Безобразие. На следващите избори секциите в Турция трябва да са колкото в Англия или САЩ да речем. В тези държави има БЪЛГАРИ, на които поради ред причини 20 години им се създават трудности при гласуването. а В Турция, на ТУРЦИ се създават хиляди удобства да гласуват кой да ни управлява в БЪЛГАРИЯ.
И аз ще гласувам, но продължавам да не разбирам как се прилага изискването за отседналост (ако избирателят е извън ЕС, трябва да е живял в България през последните три месеца). Избирателите в Турция изпълняват ли това изискване според вас?
Ще гласувам за тези които обещаят че до края на годината ще има нов закон за изборите - и в него категорично да бъде записано че право на глас имат само действително живеещите на територията на страната повече от 6 месеца в годинатал Те трябва да са вписани в домовите книги по новия закон за етажната собственост и да са декларирали това свое желание 30 дни преди датата на изборител Стига ориенталски мурафетил И час по-скоро да се въведе електронното гласуване за тези които отговарят на горните условия
Да ама не, оказа се, че трябва да подам саморъчно заявление със което нямам представа от къде да се сдобия. Интересно дали изискват подобни документи и на избирателите от Бурса и Анкара.
Този път автобусите ще тръгнат от България в 8 часа след гласуване.Екскурзията ще бъде до Одрин и Бурса.ДПС у нас ще налее гласове в НДСВ,БСП в ЛИДЕР и четворната коалиция ще е
новият (стар) управляващ.Всичко е добре пресметнато ,разпределението е наравено,така че гответе се за следващото тотално и окончателно разграбване на България!
Ех, колко ще е жалко (да се чете хубаво), ако активните гласоподаватели в тези 123 секции в Анкара, Истанбул, Одрин и Бурса бъдат безжалостно взривени за доброто на майка България.
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Значи в Турция , където има близо 50 000 с български паспорт има 123 секции , а в Германия където сме 56 000 само 6!
Е браво , това е поредното доказателство , че доганокомунизма цъфти!
Нямам думи!!! Всеки ден се чудят как повече и повече да се гаврят с нас. Колкото и всичко да ме отчайва, ще гласувам на 5 юли, най-малкото за да неутрализирам поне един турски глас за Доган.
Аз съм в България че няма да мога да гласувам защото не съм си в родния град а трябвало някакво заявление да дам за смяна на адреса, а ми се искаше да гласувам но уви и се питам дали трябва толкова трудно за българите в българия да гласуват и ако се сложи по няколко избирателни секции по курортит есъм сигурен че ще има и там да се гласува от много летуващи и работещи, но защо трябва да е толкова трудно, нашите депутати вместо да мислят за избирателите си в чужбина да обърнат по голямо внимание на тези в българия, защото все пак ние сме си избрали да живеем тука а те са решили да сменят своята страна.
Бояне , и не само в Германия! Прави се всичко възможно да няма секции там , където има българи!
Гърция , Германия , Испания , Франция , Англия , САЩ , Италия,Канада , а в Кипър дори нямаше за ЕП нито една!
Другарката Неменцова анализираше изборните закони вместо да ги прилага!
Значи в огромната Канада, където живеят минимум 50000 българи, само две секции - предполагам Торонто и Отава. Аз вече се регистрирах в най-близката секция Торонто, която е на около 100 км от града, в който аз живея. А българите във Ванкувър и Калгари на практика се лишават от правото на гласуване, освен ако тези от Ванкувър не им се ходи до Сиатъл.
Мръсни комунистически родоотстъпници. То е ясно, че комунстите разчитат на пенсионери и цигани, а всички останали на турците, които Доган ще разпределя - ДПС, НДСВ, ЛИДЕР и подобни. Пфууу - Червен Турски Кенеф.
АКО НЕ СЪЗДДАТ ЗАКОН В БЪЛГАРИЯ ДА СЕ ОГРАНИЧИ ПРАВОТО НА ВСИЧКИ ЛИЦА НЕ ЖИВЕЛИ В СТРАНАТА НАЙ-МАЛКО ШЕСТ МЕСЕЦА ПРЕДИ ИЗБОРИТЕ, ТАКА ДА СЕ ИЗКЛЮЧИ ВЪЗМОЖНОСТТА ЩОТО ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ И НАРОДНОСТИ ДА ОПРЕДЕЛЯТ БЪЛГАРСКАТА ПОЛИТИКА, ТО БЕЗСМИСЛЕНО Е ДА СЕ ПРАВЯТ ПОВЕЧЕ ИЗБОРИ. ДНЕШНАТА СИСТЕМА ОСТАВЯ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ ДА УПРАВЛЯВАТ БЪЛГАРИЯ ЧРЕЗ ЕДНО-РОДЦИТЕ СИ НАПУСНАЛИ СТРАНАТА ПРЕДИ ДЕСЕТИЛЕТИЯ.
ТОВА ЩЕ ЛИШИ ОТ ГЛАС И ХИЛЯДИТЕ БЪЛГАРИ ОТ БЪЛГАРСКА НАРОДНОСТ, КАТО ТОЗИ АВТОР, НО НИЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА ГО ПРИЕМЕМ ЗА В ПОЛЗА НА БЪЛГАРИЯ. НИЕ, КОИТО СМЕ СЕ УСТОНОВИЛИ В ЧУЖБИНА, ЩЕ ТРЯБВА ДА ОСТАВИМ НА НАШИТЕ
СЪНАРОДНИЦИ В ОТЕЧЕСТВОТО ДА РЕШАВАТ СВОИТЕ СЪДБИНИ
ЧРЕЗ ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ПАРТИИ КОИТО ТЕ ТАМ СЪЗДАВАТ.
"Този път автобусите ще тръгнат от България в 8 часа след гласуване.Екскурзията ще бъде до Одрин и Бурса.ДПС у нас ще налее гласове в НДСВ,БСП в ЛИДЕР и четворната коалиция ще е
новият (стар) управляващ.Всичко е добре пресметнато ,разпределението е наравено,така че гответе се за следващото тотално и окончателно разграбване на България! "
Вси§ки на границата - поне с камери и микрофони, а може и камъни (послуçаите ме!)
Иво, срокът за подаване на заявлението е изтекъл. Но би трябвало да можеш да гласуваш, ако на мястото, където си има разкрита избирателна секция, като те допишат в допълнителния списък, поне по Указания на ЦИК. Явно и това е направено в услуга на турските ни сънародници, защото не ми е ясно как могат неграмотни да попълнят саморъчно заявление..
Успех!!! http://www.dnevnik.bg/izbori2009/2009/06/11/734172_zaiavleniia_za_glasuvane_v_chujbina_se_priemat_do/
...Доган за бой се стяга...и ако близо 1 500 000 мигранти в градовете не се съберат по 4-5ма в кола, и да ходат да си гласуват по родните места, пък и зелен уикенд ще си направят, нещата са зле. Ама като си помисля, че ги е мързяло, или им е било свидно за 10 лв. (колкото струва) да си направят адресна регистрация, май няма да си мръднат дътата и по изборите. И следва Съветско - Ориенталски Феодализъм.
Ами българските граждани, живущи в Турция имат мерак да гласуват и има секции. Иначе това вярно е гавра - 123 секции само в Турция при положение, че в целия останал свят общо има толкова.
Ама погледнете от друга страна - в Германия, например, транспортът е много по-развит и е по-лесно предвижването. Колко струва един билет за пет души-студенти за отиване от, например, Хайделберг до Франкфурт през почивните дни? Би трябвало на човек да му излезе около 5-7 евро, което си заслужава екскурзията.
А секциите в чужбина не се ли отваряха само ако има достатъчно желаещи да гласуват? Май имаше някакъв минимален брой декларации за разкриването на секция.
Онези, които вярват, и юдеите, и християните, и сабеите, онези [от тях] които вярват в Аллах и в Сетния ден, и вършат праведни дела, имат отплатата си при своя Господ и не ще има страх за тях, и не ще скърбят. [Коран, 2:62]
Това е наистина много несправедливо. Но има едно умно решение, което може в бъдеще да реши проблемите на българите емигранти. Електронно гласуване. Интернет поне има почти навсякъде, и не е нужно решение на ЦИК, за да се открие акаунт към него.
Всъщност вижте какво наверих точно в сайта на консулството в Турция. Ето го решението на ЦИК относно гласуването в чужбина. http://www.bulgarianconsulate-ist.org/election.html
Чл. 37. (1) Избирателните списъци за гласуване в чужбина се съставят от ръководителите на дипломатическите представителства въз основа на заявено лично желание за участие най-късно до деня на изборите.
(2) Избирател, които не е включен в избирателния списък до изборния ден, се вписва в списъка от секционната избирателна комисия.
Чл. 38. (1) Поправките в избирателните списъци се обявяват незабавно.
Закон за избиране на народни представители
До номер 30: с това електронно гласуване какви далавери и манипулации ще стават...
Онези, които вярват, и юдеите, и християните, и сабеите, онези [от тях] които вярват в Аллах и в Сетния ден, и вършат праведни дела, имат отплатата си при своя Господ и не ще има страх за тях, и не ще скърбят. [Коран, 2:62]
Ей, знаете само да се оплаквате, we! Ами ще гласуват, разбира се!!! Нали са бг граждани, които бяха много хитро изгонени ИЗГОНЕНИ от родината си! Никoй не може да им отнеме гражданството, защото по международните споразумения те са политически емигранти! Айде, млъквайте вече и вземете се стегнете, работете като тях, бъдете организирани колкото тях и скромни поне малко колкото тях...
Ами като продължават да им възстановяват българскоото гражданство! В Държавна агенция за българите в чужбина най-много са кандидатите от Македония, следва Молдова и Турция! Само че в отчетите им турците не се споменават, а минават под линия.
За всички протестиращи срещу правото на глас на български граждани живеещи извън пределите на държавата ще кажа едно- ние сме БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ, пряко засегнати от управлението на България, защото българските закони- дори да не живеем в България, важат и за нас. От там насетне, защо, как, ама хрън-мрън са излишни що се отнася за парламентарните избори, за локалните не би трябвало да можем да гласуваме.
Колкото до електронното гласуване аз съм твърдо ПРОТИВ, защото е безкрайно лесно за манипулиране. Това което трябва да се въведе е гласуване по пощата. Там си има хартиено доказателство за гласа на всеки. Така и в най-отдалечената паланка на света, всеки български гражданин който милее за родината и за роднините си или иска някой ден да се завърне, ще може да упражни правото си на глас.
До 19, Ванко:
Пич, иди в цградата на общината в която се намираш в момента и заяви желание да гласуваш по местоживеене, за да те включатв местна избирателна секция. Предполагам, че другия вариант е да ти дадат някаква бележка , удостоверение, за което споменаха и в Шоуто на Слави. Аз го направих и ме включиха в списъка, сега ще гласувам в училището отсреща. Иначе бях пропуснал срока за Европейските и сикупих билет до В. Търново (в София съм) без да ми мигне окото, отидох, гласувах и се прибрах в същия ден. Радвам се, че не се поколебах да го направя.
Действай! Не се помотвай!
Не са създадени удобни условия.
А са подадени хиляди молби за откриването им.
Турците не са заспали гайди като вас.
Кой ви е виновен че сте мързели до болка.
Ние ще спасим България от мизерията.
Тъй като вие нямате воля да го направите.
Вие всъщност нищо не умеете.
Иначе сте големи на приказки.
Особенно в разделение и омраза, ще най първи.
Няма страшно, ще направим хора и от вас
Ало-о, Изселника, че от какъв зор, бе, аланкоолу, това "благородство" към българите, дето нищо не умеят и България?
Айде, действайте там с пълна пара, че ви чакат в Европа, като си толкоз курназ!
А бе, с таквиз приказки като твойте, с това пренебрежение и "високи" оценки за моего брата, с нищо не се различаваш от българи дето простеят, злобеят и турят всички турци в един кюп...Та нещо, доста си повреден и ти, а злобата изпепелява, от мен да го запомниш , симпатяга злъчен..
А Слава Богу, има и много нормални турци, както и българи, които все повече разбират потребността от отърсване от комунистическите рецидиви на деление и настройване едни срещу други..Айде, гледай си там рахата и не се "кахъри" толкоз за България и българите, гледай си в твойта паница - най-добре е за всички ни, а и от ориенталски мурафети байгън...
" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди
А може би са политически грамотни? Може би имат собствено мнение и никой не може да им наложи да кого да гласуват?
Или е просто съвпадение, че винаги гласуват за Доган?
не, не ви мразя, напротив, обичам ви.
само исках да покажа какво е усещането, щото при вас е практика да се плюе по малцинства.
продължавайте да го правите и ще получите отговор какъвто заслужавате.
нямам никаква омраза, така че няма какво да се изпепели.
по добре вие се осъзнайте накъде я подкарахте.
относно кой определя за кого да гласуваме: ако бяхте малко по умни, щяхте да разберете че това не е ДПС, а самите вие. може би трябва да ви напомня на кухите ви кратуни, че на парламентарските избори нямаше дори един вот за ДПС от турция.
но това на вас не ви пука, продължавате с лозунга АТАКА е решението.
не, мили българи, решението сме ние, братята ви от турско потекло. спечелете ни сърцата, за да гласуваме за вас.
неграмотността, както ни оценяваш или подценяваш(ти прецени кое е по правилно), показва само колко сте заблудени, което ме води до заключението: какво е да си грамотен?
да имаш добро образование и знания(поне така да го считаш), или да имаш обективна оценка?
хаха, много ги знаем такива дето определят най високия връх на рила, като еверест или столицата на фръция-италия.
или такива дето си мислят че в турция има само турски имена, само една религия и само джамии и че само на турски се говори. също и че няма партии на етнически основи.
има заблудени, вярно е, но това не са турците.
Защо въобще се прие този закон за изборите, където пишеше, че трябва да попълним 100 декларации за да ни отворят секция по местоживеене?!
В Германия искахме само 6 секции, а не 123, ама не им е изгодно на управляващите политически сили!
В момента провеждаме разговори с Външно Министерство на ФР Германия, очакваме отговор, дали въобще г–н Посланикът ни е направил някакво запитване.
Няма да допуснем отново всичко да остане в някоя папка. Това е подигравка с правото ни на глас.
мили приятелю...
повтарям го...в турция правото не ни е дадено.
сами си го взехме. подадени са повече от 60 хиляди молби за откриване на секции. а за откриване на секция са нужни само 100. вие сте мързели.
чета ви коментарите и ви се възхищавам. някои ги мързи да гласуват, някой да подадат дори молба.
кой ви е крив, че сте лентяй?
кой ви е крив че сте заблудени?
кой ви е крив че сте разединени?
кой ви е крив, че сте обединени единствено, по омраза към турците?
хайде де, да не се залъгваме:
турците се чувстват като котка стремяща се да избяга от затворена стая, уплашила се до смърт.
хората се объркаха за кого да гласуват.
кой ли не ги мрази, за да гласуват за тях?
имат ли друг избор освен ДПС?
такива дето да не ги плюят, да не ги подценяват, да не ги обявяват за втора класа народ, както го правят и с циганите и помаците между впрочем?
може би забравяте, че всички малцинства в българия, взети заедно, са повече от вас.
българия на българите-дотук съгласни.
но само за българите-нагло бе приятелю. хем да нямаш дупе да спечелиш изборите, хем да те мързи, хем да те сърби, хем да те боли.
????!!!!! сами си слагате въжето на врата, никoй не ви е крив
Изселника, обобщаваш и това е голяма грешка... Разбирам всяка болка, там няма "на ваште" и "на наште", но понеже от морална гледна точка не обобщавам, то и не вземам сериозно , никой който го прави. Иначе, бихме могли да общуваме като големи хора, а така остава браздата между "нас" и "вас - жертвите"...Помисли, ако искаш, може пък и да се съгласиш Изкорени свойте предразсъдъци първо и тогава се цели в тез на околните, а не обратното... Успех!
" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди
Изселник говориш малко наизуст! И явно не четеш какво се пише и коментира. Тук не става въпрос за мързел, за неподадени 100 декларации както ти си мислиш. Всичко това е направено както и в Турция според теб (мен лично ме съмнява 60 000 да могат да пишат на български в Турция, ама нейсе), но разликата е че в Турция веднага ще се открият секции докато в другите държави не! Причините са липса на разрешение от страната домакин. Е как пък аджеба в цял свят само държавата Турция разреши повече секции, а навсякъде другаде не?? Или конспирация има? Не, истината е че скапаното правителство не желае много гласове от чужбина (с изключение Турция) и прави салта и кълбета, за да осъществи целта си. Иначе като цяло мислите са ти правилно насочени, но много грешиш че българите мразят българските турци. Не, ние мразим ДПС...и ако не искаш това да продължава просто не гласувай за ДПС!!!
"(мен лично ме съмнява 60 000 да могат да пишат на български в Турция, ама нейсе)"
И защо те съмнява, ако мога да попитам? Те не са ли учили в същото училище като теб, че може би и с по-висок успех от твоя!? Ето, даже с това потвърждаваш, че мислиш за турците като за втора категория хора.
Не мислел, че можели да четат и пишат, пфу, глупак!
Мистик, същото е и с турците...
Обикновенния човек много лесно се подвежда.
Така организирано се слага пръст в раните на хората, че остана и да се намразим като цяло.
Затова , ние също не бива да им се сърдим.
Трябва вече да се осъзнаем като народ на България, като граждани на България. Това е което ни обединява.
Проблеми винаги ще има, това е нормално. Но поне това ще е крачка за решаването им.
Започната работа, свършена работа.
Време е вече, стига са на ни грабили.
Има ли значение кой ни граби и как се казва.
Трябват ни съвестни хора.
Ръка за ръка, българи и турци, да направим нещо за България, това е нашата родина, тук почиват дедите ни.
Миналато, да ни е поука, а не повод за омраза.
Мистик може да си обиждаш колкото искаш, това показва нивото ти. Естествено, че доказателства нямам че 60 000 в Турция не могат да пишат на български, но все пак статистически погледнато (от изселниците) вероятността е много малка. Още по малко пък ако са пращали декларациите по Имейл или сканирали? И не деля българи и български турци, но статистиката показва какъв тип хора ОСНОВНО гласуват за ДПС - по ниско образовани и по възрастни. Така, че успеха от училище едва ли има значение тук. Да не говорим, че съм виждал че някои даже не знаят да говорят български, а ти за писане ми говориш. Това са просто факти, а не делене! Ако питаш мен говоримо и писмено колкото повече езици толкова по добре, така че ако го знаят българския то се радвам за тях. Но вътрешно много се съмнявам, че от тези 60 000 всички могат. Ако ти не се съмняваш...то явно гледаш с други очила.
верно е, че част от изселниците не знаят български.
само искам да ти покажа че и твоята гледна точна не е най правилната.
това че не знаеш български, не означава, че нямаш понятие за кого гласуваш. както и че няма кой да ти преведе това, от което се нуждаеш.
човек ако е заинтересован, намира начин и време за всичко.
от друга страна, смяташ ли че всички българи, знаят български. още по лошо: дали разбират за какво става дума. а да не говорим пък за заблудените грамотни.
те са най опасни, тъй като те подвеждат масите. лидерите затова са важни и са решаващото в успеха.
част от българите които живеят от 20 години в чужбина, са много зле с българския език. което не означава че не си обичат страната и че не се интересуват от изборите и съдбата на родината им.
някои неща просто е нужно да ги погледнем от друга перспектива. може би така ще намерим повече об6ти точки, както и повече разбиране.
Абе това да не е Евровизия?? Какви са тия изборни секции в Турция. Да не сме станали пак подчинени (васали) на Султана ???А?
Някой май не знае че преди 100 годи през 1908 вече отхвърлихме това и сега сме НЕЗАВИСИМИ.
Как може някой който не живее в България, не знае Български, не плаща данъци в България и да определя бъдещето на хората живеещи там!
Тия мекерета от Външно Министерство не се ли срамуват да живеят и ходят в България! Защо не му лепенете снимката на този ибрикчия зам.-министърът на външните работи Милен Керемедчиев да да го знаем кой е той и нека всеки го заплюе където го види!!!
Изселници и българи извън България НЕ ГЛАСУВАЙТЕ ЗА КОМУНИСТИТЕ .
Изселник ,Доган също е комустическо лайно и ДС ченге!
Нищо не направи за обикновените хорица , а само за себеси и тези които му целуват гъза .
Ако се яви ноякой образован и интелигентен мъж като Дикме ,той всячески се стреми да го унищожи.
Изселници и българи извън България НЕ ГЛАСУВАЙТЕ ЗА КОМУНИСТИТЕ .
Изселник ,Доган също е комустическо лайно и ДС ченге!
Нищо не направи за обикновените хорица , а само за себеси и тези които му целуват гъза .
Ако се яви ноякой образован и интелигентен мъж като Дикме ,той всячески се стреми да го унищожи.
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
И ЕВРОПЕЙСКОТО ЛИЦЕ,КМЕТА НА КЪРДЖАЛИ ХАСАН АЗИС ВЕЧЕ Е В ЛИСТАТА ЗА ДЕПУТАТИ ЗА ДА СЕ СПАСИ ОТ НАКАЗАТЕЛНО ПРЕСЛЕДВАНЕ.ИНАЧЕ ВЕЧЕ Е ДОБРЕ КОЛА ОТ БОНУСИТЕ НА ПАЗАР "ВОЛВО" - К1991 , АПАРТАМЕНТ В ИДЕАЛЕН ЦЕНТЪР НА ГРАДА И ДВА В СОФИЯ!!!
ДОБРЕ ДЕ, И СЕ ПЛАЩА НА ТЕЗИ ХОРА В КОМИСИИТЕ,ЗА 123 СЕКЦИИ,КОЙ,КАК,С ЧИИ ПАРИ ИЛИ ТУРЦИЯ БЛИЗО И НЕ СТРУВА НИЩО,Л.ЕЙ. ,ВЕГАС Е ДАЛЕКО,НЕ МОЖЕ,А ТЕЗИ МИЛИ БГ. ГРАЖДАНИ В ТУРЦИЯ ДЕТО ТОЛКОВА МИЛЕЯТ ЗА СЪДБИНИТЕ НА РОДИНАТА СИ ,КОЛКО БЪЛГАРСКИ УЧИЛИЩА ИМАТ,ГОВОРЯТ ЛИ С ДЕЦАТА ИМ НА БЪЛГАРСКИ,ДА НЕ ПИТАМ КАКВО Е ОТНОШЕНИЕТО КЪМ БЕЗАПЕЛАЦИОННИТЕ ГЕРОИ НА БЪЛГАРИЯ-ЛЕВСКИ,РАКОВСКИ,БТЕВ, И Т.Н...............ЕХ АСАНЕ,ЕХ ИЗСЕЛНИК!!!!
ГЛЕЙТЕ СИ КОРАНА,ЖЕВЕЙТЕ СИ СПОКОЙНО,МА ЩО СЕ ПРАВИТЕ НА БЪЛГАРИ,МАЙ НЕЩО ТУРЦИЯ НЕ ВИ ИЗНАСЯ А!
А МОЖЕ БИ СЪМ ПРОЗ И ОГРАНИЧЕН!
НАЛИ!
Няма кой да ме убеди че в тези 128 секции в ориента хората са се записали доброволно и тези 128 секции имат поне по 100 гласоподаватели
Турците са много на зат в комунизма който ние се мъчим да изкореним вече
С турските гласове пеçели ахмед доган от друга страна пıк от сокола пеçели Бıлгария веçе два мандата той оБразува правителството ако не е той БГ остава Без каБинет
нямам думи просто.
вярвайте в което и когото си искате.
това е ва6е право, право на станови6те.
в това няма ни6то ло6о.
времето 6те покаже кой е прав.
остава да из4акаме и да видим резултатите.
"прави" сте за нас, тези които сме в Турция.
какво ни засяга бьде6тето на Бьлгария?
или забравяте 4е твьрдите вотове са от Бьлгария, не Турция?
и 4е в Турция има по висока култура на избирателство?
какво ли би било, ако тези хора не бяха се изселили?
не мислите ли, 4е 6тяхме да имаме вьзгледи, подобни на техните? каква е разликата между тях и нас?
за6то има такажа разлика?
отговора е много прост: за6тото ние се 4увстваме свободни и не сме запла6ени от ни6то.
ако се спе4ели доверието на народа, 6те спе4елите управници, на които 6те им имате доверие.
до расист:
ако наистина си расист, не е вьзможно да се убеди6 в не6то.
такива вьзгледи обикновенно отри4ат други.
а само с един вьзглед анализ и прогрес е невьзможен.
но от друга страна, като един от вьзгледите, вьзгледа дори и на расиста е ценен за мен. за6тото понятието ми за демокрация е такова.
до 666:
мога да ти кажа само 4е това за което говори6, се отнася само до най крайни и ограни4ени фанатици, които изоб6то не липсват и между бьлгарите и между всеки друг етнос.
обоб6таването, поражда обоб6таване и в сьответните етноси.
едва ли бих могьл да направя обоб6тение за вси4ки сьбеседници тук, според теб или според "расист".
вярвам 4е всеки народ си има ценности и 4е преобладава6тите не са расисти.
ЕЙ izselnik, ГОВОРИШ НАИЗУСТ И ДЕМАГОГСТВАШ И С ТОВА НА НИКОЙ НЕ ПОМАГАШ,КАТО НЯКОЯ САПУНКА СИ,1001 НОЩ СИ ИМАТЕ ТАМ,ГЛЕДАЙ СИ ИНТРИЖКИТЕ ИЛИ СЕ ХВАНИ ДА ПООБРАЗОВАШ СЕБЕПОДОБНИТЕ ПО ВЯРА И ЕЗИК,ЧЕ ТАМ НАЙ ВИ НЯМА ПИЧ!
ТОЛКОВА ОТ МЕНЕ,ПОЗДРАВИ И ДА СИ ЖИВ И ЗДРАВ!
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
1vo bılgarite sa glupavi mırzelivi i kratsi 2 bılgarite sa nay skapanite v evropa kade kradeni koli kade narkomaniata kade prostotutsiata kade obir banki vie bg ste tam naymate dupe za rabota samo na tova va nau4i vas komumizma da kradete nie turtsite da rabotim i da vi izhranim vie ot mırzel ne hodite do urnite da glasuvate ot mırzel tolkova ste skapani ta sıjelavam samo za edno za6to moya pra dyado ne va eeeeeeeeeeeeeel zdravata v turkey ima 500000glasa za dps nie sme na 1 pozitsia sigani turtsi pomatsi bg koito glasuvat za nas dps sani bratya smırt na gyavurite da jivey turtsisma bg e naşa provintsia 6e va kupim s pari za6toto vie bg 6te si prodade gızote za pari za6to ste bedni bednia 4ovek ne6tı si prodava bay gayo
а според мен всеки трябва да може да гласува само там където си плаща данъците!?
аз отделям от залъка си за да издържам тези, които ме управляват!?
трудно ми е да възприема, че този който не внася нищо в моята хазна ще ми определя как да разходвам това, което имам!
щом издържаш чужди политици и определяш политиката на чужда държава, то ти нямаш право да определяш моя живот!
ако плащаш данъците си в САЩ- то гласувай там/ако ти позволят/
най-правилно е гласуването да става не по номер на лична карта, а по номер на осигуровка
нямам нищо против 500 000 живеещи в турция да плащат данъци в България и да гласуват и за български парламент!?
а ако се намерят и 5 000 000 ще бъде още по-добре)
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
*****
НеутралноДобре де реших се, отивам да гласувам.
*****
НеутралноБезобразие. На следващите избори секциите в Турция трябва да са колкото в Англия или САЩ да речем. В тези държави има БЪЛГАРИ, на които поради ред причини 20 години им се създават трудности при гласуването. а В Турция, на ТУРЦИ се създават хиляди удобства да гласуват кой да ни управлява в БЪЛГАРИЯ.
Адвокат
Рейтинг: 8 НеутралноИ аз ще гласувам, но продължавам да не разбирам как се прилага изискването за отседналост (ако избирателят е извън ЕС, трябва да е живял в България през последните три месеца). Избирателите в Турция изпълняват ли това изискване според вас?
*****
НеутралноБлагодаря за всички унижения, които ни поднасяте.
*****
НеутралноЗащо не разкрият и секции в Анталия, Кушадъса и Мармарис, където по това време ще има поне 1500 българи, за да гласуват.
*****
НеутралноЩе гласувам за тези които обещаят че до края на годината ще има нов закон за изборите - и в него категорично да бъде записано че право на глас имат само действително живеещите на територията на страната повече от 6 месеца в годинатал Те трябва да са вписани в домовите книги по новия закон за етажната собственост и да са декларирали това свое желание 30 дни преди датата на изборител Стига ориенталски мурафетил И час по-скоро да се въведе електронното гласуване за тези които отговарят на горните условия
*****
НеутралноДа ама не, оказа се, че трябва да подам саморъчно заявление със което нямам представа от къде да се сдобия. Интересно дали изискват подобни документи и на избирателите от Бурса и Анкара.
aptana
Рейтинг: 402 НеутралноДо Адвокат:
Ако не се лъжа, правилото за уседналост важи само за изборите за европейски парламент и за съжаление тук не се прилага.
*****
НеутралноТози път автобусите ще тръгнат от България в 8 часа след гласуване.Екскурзията ще бъде до Одрин и Бурса.ДПС у нас ще налее гласове в НДСВ,БСП в ЛИДЕР и четворната коалиция ще е
новият (стар) управляващ.Всичко е добре пресметнато ,разпределението е наравено,така че гответе се за следващото тотално и окончателно разграбване на България!
The Stig
Рейтинг: 1134 НеутралноЕх, колко ще е жалко (да се чете хубаво), ако активните гласоподаватели в тези 123 секции в Анкара, Истанбул, Одрин и Бурса бъдат безжалостно взривени за доброто на майка България.
*****
Неутралнонито ще гласувам нито ме интересува колко избирателни секции има в щатите или където и да било
*****
ВеселоКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
мараба булгаристан!
*****
НеутралноКъде ли ще бъде по-голяма избирателната активност, в България или в Турция ?
*****
НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Мръсни мангали! Вън от България!
Ламбо
Рейтинг: 515 ГневноЗначи в Турция , където има близо 50 000 с български паспорт има 123 секции , а в Германия където сме 56 000 само 6!
Fortuna favet fortibus.Е браво , това е поредното доказателство , че доганокомунизма цъфти!
I Van
Рейтинг: 233 НеутралноВече свикнахме ТУРЦИ ЦИГАНИ И ПЕНСИОНЕРИ да определят политиката на България вече 20 години Резултатите са видни за целия свят
I Van*****
ГневноНямам думи!!! Всеки ден се чудят как повече и повече да се гаврят с нас. Колкото и всичко да ме отчайва, ще гласувам на 5 юли, най-малкото за да неутрализирам поне един турски глас за Доган.
Боян Юруков
Рейтинг: 1416 ГневноВ Германия се прави всичко възможно да няма секции. Знам го защото участвам в организирането им.
Lipsva.com | Yurukov.net | Crime.bg*****
НеутралноАз съм в България че няма да мога да гласувам защото не съм си в родния град а трябвало някакво заявление да дам за смяна на адреса, а ми се искаше да гласувам но уви и се питам дали трябва толкова трудно за българите в българия да гласуват и ако се сложи по няколко избирателни секции по курортит есъм сигурен че ще има и там да се гласува от много летуващи и работещи, но защо трябва да е толкова трудно, нашите депутати вместо да мислят за избирателите си в чужбина да обърнат по голямо внимание на тези в българия, защото все пак ние сме си избрали да живеем тука а те са решили да сменят своята страна.
Адвокат
Рейтинг: 8 НеутралноМерси, Анонимен @8 (и сте прав/а, че думата е уседналост).
Ламбо
Рейтинг: 515 ГневноБояне , и не само в Германия! Прави се всичко възможно да няма секции там , където има българи!
Fortuna favet fortibus.Гърция , Германия , Испания , Франция , Англия , САЩ , Италия,Канада , а в Кипър дори нямаше за ЕП нито една!
Другарката Неменцова анализираше изборните закони вместо да ги прилага!
*****
НеутралноЗначи в огромната Канада, където живеят минимум 50000 българи, само две секции - предполагам Торонто и Отава. Аз вече се регистрирах в най-близката секция Торонто, която е на около 100 км от града, в който аз живея. А българите във Ванкувър и Калгари на практика се лишават от правото на гласуване, освен ако тези от Ванкувър не им се ходи до Сиатъл.
Мръсни комунистически родоотстъпници. То е ясно, че комунстите разчитат на пенсионери и цигани, а всички останали на турците, които Доган ще разпределя - ДПС, НДСВ, ЛИДЕР и подобни. Пфууу - Червен Турски Кенеф.
*****
НеутралноАКО НЕ СЪЗДДАТ ЗАКОН В БЪЛГАРИЯ ДА СЕ ОГРАНИЧИ ПРАВОТО НА ВСИЧКИ ЛИЦА НЕ ЖИВЕЛИ В СТРАНАТА НАЙ-МАЛКО ШЕСТ МЕСЕЦА ПРЕДИ ИЗБОРИТЕ, ТАКА ДА СЕ ИЗКЛЮЧИ ВЪЗМОЖНОСТТА ЩОТО ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ И НАРОДНОСТИ ДА ОПРЕДЕЛЯТ БЪЛГАРСКАТА ПОЛИТИКА, ТО БЕЗСМИСЛЕНО Е ДА СЕ ПРАВЯТ ПОВЕЧЕ ИЗБОРИ. ДНЕШНАТА СИСТЕМА ОСТАВЯ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ ДА УПРАВЛЯВАТ БЪЛГАРИЯ ЧРЕЗ ЕДНО-РОДЦИТЕ СИ НАПУСНАЛИ СТРАНАТА ПРЕДИ ДЕСЕТИЛЕТИЯ.
ТОВА ЩЕ ЛИШИ ОТ ГЛАС И ХИЛЯДИТЕ БЪЛГАРИ ОТ БЪЛГАРСКА НАРОДНОСТ, КАТО ТОЗИ АВТОР, НО НИЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА ГО ПРИЕМЕМ ЗА В ПОЛЗА НА БЪЛГАРИЯ. НИЕ, КОИТО СМЕ СЕ УСТОНОВИЛИ В ЧУЖБИНА, ЩЕ ТРЯБВА ДА ОСТАВИМ НА НАШИТЕ
СЪНАРОДНИЦИ В ОТЕЧЕСТВОТО ДА РЕШАВАТ СВОИТЕ СЪДБИНИ
ЧРЕЗ ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ПАРТИИ КОИТО ТЕ ТАМ СЪЗДАВАТ.
*****
НеутралноЕто това е истината (браво на Алекс!) :
"Този път автобусите ще тръгнат от България в 8 часа след гласуване.Екскурзията ще бъде до Одрин и Бурса.ДПС у нас ще налее гласове в НДСВ,БСП в ЛИДЕР и четворната коалиция ще е
новият (стар) управляващ.Всичко е добре пресметнато ,разпределението е наравено,така че гответе се за следващото тотално и окончателно разграбване на България! "
Вси§ки на границата - поне с камери и микрофони, а може и камъни (послуçаите ме!)
*****
НеутралноИво, срокът за подаване на заявлението е изтекъл. Но би трябвало да можеш да гласуваш, ако на мястото, където си има разкрита избирателна секция, като те допишат в допълнителния списък, поне по Указания на ЦИК. Явно и това е направено в услуга на турските ни сънародници, защото не ми е ясно как могат неграмотни да попълнят саморъчно заявление.. _zaiavleniia_za_glasuvane_v_chujbina_se_priemat_do/
Успех!!!
http://www.dnevnik.bg/izbori2009/2009/06/11/734172
*****
Неутрално...Доган за бой се стяга...и ако близо 1 500 000 мигранти в градовете не се съберат по 4-5ма в кола, и да ходат да си гласуват по родните места, пък и зелен уикенд ще си направят, нещата са зле. Ама като си помисля, че ги е мързяло, или им е било свидно за 10 лв. (колкото струва) да си направят адресна регистрация, май няма да си мръднат дътата и по изборите. И следва Съветско - Ориенталски Феодализъм.
*****
НеутралноА в Австрия ?!?!?! Или тия 20.000 души не се броят .
*****
НеутралноБСП си продължава да продава България.....
PMK
Рейтинг: 346 ВеселоАми българските граждани, живущи в Турция имат мерак да гласуват и има секции. Иначе това вярно е гавра - 123 секции само в Турция при положение, че в целия останал свят общо има толкова.
Онези, които вярват, и юдеите, и християните, и сабеите, онези [от тях] които вярват в Аллах и в Сетния ден, и вършат праведни дела, имат отплатата си при своя Господ и не ще има страх за тях, и не ще скърбят. [Коран, 2:62]Ама погледнете от друга страна - в Германия, например, транспортът е много по-развит и е по-лесно предвижването. Колко струва един билет за пет души-студенти за отиване от, например, Хайделберг до Франкфурт през почивните дни? Би трябвало на човек да му излезе около 5-7 евро, което си заслужава екскурзията.
А секциите в чужбина не се ли отваряха само ако има достатъчно желаещи да гласуват? Май имаше някакъв минимален брой декларации за разкриването на секция.
*****
НеутралноТова е наистина много несправедливо. Но има едно умно решение, което може в бъдеще да реши проблемите на българите емигранти. Електронно гласуване. Интернет поне има почти навсякъде, и не е нужно решение на ЦИК, за да се открие акаунт към него.
*****
НеутралноВсъщност вижте какво наверих точно в сайта на консулството в Турция. Ето го решението на ЦИК относно гласуването в чужбина. l
http://www.bulgarianconsulate-ist.org/election.htm
Чл. 37. (1) Избирателните списъци за гласуване в чужбина се съставят от ръководителите на дипломатическите представителства въз основа на заявено лично желание за участие най-късно до деня на изборите.
(2) Избирател, които не е включен в избирателния списък до изборния ден, се вписва в списъка от секционната избирателна комисия.
Чл. 38. (1) Поправките в избирателните списъци се обявяват незабавно.
Закон за избиране на народни представители
PMK
Рейтинг: 346 НеутралноДо номер 30: с това електронно гласуване какви далавери и манипулации ще стават...
Онези, които вярват, и юдеите, и християните, и сабеите, онези [от тях] които вярват в Аллах и в Сетния ден, и вършат праведни дела, имат отплатата си при своя Господ и не ще има страх за тях, и не ще скърбят. [Коран, 2:62]*****
НеутралноМи на българските турци им завиждам за три неща:
- имат повече деца
- оганизирани са (като общество) по-добре
- по-работливи са!!!
Царя ни го каза - сменете си чипа!!!!!
Ламбо
Рейтинг: 515 НеутралноАз моя съм го сменил , да му мислят тия дето ще ги управляват доганокомунистите!
Fortuna favet fortibus.*****
ГневноЗащо хората извън БГ имат право на глас? Те си живеят навън нека нямат право на глас!!
*****
НеутралноЕй, знаете само да се оплаквате, we! Ами ще гласуват, разбира се!!! Нали са бг граждани, които бяха много хитро изгонени ИЗГОНЕНИ от родината си! Никoй не може да им отнеме гражданството, защото по международните споразумения те са политически емигранти! Айде, млъквайте вече и вземете се стегнете, работете като тях, бъдете организирани колкото тях и скромни поне малко колкото тях...
*****
НеутралноАми като продължават да им възстановяват българскоото гражданство! В Държавна агенция за българите в чужбина най-много са кандидатите от Македония, следва Молдова и Турция! Само че в отчетите им турците не се споменават, а минават под линия.
*****
НеутралноДа бяха направили секция и в Лас Вегас,сега ще ни разхождат из цяла Америка.Най-близко е Лос Анджелос(250 мили)
*****
НеутралноЗащо да имат право на глас за местни, национални и европейски избори ,хора с български паспорт, които не си плащат данъците в българия?
*****
НеутралноОтговора на безобразията с избирателния закон е: МАСОВО ГЛАСУВАНЕ!
*****
НеутралноХе хе хе, ако Тодор Живков, светла му памет, не беше изтирил 350 000 турци от нашата Родина, тогава каква песен щяхте да пеете сега.
*****
НеутралноЗа всички протестиращи срещу правото на глас на български граждани живеещи извън пределите на държавата ще кажа едно- ние сме БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ, пряко засегнати от управлението на България, защото българските закони- дори да не живеем в България, важат и за нас. От там насетне, защо, как, ама хрън-мрън са излишни що се отнася за парламентарните избори, за локалните не би трябвало да можем да гласуваме.
Колкото до електронното гласуване аз съм твърдо ПРОТИВ, защото е безкрайно лесно за манипулиране. Това което трябва да се въведе е гласуване по пощата. Там си има хартиено доказателство за гласа на всеки. Така и в най-отдалечената паланка на света, всеки български гражданин който милее за родината и за роднините си или иска някой ден да се завърне, ще може да упражни правото си на глас.
bodyquest
Рейтинг: 226 НеутралноДо 19, Ванко:
Пич, иди в цградата на общината в която се намираш в момента и заяви желание да гласуваш по местоживеене, за да те включатв местна избирателна секция. Предполагам, че другия вариант е да ти дадат някаква бележка , удостоверение, за което споменаха и в Шоуто на Слави. Аз го направих и ме включиха в списъка, сега ще гласувам в училището отсреща. Иначе бях пропуснал срока за Европейските и сикупих билет до В. Търново (в София съм) без да ми мигне окото, отидох, гласувах и се прибрах в същия ден. Радвам се, че не се поколебах да го направя.
Действай! Не се помотвай!
*****
НеутралноНе са създадени удобни условия.
А са подадени хиляди молби за откриването им.
Турците не са заспали гайди като вас.
Кой ви е виновен че сте мързели до болка.
Ние ще спасим България от мизерията.
Тъй като вие нямате воля да го направите.
Вие всъщност нищо не умеете.
Иначе сте големи на приказки.
Особенно в разделение и омраза, ще най първи.
Няма страшно, ще направим хора и от вас
Варна
Рейтинг: 965 НеутралноДо 44..
в Европа, като си толкоз курназ!
" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.ГандиАло-о, Изселника, че от какъв зор, бе, аланкоолу, това "благородство" към българите, дето нищо не умеят и България?
Айде, действайте там с пълна пара, че ви чакат
А бе, с таквиз приказки като твойте, с това пренебрежение и "високи" оценки за моего брата, с нищо не се различаваш от българи дето простеят, злобеят и турят всички турци в един кюп...Та нещо, доста си повреден и ти, а злобата изпепелява, от мен да го запомниш , симпатяга злъчен..
А Слава Богу, има и много нормални турци, както и българи, които все повече разбират потребността от отърсване от комунистическите рецидиви на деление и настройване едни срещу други..Айде, гледай си там рахата и не се "кахъри" толкоз за България и българите, гледай си в твойта паница - най-добре е за всички ни, а и от ориенталски мурафети байгън...
*****
НеутралноДо 44
"Турците не са заспали гайди като вас."
А може би са политически грамотни? Може би имат собствено мнение и никой не може да им наложи да кого да гласуват?
Или е просто съвпадение, че винаги гласуват за Доган?
*****
Неутралноне, не ви мразя, напротив, обичам ви.
само исках да покажа какво е усещането, щото при вас е практика да се плюе по малцинства.
продължавайте да го правите и ще получите отговор какъвто заслужавате.
нямам никаква омраза, така че няма какво да се изпепели.
по добре вие се осъзнайте накъде я подкарахте.
относно кой определя за кого да гласуваме: ако бяхте малко по умни, щяхте да разберете че това не е ДПС, а самите вие. може би трябва да ви напомня на кухите ви кратуни, че на парламентарските избори нямаше дори един вот за ДПС от турция.
но това на вас не ви пука, продължавате с лозунга АТАКА е решението.
не, мили българи, решението сме ние, братята ви от турско потекло. спечелете ни сърцата, за да гласуваме за вас.
*****
Неутралнонеграмотността, както ни оценяваш или подценяваш(ти прецени кое е по правилно), показва само колко сте заблудени, което ме води до заключението: какво е да си грамотен?
да имаш добро образование и знания(поне така да го считаш), или да имаш обективна оценка?
хаха, много ги знаем такива дето определят най високия връх на рила, като еверест или столицата на фръция-италия.
или такива дето си мислят че в турция има само турски имена, само една религия и само джамии и че само на турски се говори. също и че няма партии на етнически основи.
има заблудени, вярно е, но това не са турците.
*****
ГневноЗащо въобще се прие този закон за изборите, където пишеше, че трябва да попълним 100 декларации за да ни отворят секция по местоживеене?!
В Германия искахме само 6 секции, а не 123, ама не им е изгодно на управляващите политически сили!
В момента провеждаме разговори с Външно Министерство на ФР Германия, очакваме отговор, дали въобще г–н Посланикът ни е направил някакво запитване.
Няма да допуснем отново всичко да остане в някоя папка. Това е подигравка с правото ни на глас.
*****
Неутралномили приятелю...
повтарям го...в турция правото не ни е дадено.
сами си го взехме. подадени са повече от 60 хиляди молби за откриване на секции. а за откриване на секция са нужни само 100. вие сте мързели.
чета ви коментарите и ви се възхищавам. някои ги мързи да гласуват, някой да подадат дори молба.
кой ви е крив, че сте лентяй?
кой ви е крив че сте заблудени?
кой ви е крив че сте разединени?
кой ви е крив, че сте обединени единствено, по омраза към турците?
хайде де, да не се залъгваме:
турците се чувстват като котка стремяща се да избяга от затворена стая, уплашила се до смърт.
хората се объркаха за кого да гласуват.
кой ли не ги мрази, за да гласуват за тях?
имат ли друг избор освен ДПС?
такива дето да не ги плюят, да не ги подценяват, да не ги обявяват за втора класа народ, както го правят и с циганите и помаците между впрочем?
може би забравяте, че всички малцинства в българия, взети заедно, са повече от вас.
българия на българите-дотук съгласни.
но само за българите-нагло бе приятелю. хем да нямаш дупе да спечелиш изборите, хем да те мързи, хем да те сърби, хем да те боли.
????!!!!! сами си слагате въжето на врата, никoй не ви е крив
Варна
Рейтинг: 965 НеутралноИзселника, обобщаваш и това е голяма грешка... Разбирам всяка болка, там няма "на ваште" и "на наште", но понеже от морална гледна точка не обобщавам, то и не вземам сериозно , никой който го прави. Иначе, бихме могли да общуваме като големи хора, а така остава браздата между "нас" и "вас - жертвите"...Помисли, ако искаш, може пък и да се съгласиш Изкорени свойте предразсъдъци първо и тогава се цели в тез на околните, а не обратното... Успех!
" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.Ганди*****
НеутралноИзселник говориш малко наизуст! И явно не четеш какво се пише и коментира. Тук не става въпрос за мързел, за неподадени 100 декларации както ти си мислиш. Всичко това е направено както и в Турция според теб (мен лично ме съмнява 60 000 да могат да пишат на български в Турция, ама нейсе), но разликата е че в Турция веднага ще се открият секции докато в другите държави не! Причините са липса на разрешение от страната домакин. Е как пък аджеба в цял свят само държавата Турция разреши повече секции, а навсякъде другаде не?? Или конспирация има? Не, истината е че скапаното правителство не желае много гласове от чужбина (с изключение Турция) и прави салта и кълбета, за да осъществи целта си. Иначе като цяло мислите са ти правилно насочени, но много грешиш че българите мразят българските турци. Не, ние мразим ДПС...и ако не искаш това да продължава просто не гласувай за ДПС!!!
VenRus 2008
Рейтинг: 0 ГневноВ Испания сме към 200 000, а имаме само 15 секции, що така?
Quis custodiet ipsos custodes? Сайт за антипропаганда - истината такава, каквато е! http://antipropaganda.comxa.com/*****
Неутралносамо ви показах другата страна на монетата.
като препоръка, като анализ.
вие сте тези които ще решат какво да правят.
дано съм бил полезен
*****
Неутрално"(мен лично ме съмнява 60 000 да могат да пишат на български в Турция, ама нейсе)"
И защо те съмнява, ако мога да попитам? Те не са ли учили в същото училище като теб, че може би и с по-висок успех от твоя!? Ето, даже с това потвърждаваш, че мислиш за турците като за втора категория хора.
Не мислел, че можели да четат и пишат, пфу, глупак!
*****
НеутралноМистик, същото е и с турците...
Обикновенния човек много лесно се подвежда.
Така организирано се слага пръст в раните на хората, че остана и да се намразим като цяло.
Затова , ние също не бива да им се сърдим.
Трябва вече да се осъзнаем като народ на България, като граждани на България. Това е което ни обединява.
Проблеми винаги ще има, това е нормално. Но поне това ще е крачка за решаването им.
Започната работа, свършена работа.
*****
НеутралноВреме е вече, стига са на ни грабили.
Има ли значение кой ни граби и как се казва.
Трябват ни съвестни хора.
Ръка за ръка, българи и турци, да направим нещо за България, това е нашата родина, тук почиват дедите ни.
Миналато, да ни е поука, а не повод за омраза.
*****
НеутралноМистик може да си обиждаш колкото искаш, това показва нивото ти. Естествено, че доказателства нямам че 60 000 в Турция не могат да пишат на български, но все пак статистически погледнато (от изселниците) вероятността е много малка. Още по малко пък ако са пращали декларациите по Имейл или сканирали? И не деля българи и български турци, но статистиката показва какъв тип хора ОСНОВНО гласуват за ДПС - по ниско образовани и по възрастни. Така, че успеха от училище едва ли има значение тук. Да не говорим, че съм виждал че някои даже не знаят да говорят български, а ти за писане ми говориш. Това са просто факти, а не делене! Ако питаш мен говоримо и писмено колкото повече езици толкова по добре, така че ако го знаят българския то се радвам за тях. Но вътрешно много се съмнявам, че от тези 60 000 всички могат. Ако ти не се съмняваш...то явно гледаш с други очила.
*****
Неутралноверно е, че част от изселниците не знаят български.
само искам да ти покажа че и твоята гледна точна не е най правилната.
това че не знаеш български, не означава, че нямаш понятие за кого гласуваш. както и че няма кой да ти преведе това, от което се нуждаеш.
човек ако е заинтересован, намира начин и време за всичко.
от друга страна, смяташ ли че всички българи, знаят български. още по лошо: дали разбират за какво става дума. а да не говорим пък за заблудените грамотни.
те са най опасни, тъй като те подвеждат масите. лидерите затова са важни и са решаващото в успеха.
част от българите които живеят от 20 години в чужбина, са много зле с българския език. което не означава че не си обичат страната и че не се интересуват от изборите и съдбата на родината им.
някои неща просто е нужно да ги погледнем от друга перспектива. може би така ще намерим повече об6ти точки, както и повече разбиране.
разберете го: ние сме ваш народ, както и вие наш
PEACE
*****
НеутралноАбе това да не е Евровизия?? Какви са тия изборни секции в Турция. Да не сме станали пак подчинени (васали) на Султана ???А?
Някой май не знае че преди 100 годи през 1908 вече отхвърлихме това и сега сме НЕЗАВИСИМИ.
Как може някой който не живее в България, не знае Български, не плаща данъци в България и да определя бъдещето на хората живеещи там!
Тия мекерета от Външно Министерство не се ли срамуват да живеят и ходят в България! Защо не му лепенете снимката на този ибрикчия зам.-министърът на външните работи Милен Керемедчиев да да го знаем кой е той и нека всеки го заплюе където го види!!!
*****
НеутралноНето4на информациа,по то4но дезинформациа.В Виена 6те има поне две секции
*****
НеутралноИзселници и българи извън България НЕ ГЛАСУВАЙТЕ ЗА КОМУНИСТИТЕ .
Изселник ,Доган също е комустическо лайно и ДС ченге!
Нищо не направи за обикновените хорица , а само за себеси и тези които му целуват гъза .
Ако се яви ноякой образован и интелигентен мъж като Дикме ,той всячески се стреми да го унищожи.
*****
НеутралноИзселници и българи извън България НЕ ГЛАСУВАЙТЕ ЗА КОМУНИСТИТЕ .
Изселник ,Доган също е комустическо лайно и ДС ченге!
Нищо не направи за обикновените хорица , а само за себеси и тези които му целуват гъза .
Ако се яви ноякой образован и интелигентен мъж като Дикме ,той всячески се стреми да го унищожи.
*****
НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Баъл петко да те еба ж мрıсниъа задник....
*****
НеутралноАКО ГЛАСУВАШ ЗА ДР.СТАНИШЕВ, ГЛАСУВАШ ЗА ДР.ДОГАН.СПРАВКА , ВСИЧКИ ИЗБОРИ НАЗАД ВЪВ ВРЕМЕТО.АКО ГЛАСУВАШ ЗА БСП, ЩЕ УПРАВЛЯВА ДПС!!!
*****
Неутралнода гласуваш няма да се прибереш, ама за шише ракия и кашон компоти ще се прибереш ...
*****
НеутралноИ ЕВРОПЕЙСКОТО ЛИЦЕ,КМЕТА НА КЪРДЖАЛИ ХАСАН АЗИС ВЕЧЕ Е В ЛИСТАТА ЗА ДЕПУТАТИ ЗА ДА СЕ СПАСИ ОТ НАКАЗАТЕЛНО ПРЕСЛЕДВАНЕ.ИНАЧЕ ВЕЧЕ Е ДОБРЕ КОЛА ОТ БОНУСИТЕ НА ПАЗАР "ВОЛВО" - К1991 , АПАРТАМЕНТ В ИДЕАЛЕН ЦЕНТЪР НА ГРАДА И ДВА В СОФИЯ!!!
*****
НеутралноБГ, бьди спокоен, всеки вижда кое какво е
*****
НеутралноДОБРЕ ДЕ, И СЕ ПЛАЩА НА ТЕЗИ ХОРА В КОМИСИИТЕ,ЗА 123 СЕКЦИИ,КОЙ,КАК,С ЧИИ ПАРИ ИЛИ ТУРЦИЯ БЛИЗО И НЕ СТРУВА НИЩО,Л.ЕЙ. ,ВЕГАС Е ДАЛЕКО,НЕ МОЖЕ,А ТЕЗИ МИЛИ БГ. ГРАЖДАНИ В ТУРЦИЯ ДЕТО ТОЛКОВА МИЛЕЯТ ЗА СЪДБИНИТЕ НА РОДИНАТА СИ ,КОЛКО БЪЛГАРСКИ УЧИЛИЩА ИМАТ,ГОВОРЯТ ЛИ С ДЕЦАТА ИМ НА БЪЛГАРСКИ,ДА НЕ ПИТАМ КАКВО Е ОТНОШЕНИЕТО КЪМ БЕЗАПЕЛАЦИОННИТЕ ГЕРОИ НА БЪЛГАРИЯ-ЛЕВСКИ,РАКОВСКИ,Б ТЕВ, И Т.Н...............ЕХ АСАНЕ,ЕХ ИЗСЕЛНИК!!!!
ГЛЕЙТЕ СИ КОРАНА,ЖЕВЕЙТЕ СИ СПОКОЙНО,МА ЩО СЕ ПРАВИТЕ НА БЪЛГАРИ,МАЙ НЕЩО ТУРЦИЯ НЕ ВИ ИЗНАСЯ А!
А МОЖЕ БИ СЪМ ПРОЗ И ОГРАНИЧЕН!
НАЛИ!
*****
ЛюбопитноНяма кой да ме убеди че в тези 128 секции в ориента хората са се записали доброволно и тези 128 секции имат поне по 100 гласоподаватели
Турците са много на зат в комунизма който ние се мъчим да изкореним вече
*****
НеутралноС турските гласове пеçели ахмед доган от друга страна пıк от сокола пеçели Бıлгария веçе два мандата той оБразува правителството ако не е той БГ остава Без каБинет
*****
НеутралноВси4ки партии са комуняги гласъвайте за БЗНС
*****
Неутралнонямам думи просто.
вярвайте в което и когото си искате.
това е ва6е право, право на станови6те.
в това няма ни6то ло6о.
времето 6те покаже кой е прав.
остава да из4акаме и да видим резултатите.
"прави" сте за нас, тези които сме в Турция.
какво ни засяга бьде6тето на Бьлгария?
или забравяте 4е твьрдите вотове са от Бьлгария, не Турция?
и 4е в Турция има по висока култура на избирателство?
какво ли би било, ако тези хора не бяха се изселили?
не мислите ли, 4е 6тяхме да имаме вьзгледи, подобни на техните? каква е разликата между тях и нас?
за6то има такажа разлика?
отговора е много прост: за6тото ние се 4увстваме свободни и не сме запла6ени от ни6то.
ако се спе4ели доверието на народа, 6те спе4елите управници, на които 6те им имате доверие.
*****
Неутралнодо расист:
ако наистина си расист, не е вьзможно да се убеди6 в не6то.
такива вьзгледи обикновенно отри4ат други.
а само с един вьзглед анализ и прогрес е невьзможен.
но от друга страна, като един от вьзгледите, вьзгледа дори и на расиста е ценен за мен. за6тото понятието ми за демокрация е такова.
*****
Неутралнодо 666:
мога да ти кажа само 4е това за което говори6, се отнася само до най крайни и ограни4ени фанатици, които изоб6то не липсват и между бьлгарите и между всеки друг етнос.
обоб6таването, поражда обоб6таване и в сьответните етноси.
едва ли бих могьл да направя обоб6тение за вси4ки сьбеседници тук, според теб или според "расист".
вярвам 4е всеки народ си има ценности и 4е преобладава6тите не са расисти.
*****
НеутралноЕЙ izselnik, ГОВОРИШ НАИЗУСТ И ДЕМАГОГСТВАШ И С ТОВА НА НИКОЙ НЕ ПОМАГАШ,КАТО НЯКОЯ САПУНКА СИ,1001 НОЩ СИ ИМАТЕ ТАМ,ГЛЕДАЙ СИ ИНТРИЖКИТЕ ИЛИ СЕ ХВАНИ ДА ПООБРАЗОВАШ СЕБЕПОДОБНИТЕ ПО ВЯРА И ЕЗИК,ЧЕ ТАМ НАЙ ВИ НЯМА ПИЧ!
ТОЛКОВА ОТ МЕНЕ,ПОЗДРАВИ И ДА СИ ЖИВ И ЗДРАВ!
*****
Неутралножаееалко.идийотşтини.слет.1 00.години.преди100години
*****
НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
1vo bılgarite sa glupavi mırzelivi i kratsi 2 bılgarite sa nay skapanite v evropa kade kradeni koli kade narkomaniata kade prostotutsiata kade obir banki vie bg ste tam naymate dupe za rabota samo na tova va nau4i vas komumizma da kradete nie turtsite da rabotim i da vi izhranim vie ot mırzel ne hodite do urnite da glasuvate ot mırzel tolkova ste skapani ta sıjelavam samo za edno za6to moya pra dyado ne va eeeeeeeeeeeeeel zdravata v turkey ima 500000glasa za dps nie sme na 1 pozitsia sigani turtsi pomatsi bg koito glasuvat za nas dps sani bratya smırt na gyavurite da jivey turtsisma bg e naşa provintsia 6e va kupim s pari za6toto vie bg 6te si prodade gızote za pari za6to ste bedni bednia 4ovek ne6tı si prodava bay gayo
*****
Неутралноа според мен всеки трябва да може да гласува само там където си плаща данъците!?
)
аз отделям от залъка си за да издържам тези, които ме управляват!?
трудно ми е да възприема, че този който не внася нищо в моята хазна ще ми определя как да разходвам това, което имам!
щом издържаш чужди политици и определяш политиката на чужда държава, то ти нямаш право да определяш моя живот!
ако плащаш данъците си в САЩ- то гласувай там/ако ти позволят/
най-правилно е гласуването да става не по номер на лична карта, а по номер на осигуровка
нямам нищо против 500 000 живеещи в турция да плащат данъци в България и да гласуват и за български парламент!?
а ако се намерят и 5 000 000 ще бъде още по-добре