Борисов иска коалиция с "Продължаваме промяната – Демократична България", Кирил Петков отказва

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (383)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Традиционно: каквото си бе наумил да казва, въпреки въпросите. Неадекватен. Или така му е удобно.
    Тоя не го искам да ми е премиер.

  2. 2 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1225 Весело

    Браво на Борисов !! БРАВО !!!
    Разковаване на ежедневна база трябва.
    От придворните мисирки, до последния шарлатанин фалирал държавата.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  3. 3 Профил на Просто денег нет
    Просто денег нет
    Рейтинг: 850 Весело

    'Най-доброто решение е правителство на ГЕРБ и новата коалиция'


    Казал the outsider...

  4. 4 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 405 Неутрално

    Нека да позная. Сега същите герберасти, които вчера и днес плюха по новата коалиция, ще кажат сега, че трябва обединение на бащицата с новата коалиция.

  5. 5 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3077 Неутрално

    Браво на Борисов !! БРАВО !!!Разковаване на ежедневна база трябва. От придворните мисирки, до последния шарлатанин фалирал държавата.
    —цитат от коментар 2 на The Polite Moose


    127 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3102
    18:17, 31 мар 23
    Неутрално


    До коментар [#81] от "karatista":

    джендаризъм братле:)
    но това с road-a СЦЕПИ мрака:)

    —цитат от коментар 86 на mihail_p


    тва мое и ташак дай, май кикот :)

    The Backstory of Russian Missiles Hitting Toilets in Ukraine
    https://www.youtube.com/watch?v=OQzAjCZr0BM

    жълт го били боядисали песока, вика -- интересно боклуци-ГЕРБ и сичките путински гниди на Борисов кък са се несетили? ...май ше шамарят онаа сланинеста Трънска Мангалка Севдалина Арнаудова

    яж бахур...
  6. 6 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 405 Неутрално

    До коментар [#2] от "The Polite Moose":

    Като са шарлатани, защо иска заедно с тях да управлява?

  7. 7 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1225 Весело

    До коментар [#2] от "The Polite Moose":Като са шарлатани, защо иска заедно с тях да управлява?
    —цитат от коментар 6 на ivan92


    Ако се махнат Петков, Василев, Рашков, Руди Гела, Каката, Лорер, ... да не ги изреждам всичките, с останалите може.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  8. 8 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2801 Весело

    Ние, ние, аз, аз... оказва се, че досега само българите не са осъзнали колко много е направено за тях, за държавата, за ЕС, света... А разочарованите и канещите се да не гласуват ще се трогнат и ПАК ще изберат същите... Те, те, пак, пак... Ама за това, че един друг се плюят, пък ще правят заедно нещо си, да му мисли Радев. Щото всички заедно са срещу него.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  9. 9 Профил на hill875
    hill875
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Всъщност каза много истини. Това му беше от добрите интервюта. На Радев му се услади властта и прави всичко възможно да я удължи.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 2049 Весело

    Съгласен съм с Бате Борисов! Крайно време е да се състави една ясна, силна, евроатлантическа, геополитическа, антипутинска и антикомунистическа коалиция!
    Дори и на цената на нов "исторически компромис" тип "малък трик".
    ЛГБТИ хората казват, че само първият път боляло. Вторият вече било удоволствие

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  12. 12 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2878 Неутрално

    Буци прилича на човек, изпълзял от канализациония колектор. Всички го заобикалят отдалеч, от страх да не им каже "Оооо, приятел, ела да те прегърна мъжката!"

    „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
  13. 13 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 405 Неутрално

    До коментар [#7] от "The Polite Moose":

    Тоест въпросът ми става още по-валиден. Защо иска с тях да управлява като са шарлатани изброените?

  14. 14 Профил на Quant Quark
    Quant Quark
    Рейтинг: 139 Неутрално

    Тъй, тъй . и Лаура Кьовеши за глав. Прокурор. -Съгласен!!

  15. 15 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2276 Неутрално

    Неадекватен и прост! Не заслужава коментарите ни тук.
    Да изметем ГЕРБ в неделя!

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4279 Весело

    Най - доброто, съгласен съм, но за кого ?
    Мутрите, мафиотите, корумпираните, копейките ( всички тия се припокриват почти на 100 %, но се гледат от различни страни !) ........

  18. 18 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    Буци го Меси иска да прави далавера с "Шарлатаните". остаряваш Буци!!!

  19. 19 Профил на Prado
    Prado
    Рейтинг: 1084 Весело

    Бащицата + ППДБ срещу Радев с 200!

    Гневник ме направи циник и сега троля
  20. 20 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2712 Весело

    Гладна кокошка просо сънува…

  21. 21 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    До коментар [#7] от "The Polite Moose":Тоест въпросът ми става още по-валиден. Защо иска с тях да управлява като са шарлатани изброените?
    —цитат от коментар 13 на ivan92


    Знам, че ви е трудно да схванете, но пробвайте пак. През цялото интервю Борисов ковеше и се подиграваше яко на Коалиция Нексо.
    Особено с изкефи душата на лоса, с това Вие, с което Борисов включи и Ризова (както и всички знайни и незнайни придворни мисирки) в Коалиция Нексо.
    Очевиден факт, е, че мисирките премълчават със страшна сила всяка една издънка на ОПГ Шарлатаните.
    Крайно време беше и да се изкаже публично.

    Та, след като ги кова близо час, простотията с 'коалиция' с ПП беше очевидна ирония и сарказъм.
    Няма да стане, освен ако не махнете фалиралите държавата.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  22. 22 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    Сикаджийската мутра не спря да се излага, връщай асфалта и бегом към Барцилона, или Дубай, куха тикво.

  23. 23 Профил на Rational
    Rational
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Няма нужда. Да си прави коалицията с ДПС и Възраждане.

  24. 24 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 2046 Весело

    Лойко 1 и Лойко 2.0 с големия нос. Няма по-добра комбинация за Добрите Сили (ДС) :)

    ХА-ХА-ХА

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  25. 25 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3514 Неутрално

    [quote#13:"ivan92"Тоест въпросът ми става още по-валиден. Защо иска с тях да управлява като са шарлатани изброените? [/quote]

    Не, че иска, но друга опция в въдещото НС, няма.

  26. 26 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 2316 Неутрално

    Надявай се, банкянски тулупе. А най-добре за държавата е да заминеш по-живичко при бай Ставри, заедно с онова, каскетчето.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  27. 27 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3149 Неутрално

    До коментар [#6] от "ivan92":

    Менюто не е дълго, Борисов е реалист - с Бсп и Възраждане не може, само с Дпс коалиция е неудобно, то не остана друго освен Пп/ Дб.
    Да видим какво ще стане след изборите, да се надяваме, че ще се вразумят партиите и ще имаме редовен кабинет. Програмен, за ограничен период, с компромиси, всичко е по- добро от Радев.

  28. 28 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    На някой му трябва имунитет

  29. 29 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3514 Неутрално

    До коментар [#17] от "samoedin":

    "Най - доброто, съгласен съм, но за кого ?

    За България. За вас, путлерофилите, най добре е резидента на Решетников да продължи да управлява и да ни срами. Нали?

  30. 30 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2276 Неутрално

    [quote#13:"ivan92"Тоест въпросът ми става още по-валиден. Защо иска с тях да управлява като са шарлатани изброените?
    —цитат от коментар 25 на uvtest
    Не, че иска, но друга опция в въдещото НС, няма. [/quote]

    А, имате. С ДПС и БСП. Намагнитена хартиена коалиция! От един отбор сте! Разклонения на БКП и ДС.

  31. 31 Профил на ChatПКП
    ChatПКП
    Рейтинг: 1641 Весело

    Страшен компромис - направо ме разсмя! И в коалицията ако може и всички останали да се включат нямало да е зле! Пък после разправя, че другите ползвали кристалчета!

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 32 Профил на nrf351128655
    nrf351128655
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Виждате че преди избори почват едни ремонти, едно разкрасяване по градовете тъка че не лошо да ходим на избори примерно през 6 месеца. Стратегически погледнато изборите ни струват около сто милиона лв, ако обаче статуквото-(Герб-ДПС-БСП) е на власт те крадат по 300-500 милиона лв на месец. Има и друго, при всички следващи избори Чекмеджетата в Банкя се повече намаляват и в един момент няма със какво да купуват избори.

  34. 34 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3077 Неутрално

    между другото, защо Дневник не пишат как боклуци-ГЕРБ събират подписи за "референдума"? -- срещу еврото?

    яж бахур...
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2392 Неутрално

    Боко както винаги играе мръснишката. Да разцепи коалицията ППДБ, прицелвайки се в по слабото звено - ДБ, привличайки ги на своя страна, като им предложи власт за стръв. След като ги употреби, ДБ ще станат история, както други партии преди тях., но по важното е, че основният съперник на ГЕРБ - Продължаваме Промяната ще бъде отслабена от подобен евентуален акт на предателство от страна на ДБ.

    Демокрацията(или нейните остатъци) е в опасност. Нека вдругиден я да защитим от попълзновенията на Боко и герберастите!

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  37. 37 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3030 Неутрално

    Може, може, всичко може. Сега билютинката щяла да се сгъва два пъти, което верочтно е още един нов източник на невалидни гласове.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  38. 38 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3541 Весело

    Никакъв компромис бе мутро!

    С мутри не се преговаряЧ

    МАРШ!

    Кьовеши иде

  39. 39 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    Където вълк е ял магарешки л@йна върти 7 г., веднъж прецака РБ и се надява пак да му се получи!!!
    ============================
    ППДБ...внимавайте в картинката, за да не гледате пак Парламента по телевизията!!!

  40. 40 Профил на Ray
    Ray
    Рейтинг: 1091 Любопитно

    явно при баце валидолчето действа само 20 минути , на 21 минута човекът изтрещя, нарече шишков убиец, и захапа цветанка за неправилните и въпроси, а какво ли щеше да се случи, ако бяше го подпитала и за "мис бикини" ?

  41. 41 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3030 Неутрално

    между другото, защо Дневник не пишат как боклуци-ГЕРБ събират подписи за "референдума"? -- срещу еврото?
    —цитат от коментар 34 на Моа Преател Тайпи


    Чети там за холивудските продукции и белите мъже и не питай много-много. Има кой да мисли.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  42. 42 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2409 Неутрално

    Боко иска атлантическо правителство. Защото само Атлантика може да спаси своя кучи син.
    Но харвардците и паветниците и те искат същото. Само че ги е страх да си признаят. Щото колаборират ли се с Боко и Доган, свършени са. Няма да има прошка, защото няма нужда от такава. Стават безполезни и излишни.

    Judjuk
  43. 43 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3541 Весело

    В момента ГДБОП правят арести на герберасти.

    Евала. Айде Фънда в Сливенския

  44. 44 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 714 Неутрално

    За жалост по-голямата заплаха от Бойко е Русия. Знам, че много от хората, с които имаме еднаква визия за България ще се нахвърлят върху мен. Но трябва да се плати определена цена за да се освободим от Русия, ако ще това и да Бойчо, но и той трябва да плати определена цена, дали ще се жертва самия той или ще жертва Гешев, трябва да се плати нещо, при това не малко.

    Защото електората и на двете партии има евроатлантически ценности, нищо, че лидерите на ГЕРБ малко са скарани с тези ценности.

  45. 45 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    До коментар [#27] от "boevbisser":

    //Менюто не е дълго, Борисов е реалист - с Бсп и Възраждане не може, само с Дпс коалиция е неудобно, то не остана друго освен Пп/ Дб.
    Да видим какво ще стане след изборите, да се надяваме, че ще се вразумят партиите и ще имаме редовен кабинет//
    ===========================
    Ти кЪв го играеш, скрита лимонка или малка тиквичка, която чака да стане голяма тиква!!!

  46. 46 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 2625 Неутрално

    До коментар [#2] от "The Polite Moose":Като са шарлатани, защо иска заедно с тях да управлява?
    —цитат от коментар 6 на ivan92

    Поради същата причина, поради която шарлатаните искаха от него подкрепа, въпреки че се изплякаха щото ГЕРБ били мафия.
    Сещаш ли се за причината, или да пиша по-бавно?

  47. 47 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2572 Неутрално

    Цитат: Най-доброто решение е правителство на ГЕРБ и новата коалиция, обяви Бойко Борисов
    ---------

    Ха-ха-ха!!!
    Четете Аскет!!!

    Прилагам за сведение!

    -------
    Както помните много добре - на предните избори моята прогноза се оказа ГРЕШНА.

    Но Ази продължавам да я потвърждавам и настоявам на следното:

    1) Господарите ще заповядат на тукашните си подчинени да забравят сръдните и направят правителство, за да се прокарва безпрепятствено единствено правилната господарска линия.

    2) Понеже предстоят много отговорни моменти, вкл. действия с елементи на загробване на държавата, то:

    - ББ - като най-опитен и най-хитър, може би ще се изплъзне с мотивите - да не се дразнят колегите, искам да отделям повече време на внуците и да ги дундуркам, плюс ишиас, кръвно, захар и др. менискуси.

    - ХИ - като нерешителен и пределно боязлив, вероятно ще играе трета-четвърта-пета цигулка и ще си дъни тази ИДИОТЩИНА за т.нар. съдебна реформа.

    - КП и АВ навярно ще поемат тежестите да ни загробят и ползите да осребрят загробването - нали затова бяха спуснати тукана - след което ще зачезнат в посока Канада, Сингапур или другаде...

    Това са Мойте Прогнози за предстоящите избори и резултатите от тях.

    https://www.dnevnik.bg/izbori-2023/2023/03/28/4465858_asen_vasilev_i_hristo_ivanov_pred_dnevnik_i_kapital/comments #comment-96

  48. 48 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5257 Неутрално

    До коментар [#7] от "The Polite Moose":

    Ако се махне Борисов и всичкия герболяк, които някога са заемали висша държавна длъжност (което означава, че са крали), може ПП и ДБ да се коалират с остатъците от ГЕРБ!

  49. 49 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3541 Неутрално

    До коментар [#44] от "Kyncho Kynchev":

    Я па тоя. МАРШ с тая работа.

    Герберастията в затвора и каквото ще да става.

  50. 50 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8117 Неутрално

    До коментар [#21] от "The Polite Moose":

    А аз се чудя, защо Ризова не му зададе най-резонния въпрос. Като е толкова кадърен, като изкара три пълни мандата,защо ни остави на дъното на ЕС.ДРУГАДЕ ГИ ИЗБИРАТ ПО 2-3 МАНДАТА ЗАЩОТО СЕ СПРАВЯТ, ЗАЩОТО ГИ ВОДЯТ НАПРЕД. А НИЕ , ЗАЩО?ЗАЩОТО СМЕ ГЛУПАВИ ЛИ?

  51. 51 Профил на Hina
    Hina
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#44] от "Kyncho Kynchev":Я па тоя. МАРШ с тая работа.Герберастията в затвора и каквото ще да става.
    —цитат от коментар 49 на doctor.no


    Дай малко по-диалогично. Дай някакво друго решение, в което ПП и ДБ да имат мнозинство и да управляват, с 60 депутата не става... И аз искам много гербаджии в затвора, но по ми е важно да се освбодим от руските зависимости и Радко Пиратко да спре да дерибейства.

  52. 52 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3077 Неутрално

    Не, че иска, но друга опция в въдещото НС, няма.
    —цитат от коментар 25 на uvtest


    що бе, на БКП-обединена, хартиената коалиция Магнитски, ко ви е?

    данби да сте евроатлантици-антикомунисти бетер Путин?

    не разбрах защо боклуци-ГЕРБ агитирате за подписи за референдум против еврото?

    яж бахур...
  53. 53 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 2625 Неутрално

    До коментар [#32] от "mr50":
    "Аз съм прост и вие сте прости, за това се разбираме."
    -----------------
    Очевидно и ти не си особено сложен, щом не знаеш, че "затова" се пише слято.
    До кое отделение успя да изкласиш?

  54. 54 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3541 Неутрално

    До коментар [#51] от "Hina":

    ВНИМАНИЕ ЕДНОДНЕВЕН ГЕРБЕРАСТКИ ТРОЛ!!!

    Hina
    Рейтинг: 8
    ДАТА НА РЕГИСТРАЦИЯ
    11 мар 2022

  55. 55 Профил на vzoran
    vzoran
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Няма начин. ГЕРБ и ДПС + БСП или негласно Възраждане. Това ще бъде мнозинството. Иначе по-скоро нови избори.

  56. 56 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#44] от "Kyncho Kynchev":Я па тоя. МАРШ с тая работа.Герберастията в затвора и каквото ще да става.
    —цитат от коментар 49 на doctor.no


    Айде без марш, стига с тез първични емоции, казаха ти дай решение, дай нещо насреща, най-лесно е да убиваме и затваряме, едно време комунистите направиха същото и какво стана шнур...

  57. 57 Профил на Петър Георгиев
    Петър Георгиев
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Най-доброто решение е машина на времето.

  58. 58 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1462 Любопитно

    Всъщност Бойко играе за кметските избори. Не вярвам да има някакво правителство и явно рефренът на ГЕРБ ще бъде: Ние направихме всичко, но другите са виновни! Не случайно дори обяви, че Фандъкова няма да е кандидатът им.

  59. 59 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    До коментар [#44] от "Kyncho Kynchev":

    //За жалост по-голямата заплаха от Бойко е Русия. Знам, че много от хората, с които имаме еднаква визия за България ще се нахвърлят върху мен. Но трябва да се плати определена цена за да се освободим от Русия, ако ще това и да Бойчо, но и той трябва да плати определена цена//
    -----------------------------
    Така, така Буци го Меси ще ни отърве от Рашистан, като построй още един пАток на Путаран, да не говорим за Лукойл Белене, разни дълбачики и намагнитения му ковчежник, който не познавал!!!
    =======================
    Алхимика Буци ги Меси, от асфалт прави златни кюлчета!!!

  60. 60 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3541 Весело

    До коментар [#56] от "Kyncho Kynchev":

    Шайката ГЕРБ прави самопризнания и влиза в затвора.

    Друго?

  61. 61 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    До коментар [#7] от "The Polite Moose":Тоест въпросът ми става още по-валиден. Защо иска с тях да управлява като са шарлатани изброените?
    —цитат от коментар 13 на ivan92


    Знам, че ви е трудно да схванете, но пробвайте пак.
    —цитат от коментар 21 на The Polite Moose


    Трудно ви е, трудно, драги, безкрайно ви е трудно!
    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/11/30/4422507_rashkov_prizova_da_se_razsledva_dali_lider_na_partiia/comments?ref=id #comment-99

  62. 62 Профил на mr50
    mr50
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#53] от "sandor_clegane":

    Бойко се издъни за пореден път в предаването на Цветанка Ризова, защото си е тиква от всякъде погледнато. Невероятно е, че има толкова много хора, гласуващи за тази Тиква и неговите шушумиги. Досега е казал само едно единствено вярно изречение: "Аз съм прост и вие сте прости, ЗАТОВА се разбираме." Да гласуваме за изхвърлянето на простата Тиква от управлението на България.

    Не се вълнувай гейберче - ето го текста по твой "вкус". Прочети го отново !!!

  63. 63 Профил на ChatПКП
    ChatПКП
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    За жалост по-голямата заплаха от Бойко е Русия. Знам, че много от хората, с които имаме еднаква визия за България ще се нахвърлят върху мен. Но трябва да се плати определена цена за да се освободим от Русия, ако ще това и да Бойчо, но и той трябва да плати определена цена, дали ще се жертва самия той или ще жертва Гешев, трябва да се плати нещо, при това не малко. Защото електората и на двете партии има евроатлантически ценности, нищо, че лидерите на ГЕРБ малко са скарани с тези ценности.
    —цитат от коментар 44 на Kyncho Kynchev


    Да вярваш че Бойко ще те освободи от зависимост от Москва е меко казано нелепо.
    Тоя същия дето им построи Турски поток, играеше карти с Валентин Златев и Лукойл не плати и лев данък при него, отказа учение на НАТО в Черно море защото искал да вижда само платноходки, когато руски агенти се опитаха да отровят български гражданин, заяви че е преял с рукола, затвори си очите за взривовете във военни складове от руски агенти, трябваше да му го докажат чехите, та тоя ли е с евроатлантически ценности и ще те защити от Русия?

  64. 64 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3077 Неутрално

    красата, тоа Град ного мяза на тлъстата посткомунистическа свиня Борисов

    Impressive Counter-Battery Fire Hits a BM-21 Grad Just After Firing
    https://www.youtube.com/watch?v=UfRSyyBznLE

    яж бахур...
  65. 65 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1406 Неутрално

    До коментар [#29] от "uvtest":

    Радев си е продукт на БХ и ГЕРБ и активно обслужва техните интереси!

  66. 66 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#44] от "Kyncho Kynchev"://За жалост по-голямата заплаха от Бойко е Русия. Знам, че много от хората, с които имаме еднаква визия за България ще се нахвърлят върху мен. Но трябва да се плати определена цена за да се освободим от Русия, ако ще това и да Бойчо, но и той трябва да плати определена цена//-----------------------------Така, така Буци го Меси ще ни отърве от Рашистан, като построй още един пАток на Путаран, да не говорим за Лукойл Белене, разни дълбачики и намагнитения му ковчежник, който не познавал!!!=======================Алхимика Буци ги Меси, от асфалт прави златни кюлчета!!!
    —цитат от коментар 59 на LudLustrator


    Добре де какво правим ГЕРБ, ДПС, Възраждане БСП, а може и без Възраждане, че тоя е по-хитър от Бялата Златка. Това е друг вариант, в който да се самоунищожат и 3те партии ПП и ДБ да спечелят местните избори, след което електората да се освести и да избере ПП и ДБ с 40-45%, ако този сценарии работи, съм за и тези избори да се провалят, но докато дойде този момент, руските шнурове ще си вършеят из държавата.

  67. 67 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5257 Неутрално

    Няма начин. ГЕРБ и ДПС + БСП или негласно Възраждане. Това ще бъде мнозинството. Иначе по-скоро нови избори.
    —цитат от коментар 55 на vzoran


    Така в правителство на намагнитените за корупция партии ГЕРБ, ДПС и БСП и Възраждане Борисов и Пеевски ще борят корупцията, а Нинова и Костадинов ще пращатъ оръжие за Украйна! Идилия някаква!

  68. 68 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3077 Неутрално

    Чети там за холивудските продукции и белите мъже и не питай много-много. Има кой да мисли.
    —цитат от коментар 41 на Един вампир броди из Европа


    Can water solve a maze?
    https://www.youtube.com/watch?v=81ebWToAnvA

    :)

    яж бахур...
  69. 69 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1406 Любопитно

    До коментар [#44] от "Kyncho Kynchev":

    Има ли някой, който да е направил ( не говорил) повече за Русия от Бойко ?????

  70. 70 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    До коментар [#53] от "sandor_clegane":

    За да решим дали трябва да напишем затова или за това, правим проста проверка – можем ли да заменим това с друга дума, или не можем? Ако можем, то тогава пишем съчетанието за това: говоря за това – говоря за развода; плащам за това – плащам за безразсъдството. Ако обаче се въвежда просто изречение в рамките на сложното, то тогава използваме съюза затова.
    ==============================
    ЗА ТОВА, плувай не е риба!!!

  71. 71 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1406 Любопитно

    До коментар [#51] от "Hina":

    Е те това с ГЕРБ (или която и да е друга избираема партияв новия парлмент) НЯМА как да се случи

  72. 72 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 2625 Весело

    До коментар [#62] от "mr50":
    от всякъде
    --------------------------
    До трето, нали, до трето отделение, най-много четвърто, но само първия срок?
    Божкееей, какви ниски топки сте това лилавитета...

  73. 73 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 3149 Неутрално

    До коментар [#45] от "LudLustrator":

    Не съм си променял никога мнението - няма друг работещ вариант, няма и това е. Фундаментално не се разбира демокрацията - с 25 % или си в коалиция, или си в опозиция. Колко още да чакам, Пп/ Дб да станат 51 %, а дано, ама надали. Политиката е изкуство на компромиса. Ние постепенно ставаме президентска република, ако това не стресне партиите.....

  74. 74 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#44] от "Kyncho Kynchev":Има ли някой, който да е направил ( не говорил) повече за Русия от Бойко ?????
    —цитат от коментар 69 на Quo Vadis?


    Абсолютно е така, обаче какво правим, констатираме факти и какъв е плана, предположих сценарий по-долу, ако устройва всички този план супер, нека той да бъде. Но не виждам никой да предлага план или как да се убеди електората всички да гласуват за ПП и ДБ, след като целия интернет е овладян от руски тролове, а последната година и от Гербаджийски такива. Кво правим, камани и върбйе, затвори, линчове, не виждам предложения, а само емоции и констатации на всеизвестни факти.

  75. 75 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3541 Весело

    Кьовеши с акция "По следите на жълтото паве"


    Кееееееееееееееееееф

  76. 76 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    Най-добрият вариант е да се направи правителство между първите две политически сили. Една широка коалиция осигурява най-стабилно и най-дълготрайно управление.
    —цитат от коментар 0 на статия


    Гиди мазния ти курбан.
    Мутрата си върти дебелия гъз, а гъзът му все отзад си остава.
    Проблемът на България е участието на този павиан в политиката.
    Докато не бъде изритан, няма да има нормализация. Това е.

  77. 77 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3541 Весело

    До коментар [#74] от "Kyncho Kynchev":

    Гербераст, никакъв план от вас не ни трябва бе. Заври си го някъде!

    МАРШ!

  78. 78 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1406 Неутрално

    До коментар [#73] от "boevbisser":

    Предвид належащата нужда от промяна и окупирания от ДС/БКП клонинги политически живот, може и президентска република да е добра идея ... Със сигурност много по зле няма как да стане

  79. 79 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    За жалост по-голямата заплаха от Бойко е Русия. Знам, че много от хората, с които имаме еднаква визия за България ще се нахвърлят върху мен. Но трябва да се плати определена цена за да се освободим от Русия, ако ще това и да Бойчо, но и той трябва да плати определена цена, дали ще се жертва самия той или ще жертва Гешев, трябва да се плати нещо, при това не малко. Защото електората и на двете партии има евроатлантически ценности, нищо, че лидерите на ГЕРБ малко са скарани с тези ценности.
    —цитат от коментар 44 на Kyncho Kynchev


    И какво е платил до сега Тулуп-лъжеца, че да продължи да плаща и то с нашите пари?

    Може би нов тръбопровод Бургас-Александруполис, по който да тече руски нефт, освен турския вече поток?!
    Не, благодаря!
    А да жертва Магнолко самия себе се, е просто някаква химера!

  80. 80 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1439 Неутрално

    До коментар [#66] от "Kyncho Kynchev":

    //Добре де какво правим ГЕРБ, ДПС, Възраждане БСП, а може и без Възраждане, че тоя е по-хитър от Бялата Златка. Това е друг вариант, в който да се самоунищожат и 3те партии ПП и ДБ да спечелят местните избори, след което електората да се освести и да избере ПП и ДБ с 40-45%, ако този сценарии работи, съм за и тези избори да се провалят, но докато дойде този момент, руските шнурове ще си вършеят из държавата.//
    =====================================
    Те рашанските шнурове си вършаха повече от 12 г. в България, а правителството на Шофера на самальот е само продължение!!
    Едни избори за Бостана да много пари, рано или късно ще се види дъното шкафчето, и Бостана ще изсъхне!!!
    ========================
    Ако седиш достатъчно дълго на брега на реката,
    рано или късно труповете
    на твоите врагове ще минат покрай теб

    Лао Дзъ
    ======================
    Ако ме питаш дали милиционеро комунистите са ми врагове, ДА....врагове са ми!!!

  81. 81 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#74] от "Kyncho Kynchev":Гербераст, никакъв план от вас не ни трябва бе. Заври си го някъде! МАРШ!
    —цитат от коментар 77 на doctor.no


    Офф че си загубен... остави няма смисъл с хора с първични емоции да се спори. За да ти стане тъпо, само твоята елементарна тиква съм гербаджия...

  82. 82 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 2625 Неутрално

    До коментар [#70] от "LudLustrator":

    Охооо, че си бил цял гимназист, бе, я сега помисли още десет минути и кажи кое е правилното в цитирания от мен пасаж!

  83. 83 Профил на Iordanka Strauss
    Iordanka Strauss
    Рейтинг: 262 Неутрално

    До коментар [#32] от "mr50":

    Защо да е невероятно? Въпрос на пари. Нали и на всички калинки им се живее, а "париии, кой ще им даде париии".

  84. 84 Профил на nikolaaay
    nikolaaay
    Рейтинг: 521 Неутрално

    "Като компромис от своя страна, който ще направи, Борисов посочи решението му да не се кандидатира за премиер, ако партията му спечели предсрочните избори на 2 април."

    Баси наглеца

  85. 85 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Ето няколко сценария за тези избори:

    - ГЕРБ, ДПС, В*ъзраждани, БСП - управляват, народа усеща, че се е прецакала за пореден път, на местните избори ПП и ДБ печелят с мнозинство, протести пада правителството, нови избори ПП и ДБ ги печелят с 51% - Това ще е най-добрият сценарий, докато се случи това руски дерибеи ще вършеят.

    - ПП и ДБ, ГЕРБ правят правителство, Бойко ще жертва някой голям, но не и себе си, ПП и ДБ ще балансират корупционната политика на ГЕРБ, до колкото може и до колкото е възможно, ще има стабилно правителство дълго време, а дори и цял мандат, но ПП и ДБ ще загубят огромна част от електората си, понеже хората са емоционални, а не прагматични.

    - Няма да се сформира правителство, избори 2 в 1, кой знае каква разлика няма да се случи, само орките от В*ъзраждани ще си вдигнат процента, Левицата и БСП ще започнат да мелят заедно, също ще си вдигнат процента. Отново няма да се сформира правителство или ще се случи първия сценарий, но този път ПП и ДБ ще са с много по-малък процент при местните избори.

    Някой друг сценарий да вижда?

  86. 86 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#44] от "Kyncho Kynchev":Я па тоя. МАРШ с тая работа.Герберастията в затвора и каквото ще да става.
    —цитат от коментар 49 на doctor.no


    Джеймс, ами то става. Радев тласка България към Путин. Може би това те устройва.

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  88. 88 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3541 Весело

    ГЕРБЕРАСТИ

    #КОЙРЕДИПАВЕТАТАБЕ

    #КЪДЕЕАСФАЛТАБЕ

  89. 89 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3541 Весело

    До коментар [#86] от "pepisky":

    Нищо не ме интересува. ГЕРБ няма да има прошка за тях.

  90. 90 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 3414 Весело

    До коментар [#50] от "Роси":

    Щом задаваш този въпрос, помисли дали ти не си глупавата?

    Русия е проказата на планетата Земя.
  91. 91 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2746 Неутрално

    И това бил лидер !??? Предава партията си , предава кметицата , май предава всички около него :)) Колко процента ще загуби ГЕРБ от този де@ил днес ще се види в неделя :))
    А ПП няма да качат повече от 24 % , и това с голяма мъка. Въобще купувам пуканки за неделя :))

  92. 92 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5289 Неутрално

    До коментар [#6] от "ivan92":

    Не искаме!!!!!! Но повече НЕ искаме Краснъй радев и путлеристката сатрапия.

  93. 93 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 1529 Неутрално

    До коментар [#13] от "ivan92":

    Тоест въпросът ми става още по-валиден. Защо иска с тях да управлява като са шарлатани изброените?........
    Отговорът е прост като за простия жълтопанетен планктон. Ако има коалиция ще има ясно разписание ангажименти и популистите от ОГП Пълен Провал $Доносници срещу България ще бъдат контролирани и тема са водата са взимат комисионни от газ, Джемкорт, електрически коли, руски нефт за Лукойл и др. Няма да могат да плащат с държавни пари на гросохосанатели с пенсии, минимална заплата и т. н. Идеята на малкият лъжлив Кики да правителство на малцинството показва колко са зле Кики и кака Кокорка. Няма как да стане, нито една партия тема да гласува нито бюджета им, нито законите им само ще имат някой и друг месец да лапнат още някоя комисионна. Или ще правят коалиция и ще се контролират взаимно или на есен с песен. Убеден съм че Кики и Кокорка нямат никакво желание да управляват защото това е прекия път да загубят тотално местните избори. Сигурен съм, че и Борисов няма желание да управлява половин година и да загуби местните избори. 99% никой няма са се опитали да управлява Радев ще продължи със служебните кабинети, а Гълъб Донев ще изкара повече от малкия лъжлив Кики като министър председател.

  94. 94 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3353 Любопитно

    До коментар [#21] от "The Polite Moose":

    А защо не ни разкажете как Борисов е изкризил при въпроса за "ядките" и асфалта и няколко пъти е нарекъл министър Шишков убиец?

    "...В интервю пред бТВ, започнало спокойно, Бойко Борисов избухна и нарече регионалния министър Шишков убиец. Повтори го няколко пъти. Поводът беше въпрос на водещата, свързан с магистралите и т.нар. ядки - проби от асфалта, които Шишков взема..."

    И как е врещял като истерична годспожице при въпроса за "Пътя на жълтите павета"?

    "...Гневът му изригна, когато получи въпрос за акцията на европейската прокуратура в София, свързана с ремонта на центъра на столицата, която се управлява от неговия кмет Йорданка Фандъкова. Той навърза операцията с изборите, като я нарече "Костинброд 2" - отправка към предизборния скандал от 2013 г., който се отрази тежко на партията му."

    Ти да видиш! И Кьовеши се оказа Костинбродска!

    https://www.segabg.com/hot/category-izbori-2023/borisov-nareche-ubiec-ministur-shishkov

  95. 95 Профил на ChatПКП
    ChatПКП
    Рейтинг: 1641 Неутрално

    Ето няколко сценария за тези избори:- ГЕРБ, ДПС, В*ъзраждани, БСП - управляват, народа усеща, че се е прецакала за пореден път, на местните избори ПП и ДБ печелят с мнозинство, протести пада правителството, нови избори ПП и ДБ ги печелят с 51% - Това ще е най-добрият сценарий, докато се случи това руски дерибеи ще вършеят.- ПП и ДБ, ГЕРБ правят правителство, Бойко ще жертва някой голям, но не и себе си, ПП и ДБ ще балансират корупционната политика на ГЕРБ, до колкото може и до колкото е възможно, ще има стабилно правителство дълго време, а дори и цял мандат, но ПП и ДБ ще загубят огромна част от електората си, понеже хората са емоционални, а не прагматични.- Няма да се сформира правителство, избори 2 в 1, кой знае каква разлика няма да се случи, само орките от В*ъзраждани ще си вдигнат процента, Левицата и БСП ще започнат да мелят заедно, също ще си вдигнат процента. Отново няма да се сформира правителство или ще се случи първия сценарий, но този път ПП и ДБ ще са с много по-малък процент при местните избори.Някой друг сценарий да вижда?
    —цитат от коментар 85 на Kyncho Kynchev


    Ето ти още един сценарий, на есен избори две в едно. Междувременно излиза трети списък Магнитски познай с кой вътре, Кьовеши продължава да повдига обвинения. На месните избори ГЕРБ губят София и повечето си кметове в странат, започват все повече да им пресъхват източниците на корупционо финансиране от там зависимия вот платен или на държавни и общински чиновници и работещи в гербаджийски фирми започва драстично да се свива. Колкото до Възраждане това им е максимума. За десерт, може и приятна изненада да има БСП извън парламента за сметка на нова формация.

  96. 96 Профил на Kyncho Kynchev
    Kyncho Kynchev
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#95] от "ChatПКП":

    Супер, този сценарий също ми харесва, дано да се случи!

  97. 97 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5289 Гневно

    Всички дъбъджии и пъпъджии - предупреждавам ви:

    След месеци (по - малко от година) пак ще ревете. Както сега ревете срещу Краснъй радев, но през 2021 бяхте глухи и го преизбрахте. Пак ще ревете и ще се биете в главите защо на 2 април не сте слушали гласа на разума.

    Набийте си в главите - няма да има правителство без ГЕРБ. Другият вариант е отново и пак и отново Краснъй радев, путлеризъм, копойкин и катастрофа за европейска и натовска България.

  98. 98 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    До коментар [#86] от "pepisky":

    Кой събори работещо правителство и даде властта в ръцете на Радев? Дали не са едни други путинисти, които се задействаха? Герб да подкрепят правителство на ППДБ, ако твърдят, че не искат Радев да продължава със службата в полза на Путин. Но защо ли си мисля, че и герберите са стари приятелчета на кремълското човече?

  99. 99 Профил на mqd581113948
    mqd581113948
    Рейтинг: 1080 Неутрално

    До коментар [#7] от "The Polite Moose":

    А вие сещате ли се, че гласувалите за Петков, Василев, Бориславова искат да се махнат Борисов, Дончев, Добрев, Атанасова с много по- голямо основание от глупостите на Борисов и компания. Така няма да стане, а Борисов до вчера врещеше на умряло срещу ПП- ДБ, а днес с влизането на европрокуратурата в Софийска община се опита да се покаже смирен и едва ли не сговорчив, а скоро ще бъде и победен.

  100. 100 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    До коментар [#92] от "Галя Станчева":

    Ама ти може да не искаш много работи бе… кой те пита?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK