Е! Добре, че ми каза! Аз все си мислех, че слуижебният кабинет...... ще е........"подпартиен".
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Държавният глава направи и уточнението, че най-различни кръгове и интереси искат да бъдат представени в това правителство...И той като Ахмед Доган и прословутите обръчи (и не само Доган) говори хубавичко, за "най-различни кръгове, интереси и обръчи от фирми", дето накрая се оказаха банка с вече 48 процента от държавните (народни) пари...
А преди прословутите обръчи, още по-назад бе и крилатата мисъл,че с една Негова усмивка може да промени живота на всекиго, да издигне човек във висините или да го съсипе...
Роска, бързаш бате ... да изчакаме и вторник, кагато и ако ДПС върне мандата ... па ще видим по от дир. Това са още 4 заплатки, не се знае кой ще влезе в следващия парламент ... очаквай циркове всякакви.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Няма безплатен обяд в условията на пазарна икономика. Обръчът създава стабилност и сигурност на всяка система - така лидерът на ДПС Ахмед Доган разясни на Шестата национална конференция на партията темата за “обръча от фирми” около ДПС. “Обръчът” се появил на бял свят преди 5-6 години като противодействие на олигархизма в политическия живот. За появата му имало и икономически причини - опитът да бъде преодоляна умората от дългото очакване на стратегически инвеститори. “Обръчът” възниква и се развива заедно с демократичното общество, пазарната икономика и конкуренцията, затова се различава от олигархизма, поясни Доган. Ахмед Доган заяви: “Ако от една каца или бъчва махнеш само един обръч, тя протича и започва да се руши във времето. Следователно обръчът създава стабилност и сигурност на всяка система”.
През последните дни сме свидетели на това как прословутите обръчи от фирми около партиите затягат примката. Тук става въпрос за канализирана и смазана олигархична машина, при която няма дори и намек за плурализъм или конкуренция. Тя започва от министрите в правителството и стига до абсолютно всеки чиновник, който има някаква власт да разпределя финансови ресурси. Обръчът на олигархията сега се самодоказва.
подчерта, че за него е много важно там да влязат хора, които са експерти и могат да работят.Бе преди няколко дни подхвърлих идеята за експертен кабинет.
Лично аз нямам проблеми с партийността на кабинета. Проблемът е с калинките в него. Макар, че ако президентът продължава в същия дух, май няма да има служебен кабинет. Гледам днес една не кръгла, но мнооооого дълга маса, препълнена с представители. Чий представители не е ясно. Видях и чух само поредните освирквания, съмнителни поли-полови същества, въпроси от рода на "Ти заплашваш ли ме мен?" И един пародиен, но чист гоерой на прехода - Йоло Денев. Като в епилога на "Под игото" - отнася го селският идиот!
Президентът Росен Плевнелиев ще покани представител на парламентарната група на Движението за права и свободи /ДПС/, за да му връчи проучвателен мандат за съставяне на правителство на 5 март. Информацията е на прессекретариата на държавния глава, съобщи БТА. http://bnt.bg/bg/news/view/96010/plevneliev_vrychva_mandat_na_dps_na_5_mart
Но още на 2 март в нарушение на чл. 99, ал. 3 и 5 от Конституцията, а именно ал. 3 - "Ако и в този случай не бъде предложен състав на Министерския съвет, президентът в срока по предходната алинея възлага на някоя следваща парламентарна група да посочи кандидат за министър-председател.", ал. 5 - "Ако не се постигне съгласие за образуване на правителство, президентът назначава служебно правителство, разпуска Народното събрание и насрочва нови избори в срока по чл. 64, ал. 3 . Актът, с който президентът разпуска Народното събрание, определя и датата на изборите за ново Народно събрание.", вече "Имаме служебно правителство, то има ясни задачи, трябва да ги свърши. Всеки един от тези хора трябва да е компетентен, да може да свърши тази работа, независимо от неговата политическа принадлежност", добави Плевнелиев. Поради това той няма да гледа какви са министрите в миналото си и към коя политическа сила са имали принадлежност. Служебният кабинет ще бъде така сформиран, че да стане ясно, че е истински надпартиен. Това заяви президентът Росен Плевнелиев пред Нова телевизия тази събота като подчерта, че за него е много важно там да влязат хора, които са експерти и могат да работят.
Президентът и вицепрезидентът носят отговорност за нарушение на Конституцията.
Това пожелание дори и да е верно, няма да е възможно, защото президента също е червено обвързан, чрез миналото си на бизнесмен и дадените му пари наготово да развие бизнес в Германия и после да ги върне с известна лихва в червеният тогава бюджет, нуждаещ се от свежи валутни постъпления.
Плевнелиев е един "успял"кредитен милионер пратен да бачка в Германия както за Партията и ако може за себеси.
[quote#23:"convince"]...щото всички ние сме НЕДОСТОЙНИ...
Нали така, нали? Това се повтаря като мантра от първият ден на правителството на Боконий - ГЕРБ! [/quote]
Ти го казваш......Между другото симпатизирам на ДСБ!
"Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"
а какво означава бадпартиен? какво има над партиите - парите? олигарсите? монополите? Бойко?
Искам не надпартиен кабинет, а такъв който защитава интересите на България преди собтвените си лични интереси и спазващ законите...
" Всеки един от тези хора трябва да е компетентен, да може да свърши тази работа, независимо от неговата политическа принадлежност", добави Плевнелиев. Поради това той няма да гледа какви са министрите в миналото си и към коя политическа сила са имали принадлежност. "
Така е . Богатият с парите , ученият с умът , и хидрологът , и горският , и много други знайни и незнайни компетентни герои...
Президентът Росен Плевенлиев: Служебният кабинет ще е истински надпартиен...
[quote#17:"latcho59"]Президентт Росен Плевнелиев ще покани представител на парламентарната група на Движението за права и свободи /ДПС/, за да му връчи проучвателен мандат за съставяне на правителство на 5 март. Информацията е на прессекретариата на държавния глава, съобщи БТА.[/quote]
[quote#17:"latcho59"]Но още на 2 март в нарушение на чл. 99, ал. 3 и 5 от Конституцията, а именно ал. 3 - "Ако и в този случай не бъде предложен състав на Министерския съвет, президентът в срока по предходната алинея възлага на някоя следваща парламентарна група да посочи кандидат за министър-председател.", ал. 5 - "Ако не се постигне съгласие за образуване на правителство, президентът назначава служебно правителство, разпуска Народното събрание и насрочва нови избори в срока по чл. 64, ал. 3 . Актът, с който президентът разпуска Народното събрание, определя и датата на изборите за ново Народно събрание.", вече "Имаме служебно правителство, то има ясни задачи, трябва да ги свърши. Всеки един от тези хора трябва да е компетентен, да може да свърши тази работа, независимо от неговата политическа принадлежност", добави Плевнелиев. [/quote]
[quote#5:"t'Ankus"]Роска, бързаш бате ... да изчакаме и вторник, кагато и ако ДПС върне мандата ... па ще видим по от дир. Това са още 4 заплатки, не се знае кой ще влезе в следващия парламент ... очаквай циркове всякакви. [/quote]
Наистина вярвяш че ДСП ще се опита да състави правителство, базирано на голото обещание на ББ че ще им осигури 20 депутата?
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
[quote#23:"convince"]...щото всички ние сме НЕДОСТОЙНИ... [/quote]
Пак ще кажа,че голяма част от останалите в България жители не са в състояние да издърпат страната напред.....
"Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"
Президентът Росен Плевенлиев: Служебният кабинет ще е истински надпартиен
___________
До сега всички кабинети са били над партийни !
Министрите у нас се назначават от СИК,ТИМ, ЧЕЗ,ЕОН,СВЕТОВНАТА БАНКА, ЧУЖДИ ПОСОЛСТВА и т.н.
[quote#5:"t'Ankus"]Това са още 4 заплатки, не се знае кой ще влезе в следващия парламент ... очаквай циркове всякакви. [/quote]
П.С. Защо още 4 заплати? Между 12 май и юли (редовните избори) са само 2 месеца.
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
[quote#36:"comandante"]До сега всички кабинети са били над партийни !
Министрите у нас се назначават от СИК,ТИМ, ЧЕЗ,ЕОН,СВЕТОВНАТА БАНКА, ЧУЖДИ ПОСОЛСТВА и т.н. [/quote]
Защо не продължиш списъка....Лукойл,Рискинжинринг,Атомстрой,ТИМ.......
"Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"
[quote#37:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Защо още 4 заплати? Между 12 май и юли (редовните избори) са само 2 месеца. [/quote]
ако ги разпуснат сега+ март, април
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
[quote#33:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Наистина вярвяш че ДСП ще се опита да състави правителство, базирано на голото обещание на ББ че ще им осигури 20 депутата? [/quote]Пискюлите са способни на всичко ... сините не за сигурни зали ще влязат СЪЩИТЕ хора , от БСП, от ГЕРБ, Атака + независимите =все ще съберат някакво мнозинство от "заинтересовани" да киснат колкото се може повече
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Ето още нещо за червения,разбирай мафиотски цвят на Плевнелиев.http://bgnews.me/%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%B2-%D0%B8-%D0%B0%D0%B4%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%BE-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4/
НА МЕН МИ ПИСНА!
Писна ми от кухите им безсмислени фрази - надпартиен, неполитичен, експертен, консенсусен....
Писна ми от ГьОНСУРАТЛЪКА ИМ!
Президент, Правителство, Партии, Граждани НЕ МОГАТ ДА СА НАД-НЕ-ПОЛИТИЧНИ! Това е камуфлаж за идиоти.
АЗ НЕ СЪМ ИДИОТ! И НИКОГА НЯМА ДА БЪДА!
НЯМА ДА ВИ МИНЕ НОМЕРЪТ!
Правителството ЩЕ Изпълнява политика, Политиката на Президента.
А Президентът е избран от ГЕРБ! Толкова е просто. Всичко друго е заблуда и манипулация. От най-ефтините манипулации.
Обаче НЯМА ДРУГ НАЧИН СРАВНИТЕЛНО СПОКОЙНО ИЗЛИЗАНЕ ОТ ЗАДЪНЕНАТА УЛИЦА НА ПОЛИТИЧЕСКАТА КРИЗА до която ни докара ГЕРБ.
Така че ДИЛЕМАТА е ГЕРБ ли ЩЕ Е@@@@ мамата на Гражданите или Гражданите ще Е@@@@ мамата на ГЕРБ!!!
От това зависи оцелявянето на България!
А както се вижда Президентът и Сегашното Правителство уж в оставка НЕИСТОВО СЕ СТРЕМЯТ ДА ОТЛОЖАТ ТОЗИ МОМЕН ДО БЕЗКРАЙНОСТ.
Авно искат ГЕРБ да Победи България!
Сякаш са от друга националност. А може и да не е изключено...
БАСИ!!!
!
Не разбирам всичките тези вълнения около правителство, което може би ще работи по-малко от 2 месеца. Те само докато се опознаят и ще трябва да сдават мандата.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
Г-н Президент,ние редовите българи не вярваме на вашите думи,защото от 23 години у нас само се обещава и нищо не се прави/освен да се разграбва държавата безогледно,да се руши и да НЕ СЕ ГРАДИ/
ами като сте изографисали и лепнали тоя етикет..направо да кара 4 годинки,бе! Интересно що за фалш..малко им се видяла думата "надпартиен" ,че и прикачил "истински" !!?? Щом и тая така омаскарена ,но велика иначе дума "истински" туряте и въргаляте..значи е ФАЛШ!! Излязъл един с микрофон и лустросва нацията,разбирш ли! като не бяха лустросани те,тъй ще бъде-и докато не бъдат именно лустросани,че и наритани!
Той каза, че не е политик и няма амбиции да става президент 48 часа преди да му обявят кандидатурата. Чудя се защо се хабите?
Ще направи каквото му кажат. Нали не искате да го заяви директно както направи Доган?
В състава на служебното правителство да има "Министър без портфейл, за връзка с гражданското общество".
Това ще ви позволи следните много важни неща:
- представител на протестиращите (консултативния съвет при Президента) да участва в заседанията на Министерския
съвет, където може да дава мнения, изказва становища.
- да има лице с право на законодателна инициатива (да прави законодателни предложения и да ги внася
за разглеждане Народното събрание).
- да има лице с легитимно право на публичност (достъп в медиите), което да пропагандира и дискутира идеите на
представителите на гражданското общество.
До коментар [#8] от "latcho59":
Можем ли да кажем, че ДПС прави разчетите си така, че да надживее и Системата ? Тази Етнополитическа формация има ли мястото си КАТО ТАКАВА, в нов неин политически Модел ?
Ще кажеш, това е доста "деликатен" проблем пред националното ни Общество, но то е разединено и заради днешният "статус" на ДПС. Не бива да се залъгваме, тази партия е тежка част от Скандала на "статуквото". Чрез нея, българските мюсюлмани "си играят" в собствено Политиката, но остават на светлинна година от Обществото. То е длъжно да ги приеме, не като "партийци", а като Граждани. В този му статус, ДПС е на три "светлинни години" от Промяната, за което е петимно.
За циганите не отварям дума, но проблемът ни с тях е Съвкупен и трябва да бъде разрешен радикално, пак заради Промяната.
И това са Въпроси на Промяната, пред Президента.
Иначе, няма да я има...
До коментар [#28] от "hodounski":
Олигархията е Всякак гаранта на политическото Статукво, което убива България...
До коментар [#35] от "sandr0":
Преструктурерането на Политическият модел може и трябва да вдигне козирката на Българина. Това му стига, за да дръпне напред и в отделно, и в Държавата...
До коментар [#53] от "Jessika":
[quote#53:"Jessika"]Не разбирам всичките тези вълнения около правителство, което може би ще работи по-малко от 2 месеца. Те само докато се опознаят и ще трябва да сдават мандата.[/quote]
Бий дупенце, за да не биеш дупище. Гъз, глава затрива - Поговорки, с висока нравствена стойност, предупреждаващи за последиците от глупостта.
Това е от мъдростта на предците. Да съхраним мъдростта на побелелите ни майки и бащи, защото тя идва от вековете и наш дълг е да я пренесем в бъдещето!
,,...Държавният глава направи и уточнението, че най-различни кръгове и интереси искат да бъдат представени в това правителство, но увери, че ще си свърши работата като президент в интерес на народа..."
А стига! Направо да не повярваш! Народ какво беше това?
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
До коментар [#65] от "dimko":
Придобило статут на политическа партия и осъществяващо дейност, присъща само на политическите партии, ДПС е еволюирало значително от състоянието, в което се е намирало в периода на неговото образуване, и като обхват на целите, задачите и идеите с програмен характер, и като насоченост на политическата му платформа към определена част от избирателното тяло. Еволюцията оказва влияние на всеки аспект от формата и поведението на организмите. Най-изразени са специфичните поведенчески и физични адаптации, плод на естествения отбор. Тези адаптации увеличават приспособимостта.
Намирам продължаващите дискусии по темата „какво всъщност искаме“ от страна на „протестиращите“ за излизащи извън всякакви разумни граници и това безумие трябва да бъде прекратено. Нормалните български граждани не са длъжни да търпят засилващият се произвол и всевъзможните претенции на никому неизвестни личности, идващи от нищото, без познания, без идеи, без концепция, които всеки ден измислят нови глупости, с които да занимават Президента и нас самите. Що за безумие всъщност е това?
[quote#241:"lessonsoftime"]Граждаски контрол над всички администраторски акаунти, предоставени от Фейсбук на държавата. [/quote]
Очаквам утре да се появи искане от някоя ученическа организация за контрол над дневниците и базите данни на училищата, за да може всеки ученик да си коригира сам оценките, ако не е доволен от тях. Това са безумия и е време хората да се осъзнаят.
Какво би трябвало да означава:
[quote#241:"lessonsoftime"]Реална гаранция за свободата на изказванията, но не, както е сега, а наистина да има работещ и 100% гарантиращ механизъм, че всеки може да се изказва и то по начин, че да бъде чут от всички. [/quote]
Защо тези хора си въобразяват, че ние искаме да ги слушаме? Та аз ги слушам от две седмици и досега не съм чула дори едно умно нещо! И кой според тях трябва да им осигурява трибуна, от която да могат да „бъдат чути от всички“? По-скоро – кой им е забранил да го правят? Регистрират си фирма, закупуват си техника, осигуряват си лицензи и започват да правят телевизия, радиостанция, сайт... И ако има кой да ги слуша, нека си говорят. Но да имат претенции някоя частна или държавна медия да им дава да дрънкат глупостите си по цял ден, просто няма как да стане. Моля ви, спрете да се излагате, не желаем да слушаме безумията ви повече!
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
[quote#70:"ashamana"]Утре е видов ден и ще се разбере дали сме узряли за демокрация.[/quote]
Не сте! Все още сте достатъчно зелени, щом не виждате, че с действията си връщате страната с 68 години назад! Да, точно така - с 68, а не с 23. Защото преди 23 поне имахме работеща криво-ляво икономика и производство, с което можехме да задоволяваме потребностите си, макар и на ниво, стотици пъти по-ниско от днешното, срещу което протестирате. Ако не се осъзнаете, ни чака истинско бедствие - изтегляне на западните фирми, международна изолация, ембарго и връщане в прегръдката на Русия. С всички съпътстващи този процес екстри - глад в 21 век, невъзможност за задоволяване на елементарни нужди от храна, здравеопазване и образование, изтичане на малкото останали умни и кадърни хора, които могат да си намерят работа в други страни и като краен резултат - постепенно изчезване на българската държава и българите като самостоятелна нация. Това е, което предстои, ако нещата в страната не се нормализират. Проявете разум и оставете механизмите на демократичната държава да си свършат работата, а след изборите, когато имаме легитимно избрани парламент и правителство, може да се започнат реформи и действия за решаване на социалните проблеми.
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
До коментар [#69] от "latcho59":
Според теб: "Тези адаптации увеличават приспособимостта. "
Въпрос: Адаптации и приспособимост, но към какво ???
А при Промяна на "средата" ?
Само следвам твоята логика. Благодаря...
Чешмирова, изобщо не съм съгласен с теб, но съм готовда умра, за да можеш да го кажеш!
Говоренето ти ни връща там където посочваш. Не си живяла, или не си разбрала, ако си живяла в истинска демокрация. Мога да тидавам фрапантни примери, за свобода на мисълта и словото, като този за теорията , че ганджата лекува и, че черните са по качествена раса от белите.
Ето за какво се борят, дами и господа, другарите от Позитано, организирайки тези протести! Ето защо организираха метежите и свалянето на законно избраното правителство:
Надяват се да вземат властта с насилие и да ни върнат под руско робство!
Няма край наглостта на червените безродници, моля да ме извините за грубия език.
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
До коментар [#74] от "dimko":
КЪМ ВЛАСТТА. За ДПС всичко е добро, ако води към властта. Власт е силно влияние, изразено в право и възможност за разпореждане и контрол, подчиняване на волята. Осъществяването на властта става по различни начини - някои са демократични, а други авторитарни. Особено място заема политическата власт, най-силният елемент на която се явява държавното управление с всичките принадлежащи органи. ДПС и Доган не са свикнали да губят. През сегашния мандат те за първи път реално са на резервната скамейка; при загуба на шансове да влязат отново в изпълнителната власт пътят ги води направо в съблекалнята. Така че отново е потребна политическа символика, сакрален знак за победата над политическия враг. Този път дори и символичният акт се оказа толкова драматичен, че стигна почти до ръба на ТРАГЕДИЯТА. Покушението не се състоя, но легендата за саможертвата на етническия лидер остава. И така, ДПС отива на предстоящите парламентарни избори желязно обединена и готова да изпълни Завещанието на Пожизнения Председател. Българският Дън Сяо Пин се роди. Не в комунистическия, а в етно-либералния сегмент на постоталитарното българско общество.
[quote#76:"Кокетна Чемширова"]Надяват се да вземат властта с насилие и да ни върнат под руско робство! [/quote]
"Кокетна Чемширова", винаги съм смятал, че не е страшно да си проста - случва се. Страшното е, когато парадираш с простотията си. А най-страшното е, когато се намерят хора да ти ръкопляскат, да ти слагат плюсове, а ти не можеш да я осъзнаеш.
[quote#72:"Кокетна Чемширова"]Ако не се осъзнаете, ни чака истинско бедствие - изтегляне на западните фирми[/quote]
Че те се изтеглиха.Под вещото ръководство на Тиквата де що можа чуждестранен инвеститор избяга.А самите инвестиции са намаляли в десетки пъти.Как си представяте чуждестранен инвеститор в среда , в която султана се е обградил с обръч от олигарси и монополи и ги толерира безогледно.С някои играе карти , на други им подарява държавните пари и после с тях си купуват държавни предприятия , на трети - куррти,на четвърти ВЕИ-та...Кой нормален инвеститор ще дойде тук , за да бъде рекетиран от мутрата Буда и съратниците му?!
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
[quote#71:"Кокетна Чемширова"]Защо тези хора си въобразяват, че ние искаме да ги слушаме?[/quote]
Ще го кажа и на Вас.Говорете от първо лице , единствено число.За другото си има диагноза.
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
"Стига да имаме желанието, може да видим, че Родината ни не е изцяло в тъмни краски. Не казвам, че всичко е розово. Далеч сме от този бленуван момент. Но с обща воля и усилия, скоро и това може да стане. Нужно е да се държим заедно, да си помагаме и да вярваме! Само така ще успеем!"
[quote#0:"статия"]Институциите, когато гарантират правилата, когато се спазват законите[/quote]
И коя по-точно институция гарантира правилата и спазването на закона?
1.КФН?
2.КЗК?
3.КЗП?
4.ДКЕВР?
Ако всяка от тези комисии решаваше по еди казус месечно, нямаше да се стигне до протести.
[quote#72:"Кокетна Чемширова"]Ако не се осъзнаете, ни чака истинско бедствие[/quote]
Явно живеете на Луната или поне не в България.
За непросветените ще кажа, че бедствието ни връхлетя преди 3,5г. то се казва ГЕРБ и вилня безобразно. Силно се надявам да сме се отървали от него завинаги.
[quote#89:"widowmaker (в оставка)"]Явно живеете на Луната или поне не в България. [/quote]
Явното, господине е, че вие се опитвате да манипулирате и то не за пръв път. Посочените от вас:
[quote#88:"widowmaker (в оставка)"]1.КФН?
2.КЗК?
3.КЗП?
4.ДКЕВР? [/quote]
са съставени от ГРАЖДАНИ, които трябва да защитават интересите ни. Правят ли го - очевидно не. Кой тогава няма морал - правителството или гражданите? Вие можете ли да ми посочите ЕДНО правителство, при което ДКЕВР да е НАМАЛЯВАЛА цени, освен при последното, когато намалиха цените на газа? Едно, господине, едно! Вие сте също неморален, защото се опитвате да заобиколите истината, за да я замените с омразата си. Ние нямаме нужда от вашата омраза, мосю, имаме нужда от ИСТИНА, а вие сте ЛЪЖЕЦ! Извинете ме за емоционалния изблик.
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
[quote#90:"Кокетна Чемширова"] Ние нямаме нужда от вашата омраза, мосю, имаме нужда от ИСТИНА, а вие сте ЛЪЖЕЦ! [/quote]
Толкова сте емоционална, че от пяната по устата Ви не се разбира какво говорите.
Така и не разбрах какво съм излъгал, че си спечелих Вашите квалификации.
Кажете ми кой назначава ДКЕВР? - Правителството. Е за какви защитени интереси говориме тогава.
Потвърждавате тезата ми, че въпросните комисии не защитават интересите ни и ме наричате лъжец. Вземете, моля мента, валерян и глог по три капки и дишайте дълбоко, че да не последвате Буда, притеснено ми е за вас.
Колкото до свалянето на цената на газът - това си беше чисто тактически ход - три години нагоре, после ЕДИН ПЪТ малко надолу, за да може после още да се катери цената.
Е колко точно тъпи си мислите, че сме???
Прав е! Мога само да добавя, че ролята на съветите е толкова важна, колкото и ролята на съществуващите институции. Тези съвети, изградени от представители на всички обществени организации трябва да са проводникът, по който ще се осъществява двупосочната връзка институции - потребители на политика. Само така народът, контролирайки избранника си, може да контролира институцията. В този смисъл, не може да се игнорират браншовите организации и синдикатите, макар те да нямат представителство в много от частните фирми. Така много работещи нямат синдикално представителство и защита. Нужно е всеки да има възможност, чрез своята организация да представя проблемите и да търси решението им. Вече в самите съвети и в кабинета, ще се разглеждат повдигнатите теми и ще се търси консенсусно решение. Разбира се, че няма да е лесно! ще има надцакване, лъгане, кавги и сърдити, но накрая, трябва да има решение, приемливо за всички дебатирали. Относно новия премиер изтече едно име. Саша Безуханова. Дали ще е тя? Не е ясно.
Има голямо объркване сред така наречената политическа класа че протестите срещу този и срещу онзи. Това непризнаване на факта че хората не приемат съществуващото статукво към което всеки от съществуващия парламент в различна степен има принос ще доведе до много нови протести и ще доведе до тотално разсипване на държавата. Егоизмът и наглостта им са безгранични. Особено на Станишев! Те го плюят, той вика дъжд вали.
През 1989 година комунягите поне признаха че са склонни на някакви промени и се договориха за промени в законодателството и нова конституция. Червените наглеци сега без ни най-малка самокритика виждат спасението чрез бърза замяна на ГЕРБ с БСП. Не става дума нито за промени в конституцията, нито за ново законодателство. Нямало време дори и за промени в избирателния закон защото виждате ли Плевнелиев вече насрочил изборите. Както ги е насрочил така и ще ги отсрочи.
Тая сган трябва да се изгони чрез мажоритарни избори! Като видиш някой неприятен лидер гласуваш срещу него и да видим как след това няма да си подаде оставка в партията. И никакви смесени мажоритарно-пропорционалн избори защото пак ще се промъкнат чрез листите. Народът трябва да има възможност да отсвирва лидери за да ги отсвирват след това партиите. Иначе всичко старее и загнива.
[quote#0:"Росен Плевнелиен"]една личност не може да оправи тази държава,
колкото и да е силна тя. Институциите, когато гарантират правилата, когато се спазват законите. [/quote]
Това трябва да се разбере от хората и най-вече от тези, които ще трябва да направят институциите отново работещи.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Schliwobeatz
Рейтинг: 442 НеутралноНещо по- конкретно?
Храбър
Рейтинг: 2780 НеутралноЕ! Добре, че ми каза! Аз все си мислех, че слуижебният кабинет...... ще е........"подпартиен".
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"popovski31
Рейтинг: 1080 Неутрално"Служебният кабинет ще бъде така сформиран, че да стане ясно, че е истински надпартиен. "
Поживьом,увидим....
Гневник
Рейтинг: 714 НеутралноДържавният глава направи и уточнението, че най-различни кръгове и интереси искат да бъдат представени в това правителство...И той като Ахмед Доган и прословутите обръчи (и не само Доган) говори хубавичко, за "най-различни кръгове, интереси и обръчи от фирми", дето накрая се оказаха банка с вече 48 процента от държавните (народни) пари...
А преди прословутите обръчи, още по-назад бе и крилатата мисъл,че с една Негова усмивка може да промени живота на всекиго, да издигне човек във висините или да го съсипе...
dark'star
Рейтинг: 2644 НеутралноРоска, бързаш бате ... да изчакаме и вторник, кагато и ако ДПС върне мандата ... па ще видим по от дир. Това са още 4 заплатки, не се знае кой ще влезе в следващия парламент ... очаквай циркове всякакви.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОboby1945
Рейтинг: 870 ВеселоСлужебното правителство е просто служебно! Да не е без хич! Да слага Ренетка и да не мотае работата с празни приказки, аман от словоизлияния!!!
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Гневник
Рейтинг: 714 НеутралноНяма безплатен обяд в условията на пазарна икономика. Обръчът създава стабилност и сигурност на всяка система - така лидерът на ДПС Ахмед Доган разясни на Шестата национална конференция на партията темата за “обръча от фирми” около ДПС. “Обръчът” се появил на бял свят преди 5-6 години като противодействие на олигархизма в политическия живот. За появата му имало и икономически причини - опитът да бъде преодоляна умората от дългото очакване на стратегически инвеститори. “Обръчът” възниква и се развива заедно с демократичното общество, пазарната икономика и конкуренцията, затова се различава от олигархизма, поясни Доган. Ахмед Доган заяви: “Ако от една каца или бъчва махнеш само един обръч, тя протича и започва да се руши във времето. Следователно обръчът създава стабилност и сигурност на всяка система”.
През последните дни сме свидетели на това как прословутите обръчи от фирми около партиите затягат примката. Тук става въпрос за канализирана и смазана олигархична машина, при която няма дори и намек за плурализъм или конкуренция. Тя започва от министрите в правителството и стига до абсолютно всеки чиновник, който има някаква власт да разпределя финансови ресурси. Обръчът на олигархията сега се самодоказва.
Ганий
Рейтинг: 707 НеутралноАбсолютно съм съгласен - служебният кабинет ще е надпартиен - ще е на младоженеца Сорос...
Разтурям колоквиума!Мишето_66
Рейтинг: 707 Веселоподчерта, че за него е много важно там да влязат хора, които са експерти и могат да работят.Бе преди няколко дни подхвърлих идеята за експертен кабинет.
чобанмахала
Рейтинг: 714 НеутралноВ казана на хаоса се варят партиите и отгоре една надпартийност. Не ти е работа.
sandr0
Рейтинг: 450 НеутралноПрезидента е един от малкото достойни българи в момента!
"Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"Мърмор
Рейтинг: 1142 НеутралноЛично аз нямам проблеми с партийността на кабинета. Проблемът е с калинките в него. Макар, че ако президентът продължава в същия дух, май няма да има служебен кабинет. Гледам днес една не кръгла, но мнооооого дълга маса, препълнена с представители. Чий представители не е ясно. Видях и чух само поредните освирквания, съмнителни поли-полови същества, въпроси от рода на "Ти заплашваш ли ме мен?" И един пародиен, но чист гоерой на прехода - Йоло Денев. Като в епилога на "Под игото" - отнася го селският идиот!
Skydiver
Рейтинг: 600 НеутралноПоне някой има да спазва конституцията и законите в тази държава.
vassilun
Рейтинг: 4799 Неутрално[quote#1:"Schliwobeatz"]Нещо по- конкретно?[/quote]
За конкретика, ще почакате до назначаване на служебното правителство!
michael
Рейтинг: 823 Неутралноако може и да е надолигархичен ще е екстра
Cogito ergo sum :)Гневник
Рейтинг: 714 НеутралноПрезидентът Росен Плевнелиев ще покани представител на парламентарната група на Движението за права и свободи /ДПС/, за да му връчи проучвателен мандат за съставяне на правителство на 5 март. Информацията е на прессекретариата на държавния глава, съобщи БТА. http://bnt.bg/bg/news/view/96010/plevneliev_vrychv a_mandat_na_dps_na_5_mart
Но още на 2 март в нарушение на чл. 99, ал. 3 и 5 от Конституцията, а именно ал. 3 - "Ако и в този случай не бъде предложен състав на Министерския съвет, президентът в срока по предходната алинея възлага на някоя следваща парламентарна група да посочи кандидат за министър-председател.", ал. 5 - "Ако не се постигне съгласие за образуване на правителство, президентът назначава служебно правителство, разпуска Народното събрание и насрочва нови избори в срока по чл. 64, ал. 3 . Актът, с който президентът разпуска Народното събрание, определя и датата на изборите за ново Народно събрание.", вече "Имаме служебно правителство, то има ясни задачи, трябва да ги свърши. Всеки един от тези хора трябва да е компетентен, да може да свърши тази работа, независимо от неговата политическа принадлежност", добави Плевнелиев. Поради това той няма да гледа какви са министрите в миналото си и към коя политическа сила са имали принадлежност. Служебният кабинет ще бъде така сформиран, че да стане ясно, че е истински надпартиен. Това заяви президентът Росен Плевнелиев пред Нова телевизия тази събота като подчерта, че за него е много важно там да влязат хора, които са експерти и могат да работят.
Президентът и вицепрезидентът носят отговорност за нарушение на Конституцията.
Tod
Рейтинг: 1366 НеутралноДобре казано.Да видим министрите...
Истината няма пресечна точка с популизма на БСПconvince
Рейтинг: 1244 НеутралноТова пожелание дори и да е верно, няма да е възможно, защото президента също е червено обвързан, чрез миналото си на бизнесмен и дадените му пари наготово да развие бизнес в Германия и после да ги върне с известна лихва в червеният тогава бюджет, нуждаещ се от свежи валутни постъпления.
Плевнелиев е един "успял"кредитен милионер пратен да бачка в Германия както за Партията и ако може за себеси.
robespier
Рейтинг: 388 НеутралноАко президента е надпартиен е служебният кабинет би могъл да е надпартиен!Не нам етами пунктами!
nando
Рейтинг: 551 Неутралновече взех да се съмнява, че Росен ще успее да сформира служебно правителство. Народа е толкова настръхнал, че само чака следващата мишена.
Велков
Рейтинг: 1366 НеутралноЗвучи ми възвишено някакси. Чувствам се горд. Дали не избързвам?
convince
Рейтинг: 1244 НеутралноДо коментар [#12] от "sandr0":
...щото всички ние сме НЕДОСТОЙНИ...
Нали така, нали? Това се повтаря като мантра от първият ден на правителството на Боконий - ГЕРБ!
asparuhkanchov
Рейтинг: 388 НеутралноОт Сингапур ли ще се управлява тоя служебен кабинет?
iukwim
Рейтинг: 388 НеутралноА дали ще е надкорпоративен?
КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 768 НеутралноТова дето го е казал, добре. Ама дали си вярва? А ние, дали ще повярваме? Толкова много ни лъгаха!
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/sandr0
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#23:"convince"]...щото всички ние сме НЕДОСТОЙНИ...
"Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"Нали така, нали? Това се повтаря като мантра от първият ден на правителството на Боконий - ГЕРБ! [/quote]
Ти го казваш......Между другото симпатизирам на ДСБ!
hodounski
Рейтинг: 2483 НеутралноСлушах го.Беше неубедителен.Не му е лесно,но освен мед има и жило....
ikapitan
Рейтинг: 497 Неутралноа какво означава бадпартиен? какво има над партиите - парите? олигарсите? монополите? Бойко?
Искам не надпартиен кабинет, а такъв който защитава интересите на България преди собтвените си лични интереси и спазващ законите...
smokingpipe
Рейтинг: 442 Неутрално" Всеки един от тези хора трябва да е компетентен, да може да свърши тази работа, независимо от неговата политическа принадлежност", добави Плевнелиев. Поради това той няма да гледа какви са министрите в миналото си и към коя политическа сила са имали принадлежност. "
Така е . Богатият с парите , ученият с умът , и хидрологът , и горският , и много други знайни и незнайни компетентни герои...
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1308 Весело[quote#1:"Schliwobeatz"]Нещо по- конкретно?[/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Държавна тайна
Гневник
Рейтинг: 714 НеутралноПрезидентът Росен Плевенлиев: Служебният кабинет ще е истински надпартиен... т Росен Плевнелиев ще покани представител на парламентарната група на Движението за права и свободи /ДПС/, за да му връчи проучвателен мандат за съставяне на правителство на 5 март. Информацията е на прессекретариата на държавния глава, съобщи БТА.[/quote]
[quote#17:"latcho59"]Президент
[quote#17:"latcho59"]Но още на 2 март в нарушение на чл. 99, ал. 3 и 5 от Конституцията, а именно ал. 3 - "Ако и в този случай не бъде предложен състав на Министерския съвет, президентът в срока по предходната алинея възлага на някоя следваща парламентарна група да посочи кандидат за министър-председател.", ал. 5 - "Ако не се постигне съгласие за образуване на правителство, президентът назначава служебно правителство, разпуска Народното събрание и насрочва нови избори в срока по чл. 64, ал. 3 . Актът, с който президентът разпуска Народното събрание, определя и датата на изборите за ново Народно събрание.", вече "Имаме служебно правителство, то има ясни задачи, трябва да ги свърши. Всеки един от тези хора трябва да е компетентен, да може да свърши тази работа, независимо от неговата политическа принадлежност", добави Плевнелиев. [/quote]
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1308 Неутрално[quote#5:"t'Ankus"]Роска, бързаш бате ... да изчакаме и вторник, кагато и ако ДПС върне мандата ... па ще видим по от дир. Това са още 4 заплатки, не се знае кой ще влезе в следващия парламент ... очаквай циркове всякакви. [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!Наистина вярвяш че ДСП ще се опита да състави правителство, базирано на голото обещание на ББ че ще им осигури 20 депутата?
anty
Рейтинг: 912 НеутралноПлевнелиев си е поредната червено-герберска мижитурка,която е част от целия червено-мафиотски цирк.Прочетете това и картинката става ясна. http://frognews.bg/news_48957/Rosen_Plevneliev_v_t sarstvoto_na_nomenklaturata_na_BKP/
sandr0
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#23:"convince"]...щото всички ние сме НЕДОСТОЙНИ... [/quote]
"Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"Пак ще кажа,че голяма част от останалите в България жители не са в състояние да издърпат страната напред.....
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2892 НеутралноПрезидентът Росен Плевенлиев: Служебният кабинет ще е истински надпартиен
Libertarianism is just anarchy for rich people___________
До сега всички кабинети са били над партийни !
Министрите у нас се назначават от СИК,ТИМ, ЧЕЗ,ЕОН,СВЕТОВНАТА БАНКА, ЧУЖДИ ПОСОЛСТВА и т.н.
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1308 Неутрално[quote#5:"t'Ankus"]Това са още 4 заплатки, не се знае кой ще влезе в следващия парламент ... очаквай циркове всякакви. [/quote]
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!П.С. Защо още 4 заплати? Между 12 май и юли (редовните избори) са само 2 месеца.
boyko_1967
Рейтинг: 225 Неутралнопинокио.....
sandr0
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#36:"comandante"]До сега всички кабинети са били над партийни ! ринг,Атомстрой,ТИМ.......
"Съветската империя на злото ,трябва да бъде окончателно ликвидирана"Министрите у нас се назначават от СИК,ТИМ, ЧЕЗ,ЕОН,СВЕТОВНАТА БАНКА, ЧУЖДИ ПОСОЛСТВА и т.н. [/quote]
Защо не продължиш списъка....Лукойл,Рискинжин
anty
Рейтинг: 912 НеутралноДще информация за "честния бизнесмен" със силен червен отенък. http://www.desant.net/show-news/26522/
solaar
Рейтинг: 551 НеутралноСамо да не се окаже олигархичен!
kimba3
Рейтинг: 1203 Разстроено"Служебният кабинет ще е истински надпартиен..."
Че има ли нещо докоснато от български политик , което да е истинско, а не лъжливо????
Dehumanizer
Рейтинг: 1366 Неутрално"Служебният кабинет ще бъде така сформиран, че да стане ясно, че е истински надпартиен."
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»"Поради това той няма да гледа какви са министрите в миналото си и към коя политическа сила са имали принадлежност."
По тия му думи излиза, че спокойно "надпартийният" кабинет може да бъде съставен от членове на БКП. Впрочем тая баница вече са ни я пекли и сме я яли.
dark'star
Рейтинг: 2644 Неутрално[quote#37:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Защо още 4 заплати? Между 12 май и юли (редовните избори) са само 2 месеца. [/quote]
+ март, април
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОако ги разпуснат сега
vassilun
Рейтинг: 4799 Неутрално[quote#19:"convince"]Плевнелие е един "успял"кредитен милионер пратен да бачка в Германия както за Партията и ако може за себеси.[/quote]
Голяма фантазия трябва да има човек, за да исмисли такава глупост!
Велков
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#41] от "solaar":
[quote#41:"solaar"]Само да не се окаже олигархичен![/quote]
Топло, топло.
anty
Рейтинг: 912 НеутралноСкромния Плевнелиев.http://www.razkritia.com/5368 9/%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D0%B0%D0%B B%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D1%8 1%D0%B5%D0%BD-%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B5 %D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%B2-%D0%B8-%D0%BD%D0%B5-%D0%B F/
dark'star
Рейтинг: 2644 Неутрално[quote#33:"Moi6e ot Israel (onziSa6tia ve!)"]Наистина вярвяш че ДСП ще се опита да състави правителство, базирано на голото обещание на ББ че ще им осигури 20 депутата? [/quote]Пискюлите са способни на всичко ... сините не за сигурни зали ще влязат СЪЩИТЕ хора , от БСП, от ГЕРБ, Атака + независимите =все ще съберат някакво мнозинство от "заинтересовани" да киснат колкото се може повече
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОГаний
Рейтинг: 707 НеутралноСнимката:
Разтурям колоквиума!Президентят vs Народа
anty
Рейтинг: 912 НеутралноЕто още нещо за червения,разбирай мафиотски цвят на Плевнелиев.http://bgnews.me/%D1%80%D0%BE %D1%81%D0%B5%D0%BD-%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%BD% D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%B5%D0%B2-%D0%B8-%D0%B0%D0%B4% D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%BE-%D0%B2%D0%BE% D0%B4%D0%B8-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4/
AzDebil
Рейтинг: 1340 ЛюбопитноНА МЕН МИ ПИСНА!
Писна ми от кухите им безсмислени фрази - надпартиен, неполитичен, експертен, консенсусен....
Писна ми от ГьОНСУРАТЛЪКА ИМ!
Президент, Правителство, Партии, Граждани НЕ МОГАТ ДА СА НАД-НЕ-ПОЛИТИЧНИ! Това е камуфлаж за идиоти.
АЗ НЕ СЪМ ИДИОТ! И НИКОГА НЯМА ДА БЪДА!
НЯМА ДА ВИ МИНЕ НОМЕРЪТ!
Правителството ЩЕ Изпълнява политика, Политиката на Президента.
А Президентът е избран от ГЕРБ! Толкова е просто. Всичко друго е заблуда и манипулация. От най-ефтините манипулации.
Обаче НЯМА ДРУГ НАЧИН СРАВНИТЕЛНО СПОКОЙНО ИЗЛИЗАНЕ ОТ ЗАДЪНЕНАТА УЛИЦА НА ПОЛИТИЧЕСКАТА КРИЗА до която ни докара ГЕРБ.
Така че ДИЛЕМАТА е ГЕРБ ли ЩЕ Е@@@@ мамата на Гражданите или Гражданите ще Е@@@@ мамата на ГЕРБ!!!
От това зависи оцелявянето на България!
А както се вижда Президентът и Сегашното Правителство уж в оставка НЕИСТОВО СЕ СТРЕМЯТ ДА ОТЛОЖАТ ТОЗИ МОМЕН ДО БЕЗКРАЙНОСТ.
Авно искат ГЕРБ да Победи България!
Сякаш са от друга националност. А може и да не е изключено...
БАСИ!!!
!
ju.li
Рейтинг: 1362 ВеселоА направи ли ви впечатление, че в началото започна да си говори в множествено число и по-късно се корегира?
Jessika
Рейтинг: 1528 НеутралноНе разбирам всичките тези вълнения около правителство, което може би ще работи по-малко от 2 месеца. Те само докато се опознаят и ще трябва да сдават мандата.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”bat_plamen
Рейтинг: 4585 ГневноГ-н Президент,ние редовите българи не вярваме на вашите думи,защото от 23 години у нас само се обещава и нищо не се прави/освен да се разграбва държавата безогледно,да се руши и да НЕ СЕ ГРАДИ/
moreorless14
Рейтинг: 8 ВеселоОправете името на Президента - Плевнелиев, не Плевенлиев!
Неграмотници!!!
babavimechka
Рейтинг: 388 Неутрално"Служебният кабинет ще е истински надпартиен"
ами като сте изографисали и лепнали тоя етикет..направо да кара 4 годинки,бе! Интересно що за фалш..малко им се видяла думата "надпартиен" ,че и прикачил "истински" !!?? Щом и тая така омаскарена ,но велика иначе дума "истински" туряте и въргаляте..значи е ФАЛШ!! Излязъл един с микрофон и лустросва нацията,разбирш ли! като не бяха лустросани те,тъй ще бъде-и докато не бъдат именно лустросани,че и наритани!
babavimechka
Рейтинг: 388 Неутрално"Президентът Росен Плевенлиев: Служебният кабинет ще е истински надпартиен"
А вие сте истински Фалшивци !!!
smokingpipe
Рейтинг: 442 Неутрално" Това заяви президентът Росен Плевнелиев в новото предаване на Сашо Диков в "Нова телевизия" "
Не го ли каже пред Слави , не вярвам .
Велков
Рейтинг: 1366 НеутралноСпоко! Правителството е служебно. На службите.
Meir
Рейтинг: 551 НеутралноТой каза, че не е политик и няма амбиции да става президент 48 часа преди да му обявят кандидатурата. Чудя се защо се хабите?
Ще направи каквото му кажат. Нали не искате да го заяви директно както направи Доган?
stg
Рейтинг: 1260 Неутралнокакво значи надпартиен бе, що я ползвате тая дума като тоалетна хартия
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"ariel28
Рейтинг: 566 Неутрално[quote#54:"bat_plamen"]Г-н Президент,ние редовите българи не вярваме на вашите думи,[/quote]
'Let light surround you' Dream TheaterХайде да говорите само от свое име, бат' Пламене.
kikoni
Рейтинг: 454 НеутралноВ състава на служебното правителство да има "Министър без портфейл, за връзка с гражданското общество".
kikoniТова ще ви позволи следните много важни неща:
- представител на протестиращите (консултативния съвет при Президента) да участва в заседанията на Министерския
съвет, където може да дава мнения, изказва становища.
- да има лице с право на законодателна инициатива (да прави законодателни предложения и да ги внася
за разглеждане Народното събрание).
- да има лице с легитимно право на публичност (достъп в медиите), което да пропагандира и дискутира идеите на
представителите на гражданското общество.
Велков
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#63] от "kikoni":
Този текст може спокойно да поставяте под всички статии.
dimko
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#8] от "latcho59":
Можем ли да кажем, че ДПС прави разчетите си така, че да надживее и Системата ? Тази Етнополитическа формация има ли мястото си КАТО ТАКАВА, в нов неин политически Модел ?
Ще кажеш, това е доста "деликатен" проблем пред националното ни Общество, но то е разединено и заради днешният "статус" на ДПС. Не бива да се залъгваме, тази партия е тежка част от Скандала на "статуквото". Чрез нея, българските мюсюлмани "си играят" в собствено Политиката, но остават на светлинна година от Обществото. То е длъжно да ги приеме, не като "партийци", а като Граждани. В този му статус, ДПС е на три "светлинни години" от Промяната, за което е петимно.
За циганите не отварям дума, но проблемът ни с тях е Съвкупен и трябва да бъде разрешен радикално, пак заради Промяната.
И това са Въпроси на Промяната, пред Президента.
Иначе, няма да я има...
До коментар [#28] от "hodounski":
Олигархията е Всякак гаранта на политическото Статукво, което убива България...
До коментар [#35] от "sandr0":
Преструктурерането на Политическият модел може и трябва да вдигне козирката на Българина. Това му стига, за да дръпне напред и в отделно, и в Държавата...
epoc
Рейтинг: 1366 НеутралноВ момента парламента ударно приема закони като за последно, което обяснява защо плевнята толкова бави връчването на мандата на следващата партия.
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....И тоя ще ми говори за надпартийно правителство...
Гневник
Рейтинг: 714 ВеселоДо коментар [#53] от "Jessika":
[quote#53:"Jessika"]Не разбирам всичките тези вълнения около правителство, което може би ще работи по-малко от 2 месеца. Те само докато се опознаят и ще трябва да сдават мандата.[/quote]
Бий дупенце, за да не биеш дупище. Гъз, глава затрива - Поговорки, с висока нравствена стойност, предупреждаващи за последиците от глупостта.
Това е от мъдростта на предците. Да съхраним мъдростта на побелелите ни майки и бащи, защото тя идва от вековете и наш дълг е да я пренесем в бъдещето!
Ogiigo
Рейтинг: 1101 Неутрално,,...Държавният глава направи и уточнението, че най-различни кръгове и интереси искат да бъдат представени в това правителство, но увери, че ще си свърши работата като президент в интерес на народа..."
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.А стига! Направо да не повярваш! Народ какво беше това?
Гневник
Рейтинг: 714 ВеселоДо коментар [#65] от "dimko":
Придобило статут на политическа партия и осъществяващо дейност, присъща само на политическите партии, ДПС е еволюирало значително от състоянието, в което се е намирало в периода на неговото образуване, и като обхват на целите, задачите и идеите с програмен характер, и като насоченост на политическата му платформа към определена част от избирателното тяло. Еволюцията оказва влияние на всеки аспект от формата и поведението на организмите. Най-изразени са специфичните поведенчески и физични адаптации, плод на естествения отбор. Тези адаптации увеличават приспособимостта.
Медий
Рейтинг: 442 НеутралноУтре е видов ден и ще се разбере дали сме узряли за демокрация.
I'm addicted to the truth.Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
Рейтинг: 605 НеутралноНамирам продължаващите дискусии по темата „какво всъщност искаме“ от страна на „протестиращите“ за излизащи извън всякакви разумни граници и това безумие трябва да бъде прекратено. Нормалните български граждани не са длъжни да търпят засилващият се произвол и всевъзможните претенции на никому неизвестни личности, идващи от нищото, без познания, без идеи, без концепция, които всеки ден измислят нови глупости, с които да занимават Президента и нас самите. Що за безумие всъщност е това?
ски контрол над всички администраторски акаунти, предоставени от Фейсбук на държавата. [/quote]
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър[quote#241:"lessonsoftime"]Гражда
Очаквам утре да се появи искане от някоя ученическа организация за контрол над дневниците и базите данни на училищата, за да може всеки ученик да си коригира сам оценките, ако не е доволен от тях. Това са безумия и е време хората да се осъзнаят.
Какво би трябвало да означава:
[quote#241:"lessonsoftime"]Реална гаранция за свободата на изказванията, но не, както е сега, а наистина да има работещ и 100% гарантиращ механизъм, че всеки може да се изказва и то по начин, че да бъде чут от всички. [/quote]
Защо тези хора си въобразяват, че ние искаме да ги слушаме? Та аз ги слушам от две седмици и досега не съм чула дори едно умно нещо! И кой според тях трябва да им осигурява трибуна, от която да могат да „бъдат чути от всички“? По-скоро – кой им е забранил да го правят? Регистрират си фирма, закупуват си техника, осигуряват си лицензи и започват да правят телевизия, радиостанция, сайт... И ако има кой да ги слуша, нека си говорят. Но да имат претенции някоя частна или държавна медия да им дава да дрънкат глупостите си по цял ден, просто няма как да стане. Моля ви, спрете да се излагате, не желаем да слушаме безумията ви повече!
Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
Рейтинг: 605 Неутрално[quote#70:"ashamana"]Утре е видов ден и ще се разбере дали сме узряли за демокрация.[/quote]
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет ТачърНе сте! Все още сте достатъчно зелени, щом не виждате, че с действията си връщате страната с 68 години назад! Да, точно така - с 68, а не с 23. Защото преди 23 поне имахме работеща криво-ляво икономика и производство, с което можехме да задоволяваме потребностите си, макар и на ниво, стотици пъти по-ниско от днешното, срещу което протестирате. Ако не се осъзнаете, ни чака истинско бедствие - изтегляне на западните фирми, международна изолация, ембарго и връщане в прегръдката на Русия. С всички съпътстващи този процес екстри - глад в 21 век, невъзможност за задоволяване на елементарни нужди от храна, здравеопазване и образование, изтичане на малкото останали умни и кадърни хора, които могат да си намерят работа в други страни и като краен резултат - постепенно изчезване на българската държава и българите като самостоятелна нация. Това е, което предстои, ако нещата в страната не се нормализират. Проявете разум и оставете механизмите на демократичната държава да си свършат работата, а след изборите, когато имаме легитимно избрани парламент и правителство, може да се започнат реформи и действия за решаване на социалните проблеми.
Pow
Рейтинг: 930 Неутрално"Истински надпартиен" . Разбрали са се да крадат поравно?
Give a man a mask and he’ll tell you the truthdimko
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#69] от "latcho59":
Според теб: "Тези адаптации увеличават приспособимостта. "
Въпрос: Адаптации и приспособимост, но към какво ???
А при Промяна на "средата" ?
Само следвам твоята логика. Благодаря...
Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
Рейтинг: 551 ВеселоДо коментар [#72] от "Кокетна Чемширова":
Чешмирова, изобщо не съм съгласен с теб, но съм готовда умра, за да можеш да го кажеш!
Говоренето ти ни връща там където посочваш. Не си живяла, или не си разбрала, ако си живяла в истинска демокрация. Мога да тидавам фрапантни примери, за свобода на мисълта и словото, като този за теорията , че ганджата лекува и, че черните са по качествена раса от белите.
Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
Рейтинг: 605 НеутралноЕто за какво се борят, дами и господа, другарите от Позитано, организирайки тези протести! Ето защо организираха метежите и свалянето на законно избраното правителство:
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачърhttp://izvestia.ru/news/545765
Надяват се да вземат властта с насилие и да ни върнат под руско робство!
Няма край наглостта на червените безродници, моля да ме извините за грубия език.
na_svetlo
Рейтинг: 8 НеутралноПредлагам служебният кабинет и президентът да се съгласят на следните принципи:
Обединение
Прозрачност
Отговорностjavascript:void(0);
Загриженост
Истина
Ценности
Изграждане
Яснота
Напредък
Анти-монополи
Свобода
Воля
Енергия
Труд
Лоялност
Обективност
Нефертити
Рейтинг: 1502 НеутралноРоска, много ясни цели и програми, направо започвайте с отчетите за изпълнение ...
Предразсъдъците са за ограничените.peaspiring
Рейтинг: 603 НеутралноДо коментар [#51] от "AzDebil":
И кво предлагаш?
Гневник
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#74] от "dimko":
КЪМ ВЛАСТТА. За ДПС всичко е добро, ако води към властта. Власт е силно влияние, изразено в право и възможност за разпореждане и контрол, подчиняване на волята. Осъществяването на властта става по различни начини - някои са демократични, а други авторитарни. Особено място заема политическата власт, най-силният елемент на която се явява държавното управление с всичките принадлежащи органи. ДПС и Доган не са свикнали да губят. През сегашния мандат те за първи път реално са на резервната скамейка; при загуба на шансове да влязат отново в изпълнителната власт пътят ги води направо в съблекалнята. Така че отново е потребна политическа символика, сакрален знак за победата над политическия враг. Този път дори и символичният акт се оказа толкова драматичен, че стигна почти до ръба на ТРАГЕДИЯТА. Покушението не се състоя, но легендата за саможертвата на етническия лидер остава. И така, ДПС отива на предстоящите парламентарни избори желязно обединена и готова да изпълни Завещанието на Пожизнения Председател. Българският Дън Сяо Пин се роди. Не в комунистическия, а в етно-либералния сегмент на постоталитарното българско общество.
Гневник
Рейтинг: 714 Неутрално[quote#76:"Кокетна Чемширова"]Надяват се да вземат властта с насилие и да ни върнат под руско робство! [/quote]
"Кокетна Чемширова", винаги съм смятал, че не е страшно да си проста - случва се. Страшното е, когато парадираш с простотията си. А най-страшното е, когато се намерят хора да ти ръкопляскат, да ти слагат плюсове, а ти не можеш да я осъзнаеш.
Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
Рейтинг: 1196 Весело[quote#72:"Кокетна Чемширова"]Ако не се осъзнаете, ни чака истинско бедствие - изтегляне на западните фирми[/quote]
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."Че те се изтеглиха.Под вещото ръководство на Тиквата де що можа чуждестранен инвеститор избяга.А самите инвестиции са намаляли в десетки пъти.Как си представяте чуждестранен инвеститор в среда , в която султана се е обградил с обръч от олигарси и монополи и ги толерира безогледно.С някои играе карти , на други им подарява държавните пари и после с тях си купуват държавни предприятия , на трети - куррти,на четвърти ВЕИ-та...Кой нормален инвеститор ще дойде тук , за да бъде рекетиран от мутрата Буда и съратниците му?!
Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
Рейтинг: 1196 Весело[quote#76:"Кокетна Чемширова"]Надяват се да вземат властта с насилие и да ни върнат под руско робство![/quote]
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."Божке , колко мъка има по тоя свят.
Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
Рейтинг: 1196 Весело[quote#71:"Кокетна Чемширова"]Защо тези хора си въобразяват, че ние искаме да ги слушаме?[/quote]
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."Ще го кажа и на Вас.Говорете от първо лице , единствено число.За другото си има диагноза.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Х
Рейтинг: 942 Неутрално"Стига да имаме желанието, може да видим, че Родината ни не е изцяло в тъмни краски. Не казвам, че всичко е розово. Далеч сме от този бленуван момент. Но с обща воля и усилия, скоро и това може да стане. Нужно е да се държим заедно, да си помагаме и да вярваме! Само така ще успеем!"
l
http://dvametra.blogspot.com/2013/03/blog-post.htm
tantanran
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#81] от "latcho59":
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 663 Неутрално[quote#0:"статия"]Институц иите, когато гарантират правилата, когато се спазват законите[/quote]
"We're not gonna take it! Anymore."И коя по-точно институция гарантира правилата и спазването на закона?
1.КФН?
2.КЗК?
3.КЗП?
4.ДКЕВР?
Ако всяка от тези комисии решаваше по еди казус месечно, нямаше да се стигне до протести.
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 663 НеутралноДо коментар [#72] от "Кокетна Чемширова":
"We're not gonna take it! Anymore."[quote#72:"Кокетна Чемширова"]Ако не се осъзнаете, ни чака истинско бедствие[/quote]
Явно живеете на Луната или поне не в България.
За непросветените ще кажа, че бедствието ни връхлетя преди 3,5г. то се казва ГЕРБ и вилня безобразно. Силно се надявам да сме се отървали от него завинаги.
Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
Рейтинг: 605 Неутрално[quote#89:"widowmaker (в оставка)"]Явно живеете на Луната или поне не в България. [/quote]
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет ТачърЯвното, господине е, че вие се опитвате да манипулирате и то не за пръв път. Посочените от вас:
[quote#88:"widowmaker (в оставка)"]1.КФН?
2.КЗК?
3.КЗП?
4.ДКЕВР? [/quote]
са съставени от ГРАЖДАНИ, които трябва да защитават интересите ни. Правят ли го - очевидно не. Кой тогава няма морал - правителството или гражданите? Вие можете ли да ми посочите ЕДНО правителство, при което ДКЕВР да е НАМАЛЯВАЛА цени, освен при последното, когато намалиха цените на газа? Едно, господине, едно! Вие сте също неморален, защото се опитвате да заобиколите истината, за да я замените с омразата си. Ние нямаме нужда от вашата омраза, мосю, имаме нужда от ИСТИНА, а вие сте ЛЪЖЕЦ! Извинете ме за емоционалния изблик.
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 663 НеутралноДо коментар [#90] от "Кокетна Чемширова":
"We're not gonna take it! Anymore."[quote#90:"Кокетна Чемширова"] Ние нямаме нужда от вашата омраза, мосю, имаме нужда от ИСТИНА, а вие сте ЛЪЖЕЦ! [/quote]
Толкова сте емоционална, че от пяната по устата Ви не се разбира какво говорите.
Така и не разбрах какво съм излъгал, че си спечелих Вашите квалификации.
Кажете ми кой назначава ДКЕВР? - Правителството. Е за какви защитени интереси говориме тогава.
Потвърждавате тезата ми, че въпросните комисии не защитават интересите ни и ме наричате лъжец. Вземете, моля мента, валерян и глог по три капки и дишайте дълбоко, че да не последвате Буда, притеснено ми е за вас.
Колкото до свалянето на цената на газът - това си беше чисто тактически ход - три години нагоре, после ЕДИН ПЪТ малко надолу, за да може после още да се катери цената.
Е колко точно тъпи си мислите, че сме???
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
dark'star
Рейтинг: 2644 Неутрално[quote#77:"na_svetlo"]Обединени е, Прозрачност, Отговорност, Загриженост, Истина, Ценности.Изграждане, Яснота, Напредък, Анти-монополи, Свобода, Воля, Енергия, Труд, Лоялност, Обективност [/quote]Не го чувам това за пръв път!
Поискай "ГЛАСНОСТ" !!!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОСледва "ПЕРЕСТРОЙКА"
goblenka
Рейтинг: 660 НеутралноПрав е! Мога само да добавя, че ролята на съветите е толкова важна, колкото и ролята на съществуващите институции. Тези съвети, изградени от представители на всички обществени организации трябва да са проводникът, по който ще се осъществява двупосочната връзка институции - потребители на политика. Само така народът, контролирайки избранника си, може да контролира институцията. В този смисъл, не може да се игнорират браншовите организации и синдикатите, макар те да нямат представителство в много от частните фирми. Така много работещи нямат синдикално представителство и защита. Нужно е всеки да има възможност, чрез своята организация да представя проблемите и да търси решението им. Вече в самите съвети и в кабинета, ще се разглеждат повдигнатите теми и ще се търси консенсусно решение. Разбира се, че няма да е лесно! ще има надцакване, лъгане, кавги и сърдити, но накрая, трябва да има решение, приемливо за всички дебатирали. Относно новия премиер изтече едно име. Саша Безуханова. Дали ще е тя? Не е ясно.
goblenkadark'star
Рейтинг: 2644 Неутрално[quote#72:"Кокетна Чемширова"]Защото преди 23 поне имахме работеща криво-ляво икономика и производство, с което можехме да задоволяваме потребностите си, макар и на ниво, стотици пъти по-ниско от днешното, срещу което протестирате.[/quote] Не е стотици пъти по-добре, а по зле или =
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОBG-BNP bilion $
1970 17.07 *
1971 18.25 **
1972 19.65 ***
1973 21.25 *****
1974 22.86 ******
1975 24.87 ********
1976 26.49 **********
1977 28.16 ************
1978 29.73 *************
1979 31.70 ***************
1980 33.51 *****************
1981 35.29 *******************
1982 36.77 *********************
1983 37.88 **********************
1984 39.62 ************************
1985 40.33 *************************
1986 42.47 ***************************
1987 44.47 *****************************
1988 45.53 ******************************
1989 45.31 ******************************
1990 41.18 *************************
1991 36.75 ******************* F.Dimitrov
1992 33.66 **************** Berov
1993 29.74 **************
1994 28.65 *************
1995 28.19 *************Jan Videnov
1996 25.93 ***********
1997 24.41 ******** Kostov
1998 25.42 *********
1999 26.00 **********
2000 27.40 ***********
2001 28.54 ************ Simeon
2002 29.86 **************
2003 31.51 ****************
2004 33.63 ****************** Sergey
2005 35.77 *********************
2006 38.10 ***********************
2007 40.56 **************************
2008 43.07 ***************************** B.B.
2009 40.71 **************************
2010 40.77 **************************
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 663 НеутралноДо коментар [#85] от "bheron":
+++++++++++++++
"We're not gonna take it! Anymore."[quote#85:"bheron"]Кукетна, ша ма карати да ода за бира
https://www.youtube.com/watch?v=bry_6P_1co4 [/quote]
ve
Рейтинг: 442 НеутралноКато гледам какви ги е събрал - орел, рак и щука!
Що се отнася за отношенията между Огнян Донев и протестиращите, по стара българска традиция този който ти ебе майката иска и да го почиташ като баща.
goblenka
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#97] от "ve":
goblenka" ози който ти ебе майката иска и да го почиташ като баща. " Не е ли така? Не е ли на всякъде? Нищо, че не ти е баща. / усмивка /
emil
Рейтинг: 2825 НеутралноИма голямо объркване сред така наречената политическа класа че протестите срещу този и срещу онзи. Това непризнаване на факта че хората не приемат съществуващото статукво към което всеки от съществуващия парламент в различна степен има принос ще доведе до много нови протести и ще доведе до тотално разсипване на държавата. Егоизмът и наглостта им са безгранични. Особено на Станишев! Те го плюят, той вика дъжд вали.
избори защото пак ще се промъкнат чрез листите. Народът трябва да има възможност да отсвирва лидери за да ги отсвирват след това партиите. Иначе всичко старее и загнива.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!През 1989 година комунягите поне признаха че са склонни на някакви промени и се договориха за промени в законодателството и нова конституция. Червените наглеци сега без ни най-малка самокритика виждат спасението чрез бърза замяна на ГЕРБ с БСП. Не става дума нито за промени в конституцията, нито за ново законодателство. Нямало време дори и за промени в избирателния закон защото виждате ли Плевнелиев вече насрочил изборите. Както ги е насрочил така и ще ги отсрочи.
Тая сган трябва да се изгони чрез мажоритарни избори! Като видиш някой неприятен лидер гласуваш срещу него и да видим как след това няма да си подаде оставка в партията. И никакви смесени мажоритарно-пропорционалн
Gopeто
Рейтинг: 1633 Неутрално[quote#0:"Росен Плевнелиен"]една личност не може да оправи тази държава,
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петровколкото и да е силна тя. Институциите, когато гарантират правилата, когато се спазват законите. [/quote]
Това трябва да се разбере от хората и най-вече от тези, които ще трябва да направят институциите отново работещи.