БСП ползвали НАП за безплатна информационна агенция, твърди шефът й

БСП ползвали НАП за безплатна информационна агенция, твърди шефът й

© Цветелина Белутова, Капитал



Докато в БСП стигнат до идеята за необлагаем минимум от 310 лева, ползвали експертите на НАП като "безплатна информационна агенция", като включително поръчали и анализ на ефектите върху бюджета, който обаче не им е бил предоставен. Това съобщава излезлият в отпуск, за да участва в предизборната кампания, шеф на НАП Красимир Стефанов в интервю за "24 часа". Той посочва, че идеята на левите не е добра, защото при ниските доходи тя ще намали разполагаемия доход на хората с малко по-висока от минималната заплата под този на получаващите минимума.


По думите на Стефанов приходите в НАП се движат според прогнозите, а за изпълнението на консолидираната програма трябва да се пита финансовият министър.


На въпрос дали бившият вътрешен министър Цветан Цветанов в знак на благодарност от проверката на имуществото му, която установи, че няма нарушения, го е издигнал за кандидат-депутат, Стефанов препоръчва всеки, който мисли така, сам да се подложи на тази проверка и да прецени дали "НАП изобщо може да покрива нарушения". Той допълва, че е номиниран за депутат от ГЕРБ в родния му град Харманли от неговите съграждани, а не от Цветанов.




Красимир Стефанов се хвали и че откакто той е директор на НАП – февруари 2009 г., с по-малко ревизии на фирми, регистрирани по ДДС, в бюджета са постъпили повече средства от укрити данъци и осигуровки, отколкото при управлението на тройната коалиция. Същото се отнасяло и за разсрочените дългове на фирми.


През миналата година разрочено плащане на дължими данъци са получили 12 800 главно малки фирми за дължими близо 710 млн. лв. данъци. През 2008 г. е имало такива 1600 случая за дължими 93 млн. лв. "Нееднократно съм казвал, че ние трябва да бъдем повече партньор, а не мащеха, защото никой няма интерес от фалити", коментира Стефанов.


Той посочва и че данъчните са готови да проверят данни за български фирми с офшорни сметки, когато те бъдат оповестени. Преди седмица започнаха да излизат данни от журналистическо разследване, наречено "Офшорлийкс".

Коментари (95)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    давай с голямото дърво

  2. 2 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    БСП ползвали експертите на НАП като "безплатна информационна агенция"
    ============
    Аз друго не съм и очаквал.
    Къде се е чуло и видяло комунист да си плаща?
    Откакто съществуват мандри, оттогава съществуват и червени обирджии...

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  3. 3 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Този ми прилича на Семерджиев,ояден гербер готов да изпълни всяка поръка.

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  4. 4 Профил на xymax
    xymax
    Рейтинг: 616 Гневно

    като включително поръчали и анализ на ефектите върху бюджета, който обаче не им е бил предоставен.
    ---------------------------------------------

    Ами на кого да поръчат такъв анализ бе гербераст? На кристалната топка ли?

  5. 5 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3073 Неутрално

    "Той посочва, че идеята на левите не е добра, защото при ниските доходи тя ще намали разполагаемия доход на хората с малко по-висока от минималната заплата под този на получаващите минимума."

    Идеята на комунетата е тъпа, но това изказване показва, че този дори не разбира каква е тя.

    "всеки, който мисли така сам да се подложи на тази проверка и да прецени дали "НАП изобщо може да покрива нарушения"

    Верно ли не може НАП да прикрива нарушения? Лъжец...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  6. 6 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1992 Неутрално

    Баси помията са тези чиновници

  7. 7 Профил на zloster
    zloster
    Рейтинг: 506 Любопитно

    Това изказване като шеф на НАП ли е направено , или като кандидат депутат от ГЕРБ ? Би трябвало да е второто , нали е в отпуск заради изборите. В такъв случай заглавието би трябвало да е
    "БСП ползвали НАП за безплатна информационна агенция, твърди кандидат депутат на ГЕРБ "

  8. 8 Профил на handzhi
    handzhi
    Рейтинг: 1391 Весело

    "Той допълва, че е номиниран за депуатт от ГЕРБ в родния му град Харманли от неговите съграждани, а не от Цветанов."

    Похват на класическия, професионален измамник. НОМИНИРАН и избран за кандидат, са много различни неща. Не му е читава работата на сладура от снимката. Явно е имал уж беж с Цв.Цв.

    "Не ни трябват умни. Нужни са ни верни." Борис Стругацки
  9. 9 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#5] от "Тони!":

    Зависи от рушвета.

  10. 10 Профил на focusnik
    focusnik
    Рейтинг: 672 Неутрално

    "Той допълва, че е номиниран за ДЕПУААТ от ГЕРБ в родния му град Харманли от неговите съграждани, а не от Цветанов."
    "ДЕПУААТ" - Весела правописна грешка.
    А иначе, не е важно кой го е издигнал, а кой го е "одобрил"!

  11. 11 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3428 Весело

    До коментар [#3] от "омбре":

    Грешиш!Брат близнак на Цацаров

  12. 12 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3428 Неутрално

    До коментар [#5] от "Тони!":

    Може да скрие всичко!Нали той направи проверките на 6-те апартамента?

  13. 13 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Как се влиза в НАП..мм с пагони

  14. 14 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    Мога само да изкоментирам, че в НАП храната е добра!
    Което е видно.

  15. 15 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3020 Неутрално

    Комунист да плаща...оксиморон...виж да краде,това е друга работа.

  16. 16 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 614 Любопитно

    А пък ГЕРБ ползваха МВР като детективска агенция.

  17. 17 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1680 Любопитно

    Качествата на държавния чиновник в пряка връзка със състоянието на територията?

  18. 18 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    НАП-над партиина агенция чиито шеф е кандидат за депутат от листата на ГЕРБ и сащия този надпартиен шеф проверяваше многоапартаментчика Цветанов.Така милиционерите си разбират демокрацията.

  19. 19 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 3273 Весело

    Сега ще ме трийнат, че говоря извън темата, ама все пак да попитам - снощи на откриването на кампанията на БСП във Варна протестиращите, такова, протестираха ли? Както бяха обещали по-рано вчера?

    Доброто е заразно
  20. 20 Профил на trayan.petkov
    trayan.petkov
    Рейтинг: 395 Неутрално

    ГЕРБ като че ли не правят същото, че и още повече. Ограбиха държавата и хвърлят поредната доза популистки пясък в очите на хората,з а да си запазят имунитетите и въззможностите за точене на пари

  21. 21 Профил на mitkaloto_
    mitkaloto_
    Рейтинг: 677 Неутрално

    [quote#0:"статия"]тя ще намали разполагаемия доход на хората с малко по-висока от минималната заплата под този на получаващите минимума. [/quote]
    И това го казва шефът на НАП!!! Може ли подобна некомпетентност?
    Ще припомня на Краси Стефанов, че когато имаше прогресивен данък, необлагаемият минимум беше за всички доходи, а по-високата ставка се прилагаше за дохода надхвърлящ прага на по-горната група, но не и за групата под него. Така е и в момента в нормалните икономики, прилагащи прогресивно данъчно облагане.
    Това, което му е в главата, не е ясно, какво е, но е много далеч от истината.

    Get Carter (Mike Hodges)
  22. 22 Профил на mrtosh
    mrtosh
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Този да ходи да си пие кафето с поп фолк звездите, и да не се меси в неща, които са му труднички.

  23. 23 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4432 Неутрално

    [quote#4:"xymax"]Ами на кого да поръчат такъв анализ бе гербераст? На кристалната топка ли?[/quote]
    Едно голямо предимство на спечелилата политическа сила (която и да е тя) е, че има най-точната информация за икономическото състояние във всяка обществена област в страната. Ако иска да е шполезна за управлението и обществото, опозицията (която и да е тя) трябва да тръси тази информация по друг начин....
    Даването и получаването на такава информация би трябвало да е урегулирано със закон.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  24. 24 Профил на марулко
    марулко
    Рейтинг: 450 Неутрално

    "излезлият в отпуск, за да участва в предизборната кампания "
    Горе изложеното разяснява абсолютно всичко.

  25. 25 Профил на ubb_1
    ubb_1
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#14] от "Мърмор":

    Или доходите, които се изкарват оттам са доста добри

  26. 26 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    До коментар [#19] от "dogwoman": Може и да не те триинат веднага, но червени и сини в миг ти сложиха минуси все пак са съпартиици

  27. 27 Профил на red.mary
    red.mary
    Рейтинг: 566 Гневно

    Тоя "убавец "от снимката не е ли в предизборна кампания, не трябвше ли да е напуснал или поне в отпуск? Нали ще има удоволствието да става народен представител от политическа партия ГЕРБ? Не е нормално шефът на НАП да си води кампанията от позицията си в НАП.
    А пък от ПП ГЕРБ го ползваха не като шеф на НАП ( е и като тоцва де), а като безплатен адвокатин на Цвък, да обяснява колко са му чисти като сълзица доходите и как до стотинка са му стигнали за 6-те прословути апартамента, е, верно че са малко помощ от добрите тъстове, през ден-два няколко хилядарки в кеш, ама сега, "г-н Цветанов има нужния капацитет", нали така беше казал..."убавеца"?!

  28. 28 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    [quote#5:"Тони!"]"всеки, който мисли така сам да се подложи на тази проверка и да прецени дали "НАП изобщо може да покрива нарушения"

    Верно ли не може НАП да прикрива нарушения? Лъжец... [/quote]
    И аз се зачудих на това изказванеОсвен че е лъжец, този подценява и интелигенция на аудиенцията си. Нейсе журналистите, които не знаят какво да питат след такъв масалАма ако случайно го цитират точно, нали цяла България ще види че лъже.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  29. 30 Профил на Мирабела Катрова
    Мирабела Катрова
    Рейтинг: 616 Неутрално

    БСП ползвали НАП за безплатна информационна агенция.......
    естествено, те продължават да живеят в ерата на "развития социализъм", където всичко е било безплатно.
    Идеите им са също толкова "безплатни" в условията на днешният ден, колкото и не далновидни.

  30. 31 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1073 Любопитно

    "Красимир Стефанов се хвали и че откакто той е директор на НАП– февруари 2009 г., с по-малко ревизи на фирми, регистрирани по ДДС, в бюджета са постъпили повече средства от укрити данъци и осигуровки отколкото при управлението на Тройната коалиция."

    -Това не означава ли,че е имало по-голям стремеж за укриване на данъци и осигуровки? Повече укрити-повече разкрити.

  31. 32 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    [quote#4:"xymax"]Ами на кого да поръчат такъв анализ бе гербераст? На кристалната топка ли? [/quote]
    Какво ще кажеш да го поръчат от някой икономист, срещу заплащане? От къде на къде държавно ведомство ще прави анализи за политическа партия?!? Може да им даде данни, да си трошат кратуните с тях. Имат Орешарски (който не е лош в бранжа си, както разбрах), той да им направи анализа.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  32. 33 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Тази статия трябва да се прекръсти на "Кандидат на ГЕРБ: БСП опитва прави реалистична програма, в НАП всякак ги бойкотирахме"

  33. 34 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 506 Неутрално

    тоя човек първо много яко е зависим и към пиячката и не на последно място и към котараците

  34. 35 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Гневно

    Партиите си разпределят институциите. Народа да ... супата!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  35. 36 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Стефанов трябва да бъде освободен незабавно от поста изпълнителен директор на Националната агенция по приходите.
    Бившият вътрешен министър Цветан Цветанов в знак на благодарност от проверката на имуществото му, която установи, че няма нарушения, го е издигнал за кандидат-депутат. Прокуратурата спи ли?

  36. 37 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1073 Любопитно

    [quote#23:"Храбър"] Ако иска да е шполезна за управлението и обществото, опозицията (която и да е тя) трябва да тръси тази информация по друг начин....
    Даването и получаването на такава информация би трябвало да е урегулирано със закон. [/quote]
    -"Закон за даване информация само на управляващите и за забрана на информацията за опозиция,която и да е тя". Какъв е,например този "друг начин"?-"Втори начин",ли е?

  37. 38 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    [quote#21:"mitkaloto_"]И това го казва шефът на НАП!!! Може ли подобна некомпетентност? [/quote]
    А ти сигурен ли си че БСП не е предложило точно това: Необлагаема минимална заплата, над нея-всичко се облага от първата ст'инка. Щото аз не помня БСП да са казали "необлагаем минимален доход", а само "необлагаема минимална заплата". Което далеч не е едно и същото. Ако греша-коригирай ме.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  38. 39 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    с по-малко ревизи на фирми, регистрирани по ДДС, в бюджета са постъпили повече средства от укрити данъци и осигуровки отколкото при управлението на Тройната коалиция.
    ----------------------------------------------------------------

    Това е лъжа, събраните данъци при Борисов са много по-малко от тези при тройната при отчитане на инфлацията. И не малко по-малко, а много по-малко.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  39. 40 Профил на leonid
    leonid
    Рейтинг: 616 Неутрално

    [quote#4:"xymax"] Ами на кого да поръчат такъв анализ бе гербераст? На кристалната топка ли? [/quote]
    Има агенции колкото щеш за тази работа,само че там се плаща,понимаеш товарищ?

  40. 41 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Да, фотограф Цветелина Белутова, номинираният за депутат от ГЕРБ в родния му град Харманли, изглежда много мазно загладил косъма...

  41. 42 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1073 Весело

    [quote#4:"xymax"]Ами на кого да поръчат такъв анализ бе гербераст? На кристалната топка ли? [/quote]
    -Ам'чи,като не може на футболна топка-нека на кристалната?

  42. 43 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Не сванах логиката на тази отрепка. Държавата ли е трябвало да плати на държавна агенция по приходите, защото са си мръднали задниците да направят справки и прогнози върху събираемостта на данъци? Вероятно този ще поиска и хонорар за това, че в работно време е ходил да си получава заплатата.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  43. 44 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Аз питам този нещастник дали ГЕРБ е ползвал информацията,заплащайки ? Дали ,за да бъде оневинен Цветанов за шестте апартамента,езаплатил и на кого ? Аз мисля,че нито ГЕРБ,нито Цветанов са заплащали.Защото на слугите освен парето хляб и постелята,нищо друго не се заплаща.Заплащат ви сега,господично,като ви слагат на избираемо ясто в тяхната листа и вие,държавния служите,на висок държавен пост започвате да плйете против БСП като последен лумпен.

  44. 45 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1472 Неутрално

    [quote#32:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]От къде на къде държавно ведомство ще прави анализи за политическа партия?!? [/quote]

    От там-насам. НАП е орган на държавата и данъкоплатците и, а не на партията назначила началника му. Така че е длъжна да прави анализ за всяко евентуално действие, касаещо приходната част на бюджета, та даже е длъжна и да обявява този анализ публично.
    НАП не е частната агенция на Цвъ или Стефанов, нито пък на ГЕРБ, та лицето Стефанов да взима решение на кого и как да предоставя информацията, която с парите на данъкоплатците събира.

    Ecrasez l’infâme
  45. 46 Профил на mitkaloto_
    mitkaloto_
    Рейтинг: 677 Неутрално

    До коментар [#38] от "Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)":
    Мойше, ще ти пусна цитат от материал в "Дневник" от 9 април. Казва се: "БСП ще представи днес предизборната си програма". Ти си го тълкувай, както ти харесва:

    "Предвижда се необлагаем минимум в размер на минималната работна заплата, която в момента е 310 лв., 10% данък за доходите до 4500 лв. и по-висока ставка, вероятно 15%, за горницата над 4500 лв. "

    Отделно от това преди две седмици в Панорама по БНТ 1 Орешарски (без да застане твърдо зад идеята за прогресивен данък) обясни точно по този начин, въвеждането на по-високата ставка от 15% - не за целия доход, а само за горницата над дохода, облаган с 10%. Също така обясни, че въвеждането на необлагаем минимум ще доведе до намаляване на прихода от ДОД, защото ще засегне всички. Нещо, което не би се харесало на следващия финансов министър, който и да е той.
    Не разбирам, защо се опитваш да оправдаваш едно очевидно некомпетентно изказване - по-високата ставка да е валидна за целия доход, а не само за дохода в съответното доходно гнездо - от ... до ... Никога не е имало подобна практика на облагане на доходи у нас, нито пък в страните с които съм запознат.

    Get Carter (Mike Hodges)
  46. 47 Профил на Dr.Jotker
    Dr.Jotker
    Рейтинг: 450 Неутрално

    е, да имаш офшорни сметки престъпление ли е в крайна сметка?

  47. 48 Профил на newmind
    newmind
    Рейтинг: 561 Неутрално

    След като е в отпуска, ходи ли на работа или не ходи? Ако не ходи от къде знае какво става в НАП и за какво е готова в момента? Ако не ходи, кой в момента е шеф на НАП?
    Направете интервю с неговия заместник и бъдещ началник на НАП! Стефанов вече е пътник !

  48. 49 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3073 Неутрално

    До коментар [#21] от "mitkaloto_":

    Именно. Човек на такава позиция показва липса на елементарни знания в данъчното прилагане в страната. Поредна калинка..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  49. 50 Профил на redrock
    redrock
    Рейтинг: 561 Весело

    Комунягите винаги с чужда пита помен правят. Крадат на поразия, тяхното (откраднатото) си е тяхно и чуждото (още неоткраднатото) ,пак тяхно.

  50. 51 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1336 Неутрално

    [quote#46:"mitkaloto_"]Не разбирам, защо се опитваш да оправдаваш едно очевидно некомпетентно изказване - [/quote]
    Защото помня смътно (не им слушам приказките на тези) за необлагаема МРЗА не както ти го копира, и аз го прочето. Мерси за коригирането.

    Относно "некомпетентното" изказване: Може би защото дълго съм живял другаде, ми е трудно да приема толкоз некомпетентно изказване на висш държавен чиновник. И това е шеф на НАП, където боравят с данъци, цифри, не някой който се занимава с настроенията на хората. За туй предположих други неща, явно съм сгрешил. Посипах си малко пепел от цигарата на масата, като разкаяниеПриемаш ли го?

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  51. 52 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 876 Неутрално


    [quote#44:"molesan2"]Аз питам този нещастник дали ГЕРБ е ползвал информацията,заплащайки ?[/quote]


    На гробарите не им трябва такава информация. Имат си вожд-слънце-мутра-милиционр, който всичко знае и може да обещае повече отколкото всеки друг може да изпълни.

    Никога повече мутри начело на България.
  52. 53 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    В следвоенната ни история (1944-1989) няма по-вредно зло от БК(С)П.

    А в кратката ни демократична история (след 1989 г.), поразиите от комунистите ще ги плащат нашите деца и внуци дори!

    Още поне едни 23 години.

  53. 54 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    За да сме точни събраните данъци от три чисти години на Станишев, 2006,2007 и 2008 г. са с 4% по-малко от събраните през 2010,2011 и 2012 г., при увеличени данъци и акцизи и при над 20% инфлация сумарно. Т.е. събирането на данъци е дало фира отвсякъде.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  54. 55 Профил на mitkaloto_
    mitkaloto_
    Рейтинг: 677 Весело

    До коментар [#51] от "Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)":
    [quote#51:"Moi6e ot Israel, сега в София (onziSa6tia ve!)"]Посипах си малко пепел от цигарата на масата, като разкаяние[/quote]

    Разбира се.

    Get Carter (Mike Hodges)
  55. 56 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Тоя като шеф на НАП ли говори, или като кандидат на ГЕРБ?

    И ако БСП са позлвали НАП за лични цели то дали неговата настоаща партия използва НАП като пералня за мръсния имидж на Цецо Многодомеца или да?

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  56. 57 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 981 Неутрално

    Не гласувам за БСП. Но идеята им по темата ще донесе повече гласове, а ще откаже по-малко бройки. Ходът е в унисон с обществените настроения. Ама пак няма да им гласувам. Няма да гласувам и за ГЕРБ, щото там се концентрираха най-алчните милиционери и комунисти. За неспособността им да осъзнават какво става в икономиката имаме и конкретно приложения дебел пример на началник-некадърник. Затова пък са способни да подслушват, да оплюват и обругават де що има свясно в администрацията. Както стана с бившата шефка на структурата.

  57. 58 Профил на pierr
    pierr
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Този мазен гербер получи миналата година 150000 лв. ДМС и какво?

  58. 59 Профил на dimitar2007
    dimitar2007
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Този охранен червенобузко за 2 лева работа не е свършил, окепази има интелигентни хора (Васил Найденов) че са данъчни престъпници, ама Ковачки и компания ги остави на мира. Гриша Ганчев му пусна сигнал срещу Иван Танев за захарта и го окаушиха него...ей това е Краси Стефанов - герберастки рекетьор

  59. 60 Профил на 1984
    1984
    Рейтинг: 658 Неутрално

    и герб и бсп са едни същи комунисти, за пред хората уж спорят

    BG e мини империя на злото.
  60. 61 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 804 Неутрално

    Знам ли, не е ли нормално статистическата информация от НАП да е достъпна на всеки желаещ?
    Много странна забележка от господина.
    Освен това, ако не е разрешен такъв достъп, то как се е получило? НАП случайно да не е разграден двор?!

  61. 62 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 672 Неутрално

    А пък ти друже, осребряваш неплатеният си слугинаж на Боко и сиа, нали?

    ура и да живей!!!
  62. 63 Профил на drachan
    drachan
    Рейтинг: 506 Неутрално

    То хубаво ама преди две три седмици някакъв специалист по телевизият искара, че за 3,5 години сте събрали 2 милиарда(!?)по-малко ДДС, та на кого да вярваме. Ако е така даже изаплатата не сте си заработили.

  63. 64 Профил на PHARE
    PHARE
    Рейтинг: 450 Неутрално

    "На въпрос дали бившият вътрешен министър Цветан Цветанов в знак на благодарност от проверката на имуществото му, която установи, че няма нарушения, го е издигнал за кандидат-депутат, Стефанов препоръчва всеки, който мисли така, сам да се подложи на тази проверка и да прецени дали "НАП изобщо може да покрива нарушения".
    Това трябва да се карзбира, че всеки който пита за проверката на Цв. Цв. трябва да се готви за ревизия от НАП...
    А какво стана с обиколките с хеликоптера???

  64. 65 Профил на daria_vip
    daria_vip
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Тц Тц Тц
    "Експертите на НАП"
    Надявам се го казва с ирония защото НАП е една от най некомпетентните и корумпирани политически управлявани изпълняващи поръчки агенции в тази държавата където резултатът е мигновен.
    Унищожен бизнес за дни.
    Просто е тъжно колко бизнеси са разрушили тези НАП-аджии по политическа линия
    В НАП краденето и злоупотребите са национален спорт и отговорността е нулева .
    Къде са най много парите в НАП
    Крадене на пари от държавата е невъзможно без пълното съучастие и помощ на " експертите -"НАП-аджиите
    Те са и едни от най често съдените за безобразия .
    Сега един олегнал Герберски Храненик ни говори и
    внушава какво точно .
    Че, е работи усилено с хеликоптерите които летяха лятото ей така за кеф или да обасни къде потънаха резултатите и парите от хилядите проверки,акции с яхти,хеликоптери и луксозни имотни придобивки които снима този смешник.
    Нали детайлно снима,имоти дето щеше да обложи уж.
    Ферарита,Бентлитата ,Мазератита ...за закоито бе назначил по двама Нападжии да ги броят под сурдинка.
    Смешник!!!
    Ако някой е задавал изобщо някога въпроси на "експерти" в НАП дори и такива които по презумпция тряя да знаят от а до я закона в спец.му ч1ат данъци в агенция Методология на НАП ЗНАЯТ за какво говоря .
    Една абсолютно разпасана дружина от гламави и безглави безконтролни хора.
    Всички на държавна пара с моите пари
    Рекетиращи бизнеси в таз агенция повсеместно .
    Ако ги е питал някой за нещо длъжни са да отговарят безплатно
    БЕЗПЛАТНО
    НАП е държавна агенция бнякой да го обясни на този малоумник
    И ефектите в/у бюджта ще разясняват ако трябва ако е зададен по реда въпрос от народни представители за това също им се плаща на НАПАДЖИИТЕ

  65. 66 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2576 Неутрално

    "БСП ползвали НАП за безплатна информационна агенция, твърди шефът й..."

    Toзи едва ли е таксувал ГЕРБ за информацията, която са ползвали техните експерти.

    I Want To Believe
  66. 67 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#11] от "hodounski":Абе незнам дали му е близнак но и двамцата са закръглени от "много "работа.Та тоя хвърча над тузарските имоти с Кугъра и прави снимки ..ха ха май за фейсбук. и я свърши като кучето на нивата.В тази малка България се въдят какви ли не екзотични бръмчалки .

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  67. 68 Профил на danakoplatec
    danakoplatec
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#66] от "2.5":

    Да не говорим и за безплатните "адвокатски" услуги при проверката на Цветанов за апартаментите!

  68. 69 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2048 Неутрално

    Тия експерти и знанията им за какво са? Само с ВОЛЯ се видя, че не може.

  69. 70 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Ако шефа на НАП не разбира механизмите на прогресивно подоходно облагане, за какво изобщо е там? Ставката винаги е за сумата над предишния етаж на подоходната таблица. т.е. предложението е необлагаемият минимум е за всички, а с 10% ще се облага горницата над 310 лева, съответно с 20% сумата над 4500 лева.

  70. 71 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Този май иска да му повярваме, че някакви байчовци от Харманли са го предложили и одобрили за кандидат депутат от ГЕРБ, а Тиквичко и Цвъчко само одобрително ръкопляскали.
    Малиииииии тоя съвсем за мезе ни взе!

    ура и да живей!!!
  71. 72 Профил на martosto
    martosto
    Рейтинг: 506 Неутрално

    След МВР и тази структура почва да ме съмнява.

    Не вярвай сляпо в идеали, защото лесно се трошат!
  72. 73 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 844 Неутрално

    оня в съдебната система беше Красьо Черния, тзои като го гледам какъв е розов като наденица ще трябва да е Красьо Лоения..

    Та Краси, да ти напомня освен наколенки да си вземеш и налакътници за още по-голямо навеждане.

  73. 74 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 727 Неутрално

    "Лидерът на ПП ГЕРБ Бойко Борисов ще води две листи и аз ще водя две ...Аз ви уверявам, че в листата от кандидат-депутати на ГЕРБ са включени много достойни хора, да бъдат депутати в българския парламент. ... Тези хора са достойни за уважение, защотото са качествени кадри ... ", каза Цветанов.
    Красимир Стефанов е номиниран за депутат от ГЕРБ в родния му град Харманли от неговите съграждани, а не от Цветанов?
    Красимире, Стефанов, ти не си станал независим кандидат за депутат, а си номиниран за депутат от ГЕРБ и то точно от Цветан Цветанов, защото той е председател на Националния предизборен щаб на ГЕРБ. Въпросът ми е, Красимир Стефанов, защо според Цветанов ти си най-достоен, най-качествен и най-заслужил, за да бъдеш номиниран за депутат от ГЕРБ от родния ти град Харманли, а? Ама верно ли чак на такива балъци ти изглеждаме?

  74. 75 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Прав е шефът на НАП Красимир Стефанов. След като сме възприели плоския данък, който е най-добрата данъчна система за страна с ниски доходи, не може необлагаемият минимум да е равен на минималната заплата. Ако има такъв, трябва да е ПОД нея. Иначе всички със заплати до около 500 лв. ще влязат в сивия сектор, осигурявайки се на 310 лв. (както беше по-рано - горницата се получава на ръка).
    Сега бившите комунисти искат да си напазаруват лумпени гласоподаватели за 30 лв., отнемайки дохода на можещите и инициативни хора. Добре, че няма да им мине номерът и тези бумаги ще си ги четат само пред портретите на Ленин и Дим'итров.

  75. 76 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    Да очакваме на пазара книгата "Разкази на имунизирания".

    ГЛАВАНАЦИТЕ РОДИНАТА ОНОЖДАТ
  76. 77 Профил на symmpro
    symmpro
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Че кой е видял комунист да си плаща ?
    Ако може нещо чуждо да се открадне - да , но иначе в никакъв случай !

  77. 78 Профил на symmpro
    symmpro
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Че кой е видял комунист да си плаща ?
    Ако може нещо чуждо да се открадне - да , но иначе в никакъв случай !

  78. 79 Профил на symmpro
    symmpro
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Че кой е видял комунист да си плаща ?
    Ако може нещо чуждо да се открадне - да , но иначе в никакъв случай !

  79. 80 Профил на symmpro
    symmpro
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Че кой е видял комунист да си плаща ?
    Ако може нещо чуждо да се открадне - да , но иначе в никакъв случай !

  80. 81 Профил на staphane
    staphane
    Рейтинг: 229 Неутрално

    То затова шефът на НАП е в листите на ГЕРБ. Факт, че ако не беше Станишев нямаше да разберем за безобразията на Цветанов. Никога повече милиционерите на власт.

  81. 82 Профил на bviv
    bviv
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Стефанов разсипа НАП. Такъв клиентелизъм никога не е имало. На всички "наши " се прави всичко възможно да се угоди и да се изкарат чисти - пример Цветанов, а на всички "чужди" се търси под вола теле - пишат се безумни надчети, блокират се сметки и активи, пък нека да обжалват, той бизнесът им е съсипан. Относно компетентността на същия господин тя е на доста ниско ниво.

  82. 83 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4432 Неутрално

    До коментар [#37] от "benkovski11":
    Ти къде видя да съм искал информация да получаватр само упоравляващите!?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  83. 84 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4432 Неутрално

    [quote#45:"Graf"]От там-насам. НАП е орган на държавата и данъкоплатците и, а не на партията назначила началника му.[/quote]
    Не си прав! Едно е да се дава информация, а друго - да се прави анализ по поръчка...
    Ако БСП иска да им се направи анализ, да си платят. Инфото могат да получат безплатно.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  84. 85 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 743 Неутрално

    До коментар [#4] от "xymax":

    На Великия Орешарски и Батко и Братко!

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  85. 86 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    [quote#83:"Храбър"]До коментар [#37] от "benkovski11":
    Ти къде видя да съм искал информация да получаватр само упоравляващите!? [/quote]
    -Ами тука:
    [quote#23:"Храбър"]Ако иска да е шполезна за управлението и обществото, опозицията (която и да е тя) трябва да тръси тази информация по друг начин.... [/quote]
    -Никъде не пише за управляващите-само за опозицията.

  86. 87 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    Тридесет сребърника за депутатско място . Сребърници , под формата на индулгенция за престъпно придобито имущество .

  87. 88 Профил на СОРОСОИДЕН ИЛЮМИНАТ
    СОРОСОИДЕН ИЛЮМИНАТ
    Рейтинг: 985 Весело

    "Стефанов препоръчва всеки, който мисли така, сам да се подложи на тази проверка и да прецени дали "НАП изобщо може да покрива нарушения".

    Едно време Цвък призоваваше за същото ! Знаех си, че Красимир Стефанов е нагъл като своя довереник, но не очаквах че ще е със същия ограничен умствен потенциал ! Той наистина е гербераст в акъла, въобразява си, че гражданите трябва да служат на НАП, а то е точно обратното ! Само че Цвъко скоро ще се окаже в немилост, не искам да съм на мястото на жалките му протежета, ще им се стъжни животеца !

    Свободните хора избират, пробват, грешат, успяват и вървят напред. Робите си кютат и чакат някой да ги оправи.
  88. 89 Профил на СОРОСОИДЕН ИЛЮМИНАТ
    СОРОСОИДЕН ИЛЮМИНАТ
    Рейтинг: 985 Весело

    До коментар [#75] от "ambros":

    Мой човек, ти гербераст ли си, че пишеш такива глупости ? Имаш ли изобщо понятие върху какви суми се внасят осигуровките и че това не се прави върху минимални работни заплати, а върху осигурителни прагове, които могат да бъдат и по-високи от реално получаваните заплати - в провинцията е масова практика да е така, защото нивото на заплащане изобщо не е като в София !

    Свободните хора избират, пробват, грешат, успяват и вървят напред. Робите си кютат и чакат някой да ги оправи.
  89. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  90. 91 Профил на lynyrdskynyrd
    lynyrdskynyrd
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Не сте прави да питате Краси С. за данъци.
    Питайте го нещо за алкохола. С него се среща още преди обяд и това марки уиски, градуси, подходящи мезета, сложни коктейли, анти-махмурски рецепти са му не само в устата , но и в главата. Там е специалист той. Научете се правилно да питате, де.....

  91. 92 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2509 Неутрално

    Цитат: "...Той посочва и че данъчните са готови да проверят данни за български фирми с офшорни сметки, когато те бъдат оповестени. Преди седмица започнаха да излизат данни от журналистическо разследване, наречено "Офшорлийкс"."

    Може пък това да е обяснението за небивалото досега предизборно плюене и въобще за станалото в БГ в последните 3-4 месеца. Според предварителните данни за 10 години в офшорни сметки от България са постъпили $36 МИЛИАРДА. Важно ще е кой е начело на властта и данъчните служби когато за тази сума почнат да се получават имената на конкретни лица.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  92. 93 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Оле, оле, оле... Как чак сега разбраха, че плоският данък поставя доходите на хората с ниски заплати на минус? И, как не се сетиха, че линията, където плоският данък не отнема от заплатата, трябва да е линията на минимална заплата? Плоският данък не е измислен от българи! Въведен е в други държави! Как пък не го изучиха целия и не го приложиха у нас в цялост? Не е от незнание! Не е нищо ново за тях. Тази дискусия си мина и при гласуването, но не беше взета под внимание! Сега - щели да я вземат! Щели да се поправят! Къде ще преместят капана? Те, без капан няма да минат!

    goblenka
  93. 94 Профил на pavlov10
    pavlov10
    Рейтинг: 395 Любопитно

    Стефанов и ти стана голям капиталист.Вси4ки,ще сте капиталисти,докато лапате.Но при капитализма,освен лапане
    в по-големи обеми е застъпено гладуването.

  94. 95 Профил на karakolq
    karakolq
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Не че бсп-то е, цвете, ама тоя от как е, от шуробаджанащина и простотии нап не може да работи. 3 години цялата държавна система не работи, а търси под тройната коалиция телето на царя. И, И, ??????????????
    Някой ги наградиха с кандидатури ........................





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK