Трайчо Трайков, понастоящем кмет на Район Средец, отговаря напълно на изискванията ти, да не говорим за опитът му в столичното и държавното управление. И е единственият, по скромното ми мнение, който става. Сегаааа, дали ще го одобрят като официална кандидатура на ДБ - не знам.
До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":Трайчо Трайков, понастоящем кмет на Район Средец, отговаря напълно на изискванията ти, да не говорим за опитът му в столичното и държавното управление. И е единственият, по скромното ми мнение, който става. Сегаааа, дали ще го одобрят като официална кандидатура на ДБ - не знам.
Ако Бонев се яви може и да стане работа. Ако не е той пак ще има провал за ДайБГ +Подмяната. Между другото само Бонев не е "десен". Все пак е завършил в Париж, там са само левичари🤣
Познавам го от 33 години, бяхме състуденти, категорично може да се справи, има и образование, и опит. Сега, дали ще има желание и дали ще го издигнат - не знам, ще видим. Но е избираема кандидатура, в пъти по-добра от варненския архитект на предния вот. Бонев също е вариант, но е много млад и няма особен управленски опит. Ще зависи от партиите прети всичко.
И с двамата има всъщност шанс да се случат нещата, но само ако имат адекватна единна подкрепа отзад. Аз предпочитам Трайчо, щото го познавам и според мен е по-подготвен за поста, но и Бонев може да спечели. Отново не разбирам какво означава Трайчовците, дано ти знаеш, ама надали.
Бонев може да привлече хора които не гласуват за дадена партия или такива които изобщо не гласуват. Трайчо ще вземе гласовете на точно определена партия/и. А ако и двамата се явят на избори Бонев пак ще го отвее
Тогава Борисов беше по-скоро позитивен герой, а и всеки в живота си е правил грешки, нали така. Винаги съм предпочитал един бит пред двама небити, но това си е мое мнение, не е необходимо да си съгласен с мен. Трайчо става, това е, но нямам информация дали въобще се обсъждат сериозно някакви кандидатури, вкл. неговатаа. Би трябвало, щото без подготовка ще има неприятни изненади, колкото и Герб да са се окъкали.
"...либерално-прогресивните партии..." ???? пожелавам късмет на ползващите такива определения
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Ами ще ти го кажа така.Трайчо и Димитров са такивами ти специалисти, че колкото по-далече се държат от това да вземат и налагат решения касаещи цели сектори в държавата, толкова по-добре ще е. Типичен пример е енергийната борса. Тя бе направена благодарение на тия ми специалисти. Димитров тръбеше как електроенергията при голямата конкуренция ще стане по-еФтина.Резултата го знаеш нали? Българските фирми почнаха да плащат цена на тока като конкурентите им от Западна Европа. Вместо да осигури конкурентно предимство с ниска цена на тока, те направиха обратното🤣. На българските фирми остана друго конкурентно предимство-много по-ниски заплати🤣. Благодарим ви Мартин, Трайчо.....
+ Евроатлантическите кметове на бъдещето , най-често профила им е - корпоративни мушмороци с цветове на дъгата, минали през соросова стипендия и не си говорят с мутри ако не са с бели якички и разбиращи от сметоизвозване! Libertarianism is just anarchy for rich people
Или си неинформиран, или си катастрофално тъп, да ме прощаваш. Трайчо винаги се е занимавал с бизнес и управление, Мартин Димитров е грамотен икономист, но винаги е бил теоретик и политик. Борсата за ток я въведе Герб преди 3-4 години, ако се не лъжа, по европейска директива, каква им е връзката с нея. Плувай.
До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":Трайчо Трайков, понастоящем кмет на Район Средец, отговаря напълно на изискванията ти, да не говорим за опитът му в столичното и държавното управление. И е единственият, по скромното ми мнение, който става. Сегаааа, дали ще го одобрят като официална кандидатура на ДБ - не знам.
До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":Трайчо Трайков, понастоящем кмет на Район Средец, отговаря напълно на изискванията ти, да не говорим за опитът му в столичното и държавното управление. И е единственият, по скромното ми мнение, който става. Сегаааа, дали ще го одобрят като официална кандидатура на ДБ - не знам.
До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":Трайчо Трайков, понастоящем кмет на Район Средец, отговаря напълно на изискванията ти, да не говорим за опитът му в столичното и държавното управление. И е единственият, по скромното ми мнение, който става. Сегаааа, дали ще го одобрят като официална кандидатура на ДБ - не знам.
Голямата питанка е, дали Борис Бонев ще се превърне за София в това, което беше Слави на национално ниво.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Кефи ме плакатчето на снимката - "София заслужава повече".
Всъщност София има много повече, отколкото заслужава - половината софийски кредити (метро, околовръстни, топлофикации и какво ли още не) ги плаща цялата държава...
За ГЕРБ - ами това е проблемът на лидерските партии, че не допускат покрай вожда да растат наистина силни други фигури. Не бих се изненадал, ако пак открадне някой недоволен и разпознаваем от друга партия.
За Бонев или Трайчо Трайков бих гласувал с удоволствие, като ми се струва, че Бонев е по-силна кандидатура - не е обвързан с конкретна партия, т.е. няма да е "наш" или "ваш", а софиянци все повече го приемат като чисто софийски феномен, не партиен апаратчик. Но ще бъде катастрофа, ако пак в последния момент спуснат някой неизвестен, дето няма какво да кажеш срещу него, но няма какво да кажеш и за него.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
Големият въпрос е дали ще има нов Игнатов. Но досега не са показали, че могат да се учат от грешките си. Игнатов впрочем какво прави? След като събра толкова много гласове и доверие, би трябвало да е направил много в СОС за гражданите. Не следя внимателно, нещо да ми напомните?
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
"Да отключи ефект на доминото": какъв ще е успешният кандидат за кмет на София
Шарлатанин най вероятно препоръчан подопашно
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
Като се замисля, лошото е, че победа на изборите в София ще изстреля всяка партия и на национално равнище. Затова партиите са заинтересовани в София са спечели не извън-партиен, а именно партиен кандидат, разпознаваем именно като член на партията.
Затова се боя, че ПП ще се борят със зъби и нокти общият кандидат да бъде техен партиец. Това, разбира се, ще намали шансовете на общата кандидатура, но какво толкова. Ако ДБ се съгласи общият кандидат да бъде партиец на ПП и той спечели, това, разбира се, ще бъде краят на ДБ. Ще отстъпят и жълтите павета. Да видим. Аз вече се чувствам повече сеирджия, отколкото ангажиран.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
айде почна пак търсенето на перфектния еднорог. то това е по-интересно от цялата кампания. освен бонев не се сещам за друг вариант. трайков много философства...
Йорданка Фандъкова е най-дълго управлявалият кмет на София от 1878 г. до сега. Това не е добре. Хубавото е, че вече няма да е кмет. БСП никога не са печелили изборите за кмет в София. Това е добре.
ДСБ - либерално-прогресивна партия? Така поне я лансират хората на Андрей Райчев /Първан Симеонов, по--точно/. Откога станаха либерално-прогресивни. БСП не бяха ли също либерално-прогерсивни. А ДСБ не беше ли дясна партия? Объркахме се. Вижте как изброяват качествата на успешен кмет - всичко друго, не и ПОЧТЕНОСТ.
По традиция, умнокрасавците ще подкрепят кандидата на БСП.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
"Да отключи ефект на доминото": какъв ще е успешният кандидат за кмет на София *** Как какъв - умен и красив.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Тоест, сигурно е, че вие ще купите повече гласове. Съгласен съм!
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
До коментар [#39] от "pag": "Кефи ме плакатчето на снимката - "София заслужава повече".
Защо да заслужава повече , след като софиянци избират три пъти учителката по руски да ги управлява? По време на нейното кметуване София заприлича на латиноамерикански град, а не на столица на европейска държава.
Когато се избира кмет, изборът Е и трябва да е мажоритарен. Не бива да се влияем от това, кой от коя партия е подкрепен, най-добре да не е от никоя. Работата на кмета партиец е, да овладее незабавно партийните каси Център за градска мобилност, Градски транспорт, Топлофикация и парите от тях да потекат в сметките на неговата партия. Там аз винаги съм гласувал за човека, а хора имаШЕ, но за съжаление партийците побеждават
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
Понеже се завъртяха тук имената на Бонев и Трайчо Трайков...хора, моля ви не Бонев. Разберете нищо не става от това момиче. Това е класически комсомолски секретар "Другари, дайте да дадем" нищо не му е ясно, дори да има добри намерения, не знае как да ги осъществи. Иванчева две ще е, даже и по-зле. Трайчо Трайков... много по-добре, има и необходимия акъл и необходимия опит - и стопански и политически. Въпреки това, като кмет на моя район...не съм особено доволен. Вярно че от щ районния кмет много не зависи но...не се случват нещата както трябва, прави се нещо, но резултата ...малко липсва
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Бонев ще е Румен Радев 2. Аз лично няма как да имам доверие на човек подарил мнозинството в общинския съвет на ГЕРБ. За 4 години това означава, че им е подарил пълния контрол на около 8 милиарда лева.
И така - ДСБ е либерално-прогресивна партия. Обаче ето какво пише създателят на ДСБ Иван Костов в "Политиката отвътре": "Моите аргументи за несъстоятелността на неолибералната идеология за прехода са следните: Само свобода не може да създаде гражданско общество, което да излъчи политическа система с демократични ценности. Без верни само на своите избиратели политически партии това не може да се постигне.... В препоръчваната ни слаба и зле функционираща държава с немощен контрол, рецидивираха бързо стари административни стереотипи, прахосничество и корупция. "Малката държава" бе предложена като очистително срещу етатизма на комунизма. При разрушаването на еднопартийната държава бяха изоставени много от изконните публични функции - заедно с мръсната вода бе изхвърлено бебето. Тук ще си позволя да бъда краен в подозренията си - продължава Костов. - По агресивността на неолибералите и либертарианците срещу държавата личи, че тяхната рецепта за прехода има общ корен с мечтата на Карл Маркс държавата изобщо да отмре. Така те , като "полезни идиоти" , помогнаха да се изгради не власт на гражданите, а и мафиотски капитализъм. Малката, слаба държава лесно бе пленена." Край на цитата, уважаеми читатели. Това написа човекът, създал ДСБ, която днес се афишира точно като неолиберална /либерално-прогресивна/. И после се чудят защо им останаха едни стотина хиляди да гласуват за тях. Другите гласове са на изконните ляво-либерали от "Да, България". И още нещо. Да не се забравя, че партийните кроежи около неолибералния кандидат са малко сметка без кръчмар. Гласуват гражданите на София.
Незнам дали ДСБ е либерално-прогресивна партия, не зная дори какво е либерално-прогресивна партия, подозирам че и ти не знаеш, НО зная, че ДСБ остава единствената партия, която не е олигархично-лидерска. И въпреки че са "един файтон хора", въпреки "смешните проценти" въпреки че беше почти напълно обезличена от Да България в коалицията ДБ, продължава да ви тормози и да се опитвате да я оплювате и маргинализирате. Това говори достатъчно.
Кефи ме плакатчето на снимката - "София заслужава повече".Всъщност София има много повече, отколкото заслужава - половината софийски кредити (метро, околовръстни, топлофикации и какво ли още не) ги плаща цялата държава...
Ами логично е, след като цяла България дойде в София. Ти какво искаш - да дойдеш да работиш тук, ама ако може да се правят улиците и инфраструктурата в твоето село? Не става тя така.
Другото нещо което е абсолютно сигурно - новият кмет няма да бъде путинист-комунист издигнат от най-престъпната партия в българската история бкп "бсп"!
Съгласен. Случаят "Игнатов" показа, че договорките между партийни апаратчици не могат да излъчат силен кандидат.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
Бонев ще е Румен Радев 2. Аз лично няма как да имам доверие на човек подарил мнозинството в общинския съвет на ГЕРБ. За 4 години това означава, че им е подарил пълния контрол на около 8 милиарда лева.
Мнозинството в СОС беше "подарено" от тези, които не са успели да излъчат силен кандидат или кандидати. Срамота е партии, претендиращи да са десни, да обвиняват някого, че бил прекалено успешен. Срамота е техни последователи да насочват критиката към успелия, а не да искат сметка от авторите на неуспеха. И накрая - да искаш да привлечеш независимо мислещи избиратели като им напомняш, че ги смяташ за своя собственост, дето някой може да ти я открадне, е такава чутовна глупост, че човек не знае да се смее ли, да плаче ли.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
Защо да е "оплюване" твърдението на хората на Андрей Райчев /Първан Симеонов, по-точно/, че бъдещата коалиция около Бонев е либерално-прогресивна /подразбира се и ДСБ/ Какво имат предвид под либерално-прогресивна? Иван Костов го обяснява /цитата в пост № 63/ Могат да се добавят още ред неща, граничещи с анархо-либерализма и намерили място в дейността на Борисов Бонев досега като общински съветник.
Другото нещо което е абсолютно сигурно - новият кмет няма да бъде путинист-комунист издигнат от най-престъпната партия в българската история бкп "бсп"!
Успешния изход на борбата срещу статуквото/ГЕРБ, ДПС, БСП, Български възход и пр./ минава през местните избори и преди всичко през битката за София. В София ПП и ДБ задължително трябва да се явят заедно и да издигнат общ кандидат за кмет със Спаси София. Кандидатът задължително трябва да е политик, а не експерт, с политическо, а не експертно говорене.
И кво му е на Лондон? Преди по-малко от месец бях за 6-7 дни. И кво? Да споделя ли? Излизам от София (може и в България) и хремата ми изчезва. Идвам си в София и се почва!
ЕмиУи с тротинетката или сгъзи София. И двете девойки стават нали таварищ? Либерало-маркузисто-неомарксисти с комунистически оттенък.
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
Що за глупост? Бонев получава 10% и вкарва 1 съветник. 42 хиляди гласа отиват на вятъра и не са представени. Точно подаряване на мнозинството на ГЕРБ си е.
Що за глупост? Бонев получава 10% и вкарва 1 съветник. 42 хиляди гласа отиват на вятъра и не са представени. Точно подаряване на мнозинството на ГЕРБ си е.[/quote]
Глупости. Партии, които не могат да излъчат кандидати, за да съберат тези гласове, трябва да си направят изводи. А не да се оправдават с чуждия успех.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
До коментар [#39] от "pag":"Кефи ме плакатчето на снимката - "София заслужава повече".Защо да заслужава повече , след като софиянци избират три пъти учителката по руски да ги управлява? По време на нейното кметуване София заприлича на латиноамерикански град, а не на столица на европейска държава.
Да е истински столичанин, а не цървул докарал и наложил селската си безвкусица навсякъде из града! И да е деен човек, който не е зависим от престъпната сган унищожила и превърнала в клоака страната за 33 години! Ако се намери един такъв ... то той ще е не само уникална рядкост за София, но и претендент за “Книгата на рекордите“, плюс “музеен експонат“ ...
Да, да, разбира се. Затова гласуваха за него. Жалка работа. На възел ще се завържат партийните апаратчици, само да убедят тъпанарите, че вината не е тяхна.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
Не само да е роден тук, трябва и дядо му да го е водил за ръка из парковете, Витоша, шкембеджийници и т.н...което пък означава, че вероятно в центъра живее..офф :)
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2849 НеутралноСигурно е, че кандидат , подкрепян от ГЕРБ, няма да спечели в София. Дори ГЕРБ да купят повече гласове от предишните местни избори.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноРоден в София, Семеен с деца, образован и да не живее в центъра или в затворен комплекс.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Да не е обвързан с мутри и ДС. Поне на 45.
boevbisser
Рейтинг: 2936 ВеселоДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
Трайчо Трайков, понастоящем кмет на Район Средец, отговаря напълно на изискванията ти, да не говорим за опитът му в столичното и държавното управление. И е единственият, по скромното ми мнение, който става. Сегаааа, дали ще го одобрят като официална кандидатура на ДБ - не знам.
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2849 НеутралноНапълно съгласен!
ayp341129080
Рейтинг: 478 ВеселоАко Бонев се яви може и да стане работа. Ако не е той пак ще има провал за ДайБГ +Подмяната.
Между другото само Бонев не е "десен". Все пак е завършил в Париж, там са само левичари🤣
Anоnуmous
Рейтинг: 1368 НеутралноПак гербер и пак някоя калинка. От електоратът, които направи съветска даскалица най-дълго управлявалия кмет на града, не трябва да се очакват чудеса.
ayp341129080
Рейтинг: 478 ВеселоДо коментар [#3] от "boevbisser":
До коментар [#4] от "Vesselin Velkov":
Трайчо е голям "специалист", досущ като един друг Мартин Димитров. Дано е Трайчо, че после пак се чудете що не стана
Consumer
Рейтинг: 2658 ЛюбопитноКойто има визия за решаване на проблема с трафика и оптимизиране/редуциране на надземните линии на градския транспорт.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#3] от "boevbisser":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Имам много големи резерви. Той си знае защо.
boevbisser
Рейтинг: 2936 ВеселоДо коментар [#7] от "ayp341129080":
Нещо не ти се разбира какво искаш да кажеш.
Consumer
Рейтинг: 2658 ВеселоДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantНе се интересувам от политика, иначе си улучил моя профил.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#8] от "Consumer":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Че фандъка ти нали всичко това го оправи бе чоджум!!!
boevbisser
Рейтинг: 2936 ВеселоДо коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":
Познавам го от 33 години, бяхме състуденти, категорично може да се справи, има и образование, и опит. Сега, дали ще има желание и дали ще го издигнат - не знам, ще видим.
Но е избираема кандидатура, в пъти по-добра от варненския архитект на предния вот.
Бонев също е вариант, но е много млад и няма особен управленски опит.
Ще зависи от партиите прети всичко.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#11] от "Consumer":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Нямаш морал за този пост.
ayp341129080
Рейтинг: 478 НеутралноДо коментар [#10] от "boevbisser":
Еми ще ти го кажа така:С Бонев нещата има вероятност да се случат, с Трайчовците никакъв шанс🤣.
ПАНИМАЕШ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#13] от "boevbisser":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Нали не се мислиш за единствен познавач. Забрави ли как се продаде на БМБ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#15] от "ayp341129080":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И бонев на става.
boevbisser
Рейтинг: 2936 НеутралноДо коментар [#15] от "ayp341129080":
И с двамата има всъщност шанс да се случат нещата, но само ако имат адекватна единна подкрепа отзад. Аз предпочитам Трайчо, щото го познавам и според мен е по-подготвен за поста, но и Бонев може да спечели. Отново не разбирам какво означава Трайчовците, дано ти знаеш, ама надали.
ayp341129080
Рейтинг: 478 ВеселоДо коментар [#13] от "boevbisser":
Бонев може да привлече хора които не гласуват за дадена партия или такива които изобщо не гласуват. Трайчо ще вземе гласовете на точно определена партия/и. А ако и двамата се явят на избори Бонев пак ще го отвее
boevbisser
Рейтинг: 2936 ВеселоДо коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":
Тогава Борисов беше по-скоро позитивен герой, а и всеки в живота си е правил грешки, нали така. Винаги съм предпочитал един бит пред двама небити, но това си е мое мнение, не е необходимо да си съгласен с мен. Трайчо става, това е, но нямам информация дали въобще се обсъждат сериозно някакви кандидатури, вкл. неговатаа. Би трябвало, щото без подготовка ще има неприятни изненади, колкото и Герб да са се окъкали.
zz_s
Рейтинг: 1431 Весело"...либерално-прогресивните партии..." ????
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !пожелавам късмет на ползващите такива определения
ayp341129080
Рейтинг: 478 ВеселоДо коментар [#18] от "boevbisser":
Ами ще ти го кажа така.Трайчо и Димитров са такивами ти специалисти, че колкото по-далече се държат от това да вземат и налагат решения касаещи цели сектори в държавата, толкова по-добре ще е.
Типичен пример е енергийната борса. Тя бе направена благодарение на тия ми специалисти. Димитров тръбеше как електроенергията при голямата конкуренция ще стане по-еФтина.Резултата го знаеш нали?
Българските фирми почнаха да плащат цена на тока като конкурентите им от Западна Европа. Вместо да осигури конкурентно предимство с ниска цена на тока, те направиха обратното🤣. На българските фирми остана друго конкурентно предимство-много по-ниски заплати🤣.
Благодарим ви Мартин, Трайчо.....
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 920 НеутралноБорис Бонев заслужава да е следващия кмет на София. ОПГ Герб няма да,ги спасят махалите и хартиената бюлетина.
han_kurbat
Рейтинг: 953 НеутралноХе хе хе Маяма загрява на старта. Заслужавате я!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4138 Неутрално+
Евроатлантическите кметове на бъдещето , най-често профила им е - корпоративни мушмороци с цветове на дъгата, минали през соросова стипендия и не си говорят с мутри ако не са с бели якички и разбиращи от сметоизвозване!
Libertarianism is just anarchy for rich people
gogo2011
Рейтинг: 1284 НеутралноОстанаха ли професори за герб?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#20] от "boevbisser":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Верно ли? Хайде малко по-сериозно.
boevbisser
Рейтинг: 2936 ВеселоДо коментар [#22] от "ayp341129080":
Или си неинформиран, или си катастрофално тъп, да ме прощаваш. Трайчо винаги се е занимавал с бизнес и управление, Мартин Димитров е грамотен икономист, но винаги е бил теоретик и политик. Борсата за ток я въведе Герб преди 3-4 години, ако се не лъжа, по европейска директива, каква им е връзката с нея.
Плувай.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4138 НеутралноТрайчо все ще го вземат някъде за прокурист в колониален филиал!
Libertarianism is just anarchy for rich people
alg57373608
Рейтинг: 1231 НеутралноАко най-после изчисти подлеза пред Спортната палата и махне МОЧА - може и да гласувам за него.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#24] от "han_kurbat":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!В сравнение с даскалицата на толупа всеки един е по-подходящ.
petrapetra
Рейтинг: 1538 НеутралноПоне да е роден в София, с надежда да милее повече за нея?
4ort
Рейтинг: 2668 НеутралноПри един "истински мъж", като Бонев нема никакъв шанс. Имам време да питам всеки идиот.
Daniela Kovacheva
Рейтинг: 1503 Неутралнонезависимия кандидат Мая Манолова -хахаха
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1458 НеутралноТрайчо Трайков !!!
Consumer
Рейтинг: 2658 ВеселоДо коментар [#14] от "КМЕТ В СЯНКА":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantАз не се и натискам, за никакви постове. В корпоративния свят не е хич зле!
mesambria
Рейтинг: 1256 НеутралноДа не е троцкист, неомарксист и джендър!
cinik
Рейтинг: 2426 НеутралноГолямата питанка е, дали Борис Бонев ще се превърне за София в това, което беше Слави на национално ниво.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "pag
Рейтинг: 1242 НеутралноКефи ме плакатчето на снимката - "София заслужава повече".
Culus capitem delitВсъщност София има много повече, отколкото заслужава - половината софийски кредити (метро, околовръстни, топлофикации и какво ли още не) ги плаща цялата държава...
svoboden
Рейтинг: 1915 НеутралноВ текста се говори за партия ПП, това означава ли, че коалицията ПП се разпада!?
еспресо
Рейтинг: 1430 НеутралноЗа ГЕРБ - ами това е проблемът на лидерските партии, че не допускат покрай вожда да растат наистина силни други фигури. Не бих се изненадал, ако пак открадне някой недоволен и разпознаваем от друга партия.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022За Бонев или Трайчо Трайков бих гласувал с удоволствие, като ми се струва, че Бонев е по-силна кандидатура - не е обвързан с конкретна партия, т.е. няма да е "наш" или "ваш", а софиянци все повече го приемат като чисто софийски феномен, не партиен апаратчик. Но ще бъде катастрофа, ако пак в последния момент спуснат някой неизвестен, дето няма какво да кажеш срещу него, но няма какво да кажеш и за него.
еспресо
Рейтинг: 1430 НеутралноГолемият въпрос е дали ще има нов Игнатов. Но досега не са показали, че могат да се учат от грешките си. Игнатов впрочем какво прави? След като събра толкова много гласове и доверие, би трябвало да е направил много в СОС за гражданите. Не следя внимателно, нещо да ми напомните? "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
Преkрояваме Парцалите
Рейтинг: 2324 Неутрално"Да отключи ефект на доминото": какъв ще е успешният кандидат за кмет на София
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................Шарлатанин най вероятно препоръчан подопашно
еспресо
Рейтинг: 1430 НеутралноКато се замисля, лошото е, че победа на изборите в София ще изстреля всяка партия и на национално равнище. Затова партиите са заинтересовани в София са спечели не извън-партиен, а именно партиен кандидат, разпознаваем именно като член на партията.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022Затова се боя, че ПП ще се борят със зъби и нокти общият кандидат да бъде техен партиец. Това, разбира се, ще намали шансовете на общата кандидатура, но какво толкова. Ако ДБ се съгласи общият кандидат да бъде партиец на ПП и той спечели, това, разбира се, ще бъде краят на ДБ. Ще отстъпят и жълтите павета. Да видим. Аз вече се чувствам повече сеирджия, отколкото ангажиран.
karatista
Рейтинг: 3856 Неутралноайде почна пак търсенето на перфектния еднорог. то това е по-интересно от цялата кампания. освен бонев не се сещам за друг вариант. трайков много философства...
mr. Gorbachev, tear down this wall!sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#41] от "еспресо":
Бонев не бил обвързан с партия?
Хубава смешка.
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#41] от "еспресо":
Борисчето феномен?!?
Та заран шегите ти се удават.
plynii
Рейтинг: 1072 НеутралноЙорданка Фандъкова е най-дълго управлявалият кмет на София от 1878 г. до сега. Това не е добре. Хубавото е, че вече няма да е кмет.
БСП никога не са печелили изборите за кмет в София. Това е добре.
nik_77.
Рейтинг: 1226 НеутралноДСБ - либерално-прогресивна партия? Така поне я лансират хората на Андрей Райчев /Първан Симеонов, по--точно/. Откога станаха либерално-прогресивни. БСП не бяха ли също либерално-прогерсивни. А ДСБ не беше ли дясна партия? Объркахме се. Вижте как изброяват качествата на успешен кмет - всичко друго, не и ПОЧТЕНОСТ.
НеКой
Рейтинг: 1112 НеутралноВажното е да не е от ДБ.
4ort
Рейтинг: 2668 НеутралноТочно такъв е харесаният от ДБ. Имам време да питам всеки идиот.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6112 НеутралноПо традиция, умнокрасавците ще подкрепят кандидата на БСП.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6112 Неутрално"Да отключи ефект на доминото": какъв ще е успешният кандидат за кмет на София
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.***
Как какъв - умен и красив.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6112 НеутралноДо коментар [#1] от "Vesselin Velkov":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Тоест, сигурно е, че вие ще купите повече гласове.
Съгласен съм!
tacheaux
Рейтинг: 4482 НеутралноДо коментар [#39] от "pag":
"Кефи ме плакатчето на снимката - "София заслужава повече".
Защо да заслужава повече , след като софиянци избират три пъти учителката по руски да ги управлява? По време на нейното кметуване София заприлича на латиноамерикански град, а не на столица на европейска държава.
uq
Рейтинг: 2267 НеутралноКогато се избира кмет, изборът Е и трябва да е мажоритарен. Не бива да се влияем от това, кой от коя партия е подкрепен, най-добре да не е от никоя. Работата на кмета партиец е, да овладее незабавно партийните каси Център за градска мобилност, Градски транспорт, Топлофикация и парите от тях да потекат в сметките на неговата партия. Там аз винаги съм гласувал за човека, а хора имаШЕ, но за съжаление партийците побеждават
hamiltonf
Рейтинг: 3927 НеутралноДо коментар [#41] от "еспресо":
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=OlympicsТочно, Бонев е фаворит.
uq
Рейтинг: 2267 НеутралноПонеже се завъртяха тук имената на Бонев и Трайчо Трайков...хора, моля ви не Бонев. Разберете нищо не става от това момиче. Това е класически комсомолски секретар "Другари, дайте да дадем" нищо не му е ясно, дори да има добри намерения, не знае как да ги осъществи. Иванчева две ще е, даже и по-зле.
Трайчо Трайков... много по-добре, има и необходимия акъл и необходимия опит - и стопански и политически. Въпреки това, като кмет на моя район...не съм особено доволен. Вярно че от щ районния кмет много не зависи но...не се случват нещата както трябва, прави се нещо, но резултата ...малко липсва
Kaka Mara
Рейтинг: 2393 НеутралноОбща кандидатура след вътрешни избори, каквато практика имаше преди години. Така вотът на симпатизантите ще определи кандидата за кмет.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
peterstefanov
Рейтинг: 33 НеутралноБонев ще е Румен Радев 2. Аз лично няма как да имам доверие на човек подарил мнозинството в общинския съвет на ГЕРБ. За 4 години това означава, че им е подарил пълния контрол на около 8 милиарда лева.
Petleshev
Рейтинг: 2732 НеутралноДо коментар [#39] от "pag":
Бивш tww09306483.Да живее комунистическата централизация! :)))
nik_77.
Рейтинг: 1226 НеутралноИ така - ДСБ е либерално-прогресивна партия. Обаче ето какво пише създателят на ДСБ Иван Костов в "Политиката отвътре":
"Моите аргументи за несъстоятелността на неолибералната идеология за прехода са следните: Само свобода не може да създаде гражданско общество, което да излъчи политическа система с демократични ценности. Без верни само на своите избиратели политически партии това не може да се постигне.... В препоръчваната ни слаба и зле функционираща държава с немощен контрол, рецидивираха бързо стари административни стереотипи, прахосничество и корупция. "Малката държава" бе предложена като очистително срещу етатизма на комунизма. При разрушаването на еднопартийната държава бяха изоставени много от изконните публични функции - заедно с мръсната вода бе изхвърлено бебето. Тук ще си позволя да бъда краен в подозренията си - продължава Костов. - По агресивността на неолибералите и либертарианците срещу държавата личи, че тяхната рецепта за прехода има общ корен с мечтата на Карл Маркс държавата изобщо да отмре. Така те , като "полезни идиоти" , помогнаха да се изгради не власт на гражданите, а и мафиотски капитализъм. Малката, слаба държава лесно бе пленена."
Край на цитата, уважаеми читатели. Това написа човекът, създал ДСБ, която днес се афишира точно като неолиберална /либерално-прогресивна/. И после се чудят защо им останаха едни стотина хиляди да гласуват за тях. Другите гласове са на изконните ляво-либерали от "Да, България". И още нещо. Да не се забравя, че партийните кроежи около неолибералния кандидат са малко сметка без кръчмар. Гласуват гражданите на София.
uq
Рейтинг: 2267 НеутралноДо коментар [#63] от "nik_77.":
Незнам дали ДСБ е либерално-прогресивна партия, не зная дори какво е либерално-прогресивна партия, подозирам че и ти не знаеш, НО зная, че ДСБ остава единствената партия, която не е олигархично-лидерска. И въпреки че са "един файтон хора", въпреки "смешните проценти" въпреки че беше почти напълно обезличена от Да България в коалицията ДБ, продължава да ви тормози и да се опитвате да я оплювате и маргинализирате. Това говори достатъчно.
TM
Рейтинг: 714 НеутралноАми логично е, след като цяла България дойде в София. Ти какво искаш - да дойдеш да работиш тук, ама ако може да се правят улиците и инфраструктурата в твоето село? Не става тя така.
Рим
Рейтинг: 1797 НеутралноДругото нещо което е абсолютно сигурно - новият кмет няма да бъде путинист-комунист издигнат от най-престъпната партия в българската история бкп "бсп"!
sandor_clegane
Рейтинг: 2008 НеутралноДо коментар [#58] от "uq":
Всъщност доста неща зависят от районния кмет, като всичките са ключови!
Чистота, незаконно строителство, инфраструктура…
еспресо
Рейтинг: 1430 НеутралноСъгласен. Случаят "Игнатов" показа, че договорките между партийни апаратчици не могат да излъчат силен кандидат. "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
еспресо
Рейтинг: 1430 НеутралноМнозинството в СОС беше "подарено" от тези, които не са успели да излъчат силен кандидат или кандидати.
Срамота е партии, претендиращи да са десни, да обвиняват някого, че бил прекалено успешен. Срамота е техни последователи да насочват критиката към успелия, а не да искат сметка от авторите на неуспеха. И накрая - да искаш да привлечеш независимо мислещи избиратели като им напомняш, че ги смяташ за своя собственост, дето някой може да ти я открадне, е такава чутовна глупост, че човек не знае да се смее ли, да плаче ли. "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
Consumer
Рейтинг: 2658 ЛюбопитноКакво става с бившия кмет на р-н Лозенец, Прошко Прошков, няма ли мераци вече?
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantnik_77.
Рейтинг: 1226 НеутралноЗащо да е "оплюване" твърдението на хората на Андрей Райчев /Първан Симеонов, по-точно/, че бъдещата коалиция около Бонев е либерално-прогресивна /подразбира се и ДСБ/ Какво имат предвид под либерално-прогресивна? Иван Костов го обяснява /цитата в пост № 63/ Могат да се добавят още ред неща, граничещи с анархо-либерализма и намерили място в дейността на Борисов Бонев досега като общински съветник.
Рим
Рейтинг: 1797 НеутралноНяма значение кой точно ще бъде!
Най-важното е, тази кандидатура да бъде общоприемлива и единствена за Демократична България и за ПП!
mof101127639
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
Съгласен , но и родителите му да са родени в София.
scott
Рейтинг: 1043 Неутралнокое?
свърши тя
Бичкията
Рейтинг: 124 Неутралнома нидйей така, на тавагишча ша му стане лошо
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 2361 НеутралноАз лично ще гласувам за него. Странното е, че на миналите избори, научих за кандидатурата му след рповеждането им!
m.konstantinov
Рейтинг: 340 НеутралноСофия (все още) изглежда доста прилично. Да сте ходили наскоро в Лондон, Париж или Брюксел?
Born
Рейтинг: 754 НеутралноУспешния изход на борбата срещу статуквото/ГЕРБ, ДПС, БСП, Български възход и пр./ минава през местните избори и преди всичко през битката за София. В София ПП и ДБ задължително трябва да се явят заедно и да издигнат общ кандидат за кмет със Спаси София. Кандидатът задължително трябва да е политик, а не експерт, с политическо, а не експертно говорене.
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 2361 НеутралноИ кво му е на Лондон? Преди по-малко от месец бях за 6-7 дни. И кво?
Да споделя ли?
Излизам от София (може и в България) и хремата ми изчезва. Идвам си в София и се почва!
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 2361 НеутралноМай ти не си ходил на вън!
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 2361 ВеселоДо коментар [#77] от "m.konstantinov":
А бе, кат е толкоз гадно, Ристев ко прай в Лондоня? Що не си е в софето?
Ей, ма кат хана правата лопата!!!
realguru
Рейтинг: 2106 НеутралноКакъвто си го избере София такъв ще си го търпи следващите години :)
Те това му е хубавото на местното самоуправление.
Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
Рейтинг: 1684 НеутралноЕмиУи с тротинетката или сгъзи София. И двете девойки стават нали таварищ? Либерало-маркузисто-неомарксисти с комунистически оттенък.
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...Българин Бг
Рейтинг: 393 Неутрално[quote#69:"еспресо"][/quote]
Що за глупост? Бонев получава 10% и вкарва 1 съветник. 42 хиляди гласа отиват на вятъра и не са представени. Точно подаряване на мнозинството на ГЕРБ си е.
wre501051215
Рейтинг: 3279 НеутралноДо коментар [#44] от "еспресо":
За Добеите Олигарси няма значение дали ще е ДеБъ или ПП.Все техни коне.
wre501051215
Рейтинг: 3279 НеутралноДо коментар [#49] от "nik_77.":
Ами кандидата на ДеБъ ше стане почтен,когато получи серификат от Кире и Асан-те дават такива сертификати.
antikvarno
Рейтинг: 621 ЛюбопитноМоже ли и да е със сини очи?😜
еспресо
Рейтинг: 1430 НеутралноГлупости. Партии, които не могат да излъчат кандидати, за да съберат тези гласове, трябва да си направят изводи. А не да се оправдават с чуждия успех. "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
antikvarno
Рейтинг: 621 ГневноСофиянци не сме я избирали и един път!!!
Избираха я кебапчетата и администрацията от калинки!!!🤮
mihail_p
Рейтинг: 1503 НеутралноДо коментар [#38] от "cinik":
той вече го направи.
предател.
да се въргаля в скайскрепър сити и да си купува
огледала да се пипа.
mihail_p
Рейтинг: 1503 НеутралноДо коментар [#57] от "hamiltonf":
глуости.
изобщо не е фаворит.
софиянци го мразят.
е освен неговите там бимбайци
у фейсбук.
gpj101139736
Рейтинг: 1375 НеутралноДа е истински столичанин, а не цървул докарал и наложил селската си безвкусица навсякъде из града! И да е деен човек, който не е зависим от престъпната сган унищожила и превърнала в клоака страната за 33 години! Ако се намери един такъв ... то той ще е не само уникална рядкост за София, но и претендент за “Книгата на рекордите“, плюс “музеен експонат“ ...
Роси
Рейтинг: 7585 НеутралноТе и сега ако не се обединят, кога.
еспресо
Рейтинг: 1430 НеутралноДа, да, разбира се. Затова гласуваха за него. Жалка работа.
На възел ще се завържат партийните апаратчици, само да убедят тъпанарите, че вината не е тяхна. "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
sfl32583434
Рейтинг: 130 НеутралноДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
Не само да е роден тук, трябва и дядо му да го е водил за ръка из парковете, Витоша, шкембеджийници и т.н...което пък означава, че вероятно в центъра живее..офф :)
swy46682091
Рейтинг: 600 ВеселоЗдравите сили се опират на здрави парапети.