Костов: Никога няма да подкрепя Борисов за премиер

Костов: Никога няма да подкрепя Борисов за премиер

© Георги Кожухаров



Никога няма да подкрепя Бойко Борисов като премиер на страната в парламента, защото той се провали и превърна социалната криза в политическа. Това заяви лидерът на ДСБ Иван Костов БНТ.


"Как да бъде подкрепен премиер, който не можа да реши икономическата криза в продължение на 4 години и като мантра повтаря за строителството на магистрали, а е построил 117 км",  попита Костов, който през юли 2009 г. като съпредседател на "Синята коалиция" гласува "за" правителството на Борисов. По думите му 117 км магистрали е нищожно усилие на правителството, защото "в ония гладни години" кабинетът на ОДС е построил 99 км и не се хвали. "Обявявам това за нищожно усилие на правителството и не може да се повтаря като будистка мантра, за да се разбият негативните настроения на психиката на хората", заяви той.


Попитан кой ще управлява след изборите, Костов каза, че това ще решат хората. Те трябва да чуят кой как анализира проблемите, защото всички политици, които се провалиха в управлението - Андрей Луканов, Жан Виденов, Борисов Борисов, се провалиха, защото не разбраха откъде са проблемите и не намериха решение, посочи той.




Според лидера на ДСБ две трети от предизборната програма на ГЕРБ е изпълнение на ангажименти към Европейския съюз за усвояване на европейски средства. Те са начертани отдавна, ЕС не признава прекъсване на тези политики и който и да е в управлението, ще направи тези неща, посочи той. За останалото обобщи, че малка част са неизпълнени досега ангажименти и завой вляво. Не вярвам, че левият завой в момента ни решава който и да е въпрос, коментира той.


Костов отхвърли твърденията, че с провалената коалиция със "Синьо единство" десницата е умряла. "Десница означава хора, които считат, че решаването на всички проблеми минава през предприемачеството и защита правата на хората да инвестират и да прибират плодовете на своя труд", смята той. По думите му всички опити да се намерят други решения, извън тези, са доведоли да икономическа и социална криза.


В отговор на въпрос той каза, че ДСБ е за запазване на 10% данък на доходите над минималната работна заплата. Посочи, че т.нар. плосък данък в българския вариант го има само в Грузия и навсякъде, където той действа е с необлагаем минимум. Ние сме уникални с Грузия, единствени облагаме доходите на хората с минимална работна заплата, коментира Костов.


Той посочи, че данъкът за едноличните търговци трябва да бъде намален от 15% на 10% , защото малкият бизнес се оказа във фризера. Най-прекият начин за работни места е не да ги създаде държавата, а да даде предпоставки тези малки и средни предприятия да назначат хората.


В отговор на въпрос Костов каза, че не може да работи добре с хора, които са си сложили тарнспарант "Никога повече комунизъм! Станишев и Костов, Кунева и Доган, изЧЕЗвайте" (на централата на СДС на ул. "Раковски" 134), с хора, които са отишли при Бойко Борисов и са нарекли собственото си правителство най-големият провал на прехода. Как се работи с демотивирани хора, които не искат да отидат на избори, каза още лидерът на ДСБ по повод отказа на "Синьо единство" да участва в парламентарния вот.

Коментари (537)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Ами няма и да има нужда, щото за да го подкрепиш трябва да си в парламента, а теб вече няма кой да те подкрепи.

  2. 2 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 526 Весело

    хехехе айде айде знаем се! Само си покачваш цената!

  3. 3 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#1] от "yokicha":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  4. 4 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    Отново истини, които матрЯла трябва да проумее.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  5. 5 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Аз пък се чудя, има ли такъв, който би го подкрепил?! Борисов е слаб човек, не случайно се скри след провала си. Положителното за него е, че за разлика от Цветанов все пак има някакво чувство за срам?

  6. 6 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    Изцяло правдиво изказване на най-успешния БЪЛГАРСКИ министър- председател от седем десетилетия насам.
    Останалите (с изключение на г-н Филип Димитров), бяха небългарски министър-председатели.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  7. 7 Профил на Самуил Литов - Non serviam!
    Самуил Литов - Non serviam!
    Рейтинг: 625 Разстроено

    Костов им го каза, но гърбавите не чакат на десни избиратели, а на мутри, милиционери, промити от мантри мозъци и купени индобългари!

    Колтуклиева и Беновска искат да пипнат "мекия кинжал", а ти?
  8. 8 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#5] от "dobrich":

    12.05.2013
    Ще се види кой кой е.

  9. 9 Профил на barmalei
    barmalei
    Рейтинг: 367 Весело

    За да подкрепи Боко Ваньо трябва да е не само в сърцата на зомбираните си последователи но и в парламента, което те няма как да му го осигурят поради ограничения си брой

  10. 10 Профил на Самуил Литов - Non serviam!
    Самуил Литов - Non serviam!
    Рейтинг: 625 Весело

    А-а, и сравнението между 99 км магистрали на правителството на ОДС и 117 км на ГРОБ ми напълни душата

    Колтуклиева и Беновска искат да пипнат "мекия кинжал", а ти?
  11. 11 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#5] от "dobrich":

    Аз пък се чудя как има хора, които подкрепят Костов, въпреки, че той е НАЙ - СИЛНИЯ човек в България.
    За 12 години успя да РАЗБИЕ цялото дясно пространство от потенциал за управление до 2% избирателно одобрение.

  12. 12 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Според Конституцията премиерът се утвърждава от Народното събрание.Така,че подкрепата на г-н Костов е лично решение.

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Алооооу, господин драгалевския соцполитмислител!
    Вие най-добре подкрепете пак Българската комунистическа партия!
    Дайте им отново съвети как да не загубят доверието на народа!
    Както във вестник "Работническо дело" от 30 ноември 1989 г.!

  15. 15 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Ето, това вече се нарича предизборно обещание. Никога повече мутра премиер.

    Вече знам за кого да гласувам.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  16. 16 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    До коментар [#8] от "yokicha":

    Мисля че вие понятие нямате какво ще стане след 12.05.? Много се страхувам, че ако съставите някакво правителство, пак ще чупите пръсти, че хората не ви подкрепяли за реформи, че виновни за всичко са кишата, Гришата и международното положение......И ще продължите да бездействате до поредния народен взрив?

  17. 17 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 521 Любопитно

    До коментар [#10] от "Самуил Литов":

    Те и комунистите бяха написали в един сайт, че са построили 100км магистрала.
    По техните сметки трябва да имаме до момента повече магистрали от САЩ

  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    "Десница означава хора, които считат, че решаването на всички проблеми минава през предприемачеството и защита правата на хората да инвестират и да прибират плодовете на своя труд."

    Проблемът е, че в България това са 4-5% от активното население. Всичко останало или търси покровител в стил Индже Войвода (бате Бойко), който да го "оправи" с магическа пръчка, без самото то да разбере как; или гледа да се закачи някъде за някоя голяма далавера, че да му паднат "едни пари". Онова, което все пак "работи", е някъде по веригата на доставки между "вносител" и "продавач-консултант"; или е научило с нагледни обяснения за половин час някаква "професия" (шпакловчик, връзвач на кабелна телевизия, охранител, бакшиш, фризьорка); или пък е на топло в неправителствения сектор.

    Какво дясно мислене, като никой нищо не произвежда в това общество!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на uchuden
    uchuden
    Рейтинг: 257 Неутрално

    Що бе, Костов. Превари ли те за червена книжка ? Цъкайте минуси, политикономиката му е майката.

  20. 20 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#13:"tupaja__obezyana"]Когат беше на власт с пълно мнозинство след 97-а защо не проведе
    лустрация[/quote]

    Какво по напред трябваше да прави правителството тогава, след катастрофата на Виденов?! Вие не направихте и 1/10 от това, което той направи....А поехте управление при членство в ЕС, НАТО, валутен борд, парични резерви.....Дори в Шенген НЕ можахте да ни вкарате!?

  21. 21 Профил на ubb_1
    ubb_1
    Рейтинг: 418 Весело

    [quote#10:"Самуил Литов"]А-а, и сравнението между 99 км магистрали на правителството на ОДС и 117 км на ГРОБ ми напълни душата [/quote]

    +1

  22. 22 Профил на Веселин Николов
    Веселин Николов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Браво Костов! Дано си искрен.

  23. 23 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#16] от "dobrich":

    Електоралната разликата между едните и другите е около 10 пъти.
    Разбира се това не е случайно.
    Не знам кой и как ще управлява, но едно е ясно, както съм ти писал и преди, Костов ще изчезне от политическата сцена за доброто на България - изпята песен е.


  24. 24 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    [quote#20:"dobrich"]Вие не направихте и 1/10 от това, което той направи...[/quote]

    Мисля, че бъркаш адресата - събеседникът ти не е ГЕРБ-аджия, а червен.

    Не че има някаква разлика, де.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  25. 25 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#0:"Костов"]Никога няма да подкрепя Бойко Борисов като премиер на страната в парламента[/quote]
    Г-н Костов явно се е преквалифицирал от политик - в писател-фантаст. Първо, заявката му за неподкрепа на г-н Борисов може да донесе на последния само позитиви, защото кой иска да го одобрява един тотално провален политик с нулева обществена подкрепа? И на следващо място - г-н Костов приключи окончателно с участието си в българския Парламент, а идеята, която внушава - че едва ли не ще е първи на депутатската банка - са истински сюжет за научно фантастичен роман. Г-н Костов, всички ние сме много щастливи, че една от патериците на БСП, каквато се явява вашата компрометирана партийка, няма да може повече да подкрепя крадците от Позитано, заедно с които 20 години ограбвахте България.

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  26. 26 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    До коментар [#24] от "Norman Granz":

    о.к.

  27. 27 Профил на petranica
    petranica
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Иване, кой ли те пита?
    Изпусна момента да останеш в историята и да се увековечиш.
    Сега си просто един корумпирняк...незначителен.

    Любов и светлина!
  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  29. 29 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#23:"yokicha"] Костов ще изчезне от политическата сцена[/quote]

    Свиркайте си тогава....Но ако влезете във властта и пак правите същата политика - мислете му!..........

  30. 30 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Интересно, интересно.....
    Думите на Костов ми дават повод и основание да се замисля за кого да гласувам, ако той ще е спирачката пред Борисов и Цветанов, да НЕ управляват, па макар и само в лично качество.....!!!

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  31. 31 Профил на grund
    grund
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Според Мариета де Пурбе-Лундин от Швеция,хората от мисията на Парламентарната асамблея на Съвета на Европа,са се срещнали с много хора, които нямат доверие към изборния процес. Дори да не са верни подозренията за купуване на гласове и манипулиране, усещането за подозрения е много, много лошо – като отрова за обществото, подчерта тя.
    http://yphalachev1.blogspot.com/2013/04/blog-post_6.html

  32. 32 Профил на Самуил Литов - Non serviam!
    Самуил Литов - Non serviam!
    Рейтинг: 625 Весело

    До коментар [#17] от "yokicha":

    Мантрите ти идват в повече:
    http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1445448

    А ще я бъде ли "Тракия" в срок? А знаеш ли, че до края на тази година трябваше да е готов лот 1 на АМ "Марица", а реално работата е спряла от декември 2012г.? Ама пей мантри за Боко Съзидател, не спирай.

    Колтуклиева и Беновска искат да пипнат "мекия кинжал", а ти?
  33. 33 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Прав е, както винаги, Иван Костов. Няма как да подкрепяш пропаднала кауза. А относно идеите му за дребния бизнес, много ми се ще това да влезе в главите на всеки, който се е засилил към властта и избирателните ни права!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  34. 34 Профил на salvador
    salvador
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Чувам как колеги и познати сега щели да гласуват за "Атака", за ВМРО, за кой ли не, но не и за Костов, щото всички знаели, че той бил ограбил България.И забравиха, че преди да дойде той парите ви изчезваха за часове, буквално се изпаряваха, защото ако сутринта кафето беше 30лв, следобед вече се продаваше за 40лв.За това гласуваха за царя и той ги оправи бързо-бързо.После дойде вечното зло - комунистите - с тяхното нагло безочие.Борисов пък беше една холограма на Тодор Живков - човек от народа, говори също като хората - простоват и с огромно его.И да, парите не се увеличили, но им построил пътища, а за това, че има държавен рекет над бизнеса, не им пука.
    Костов е единственият, който знае какво говори, но дори и той няма да може да повтори онова, което направи през 97-ма - да ни измъкне от пропастта.Защото тези, които ще гласуваме за него, сме твърде малко пред другите - които си заслужават всяко лошо управление.

    Комунистите са опасни за нашето здраве!!!
  35. 35 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    "Той посочи, че данъкът за едноличните търговци трябва да бъде намален от 15% на 10%."
    Едноличните дружества като юридическа форма са отживелица. Не виждам никаква причина някой да предпочете такава форма на регистрация(доколкото ми е известно в Европа също е екзотика).

    Стимулирането на ЕТ-тата си е популизъм - все едно измътено от Сидеров.

    I Want To Believe
  36. 36 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Разликата м/у Костов и Борисов е само в интелекта(по нарцисизъм са едно и също лице).Костов унищожи СДС ,така че време е да отиде в партията майка БСП.Ако Костов не беше унищожил СДС ,БСП никога след Жан Виденов нямаше да дойде на влас.

  37. 37 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 631 Неутрално

    [quote#0:"статия"]Костов: Никога няма да подкрепя Борисов за премиер[/quote]
    Че кйой нормален човек би го подкрепил.
    Вярно, че се намират мазохисти, но те са клинични случаи.

    "We're not gonna take it! Anymore."
  38. 38 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    [quote#34:"salvador"]и за Костов, щото всички знаели, че той бил ограбил България.[/quote]

    Тук се изкушавам да пусна един текст, който не е мой:

    "Не виждат и не проумяват. Лъжат безочливо и споделят. Консуматори на лъжи.
    Тежко бронираните мутри са срещу един човек. Този човек няма охрана.
    12- Дванадесет години ходи свободно, сам или със съпругата си. Разхожда се свободно по улиците без бронежилетка и без бодигардове.
    Тези, които са срещу него, се движат с две-три бронирани коли, с 5-10 въоръжени бодигарда. Не живеят сами, никога не излиза...т сами, никъде не ходят сами- не пазаруват сами, не ходят на концерти сами, не се разхождат в парка сами, не влизат в църква сами, крият семействата си...
    Как така този човек, който не се вози в бронирана кола, който ходи свободно без охрана и бронежилетка всеки ден, ще е „най- големият престъпник”„най- големият мафиот”, ще е „кръстник на мафията”, ще е „най- богатият българин” ? Как?!?
    Този човек е Иван Костов.
    Колко трябва да си глупав да приемаш за истина лъжите и колко да си нагъл- да разбираш и да го споделяш?
    Кога Борисов, Цветанов, Доган или Гамизов, са ходили или ще ходят без охрана? Кои са хората на Борисов? Кои са ОЛИГАРСИТЕ? Кои са им приятелите от едно време? Кои са им бизнес партньорите? : Черепа, Златев, Василев, Ковачки, Павлов, Гергов, Пеев, Бориславова, Славова, Донев, Ганчев, ТИМ, Маджо, Пашата...- всичко що е бронирано и въоръжено до зъби! Милиардери, милионери, забогатели неизвестно как, притежаващи България. Всичките в топ 50, топ 100, топ 1000 на най- богатите българи.
    Защо никой от тези не е приятел на Иван Костов? А? Защо не се срещат? Защо не са на „ти”? Защо няма фотографии на Костов в прегръдка или наздравица с тях? Защо Костов не им е патрон? Защо не им реже лентите? За Борисов- Буда- мат’риал да заринеш прокуратурата!!!
    Тези герои са момчетата на БСП и ГЕРБ. На БСП и ГЕРБ! На ДС.
    По охраната ще ги познаете."

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  39. 39 Профил на totju
    totju
    Рейтинг: 380 Неутрално

    "Никога няма да подкрепя Борисов за премиер"

    Защото си истински комунист,създаден и вкаран в политиката от тях-доказал си го с всичките си действия и решения през последните 20 години. Да си жив и здрав,Командире !

  40. 40 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#29] от "dobrich":

    Всеки си носи кръста.

  41. 41 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 726 Любопитно

    Ха! Костов и той магистрала строил... Брех!

    То магистралите у нас станаха по 30км на глава от населението бе...Тцъ тцъ тцъ....

    Иначе - за подкрепата.. Ами няма да ти се наложи!
    Тези неща се правят в парламента, не в Драгалевци с баба Елена, нали?

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  42. 42 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    До коментар [#10] от "Самуил Литов":


    В Герб работят с мантри, повтарят ги по 1 000 пъти, след това виждат бог Кришна, като първа стъпка към общуване с бог Буда и налагането на будизма за главна религия в страната... ))

  43. 43 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#25] от "Кокетна Чемширова":

    Кокетке, ако ти беше силна страна математиката, щеше да си наясно, че следващият парламент е мъгла.

    Борисов няма да може да управлява сам. Ти си виден привърженик на ГЕРБ и явно се радваш, че ДСБ няма да са в парламента. С кого искаш да се коалира г-н Буда?

    1) Сидеров
    2) Местан
    3) Кунева
    4) Станишев

    А и само да вметна: Следващото Народно събрание, ще бъде първото в историята на България, съставено изцяло от комунисти, ченгета и техни протежета! Поздравления, това и самият др. Тодор Живков не можеше да го постигне.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  44. 44 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Костов го разбират само хора с IQ над 85-90, каквито в България са малко. Умните избяха заради БКП (1900-2013)

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  45. 45 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Аха, той си знае, че няма да влезе в парламента за да може да го подкрепи.

  46. 46 Профил на baxter
    baxter
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Професионализма на Костов винаги ме е мотивирал да гласувам за него. Той е единствения човек, който може да изкара страната от кризата. Направи грешки, които съм склонна временно да забравя, грешки, които надявам се да поправи. Но линията му е повече от правилна.

  47. 47 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#32] от "Самуил Литов":

    Положил асфалт????
    Или трябвало да положи асфалт, ама откраднали парите и на следващата година пак.
    Разрови се и ще видиш, че станишев е открил 2 отсечки няколко месеца след идване на власт и това е единствената му заслуга за съществуването на тези отсечки, ама той се бие в гърдите с тях.

  48. 48 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    До коментар [#40] от "yokicha":

    Вашия "кръст" беше бездействието в името на рейтинга на Боко, запазване привилегиите на силовите министерства, от които произлиза "първия", прехвърляне на тежестта на кризата на бедните слоеве от населението, непокътната власт на монополите и олигархията, нито един решен проблем на страната....Сега ни обещавате същото!?

  49. 49 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    [quote#41:"The Core"]Иначе - за подкрепата.. Ами няма да ти се наложи!
    Тези неща се правят в парламента, не в Драгалевци с баба Елена, нали?[/quote]

    На теб, умнико, мога да кажа само едно: щом се радваш, че Костов излиза от политиката, да не си гъкнал против ония, дето влязоха на негово място. Каквото и да ти донесат - заслужаваш си го.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  50. 50 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    Как да бъде подкрепен премиер, който не можа да реши икономическата криза в продължение на 4 години
    _____________________________

    Костов, нали уж беше икономист, драги? Много държави още са в криза, по-капиталистически от България, Италия с Берлускони като премиер, Испания, Словения ....

    Те що не можаха, и на тях ли пречеше Борисов?

    Костов, популизмът те тресе много, сега борбата ти за дупетатско място или пълната забрава?

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  51. 51 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1467 Весело

    Абе, герберите и вся остальная красная и перекрашеная .....

    Като синьото е умряло (според вас) и Костов е бита карта (според вас), поради що надавате вопли от сорта - ама сестра му е к...?
    Ей ся ще ви отговоря:
    1. Щото нямате и не може да имате аргументи, тъй като всичко казано от него е истина.
    2. Щото сте такива юнаци, че само на умрели (според вас) кучета можете да извадите нож.
    Смешни, та чак жалки.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  52. 52 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#42] от "dobrich":

    Ей тука има една статия.
    Прочети я, много е вярна.

    http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1889843

    Сега излизам, времето е чудесно.

  53. 53 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 631 Неутрално

    До коментар [#16] от "dobrich":


    [quote#16:"dobrich"]И ще продължите да бездействате до поредния народен взрив? [/quote]
    Ако бездействаха, щеше да е добре. Те обаче действат - съсипват дребните, за сметка на шепа големи. Ограбват държавата и се сърдят ако не им ръкопляскаме. Пълнят си гушите, пък после вдигат кръвно...

    "We're not gonna take it! Anymore."
  54. 54 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    [quote#43:"Dorian Gray"]Ти си виден привърженик на ГЕРБ и явно се радваш, че ДСБ няма да са в парламента. С кого искаш да се коалира г-н Буда? [/quote]

    Това са разионални аргументи с нулев ефект срещу един продран викач на лозунги.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  55. 55 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 937 Неутрално

    До коментар [#33] от "ПАВЛА - Sorrylol":


    [quote#33:"ПАВЛА - Sorrylol"]Прав е, както винаги, Иван Костов.[/quote]
    Комунистите винаги са прави.И когато паднат пак са прави.И когато няма да влязат в парламента за да подкрепят когото и да било,пак са прави.

  56. 56 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#25:"Кокетна Чемширова"] Г-н Костов, всички ние сме много щастливи, че една от патериците на БСП, каквато се явява вашата компрометирана партийка, няма да може повече да подкрепя крадците от Позитано, заедно с които 20 години ограбвахте България. [/quote]

    Истина е , Костов стана троянски кон на бесепарите в Парламента!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на fenomena
    fenomena
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Знаете ли кое е най-смешното? На Костов му обещават от 2005-та насам, че няма да влезе в парламента, както виждаме това не се случва, той си е там и си върши най-добре работата от всички!

  59. 59 Профил на Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#43:"Dorian Gray"]съставено изцяло от комунисти[/quote]
    Господине, едва ли има някой мислещ човек в тази държава, който да повярва на теорията, че ГЕРБ са комунисти или издънка на БСП, каквито, оказва се, са всички останали партии. Доказва го и създалият се в последния парламент своеобразен "отечествен фронт" в конфигурация всички партии на статуквото (без РЗС) срещу ГЕРБ. Та самите факти показват несъстоятелността на теориите ви, и се чудя на какво точно разчитате, пишейки подобни глупости? Смятате, че хората са малоумни и не могат да съберат две и две? На ваше място не бих разчитала на това. Още повече когато и социологическите данни го потвърждават. Бъдете здрав.

    Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет Тачър
  60. 60 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#50] от "Курт Деликуртев":

    Щуцер, ако там държавите са в криза, то хората си живеят добре.

    Говорейки за Европа, трябва да споменеш, че Буда оставя средна пенсия от 100 евро и средна заплата от 300 евро. Ето, това е криза

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  61. 61 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#50:"Курт Деликуртев"]Много държави още са в криза[/quote]

    Тяхната криза с мед да я намажеш, дори гръцката и кипърската. Но за твое севедение Полша и Прибалтийските държави растяха с по 5-6% по време на кризата!!!

  62. 62 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 624 Любопитно

    [quote#23:"yokicha"]за доброто на България - [/quote]

    Това добро , дето ни сполетя откакто герберастката мутренска шайка взе властта ли? Явно това е основната разлика между мутромилиционерите и нормалните хора - критериите за добро и зло.

  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  64. 64 Профил на Paprika
    Paprika
    Рейтинг: 829 Неутрално

    "Най-прекият начин за работни места е не да ги създаде държавата, а да даде предпоставки тези малки и средни предприятия да назначат хората"
    Е това е, умен човек, говори умни неща.
    Само конкретика и трезва мисъл.Ако има и кой да си отвори ушите и да го чуе, пък и ако го осмисли...

    На 12 май с 27 номер
  65. 65 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    Няма по-добър избор от ДСБ на тоя етап в България! Това е!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  66. 66 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#55] от "Spring":
    [quote#55:"Spring"]Комунистит винаги са прави.И когато паднат пак са прави.И когато няма да влязат в парламента за да подкрепят когото и да било,пак са прави.[/quote]
    Като си повтори добре заучената мантра, олекна ли ти? Хайде замисли се в какво положение е страната след управлението на ГЕРБ, ама реално, не инфото от флашката, и пак ще си говорим.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  67. 67 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 675 Неутрално

    кОСТОВ ИЗРИЧА ИСТИНИ КОИТО СЕ ОТНАСЯТ И ДО НЕГО.ЦЯЛАТА ПОЛИТИЧЕСКА ПРОСЛОЙКА ОТ ПРЕХОДА Е ЗА БОКЛУКА.ИЗХАБЕНА,АМОРТИЗИРАНА И ДЕГРАДИРАЛА.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  68. 68 Профил на kapablanka
    kapablanka
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Дали ще подкрепяш или не, това няма значение. Защото няма да си в парламента.
    А друг е въпроса, че това са поредните празни приказки на Костов. Същият гласува за правителство на ГЕРБ в агент на ДС в него - Б. Димитров.
    А и да си припомним това

    http://19min.bg/news/8/16525.html

  69. 69 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    [quote#59:"Кокетна Чемширова"]Господине, едва ли има някой мислещ човек в тази държава, който да повярва на теорията, че ГЕРБ са комунисти или издънка на БСП...[/quote]

    Лелче, самият Бойко Борисов е бил толкова убеден комунист, че е предпочел да го уволнят от (уж деполитизираното) МВР, отколкото да си хвърли партийната книжка. Във висшия ешелон на ГЕРБ няма НИТО ЕДИН функционер, който или сам да не е бивша партийна номенклатура (Цецка Цачева), или да не произхожда от семейство на комунисти, ДС, УБО и т.н.

    Каквито и лъжи да са ви спуснали да възпроизвеждате като високоговорител, фактите са факти.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  70. 70 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 778 Неутрално

    [quote#58:"fenomena"]той си е там и си върши най-добре работата от всички! [/quote]
    И каква работа е свършил, освен че дърдори наляво -надясно колко е велик той и как нищо не разбират другите. Костов не е решил реално нито един проблем на страната - нито като управляващ, нито в опозиция. Виж живота си го уреди заедно с др. Е. Костова - достоен партиец - перестройчик, вярна на заветите на др. Горбачов.

  71. 71 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#59:"Кокетна Чемширова"]ГЕРБ са комунисти или издънка на БСП..... [/quote]
    На кого са издънки Герб, бе Кокотка? Да не искаш да кажеш, че за милиционери навремето приемаха само безпартийни!? )

  72. 72 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#60:"Dorian Gray"]Щуцер, ако там държавите са в криза, то хората си живеят добре. [/quote]

    Живеят добре, щото арбайтен здраво! С муравейкане костомолците не постигате нищо, все повече се отдалечавате от реалностите!

    Сега ваша цел е да вкарате гуруто за пореден път в парламента, за да е патерицана старата ви любов БКП!!!

    Ама в Испания официалната безработица е 20%, а със скритата стига до 25, всеки втори младеж е без работа!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  73. 73 Профил на triton123
    triton123
    Рейтинг: 521 Неутрално

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/03/11/2020184_ravnosmetkata_na_41-to_narodno_subranie_554_zakona_i/
    Извадки от текста за вотовете на недоверие,където и които г-н Костов и групата му не са подкрепили нито веднъж:
    "Първият вот на недоверие бе внесен на 1 октомври 2010 г.....искане за недоверие към кабинета "Борисов" бе "заради провала на политиката му в сферата на здравеопазването". Вотът бе отхвърлен.." Г-н Костов и хората му гласуват ПРОТИВ "анблок" заедно с другарите от ГЕРБ....
    ФАКТ!

  74. 74 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#59] от "Кокетна Чемширова":

    [quote#59:"Кокетна Чемширова"]Господине, едва ли има някой мислещ човек в тази държава, който да повярва на теорията, че ГЕРБ са комунисти или издънка на БСП, каквито, оказва се, са всички останали партии. [/quote]

    Аз, защото много харесвам думите ви, ще ви отговоря така:



    [quote#59:"Кокетна Чемширова"]Доказва го и създалият се в последния парламент своеобразен "отечествен фронт" в конфигурация всички партии на статуквото (без ДСБ) ЗА НАЗНАЧЕНИЯТА В СЪДЕБНАТА ВЛАСТ. Та самите факти показват несъстоятелността на теориите им, и се чудя на какво точно разчитат, пишейки подобни глупости, ЧЕ СА ВРАГОВЕ? Смятат, че хората са малоумни и не могат да съберат две и две! На ТЯХНО място не бих разчитал на това.[/quote]

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  75. 75 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Весело

    "Те трябва да чуят кой как анализира проблемите, защото всички политици, които се провалиха в управлението - Андрей Луканов, Жан Виденов, Борисов Борисов, се провалиха, защото не разбраха откъде са проблемите и не намериха решение"..

    Ето, ве, гербери! Човекът ви го казва в прав текст - Луканов, Виденов и Бат Бойко в един кюп - кюпа на НЕКАДЪРНИЦИТЕ!
    Долуу! Никога повече гербери на влаз!

  76. 76 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#72:"Курт Деликуртев"]в Испания официалната безработица е 20%, а със скритата стига до 25, всеки втори младеж е без работа! [/quote]

    хехехехе.....Казваш живи да ги оплачем а? къде-къде е по добре в стабиУна Бокова България, нали?! Нищо че българите дори от Гърция не се връщат.... )

  77. 77 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#12:"papadok"]Според Конституцията премиерът се утвърждава от Народното събрание["

    Цитирам себе си за да уточня/поради лавината от минуси/'
    Не съществува конституционна възможност г-н Костов да подкрепи или неподкрепи бъдещия премиер.Този акт се извършва от народните представители в Народното събрание.Извън парламентарните партии/а ДСБ ще бъде такава поради желанието на г-н Костов/могат да изразяват своето мнение само за сведение.

  78. 78 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#75:"wood123"]Виденов и Бат Бойко в един кюп - кюпа на НЕКАДЪРНИЦИТЕ! [/quote]
    Извинява са, оти за икономиката беше друг виновен - изцъкленото недоразумение от Ловешката гимназия..

  79. 79 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 858 Неутрално

    До коментар [#14] от "Красимир Кабакчиев, дфн":Високия интелект ,прозиращ от блага Ви НЕПОЗНАТИ ГОСПОДИНЕ ,най-малкото не Ви дава право да използувате народняшко -мутренския стил на изказ. Изключая ако сте продукт на този стил!Пък аз се чудя що нямаме доверие в "архаичните старци" от БАН(по С.Дянков) и всички титуловали се граждани.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  80. 80 Профил на Мухльо
    Мухльо
    Рейтинг: 489 Любопитно

    Костов да говори за провал в управлението е малко като в къщата на обесен за въже.След резултатите му на изборите след неговото управление , всеки политик с малко достойнство излиза от политиката завинаги.

  81. 81 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#78:"wood123"]за икономиката беше друг виновен - изцъкленото недоразумение от Ловешката гимназия..[/quote]

    хехехехе.....Казваш Дянков беше премиер и правителството не вземаше колективни решения, а?

  82. 82 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#76:"dobrich"]Нищо че българите дори от Гърция не се връщат..[/quote]
    Какво искаш - поне спряхме да се палим с бензин, което си е ено върхово постижение? Нима това не е грандиозен герберски успех?

  83. 83 Профил на triton123
    triton123
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Извадки от текста за вотовете на недоверие,където и които г-н Костов и групата му не са подкрепили нито веднъж:
    Следващият вот на недоверие бе през юни 2011 г......искане за гласуване на недоверие "заради провала на антикризисната политика на правителството и тежките последици за хората". Вотът беше отхвърлен 124 гласа "против", 70 "за" и двама "въздържал се". И тук Костовата група не е съгласна че има провал на антикризисната политика на правителството и тежките последици за хората и не гласува със ЗА!
    ФАКТ....

  84. 84 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#72] от "Курт Деликуртев":

    [quote#72:"Курт Деликуртев"]Ама в Испания официалната безработица е 20%, а със скритата стига до 25, всеки втори младеж е без работа![/quote]

    Ей!!! Бързо да обадиш в централата, или лично на Цветанът на мисълта - настигнали сме Испания по развитие, току виж са го използвали като предизборен слоган

    Що не отскочиш някой ден до Австрия, там безработицата е 5%, а не знам кризата да ги е подминавала. Арбайтен тука има само за тези които целуват пръстена на Буда. Или снасят информация за "враговете на партията" на Цветанът на мисълта.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  85. 85 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#81:"dobrich"].Казваш Дянков беше премиер[/quote]
    Аз винаги съм твърдял, че Дянков беше премиер. Мухобойко лапаше мухите след него и повтаряше като папагал каквото му се каже по отношение на икономиката...

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    На 12 май ще купувате букетче!

    Старите партии от прехода никаква работа не свършиха за държавата, само се налапаха като попски чеда на задушница!

    Там където е НДСВ отиват ДСБ, ДПС и БСП!!! Към днешна дата ГЕРБ води на БСП с 18,6%, до изборите Борисов ще има повече от 50% подкрепа!

    Следва разпадане на БСП на 2 до 3 формации>> комунисти, социалдемократи и свободни либерали.

    Купувам си пуканки и кола и на 12 май ще гледам шоу!!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  88. 88 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#82:"wood123"]спряхме да се палим с бензин, което си е ено върхово постижение? [/quote]

    Слава Боку.... )

  89. 89 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#84:"Dorian Gray"]Ей!!! Бързо да обадиш в централата, или лично на Цветанът на мисълта - настигнали сме Испания по развитие[/quote]
    Те тва направо ще ни спре тока!++++

  90. 90 Профил на focusnik
    focusnik
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#59:"Кокетна Чемширова"] едва ли има някой мислещ човек в тази държава, който да повярва на теорията,[/quote]
    Мислещият човек НЕ ВЯРВА. Той анализира, разсъждава и прави изводи на базата на достоверни факти.
    А фактите са неумолими. ГЕРБ се ръководи от хора, били членове на БКП. Съмнявам се да са си сменили начина на мислене.
    Народът го е казал - вълкът козината си мени, нрава не!

  91. 91 Профил на triton123
    triton123
    Рейтинг: 521 Неутрално

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/03/11/2020184_ravnosmetkata_na_41-to_narodno_subranie_554_zakona_i/
    Извадки от текста за вотовете на недоверие,където и които г-н Костов и групата му не са подкрепили нито веднъж:
    Третият вот на недоверие беше през юли 2011г.Той бе "за провала на политиката по вътрешна сигурност и обществен ред, отложеното присъединяване към Шенгенското пространство, полицейщината и нарушаването на основните човешки права." Кабинетът Борисов отново "оцеля", след 143 гласа "против", 91 "за" и един "въздържал се".
    Тук не знам,някой да каже да не би г-н Костов и хората му да са били "ЗА",не знам..вие кажете?

  92. 92 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#85:"wood123"]Дянков беше премиер.[/quote]

    Може и да си прав? От къде толкова интелект у Боко...

  93. 93 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    [quote#6:"Торбеш"]Останалите (с изключение на г-н Филип Димитров), бяха небългарски министър-председатели.[/quote]

    Филип Димитров е юдей.

  94. 94 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Мутрите- с "велико" минало , вифаджийте, тимаджийте и златевци , герговци и лилета, ДС- кандидати и областни управители , червени изтърсаци -деца и внуци - снахи и ..МВР- фуражки , нефелни муцуни и цецки , фидоски и разни фасове, пенсионирани другари от БКП- ...
    били десноцентристите в България !!??
    Хахахахааа......
    Звучи като виц - за всички нормални..Един абориген от Банкя -трябвало да управлява !!??, между футболните мачове..Трябвало САМО да натиска копчетата..Било лесно ..Имал опит от бандите !!
    Знаел КАК се управлява БАНДА и имал , и приятели олигарси, които покрива ...
    С ТИМ и златевци, с ДС - мутрите и лилетата, с фидоска , цецето и сие ..личности , експерти - България щяла да просперира..
    Хахахаааа.....
    Това е падението на един народ или по- голямата част от него - ако го допусне :)

    BIG AL
  95. 95 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#83:"triton123"]И тук Костовата група не е съгласна че има провал на антикризисната политика на правителството [/quote]
    Ми..щото вотът е на комунистити, за тва..Иначе щяха да го обвинят, че гласува с компартията

  96. 96 Профил на triton123
    triton123
    Рейтинг: 521 Неутрално

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2013/03/11/2020184_ravnosmetkata_na_41-to_narodno_subranie_554_zakona_i/
    Извадки от текста за вотовете на недоверие,където и които г-н Костов и групата му не са подкрепили нито веднъж:
    Последният състоял се вот на недоверие бе в края на юли 2012....искане за гласуване на недоверие на Министерския съвет с министър-председател Бойко Борисов за "провала на правителството в областта на правосъдието и вътрешните работи". На 26 юли 2012 г. вотът беше отхвърлен със 136 гласа "против", 72 "за" и двама "въздържал се".
    И тук другаря Костов е "ПРОТИВ"..а правосъдието и вътрешните работи са ОК,знаем си....нали така?
    ФАКТИ...

  97. 97 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Весело

    [quote#91:"triton123"]да не би г-н Костов и хората му да са били "ЗА",не знам..вие кажете[/quote]

    Нека герберастията да отговори, щото постоянно реват, че Костов ги закопал, а пък били сестрински партии!?

  98. 98 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Весело

    [quote#87:"Курт Деликуртев"]Към днешна дата ГЕРБ води на БСП с 18,6%, до изборите Борисов ще има повече от 50% подкрепа! [/quote]
    Щото Уорни гласува за ГЕРБ и милионето са го последвали! Въпросът е:
    Какво ще правиме след изборите Ше фърламе ли кърпата или..? Я някой компетентен гербер да са изкажи, щото май няма смисъл изобщо да има подобна партия Герб, която има шубе от управлението

  99. 99 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Другарката Бокова- е ценна за боковците - ТЯ е достоийната да ни представлява ..И другарката преводачка на Тошо- тодорова - е точния човек - в посолството ни в САЩ...
    За антикомуниста Боко , разбира се :)

    BIG AL
  100. 100 Профил на mimeto71
    mimeto71
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Отдавна съм си избрал ДСБ да ме представлява в парламента.Всякакви плювни на тук платените герберасти,социалисти и мазохисти няма да ми попречат да го направя.А това дали ДСБ ще влезе в парламента,мисля че ще стане.Всеки път е едно и също,всички платени социолози ни разправят,че няма да влезе,защото за това добре им плащат,с телевизиите е същото.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK