Христо Иванов: Упражнението на Борисов е подготовка за следваща предизборна кампания

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (184)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Ице, знаеш ли къде е входът на хотел Радисън?
    От коя страна на Коня е?

  2. 2 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3369 Неутрално

    ===Дългосрочният интерес на България е ГЕРБ вън от властта. Под всякаква форма. Защото усъвършенстваха до прецизност феодалния модел. Моделът на усвояване на еврофондове. На кражби на фирми. Това ноу хау не ни трябва.
    Иначе могат да бъдат полезни дори и ако новият парламент трае до Нова година. Могат да подкрепят избора на читави съдии от парламентарната квота във Висшия съдебен съвет (нужно е две трети мнозинство). Да подкрепят приключването на мандата на Комисията за защита на конкуренцията и нови, смислени нейни членове. За да натиснат наистина монопола в търговията с горива. Промени в съдебния закон за отговорност на главния прокурор. Отпадане на разрешителния режим за фотоволтаици до 10 киловата върху покривите на къщи и блокове (точно ГЕРБ попречиха това да се случи още преди 2 месеца). Всичко това може да изпълни със съдържание новото Народно събрание, независимо колко живот има то. Но да вярваш на приказките за лека нощ на Борисов е безпаметност.===

    Владислав Панев


    ГЕРБ КОГА
    е разберат, че не са част от решението, а проблем ?



    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  3. 3 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Неутрално

    отново еквилибристики ....

  4. 4 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 2225 Любопитно

    Избори, избори. То ББ пак ще си е първа сила и ще си вземе своите 25% напролет, ама вие да не се стопите като пролетен сняг дотогава.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  5. 5 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5979 Неутрално

    Всяко действие на който и да е политик, навсякъде по цивилизования свят, е подготовка за следваща кампания. Всички политици мислят за следващите избори и това е философията на представителната демокрация.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  6. 6 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3369 Неутрално

    Фалшивите призиви към ПП и ДБ да бъдат отговорни, не са нищо друго, освен опит на самите ГЕРБ да избягат от отговорност за свършеното досега .

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  7. 7 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Весело

    Впрочем, според нас, за да можем да говорим за каквото и да било работещо решение, във формулата трябва да присъства "Продължаваме промяната", добавя съпредседателят на "Демократична България
    *********************
    Изглежда ДБ иска да е в ролята на паленцето на левите популисти.

    Чудесно... ДБ отказват да дадат оръжие за Украйна и отиваме на избори.

  8. 8 Профил на bobinews
    bobinews
    Рейтинг: 354 Неутрално

    Поредните глупости на тоя индивид на тема "съдебна реформа" и обичайните опорки за корупция и задкулисие..
    Това ли е най-важното в момента, бе? Цени, инфлация, война - не го вълнуват явно слугинчето на бобокофф.. Ами да ходим на избори пак, тогава бат Бойко може и 50% да стигне..

  9. 9 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3369 Любопитно

    Ице, знаеш ли къде е входът на хотел Радисън?От коя страна на Коня е?
    —цитат от коментар 1 на Toshko Afrikanski


    ДБ е с повече депутати от предишния парламент

    Нещо неясно , машните ли са виновни ?

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  10. 10 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    Ице, стига философства, след 10 изборни провала е време да си поемеш политическата отговорност.

    Направи с(н)и услуга, тръгни си!

  11. 11 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2046 Неутрално

    Следваща кампания ли ?
    И пак с вас ли ?
    Първо трябва да се пуснат водите на реката за да изчисти Авгиевите обори и чак после да се почне на чисто и с други хора.
    От къде ще ги вземем ли ?
    Ами няма от къде.
    Това е положението.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  12. 12 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3130 Неутрално

    Политиката не е футбол и агиткаджийското мислене най-много да ни докара митофан-експертно правителство начело със Стефанаки. Радев ще даде мандат.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  13. 13 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 860 Весело

    Момент, да обсъдим един "културен" проект на задната седалка на жипката.....после ще вземем отношение.

    Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
  14. 14 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Неутрално

    Вчера ВСУ намери в освободените територии, кашон с извадени златни зъби.
    Това е ситуацията в момента и дневния ред.
    ДБ не иска да се даде оръжие на украйна и ще си понесе последствията.

  15. 15 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1231 Неутрално

    До коментар [#4] от "georgievb":

    Нека да видим. Ако се стопят ДБ и ПП, няма ли да е добре за България? Нали са леви, комунисти, некадърници, лъжци и т.н.?

  16. 16 Профил на negodnik
    negodnik
    Рейтинг: 185 Неутрално

    След изказването на Никола Янков, ето, че и другия съдружник в Експат Капитал се изказа. Бившите кадри на НДСВ и СДС са впрегнати да ни кандърдисват как без ГЕРБ и ДПС България няма бъдеше. Отново плашат с криза. Съдебната реформа не е важна, от нас се иска да забравим и да не обръщаме внимание на кочината, в която ГЕРБ и ДПС превърнаха страната последните 12год.

    Не съм съгласен. 1-во и най-важно условие за формиране на проевропейска широка коалиция е реформа на съд и прокуратура, отчетен и независим главен прокурор.

    1.Николай Василев
    https://www.investor.bg/a/540-danatsi-i-byudzhet/361297-nikolay-vasilev-po-byudzheta-shte-poznaem-sledvashtoto-pravitelstvo

    2.Деян Кюранов 
    https://m.dnevnik.bg/intervju/2022/10/05/4399183_deian_kjuranov_borisov_pravi_riazuk_politicheski_zavoi

    3.Никола Янков, съдружник на Николай Василев в Експат Капитал
    https://m.dnevnik.bg/izbori-2022/2022/10/05/4399278_nikola_iankov_ekspat_kapital_rezultatite_ot_izborite_v

    4. Бойко Борисов
    https://m.dnevnik.bg/izbori-2022/2022/10/04/4398747_nikakvi_pretencii_niamame_borisov_poiska_razgovori_s

  17. 17 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 2225 Неутрално

    Трябва да се направи сверка с хартиените разписки от машините в случайно избрани СИК и да се види дали съвпадат. Това пак го забравиха. Трябва да се направи проверка за манипулации на машинния вот. Ако не го направят пак ще мирише както миналия път цялата работа.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  18. 18 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3369 Любопитно

    Поредните глупости на тоя индивид на тема "съдебна реформа" и обичайните опорки за корупция и задкулисие..Това ли е най-важното в момента, бе? Цени, инфлация, война - не го вълнуват явно слугинчето на бобокофф.. Ами да ходим на избори пак, тогава бат Бойко може и 50% да стигне..
    —цитат от коментар 8 на bobinews


    Интересувахте ли се от цени, инфлация ,война ,когато правихте вота на недоверие ?

    Как в един момент свалихте правителството с дадени партии, обаче не желаете да управлявате с тях ?

    Искате да управлявате с партиите, на които гласувахте вот на недоверие ???

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  19. 19 Профил на Българин Бг
    Българин Бг
    Рейтинг: 470 Неутрално

    "Впрочем, според нас, за да можем да говорим за каквото и да било работещо решение, във формулата трябва да присъства "Продължаваме промяната", добавя съпредседателят на "Демократична България"

    Вие самостоятелна политическа сила ли сте или придатък на ПП?

  20. 20 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    До коментар [#3] от "The Crusader":

    +++++++++++++++

  21. 21 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 936 Неутрално

    При положение, че за ГЕРБ са гласували над 600000 души, е абсурдно (да не кажа малоумно) да се иска да стоят вън от властта. Кой трябва да управлява - ония, дето едва-едва, с триста зора, са постигнали пет-шест процента резултат? Това не е логиката на нито една демократична държава.

    Сърдете е, ако искате, ама това са фактите. Разбирам да се бяха сринали до последна сила, тогава щеше да е напълно логично и очаквано да бъдат държани извън властта. Ама те са първа... и то след вот на "безгрешните" машини, които умнокрасивите жълтопаветници толкова много боготворят.

    Претенциите на партиите трябва малко от малко да се съобразяват с реалността. А реалността е 634649 гласа за "лошите" гербери. Това число няма да изчезне току-така.

  22. 22 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1586 Неутрално

    Какво е направил пак Коцето Копейкин-май пак се е изхвърлил да не казвам като какво.Паричките ли му спряха,хапченцата ли не си взима.Горкото момче.Ама като за неговия електорат става-първосигналните обичат цирковете.

  23. 23 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 665 Весело

    Борисич не го интересува какви политики ще се правят, щял бил да направи каквото искали хората :) За какво ни е тогава той, защо не сложим там една секретарка, която да прави каквото й наредят "хората" без да мисли? Това ли е управленец, който ще развива и модернизира страната? Това ли са му идеите - да прави каквото се харесвало на хората?

    Той ще направи каквото и ще да е, само да е на власт. Друго не го интересува. Това е народнякът-популист. Чакайте вие от такъв да ви осигури просперитет :)

  24. 24 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    Има 2 вида политици:

    1. Тези дето говорят директно и обикновено казват нещо и после го правят.
    2. Такива дето говорят със заобиколки, недомлъвки и не може да ги разбереш какво искат да кажат.

    Баце си каза ясно какво ще прави. Сега другите са на ход.

  25. 25 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4794 Неутрално

    Бойко да си носи кръста на управлението.
    И друг път да внимава какво говори и какво си пожелава.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  26. 26 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    Мдам. Никой няма желание да прави правителство и да оправя държава. Колко благо е да си бъркат по отвърстията и папото пак да тече обилно ,но без никакви отговорности.
    Акъл за следващите избори....гъбар.

    п.с. Накрая ИТН криви за всичко. Да,ама,не.

  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4794 Неутрално

    До коментар [#14] от "The Crusader":

    Тъпо другарю милиционер.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на Vorknkx
    Vorknkx
    Рейтинг: 936 Неутрално

    Какво е направил пак Коцето Копейкин
    —цитат от коментар 22 на dolna4erti4ka


    Имитира учителя си... онзи с бялата коса ;)

  29. 29 Профил на peterstefanov
    peterstefanov
    Рейтинг: 51 Неутрално

    Значи поне още 3-4 месеца управление на Рублев и гълъбарника.

  30. 30 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1877 Неутрално

    Герб, Дпс и Бсп имат 122 депутати. Достатъчно да върнат хартиените бюлетини.
    Само казвам на Хр. Иванов и компания да си кажат козовете, щото аз не им ги виждам.

  31. 31 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Боже, аман. Няма по-прости политици от българските. Аз гласувах за ДБ и аз мога да им наредя незабавно да се коалират с ГЕРБ, Кирчо и Кокорчо и заедно да изкарат кораба България в блатото, в което е влязла през последните 2 години. Иначе след 10 години тази територия ще е намаляла с още 1 млн души. Само баби и роми ще останат да живеят тук.

  32. 32 Профил на uah461142272
    uah461142272
    Рейтинг: 37 Неутрално

    .







    руската партия БСП управлява заедно с американската ДБ
    Така е в цяла европа от как СССР и САЩ си поделиха континента и го заробиха !


    руската партия БСП управлява заедно с американската ДБ
    Така е в цяла европа от как СССР и САЩ си поделиха континента и го заробиха !



    руската партия БСП управлява заедно с американската ДБ
    Така е в цяла европа от как СССР и САЩ си поделиха континента и го заробиха !








    .

  33. 33 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 953 Неутрално

    Др. Иванов, направете съдебна реформа с 20 депутата!

  34. 34 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 878 Неутрално

    Бойко Борисов не бива да изневерява на себе си! Ние гласуваме за ГЕРБ като цяло, но най-вече за нейния лидер ББ. ГЕРБ без ББ е нищо! ББ не трябва да се показва в светлина, в която не сме Го виждали: слаб, нерешителен, страхлив, неуверен, несигурен. Ако българите някога избраха Плевнелиев за президент, то беше заради ББ и ГЕРБ. Плевнелиев никога не бил достатъчно харесван от българите за да го изберат повторно за президент! Макар да са били в партията на НДСВ, ББ и Соломон Паси, СП никога не е бил привлекателен за българите дотам, че да застане начело на партия, нито да биде избран като личност, да гласуват единствено за него, когото и да представлява. Ако Ахмед Доган застане начело на държавата бих гласувал за него, защото е умен, философ, балансиран, български патриот! Бойко Борисов трябва да навири нос- като истински лидер- победител, да се обедини заедно с ДПС- то и всичко ще тръгне добре за България!

  35. 35 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1956 Весело

    Разбира се, че е така!
    На иванов май започва да му просветва под шапката...

  36. 36 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#8] от "bobinews":

    Ами ! 50 ! - 80 !!

  37. 37 Профил на rabazanella
    rabazanella
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Подготовка е я! Дори и тиква като него е наясно, че няма шанс в тази конфигурация.

  38. 38 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1722 Неутрално

    Герболяци, защо обвинявате само ДБ? Никоя партия не иска да се занимава с вас бе, какво се правите на разсеяни. Само ДПС, вашия естествен партньор.

    Връщайте мандата и по леглата. Е някои си имат вила в Барселона, за която цяла Испания знае, освен Гешев е радост. :)

  39. 39 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3549 Неутрално

    Герберите продължавате да се държите изключително неуважително. ДПС и Възраждане ви чакат за коалицията!

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  40. 40 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    "Пред медията Иванов заявява, че в изказванията на Бойко Борисов не "чухме нищо конкретно" за необходимите политики за промяна на корупционния модел в България, реформирането на прокуратурата, Висшия съдебен съвет (ВСС), държавните регулатори и служби. Това е един от приоритетите на "Демократична България", за който се твърди, че е с еднаква важност с позицията срещу агресията на Русия в Украйна и финансови политики за стимулиране на растежа на инвестициите."

    Ристееее,Ристе 😂😂😂...
    Какви конкретни мерки????
    Това се говори при преговорите, защото Борисов ясно заяви, че ще се съобразят и с предложенията на другите!!!
    А пък и ГЕРБ имат програма,ако толкова искаш да разбереш конкретните им мерки,ами прочети я!
    Преди вота направиха и официално представяне на програмата си,и ясно и точно обясниха всичко!
    А какви са вашите конкретни мерки?????
    Щото единственото което аз чувам е, Гешев да се маха 😂😂😂 . Това ли е конкретна мярка????

  41. 41 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3130 Неутрално

    Политиката не е да ти е готино. Повече прилича на борбътъ. Пнякога си в партер, понякога те тушират, и си има правила за всичко. И не мога да не се съглася с Кюранов, че в момента само банкянският играе по правилата.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  42. 42 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    25% на Герб дават повод на самохвалкото Боку само да плюе и да се надува. Но не и да управлява. Неговото "управление" беше ясно - Шишковците да са добре.

  43. 43 Профил на Darulio
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Господин Иванов и ПП да се готвянт за изненада в задният двор. По три линии:
    1. На електоратът му писна от избори и нищоправене след тях.
    2. Вероятно да се въведат наново хартиени бюлетини.
    3. Действията на ПП и ДБ водят до резултат управление на проруски проксита от пРезидентството. Това няма начин да не отврати проатлантически мислещите избиратели от тези две партии.
    Не мога да ги разбера лидерите на тези партии. Глупави ли са или играят в полза на човекът на Путин в България, чиято цел е да дискредитира партиите и да въведе пРезидентско управление.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  45. 45 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1722 Неутрално



    Баце си каза ясно какво ще прави. Сега другите са на ход.
    —цитат от коментар 24 на realguru


    Те другите си казаха още преди баце какво ще правят.

    Само Карабаръ и Шиши са готови...:)

  46. 46 Профил на panaiotov12
    panaiotov12
    Рейтинг: 30 Неутрално

    Уж всички са много против Радев и правителството му, ама нямат проблем, то да управлява още месеци.

  47. 47 Профил на raytcho
    raytcho
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#7] от "The Crusader":
    Да се гласува в НС за даване военна помощ за Украйна - като решение на НС. За това правителство не е необходимо. Да се гласува решение на НС за подкрепа на Украйна да влезе в НАТО. За такова решение също не е необходимо правителство. Народното събрание трябва да си работи по задачите , а не да чака съставянето на правителство - България е парламентарна република.
    Колега, стига си писал тези глупости под всяка статия. Няма я Меркел, Орбан е наказан в ъгъла - няма кой във външнополитически план да се върже на такива приказки...

  48. 48 Профил на Darulio
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 978 Весело

    До коментар [#40] от "galina georgieva":

    Дали Боко е чел тая „програма“, дето я пробутваш? А ти? Ама честно?

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  50. 50 Профил на nikolaburzanov
    nikolaburzanov
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Интересно при следващи избори и различна конфигурация, дали ще сте толкова претенциозни към БСП?

  51. 51 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1231 Неутрално

    Президентът, чрез действията си и на служебния кабинет, вече е част от коалицията ДПС/Герб/Гешев, да не забравяме това!

  52. 52 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    Пореден силен текст на Аламанов.
    Да видя дали съм разбрал правилно…

    Победителят,

    Алфа мъжкарят,

    Алфата на всички алфи,

    Най-подготвеният политик (по негови думи),

    Най-успешният премиер (пак по негови думи),

    Бащата на народа,

    Строителят на нацията,

    Човекът, сам построил Потока,

    Човекът, сам построил тия хиляди километри магистрали,

    Човекът, олицетворение на мемето „Ей с тия две ръце, човек“,

    Асфалтиращият даже Млечния път,

    Спасителят, спуснат от небето,

    Полубогът, който може всичко,

    Човекът, пред който даже и Чък Норис изглежда некадърен,

    Властелинът на чекмеджетата,

    Мастърът на раздавалките,

    Управникът по телефона,

    Набивачът с 200,

    Борецът срещу хаоса,

    Спиращият ентропията,

    Истеричният опозиционер,

    Менискусът на политиката,

    Човекът, без който Вселената щяла да спре,

    Подаряващият кученца,

    Конграчулейшънът на Европа,

    Човекът, който ни открадна 12 години от живота и ни завря в корупция и застой…

    Та този човек сега го е страх да отиде да разговаря с потенциални партньори и се крие зад гърба на Пухльо? Така ли?

    Страх го е да даде нормално интервю и страхливо изпраща верните си лейтенантчета по всички телевизии, за да мажат лъжите му? Така ли?

    Ама сериозно ли има хора, които може да повярват на цялата тази сценка? Даже първокурсниците от НАТФИЗ правят по-убедителни представления.

    Явно жаждата за власт няма граници. На всичко е готов… Едно и също. Година след година. Само и само да е на власт.

    Да се скрие зад Пухльо, за да не поеме отговорност за откраднатите милиони, откраднатите години, откраднатите надежди, е толкова жалко…

    Само мило и конструктивно ще припомня, че Преходът се обърка в момента, в който на Кръглата маса през 1990 г. ни излъгаха да затворим страницата, да гледаме напред, да не накажем виновните и да ни управляват заедно старите и новите. Тогава се обърка всичко.

    Ако нямаме мъдрост да се учим от чуждите грешки, поне да имаме силата да се учим от собствените си. Позор за всички, които приемат колаборацията и изперат мръсотията от последните 12 години.

    *Mediapool препечатва коментара на Любомир Аламанов от неговата фейсбук страница без редакторска намеса.

    https://www.mediapool.bg/dali-sam-razbral-pravilno-news340499.html

  53. 53 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    До коментар [#22] от "dolna4erti4ka":

    600000 души безпринципни, намазващи поне мъничко от корупцията на ГЕРБ, и затова гласуващи за Бойко - не не става с вас

  54. 54 Профил на Габриел Колев
    Габриел Колев
    Рейтинг: 170 Неутрално

    ГЕРБ КОГА е разберат, че не са част от решението, а проблем ?
    —цитат от коментар 2 на nessarox


    А вие кога ще разберете, че в една демокрация, няма как НАЙ-ГОЛЯМАТА партия да е проблем, защото тя е НАЙ-ГОЛЯМА именно защото я подкрепят НАЙ-МНОГО ИЗБИРАТЕЛИ. Тоест - мнозинството от българите. Ерго - за тях тя не е НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ, "проблем" е за малцинството. А както знаете, при ДЕМОКРАЦИЯТА - МНОЗИНСТВОТО определя политиката. Щом вие искате малцинството да я определя, значи искате връщането на комунизЪма, при който Политбюро на ЦК на БКП определяше какво и как ще се случва в страната, независимо от желанията на мнозинството. Ерго - вие сте комунисти и е редно да се присъедините официално към БСП и Възраждане!

  55. 55 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    Фалшивите призиви към ПП и ДБ да бъдат отговорни, не са нищо друго, освен опит на самите ГЕРБ да избягат от отговорност за свършеното досега .
    —цитат от коментар 6 на nessarox


    Точно така, напълно съм съгласен.
    Но не може да не прави впечатление, че освен Буци персонално, в тази посока "стрелят" и повечето т.н. национални медии, които предварително вменяват вина на ПП и ДБ, че не си стиснат ръцете с хората, които до вчера ги бламираха и обвиняваха във всичките смъртни грехове. И всичко това, защото и на децата е ясно, че няма как България да обърне хода на цените на енергийните ресурси, на инфлацията или на войната в Украйна, все неща, които Буци щедро общещаваше.
    А сега да намали цената на горивото с лев-два или цените на електроенергията за бизнеса, та да му свалим шапка.
    Да си делят откраднатото с дървения философ от диванчето и да му видим мощния управленски опит.

  56. 56 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    До коментар [#31] от "Компетентен":

    Не познавам нито един избирател на ДБ, който дори би си помислил, че иска да влезе в коалиция с герб.

  57. 57 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#44] от "kvasimodo":

    Ако ДБ тръгнат към съюз с Борисов губят гласа ми, и много други гласове също.
    Не виждам разкаяние и признаване на грешките от страна на ГЕРБ.

  58. 58 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1956 Любопитно

    До коментар [#2] от "nessarox":

    Не Ви ли направи впечатление, че Българските избиратели казаха нещо друго на 2.10.???

  59. 59 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1527 Неутрално

    Има 2 вида политици:1. Тези дето говорят директно и обикновено казват нещо и после го правят.2. Такива дето говорят със заобиколки, недомлъвки и не може да ги разбереш какво искат да кажат.Баце си каза ясно какво ще прави. Сега другите са на ход.
    —цитат от коментар 24 на realguru


    има и трети вид - такива, дето като се докопат до властта и крадат със задниците си, примерно ОПГ ГЕП.

  60. 60 Профил на Darulio
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    До коментар [#54] от "Габриел Колев":

    Защо така ПП беше проблем преди това? Беше най - голямата партия. Стягайте се гербиджа и си правете правителство. Стига сте ревали!

  62. 62 Профил на Габриел Колев
    Габриел Колев
    Рейтинг: 170 Неутрално

    Фалшивите призиви към ПП и ДБ да бъдат отговорни, не са нищо друго, освен опит на самите ГЕРБ да избягат от отговорност за свършеното досега .
    —цитат от коментар 6 на nessarox


    Срещу свършеното от ГЕРБ до сега няма никакви възражения - има такива към свършеното от "промяната", но най-вече към несвършеното, което си е почти всичко. Достатъчно е да видим в какво състояние са пътищята след 2 години служебни и "променящи" правителства, за да сме наясно, че такава "промяна" не ни трябва - нито след тези, нито след следващите избори, ако се стигне до такива!

  63. 63 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1956 Любопитно

    До коментар [#11] от "Мариана Кълвачева":

    Първо трябва да се разкарат
    ПЕТОКОЛОННИТЕ
    РУБЛОИДНИ
    РУБЛАДЖИСКИ
    РУБЛАДЖИИ
    МюЛюЦИОНЕРИ
    от Отечеството!!!

  64. 64 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#38] от "standup.straight":

    "Герболяци, защо обвинявате само ДБ? Никоя партия не иска да се занимава с вас бе, какво се правите на разсеяни. Само ДПС, вашия естествен партньор."

    Ами защото само ДеБъ говорят категорични, че са "уж" евроатлантици и нсй - големите демократи! Че "уж " мнооого искаха да дадат оръжие на Украйна,и да депутинизираме България,ама все другите им пречеха......
    А сега като имат тая възможност,пак искат да са с тези, които "уж" им пречеха 😂😂😂
    И това е много хитър ход на Борисов! Мислите че Борисов иска да управлява с ПП ???? Не! Просто по този начин ще покаже колко големи "демократи и евроатлантици" са такива като Ристю примерно, дето все някой му пречи да изпълни обещанията си! То бяха ГЕРБ, после ИТН, после БСП и ПП, Гешев......
    Ами айде де, Борисов дори им каза, че ще се съобрази с тяхната съдебна реформа, ама истинска реформа,а не да махнем вашия,за да сложим нашия!

  65. 65 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#54] от "Габриел Колев":

    Вие защо не подкрепяхте ПП и ДБ в предишния парламенто? Напротив, внесохте вот на недоверие. По твоята логика. Ако не ви е ясно, че ГЕРБ, с миналото си, са проблем, жалко!

  66. 66 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1015 Весело

    Момент, да обсъдим един "културен" проект на задната седалка на жипката.....после ще вземем отношение.
    —цитат от коментар 13 на proventuss



    Много важен и много таен културен....

  67. 67 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1956 Весело

    До коментар [#25] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Вие си носете петолъчката
    и мЮлЮционерската шапка и
    вземайте влака за Пиздец!!!

  68. 68 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 978 Весело

    До коментар [#63] от "selqnin":

    Подкрепям? Боко вие ли ще го разкарате или пак нас чакате?

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  69. 69 Профил на Габриел Колев
    Габриел Колев
    Рейтинг: 170 Любопитно

    Не виждам разкаяние и признаване на грешките от страна на ГЕРБ.
    —цитат от коментар 57 на Vesselin Velkov


    Кои "грешки"? А за вашите ГРЕШКИ, с много големи букви, които доведоха до масово обедняване, рязък спад на покупателната способност, рекордни цени, небивала от виденово време инфлация, брутално разрушаване на институционалния ред, хаос и разруха в цялата държава - за това къде са ВАШИТЕ извинения?

  70. 70 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    не разбирам откъде идва тая талибанизация на дб, но техна си работа. щом ги е шубе да излязат от фустата на корнелия...

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  71. 71 Профил на mnogosamkrasiva
    mnogosamkrasiva
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Аз не знам Христо Иванов докога ще се напъва и ще се прави на политик, като всичко го видяха колко го бива. Великата демократична партия няма и 10 процента гласове.

    Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи торта
  72. 72 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 336 Неутрално

    До коментар [#44] от "kvasimodo":Ако ДБ тръгнат към съюз с Борисов губят гласа ми, и много други гласове също. Не виждам разкаяние и признаване на грешките от страна на ГЕРБ.
    —цитат от коментар 57 на Vesselin Velkov


    Разкаяние ?! Това да не ви е изповедалня ?
    Детската градина .....
    Ние не искаме разкаяние от ПП и ДБ за престъпното им управление. Има си прокуратура за това.

  73. 73 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#69] от "Габриел Колев":

    Ами тогава какво се сърдите? Правете си правителство ГАЗПРОМ и не ни занимавайте повече с някакви контактни групи и прочие глупости.

  74. 74 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    До коментар [#71] от "mnogosamkrasiva":

    Оставете го, не се занимавайте с него въобще. Правете правитрлство, че чакаме да върнете цените на горива, ток и храни.

  75. 75 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1722 Неутрално

    До коментар [#64] от "galina georgieva":

    Даването на оръжие за Украйна може да се реши в парламента, няма нужда от съставяне на правителство. Като е толкова ербап тиквата, като се направи новия парламент, да излезе с едно такова решение и да го гласуват всички партии.

    А, забравих че тиквун не стъпва в парламента, досущ като ментора му Доган.

  76. 76 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 978 Весело

    До коментар [#69] от "Габриел Колев":

    Ами тогава защо виеш пред нашата врата, където очевидно си презиран и не си желан?
    Правете си правителство с Израждане и ДПС, те най ви подхождат.

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  77. 77 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    Боже, аман. Няма по-прости политици от българските. Аз гласувах за ДБ и аз мога да им наредя незабавно да се коалират с ГЕРБ, Кирчо и Кокорчо и заедно да изкарат кораба България в блатото, в което е влязла през последните 2 години. Иначе след 10 години тази територия ще е намаляла с още 1 млн души. Само баби и роми ще останат да живеят тук.
    —цитат от коментар 31 на Компетентен


    Не съм съгласен защото:
    1. Има по-прости политици ( ако ме питате и избиратели) на много места, но е очевидно за Русия.
    2. Вие може да наредите "незабавно" каквото ви дойде на ума, но за да се чуват и изпълняват тези нареждания, не е достаъчно да гласуваш, а се налага да си направиш партия, за която да гласуват хората и тогава незававно или по-полека да правиш разните неща.
    А кроткия и смирен Буци, да беше показал такъв нрав преди вота на недоверие, а не сега, когато видя дебелия и се чуди накъде да се завърти, само и само да намери изкупителни жертви за собствената си безпомощност.

  78. 78 Профил на Един Българин
    Един Българин
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Христо, проучването на общественото мнение и твоите гласоподаватели мина. Подкрепиш ли евроаталнтическо, национално-спасително или каквото и да е правителство на толупа чрез преки гласове, въздържание или неприсъствие в НС си аут с твоите 7-8% на последните няколко дпотивания. Това го кажи на твоите началници че реално губейки ДБ или ПП или и двете тук ще стане част от руската зона на влияние, а те вероятно не искат това.

    Един Българин
  79. 79 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    До коментар [#61] от "gogo2011":Защо така ПП беше проблем преди това? Беше най - голямата партия.

    Ами?! Верно? Не бяха ли три партии плюс Петков и Василев? Без програма. Я си припомни.
    И не се ли регистрираха като партия преди два месеца? И веднага загубиха изборите, още на първото си партийно явяване. Което между впрочем пак е коалиционно с бай Насти...

  80. 80 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    Христо Иванов усеща, че го отнасят с....200.... Ако приеме участие в правителството - ще бъде в сянката на ГЕРБ, ако откаже - на следващите избори е в сянката на коня.... щото ще трябва да обяснява защо е оставил служебното правителство на власт...
    Приказките за върховенството на закона са за пред избрана публика - 5-6000 души .....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  81. 81 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    "Впрочем, според нас, за да можем да говорим за каквото и да било работещо решение, във формулата трябва да присъства "Продължаваме промяната", добавя съпредседателят на "Демократична България".

    ППтата не спряха да се подиграват с ДеБъ, ама явно Ристю е м@зохист и му харесва! Още докато бяха в коалиция,никой не се съобразяваше с тях! Не се прие нито едно тяхно предложение! Ставаше това, което наредят Кирил и Курнела! След това ППтата си играха с тях на "тука има, тука нема", докато решат дали искат да се явят заедно на изборите! Кирил и Асен не се съгласиха, защото целта им беше,да привлекат избирателите на ДеБъ,и да занулят напълно тази коалиция,и успяха, ама не напълно! Затова и сега, вече след изборите,не спират да се подиграват на ДеБъ,да обясняват, че при едни евентуални следващи избори, пак не искат Ристю, че е някой сфери политиките им са напълно различни.........
    Ама ей на, Ристю като се е затръшкал, Кирил та Кирил.....
    Еми,да си бере гайлето тогава! Сам де закопава!

  82. 82 Профил на parallelepiped
    parallelepiped
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Политиката, освен всичко друго, е и изкуство чрез разумни компромиси да постигнеш целите си. Да не се окаже, че след още едни избори гербаджиите ще имат още едни 5-10%, а ние по-малко... Тогава, какво...?

  83. 83 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1015 Весело

    До коментар [#75] от "standup.straight":А, забравих че тиквун не стъпва в парламента, досущ като ментора му Доган.

    Затова пък минилидерът от село Батин стъпва в парламента от 2005-та насам неотклонно и това очевидно има огромно значение за държавата и нацията.

  84. 84 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1399 Неутрално

    До коментар [#73] от "Vesselin Velkov":

    "Ами тогава какво се сърдите?"

    С кой се сърди??? Не съм чула някой да казва "Сърдя се....."

  85. 85 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1937 Неутрално

    Има решение на кризата: Буци се оттегля при магнолиите, дундурка си внучетата, забравя за политиката /без постановки/, разказва си всичко пред следователите. Безкрайно просто е - има да си плаща сметката от последните 15 години.
    Но ние - една част от избирателите - сме пратили такива депутати в парламента, които да искат отговорност от измамника, а не да го реабилитират. Никой депутат на ДБ и ПП няма право да подменя този вот.

  86. 86 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    До коментар [#64] от "galina georgieva":

    Нали те питах теб и жълтата Галя с кого ще се коалира герп след изборите и как ще обяснява на избирателите си, че управлява с ДПС и Възраждане?
    (А ако няма да управлява защо предизвиква избори?!)
    Какво се оказва сега?! Почнахте от първия ден с мутренското-
    "Аве ей, опичайте си акъла ей, нали сте евроатлантици, като сте евроатлантици ше правиме сега коалиция иначе се чупи държавата, ей на, война, Путин агресор!!!"
    Не забелязвате ли, че в момента сте като ИТН просто с други тамагочита? (Плевленлиев и Паси)

  87. 87 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    До коментар [#74] от "gogo2011":

    Имах един познат, който много харесваше една група и по цял ден въртеше плочата й. Накрая му се счупи игличката на грамофона, а с плочата не ща и да разказвам какво стана...

  88. 88 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3369 Неутрално

    При положение, че за ГЕРБ са гласували над 600000 души, е абсурдно (да не кажа малоумно) да се иска да стоят вън от властта. Кой трябва да управлява - ония, дето едва-едва, с триста зора, са постигнали пет-шест процента резултат? Това не е логиката на нито една демократична държава.Сърдете е, ако искате, ама това са фактите. Разбирам да се бяха сринали до последна сила, тогава щеше да е напълно логично и очаквано да бъдат държани извън властта. Ама те са първа... и то след вот на "безгрешните" машини, които умнокрасивите жълтопаветници толкова много боготворят.Претенциите на партиите трябва малко от малко да се съобразяват с реалността. А реалността е 634649 гласа за "лошите" гербери. Това число няма да изчезне току-така.
    —цитат от коментар 21 на Vorknkx


    Никой не оспрова резултатите на ГЕРБ
    Имат депутати, да правят коалиции

    С които партии свалиха правителството, с тези да направят правителство

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  89. 89 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    До коментар [#78] от "Един Българин":

    Нищо не е минало. Борисов да управлява евроатлантически с ДПС- ЕВРОПЕЙСКИ либерали и Янев- натовски генерал.
    Като най-силната партия в коалицията ще гарантира неотклонение от пътя на България, а подкрепа при гласуване за Украйна, оръжие, НАТО итн няма да е никакъв проблем!
    Това е положението и то е ок, щом така са решили избирателите, точка!
    Всичко друго са кални номера.

  90. 90 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3369 Весело

    Политиката, освен всичко друго, е и изкуство чрез разумни компромиси да постигнеш целите си. Да не се окаже, че след още едни избори гербаджиите ще имат още едни 5-10%, а ние по-малко... Тогава, какво...?
    —цитат от коментар 82 на parallelepiped


    Илюзиите свършиха

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  91. 91 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4613 Неутрално

    Христо трябва да знае , че ако откаже преговори с ГЕРБ, поема вината затова , че отново предава властта на руския резидент Радев във времена, в които България се нуждае от ясно определено евроатлантическо правителство. На следващи извънредни парламентарни избори може и да не влезе в парламента.

  92. 92 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1303 Весело

    До коментар [#64] от "galina georgieva":Нали те питах теб и жълтата Галя с кого ще се коалира герп след изборите и как ще обяснява на избирателите си, че управлява с ДПС и Възраждане? (А ако няма да управлява защо предизвиква избори?!)Какво се оказва сега?! Почнахте от първия ден с мутренското- "Аве ей, опичайте си акъла ей, нали сте евроатлантици, като сте евроатлантици ше правиме сега коалиция иначе се чупи държавата, ей на, война, Путин агресор!!!"Не забелязвате ли, че в момента сте като ИТН просто с други тамагочита? (Плевленлиев и Паси)
    —цитат от коментар 86 на linard


    Тъпата опорка - свалиха ни, пък сега искат да управляват с нас ... просто издиша. Преведете си я, примерно, така ...Свалиха ни от власт, за да не управляваме с БСП и да не трупаме пасиви...
    Сега сериозно - К и К заявиха във вечерта на изборите, че с ГЕРБ имат принципни разминавания - ГЕРБ не искали да трупат дефицити, а да има балансиран бюджет, т.е. поддържат дясна политика. ПП си държат на лявото - дефицити, покривани със заеми.... Там ги стяга джапанката...

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  93. 93 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    Всеки, който в Парламента не иска да разговаря, да води преговори и да сключва коалиционни споразумения го чака съдбата на ИТН и Слави Сифонов, ВМРО, Отровното трио и Мая Манолова - да бъдат изтрити от политическата сцена. Бойко Борисов ясно съзнава това и с това поведение тласка наперените горделивци към следващ изборен провал.
    Парламент идва от думичките разговарям, обсъждам. Ако това не е така не го преименуваме в Надувед, Гордовед или нещо подобно. Хората избрани за депутати отиват в Парламентда разговарят с другите депутати и да търсят решения на проблемите, а не да се надуват, горделивстват или опълчват на всички останали. Който иска да оцелее трябва да загърби междуселските разпри. И да се старае да бъде плодотворен депутат, а не да хвърля обвинения срещу други партии, лица и институции. И да не забравяме - победител е ГЕРБ (за съжаление), има 25% от гласовете и това е волята на суверена. Е, не ми харесва, но още по/лошо ме без Парламент и с Президентско управление.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  94. 94 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1993 Неутрално

    Има решение на кризата: Буци се оттегля при магнолиите, дундурка си внучетата, забравя за политиката /без постановки/, разказва си всичко пред следователите. Безкрайно просто е - има да си плаща сметката от последните 15 години. Но ние - една част от избирателите - сме пратили такива депутати в парламента, които да искат отговорност от измамника, а не да го реабилитират. Никой депутат на ДБ и ПП няма право да подменя този вот.
    —цитат от коментар 85 на inn


    Не е работа и в правомощията на Парламента да възбужда наказателно преследване на лица. Затова си има други институции и освен това трябват доказателства. Нали арестуваха Борисов, Горанов и Севда? Защо не им изтръгнаха признанията? Защо ги освободиха? Защото нямат годни доказателства, а само вопли в Интернет.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  95. 95 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7351 Неутрално

    Никакви разговори с ГЕРБ, докато Борисов е на свобода, а Гешев гл.прокурор.

  96. 96 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 882 Неутрално

    Има правило: крепостта се превзема от вътре. Напротив: ДБ, ПП трябва да влязат в консултациите, да отстояват правилните решения и да предложат за управлението читави хора! Така могат да контролират управлението! Толкова ли сте късогледи фанатици? Бъдете хитри и гъвкави! Видяхте как постъпи ИТН. Когато видяха, че не се спазва договореното, ритнаха стола. ДБ и ПП ще държат ключа. А освен това ще имат заслугата че спасяват България и правят контра на руския агент Радев

  97. 97 Профил на Габриел Колев
    Габриел Колев
    Рейтинг: 170 Неутрално

    ДБ е с повече депутати от предишния парламент
    —цитат от коментар 9 на nessarox



    Поне ще сме спокойни, че ламперията в пленарна зала няма да падне и този път - ще има повече хора от ДБ, за да я подпират. Общо взето, друга работа те не са свършили. Е, ако не броим опустошаването на депутатски кюфтета, където са безспорни отличници!

  98. 98 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#57] от "Vesselin Velkov":

    Заради това което правят вече губят 6 гласа от моята фамилия - аз, жената , синовете и снахите. Гласувахме за тях заради евроатлантичестката им ориентация. А те отново ни бутат към руските проксита в служебното правителство.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  99. 99 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1303 Весело

    Има решение на кризата: Буци се оттегля при магнолиите, дундурка си внучетата, забравя за политиката /без постановки/, разказва си всичко пред следователите. Безкрайно просто е - има да си плаща сметката от последните 15 години. Но ние - една част от избирателите - сме пратили такива депутати в парламента, които да искат отговорност от измамника, а не да го реабилитират. Никой депутат на ДБ и ПП няма право да подменя този вот.
    —цитат от коментар 85 на inn


    1. Едва ли 600 000+ пълнолетни граждани мислят като Вас.... ако мислеха като Вас, нямаше да гласуват за ГЕРБ.
    2. Инатът на ПППП и ДБ ще им изиграе лоша шега..... при липса на правителство и затъване в кризата, когато мнозинството от избирателите на ПППП и част от избирателите на ДБ осъзнаят, че са отънели, и ПППП и ДБ ще го отнесат с 300....
    Не схващате ли, че двете формации могат да оцелеят само заедно и то ако играят балансирано? Спихне ли се ПППП, ще се спихне и ДБ. Ще поднесете властта на ГЕРБ на тепсия...

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  100. 100 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4613 Неутрално

    Фалшивите призиви към ПП и ДБ да бъдат отговорни, не са нищо друго, освен опит на самите ГЕРБ да избягат от отговорност за свършеното досега .
    —цитат от коментар 6 на nessarox


    Ами ще са отговорни, защото ако откажат преговори с ГЕРБ, предават едноличната власт отново на руския резидент Радев.
    Като допуснаха да губят изборите , ще трябва да правят компромиси. А те изгубиха изборите , защото дадоха да се разбере , че коалицията им с БСП не е била компромис от тяхна страна и така отблъснаха десния избирател. Оказа се , че БСП е желан партньор за ПП. Значи гласуваш за ПП и получаваш БСП. Никой десен няма да гласува за тях при това положение. Даже на тези избори получиха много гласове, защото не всички десни са чули изявленията на Кирчо в последния предизборен ден , как де надявал с заедно с БСП отново да управлява. На следващите избори резултатите им ще бъдат още по-ниски, а ДБ може и да не влезе в парламента, ако сега откаже преговори с ГЕРБ. В същото време руската пропагандна машина ще работи за Възраждане и те ще увеличават електората си.
    Почвам да си задавам въпроса Кирчо и Христо толкова ли са глупави или съзнателно работят за Радев и за възхода на Възраждане?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK