Първанов: Тройната коалиция щеше да спечели, ако през 2007 г. беше поискала вот на доверие

Първанов: Тройната коалиция щеше да спечели, ако през 2007 г. беше поискала вот на доверие

© Красимир Юскеселиев



Тройната коалиция на БСП, НДСВ и ДПС щеше да спечели много, ако след приемането през 2007 г. на България за член на ЕС беше поискала нов вот на доверие. Това каза тази вечер президентът Георги Първанов в Перник, където отчита двата си президентски мандата, предаде БТА.


Първанов, определян като архитект на тройната коалиция, коментира скорошно изказване на премиера Бойко Борисов, че президентът е имал много фатални премълчавания. Борисов критикува, че Първанов продължава да смята тройната коалиция за свой успех, но според премиера след влизането на България в ЕС е трябвало да се иде на избори.


"Бойко Борисов подмята нещо, което би трябвало да бъде разкрито в цялата му светлина. И  аз не просто съм напълно съгласен, това беше моя идея", заяви Първанов. Той каза, че е поставял
въпроса на различни нива - и пред партийното ръководство на БСП, и в тройната коалиция, и пред други фактори в страната.


Мисля, че трябваше, и тройната коалиция щеше да спечели много, ако след като България беше приета в ЕС, някой от лидерите й беше излязъл и казал "Историческата мисия е изпълнена, ние искаме нов вот на доверие", каза Първанов. Той посочи, че докато такава тактика е възможна в някои европейски страни, в България това не може да се случи.

Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1056 Разстроено

    И този "човек" е бил "президент" 10 години!?
    Коя е тази държава?...

    Машини прости, народ неук.
  2. 2 Профил на Handy
    Handy
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Много ми е трудно да проследявам логиката на прости комунисти, когато не псуват по каруцарски, както им идва отвътре, ами се опитват да използват сложни словосъчетания: "Бойко Борисов подмята нещо, което би трябвало да бъде разкрито в цялата му светлина. И аз не просто съм напълно съгласен, това беше моя идея".

    -този феномен на усложненото изказване съм го срещал и при много таксиджии, а и по телевизията при изказвания на футболисти.

  3. 3 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1247 Гневно

    Е да, но България щеше да загуби!!!

  4. 4 Профил на angel
    angel
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "Zizu":
    Zizu,как си тази привечер?
    Това е единственият Президент,който е избран демократично и свободно два мандата със завидно мнозинство от народа.Запомни,после ще го проумееш.
    А необичаното от Боко Компира правителство на Станишев ми увеличи на мен и на всички пенсионери месечната пенсия 2-два пъти!200%! Както и сериозно увеличение и на бюджетните заплати.Запомни,после ще го проумеешл.Над 8млрклева резерв,който сега яко харчи популиста устат и публичият красавец Бойко Компира!
    Виж приодите-разходите на държавата,която непознаваш
    Ти е по-добре да пиеш 2 чаши бира разредена с хладка но преварена вода от Банкя.Сутри ,на обед преди ракийката,вечер след като заспиш!
    И много мразиш и се мразиш и се нервираш.
    Опитай постепенно да огледаш,запомниш,осмислиш ,и проумееш това което е било,става и тогава ще ти светне!
    А наздраве!

    Умню
  5. 5 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1683 Неутрално

    До коментар [#4] от "angel":

    'със завидно мнозинство от народа'

    Толкова по-зле за такъв народ. Ако има 1% сиво вещество в черепната си кутия ,тогава ще разбере защо е на гъза на географията във всякакви статистики за стандарт на живот.
    Колкото до Боко , той е същото комуне, но не в рубашка като Станишев , а в мутренски потник и лабави шорти...

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  6. 6 Профил на neorientirana
    neorientirana
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Ангел помниш ли др.Костов, дето вие бетоноглавите го мразите, какво направи-увеличи ви пенсиите от 3 долара на месец на 300-значи 100 000 процента.Капичи?

  7. 7 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2473 Неутрално


    Тройната коалиция на БСП, НДСВ и ДПС щеше да спечели много, ако след приемането през 2007 г. на България за член на ЕС беше поискала нов вот на доверие

    Абе ГошЕ,

    Тройната крадлива генноповредена коалиция,на която ти си и баща,ПРИ НИКАКВИ УСЛОВИЯ НЯМАШЕ ДА СПЕЧЕЛИ! Anladın mı?

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  8. 8 Профил на angel
    angel
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Др Костов може ,но г-нът Костов знаем какви ги направи и прави!
    Ако има анализ и с молив,лаптоп,калем,тебешир за 20мин. ще се разбере какво стана през1996-1997г.,и 2007г!
    Почвай утре на отпочинала и не злобна глава!
    А Боко, неговата наближава,но ние и ти също ще ручаме жабетата!

    Умню
  9. 9 Профил на buzzard
    buzzard
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Първанов и двата пъти беше избран с абсолютното мнозинство на гласовете на ДПС. Не смятам, че точно тази партия и точно Доган са хората, които трябва да определят кой да е президент. И дано да не съм лош пророк, но ако ДПС подкрепи някой президент - той ще е. Може би следващия ще е Калфин.

  10. 10 Профил на Мишето_66
    Мишето_66
    Рейтинг: 693 Весело
  11. 11 Профил на Стенли1
    Стенли1
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#7] от "lz2":Колкото и да ми е неприятен, Първанов е прав! Тройната коалиция, ако можеш да погледнеш непредубедено, беше необходима на България за да влезе в ЕС. Просто такива бяха резултатите от изборите и нямаше какво да се прави друго! И след като влязохме, тя трябваше да се оттегли (като поиска вот на доверие) и да предизвика нови избори. Това щеше да бъде почтен и верен политически избор. За съжаление надделя лакомията! Но така е у нас. Ако можеш проанализирай заявките на любимия ГЕРБ и практическите стъпки- трудно ще откриеш връзка между заявено и постигнато. Напротив - излезе донякъде справедливото гербер=гробар. Защото за две години икономиката беше закопана!

  12. 12 Профил на Вятър
    Вятър
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#4] от "angel":

    Давай да смятаме тогава.
    Първанов бил първия демократично избран! А другите президенти да не би да са назначавани? Ето първата дърта комунистическа лъжа.

    Втората със завидно мнозинство!
    Да видим
    Първанов -
    избори 2001 година избран на втори тур с 2 043 443 гласа
    избори 2006 година избран на втори тур с 2 050 448 гласа

    Петър Стоянов -
    избори 1996 година избран на втори тур с 2 502 517 гласа

    Жельо Желев -
    избори 1992 година избран на втори тур с 2 738 420 гласа

    Както се вижда, завидно мнозинство е още една опашата лъжа.

    Задачата е проста, за съжаление хората, които се залавят за нея, са като задачата - прости.
  13. 13 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Този път е ПРАВ.

    и най-умният си е малко прост....
  14. 14 Профил на Вятър
    Вятър
    Рейтинг: 632 Неутрално

    По темата.
    Ако си спомняте след влизането ни в ЕС цените на всички стоки станаха огромни. Дори на някой стоки бяха по големи от сега.
    Например олиото стигна 3, 60 лева, захарта 2, 95 и т.н.
    Та ако бяха отишли на нови избори, и на кучетата беше ясно, че щяха да загубят.

    А Първанов защо толкова време мъчи НДСВ за коалиция, а още тогава след първите избори не отидохме на втори?!
    Ей така нали и Румен Овчаров публично заяви "Няма да изпълним предизборната си програма. Ако са искали да я изпълним да бяха гласували повече за нас!"

    Така че, демагогията е с пълна сила.

    Само някой да не ми отговаря, че е заради разходите по самите избори.

    Задачата е проста, за съжаление хората, които се залавят за нея, са като задачата - прости.
  15. 15 Профил на gigow
    gigow
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Първанов не е прав. Вот на доверие или на недоверие не можеше да реши нищо. Защото става въпрос за текуща конфигурация на парламента. А там нямаше съществена промяна.
    Това, което трябваше да направи Станишев на първият работен ден след влизането ни в ЕС е следното:
    Трябваше да излезе на трибуната на Народното събрание и да заяви "Господа и дами, подавам оставката на правителството, тъй като то изпълни задачата, за която беше създадено. И предлагам да утвърдите новия състав на правителството."
    И да предложи правителство каквото смята, че може да работи ефективно.
    А ако парламента го отхвърли-нови парламентарни избори.
    Защото всички мислещи разбират, че създаването на Тройната коалиция е един огромен компромис, с цел влизането в ЕС.
    Защото нямаше никакво време. Под въпрос беше влизането ни в ЕС.
    И аз твърдя, че ако не беше създадена Тройната коалиция, а се бяха провели нови парламентарни избори с последващите безкрайни преговори, това нямаше да доведе до нищо. И щяхме да останем извън ЕС.

  16. 16 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    До коментар [#4] от "angel":

    Чичо Ангеле,
    Имануел Кант е казал следната мисъл - Никой не е умрял атеист!
    Та, бавничко прочети тази мисъл 100 пъти и ако и тогава си мислиш, че първанов и станишев са нормални хора, то значи, че нищо не си разбрал от живота! Извинявай ...

    Машини прости, народ неук.
  17. 17 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 968 Неутрално

    Гоце бил искал избори и бил поставял въпроса пред този и пред онзи.Направо ще се разплача.
    По въпроса за ДС-посланиците рИва сума време по медиите, за нови избори мълча като гъз. И този въпрос беше поставен от опозицията, така че да не си присвоява чужди активи. Какво да го правиш, цоциалист, освен да крадне за нищо друго не става.

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  18. 18 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 968 Неутрално

    А между другото 2007 г. беше обявено агентурното му минало. Щяха да спечелят изборите дръжки....
    И между другото ако това агентурно минало беше обявено 2004 г, президент щеше да е Болен Лидеров. Не съм сигурен, че това щеше да е по-лошия избор...

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  19. 19 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    "Тройната коалиция на БСП, НДСВ и ДПС щеше да спечели много, ако след приемането през 2007 г. на България за член на ЕС беше поискала нов вот на доверие"

    Да поиска вот на доверие от кого - от себе си? Глупости на търкалета и опит на Гоце да оневини себе си като основен архитект на формулата с ДПС.

    Тройната коалиция беше създадена с една единствена демонстрирана цел - влизане в ЕС. След влизането те просто трябваше да разпуснат парламента и да отидат на нови избори поради несъвместимост на идеи и програми, ама биберонът на властта е като опиум. Трудно се оставя веднъж като ти е в устата.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  20. 20 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Първанов: Тройната коалиция щеше да спечели, ако през 2007 г. беше поискала вот на доверие
    =============
    Да можеше и да спечели ... но народа щеше да загуби...

    الرجل الكبير
  21. 21 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 596 Неутрално

    Тройната коалиция щеше да спечели ако беше поискала вот на доверие през 2007. Тя щеше да спечели, ама народът щеше да го духа през следващите 4 години.
    Той народът щеше да го духа през следващите четири години, тоест досега, но Тройната коалиция нямаше да се справи с кризата (също като др. Виденов) и България щеше да е на хала на Гърция сега. Което води до повторение на зимата от 1997, но с по- радикални резултати.
    И в края на краищата и БСП, и креатурите й, а и олигархчетата, които сега управляват през ГЕРБ, щяха да отидат окончателно на бунището на историята!
    Което щеше да е добре за народа.
    Ех, Гоце, Гоце, защо не поискахте вот на доверие?

  22. 22 Профил на angel
    angel
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Георги Първанов е първият демократично избран за президент 2(ДВА) избран пъти!Два пъти!Панятна!@

    Умню




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK