствената пета турска колона която е превзела службите ни и с такива полезни русофоби като вас които работят за нея с антируската си истерия. Русия няма териториални претенции към България за разлика от Турия. Набийте си го главите.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  58. 58 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2551 Неутрално

    "Петата колона" на Русия в България се видя най-ясно в политикатa"

    От разсъмване предствители на тази пета колона по дрбилизорите вие като карпатски вълци срещу посещението в САЩ и доставката на газ.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  59. 59 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    [quote#57:"Julian Mall"][/quote]

    кой те излъга???? Дугин ли?

    За едни благата, за други ла*ната
  60. 60 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1943 Гневно

    До коментар [#47] от "tsvetko_51":

    "Точно така, благодарение на идиотската война, която Путин обяви на Украйна и света, ние имаме шанс да се откачим от газ, петрол и особено от руските шпиони и влияние."

    Абе ти хубаво ще се откачиш от руското влияние ама гледай да не се закачиш на някой турски ченгел!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  61. 61 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    Много българи искат България да излезе от ЕС. Колко ли трябва да си zомбиран от руzката пропаганда, че да искаш България да излезе от ЕС. Все пак България е най - старата европейска държава.

  62. 62 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 646 Неутрално

    До коментар [#37] от "Сахаров":
    Аз съм завършил история във ВТУ през 1977 и ВЪПРЕКИ това не съм путлерист. Имахме изключителни професори, които не ни промиваха мозъците. А история на БКП и КПСС се приемаха със скептична насмешка.

  63. 63 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1943 Гневно

    [quote#57:"Julian Mall"]
    —цитат от коментар 59 на Evo K
    кой те излъга???? Дугин ли?[/quote]

    Мен няма кой да ме лъже но вие с антируската си истерия ни бутате в пропастта на новота турско робство и края на Третата българска държава!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  64. 64 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Петата колона :)) От такива "стълбове" на Америка , над 1 милион вече търсят руска телевизия по Интернет пространството.
    —цитат от коментар 13 на dejmos


    И така да е, интересно защо търсят само телевизия, а не възможности за емиграция от България за Русия? Все пак тук е еврогейство, американско робство, няма газ, петрол, а само инфлация.

  65. 65 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2002 Весело

    Предполагам, че и троловете на БСП, които по едно време наричахме "кутевчета" на името на Антон Кутев също са захранвани с руски пари.

  66. 66 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    До коментар [#57] от "Julian Mall":
    Русия няма териториални претенции към България за разлика от Турия. Набийте си го главите."" "" ".

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Окупационен фонд, основан за създаване на Руско-Дунавска област. Сборник исторически документи

    Превод от руски Галина Христова

    Първо издание - Окупаціонный фонд основанный для устройства Русско-Дунайской области, Българска народна печатница, София, 1892 г.

    Издателство „Сексагинта Приста“, Русе, 1993


    http://www.promacedonia.org/ofrdo/index.htm

  67. 67 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Да не дава Господ да сте прав. С всички сили и средства трябва да се отделим от руското влияние у нас и в политиката, и в енергетиката, да не говорим във военно отношение. БСП/БКП ако има възможност ще ни подари на Путин още утре. Затова трябва да се направи задължителна чистка във всички силови служби, да се реже до кокал. Иначе ще я втасаме сериозно...
    —цитат от коментар 1 на geordgeo


    БСП постепенно се превърна в клон на ДБ и ПП, не защитава интересите на избирателите си. Затова на следващите избори трудно ще премине 4% бариера.

  68. 68 Профил на fantomas
    fantomas
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#57] от "Julian Mall":

    Те и към Украйна нямаха.

  69. 69 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    До коментар [#66] от "constatator":

    На теб мозъкът ти е окупиран. Единствената окупация на България е след ПСВ в резултат на договора за капитулация от любимият ви Запад.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  70. 70 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    [quote#63:"Julian Mall"][/quote]

    HEIL HYDRA!!!

    За едни благата, за други ла*ната
  71. 71 Профил на Krassimira Dimitrova
    Krassimira Dimitrova
    Рейтинг: 242 Весело

    [quote#63:"Julian Mall"][/quote]

    Това е отчаяният коз на путиноида- тарикат:" ако не лъскаш чепика на путин, ще те завладее турчин". Видите ли такава свръх – опростачена дилема, значи путиноидът вече няма нищо ново , като опорка и е на прага да спре да функционира.

  72. 72 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    До коментар [#57] от "Julian Mall":Те и към Украйна нямаха.
    —цитат от коментар 68 на fantomas


    Украйна винаги е била част от Руската империя и ако беше замразила конфликта в Донбас щеше да запази териториалната си цялост. Ние нито сме били някога част от Русия нито имаме някакъв военен конфликт с нея. Такива като вас обаче изгарят от неистово желание да ни вкарат в такъв от който ще спечелят само Сащ и Турция!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  73. 73 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    До коментар [#69] от "Julian Mall":

    Прочети предговора на линка който качих в пост 66, виж кой го е написал! То според теб сега Русия "освобождава" Украйна нали?

  74. 74 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 1626 Неутрално

    До коментар [#7] от "fkm26555709":

    България няма нужда от врагове. Особено такива като Русия - агресивни, злопаметни, отмъстителни и с ядрено оръжие...

    А вечни съюзи няма, само вечни интереси, които може и да не съвпадат в определен момент.

  75. 75 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4641 Любопитно

    До коментар [#8] от "Анти Шишковци":

    Стефанов, тия неща що не ги пускаше миналата година по това време?

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  76. 76 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4641 Любопитно

    До коментар [#13] от "dejmos":

    Това по чии данни?

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  77. 77 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4641 Любопитно

    , комунягите от БZП, които са откърмени и създадени от СССР и идиотите от иZZразжданеБлагодарение на тях сме втора ръка европейска фасадна демокрация и в същото време обвиняват ЕС защо България е така...
    —цитат от коментар 52 на Evo K

    Чудесно! Остава сега да обясниш защо сте в коалиция с "комунягите от БZП" и защо по време на великите всенародни въстания ползвахте с охота услугите на
    "идиотите от иZZразждане".

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  78. 78 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1913 Неутрално

    Тя, че се видя ясно петата колона, видя се. Че и отгоре. Изпадна в прострация и истеричност. Снощи парламентарно представеният Костадин Костадинов поведе бойци на щурм срещу софийското кметство, за да свалят украинското знаме. Изживяха се като опълченци, готови да паднат за Путин. Кряскаха и псуваха със средни пръсти срещу репортерите. Измъкнаха десетметрова сгъваема стълба да стигнат с нея заветното знаме. Тя се полюшваше като пилон над множеството, като знак и символ на любовта им Русия. Такова чудо в Прага, Варшава, Париж или Лондон възможно ли е? Излишен въпрос. В публикацията не се споменават паравоенните структури на Русия в България - "Шипка" и "Васил Левски". Там нещата са отишли далеч. При управлението на Борисов излязоха с прокламация за военно положение и Радев да оглави комитет за национално спасение. С последващо излизане от НАТО. Съответно - извънредни народни съдилища, наказателни взводове и всички прелести, които дедите им са пробвали след 9 септември. Влезте им в сайта, вижте им решенията и намеренията и се питайте контраразузнаването защо се почесва. Костадинов е лесен. Той и без това е клиент на прокуратурата. Образувала дело, заради провокационни изказвания по време на извънредното положение за пандемията. Уязвим е и защото е крал от партийната субсидия, за да купи имението над варненското езеро. Както се твърди. Интересно, че очертаващото се военно поражение на Русия, обединила света срещу себе си, не разколебава петата колона. Поне "опълченците". Дори напротив. Изпадат в транс да бранят руските интереси. Що се отнася до тайната, агентурна пета колона, Христо Грозев от Белингкат говорейки за украинската каза, че има силно разколебаване, снишаване или направо дезертьорство. За българската не се изказа. Но може да се предполага.

  79. 79 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 779 Неутрално

    Пета колона е имало в Испания, тук си е първа по численост.

  80. 80 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Божееее - за пета колона говори бившия зет на комунистическия художник Светлин Русев. Лозанов - когато ядеше комунистически хляб не ревеше, а сега......

  81. 81 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Отдавна трябваше да се отървем от агентите на ДС, но по-добре късно отколкото никога!
    —цитат от коментар 50 на optimu_s


    Тези агенти редовно присъства в "Дневник".

  82. 82 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Безлов - а ти от коя колона си ? Шестата - американската. Кой ти плаща ?

  83. 83 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    Освен политиката, икономиката, армията към "петата колона" в България принадлежи и църквата. Това не бива да се пропуска. Всичко що шава над повърхността в България и може да взима важни решения е или купено от Русия или има компромат срещу него/нея - или и двете.

  84. 84 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3177 Неутрално

    До коментар [#67] от "faraon":

    БСП драги беше казала, че ще става модерна лява партия. Само дето представите на ръководството за ляво е, че то идва от Москва. Това е и представата на застаряващия им електорат. Това доведе до дистанциране от ПЕС.
    Видимо от последните избори, на които стигнаха до рекордните 250 000 гласа, като над 70% от тях са над 50 години. Но по-любопитното е, че залагайки на про-съвеЦкия електорат си отвори конкуренция, каквато нямаше в лявото пространство.
    Заради многото си структури при нормална избирателна активност 50% БСП ще се закотви около 10%
    Русофилския вот ще го обере Стефан Янев, който ще се яви "модерния патриот", като Янев ще вземе и от гласовете на ГЕРБ
    За минаване на 4% бариера ще се борят Възраждане и ИТН, като ИТН имат повече шансове, защото се превръщат в поредния бизнес проект, а както знаем "Материята определя съзнанието" и все ще намерят 130-150 000 гледащи на изборния процес като на кратковременна възможност за лично благополучие.

  85. 85 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 7481 Неутрално

    Отлично интервю.
    Дано 5-тата колона да бъде осветявана ежедневно за да се свали руския вековен хомот от българите

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  86. 86 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2551 Любопитно

    До коментар [#57] от "Julian Mall":

    СТИГА СИ ЛЪГАЛ!!!
    Още от времето на Екатерина Велика на картата на Балканите на мястото на България се вижда Велика Сърбия. Това е мечтата на руските царе - Задунайска губерния, която да е под руско управление и след това да се присъедини към Великата славянска Сърбия.
    Екатерина Велика има и гръцки проект за българските земи:

    https://i0.wp.com/www.sitebulgarizaedno.com/images/stories/statii/2015/05162015/2.jpg?resize=540,604

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  87. 87 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4641 Неутрално

    До коментар [#78] от "nik_77.":

    Възраждане получават и негласна подкрепа от рашковото МВР. Милиционерите ги пазят от народната любов.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  88. 88 Профил на mr50
    mr50
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Армията на РБ трябва да се прочисти основно. Да се пенсионират всички офицери от подполковник нагоре. В управлението на армията да се назначат офицери, които са участвали в мисиите извън България. Да си припомним как след Съединението през 1885г. Русия извършва поредния си пидерски номер, когато Сърбия струпва войските си на западната ни граница, за да завземе София, Видин и други части от страната ни, тогава в този най-тежък момент за България, Русия изтегля офицерите си от българските войски. Българската войска остава под управлението само на българските КАПИТАНИ, но това не ни е попречило да сритваме задниците на сърбите чак до Белград. Спасило ги е само намесата на Австро-Унгария.

  89. 89 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1587 Неутрално

    До коментар [#88] от "mr50":

    Абсолютно съм съгласен, но вместо това една ТПЗ беше вкарана в СЕМ. Отроче на на комуняги фатмаци. Тати - полковник, брат капитан (вече сигурно е поне полковник, по мое време беше капитан), тя набита в БТВ и отразява овенните с предисмтво.

  90. 90 Профил на id.bulgarian
    id.bulgarian
    Рейтинг: 338 Неутрално

    От Фейсбука. Страхотно е!

    Путинофилът е патриот - обича България, но повече от всичко обича Русия. За да избяга от този нравствен конфликт, той най често живее в САЩ, Великобритатния, Германия, Франция - все страни, които искренно ненавижда и иска да бъдат сринати до основи. Все пак това го е измислил още другаря Ленин громящ капитализма от удобната гостилница в Цюрих.

    🇷🇺 Путинофилът е вярващ - за него фактите са измислени от Запада за да унищожат Русия. Той вярва в Путин по-силно от колкото се вярва в Бог. Дори ядрена ракета да удари страната ни, путинофилът ще гледа ядрената гъба със светнали очи и чувство на топла благодарност.

    🇷🇺 Путинофилът мисли критично - той не може да бъде излъган. Руските медии нарича другата гледна точка и се доверява само на тях. С войната го лъжат повече отколкото и с ковида, но той не се връзва. Останалите дето не мислят да си гледат холивудските филмчета от Буча, Мариупол и т.н., той се доверява само на качествената разследваща журналистика на Диляна Гайтанджиева за биолабораториите в Украйна.

    🇷🇺 Путинофилът е умен и начетен. Рядко е избутвал повече от 11 ти клас, за последните 10 години не е прочел нито една книга, но затова пък гледа в тубата клипове на едни дето са чели много книги. Трудовото му ежедневие рядко е свързано с интелектуални натоварвания, но това е само защото пести ресурсите си за да убеждава ония дето карат тротинетки в правотата на товарищ Путин.

    🇷🇺 Путинофилът е пацифист. Душата му пърха за мир, особено ако целия "мир" е руски. Брои дните до парада за 9ти май и еректира при поредния фотошоп на най-новото руско ултра хай-тек космическо лазерно високоточково оръжие дето може да унищожи половината планета. Гордо кичи профила си с георгиевски лентички и лозунгите "На Берлин" и "Можем повторит" (тая година тия лозунги рязко изчезнаха).

    🇷🇺 Путиноидът е състрадателен - той страда когато горят българи в Одеса или репресират сънародниците ни в Украйна. Нищо, че разбира за това 8 години по-късно. Нищо, че никой не е палил българи. Нищо, че никой не е репресирал сънародниците ни. Важното е, че така казва другаря Костадинов. Ама в момента руски куршуми и ракети убиват наши сънародници? Че какво търсят там?

    🇷🇺 Путинофилът е милосърден. Той много иска някой да помогне на българските деца и пенсионери, но просто не се сеща, че може да го направи и сам. Но пък справедливият му гняв се изсипва на всеки дръзнал да помогне на "ония със скъпите коли". Независимо, че тия дето помагат сега, са помагали винаги и преди.

    🇷🇺 Путинофилът е справедлив до болка. Ако сме ние на тяхно място, ще ни помогне ли някой? Не! Защо тогава да им помагаме? Полша на която никой не помогна докато Германия и СССР я унищожаваха била приютила над 2 милиона украинци? Да ги приютяват, нас да не ни закачат.

    🇷🇺 Путинофилът е специалист икономист. Страда за погубените ни заводи и "унищожено селско стопанство", но не разбира как така днес износът ни е нараснал многократно от времето на бай Тошо. Гордее се, че сме продавали оръжие на няколко континента, но точно сега не трябва да се възползваме да печелим кървави пари и да застрашаваме човешки животи. Работи в западна икономика, иска западни приходи, но мечтае Русия да ни управлява.

    🇷🇺 Путинофилът разбира от наука и медицина. Не всеки антиваксър е путинофил, но всеки путинофил е антиваксър. Путинофилът знае, че COVID вече няма, защото другаря Путин го е унищожил в биолабораториите в Украйна. Нищо че Русия ваксинацията е задължителна.

    🇷🇺 Путинофилът е еколог. Никога не би допуснал да добиваме сами газ, нищо че Турция и Румъния го правят и така цената ще падне тройно. Щом не е руски не му го хвали.

    🇷🇺 Путинофилът е свободолюбив - тачи Левски и Ботев, но всеки който иска свобода и независимост е американска подлога и внася майдани по поръчка на Сорос. Девизът му е "Свобода или смърт", но преди свободата са цената на парното, тока, бензина, праза, олиото, хляба, агнешкото, почивката на морето, бирата, мерудията, джапанките от алиекспрес.

  91. 91 Профил на pqr331117193
    pqr331117193
    Рейтинг: 143 Неутрално

    Петата колона на русия : Радев и Възраждане
    Петата колона на сащ : дп и пп

  92. 92 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3816 Неутрално

    "Вероятно най-интересното направление, в което Кремъл се опитва да влияе в България, са медиите. "

    Това е съвсем очевидно. Българските медии се путински. Путин води хибридната си война срещу България чрез тях. Българските журналисти колкото и да се стремят да бъдат "обективни" в отразяването на войната в Украйна , путинофилията им личи. Подробно отразяват "другата гледна точка" на Русия. В заглавия с едри букви четем какво бил казал Путин и хората от неговото обкръжение, каква била позицията на Русия. Симпатията им към Русия прозира.

  93. 93 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4657 Гневно

    "при задържането в Украйна на Евелин Банев-Брендо е намерен позлатен телефон с лика на Путин."

    Защо само Брендо? Къде са беглецът в Дубай, беглецът в Сърбия - единият даже санкциониран по закона Магнитски; къде са Арабаджиеви - кой поиска помощ от Русия. Има и още, не е хубаво да се премълчават варненските тимаджии, нито бургаските братя Диневи. Дълъг е списъкът и всеки може да го продължи. В него са хората с парите и бизнесите и на тях партии не са им нужни, за да прокарват руските интереси в България.

  94. 94 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    [quote#63:"Julian Mall"]
    —цитат от коментар 71 на Krassimira Dimitrova
    Това е отчаяният коз на путиноида- тарикат:" ако не лъскаш чепика на путин, ще те завладее турчин". Видите ли такава свръх – опростачена дилема, значи путиноидът вече няма нищо ново , като опорка и е на прага да спре да функционира.[/quote]

    Какво да ви правя като сте толкова прости че от омраза към Русия сте готови да викате евроатлантическа Турция на помощ. Само помнете че турчин стъпи ли някъде доброволно не се връща обратно - справка Северен Кипър, Северна Сирия и Иракски Кюрдистан.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  95. 95 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    До коментар [#57] от "Julian Mall":СТИГА СИ ЛЪГАЛ!!!Още от времето на Екатерина Велика на картата на Балканите на мястото на България се вижда Велика Сърбия. Това е мечтата на руските царе - Задунайска губерния, която да е под руско управление и след това да се присъедини към Великата славянска Сърбия.Екатерина Велика има и гръцки проект за българските земи:https://i0.wp.com/www.sitebulgarizaedno.com/images/stories/statii/2015/05162015/2.jpg?resize=540,604
    —цитат от коментар 86 на mitko11


    Е Митя няма как да ни дават едновременно на Гърция и Сърбия. Сърди се на заспалият ни елит доколкото го е имало който се е гърчеел и изобщо не е мислел за националното ни освобождение и търсене на помощ от Русия за разлика от всичките балкански народи под турско.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  96. 96 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1303 Весело

    про Путя, про Боко, про Орбан говедата мучат на умряло, щото кланицата се задава, виде се вече. Само мучене им остана и плашене, и саботажи да правят, щото като не могат да крадят, дай да горим чергата...

    За едни благата, за други ла*ната
  97. 97 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1493 Неутрално

    Страхотна тройна симбиоза между паразитиращи на чужди бюджети субекти. ури. И с незадължаващата помощ на Фондацията Америка за Българи, разбира се. Айде сега, правителството да забрани руски канали, книги, радиа и летуващи...

  98. 98 Профил на мАГариан
    мАГариан
    Рейтинг: 433 Неутрално

    "Присъединяването на България към СССР се обсъжда за пръв път на пленум на ЦК на БКП на 4.XI.1963 г. Извадки от стенограмата от заседанието разкриват не просто единодушието - възторга, обхванал партийната върхушка от тази идея. Лъчезар Аврамов*, кандидат-член на ЦК на БКП: "Всички поколения български комунисти, както нашите деди и бащи, така и ние самите, сме лелеели в гърдите си мечтата да превърнем нашата страна в частица от великия Съветски съюз.""

    -------
    на тоз от БАН чичо му

  99. 99 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    Без коментар:

    https://youtu.be/3c0pVvGt5jk?t=33

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  100. 100 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#57] от "Julian Mall":СТИГА СИ ЛЪГАЛ!!!Още от времето на Екатерина Велика на картата на Балканите на мястото на България се вижда Велика Сърбия. Това е мечтата на руските царе - Задунайска губерния, която да е под руско управление и след това да се присъедини към Великата славянска Сърбия.Екатерина Велика има и гръцки проект за българските земи:https://i0.wp.com/www.sitebulgarizaedno.com/images/stories/statii/2015/05162015/2.jpg?resize=540,604
    —цитат от коментар 86 на mitko11


    Ами това е т.нар. "Гръцки проект" . Има някои неточности - не се предвижда "велика Сърбия", а буферна сръбска държава между "въстановена Византия" и Австрийската имеприя. От друга страна "да се сърдим" на майчица Екатерина , че не е предвидила нова Българска държава, не е особено умно. "Гръцкият проект" е правен непосредсвено след излизането на "История славянобългарска". Той не отчита българите като нация, защото към този момент формирането на българите като нация тепърва предстпи. Сетне това не е епоха на "национално мислене". Няма ги гнусните , гадни либерални мислители, които да обвържат народ и държава. Напротив. това е времето на империите, за което е нормално "от Бога" владетелят да се разпорежда с народите под негова/нейна власт. Така че няма нищо "антибългарско" в "Гръцкия проект", защото тепърва Софроний Врачански и Юрий Венелин (чието име всъщност е Георги Хуца) ще "открият" българите като отделен народ за руското общетво. "Откриването на българите" като отделен народ от страна на Русия е сравнително бавен процес, в който роля играят както походът на Дибич Забалкански, експедициите на Григорович, така и така омразната на някои , насърчавана от Русия колонизация на Бесарабия и "Новорусия" от страна на български изселници. В това отношение най-голям принос имат Одеските българи.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK