ГЕРБ: Ще довършим три магистрали в рамките на мандата

ГЕРБ: Ще довършим три магистрали в рамките на мандата

© Асен Тонев



Магистралите "Тракия", "Люлин" и "Марица" ще бъдат завършени в рамките на този мандат, заяви пред Би Ти Ви експертът на ГЕРБ в областта на регионалното развитие Росен Плевнелиев. Това ще стане с ясни структури и приоритети, много труд и с помощта на еврофондовете, допълни той.


Ще има ревизия в Министерството на регионалното развитие, каза Плевнелиев, който нарече ведомството на Асен Гагаузов едно от най-непрозрачните. "Нашата амбиция е много бързо да го направим най-прозрачното", каза експертът на ГЕРБ и обеща "Трансперънси интернешънъл" да бъдат поканени да присъстват на търговете във ведомството.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (131)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Mr. Golden Nugget
    *****
    Неутрално

    Ако го направите, но също има и поне 100 едри риби в тигана на бавен огън (демек осъдени за корупция), на следващите избори ще гласувам за вас, дори да си чопнете оттук, оттам, стига да не се оливате като Р.Овчарят.

    Дето се вика "всичко с мярка"!

  2. 2 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 869 Весело

    Ами тя Тракия е почти готова, а Люлин и Марица са доста късички, за да влязат в класическото разбиране за магистрала. По-интересно ми е какво ще стане със Срума? Дунав Мост 2? Магистрала до Румния? Защото иначе продължаваме да сме черна дупка за ЕС, ако не направим магистрален трафик Румъния- България- Гърция.
    но като се замисля и тези да довършат- следващият мандат пак ще е техен. Че то такова строителство на магистрали емен-емен никога не е имало досега.

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  3. 3 Профил на Фрингзер
    *****
    Неутрално

    Ей бе... Царе сте на обещанията...

  4. 4 Профил на Alf
    *****
    Неутрално

    Винаги съм казвал, че което правителство оправи инфраструктурата в Булгаристан, ще изкара поне 2 мандата

  5. 5 Профил на CheGevara
    *****
    Неутрално

    Бойко, ако изпълните тези обещания, ще гласувам пак за вас !!!

  6. 6 Профил на da be
    *****
    Неутрално

    станете първите, изкарали 2 мандата

  7. 7 Профил на PEPSI
    PEPSI
    Рейтинг: 190 Разстроено

    "Магистралите Тракия, Люлин и Марица СА завършени в рамките на този мандат"!!!
    ТОВА ТРЯБВА ДА ПРОЧЕТЕМЕ !!!
    На обещания сме се наслушали!!!!

    ВИНАГИ МОЖЕ ПО-ДОБРЕ
  8. 8 Профил на Щастливеца
    *****
    Неутрално

    Има сериозни шансове въпреки кризата. Ако върнат евро пари в магистралите. И концесия не е мръсна дума, ако се направи читав конкурс, една от магистралите може да стане и с концесия.

  9. 9 Профил на Major Major
    *****
    Неутрално

    Alf #4: Надявам се, под инфраструктура не разбираш само магистралите. Има транспортна, комуникационна, енергийна...

  10. 10 Профил на ???
    *****
    Весело

    А "Хемус" кога ? Когато летим с космически кораби ли ?

  11. 11 Профил на Васил
    *****
    Неутрално

    За да се развива туризмът и особено летният ни трябва магистрала Варна - Бургас.Кога ще започне работата по нея?
    Няма никаква логика да не се задейства максимално бързо.

  12. 12 Профил на изненадан
    *****
    Любопитно

    Направо ще ме шашнете ,ако се случи това обещание! Ще повярвам в духове след като знам Бат Бойко какви ги говореше на събранието , което органзира с босовете докато беше гл.секретар...

  13. 13 Профил на Rosko
    *****
    Неутрално

    Искаме магистрала ХЕМУС и ТУНЕЛ ПОД ШИПКА

  14. 14 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1128 Любопитно

    1. Люлин има осигурено финансиране и там не е нужно нищо повече от ефективен контрол.
    2. Тракия има за довършване 113км. които ще се финансират от еврофондовете. Важно е да не забравят за ремонта на вече построените участъци които трудно бихме определили като автомагистрала.
    3. Марица също ще се строи с еврофондове или заеми и там има яснота за трасето от Чирпан до Харманли.
    Пожелавам успех на ГЕРБ!

    Знаем, че магистрала която не сочи към София не е магистрала за ББ, но нека започне градежа и на Черно море. За втория по големина икономически център у нас тя е жизнено важна!

  15. 15 Профил на Боян Магесник
    Боян Магесник
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Съгласен съм с Алф - подходът към стратегическите приоритети като инфраструктура, устойчив растеж на икономиката, повишаване на конкурентноспособността и качеството на човешкия капитал, подобряване на здравеопазването и постигане на стабилно и балансирано териториално развитие е най-сигурният път към осигуряване на втори мандат. Българскят гласоподавател е толкова разочарован, че и минимален прогрес по горепосочените направления в добавка към малко показни арести и съдебни производства за корупция ще гарантират гласа му на следващите избори. Да видим как ще се справи Герб и с практическият аспект на поетите обещания...

    Potestatem obscuri lateris nescis!
  16. 16 Профил на ВАРНА
    *****
    Неутрално

    Ало, шопите: 3 магистрали - намалете малко!
    И във Варна живеят хора.

  17. 17 Профил на Снежанка
    *****
    Неутрално

    Бойко може да прави само ремонти на едни и същи улички в София с помощта на приятелски фирми и как си обяснявате, че ще успее с цели магистрали.

  18. 18 Профил на Щастливеца
    *****
    Неутрално

    ВАРНА е прав, но все пак въпрос на приоритети... Хемус пак остава на опашката, а за Черно море да не говорим.
    Но сега може да се провикне и ВИДИН Трасето север-юг с Дунав мост и тунел под Балкана около Петрохан и връзка със Струма... еееех мечти Това трасе ще има голям международен тежкотоварен трафик и става за концесия.

  19. 19 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 873 Весело

    Споко, ако наистина излезнат читави хора в правителството, всичко ще стане.
    Само да се спрат кражбите и ще има пари за всичко.
    Никой не Ви го е казвал,вероятно няма и да Ви го кажат, но в Б-я има много пари, просто се краде в космически мащаби за нашите мащаби.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  20. 20 Профил на тф
    *****
    Неутрално

    не ни оправят нас магистралите

  21. 21 Профил на Плевен ДЪГЕ
    *****
    Неутрално

    Не забравяйте и северна България!!"Хемус" също е много важна!!!!!!!

  22. 22 Профил на Алабала
    *****
    Гневно

    А за Хемус кога най-после ще се намерят пари ?

  23. 23 Профил на Софиянец
    *****
    Неутрално

    Приоритет е трасето София - Бургас, точка. Колкото до Варна - нали имате магистрала до Шумен, за какво ви е по-нататък, вашите села са си все до Шумен, в това число Каспичан...

  24. 24 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Да завършат 3 магистрали?
    Едва ли...
    Смятат ни за абдали!

    www.berbenkov.hit.bg
  25. 25 Профил на нико
    *****
    Неутрално

    За разлика от предните управляващи , започват да обещават след изборите , а не преди тях - това е много важно . Виждам също така , че казват ,че ще се опитат да ги довършат , а не че ще ги построят , което показва , че не отричат свършеното досега . Някои от предните коментари ме озадачават , за 20 години преход нямаме една завършена магистрала, а те вече недоволстват , че това не било кой знае какво , трябвало да се завърши ХЕМУС, ЧЕРНО МОРЕ, СТРУМА , тунел под Шипка ...... бъдете малко реалисти.

  26. 26 Профил на nero
    *****
    Неутрално

    Престанете да наричите България Булгаристан, глуп@ци !!!
    Предлагам всички съгласни с мен да правят забелжка и на другите глуп@ци в другите форуми.

  27. 27 Профил на Кире
    *****
    Неутрално

    Ха, преди спора да се обърне между софиянци и останали....
    Всякакво развитие на инфраструктурата извън София ще намали притока от хора натам.
    Т.е столицата ще стане по-малко пренаселена и няма да има заяждания от рода "селяните да си ходят".
    Все пак "селяните" не са виновни, че поради липса на инфраструктура никой не иска да развива бизнес по родните им места...
    Така че бат' Бойко да се замисли за магистрала Черно море, да свърже Русе, Плевен, Ловеч и Търново с магистрала.
    Да направи втори Дунав мост и магистрала да живне малко тая северозападн(ал)а България
    Да оправи най-после ЖП линията София- Варна, да може да се пътува нормално за няколко часа в КОМФОРТЕН влак, а не да се трепеш по пътищата.

  28. 28 Профил на Мирчо Спасов и Благо Магарето 2
    *****
    Гневно

    Вярвам Ви г-н Плевнелиев...само че първо изловете крадливата комунистическа сган от ниво кметове до ниво министри и това трябва да стане ,много, ама много бързо, докато не са напуснали страната и са се покрили в миши дупки и ги пратете при нас !

    Гарантираме Ви че магистралите ще бъдат завършени предсрочно !

  29. 29 Профил на Алкорта
    *****
    Неутрално

    Ако бяха оставили г-н Станишев и г-н Доган още един мандат, можеше и да се построят, сега - не!!!

  30. 30 Профил на Никой
    *****
    Неутрално

    Бойко Борисов посочи Цветан Цветанов за новия вътрешен министър

  31. 31 Профил на ааа
    *****
    Неутрално

    Абе като гледам как се строят отсечките по околовръстното на София, си мисля, че е по-добре да забравим за магистрали. Една магистрала държава не оправя - трябват тунели под Балкана, мостове над Дунава, високоскоростни жп линии (че и магистралите стават километрични задръствания), допълнителни КПП-та с Гърция. Ефектът от един тунел под Шипка или Петрохан или мостове при Свищов или Никопол ще е много по-голям за района, отколкото магистрали на кило, по които пътуването може да излиза доста солено.

  32. 32 Профил на Живо
    Живо
    Рейтинг: 381 Неутрално

    А аз като гледам кой какво иска от форумците, май ББ и екип нищо друго не трябва да правят, само магстрали и мостове да строят...!! Ние за 20 години посториехме 5.5 км магистрали и около 40-50 км междуселски пътища, а вие искате сега за 4 години цяла България да се опаше с магистрали! Я по-спокойнo...

  33. 33 Профил на the_european
    the_european
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Магистралите Тракия, Люлин и Марица ще бъдат завършени в мандата на новото правителство. Това е ангажиментът на ГЕРБ, което е най-малкото, но и най-приоритетно нещо, което ще бъде направено. Тук не става дума за това каква част от магистралите Струма, Хемус и Черно море ще бъдат проектирани, ще се осигури финансиране, ще се направят търгове и ще се построят, а става дума за тези магистрали, които в рамките на мантата ще бъдат веднъж и завинаги ЗАВЪРШЕНИ. В строителството на магистрали нещата са много по-разтеглени от един мандат. Показателно е, че Станишев откри тържествено новопостроени отсечки на магистрала Тракия (Чирпан - Ст. Загора и Бургас - Карнобат), за които всъщност бяха подготвени като проекти, беше осигурено финансиране ЕБВР, бяха проведени търгове и подписани договори, т.е. 80% от работата беше свършена от … правителството на Иван Костов. Абсолютно всички големи проекти, включително Дунав мост 2, жп-линията Пловдив-Свиленград, разширението на пристанище Бургас, модернизация на летище София и т.н., всичките те бяха подготвени от правителството на Иван Костов. След тях разни некадърници с нищожен принос рязаха ленти, а на свой ред почти никаква работа не свършиха. А някои от проектите и до ден днешен не са довършени. Наследството, което завещаха НДСВ и БСП на ГЕРБ като подготвени и задвижени проекти не е просто нула, а направо минус 10. Тепърва новото правителство трябва да доказва способността на България успешно и без кражби да усвоява фондове. Съгласете се, че в условията на световна финансова криза, ограничено и оскъпено кредитиране, нула готовност с читави проекти, безобразно слаба администрация, спряно еврофинансиране и силно накърнен имидж, намаление на БВП и тотален срив на приходите в хазната, човек трябва да е по-умерен в плановете си. Нашия експерт по-горе на снимката построи Бизнес парк София – това е неговата визитка. Уверени сме, че ще се справи.

  34. 34 Профил на тф
    *****
    Неутрално

    Ако се вкара в ред поддържането на пътищата също ще е голям успех, защото в момента е едно средство за точене на пари и резултата е трагичен (буквално!)

  35. 35 Профил на инж. Филип
    *****
    Неутрално

    Не забравяйте на Бойко жена му, Сибанк, кога почнаха всички плащания на МВР през Сибанк и кой беше генерал тогава на МВР. А всички гладни милиционери под Бойко, какво ще правят. Ето ви един милиционерски(катаджийски) лаф - "Недей да стрижеш овцата(матриала) твърде ниско(късо).
    Тая магистрала Люлин си я заврете отзад, ама рязко.

  36. 36 Профил на Снежанка
    *****
    Неутрално

    Парите ще усвоят, но магистралите едва ли ще са готови.

  37. 37 Профил на Живо
    Живо
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До Варненски - а нали сте наясно защо довършването на Тракия се отлагаше толкова пъти? Skull говори ли ви нещо? Само питам...

  38. 38 Профил на Живо
    Живо
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Снежанке, ти пак се допитваш до 7-те джудженца

  39. 39 Профил на бум мада факаааа...
    *****
    Весело

    Четири години премиера пречеше на София , сега е времето всички проекти в София , като магистрали ме интересува тази към Солун , за другите като му дойде времето. ))))))

  40. 40 Профил на boom mother ....
    *****
    Весело

    Всичките пари за метро в София , никакви магистрали

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  42. 42 Профил на до номер 40
    *****
    Любопитно

    Мдаммм всичко за метро и няколко лифта към Витоша

  43. 43 Профил на spoko
    spoko
    Рейтинг: 594 Весело

    А-а-а,те сега и цели проводници ще почнат да правят!

  44. 44 Профил на ГУМАТА
    *****
    Неутрално

    Росен Плевнелиев не е никакъв експерт по регионално развитие и строителство. Той е организатор на така наречения Бизнес парк в Младост 4, който е сгъчкан като останалите сгради в София.. На този човек му липсва мащабност. Той беше представител на Линднер Иррис. Направо експерт ще да е..
    Има и нещо друго- Росен Плевнелиев има организаторски способности и е едно ниво над старите мошмороци. Ако ще се хвалят с Марица, която е изкарана до Харманли, Тракия, от която остават по- малко от 150 километра и Люлин, която е завършена, то те правят помен с чужда пита и от сега започват с популизма. Кои са му трите магистрали?
    Основната магистрала в България е Хемус и по нея е основната работа- много мостове и различна почва за пътната настилка с относително често движение на земните пластове. Нека с Хемус да се похвалят ако са мъже. Магистрала Струма ще отвори стратагически нови хоризонти за българския народ- тя е от голямо значение, но стратегията не е присъща на нашите управници. Пътят до Солун и другите гръцки градове е много важен поради излаза на Егейско море! Като страна от ЕС ние можем да излезем и да търгуваме свободно. Това трябва да влезе в полезерението на нашите управници. Не може да си позволяват да бъдат дребнави в условията на световна криза и глобализация. Може да се появи конкуренция между нациите и ние не може да изоставаме по вина на политиците, както става до сега.

  45. 45 Профил на ФАКТИ
    *****
    Неутрално

    Нагърбват се с тези магистрали:
    1. Имат проектна готовност за тях!!!
    2. Това са международни коридори (Марица и Люлин)!

    За магистрали Хемус, Рила, Струма между Дупница и Сандански няма готови технически проекти, за Черно море не съм сигурен, тепърва трябва да се проектира, все тежки терени. Спрете се малко. Транспортната инфраструктура е дългосрочна инвестиция 1 мандат е миг в строителството на инфраструктура. Трябва стабилна стратегия за 20-25 години за всичко това за което говорите.

  46. 46 Профил на beatles
    *****
    Неутрално

    Алкорта, пак си спряла хпчетата!
    Я като знаеш толкова, кажи колко километри магистрали построиха ДПС и БКП през последните 8 години когато бяха на власт, а? или вие в училище нулата още не сте я учили?

  47. 47 Профил на Живо
    Живо
    Рейтинг: 381 Неутрално

    № 45, нали трябва да си чешаме езиците! Тя Струма май трябваше да стане преди олимпиадата 2004 година! Кой беше тогава на власт, че не си спомням?

  48. 48 Профил на коколино
    *****
    Неутрално

    Даваме пари на трансперънт интернешанъл и те казват, че всичко е чисто и опааа схемичката е готова.

    Рабира се хубаво е да завърши тези магистрали. Да видим!
    Ще ги наблюдаваме.



  49. 49 Профил на Живо
    Живо
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Beatles, трабва да се знае десетичната запетая: някъде около 5,5 км, ако не ме лъже паметта...

  50. 50 Профил на xilol
    xilol
    Рейтинг: Неутрално

    Ще повярвам че маистрала Тракия се строи ако Гагаузов участвува на строежа в раирано облекло!

  51. 51 Профил на коколино
    *****
    Весело

    А и за магистрала Тракия няма кой занае колко за правене -около 1/4.Отсечката стара загора -карнобад.

    И е пълна глупост ч,е миналото правителство не е правило магистрали.

    Пречетете малко и без емоции.

    Дано тези направят повече.Магистралите са хубаво нещо.

  52. 53 Профил на читател
    *****
    Неутрално

    Нещо за Хемус да кажете?

  53. 54 Профил на Живо
    Живо
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Коколино, в един предизборен отчет Станишев каза, ча са построени 160 км магистрали от неговото правителство. Това е повече от тук до Пловдив. Ако ми кажеш къде са тези 160 км ще те черпя една ракия.... Аз зяпах по картата половин час и някак си не можах да открия нови магистрали общо 160 км. Не зная какво разбира под "магистрали"?

  54. 55 Профил на хххх
    *****
    Неутрално

    Смолян. Симпатизанти на ГЕРБ имат намерение да блокират главни пътища в област Смолян във връзка с отнетия мандат на ГЕРБ за сметка на ДПС в Смолян, предаде репортер на радио „Фокус”-Смолян. По непотвърдена информация група хора имат готовност да блокират главния път Смолян-Мадан в квартал „Устово”, както и главния път за община Златоград. От полицията в Смолян посочиха, че за момента няма затворени пътища, но започват проверка на сигналите за готвени блокади.
    Протестна подписка срещу подмяната на вота и втория депутат на ДПС започна в община Златоград. Това съобщи кметът на общината Мирослав Янчев. Той обясни, че хората в общината смятат да организират митинг. По закон 48 часа след връчено уведомление може да се прави митинг и тогава той ще бъде организиран, посочи Янчев. Протестна подписка е започнала и в други населени места в Родопите.

  55. 56 Профил на Щастливеца
    *****
    Неутрално

    И аз казвам да сме малко повече реалисти. Ако в условия на криза и свит бюджет за следващите поне 2 г. това правителство успее да завърши посочените отсечки, то това ще е ГОЛЯМ успех! Друг е въпросът, че паралено трябва да се оправят държавните структури, които ще създадат стратегията, ще формулират целите и приоритетите, ще организират конкурси, ще участват във финансирането и ще контролират изпълнението. И като понапреднат по тези въпроси след няколко месеца, най-късно година да ни покажат един цялостен дългосрочен план за пътната инфраструктура. Да не говорим за конкуренцията между видовете транспорт, за динамиката на цените на горива и ел. енергия в средносрочен план.
    Тая работа не е като оная работа. Оная работа беше проста - дай да видим кой каква комисионна да даде, а пък той сам ще си прогнозира условията.

  56. 57 Профил на Щастливеца
    *****
    Неутрално

    А тая работа няма да се получи без плътно съгласуване и взаимодействие с ЕС, ако те се дърпат, ние трябва да се натискаме. Трафикът е свързан с ЕС. Нашият трафик е слаба работа въпреки многото таралясници дето се навъдиха.

  57. 58 Профил на BAN
    *****
    Неутрално

    Важна магистрала е Букурещ-Варна и Букурещ-София.
    До Гюргево е готова. Варна-Шумен е готова остава Русе-Шумен около 100 км равно. За 2-3 часа път до морето на 4.5 милиона румънци.

  58. 59 Профил на sencko
    *****
    Неутрално

    144 - имаше ги написани и по разбивка ...
    без Люлин - уви нито досега е било толкова черно колкото се опитват да го изкарат, нито от сега ще стане толкова хубаво както ни лъжат, надявам се да не съм лош пророк, но ако магистралите са като софииските естакади и велоалеи от вчерашното интервю на ББ ...

  59. 60 Профил на мръвояд
    *****
    Неутрално

    Какви са тези 20-25 години за строителство на магистрали дето ги плещите? Да не става въпрос за Сибир? За справка - през 30-те години в Германия с тогавашното ниво на строителната техника са построили 3000 км за 4 години.

  60. 61 Профил на м
    *****
    Неутрално

    Скромно звучи, защото тракия е почти готова, а люлин е много къса отсечка, за марица - ок, много добре, ако я завършат. трябва сериозно да се работи в това направление, защото е абсурдно на ниско ниво транспортната инфраструктура. Транснационалните пътища трябва да се завършат възможно най-скоро - ние нямаме една магистрала, която пресича цяла България....

  61. 62 Профил на астронавта
    *****
    Весело

    мдаа космодрума на доган ще требе да се строи с частни средства май.

    язък. хехе

  62. 63 Профил на Живо
    Живо
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Sencko, ако това е така май наистина ще черпя. Ама си мисля, че щом те са успели да построят 144 км, значи новите би трябвало да направят поне двойно.... Дано!

  63. 64 Профил на Van
    *****
    Неутрално

    До 60: 20-25 годишна стратегия за цялостно развитие на транспортната инфраструктура, включително и ЖП линиите. Незнам как се е строило през 30-те години, но сега изискванията и скоростите определно не са като тогава. Ще се радвам да дадеш пример за някой успял да построи 3000км магистрали за 4 години в наши дни! А и то не е само да се строят нови, трябва и да се подържа!
    Напълно подкрепям Щастливеца, тая работа не е като оная работа!!! Част сме от ЕС и трябва да се развиваме в тази посока.

  64. 65 Профил на Mr. Golden Nugget
    *****
    Весело

    Ало ВАРНА

    на вас за какво са ви магистрали? На нас магистралите са ни да ходим на морето. А вие нали вече сте на морето? Оттам нататък къде по-нататък?

  65. 66 Профил на до Van
    *****
    Неутрално

    Хърватско знам че за толкова са построили към 1500 км

    А в наши дни има машини за разлика от едно време.

    Само един пример. Познат строител преди време наел от тези малките багерчета да му изкопае нещо. За един ден Бобкатчето му изкопало ров, който иначе циганите щели да копаят две седмици.

    Или с други думи - едно време се е строило по-бавно. И не значи даже, че е било и по-евтино - просто се е правило. А сега всеки гледа и да краде най-вече.

  66. 67 Профил на sencko
    *****
    Неутрално

    "Струма" Драгичево - Долна Диканя 19км открито на 31.01.2007
    "Тракия" Карнобат-Ветрен 35.2км открито на 2.10.2006
    "Тракия" Чирпан - Оризово 17 км открито на 1.07. 2006
    "Тракия" Оризово - Стара Загора 38.7км открито на 5.10.2007
    "Хемус" Шумен - Каспичан 12.8км открито на 30.12.2005
    "Марица" Харманли - Любимец 16.7км открито на 16.05.2007


    Дано успеят повече - мен лично Хемус ми е приоритет ама май не им се захваща щото е труден терена ....

  67. 68 Профил на Т.Живков.
    *****
    Неутрално

    Мавзолея в София е построен за 24 часа.Прохода Хаимбоаз е построен от бригадирите за 3 месеца.Още примери.

  68. 69 Профил на Щастливеца
    *****
    Неутрално

    sencko, вчера минах с колелото по велоалеята от Княжево до Руски паметник. Е, не е магистрала, но е НАПРАВЕНО! Беше ми мнооого приятно. Маса джипове изпреварих във върхов час де

  69. 70 Профил на до BAN
    *****
    Неутрално

    Тунел под Шипка би спестил доста много щети и разходина България, както би могъл и да носи печалба.
    За проста магистрала не съм съгласен да ръся за всеки километър да плащам за кефа да ме спират на входа да си плащам, но за Тунел под Шипка бих, защото най-малкото ще ми спести парите за гориво, както и риска да ме сгази някой ТИР, което не може да се заплати с пари.

  70. 71 Профил на sencko
    *****
    Неутрално

    "sencko


    "Струма" Драгичево - Долна Диканя 19км открито на 31.01.2007
    "Тракия" Карнобат-Ветрен 35.2км открито на 2.10.2006
    "Тракия" Чирпан - Оризово 17 км открито на 1.07. 2006
    "Тракия" Оризово - Стара Загора 38.7км открито на 5.10.2007
    "Хемус" Шумен - Каспичан 12.8км открито на 30.12.2005
    "Марица" Харманли - Любимец 16.7км открито на 16.05.2007


    Дано успеят повече - мен лично Хемус ми е приоритет ама май не им се захваща щото е труден терена .... "

    ----

    Всичко е приоритет - не може 21ви век тирове и автобуси да размазват леки автомобили по тесни еднолентови надупчени пътища през ден

  71. 72 Профил на Да де
    *****
    Неутрално

    sencko това е така, но това са обекти започнати около 2003-4 г.
    А от 2007 г. насам няма нищо открито, щото не беше започнато. За това говорим. Ааааа пардон - Люлин , и замалко да отрият 5 км, но публиката не дойде

  72. 73 Профил на Petleshev
    *****
    Неутрално

    Думите започнаха да изпреварват мисълта на другарите от ГЕРБ! София все още няма околовръстен път, този на снимката се размечтал за магистрали! И какво точно го прави експерт по регионално развитие, че не мога да се сетя...?

    За справка: в Гърция на много тежък планински терен за около пет години прекараха магистрала от Йоанина до Игуменица! През това време в България министри като Церовски и Гагаузов импровизираха на тема магистрали! Като се сетя и за пренебрежителното отношение на Б.Б. към провинцията, не съм оптимист!

  73. 74 Профил на Екстрасенс
    *****
    Неутрално

    трудно, мнооого трудно ще накарат българина да си плаща за магистрала. Е, баровците с поршетата ще плащат, ама доста народ ще предпочете първокласния път за да не плаща. И ако тировете ги качат на магистралата задължително, то на първокласния път ще е пей сърце

  74. 75 Профил на До sencko
    *****
    Неутрално

    Струва ми сер че повтаряш едни 17 км от Тракия. Не е ли така:
    "Тракия" Чирпан - Оризово 17 км открито на 1.07. 2006
    "Тракия" Чирпан - Стара Загора 21.7км открито на 5.10.2007

  75. 76 Профил на Щастливеца
    *****
    Неутрално

    Аз и сега като ходя към Лозенец на морето предпочитам да мина през Странджа (Харманли,Елхово), а не през Сливен. Така, че довършването на Тракия не ме касае... е, до Ямбол или до Харманли магисрала не е зле

  76. 77 Профил на Щастливеца
    *****
    Неутрално

    Ииииии ама верно! Представяте ли си първокласните пътища (също добре поддържани в бъдеще) без тирове и "поршета" по тях! Е затова обаче си трябват магистрали, да се диференцира потока

  77. 78 Профил на коколино до живо
    *****
    Любопитно

    38,7км-2007 чирпан стра загора,5 км Люлин.16 май 2007 16,66 км марица,щумен- каспичан 12,8км.

    И аз не виждам готови 156 км,ама с тези километри в строеж сигурно ги има .Незнам, готовите са горепосочените.

    между другото Марица(117 км) трябва да приключи тази година ,който е ходил до Турция -вижда се че по трасето се работи .

    Хубаво е да имаме магистрали.

  78. 79 Профил на inferno
    *****
    Неутрално

    Че ще правите магистрали в това съм, стига да не са за носовете ви а за колите.

  79. 80 Профил на sencko
    *****
    Неутрално

    До Щастливеца:

    Хмм - я да видим велоалеята по Цар Борис - ми тя преди 4 години пак беше вело алея, имаше дори и светофари за велосипеди и полегати тротоари, по някаква причина - не знам Мафиянски или Бойко беше махнаха светофарите, и казаха вече не е велоалея и сега тепърва я откриха наново.

    Че то такива велоалеи има и по България само дето не са нарисували жълта линия и колелета ... ( и да махнат колите паркирали по нея ...)

    А ББ ще открие магистрали ВЕЧЕ започнати дори не от това правителство ами от по-по-по-по предните - Тракия, Люлин и Марица вече имат готови участъци ... значи и неговата заслуга ще е толкова, колкото на предните от които се разграничава ....

  80. 81 Профил на До 66
    *****
    Неутрално

    Като правиш сравнение за времената и епохитер циганите и багеритер искам да те подсетяр че при строителство на магистрала днес се прави и оценка за ъздействие върху околната среда (ОВОС), после минават археолозите и т.н. и т.н. така че в днешно време едно такова строителство е доста по-сложен и комплексен процес.

  81. 82 Профил на hyway
    *****
    Неутрално

    Преоритет номер едно би трябвяло да бъде
    тунела под петрохан и магистрала
    София-Видин до Думав мост2,които
    вече се строи.Това ще върже България с
    Европа и става най късият път за Гърция
    и близкият исток и разбира се ще открадне
    трафика от Сърбия,пренасочваики го към
    България.Това за мен е стратегически проект

  82. 83 Профил на Стефан
    Стефан
    Рейтинг: 440 Весело

    Буууууууу.... Леле !!!

    The best labour saving device of today is tomorrow
  83. 84 Профил на до 81
    *****
    Неутрално

    Може да е по-сложен, но това не значи непременно по-бавен!

    В нашия град от 3 години строят мост - 200 метра дълъг. Трябваше да са го приключили миналата година. Даже не е направен и половината. Къде са парите? Защо не е построен моста?

    За 3 години във Франция не отдавна бяха построили мост може би към 2-3 километра на височина 800 метра или нещо такова.

    Всичко зависи от конкретния случай естествено, а нашите тук просто нямат извинения. Нито мостове над океана прокарват нито тунели под Килиманджаро, нито магистрала на върха на Андите.

    Никакъв проблем не беше за 4-5 години да бетонират морето, Банско, София, Пловдив, Варна, Пампорово... и какво ли не още... а ти смяташ, че една магистрала и то в България, където последната точка в дневния ред е екологията - е голям проблем

  84. 85 Профил на Mr. Golden Nugget
    *****
    Неутрално

    Мен ако ме питате и магистрала през Родопите трябва, за да може Ахмед Каун да си посещава по-лесно феодалните владения, ама тая тиква дори това не успя да се сети да подхване.

    Бил умен политик... смятат нашите... пълен галфон е.... но крадлив тарикат!

    А може би щото е Сокол предпочита да прелита над тях, а?

  85. 86 Профил на Mr. Golden Nugget
    *****
    Весело

    Какво се размечтахме! Все едно нещо ще стане!

  86. 87 Профил на Mr. Golden Nugget
    *****
    Неутрално

    boom mother ....-

    точно така! Всичката провинция у София - никви магистрали няма да ни трябват тогава!

  87. 88 Профил на Хесапов
    *****
    Неутрално

    Ало, Модератора! Защо не санкционирате тъпака Алф
    Б

  88. 89 Профил на Van
    *****
    Весело

    До 84: Айде намали малко моста във Франция, а! 2км е дълъг и най-високият му стълб е 180м с пилона над него мисля, че достигаше 225, малко по-високо от айфеловата кула. Все още няма творение на човек издигащо се на 800м над земята, но се правят опити.
    До Mr. Golden Nugget: Всичкото провинция в София, другото го правим Турция и решаваме всички проблеми! Няма малцинства, няма изборен туризъм, не ни трябват магистрали всичко е наред!

  89. 90 Профил на до боряз
    *****
    Неутрално

    Борязе и ти си за ибани -те нека да направят тези магистрали ,да минем два три пъти с колите по тях и да са равни-после ако си изпълнят обещанията ще ги преизберем и готово-на ти Струма.Не искай всичко навеждънж.Гейчо една магистрала не можа,Цар Дедо също-тези нека довършат три и ще ги преизберем.

  90. 91 Профил на 111
    *****
    Неутрално

    В Студентски град - срещу УНСС - е заграбен парка! Строи се с пълни сили. Знае ли някой кой и как го е заграбил, след като това парче е отчуждено и възмездено още при строителството на "плавателния канал" от Панчарево /по времето на Вълко Червенков/???

  91. 92 Профил на Van
    *****
    Неутрално

    Да ме прощава Виадукта Мийо и айфелувата кула спестих им 100-тина метра
    Само за уточнение Айфелувата кула 325м Виадукта 343м до горната част на пилона.

  92. 93 Профил на До 90
    *****
    Неутрално

    айфелОва драги, айфелОва. Да беше веднъж, да го вземеш за печатна грешка, ама то...

  93. 94 Профил на Грешка
    *****
    Неутрално

    пост 93 е адресиран до Van, №93

  94. 95 Профил на пътищар
    *****
    Неутрално

    Колко метра ПЪТ в държавата/ какъвто и да е / сте построли , г-да експерти от ГЕРБ? За сведение има проекти и то на ниво, изготвени от водещи проектантски фирми, за повечето важни пътни направления в страната Има и добри пътно- строителни фирми. През всичките тези години се работи ,ама някои минават по пътищата само да псуват работниците че им пречели, други да си вземат далаверата.Сега не е нужно да се хвърлят бомбастични обещания за предсрочно изпълнение на петилетката, а да се поставят компетентни специалисти от БРАНША /не парашутисти/ на точните места . Потърсете най-напред отговорност от батковците, не слагайте нови партийни батковци и каки и работата си тръгва.По пътя!!!.

  95. 96 Профил на бай Петко
    *****
    Неутрално

    Където няма нужда от мостове, реки ша докараме.

  96. 97 Профил на Щастливеца
    *****
    Неутрално

    О да, пътищар, проекти има бол. Само от 1985 г. насам има 6 проекта за южната дъга на околовръстен път. То, ако помислим и метрото го почн@ Тоше... Ама се дивеха шорок трамвай ли да бъде или метро. Ще има ли трафик за метро в София или не... ама то тогава София едва стигаше милион, а колите бяха 300 хил. към 1990 г.
    Въпросът е в темпото, а темпото са инвестиции, а инвестициите са отказ от крадене и комисионни, а това значи мошениците в затвора. Е тогава родните строители да заповядат. Има и за тях и за вносни

  97. 98 Профил на АБВ
    *****
    Неутрално

    Може ли г-н Плевнелиев да уточни в какви отношения е с г-н Кирилов (Киро Японеца)..........Виждали сме ги заедно преди години..........Извинявам се на колегите във форума, че малко излизам от темата.........

  98. 99 Профил на 100 кила ракия
    *****
    Неутрално

    Финансов ресурс има , ама лакомията и дрязгите са друга работа

  99. 100 Профил на Булгаристан
    *****
    Неутрално

    ВЕРВАЙТЕ СИ . НАИВНИЦИ , МЕЧТАТЕЛИ И ГЛУПАЦИ КОЛКОТО ИСКАШ В ТАЗИ ДЪРЖАВА . БОЙКО ТИКВАТА ЩЕ ВИ ОПРАВИ ОЩЕ ВЕДНЪЖ ЗА 800 ДНИ . ВЕЧЕ ГО НАПРАВИ ВЕДНЪЖ С МАДРИДСКИЯ КОМАРДЖИЯ , НО МНОГО БЪРЗО ЗАБРАВИХТЕ .





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK