Калфин призова Цветанов да бъде изслушан в парламента за размириците в Катуница

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (79)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 402 Гневно

    Не искам да бъда лош пропрок и ми се гади от това което ще напиша, но съм 99% убеден че ще стане така.

    МАНГАЛЪТ няма да бъде осъден и няма да бъде оизселен, начинът на отразяването в ел. медиите, вестниците и изявленията на официалните лица много ясно го показва. Българите са представени, като "хулигани", "пияни", "футболни агитки", които палят частна собственост; МАНГАЛЪТ междувременно го представят, като жертва и с почтителното "Цар Киро". Нито Борисов, нито Цветанов мога да се видят по медиите,което е ясен знак за опит за потулване на случая, т.к. МАНГАЛЪТ е важна брънка в системата за купуване на гласове.

    В изявленият на спонсорираните и приятелски телевизии, не се говори за преднамерено убийство от МАНГАЛСКА наказателна бригада, а за обикновено ПТП, от хора отиващи "за помен", при което е "загинало" момчето. Междувременно заместник-министър на вътрешните работи Димитър Георгиев говори, че "ще се установява за пътнотранспортното произшествие дали е било нарочно деяние или случайно"

    МАНГАЛЪТ-УБИЕЦ пък е хванат, след като е излязъл и после обратно влязъл в страната, което е на пръв поглед е доста странно, но има логично обяснение в това, че е получил уверения за сигурността си и процесът срещу него. На този процес с вероятност около 100% няма да открият връзка между МАНГАЛА поръчител и МАНГАЛА извършител и ще го минат не като поръчково убийство, а обикновено ПТП и присъда 3-5г заради общественото мнение(при условна ще има линч), после има фокуси като "добро поведение"...

    Кофти и гадно, но това ще е крайният резултат, в момента са избори и този МАНГАЛ контролира около 100 000 гласа, а зад наго в момента ще застанат и другите им кланове и ще може да изтъргува тези гласове срещу подкупни съдии и некадърни прокурори...

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  2. 2 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    АБЕ НЕВЕЖА,

    ЦВЕТАНОВ Е В ОТПУСК ,И СЛЕДОВАТЕЛНО НЕ Е И НЕ ТРЯБВА ДА Е В ТЕЧЕНИЕ НА СЪБИТИЯТА!Пък и няма какво да се пита!Убито е момче от циганин!Циганина е хванат!Следва разследване и затвор!АКО ИМА ПОДБУДИТЕЛ НА УБИЙСТВОТО-СЪЩО В ЗАТВОРА!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  3. 3 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    И не само Цветанов... Всичките ни тъпи партии да излязат и отговорят ДОСЕГА (понеже в последните 20 гидини всички си прехвърляха властта едни на други), къде спаха, та циганорът завладя България? Как стана така?

    Всички да отговорят! Понеже "Рашковци" не съществуват от 2 дена!

    Разигравали са си коня и по комунистическо, и по царско, и по синьо, и по всякакво време...

    А сега - и по гербаджийско...

    Лицемери!

  4. 4 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Калфин, викнете и близкия приятел на БСП, циганина Кирчо с голямата празна титла пред името. Нали го вече ви беше на гости в парламента преди няколко години. Питайте го, горкия, как е - нали авер в нужда се познава...

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  5. 5 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    "години...", де, исках да кажа...

  6. 6 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1434 Любопитно

    а Калфин в качеството си на какъв иска това?

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  7. 7 Профил на jackdaniels
    jackdaniels
    Рейтинг: 684 Неутрално

    да излязат последните 5 вътрешни министъра

  8. 8 Профил на berbenkov
    berbenkov
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    Какво има Цв. Цв. да каже,
    освен в неговия стил -
    да го замаже!!!

    www.berbenkov.hit.bg
  9. 9 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#6] от "Милен":

    Калфин иска това качеството си на петимен и нетърпелив да докопа президентсткото кресло политическа лакомия...

    Като че ли не знаем как БСП със щипани кебапчета, с по няколко бири и с по 20 лева на калпак купуваше цигански вотове...

    Търгаши!



  10. 10 Профил на Вера Су
    Вера Су
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    ПочнА се. Две убити деца не бяха достатъчен повод премиера и министъра на вътрешните работи да се откажат от джамбурето, но тоя убавец , сетил се да се побара 48 часа по-късно ще изкара другите, дет са по морето на яве.
    С чужда пита няма да се прави помен, а ще се разиграва цирк. Гнууусссс.

  11. 11 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    ГЛАВНАТА ВИНА Я НОСЯТ ПРОДАЖНИЦИТЕ ОТ БСП и дпс! тЕ ПОДСТРЕКАВАХА циганите да не плащат ток с годити,те започнаха с капачките и кебапчетата,те започнаха първи да купуват гласове от циганите!СЕГА ДА ХОДЯТ И ДА СИ ГИ ОЗЪПТЯВАТ,ЗАЩОТО ЩЕ СТАНЕ СТРАШНО!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  12. 12 Профил на VellEll
    VellEll
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#6] от "Милен":

    В качеството си на човек който иска да попадне в медиите и да си направи сореклама на чужд гръб. Проблема с мангала Цар Киро не е от вчера, но на Калфин не му пречи да се прави на паднал от Луната...

  13. 13 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "полицията и правораздавателните институции не работят, хората нямат защита, няма никаква политическа воля за налагане на законност и ред. Вместо това гражданите се опитват да решават проблемите си чрез саморазправа".

    Това е вярно, но не само за двете години властване на Герб, а за последните 67 години! И основната вина е на БКП(БСП), нейните тайни служби, както и собствените й милиционери, властващи в момента.

    Да не се прави на ощипан другарят Калфин, щото и той като Гоце разчита на малцинствения купен вот! Разчитат на същите тези хора, навряни в гета и изолирани от обществения живот благодарение на ДС-креатури като Доган и циганските барони.

    На тази територия няма равенство - нито за цигани, нито за българи! Тук има значение кой колко е подкупен и колко е алчен за власт.

    Но Видов ден идва!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  14. 14 Профил на feniks78
    feniks78
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Бокича вече рецидивира,преди правеше **ирки на Мадридския цар,сега на циганския.......

  15. 15 Профил на юноша бледен
    юноша бледен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#2:"lz2"]ЦВЕТАНОВ Е В ОТПУСК ,И СЛЕДОВАТЕЛНО НЕ Е И НЕ ТРЯБВА ДА Е В ТЕЧЕНИЕ НА СЪБИТИЯТА![/quote]

    При подобни инциденти политиците в белите държави прекъсват отпуските или служебните си пътувания и се връщат в държавите си, за да следят и контролират обстановката. И Камерън беше в отпуска, когато избухнаха размириците там, но я прекъсна и се прибра в Англия.

  16. 16 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1970 Неутрално

    Как не го е срам? Тези преди 1989 г. изнесоха парите на българите, след това създадоха организирания хаос, съсипаха всичко и вселиха страх у хората, за да могат техните мутри да ги обогатяват, тях и себе си. От 2001 до 2009 г. БСП управлява България / нали не си въобразявате, че докарания цар е бил независим/. И през това време всичко се развихри, а сега този кандидат ни обяснява, че за две години нищо не е направено. Не гласувам за ГЕРБ, виждам техните простотии, но да ми говори този, че някой друг, а не БКП-БСП за виновни да сме в блатото е висша форма на гьонсуратлък.

  17. 17 Профил на bayern
    bayern
    Рейтинг: 458 Неутрално

    калфин е прав трябва да има правосъдие но няма саморазправата е единственото решение

    Welthauptstadt Germania
  18. 18 Профил на Европеец
    Европеец
    Рейтинг: 519 Гневно

    България в този си вид, няма никакъв смисъл от съществуване - с липса върховенство на закона, с диференцирани права според етническата принадлежност и с мизерно икономическо съществуване на своите граждани. България е чужда спрямо българският народ и е редно същият този народ да си я отвоюва отбратно. С 'мирни' преходи това няма да стане. Време е да се разбере, че избори запазващи статуквото, не са необходими. Необходима е радикална промяна, но това не може да стане по мирен път - би трябвало в това да сме убедени за тези 20 години.
    Моментът е изключително подходящ за организиране на групи или чети на народно опълчение(или както ще там да се наричат) в цялата страна, които да започнат конкретни действия по насилствена смяна властта в държавата.

    "Освен това мисля, че Картаген(Русия) трябва да се разруши." Marcus Porcius Cato Censorius
  19. 19 Профил на truth1
    truth1
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Ц.Ц. трябва да даде обяснения пред парламента задължително. Но Калфин да ми се пише за радетел за човешките права и да ми говори за върховенството на закона, направо е смешно."да се даде увереност на българските граждани, че институциите могат да ги защитят" Това кога е било, дали при тройната коалиция, или при ГЕРБ, или при другите политикомафиоти, минали през управлението на страната през тези 2о години.Писна ни от демагогия, господа несменяеми политици на българската политическа трапеза. Няма ли да допуснете нови лица в политиката, или ще гледаме все едни и същи престъпни муцуни докато сме живи?

  20. 20 Профил на юноша бледен
    юноша бледен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Пловдив. 14:30 - пл. Съединение! София. 15:00 - НДК, Пилоните! Варна. 14:00 - Катедрален Храм-Паметник "Свето Успение Богородично"! Всеки на който му е писнало от циганския терор трябва да присъства!

  21. 21 Профил на Димо Кроснев
    Димо Кроснев
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Първо-Калфин не е никой в Парламента.Вотор-имва резон-той се е загрижил за основния електорат на БСП-нискообразованите в т.ч. циганите.Циганския въпрос много години дискретно е премълчаван от всички правителства.Този Калфин ако иска да се прави на д-р Гъобелс нима не знае ,че неговите съпартиици отдавна са го надминали.Не са му ли достатъчни "назначените"минионери/ТДончева/,остатъците от ДС?По примера на техниия кумир и съидейник Милошевич нищо чудно,усещайки загубата си,комунистите да разиграят последния си коз-етническата карта.Да,но тогава техият Гуру Доган какво ще каже?Естествено това,което ДС мисли.

  22. 22 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Както се казва, крайно интересно бе през този уикенд.
    1. Това, което става около Цар Киро е последствие от 21 години бъркане в носа на полиция, съд и прокуратура. Ако някой е искал да го затвори този, отдавна да го е сторил и бай мангал да гние в затвора. Уви! А това говори най-вече за корупция, корупция и пак корупция.
    2. Всички кандидат президенти мълчат. Каракачанов си отвори устата, но него никой не го слуша. Калфин, въпреки всичко, говори умно и това, което иска е повече от нормално и логично. Кунева мълчи... Атака, въпреки всичко, пак ще се проявят като кученцето на ГЕРБ и ще полаят малко, а след тоа ще махат с опашка. Като цяло - странно.
    3. ББ обаснява, че случая не трябвало да се политизира. Всъщност, както казах по-горе, напрежението в Катуница е резултат от 21 години бъркане в носа, от които 2 години са по време на управлението на ГЕРБ, а други четири, докато ББ беше главен секретар. С две думи, да не политизираме, че сме виновни! Но така или иначе бе видно как властта се скри и пусна Калин Георгиев да обира парсата.
    4. Някой медии здраво се оакаха при отразяването на събитията. Чувам, че Миролюба Бенатова е шампион по оакване. Да видим как това ще се отрази как ще се отрази на имиджа на телевизията.
    5. Едва ли само аз мисля, че като се изключи няколко дребни присъди за хулиганство никой няма да бъде осъден за случилото се там. Тоя мангал, който е карал ще го влачат 10 години по съдилища и сигурно нищо, а самият Цар Киро просто ще си построи къщите на ново.
    6. ГЕРБ ще глътнат вода за изборите от този инцидент - до голяма степен заслужено.
    7. Справедливост в България няма и очаквам все по-често народа да взима нещата в свои ръце!

    Цензуриран от "Икономедиа"
  23. 23 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1416 Гневно

    [quote#333:"Публикация"]Всеки, който се опитва да раздава лично правосъдие трябва да бъде бързо и справедливо наказан, но и да се даде увереност на българските граждани, че институциите могат да ги защитят...[/quote] Ами като "институциите" не искат и не могат да защитават българските граждани, няма друг изход освен раздаване на "лично правосъдие". Или по-точно - "колективно правосъдие" (защото хората в Унгария вече се организираха в паравоенни структури за борба с ромската престъпност). Нищо "недемократично" няма да се противопоставиш на бандитите, щом власта не го прави...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  24. 24 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#15] от "юноша бледен":

    Да ти кажа честно, на мен вчера малко ми се върна вярата в нас самите, в българина. Бях щастлив да видя едни събудени българи в това село Катуница. Добре изглеждащи момичета, момчета, жени, мъже, хора с ясни позиции...

    Бях се отчаял съвсем... Не очаквах, че толкова млади хора има там... Да са живи и здрави!

    Нали говорихме и преди: България видя, че може да се дава отпор на дерибеи... Това ще е огромното остижение от вчерашня бунт...

    Жалко, че на такава висока цена - починалите две момчета... Жалко...

  25. 25 Профил на alchemist
    alchemist
    Рейтинг: 909 Гневно

    Червен плужек!!!

    Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
  26. 26 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1262 Любопитно

    Много ми е интересно Калфата каква позиция е имал по въпроса когато беше член на правителството?

  27. 27 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#16] от "stedim": Акълът няма да ти дойде.


    До коментар [#2] от "lz2": Тези ГЕРБаджийски лафове пред Борисов. Само той може да им повярва. Подбудителите са такива подпалвачи,като теб.

    и най-умният си е малко прост....
  28. 28 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    [quote#3:"alex_bucephalus"]Разигрвали са си коня и по комунистическо, и по царско, и по синьо, и по всякакво време...

    А сега - и по гербаджийско...

    Лицемери! [/quote]

    Така е. Всички обичат да се заиграват с циганите, щото лесно се пазаруват. Достатъчно е да се разбереш с тарторите. Те са малко. Дон Цеци дори го амнистираха на времето. Има и разлики все пак. Не са значителни по същество, но са показателни. Единствено Бате Бабуин не се погнуси да направи съответния цигански барон член на партията си. Като награда. Голяма, щото я връчи ЛИЧНО. За това съм и възмутен от призива му да не се политизира ситуацията. Ами, да не беше я политизирал още преди време. ЛИЧНО.

  29. 29 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#26] от "dobrich": Май нямаше подобен случай тогава.

    и най-умният си е малко прост....
  30. 30 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#3] от "alex_bucephalus":


    [quote#3:"alex_bucephalus"]И не само Цветанов... Всичките ни тъпи партии да излязат и отговорят ДОСЕГА [/quote]

    [quote#3:"alex_bucephalus"]Всички да отговорят! Понеже "Рашковци" не съществуват от 2 дена! [/quote]
    ============================

    Абсолютно си прав ! ! !

    И като почнеш да застанат
    и дадат обяснения
    всички до сегашни министри на МВР ,
    както и шефове на партии !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  31. 31 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#1] от "toffeetwr":

    И аз не бих се учудил ало мангалът се измъкне, предвид тъй справедливият ни съд... Това наше родно съдилище, което така добре познаваме...

    Важното е, че народът видя, че МОЖЕ и САМ да СЕ СПРАВЯ...

    Ще видиш, че това няма да е последният бунт в България - гарантирам...

    "Невольо, невольо...", викал човекът със строшената кола, а накрая взел, запретнал ръкави, и сам си я поправил...

    Ние ако чакаме на политиците и съда - живи да ни оревеш, както е казал народът...

  32. 32 Профил на юноша бледен
    юноша бледен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#24:"alex_bucephalus"]Жалко, че на такава висока цена - починалите две момчета... Жалко...
    [/quote]

    Цената е висока, вярно! Но от последните години си личи, че нас, българите, само подобни цени са в състояние да ни разбудят.
    Как съжалявам, че не съм в България, ако бях, още снощи щях да съм подпалил към Катуница.

  33. 33 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    До коментар [#18] от "Европеец":
    [quote#18:"Европеец"]Бългаия е чужда спрямо българският народ и е редно същият този народ да си я отвоюва отбратно. С 'мирни' преходи това няма да стане.[/quote]
    Абсолютно сте прав, но за съжаление народа е овчедушен, сега малко ще бушува и ще псува, и после ще си затрае кротко...


    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  34. 34 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#27] от "kardinalat":

    ПОДБУДИТЕЛИТЕ СА ОТ БСП!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  35. 35 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 909 Неутрално

    До коментар [#23] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)": И Аркан и Милошевич ги говореха и вършеха същите простотии. Колко смърт ти е нужна на теб и подобните ти?

    и най-умният си е малко прост....
  36. 36 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 909 Весело

    До коментар [#34] от "lz2": Towa kazano ot GERBADЖИЯ, тоест партиец и милиционер е комплимент.

    Сладкиш, такива като теб са временно явление в БГ история. Това е единственото хубаво.

    и най-умният си е малко прост....
  37. 37 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#28] от "zg":


    До коментар [#30] от "Чардо":

    А! Ето сега вече говорим и се разбираме истински... Слава Богу, че го проумяхме всички... Останалото са абра-кадабрите от политически, предизборни и всякакви плява-речи на устатите ни политици. Те си мислят, че пасем трева, и че ядем доматитет с колците...

  38. 38 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#32] от "юноша бледен":

    И аз казах това вчера. Не съм в България, а толкова исках да съм там. Щях да запраша към Катуница веднага, ама веднага...

  39. 39 Профил на JO TA KE THE BEST!!!
    JO TA KE THE BEST!!!
    Рейтинг: 458 Неутрално

    На всички ни е писнало от ЦИГАНСКИЯТ ТЕРОР НА БСП, ГЕРБ И гоце седефчов - на ПОЛИТИЦИТЕ И ОЛИГАРХИЯТА.

    Всички милиционери и комунисти в ЧЕРНО МОРЕ!

  40. 40 Профил на точка
    точка
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#33] от "Майстор Балкански (00:00–24:00)":

    Да, няма такъв съвременен Левски, който да постави националните интереси над личните.

  41. 41 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#32] от "юноша бледен":

    Пък и нали знаеш - пак на английски се казваше: "Докато не потънеш дълбоко, докато не си удариш челото в каменистото дъно и не го разбиеш, не почваш да плуваш нагоре..."

    И с нас така... То познанието е болка, беше казал един мъдрец...

  42. 42 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1416 Весело

    По добре да си беше мълчал Каналфин, само натрупа черни точки - пълна липса на държавническо мислене, компромисни витиевати и загладени мисли и банални фрази, пълни с воняща "политкоректност". Абе не става така, слаба ракия...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  43. 43 Профил на Barionas
    Barionas
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Аз съм съгласен ,че проблема не е от два дена и вина имат предишните правителства , ама Тикквата нали за това я избраха хората - да промени нещо и да сложи някакъв ред . А то стана още по-лошо .

  44. 44 Профил на andimo
    andimo
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#12] от "VellEll":

    Банкянското герберасте,киро е член на герб.Факт,вие герберастите сте по-презряни и от циганите.

  45. 45
    gordo
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  46. 46 Профил на Безименен
    Безименен
    Рейтинг: 1416 Гневно

    цветанов да каже колко гласа е спазарил от киро, за да не го закача неговата милиция

    Времето е наркотик, много от него убива.
  47. 47 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    До коментар [#40] от "kalistrat":

    [quote#40:"kalistrat"]Да, няма такъв съвременен Левски, който да постави националните интереси над личните. [/quote]
    Затова пък е пълно с "хъшове", които сега храбро кълнат и попържат, и после ще се кротнат пред телевизорчето, с чувство за изпълнен дълг...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  48. 48 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    До коментар [#43] от "Barionas":

    Не може да се вкара ред за 2 години,когато безредието е правено 20 години!На края на осмата година,ще си личи промяната!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  49. 49 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#47:"Майстор Балкански (00:00–24:00)"]Затова пък е пълно с "хъшове", които сега храбро кълнат и попържат, и после ще се кротнат пред телевизорчето, с чувство за изпълнен дълг... [/quote]
    Както е забелязал още поета във време, когато е нямало телевизори.
    Пием, пеем буйни песни
    и зъбим се на тирана;
    механите са нам тесни -
    крещим: "Хайде на Балкана!"
    Крещим, но щом изтрезнеем,
    забравяме думи, клетви,
    и немеем и се смеем
    пред народни свети жертви!

  50. 50 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1416 Разстроено

    [quote#43:"Barionas"]Тикквата нали за това я избраха хората - да промени нещо и да сложи някакъв ред.[/quote]
    Хората се надяваха, че ще озапти циганите, нали е бивш милиционер, и мутра, ама останаха излъгани...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  51. 51 Профил на PETZL
    PETZL
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Да ева миндила му да ева Калфин.

    99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.
  52. 52 Профил на Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Майстор Балкански (00:00–24:00)
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#49] от "Каишков":

    Вие го казахте съвсем образно, много по-добре от мен...

    "И ний сме европейци, ама не чак дотам..."
  53. 53 Профил на нервна
    нервна
    Рейтинг: 909 Гневно

    Каналфин,не искам ти нищо да ми обясняваш.Искам да излязат на пармаментарната трибуна премиерите на всички предишни правителства- като се почне от Гаргамел та се свърши с Бибитко и да ми обяснят поединично,на мен и на народа:
    Защо циганите използват ток,без да плащат,а на останалите им го спират за 1 неплатена сметка?
    Защо им извозвате сметта от кварталите с общински пари,след като те собственост нямат и местни данъци не плащат?
    Защо получават детски за многобройните се чаавета,а останалите,които пълнят социалните фондове не получават детки заради имуществен праг?
    Защо им строите безплатни мезонети,а останалите принуждавате да взимат заеми за жилище с тлъсти лихви?
    Защо трайнобезработните единствено от цигански произход получават помощи за безработица?
    Защо чааветата се извозват безплатно до училище,а останалите купуват карти на децата си от джоба си?
    Защо кражбата на релси и обстрелването на влакове с камъни не е обявено за тероризъм?
    Защо циганите са единствения етнос,който си позволява да се самонастанява в чужди имоти?
    Защо разрушавате незаконни постройки само на не-цигани,след като 90% от циганите живеят в такива?
    Защо само циганите раждат по на 12-13 години и това не се преследва като педофилия?
    Защо домовете са пълни с мургави,данъкоплатците са изнудвани да ги хранят,а майките им си развяват байряците?
    И още защо,защо,защо????
    Не искам да слушам Цвъки да ми се тепка.Искам отговор от шефовете на кабинетите,защото отговорността е тяхна!

  54. 54 Профил на юноша бледен
    юноша бледен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    [quote#41:"alex_bucephalus"]"Докато не потънеш дълбоко, докато не си удариш челото в каменистото дъно и не го разбиеш, не почваш да плуваш нагоре..." [/quote]

    Не го бях чувал това, но е страхотно и много пасва на положението у нас - някои вече си разбиха главите и тръгнаха да изплуват, въпрос на време е и другите да ги последват.

  55. 55 Профил на Славена
    Славена
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#24] от "alex_bucephalus":
    Бъди сигурен, че, за огромно наше съжаление, тази искрица на пробуждането много бързо ще угасне. Просто нищо не трае повече от три дни в България и гражданите отново ще си наведат главите или ще почнат да се дърлят предизборно в стил "нашите мерзости са по-приемливи от вашите". В същото време много феодали като този Киро ще продължат да си безчинстват. Много бих се радвала, ако греша...

    "Има много налудничави неща, които могат да се направят, но ние няма да ги направим и все пак е приятно да си ги мислим." Кърт Вонегът
  56. 56 Профил на далекоглед
    далекоглед
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Чудесна фотография към статията - безпартийният Калфин стиснат в червеното менгеме на соцлицемерието. До края на изборите ще слушаме от него само червени празнодумия, типични за безпартийните комунисти с услужливо къса памет.
    Точно партията която го подкрепя беше тази която с бездействие и погрешна социална политика през годините когато е била на власт, правеше мили очи на влиятелни но богати на престъпно минало и настояще братя роми. Самопровъзгласили се цигански царе и барони са правили платени услуги на почти всички партии, особено на червените, участвайки активно в процеса на купуване на изборни гласове. Евророма от край време са имали общи политически интереси с БСП. Така, че псевдозагрижеността на Калфин е смехотворна и фалшива, толкова колкото и неговата безпартийност

  57. 57 Профил на gordo
    gordo
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Какви гербери, какви пет лева!!! Умря момчето, и защо ? Заради суетата на богопомазани наркобарони, които с цялата си наглост заплашват българите пред очите на целият свят!!! Чашата скоро ще прелее ......

  58. 58 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#31] от "alex_bucephalus":

    Не ме разбирай погре6но, аз не съм за саморазправа, това което се полу4ава в Катуница е резултат на пълно бездеийствие от страна на държавата за последните 20г. и абдикация от нейната отговорност.

    След 21 преписки, безброй дела, безумни съдийски ре6ения, на наболелия от години проблем се стига до тази трагедия и на4инът, по който се представят не6тата в основните медии е криминален сам по себе си.

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  59. 59 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1262 Весело

    До коментар [#29] от "kardinalat":

    хехехехехе......Личи си, че си комуне. Циганските кражби ли престанаха, или не бяха убивани и изнасилвани пенсионери, или циганската педофилия беше преодоляна? Кажи кой цигански проблем беше преодолян по време на управлението на тройкаджиите?

  60. 60 Профил на gvt
    gvt
    Рейтинг: 468 Неутрално

    Това правителство рано или късно ще си отиде и ББ и ЦвЦв ще се махнат от политическата сцена - кой с по-вече, кой с по-малко натрупани активи.
    Лошото е че който и политик да дойде на власт, той не се бори за доверието на образования, потчен избирател, който работи, създава блага, плаща данъци. Всички от БСП, през Атака и най-вече ГЕРБ се борят за подкрепата на кукловодите - трибуквени групировки, череповци и други подобни и манипулируемия електорат, който гласува под строй. Степента на екцесиите и терора над обикновените граждани явно зависи от интелигентсността и образованието на конкретните министри (все пак никой министър председател до сега не е бил пожарникар), но най-здравата част от обществото винаги е прецакана, защото цакат други.

  61. 61 Профил на alex_bucephalus
    alex_bucephalus
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#55] от "Славена":

    Надявам се да грешиш. В името на едно по-добро бъдеще, понеже е повече от явно, че ако чакаме на политиците - никаква няма да се свърши...

    И нали знаеш - подобни примери работят с така нареченият "ефект на заразата"... Българинът видя, че така вече става, може, има резултат..." И това ще промени поведението му... Понеже "рашковци" не са само в Катуница... Знаеш вероятно колко приемери има цигански безчинства в България, както и такива на местни дерибеи, мутри, местни феодали и подобни...

    Може да научим добър урок от вчерашното в Катуница... Ако сме умни...

  62. 62 Профил на theanalyser
    theanalyser
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Един отпускар призовава друг отпускар да се яви в парламента...
    Калфин разбира се знае рецептата за излизане от положението... с малката подробност, че когато е бил във властта не е направил нищо, за да я приложи...
    Нали така ги научихте всички бе г-н Калфин - и БСП и СДС и ДПС и всичките ви там знайни и незнайни партии и партийки:
    1. Да не си плащат ток, вода и всякакви там сметки - а вие да не им ги спирате, защото са електорат
    2. Да ги оставяте да се разселват където си желаят - без регистрация, без дори и мястото да е в регулация, без никакви документи на собственост - и на държавна и на общинска земя
    3. Да не се наказват, дори да не се разследват кражбите на земеделска продукция, на кабели, на шахти, канавки, ж.п. релси и какво ли не
    4. Да не вкарвате и лидерите им в затвора(или да влизат съвсем за кратко), защото са ви нужни за изборите
    5. Да им давате социални помощи без те да изпращат децата си на училище
    6. Да им осигурявате медицинско обслужване, без те да са плащали някога здравни осигуровки
    7. и т.н. и т.н.
    Е какви очаквахте да станат циганите след толкова много компромиси - ми тарикати разбира се...
    Така, че изобщо не ми се събирайте да си хортувате - нека просто всяка институция в тази държава да си върши работата!
    Затова сме ви избирали - и вас преди това и тези сега!!!


  63. 63 Профил на kardinalat
    kardinalat
    Рейтинг: 909 Весело

    До коментар [#59] от "dobrich": аха, и колко точно цигани смяташ да убиеш или да приветстваш убийствата им? или като типичен гербаджия, тоест партиец и милиционер, криеш некадърността и корупцията си зад развяване на етническата карта?

    И къде бе родната ти милиция на Боко и Цвъчко при циганската престъпност? Да не би та да се е появила без пачките в джобовете на дневните депутати на ГЕРБ и предишни директори на ОД на МВР?

    и най-умният си е малко прост....
  64. 64 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    Защо повечето тук подчертават, че не са за саморазправа. Да се руши сега къщата на Рашков няма смисъл, но да си защитаваме имотите има смисъл. Всеки собственик трябва да защитава имота си със сила и ще забравим за кражбите. За да стане това законът трябва да защитава работещият срещу безделника. Цялото общество трябва да се построи върху принципа, че безделието е престъпление (и грях).

    подпис
  65. 65 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#6] от "Милен":

    Калфин иска това в качеството на евродепутат и/или гражданин. Иска обяснения от едно недоразумение на поста вътрешен министър, при който престъпността рязко се увеличи, разкриваемостта пада, а осъдените клонят към нулата.
    Иска го защото няколко часа след убийството шофьорът е минал през вратите на крайпътния хан, наречен българска държавна граница с претенции да е такава на Шенген, по която били изпълнени всички изисквания, очевидно без едно, да спира престъпниците!
    Други въпроси?

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  66. 66 Профил на comment12
    comment12
    Рейтинг: 436 Разстроено

    проблемът с циганите не е от вчера и днес. в този смисъл, изказването на калфин е повече от цинично. още по-цинично е, че се прави опит да се политизира този проблем точно сега, по време на изборната кампания. и това са хора като калфин и др., участвали във институциите, властта, но си затваряли очите пред проблемите.

  67. 67 Профил на точка
    точка
    Рейтинг: 571 Неутрално

    "Дневник" правилно е сортирал тази новина в раздела избори 2011. Това казва всичко.

  68. 68 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2712 Неутрално

    Спомням си за смъртта на малкия Пепи убит от болната си майка и как тогава недоволството лукаво беше насочено срещу Иван Костов. Катуница започва да ми прилича на същото.

    подпис
  69. 69 Профил на moreto
    moreto
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Калфин яхна вълната на популизма. Що не пита вътрешните министри от БСП, прокурорите и висшите съдии от ВАС, които му узаконяваха заграбените земи, за да си разполага в тях въоръжени дружинки и да затваря обществени пътища в тях.
    http://kafene.net/analysis.html?fb_1101652_anch=20071491

  70. 70 Профил на moreto
    moreto
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#69:"moreto"]които му узаконяваха заграбените земи, за да си разполага в тях въоръжени дружинки и да затваря обществени пътища в тях. [/quote]
    Става дума за заграбени земи от Кирил Рашков, а не от Ивайло Калфин

  71. 71 Профил на JO TA KE THE BEST!!!
    JO TA KE THE BEST!!!
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Поздравче за червената мафия, която си има “държава“, но държава на практика няма.
    Хората са го казали много добре. При нас нещата са направо трагични.

    http://www.youtube.com/watch?v=yzqTgUCBhR8

  72. 72 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1303 Гневно

    Този рицар, който с голо дупе таралеж утепва е длъжен да даде обяснение на народа, къде са били с Боко в злополучната нощ и какво са правили! Защо не се качиха на въртолета и да пристигнат на мястото на събитията и лично да командват ситуацията? Защо, когато има рязане на ленти, откриване на пешеходни пътеки и детски пързалки Боко е пръв, а сега се крие като лалугер в дупка от народната любов? Къде е сега този ФУКЛьО?

  73. 73 Профил на VellEll
    VellEll
    Рейтинг: 740 Любопитно

    До коментар [#44] от "andimo":

    Г-н сектант вместо да го повтаряш това би ли посочил линк или някаква публикация в сериозен сайт? Щото да ме извиняваш, ама на вас драгалевските членове на теменужета секта хич не им вярвам...

  74. 74 Профил на panta2
    panta2
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#3] от "alex_bucephalus":

    Как стана така ли ?Ами много просто българина не гласува ,и превърна циганите във фактор . Всички политици не само Бойко толерират малцинствата защото те решават .Атоя тъпан Калфин сякаш пада от луната На такива народът казва гьон сурат ,Киро да не се е родил преди две години.

  75. 75 Профил на panta2
    panta2
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#65] от "др. Иванов":

    Ако позволиш аз имам един въпрос .Колко бяха осъдени при шветската тройка?Колко бяха арестувани и амнестирани от Гоце ?И аз като гражданин питам какво стана с убииството на професора в виетнамските общежития? Какво стана със бомбата в вестник Труд?Или е по лесно да биеш студенти и майки със колички пред Народното събрание ?

  76. 76 Профил на panta2
    panta2
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#65] от "др. Иванов":
    За двайсет години по големи недоразумения от вътрешните министри на БСП никоя партия няма .Даже мистър Биин има повече достойнства отколкото Петков пикльото -танцуващия със мутри .Или покойника който си падаше по манекенки ,и му избиха мераците пред народното събрание през 96.

  77. 77 Профил на panta2
    panta2
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#66] от "comment12":

    Абе хора това си е наистина политически проблем а не етнически.Иска се политическа воля за да се реши циганския проблем .Но първо се иска гражданска воля да си вдигнем задника и да гласуваме ,защото циганите решават вместо вас.

  78. 78 Профил на panta2
    panta2
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#72] от "Дедо Либен":

    Ти откъде разбра че миналата нощ беше злополучна?Напротев,народа се пробужда. Както се казва днес във Пловдив утре във други градове .За какво ние Бойко само да се пречка ,те хората си свършиха сами работата.

  79. 79 Профил на faq
    faq
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#64] от "Иван К":

    ++++++++++
    "... законът трябва да защитава работещият срещу безделника. Цялото общество трябва да се построи върху принципа, че безделието е престъпление (и грях)"





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK