ГЕРБ не признава "референдумите" в Украйна

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (130)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    Сетиха се!

  2. 2 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 583 Неутрално

    А Пу Пу Пи Пи сетиха ли се?

  3. 3 Профил на ujn531104633
    ujn531104633
    Рейтинг: 50 Неутрално

    Строителя на Турски поток, който обрече Украйна бил против? Интересна работа..

  4. 4 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2049 Неутрално

    Очаквам борисов да се обяви и против турския поток, на който дължим тази война!

  5. 5 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    блажени са бедните
    Никой
    Никога
    не организира референдумите да да ги признае България
    Това беше изпитание за местните жители искат - неискат
    Местното население иска и съгласно призивите на Зеленски отиват в Русия

  6. 6 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2951 Неутрално

    А против изграждането на Турски(Южен/Балкански) поток, обявява ли се?

  7. 7 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2951 Неутрално

    А Пу Пу Пи Пи сетиха ли се?
    —цитат от коментар 2 на smotlixx


    Те си знаят. Просто са лицемери. Така им отърва.

  8. 8 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#2] от "smotlixx":

    какво е Пу Пу Пи Пи? наред ли ти е главата?

  9. 9 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3339 Неутрално

    До коментар [#4] от "Alexander97":

    Големите "евроатлантици" от ПП, заради които тази война продължава, взеха ли отношение по псевдореферендумите?

  10. 10 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Бравас! Сига участвалите рефирендомите и руснята градат по-висока и все по-висока камбанария, да си издрусат мненийто за ГЕРБ и за който сака да признава, али да не признава - оттама.

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  11. 11 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3946 Неутрално

    баце да почва да скалпира келешите, дето съсипаха паветата, че му се изгавриха с кампании и всичко. геополитиката няма да се обърка

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  12. 12 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    Населението прие с огромно мнозинство да ги управлява Русия с останалите % ще се разправи СМЕРШ - отново възстановена организация

  13. 13 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#11] от "karatista":

    много са те били по главата явно.. само ти виждаш нещо грандиозно и скалпиращо в една припряна декларация

  14. 14 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2280 Неутрално

    Г-н Бойко Борисов:
    "ако ГЕРБ е в управлението, партията няма да се съгласи да признае резултатите"
    ............
    Извод:
    Тъй като ГЕРБ няма да е в управлението,
    ГЕРБ ще признае резултатите от "референдумите"!
    Честито на братския християнски и православен украински народ!

  15. 15 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#12] от "1001":

    ти ще не идеш доброволец да биеш украинците ?

  16. 16 Профил на pze411142135
    pze411142135
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Адекватна позиция. А тези които питат за мнението на прокремълските ПП, БСП, и ДБ - тяхното мнение няма да има значение защото след време тези партийки ще бъдат забранени, а тези които са гласували за тях последните 2 години ще им се отнеме бг гражданството и ще бъдат експулсирани в някоя централно азиатска сатрапия

  17. 17 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1540 Весело

    хахаха, мутрата и каскета са най-големите поддръжници на путин, режима и руският модел за завладяване на държавата, но иначе бил "против"?!?

    порция плоски лъжи като за гербери.

  18. 18 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1577 Весело

    Похвално единомислие между г-н Бойко Борисов, г-н Кирил Петков, ген. Атанас Атанасов и г-н Христо Иванов! На хаирлия да е новата евроатлантическа коалиция :)

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  19. 19 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 1431 Любопитно

    Ааааа,
    потомствения комуняга Борисов Бойко Методиевич не бил мобилизиран.

    А дали ще каже кво пише в доклада на ДАНС за патока, чийто строеж той ежедневно надзираваше?

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  20. 20 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4704 Неутрално

    Сетиха се!
    —цитат от коментар 1 на atmanpg


    Радев и Борисов действат съгласувано. Съперничеството между тях е кой по-добре ще обслужи руските интереси у нас.

  21. 21 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#16] от "pze411142135":

    симпатяга, толкова ли ви е трудно да обвинявате ПП и ДБ в нещо поне малко правдоподобно? прокремълски е прекалено голяма измишльотина, резервирана е за вашия Бойко, дето подарява кученца на Путин и строи потоци, резервирани от газпром с пари, гарантирани от нашата държава

  22. 22 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3924 Неутрално

    Строителя на Турски поток, който обрече Украйна бил против? Интересна работа..
    —цитат от коментар 3 на ujn531104633


    Тогава кученца подаряваше на Путин,а на оня банкрутиралия ислямист му целуваше краката в Анкара!

    shlshlshlshl
  23. 23 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Знам, че скоро в България има избори и се надявам българите да направят правилния избор и да подкрепят единствената партия в България, която стои на правилната страна на историята. ГЕРБ е с твърда и правилна позиция за войната в Украйна. Това заяви световният шампион по шах Гари Каспаров по време на среща с председателя на ГЕРБ Бойко Борисов и представители на МГЕРБ.

    „Ситуацията може да бъде обяснена с шахматна аналогия. В политиката няма сиви петна - всичко е бяло и черно и е важно да се заеме правилната позиция“, коментира Каспаров.

    „Представлявам руската опозиция извън страната и имаме ясна и категорична позиция, имаме три изисквания- пълна украинска победа, изплащане на репарациите и военните престъпници да понесат наказание. Работим с еднакво мислещи партньори от двете страни на Атлантическия океан и използвам възможността да подкрепя всички, които мислят като нас, както е в случая с ГЕРБ“, допълни световният шампион.

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
  24. 24 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#18] от "Günther":

    бойко в затвора, никакви коалиции. ти - на трудовата борса да си намериш по-достойно поприще

  25. 25 Профил на paшucm
    paшucm
    Рейтинг: 1581 Неутрално

    Герб да не бързат с подобни изказвания, преди да са питали шефа си от кремъл.

  26. 26 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#23] от "Яна":

    шесе сецнеш от метани бе лакей. герб е с правилна позиция за македония, украйна, ако можеше поне малко да обича собствения си народ, на който вите мутрите гледате като на крепостни

  27. 27 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2280 Неутрално

    „Кмет на ГЕРБ поканил Митрофанова за Съединението“, 08.09.2022 г. https://segabg.com/hot/category-bulgaria/kmet-na-gerb-pokanil-mitrofanova-za-suedinenieto
    .............
    „ГЕРБ и БСП парираха обсъждане за Паметника на съветската армия.

    Софийските общински съветници от ГЕРБ и БСП гласуваха против предложението за преместване на Паметника на съветската армия от Княжеската градина в музей.

    Паметникът няма статут на единична недвижима културна ценност, нито е войнишки паметник, тъй като в него не са положени тленни останки на загинали войни.

    Бил е изграден с цел „да бъде на централно място, за да се минава постоянно покрай него и да упражнява своето политико-възпитателно значение.“, 10.03.2022 г.
    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/03/10/4322345_gerb_i_bsp_pariraha_obsujdane_za_pametnika_na/

  28. 28 Профил на vesselin p
    vesselin p
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Сега, като изровят и Южен поток...

  29. 29 Профил на putlercaput
    putlercaput
    Рейтинг: 686 Неутрално

    блажени са беднитеНикойНикогане организира референдумите да да ги признае БългарияТова беше изпитание за местните жители искат - неискатМестното население иска и съгласно призивите на Зеленски отиват в Русия
    —цитат от коментар 5 на 1001


    местното население се евакуира в неокупираната част на Украйна , а какво искат колаборантите няма значение , тази територия е украинска и ще остане такава

    R.I.P John McCain Forever in our hearts
  30. 30 Профил на lemans
    lemans
    Рейтинг: 380 Неутрално

    ПромЕнаджиите в амок ! Не знаят къде се намират и чакат опорки ! ;)

  31. 31 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#30] от "lemans":

    от кого ги чакат?

  32. 32 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2280 Неутрално

    „Орден „Ломоносов" за пазителя на Паметника на Съветската армия

    Посланикът на Руската федерация в България Анатолий Потапов връчи орден „Михаил Ломоносов” на кмета на София Бойко Борисов на тържествена церемония в Столичната община.

    Посланик Потапов подчерта, че орденът е заради огромните заслуги на Бойко Борисов за укрепване на двустранните отношения и изрази поздравленията си за повторното му избиране за столичен кмет.

    Анатолий Потапов изрази благодарност за твърдата позиция на софийския кмет, че докато той управлява столицата, няма да се бутне Паметникът на Съветската армия в Борисовата градина.“ 23.11.2007 г. https://dariknews.bg/novini/bylgariia/orden-lomonosov-za-pazitelq-na-pametnika-na-syvetskata-armiq-201118

  33. 33 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    Съучастника на Путин, да не се обръща? Хонор амонг тийвс?

    Слава Україні!
  34. 34 Профил на Мария Янкова
    Мария Янкова
    Рейтинг: 1968 Неутрално

    Какво иска Борисов?
    След 12 годишното му управления Европейска България се оказа на дъното. Не от добро управление два милиона българи напуснаха държавата.
    Какво иска Борисов? Пеевски, Гешев, контролирани медии? Системата му на управление не може да функционира без тези звена.
    Единствено, може би е имунитет и държавни субсидии. Само това може да получи. И то временно.Докато играчите зад него си преструктурират плячката.

  35. 35 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    Г-н Бойко Борисов:"ако ГЕРБ е в управлението, партията няма да се съгласи да признае резултатите"............Извод:Тъй като ГЕРБ няма да е в управлението, ГЕРБ ще признае резултатите от "референдумите"!Честито на братския християнски и православен украински народ!
    —цитат от коментар 14 на Боян Баянов


    В управлението ще бъдат ГЕРБ и ПП.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  36. 36 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#35] от "AModoMio":

    знаеш, че сте герб дпс възраждане, какво се правиш на луд

  37. 37 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    Ааааа,потомствения комуняга Борисов Бойко Методиевич не бил мобилизиран.А дали ще каже кво пише в доклада на ДАНС за патока, чийто строеж той ежедневно надзираваше?
    —цитат от коментар 19 на b_52_strato


    А какво пише в доклада на ЦРУ и за кой?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  38. 38 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#37] от "AModoMio":

    имаш ли копие от този доклад, чел ли си го?

  39. 39 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    Герб да не бързат с подобни изказвания, преди да са питали шефа си от кремъл.
    —цитат от коментар 25 на paшucm


    Шефа е от Козяк.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  40. 40 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 508 Неутрално

    Така значи имаме следния казус. БСП каза, че се замисля дали да признае откраднатите от руската кочина земи на Украйна. От друга страна ППП и ДБ твръдо заявиха, че БСП ще им е основния партньор в следващото управление. Както знаем от математиката ако A=B=C, то A=C. Това не трябва ви учудва. Все пак партиите на позора са единствените в целия цивилизован свят, които подкрепиха Путин с отказа си да помогнат на Украйна. И сега просто затвърждават. Да се замислят, колко са морални, тези които в неделя ще гласуват за тях.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  41. 41 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    До коментар [#15] от "fxo521082419":

    кои са тези

  42. 42 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    До коментар [#15] от "fxo521082419":

    знаеш ли като бях млад бях готов да освобождовам Македония се га не знам

  43. 43 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#40] от "Изобличител":

    вълнува ме основно България. веднъж счупихте нещата заради Македония, сега заради Украйна (какво признаваме е несъществено), вие гербите сте антибългари, като онзи слави, дето заяше "македонияяя"

  44. 44 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 1380 Весело

    До коментар [#26] от "fxo521082419":

    https://zonanews.bg/dokumentite-i-arhivi/agent-tento-ot-ds-ili-zashto-kiro-harvarda-e-samo-pionka-v-plana-na-darzhavna-sigurnost -

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
  45. 45 Профил на У Чен
    У Чен
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    Похвално единомислие между г-н Бойко Борисов, г-н Кирил Петков, ген. Атанас Атанасов и г-н Христо Иванов! На хаирлия да е новата евроатлантическа коалиция :)
    —цитат от коментар 18 на Günther


    То между това какво мисли, какво казва и какво прави Борисов, няма нищо общо!

  46. 46 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2801 Неутрално

    До коментар [#36] от "fxo521082419":

    Коалицията ще бъде тази, но без Кирчо и Кокорчо.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  47. 47 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    Намирам за малко странно политически партии да говорят дали признават или не признават референдумите. Тези референдуми могат да бъдат признати или не от правителствата на държавите, не от отделни партии или гласовите самодейци.

    Партиите могат да одобряват, приветстват, отричат, осъждат и т.н. - т.е. да боряват с морални категории, а не с юридически. Юридическите са право и задължение на официалните правителства.

    Нека все пак за всеобщо успокоение да отбележим, че служебният министър на външните работи заяви от трибуната на ООН, че България не признава референдумите.

  48. 48 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    Едва ли някой се интересува от мнението на потокостроителите, допринесли сериозно за агресията на путлер в Украйна. Надявам се след време в Хага бабка Меркел, еднокнижника и теменужка да бъдат разследвани за съучастничество.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  49. 49 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Към българския политик - (лъже)демократ:
    Когато твой архивраг е партията, която гарантира евроатлантическата ориентация на страната и си се коалирал с партията, която подмолно иска да я подмени, не можеш да се наричаш демократ и евроатлантик. Ти си просто човек, който мрази ГЕРБ.
    Когато управелнието ти инсталира кремълски фирми за посредници и им дава енергетиката на концесия, а ти ги подкрепяш, не си никакъв ястреб. Станал си нахранено и мълчаливо гълъбче.
    Когато ръкопляскаш на незаконен арест, ти не си борец за правова държава, колкото и да твърдиш, че си такъв. Станал си политически насилник.
    Когато отричаш всичко съградено и достигнато от последното десетилетие, ти никога няма да станеш добър управник и държавник. Станал си просто политически демагог.
    Когато искаш да унищожиш опозицията с репресии, си престанал да бъдеш борец за демокрация. Станал си болшевик по душа.
    Когато предимно мразиш, не можеш да градиш. Съзиданието изисква друга нагласа на духа - да си добър човек, да обичаш и да уважаваш хората. И да вярваш в съзидателното начало. Станал си просто хейтър.
    Когато си против руския газ, само когато е без посредници, ти си просто лобист на посредниците.
    Когато връщаш на власт мафията на ранния преход, не можеш да се наричаш борец против мафията. Ти си днешният съдружник на мафията.
    Когато подкрепяш назначаването за шеф на КПКОНПИ комунистически милиционер, репресирал хора, борещи се за демокрация, ти не си нито антикомунист, нито демократ. Предал си инстинските демократи и си станал лъжедемократ.
    Когато искаш да овладееш съдебната система, за да я подчиниш на спонсорите си, не си никакъв борец за справедливост. Ти си просто част от политически бизнес проект.
    Когато искаш да овладееш КПКОНПИ, за да го превърнеш в бухалка, ти не си никакъв демократ, а тиранин по натура.
    Красимир Вълчев

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
  50. 50 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    Ако Костов не беше така путка, когато Косово вкара войски в македония можеше да прати българската армия да защитава македонша и след това референдум за присъедииняване към България - но нямаше топки

  51. 51 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#37] от "AModoMio":

    А какво пише в доклада на ЦРУ и за кой?
    —цитат от коментар 37 на AModoMio


    Не знаем. Доклада на ДАНС го видяхме. Ако имате доклада на ЦРУ покажете да видим и него.

    ПП. Въпросът е "за кого", не "за кой". Не е необходимо да подсилвате герберското си излъчване.

  52. 52 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 2547 Неутрално

    Очаквам борисов да се обяви и против турския поток, на който дължим тази война!
    —цитат от коментар 4 на Alexander97


    Колко пъти ще я повторите тази тъпотия? Истина няма да стане.

    Впрочем, това ли е новата опорка да се оневини путин - ''ако не бил Боко Тиквата, война нямаше да има''.

  53. 53 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#46] от "AModoMio":

    ако наистина вярваш, че има сила, която да принуди подобна коалиция, по-вероятно е да е без бойко, той е прекалено страхлив да води фронт срещу путин, мега страхливец и мерзавец

  54. 54 Профил на mastikata
    mastikata
    Рейтинг: 663 Неутрално

    блажени са беднитеНикойНикогане организира референдумите да да ги признае БългарияТова беше изпитание за местните жители искат - неискатМестното население иска и съгласно призивите на Зеленски отиват в Русия
    —цитат от коментар 5 на 1001


    И ако България я окупират руски войски и прогонят 90% от населението и останат само мангали и фенове на Възраждане - и тука ще се гласува 100% за присъединяване към РФ

    Граждани бият ПРАСЕТА брат!
  55. 55 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2541 Неутрално

    Тогава все още имахме армия и щяха да ни приветстват като освободители
    страх го било и т.н. ми администратор не управленец

  56. 56 Профил на v.smolianov
    v.smolianov
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Така значи имаме следния казус. БСП каза, че се замисля дали да признае откраднатите от руската кочина земи на Украйна. От друга страна ППП и ДБ твръдо заявиха, че БСП ще им е основния партньор в следващото управление. Както знаем от математиката ако A=B=C, то A=C. Това не трябва ви учудва. Все пак партиите на позора са единствените в целия цивилизован свят, които подкрепиха Путин с отказа си да помогнат на Украйна. И сега просто затвърждават. Да се замислят, колко са морални, тези които в неделя ще гласуват за тях.
    —цитат от коментар 40 на Изобличител


    Седни си, слаб 2.

  57. 57 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5936 Неутрално

    Боко си изпълни ангажиментите към Путин построявайки му балкански паток и сега се прави че се дистанцира от него. Отдавна е разкрит от българите

  58. 58 Профил на fxo521082419
    fxo521082419
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#52] от "kaiser":

    кое няма да стане истина? че е строен с гарантирани от държавата пари под натиск от путин, от беларуски строители и резервиран от газпром за десетилетия? кое от това не е истина? снимаха работниците, има документи за това кой ползва потока основно (това, че си бил плащал не променя причината за същаествуването на този поток) и как е финансиран. някои документи липсват, това един ден ще бъде част от делото срещу вашта теменужка. ако путин не искаше такъв поток, вашият лидер не би могъл га направи подобен проект никога

  59. 59 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    Строителя на Турски поток, който обрече Украйна бил против? Интересна работа..
    —цитат от коментар 3 на ujn531104633



    ++++++
    Буци застъпва тази позиция, защото не е на власт и, защото сме в навечерието на изборите . Това му дава възможност да шляпа като мокър задник днес, защото утре може да се извърти на 180 градуса, както обикновено .
    Няма журналисти които да го притиснат с въпроси, защо беше безумието за построяването на Путинския поток, след като хем го построи с наши пари, хем нямаме право да черпим газ от него . От тръбата на Путин може да има само една полза - ако тя захранва БЕЗУСЛОВНО и България .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  60. 60 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    До коментар [#16] от "pze411142135":

    Такова мнение няма все още.

  61. 61 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    блажени са беднитеНикойНикогане организира референдумите да да ги признае БългарияТова беше изпитание за местните жители искат - неискатМестното население иска и съгласно призивите на Зеленски отиват в Русия
    —цитат от коментар 5 на 1001



    Умен,
    никой не отива в Русия доброволно . Само в Полша избягалите от войната са повече от 5,5 милиона, да не говорим колко са се пръснали по целия свят, но не и в Русия . Сумарно украинците напуснали Украина вече надхвърлят 11 милиона .
    В сравнение - колко са жителите на пършивите реСпублики, които дори не са 100 % превзети от Путин ?
    Айде отивай на концерт на Кобзон и вземи със себе си и останалите путински подлоги, но с български паспорти !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  62. 62 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Голямо "геройство" на Боко, проявено гръмко и с апломб няколко дни преди изборите :)))

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  63. 63 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    А между другото газ все още се подава от Русия към Украйна. https://transparency.entsog.eu/ #/points/data?points=ru-tso-0001itp-00184exit,ua-tso-0001itp-00184entry

  64. 64 Профил на ACER
    ACER
    Рейтинг: 573 Любопитно

    Сетила се Мара да се побара!

    Оня, пАток какво го правим?!

  65. 65 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#56] от "v.smolianov": ДБ обаче заявиха че четворната гоа6лиция беше съзнадена на основа на няколко приоритета в икономиката и правосъдие в страната. След началото на .руската агресия и особено с последната позиция на БСП участието им в такава е изключено.

  66. 66 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    До коментар [#4] от "Alexander97":Големите "евроатлантици" от ПП, заради които тази война продължава, взеха ли отношение по псевдореферендумите?
    —цитат от коментар 9 на uvtest



    По-важно и по-ефектно е, защото простака от Банкя построи тръбата на Путин, способствала на сатрапа да нападне Украина . Още веднъж ще го повторя - тази тръба развърза ръцете на руското животно зверски да се втурне в Украина, да убива, изнасилва и мародерства . Индиректно простака от Банкя е с окървавени ръце до лактите, но постфактум прави изявления и то доста, доста закъснели .
    А иначе, много важно кой какво дрънка в навечерието на изборите, след като вече
    дори зеления чорап и вицето му заявиха, че не признават т. н. « референдуми « … !
    АЙ СИКТИР !!!

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  67. 67 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3339 Неутрално

    Такова мнение няма все още.
    —цитат от коментар 60 на Daniela Kovacheva


    Защо им е на ПП да имат мнение?!? Нали се избориха да продължим да купуваме руски нефт.Нали плащаха на Газпром 30% отгоре. Нали по този начин помогнаха на Путлер да продължи войната. Мнението им няма значение.

  68. 68 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1421 Весело

    То само копейкин би ги признал. Дори Корнелка няма, ама ще пусне някой да говори как трябва. Така хем ще са европейци, хем няма да са против Русия. Класическа българска политика, взимаме всички позиции едновременно

    Не ме търсете преди обяд
  69. 69 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    Населението прие с огромно мнозинство да ги управлява Русия с останалите % ще се разправи СМЕРШ - отново възстановена организация
    —цитат от коментар 12 на 1001



    Борис Джонсън :
    « Не можеш да преговаряш с крокодил, захапал те за един крак «
    Аз ще добавя - по същата причина ще гласуваш и хоро ще играеш .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  70. 70 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#23] от "Яна": Ами ясна е ,как да не е?! 😜 Съвсем наясно са били, че Украйна ще бъде зачеркната от транзита на .руски газ и Бълга.ия няма да получи и грам, които вече е националпо предателство по НК.

  71. 71 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    До коментар [#12] от "1001":ти ще не идеш доброволец да биеш украинците ?
    —цитат от коментар 15 на fxo521082419



    Защото дъртака е най-малко на 100 години, пикае си в гащите и деменцията го тресе . Такъв няма да го приеме Путин, защото не само, че няма да помогн, но и трябва да му отделят един ординарец, който да върви след него с нощното гърне и памперсите .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  72. 72 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3339 Неутрално

    До коментар [#66] от "niksan1":

    "тази тръба развърза ръцете на руското животно "

    Пропутлерската ОФ мафия, можеше много лесно да му завърже ръцете. Трябваше само да врътне кранчето на тръбата и войната спираше. Не го направи и така на нейната съвест лежат хиляди погубени човешки живота.

  73. 73 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    [quote#22:"dfjftriktrcdt"][/quote]


    Кученце …
    Мутрата-дебил да не беше построил патока, който развърза ръцете на сатрапа от Кремъл да нападнее Украина, а иначе, ако ще нека натовари една влакова композиция с кучета и лично да ги придружи до Кремъл .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  74. 74 Профил на mqd581113948
    mqd581113948
    Рейтинг: 537 Неутрално

    А каква е позицията на ГЕРБ за украинските бежанци, същата като скандалната на любимите им ХДС ли, че са социални туристи, или това на конференцията преди 2 седмици Борисов не го е обсъдил?

  75. 75 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 511 Неутрално

    ГРОБ е на акъла на путьо - каквото и да кажат е просто опашата лъжа на крадливата тиква…

    Слава на Украйна! Слава на героите! Съд за руските агресори и за предателя Радев!
  76. 76 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    Герб да не бързат с подобни изказвания, преди да са питали шефа си от кремъл.
    —цитат от коментар 25 на paшucm



    Не се съмнявай, че вече са попитали, щом дори зеления чорап и вицето му, не признават « референдумите « .
    Буци даже много, много закъсня .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  77. 77 Профил на ova131109857
    ova131109857
    Рейтинг: 38 Неутрално

    "всеки, който не иска да убива и да бъде убиван в тази безсмислена война, ще има убежище в България".

    Боклукът стабилно работи в полза на русифицирането на България - затова 10 нямаше данъци за Лукойл а на стотици хиляди руснаци се позволи да купуват имоти в България, затова построи тръбата на Путин с наши пари, с която му даде гръб да започне войната в Украйна.

    Борисов е най-големият боклук и напаст за България! Спечели ли отново, много способни и умни хора ще се разкарат отвратени и завинаги от територията, а мутрите ще дерибействат докато има популация която да ги толерира.

  78. 78 Профил на ujn531104633
    ujn531104633
    Рейтинг: 50 Неутрално

    До коментар [#12] от "1001":

    Имаше снимка от резултати от референдума, в едната провинция май бяха гласували около 900 човека.

  79. 79 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4884 Весело

    До коментар [#9] от "uvtest":

    Тази позиция на гасударя ти бойко знаеш ли какво означава?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  80. 80 Профил на mqd581113948
    mqd581113948
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#77] от "ova131109857":

    Не случайно в държавите от ЕС ГЕРБ на изборите не могат да вържат и 10%, всички знаят и помнят защо са напуснали България.

  81. 81 Профил на ova131109857
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#49] от "Яна":

    Унищожинтелен сарказъм към управлението на ГЕРБ. И то от негов виден представител. Вижте само какви добри попадения:

    - Когато твой архивраг е партията, която гарантира евроатлантическата ориентация на страната и си се коалирал с партията, която подмолно иска да я подмени, не можеш да се наричаш демократ и евроатлантик.

    Блестящо описание на отношението на ГЕРБ към "Демократична България" и коалицията с "Обединените патриоти".

    - Когато управелнието ти инсталира кремълски фирми за посредници и им дава енергетиката на концесия, а ти ги подкрепяш, не си никакъв ястреб. Станал си нахранено и мълчаливо гълъбче.

    Нали? Какво по-добро описание на "Турски поток"?

    - Когато ръкопляскаш на незаконен арест, ти не си борец за правова държава, колкото и да твърдиш, че си такъв. Станал си политически насилник.

    Леле, направо е съсипал Каскета и неговите главорези.

    - Когато отричаш всичко съградено и достигнато от последното десетилетие, ти никога няма да станеш добър управник и държавник. Станал си просто политически демагог.

    Точно така, на Борисов винаги виновни му бяха "предишните".

    - Когато предимно мразиш, не можеш да градиш. Съзиданието изисква друга нагласа на духа - да си добър човек, да обичаш и да уважаваш хората. И да вярваш в съзидателното начало. Станал си просто хейтър.

    Абсолютна гавра с предизборните гастроли на Борисов.

    - Когато си против руския газ, само когато е без посредници, ти си просто лобист на посредниците.

    И затова 13 години бавиш интерконектора за да пазиш монопола на "Газпром".

    - Когато подкрепяш назначаването за шеф на КПКОНПИ комунистически милиционер, репресирал хора, борещи се за демокрация, ти не си нито антикомунист, нито демократ. Предал си инстинските демократи и си станал лъжедемократ.

    Бедни, бедни Цацаров, защо ти трябваше да се захващаш с КПКОНПИ?

    - Когато искаш да овладееш съдебната система, за да я подчиниш на спонсорите си, не си никакъв борец за справедливост. Ти си просто част от политически бизнес проект.

    "Не се подсмивай, ти си го избра". А това за проекта е много точно и вярно - Проектът "Борисов" е продължение на проекта "Шипка", с който бе доведен Сакскобургготски.

    - Когато искаш да овладееш КПКОНПИ, за да го превърнеш в бухалка, ти не си никакъв демократ, а тиранин по натура.

    Особено когато сам си създадеш и назначиш КПКОНПИ.

  83. 83 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    До коментар [#15] от "fxo521082419":знаеш ли като бях млад бях готов да освобождовам Македония се га не знам
    —цитат от коментар 42 на 1001



    Значи съвсем правилно съм те определил в пост 71 .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  84. 84 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 519 Весело

    Следваща новина: Бойко спира войната и съживява Кралицата. Световен Мир :)

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  85. 85 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 1118 Неутрално

    Само за информация, през балкански поток, продължението на турската тръба минава под 1% от руския газ който Русия транзитира към Европа. Същата тръба беше изградена в конкурентна среда като за нея имаха желание както Румъния така и Гърция. Не е лошо да се надъхваме, че сме незаобиколим фактор, но реалностите са други.

  86. 86 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    До коментар [#27] от "Боян Баянов":

    Червено-лявото правителство на Киро и Корнелия отказа да предостави оръжие на Украйна. Напълни хазната на Путин с нашите пари срещу руски газ и петрол и си подели комисионните с неговите посредници. Вместо да демонтира МОЧА (който е държавна собственост!), денононо го охраняваше от „благодарните граждани“ и то с помощта на паравоенни банди на „Възраждане“. На изпроводяк кировците отпуснаха 400 000 лв. за ремонт на "Чинията" на БКП, под която са затиснати костите на Хаджи Димитър.

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
  87. 87 Профил на kahles
    kahles
    Рейтинг: 1627 Неутрално

    Очаквам борисов да се обяви и против турския поток, на който дължим тази война!
    —цитат от коментар 4 на Alexander97


    Мегамалоумната опорка на партия Пълен Провал - ако Боко не беше построил газопровода "Балкански поток", Путин нямаше да нападне Украйна! Трябва да си тежък олигофрен, за да повярваш на тази тъпотия!

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
  88. 88 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1766 Неутрално

    До коментар [#49] от "Яна":Чудесен коментар. Ще цитирам само първия абзац, за да ориентирам следващите колеги " Към българския политик - (лъже)демократ:
    Когато твой архивраг е партията, която гарантира евроатлантическата ориентация на страната и си се коалирал с партията, която подмолно иска да я подмени, не можеш да се наричаш демократ и евроатлантик. Ти си просто човек, който мрази ГЕРБ........"
    Тук ругаейки Борисов, пишещите показват безсилие. Но толкова могат. Което не означава , че Борисов е безгрешен, но според мене ГЕРБ е една от малкото партии с последователна позиция.

  89. 89 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 661 Весело

    Даааа, това е мнението на ГЕРБ.

    А, какво е мнението на коалицията БСП+ДБ+ПП=121 депутата (фантазии на параПетков, Корнела и Ицката)? Сетих се, същото като решението на коалицията да праща оръжие на Украина.

  90. 90 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#88] от "stedim": Да, прав е бил един поет-комунист " Ти си права дори когато съгрешиш"🤧

  91. 91 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 2284 Неутрално

    До коментар [#86] от "Яна": А кой е получил орден " Ломоносов" за приноса към бългоро-съветската дружба и запазване на МОЧА? 🙄 Я се удари по манерката! Ама Борисич, правилно се сети. Абе дайте нещо свежо в опорките , че с тия само греди и рикошети по главште ви.

  92. 92 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    То пък оставаше и да ги признаят :)

  93. 93 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4884 Весело

    До коментар [#69] от "niksan1":

    Това не го е измислил БД. Плагиат.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  94. 94 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2226 Неутрално

    До коментар [#72] от "uvtest":

    Не се напъвай, приятелю. И двамата с уважавания "niksan1" грешите.

    Не "Турски поток" е развързал ръцете на Путин да нападне Украйна. Той щеше да я нападне и с него, и без него.

    "Турски поток" беше нужен на Путин да заобиколи Украйна и да я лиши от транзитни такси. И за целта трябваше да бъде готов до 31.12.2019 г. Да, ама Борисов се провали - обеща на Путин и не спази срока. И със скърцане на зъби Путин трябваше да подпише 5-годишен договор за транзит през Украйна до 2024 г. Заради което беше бесен на Борисов. И навярно все още е - видяхме го в спирането на газа за България.

    Не може кранчето на "Турски поток" да бъде врътнато току така. Защото "Газпром Експорт" е предплатил транзитните такси до края на месец юни 2023 г. "Булгартрансгаз" прибра парите, ти, приятелю беше един от тези, които тръбяхте, какъв хубав бизнес е станал, "Булгартрансгаз" не може да си плюе в лицето както ти го правиш.

    А и няма защо кранчето да бъде врътвано. Когато може от юли 2021 г. "Булгартрансгаз" да иска от "Газпром Експорт"като транзитни такси и майка си, и баща си. Освен ако Бойко Борисов и Теменужка Петкова не са подписали още някоя заробваща клауза - забелязъл ли си, че до момента "Булгартрансгаз" не е казал има ли въобще договор за транзита с "Газпром Експорт" и какво пише в него?

  95. 95 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 2249 Неутрално

    Строителя на Турски поток, който обрече Украйна бил против? Интересна работа..
    —цитат от коментар 3 на ujn531104633


    Турски поток тролче е извън България. И в момента Балкански поток е единствената възможност за снабдяване на западна европа с Руски/Азерски газ. Тръбата е изцяло Българска и по нея може да тече каквото трябва. А по въпроса за ориентираността на Герб се обърнете към Гари Каспаров- враг номер едно на (раз)градската селища система.

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  96. 96 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 3121 Неутрално

    [quote#35:"AModoMio"][/quote]

    Без Кире , сен , Лорер, ...

  97. 97 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    Достойна позиция!!!

  98. 98 Профил на Obh
    Obh
    Рейтинг: 946 Неутрално

    До коментар [#23] от "Яна":шесе сецнеш от метани бе лакей. герб е с правилна позиция за македония, украйна, ако можеше поне малко да обича собствения си народ, на който вите мутрите гледате като на крепостни
    —цитат от коментар 26 на fxo521082419


    Ще се спукаш от злоба бе принциалистче. Каспаров за разлика от тебе НЕ Е АНОНИМНИК. Яна е копирала негово изказване - на едно световно име - как се приема ГЕРБ в БЕЛИЯ СВЯТ, не на жълтите павета. Всеки, който не споделя твоята злоба и ненавист към ГЕРБ, е "лакей" според тебе. Точно същата квалификация използва преди два дни и за мене. Ти си едно зомби и немаш никаква представа що е демокрация. Малоумен рецидивист, като тези на стадиона в Скопие.

    Излизай с аргументи не с обиди към тези които мислят различно. Но това не е ниво за двубитови същества като тебе. И "Дневник" е отговорен, че не чисти обидните, изпълнените със злоба постинги. Това не е пътя към Европа дневникари, това е пътя към Сибир, Анадола и Тимбукту.

  99. 99 Профил на hke03554230
    hke03554230
    Рейтинг: 51 Неутрално

    "Евроатлантическата" фракция на БКП, ГЕРБ направо ме изненада. Въх мари майкооо...

    Как спите бе, лицемери?

  100. 100 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 9519 Весело

    А как им се искаше на някои да ги признаят...една мантра по малко...аре...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK