Президентът Росен Плевенлиев: Служебният кабинет ще е истински надпартиен (допълнена в 21.00 ч.)

Росен Пленелиев

© Цветелина Белутова

Росен Пленелиев



Служебният кабинет ще бъде така сформиран, че да стане ясно, че е истински надпартиен. Това заяви президентът Росен Плевнелиев в новото предаване на Сашо Диков в "Нова телевизия" тази събота като подчерта, че за него е много важно там да влязат хора, които са експерти и могат да работят.


"Имаме служебно правителство, то има ясни задачи, трябва да ги свърши. Всеки един от тези хора трябва да е компетентен, да може да свърши тази работа, независимо от неговата политическа принадлежност", добави Плевнелиев. Поради това той няма да гледа какви са министрите в миналото си и към коя политическа сила са имали принадлежност.


Плевнелиев обаче посочи, че




все още нито един от членовете на служебното правителство не е ясен.


"Посочих много категорично, че първо трябва да видим точните задачи, които си поставяме пред правителството, проблемите, които то има да решава. След това ще дойдат и хората", обясни той.


По повод коментарите, че Кристалина Георгиева може да заеме постта на служебен премиер, президентът каза, че тя е "един много достоен български комисар, който ще продължи да работи за България там, където е."


Държавният глава направи и уточнението, че най-различни кръгове и интереси искат да бъдат представени в това правителство, но увери, че ще си свърши работата като президент в интерес на народа. Той подчерта, че волята и идеите на гражданите могат да бъдат реализирани само чрез институциите.


Според него,


една личност не може да оправи тази държава,


колкото и да е силна тя. Институциите, когато гарантират правилата, когато се спазват законите, ще помогнат да се увеличат инвестициите и работните места, смята той.


"Един президент не може да се заиграва с една или друга политическа партия, конституцията ясно посочва неговата надпартийност и независимост," отговори Плевенлиев на въпрос ще се поддаде ли на натиск на ГЕРБ при подбора на служебно правителство. Той заяви, че възнамерява да спазва правилата на Конституцията.


Общественият съвет не беше провал


Срещата при президента с представители на протестиращите срещу монополите, граждани и обществени организации не беше провал, смята още държавният глава. "Не бих го нарекъл провал. Задължение на президента е наистина да отвори вратите на президентската институция, когато има различни мнения, когато всеки иска всичко в държавата, президентът е този, който може да насочи прожекторите, който може да бъде платформа на дебати. Президентът не е министър-председател, той не е служебно правителство, не е законодателна или изпълнителна власт. Той е директно избран от хората и служи на тях", отбеляза той.


На въпрос кой е изработил списъка с участниците в консултациите, Плевенлиев уточни, че не кани хора, а институции. Не личности, а хора, които представляват протестиращите. "Дойдоха младежите, представляващи протестиращите, еколози, военни, МВР, доктори. Идеята беше всеки да бъде чут. Събрахме много добри идеи", посочи той.


Плевнелиев отрече да е в конфликт с бившият министър-председател Бойко Борисов, след като последният подаде оставката си. "Всеки носи своята отговорност за действията си," коментира той решението на Борисов и допълни: "Нашите отношения са мъжки, много прями. Не може да има караници между държавници на най-високо ниво, от позициите на институциите, които представляваме. Емоциите не са добър съветник", посочи той. 


Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (105)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Schliwobeatz
    Schliwobeatz
    Рейтинг: 458 Неутрално
  2. 2 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    Е! Добре, че ми каза! Аз все си мислех, че слуижебният кабинет...... ще е........"подпартиен".

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  3. 3 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    "Служебният кабинет ще бъде така сформиран, че да стане ясно, че е истински надпартиен. "


    Поживьом,увидим....

  4. 4 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Държавният глава направи и уточнението, че най-различни кръгове и интереси искат да бъдат представени в това правителство...И той като Ахмед Доган и прословутите обръчи (и не само Доган) говори хубавичко, за "най-различни кръгове, интереси и обръчи от фирми", дето накрая се оказаха банка с вече 48 процента от държавните (народни) пари...
    А преди прословутите обръчи, още по-назад бе и крилатата мисъл,че с една Негова усмивка може да промени живота на всекиго, да издигне човек във висините или да го съсипе...

  5. 5 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2948 Неутрално

    Роска, бързаш бате ... да изчакаме и вторник, кагато и ако ДПС върне мандата ... па ще видим по от дир. Това са още 4 заплатки, не се знае кой ще влезе в следващия парламент ... очаквай циркове всякакви.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  6. 6 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 902 Весело

    Служебното правителство е просто служебно! Да не е без хич! Да слага Ренетка и да не мотае работата с празни приказки, аман от словоизлияния!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Няма безплатен обяд в условията на пазарна икономика. Обръчът създава стабилност и сигурност на всяка система - така лидерът на ДПС Ахмед Доган разясни на Шестата национална конференция на партията темата за “обръча от фирми” около ДПС. “Обръчът” се появил на бял свят преди 5-6 години като противодействие на олигархизма в политическия живот. За появата му имало и икономически причини - опитът да бъде преодоляна умората от дългото очакване на стратегически инвеститори. “Обръчът” възниква и се развива заедно с демократичното общество, пазарната икономика и конкуренцията, затова се различава от олигархизма, поясни Доган. Ахмед Доган заяви: “Ако от една каца или бъчва махнеш само един обръч, тя протича и започва да се руши във времето. Следователно обръчът създава стабилност и сигурност на всяка система”.
    През последните дни сме свидетели на това как прословутите обръчи от фирми около партиите затягат примката. Тук става въпрос за канализирана и смазана олигархична машина, при която няма дори и намек за плурализъм или конкуренция. Тя започва от министрите в правителството и стига до абсолютно всеки чиновник, който има някаква власт да разпределя финансови ресурси. Обръчът на олигархията сега се самодоказва.

  9. 9 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Абсолютно съм съгласен - служебният кабинет ще е надпартиен - ще е на младоженеца Сорос...

    Разтурям колоквиума!
  10. 10 Профил на Мишето_66
    Мишето_66
    Рейтинг: 733 Весело

    подчерта, че за него е много важно там да влязат хора, които са експерти и могат да работят.Бе преди няколко дни подхвърлих идеята за експертен кабинет.

  11. 11 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 740 Неутрално

    В казана на хаоса се варят партиите и отгоре една надпартийност. Не ти е работа.

  12. 12 Профил на sandr0
    sandr0
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Президента е един от малкото достойни българи в момента!

    "Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"
  13. 13 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Лично аз нямам проблеми с партийността на кабинета. Проблемът е с калинките в него. Макар, че ако президентът продължава в същия дух, май няма да има служебен кабинет. Гледам днес една не кръгла, но мнооооого дълга маса, препълнена с представители. Чий представители не е ясно. Видях и чух само поредните освирквания, съмнителни поли-полови същества, въпроси от рода на "Ти заплашваш ли ме мен?" И един пародиен, но чист гоерой на прехода - Йоло Денев. Като в епилога на "Под игото" - отнася го селският идиот!

  14. 14 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Поне някой има да спазва конституцията и законите в тази държава.

  15. 15 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4683 Неутрално

    [quote#1:"Schliwobeatz"]Нещо по- конкретно?[/quote]

    За конкретика, ще почакате до назначаване на служебното правителство!

  16. 16 Профил на michael
    michael
    Рейтинг: 853 Неутрално

    ако може и да е надолигархичен ще е екстра

    Cogito ergo sum :)
  17. 17 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Президентът Росен Плевнелиев ще покани представител на парламентарната група на Движението за права и свободи /ДПС/, за да му връчи проучвателен мандат за съставяне на правителство на 5 март. Информацията е на прессекретариата на държавния глава, съобщи БТА. http://bnt.bg/bg/news/view/96010/plevneliev_vrychva_mandat_na_dps_na_5_mart
    Но още на 2 март в нарушение на чл. 99, ал. 3 и 5 от Конституцията, а именно ал. 3 - "Ако и в този случай не бъде предложен състав на Министерския съвет, президентът в срока по предходната алинея възлага на някоя следваща парламентарна група да посочи кандидат за министър-председател.", ал. 5 - "Ако не се постигне съгласие за образуване на правителство, президентът назначава служебно правителство, разпуска Народното събрание и насрочва нови избори в срока по чл. 64, ал. 3 . Актът, с който президентът разпуска Народното събрание, определя и датата на изборите за ново Народно събрание.", вече "Имаме служебно правителство, то има ясни задачи, трябва да ги свърши. Всеки един от тези хора трябва да е компетентен, да може да свърши тази работа, независимо от неговата политическа принадлежност", добави Плевнелиев. Поради това той няма да гледа какви са министрите в миналото си и към коя политическа сила са имали принадлежност. Служебният кабинет ще бъде така сформиран, че да стане ясно, че е истински надпартиен. Това заяви президентът Росен Плевнелиев пред Нова телевизия тази събота като подчерта, че за него е много важно там да влязат хора, които са експерти и могат да работят.
    Президентът и вицепрезидентът носят отговорност за нарушение на Конституцията.

  18. 18 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Добре казано.Да видим министрите...

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  19. 19 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    Това пожелание дори и да е верно, няма да е възможно, защото президента също е червено обвързан, чрез миналото си на бизнесмен и дадените му пари наготово да развие бизнес в Германия и после да ги върне с известна лихва в червеният тогава бюджет, нуждаещ се от свежи валутни постъпления.

    Плевнелиев е един "успял"кредитен милионер пратен да бачка в Германия както за Партията и ако може за себеси.

  20. 20 Профил на robespier
    robespier
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Ако президента е надпартиен е служебният кабинет би могъл да е надпартиен!Не нам етами пунктами!

  21. 21 Профил на nando
    nando
    Рейтинг: 571 Неутрално

    вече взех да се съмнява, че Росен ще успее да сформира служебно правителство. Народа е толкова настръхнал, че само чака следващата мишена.

  22. 22 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Звучи ми възвишено някакси. Чувствам се горд. Дали не избързвам?

  23. 23 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1301 Неутрално

    До коментар [#12] от "sandr0":

    ...щото всички ние сме НЕДОСТОЙНИ...

    Нали така, нали? Това се повтаря като мантра от първият ден на правителството на Боконий - ГЕРБ!

  24. 24 Профил на asparuhkanchov
    asparuhkanchov
    Рейтинг: 402 Неутрално

    От Сингапур ли ще се управлява тоя служебен кабинет?

  25. 25 Профил на iukwim
    iukwim
    Рейтинг: 402 Неутрално

    А дали ще е надкорпоративен?

  26. 26 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 806 Неутрално

    Това дето го е казал, добре. Ама дали си вярва? А ние, дали ще повярваме? Толкова много ни лъгаха!

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  27. 27 Профил на sandr0
    sandr0
    Рейтинг: 469 Неутрално

    [quote#23:"convince"]...щото всички ние сме НЕДОСТОЙНИ...

    Нали така, нали? Това се повтаря като мантра от първият ден на правителството на Боконий - ГЕРБ! [/quote]
    Ти го казваш......Между другото симпатизирам на ДСБ!

    "Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"
  28. 28 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2651 Неутрално

    Слушах го.Беше неубедителен.Не му е лесно,но освен мед има и жило....

  29. 29 Профил на ikapitan
    ikapitan
    Рейтинг: 515 Неутрално

    а какво означава бадпартиен? какво има над партиите - парите? олигарсите? монополите? Бойко?
    Искам не надпартиен кабинет, а такъв който защитава интересите на България преди собтвените си лични интереси и спазващ законите...

  30. 30 Профил на smokingpipe
    smokingpipe
    Рейтинг: 458 Неутрално

    " Всеки един от тези хора трябва да е компетентен, да може да свърши тази работа, независимо от неговата политическа принадлежност", добави Плевнелиев. Поради това той няма да гледа какви са министрите в миналото си и към коя политическа сила са имали принадлежност. "

    Така е . Богатият с парите , ученият с умът , и хидрологът , и горският , и много други знайни и незнайни компетентни герои...

  31. 31 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Весело

    [quote#1:"Schliwobeatz"]Нещо по- конкретно?[/quote]
    Държавна тайна

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  32. 32 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Президентът Росен Плевенлиев: Служебният кабинет ще е истински надпартиен...
    [quote#17:"latcho59"]Президентт Росен Плевнелиев ще покани представител на парламентарната група на Движението за права и свободи /ДПС/, за да му връчи проучвателен мандат за съставяне на правителство на 5 март. Информацията е на прессекретариата на държавния глава, съобщи БТА.[/quote]
    [quote#17:"latcho59"]Но още на 2 март в нарушение на чл. 99, ал. 3 и 5 от Конституцията, а именно ал. 3 - "Ако и в този случай не бъде предложен състав на Министерския съвет, президентът в срока по предходната алинея възлага на някоя следваща парламентарна група да посочи кандидат за министър-председател.", ал. 5 - "Ако не се постигне съгласие за образуване на правителство, президентът назначава служебно правителство, разпуска Народното събрание и насрочва нови избори в срока по чл. 64, ал. 3 . Актът, с който президентът разпуска Народното събрание, определя и датата на изборите за ново Народно събрание.", вече "Имаме служебно правителство, то има ясни задачи, трябва да ги свърши. Всеки един от тези хора трябва да е компетентен, да може да свърши тази работа, независимо от неговата политическа принадлежност", добави Плевнелиев. [/quote]

  33. 33 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#5:"t'Ankus"]Роска, бързаш бате ... да изчакаме и вторник, кагато и ако ДПС върне мандата ... па ще видим по от дир. Това са още 4 заплатки, не се знае кой ще влезе в следващия парламент ... очаквай циркове всякакви. [/quote]
    Наистина вярвяш че ДСП ще се опита да състави правителство, базирано на голото обещание на ББ че ще им осигури 20 депутата?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  34. 34 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 709 Неутрално

    Плевнелиев си е поредната червено-герберска мижитурка,която е част от целия червено-мафиотски цирк.Прочетете това и картинката става ясна. http://frognews.bg/news_48957/Rosen_Plevneliev_v_tsarstvoto_na_nomenklaturata_na_BKP/

  35. 35 Профил на sandr0
    sandr0
    Рейтинг: 469 Неутрално

    [quote#23:"convince"]...щото всички ние сме НЕДОСТОЙНИ... [/quote]
    Пак ще кажа,че голяма част от останалите в България жители не са в състояние да издърпат страната напред.....

    "Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"
  36. 36 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2791 Неутрално

    Президентът Росен Плевенлиев: Служебният кабинет ще е истински надпартиен
    ___________
    До сега всички кабинети са били над партийни !
    Министрите у нас се назначават от СИК,ТИМ, ЧЕЗ,ЕОН,СВЕТОВНАТА БАНКА, ЧУЖДИ ПОСОЛСТВА и т.н.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  37. 37 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1360 Неутрално

    [quote#5:"t'Ankus"]Това са още 4 заплатки, не се знае кой ще влезе в следващия парламент ... очаквай циркове всякакви. [/quote]
    П.С. Защо още 4 заплати? Между 12 май и юли (редовните избори) са само 2 месеца.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  38. 38 Профил на boyko_1967
    boyko_1967
    Рейтинг: 233 Неутрално
  39. 39 Профил на sandr0
    sandr0
    Рейтинг: 469 Неутрално

    [quote#36:"comandante"]До сега всички кабинети са били над партийни !
    Министрите у нас се назначават от СИК,ТИМ, ЧЕЗ,ЕОН,СВЕТОВНАТА БАНКА, ЧУЖДИ ПОСОЛСТВА и т.н. [/quote]
    Защо не продължиш списъка....Лукойл,Рискинжинринг,Атомстрой,ТИМ.......

    "Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"
  40. 40 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 709 Неутрално

    Дще информация за "честния бизнесмен" със силен червен отенък. http://www.desant.net/show-news/26522/

  41. 41 Профил на solaar
    solaar
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Само да не се окаже олигархичен!

  42. 42 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1247 Разстроено

    "Служебният кабинет ще е истински надпартиен..."

    Че има ли нещо докоснато от български политик , което да е истинско, а не лъжливо????

  43. 43 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    "Служебният кабинет ще бъде така сформиран, че да стане ясно, че е истински надпартиен."

    "Поради това той няма да гледа какви са министрите в миналото си и към коя политическа сила са имали принадлежност."

    По тия му думи излиза, че спокойно "надпартийният" кабинет може да бъде съставен от членове на БКП. Впрочем тая баница вече са ни я пекли и сме я яли.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  44. 44 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2948 Неутрално

    [quote#37:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Защо още 4 заплати? Между 12 май и юли (редовните избори) са само 2 месеца. [/quote]
    ако ги разпуснат сега+ март, април

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  45. 45 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4683 Неутрално

    [quote#19:"convince"]Плевнелие е един "успял"кредитен милионер пратен да бачка в Германия както за Партията и ако може за себеси.[/quote]

    Голяма фантазия трябва да има човек, за да исмисли такава глупост!

  46. 46 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#41] от "solaar":


    [quote#41:"solaar"]Само да не се окаже олигархичен![/quote]
    Топло, топло.

  47. 47 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 709 Неутрално

    Скромния Плевнелиев.http://www.razkritia.com/53689/%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%B2-%D0%B8-%D0%BD%D0%B5-%D0%BF/

  48. 48 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2948 Неутрално

    [quote#33:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Наистина вярвяш че ДСП ще се опита да състави правителство, базирано на голото обещание на ББ че ще им осигури 20 депутата? [/quote]Пискюлите са способни на всичко ... сините не за сигурни зали ще влязат СЪЩИТЕ хора , от БСП, от ГЕРБ, Атака + независимите =все ще съберат някакво мнозинство от "заинтересовани" да киснат колкото се може повече

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  49. 49 Профил на Ганий
    Ганий
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Снимката:
    Президентят vs Народа

    Разтурям колоквиума!
  50. 50 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 709 Неутрално

    Ето още нещо за червения,разбирай мафиотски цвят на Плевнелиев.http://bgnews.me/%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%B2-%D0%B8-%D0%B0%D0%B4%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%BE-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4/

  51. 51 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1892 Любопитно

    НА МЕН МИ ПИСНА!
    Писна ми от кухите им безсмислени фрази - надпартиен, неполитичен, експертен, консенсусен....
    Писна ми от ГьОНСУРАТЛЪКА ИМ!
    Президент, Правителство, Партии, Граждани НЕ МОГАТ ДА СА НАД-НЕ-ПОЛИТИЧНИ! Това е камуфлаж за идиоти.
    АЗ НЕ СЪМ ИДИОТ! И НИКОГА НЯМА ДА БЪДА!
    НЯМА ДА ВИ МИНЕ НОМЕРЪТ!
    Правителството ЩЕ Изпълнява политика, Политиката на Президента.
    А Президентът е избран от ГЕРБ! Толкова е просто. Всичко друго е заблуда и манипулация. От най-ефтините манипулации.
    Обаче НЯМА ДРУГ НАЧИН СРАВНИТЕЛНО СПОКОЙНО ИЗЛИЗАНЕ ОТ ЗАДЪНЕНАТА УЛИЦА НА ПОЛИТИЧЕСКАТА КРИЗА до която ни докара ГЕРБ.
    Така че ДИЛЕМАТА е ГЕРБ ли ЩЕ Е@@@@ мамата на Гражданите или Гражданите ще Е@@@@ мамата на ГЕРБ!!!
    От това зависи оцелявянето на България!
    А както се вижда Президентът и Сегашното Правителство уж в оставка НЕИСТОВО СЕ СТРЕМЯТ ДА ОТЛОЖАТ ТОЗИ МОМЕН ДО БЕЗКРАЙНОСТ.
    Авно искат ГЕРБ да Победи България!
    Сякаш са от друга националност. А може и да не е изключено...
    БАСИ!!!
    !

  52. 52 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1786 Весело

    А направи ли ви впечатление, че в началото започна да си говори в множествено число и по-късно се корегира?

  53. 53 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    Не разбирам всичките тези вълнения около правителство, което може би ще работи по-малко от 2 месеца. Те само докато се опознаят и ще трябва да сдават мандата.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  54. 54 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4569 Гневно

    Г-н Президент,ние редовите българи не вярваме на вашите думи,защото от 23 години у нас само се обещава и нищо не се прави/освен да се разграбва държавата безогледно,да се руши и да НЕ СЕ ГРАДИ/

  55. 55 Профил на moreorless14
    moreorless14
    Рейтинг: 8 Весело

    Оправете името на Президента - Плевнелиев, не Плевенлиев!
    Неграмотници!!!

  56. 56 Профил на babavimechka
    babavimechka
    Рейтинг: 402 Неутрално

    "Служебният кабинет ще е истински надпартиен"

    ами като сте изографисали и лепнали тоя етикет..направо да кара 4 годинки,бе! Интересно що за фалш..малко им се видяла думата "надпартиен" ,че и прикачил "истински" !!?? Щом и тая така омаскарена ,но велика иначе дума "истински" туряте и въргаляте..значи е ФАЛШ!! Излязъл един с микрофон и лустросва нацията,разбирш ли! като не бяха лустросани те,тъй ще бъде-и докато не бъдат именно лустросани,че и наритани!

  57. 57 Профил на babavimechka
    babavimechka
    Рейтинг: 402 Неутрално

    "Президентът Росен Плевенлиев: Служебният кабинет ще е истински надпартиен"

    А вие сте истински Фалшивци !!!

  58. 58 Профил на smokingpipe
    smokingpipe
    Рейтинг: 458 Неутрално

    " Това заяви президентът Росен Плевнелиев в новото предаване на Сашо Диков в "Нова телевизия" "

    Не го ли каже пред Слави , не вярвам .

  59. 59 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Споко! Правителството е служебно. На службите.

  60. 60 Профил на Meir
    Meir
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Той каза, че не е политик и няма амбиции да става президент 48 часа преди да му обявят кандидатурата. Чудя се защо се хабите?
    Ще направи каквото му кажат. Нали не искате да го заяви директно както направи Доган?

  61. 61 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    какво значи надпартиен бе, що я ползвате тая дума като тоалетна хартия

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  62. 62 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 576 Неутрално

    [quote#54:"bat_plamen"]Г-н Президент,ние редовите българи не вярваме на вашите думи,[/quote]
    Хайде да говорите само от свое име, бат' Пламене.

    'Let light surround you' Dream Theater
  63. 63 Профил на kikoni
    kikoni
    Рейтинг: 468 Неутрално

    В състава на служебното правителство да има "Министър без портфейл, за връзка с гражданското общество".
    Това ще ви позволи следните много важни неща:
    - представител на протестиращите (консултативния съвет при Президента) да участва в заседанията на Министерския
    съвет, където може да дава мнения, изказва становища.
    - да има лице с право на законодателна инициатива (да прави законодателни предложения и да ги внася
    за разглеждане Народното събрание).
    - да има лице с легитимно право на публичност (достъп в медиите), което да пропагандира и дискутира идеите на
    представителите на гражданското общество.

    kikoni
  64. 64 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#63] от "kikoni":

    Този текст може спокойно да поставяте под всички статии.

  65. 65 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#8] от "latcho59":
    Можем ли да кажем, че ДПС прави разчетите си така, че да надживее и Системата ? Тази Етнополитическа формация има ли мястото си КАТО ТАКАВА, в нов неин политически Модел ?
    Ще кажеш, това е доста "деликатен" проблем пред националното ни Общество, но то е разединено и заради днешният "статус" на ДПС. Не бива да се залъгваме, тази партия е тежка част от Скандала на "статуквото". Чрез нея, българските мюсюлмани "си играят" в собствено Политиката, но остават на светлинна година от Обществото. То е длъжно да ги приеме, не като "партийци", а като Граждани. В този му статус, ДПС е на три "светлинни години" от Промяната, за което е петимно.
    За циганите не отварям дума, но проблемът ни с тях е Съвкупен и трябва да бъде разрешен радикално, пак заради Промяната.
    И това са Въпроси на Промяната, пред Президента.
    Иначе, няма да я има...

    До коментар [#28] от "hodounski":
    Олигархията е Всякак гаранта на политическото Статукво, което убива България...

    До коментар [#35] от "sandr0":
    Преструктурерането на Политическият модел може и трябва да вдигне козирката на Българина. Това му стига, за да дръпне напред и в отделно, и в Държавата...

  66. 66 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    В момента парламента ударно приема закони като за последно, което обяснява защо плевнята толкова бави връчването на мандата на следващата партия.

    И тоя ще ми говори за надпартийно правителство...

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  67. 67 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#53] от "Jessika":
    [quote#53:"Jessika"]Не разбирам всичките тези вълнения около правителство, което може би ще работи по-малко от 2 месеца. Те само докато се опознаят и ще трябва да сдават мандата.[/quote]
    Бий дупенце, за да не биеш дупище. Гъз, глава затрива - Поговорки, с висока нравствена стойност, предупреждаващи за последиците от глупостта.
    Това е от мъдростта на предците. Да съхраним мъдростта на побелелите ни майки и бащи, защото тя идва от вековете и наш дълг е да я пренесем в бъдещето!

  68. 68 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1242 Неутрално

    ,,...Държавният глава направи и уточнението, че най-различни кръгове и интереси искат да бъдат представени в това правителство, но увери, че ще си свърши работата като президент в интерес на народа..."
    А стига! Направо да не повярваш! Народ какво беше това?

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  69. 69 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Весело

    До коментар [#65] от "dimko":
    Придобило статут на политическа партия и осъществяващо дейност, присъща само на политическите партии, ДПС е еволюирало значително от състоянието, в което се е намирало в периода на неговото образуване, и като обхват на целите, задачите и идеите с програмен характер, и като насоченост на политическата му платформа към определена част от избирателното тяло. Еволюцията оказва влияние на всеки аспект от формата и поведението на организмите. Най-изразени са специфичните поведенчески и физични адаптации, плод на естествения отбор. Тези адаптации увеличават приспособимостта.

  70. 70 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Утре е видов ден и ще се разбере дали сме узряли за демокрация.

    I'm addicted to the truth.
  71. 71 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Намирам продължаващите дискусии по темата „какво всъщност искаме“ от страна на „протестиращите“ за излизащи извън всякакви разумни граници и това безумие трябва да бъде прекратено. Нормалните български граждани не са длъжни да търпят засилващият се произвол и всевъзможните претенции на никому неизвестни личности, идващи от нищото, без познания, без идеи, без концепция, които всеки ден измислят нови глупости, с които да занимават Президента и нас самите. Що за безумие всъщност е това?

    [quote#241:"lessonsoftime"]Граждаски контрол над всички администраторски акаунти, предоставени от Фейсбук на държавата. [/quote]

    Очаквам утре да се появи искане от някоя ученическа организация за контрол над дневниците и базите данни на училищата, за да може всеки ученик да си коригира сам оценките, ако не е доволен от тях. Това са безумия и е време хората да се осъзнаят.
    Какво би трябвало да означава:

    [quote#241:"lessonsoftime"]Реална гаранция за свободата на изказванията, но не, както е сега, а наистина да има работещ и 100% гарантиращ механизъм, че всеки може да се изказва и то по начин, че да бъде чут от всички. [/quote]

    Защо тези хора си въобразяват, че ние искаме да ги слушаме? Та аз ги слушам от две седмици и досега не съм чула дори едно умно нещо! И кой според тях трябва да им осигурява трибуна, от която да могат да „бъдат чути от всички“? По-скоро – кой им е забранил да го правят? Регистрират си фирма, закупуват си техника, осигуряват си лицензи и започват да правят телевизия, радиостанция, сайт... И ако има кой да ги слуша, нека си говорят. Но да имат претенции някоя частна или държавна медия да им дава да дрънкат глупостите си по цял ден, просто няма как да стане. Моля ви, спрете да се излагате, не желаем да слушаме безумията ви повече!

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  72. 72 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#70:"ashamana"]Утре е видов ден и ще се разбере дали сме узряли за демокрация.[/quote]
    Не сте! Все още сте достатъчно зелени, щом не виждате, че с действията си връщате страната с 68 години назад! Да, точно така - с 68, а не с 23. Защото преди 23 поне имахме работеща криво-ляво икономика и производство, с което можехме да задоволяваме потребностите си, макар и на ниво, стотици пъти по-ниско от днешното, срещу което протестирате. Ако не се осъзнаете, ни чака истинско бедствие - изтегляне на западните фирми, международна изолация, ембарго и връщане в прегръдката на Русия. С всички съпътстващи този процес екстри - глад в 21 век, невъзможност за задоволяване на елементарни нужди от храна, здравеопазване и образование, изтичане на малкото останали умни и кадърни хора, които могат да си намерят работа в други страни и като краен резултат - постепенно изчезване на българската държава и българите като самостоятелна нация. Това е, което предстои, ако нещата в страната не се нормализират. Проявете разум и оставете механизмите на демократичната държава да си свършат работата, а след изборите, когато имаме легитимно избрани парламент и правителство, може да се започнат реформи и действия за решаване на социалните проблеми.

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  73. 73 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 732 Неутрално

    "Истински надпартиен" . Разбрали са се да крадат поравно?

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  74. 74 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#69] от "latcho59":
    Според теб: "Тези адаптации увеличават приспособимостта. "
    Въпрос: Адаптации и приспособимост, но към какво ???
    А при Промяна на "средата" ?
    Само следвам твоята логика. Благодаря...


  75. 75 Профил на Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Рейтинг: 580 Весело

    До коментар [#72] от "Кокетна Чемширова":

    Чешмирова, изобщо не съм съгласен с теб, но съм готовда умра, за да можеш да го кажеш!

    Говоренето ти ни връща там където посочваш. Не си живяла, или не си разбрала, ако си живяла в истинска демокрация. Мога да тидавам фрапантни примери, за свобода на мисълта и словото, като този за теорията , че ганджата лекува и, че черните са по качествена раса от белите.

  76. 76 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Ето за какво се борят, дами и господа, другарите от Позитано, организирайки тези протести! Ето защо организираха метежите и свалянето на законно избраното правителство:

    http://izvestia.ru/news/545765

    Надяват се да вземат властта с насилие и да ни върнат под руско робство!
    Няма край наглостта на червените безродници, моля да ме извините за грубия език.

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  77. 77 Профил на na_svetlo
    na_svetlo
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Предлагам служебният кабинет и президентът да се съгласят на следните принципи:

    Обединение
    Прозрачност
    Отговорностjavascript:void(0);
    Загриженост
    Истина
    Ценности
    Изграждане
    Яснота

    Напредък
    Анти-монополи

    Свобода
    Воля
    Енергия
    Труд
    Лоялност
    Обективност

  78. 78 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1729 Неутрално

    Роска, много ясни цели и програми, направо започвайте с отчетите за изпълнение ...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  79. 79 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 562 Неутрално

    До коментар [#51] от "AzDebil":

    И кво предлагаш?

  80. 80 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#74] от "dimko":
    КЪМ ВЛАСТТА. За ДПС всичко е добро, ако води към властта. Власт е силно влияние, изразено в право и възможност за разпореждане и контрол, подчиняване на волята. Осъществяването на властта става по различни начини - някои са демократични, а други авторитарни. Особено място заема политическата власт, най-силният елемент на която се явява държавното управление с всичките принадлежащи органи. ДПС и Доган не са свикнали да губят. През сегашния мандат те за първи път реално са на резервната скамейка; при загуба на шансове да влязат отново в изпълнителната власт пътят ги води направо в съблекалнята. Така че отново е потребна политическа символика, сакрален знак за победата над политическия враг. Този път дори и символичният акт се оказа толкова драматичен, че стигна почти до ръба на ТРАГЕДИЯТА. Покушението не се състоя, но легендата за саможертвата на етническия лидер остава. И така, ДПС отива на предстоящите парламентарни избори желязно обединена и готова да изпълни Завещанието на Пожизнения Председател. Българският Дън Сяо Пин се роди. Не в комунистическия, а в етно-либералния сегмент на постоталитарното българско общество.

  81. 81 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 740 Неутрално

    [quote#76:"Кокетна Чемширова"]Надяват се да вземат властта с насилие и да ни върнат под руско робство! [/quote]
    "Кокетна Чемширова", винаги съм смятал, че не е страшно да си проста - случва се. Страшното е, когато парадираш с простотията си. А най-страшното е, когато се намерят хора да ти ръкопляскат, да ти слагат плюсове, а ти не можеш да я осъзнаеш.

  82. 82 Профил на Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Рейтинг: 1240 Весело

    [quote#72:"Кокетна Чемширова"]Ако не се осъзнаете, ни чака истинско бедствие - изтегляне на западните фирми[/quote]
    Че те се изтеглиха.Под вещото ръководство на Тиквата де що можа чуждестранен инвеститор избяга.А самите инвестиции са намаляли в десетки пъти.Как си представяте чуждестранен инвеститор в среда , в която султана се е обградил с обръч от олигарси и монополи и ги толерира безогледно.С някои играе карти , на други им подарява държавните пари и после с тях си купуват държавни предприятия , на трети - куррти,на четвърти ВЕИ-та...Кой нормален инвеститор ще дойде тук , за да бъде рекетиран от мутрата Буда и съратниците му?!

    "Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
  83. 83 Профил на Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Рейтинг: 1240 Весело

    [quote#76:"Кокетна Чемширова"]Надяват се да вземат властта с насилие и да ни върнат под руско робство![/quote]
    Божке , колко мъка има по тоя свят.

    "Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
  84. 84 Профил на Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
    Рейтинг: 1240 Весело

    [quote#71:"Кокетна Чемширова"]Защо тези хора си въобразяват, че ние искаме да ги слушаме?[/quote]
    Ще го кажа и на Вас.Говорете от първо лице , единствено число.За другото си има диагноза.

    "Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  86. 86 Профил на Х
    Х
    Рейтинг: 816 Неутрално

    "Стига да имаме желанието, може да видим, че Родината ни не е изцяло в тъмни краски. Не казвам, че всичко е розово. Далеч сме от този бленуван момент. Но с обща воля и усилия, скоро и това може да стане. Нужно е да се държим заедно, да си помагаме и да вярваме! Само така ще успеем!"

    http://dvametra.blogspot.com/2013/03/blog-post.html

  87. 87 Профил на tantanran
    tantanran
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#81] от "latcho59":

    Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

  88. 88 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 684 Неутрално

    [quote#0:"статия"]Институциите, когато гарантират правилата, когато се спазват законите[/quote]
    И коя по-точно институция гарантира правилата и спазването на закона?
    1.КФН?
    2.КЗК?
    3.КЗП?
    4.ДКЕВР?
    Ако всяка от тези комисии решаваше по еди казус месечно, нямаше да се стигне до протести.

    "We're not gonna take it! Anymore."
  89. 89 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#72] от "Кокетна Чемширова":


    [quote#72:"Кокетна Чемширова"]Ако не се осъзнаете, ни чака истинско бедствие[/quote]
    Явно живеете на Луната или поне не в България.
    За непросветените ще кажа, че бедствието ни връхлетя преди 3,5г. то се казва ГЕРБ и вилня безобразно. Силно се надявам да сме се отървали от него завинаги.

    "We're not gonna take it! Anymore."
  90. 90 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 627 Неутрално

    [quote#89:"widowmaker (в оставка)"]Явно живеете на Луната или поне не в България. [/quote]
    Явното, господине е, че вие се опитвате да манипулирате и то не за пръв път. Посочените от вас:
    [quote#88:"widowmaker (в оставка)"]1.КФН?
    2.КЗК?
    3.КЗП?
    4.ДКЕВР? [/quote]
    са съставени от ГРАЖДАНИ, които трябва да защитават интересите ни. Правят ли го - очевидно не. Кой тогава няма морал - правителството или гражданите? Вие можете ли да ми посочите ЕДНО правителство, при което ДКЕВР да е НАМАЛЯВАЛА цени, освен при последното, когато намалиха цените на газа? Едно, господине, едно! Вие сте също неморален, защото се опитвате да заобиколите истината, за да я замените с омразата си. Ние нямаме нужда от вашата омраза, мосю, имаме нужда от ИСТИНА, а вие сте ЛЪЖЕЦ! Извинете ме за емоционалния изблик.

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  91. 91 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#90] от "Кокетна Чемширова":


    [quote#90:"Кокетна Чемширова"] Ние нямаме нужда от вашата омраза, мосю, имаме нужда от ИСТИНА, а вие сте ЛЪЖЕЦ! [/quote]
    Толкова сте емоционална, че от пяната по устата Ви не се разбира какво говорите.
    Така и не разбрах какво съм излъгал, че си спечелих Вашите квалификации.
    Кажете ми кой назначава ДКЕВР? - Правителството. Е за какви защитени интереси говориме тогава.
    Потвърждавате тезата ми, че въпросните комисии не защитават интересите ни и ме наричате лъжец. Вземете, моля мента, валерян и глог по три капки и дишайте дълбоко, че да не последвате Буда, притеснено ми е за вас.
    Колкото до свалянето на цената на газът - това си беше чисто тактически ход - три години нагоре, после ЕДИН ПЪТ малко надолу, за да може после още да се катери цената.
    Е колко точно тъпи си мислите, че сме???

    "We're not gonna take it! Anymore."
  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  93. 93 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2948 Неутрално

    [quote#77:"na_svetlo"]Обединение, Прозрачност, Отговорност, Загриженост, Истина, Ценности.Изграждане, Яснота, Напредък, Анти-монополи, Свобода, Воля, Енергия, Труд, Лоялност, Обективност [/quote]Не го чувам това за пръв път!
    Поискай "ГЛАСНОСТ" !!!
    Следва "ПЕРЕСТРОЙКА"

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  94. 94 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Прав е! Мога само да добавя, че ролята на съветите е толкова важна, колкото и ролята на съществуващите институции. Тези съвети, изградени от представители на всички обществени организации трябва да са проводникът, по който ще се осъществява двупосочната връзка институции - потребители на политика. Само така народът, контролирайки избранника си, може да контролира институцията. В този смисъл, не може да се игнорират браншовите организации и синдикатите, макар те да нямат представителство в много от частните фирми. Така много работещи нямат синдикално представителство и защита. Нужно е всеки да има възможност, чрез своята организация да представя проблемите и да търси решението им. Вече в самите съвети и в кабинета, ще се разглеждат повдигнатите теми и ще се търси консенсусно решение. Разбира се, че няма да е лесно! ще има надцакване, лъгане, кавги и сърдити, но накрая, трябва да има решение, приемливо за всички дебатирали. Относно новия премиер изтече едно име. Саша Безуханова. Дали ще е тя? Не е ясно.

    goblenka
  95. 95 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2948 Неутрално

    [quote#72:"Кокетна Чемширова"]Защото преди 23 поне имахме работеща криво-ляво икономика и производство, с което можехме да задоволяваме потребностите си, макар и на ниво, стотици пъти по-ниско от днешното, срещу което протестирате.[/quote] Не е стотици пъти по-добре, а по зле или =
    BG-BNP bilion $
    1970 17.07 *
    1971 18.25 **
    1972 19.65 ***
    1973 21.25 *****
    1974 22.86 ******
    1975 24.87 ********
    1976 26.49 **********
    1977 28.16 ************
    1978 29.73 *************
    1979 31.70 ***************
    1980 33.51 *****************
    1981 35.29 *******************
    1982 36.77 *********************
    1983 37.88 **********************
    1984 39.62 ************************
    1985 40.33 *************************
    1986 42.47 ***************************
    1987 44.47 *****************************
    1988 45.53 ******************************
    1989 45.31 ******************************
    1990 41.18 *************************
    1991 36.75 ******************* F.Dimitrov
    1992 33.66 **************** Berov
    1993 29.74 **************
    1994 28.65 *************
    1995 28.19 *************Jan Videnov
    1996 25.93 ***********
    1997 24.41 ******** Kostov
    1998 25.42 *********
    1999 26.00 **********
    2000 27.40 ***********
    2001 28.54 ************ Simeon
    2002 29.86 **************
    2003 31.51 ****************
    2004 33.63 ****************** Sergey
    2005 35.77 *********************
    2006 38.10 ***********************
    2007 40.56 **************************
    2008 43.07 ***************************** B.B.
    2009 40.71 **************************
    2010 40.77 **************************

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  96. 96 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#85] от "bheron":


    [quote#85:"bheron"]Кукетна, ша ма карати да ода за бира

    https://www.youtube.com/watch?v=bry_6P_1co4 [/quote]
    +++++++++++++++

    "We're not gonna take it! Anymore."
  97. 97 Профил на ve
    ve
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Като гледам какви ги е събрал - орел, рак и щука!

    Що се отнася за отношенията между Огнян Донев и протестиращите, по стара българска традиция този който ти ебе майката иска и да го почиташ като баща.

  98. 98 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#97] от "ve":

    " ози който ти ебе майката иска и да го почиташ като баща. " Не е ли така? Не е ли на всякъде? Нищо, че не ти е баща. / усмивка /

    goblenka
  99. 99 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2296 Неутрално

    Има голямо объркване сред така наречената политическа класа че протестите срещу този и срещу онзи. Това непризнаване на факта че хората не приемат съществуващото статукво към което всеки от съществуващия парламент в различна степен има принос ще доведе до много нови протести и ще доведе до тотално разсипване на държавата. Егоизмът и наглостта им са безгранични. Особено на Станишев! Те го плюят, той вика дъжд вали.

    През 1989 година комунягите поне признаха че са склонни на някакви промени и се договориха за промени в законодателството и нова конституция. Червените наглеци сега без ни най-малка самокритика виждат спасението чрез бърза замяна на ГЕРБ с БСП. Не става дума нито за промени в конституцията, нито за ново законодателство. Нямало време дори и за промени в избирателния закон защото виждате ли Плевнелиев вече насрочил изборите. Както ги е насрочил така и ще ги отсрочи.

    Тая сган трябва да се изгони чрез мажоритарни избори! Като видиш някой неприятен лидер гласуваш срещу него и да видим как след това няма да си подаде оставка в партията. И никакви смесени мажоритарно-пропорционалн избори защото пак ще се промъкнат чрез листите. Народът трябва да има възможност да отсвирва лидери за да ги отсвирват след това партиите. Иначе всичко старее и загнива.

    Заглавие в Дневник: ДБ са килимчето на което БСП стъпи за да се върне на власт
  100. 100 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    [quote#0:"Росен Плевнелиен"]една личност не може да оправи тази държава,
    колкото и да е силна тя. Институциите, когато гарантират правилата, когато се спазват законите. [/quote]
    Това трябва да се разбере от хората и най-вече от тези, които ще трябва да направят институциите отново работещи.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK