Борисов, Найденов и Кокинов отрекли да са записвали разговора в Банкя (видео)

Борисов, Найденов и Кокинов отрекли да са записвали разговора в Банкя (видео)


Всяко от лицата, от които са снети обяснение по случая със записания, а по-късно разпространен до медиите разговор между Бойко Борисов, Николай Кокинов и Мирослав Найденов отрича да е автор на подслушването, стана ясно днес от изявление на главния прокурор Сотир Цацаров пред журналисти. Той беше категоричен, че записът не е направен чрез използване на специални разузнавателни средства по установения в закона ред.


До момента по случая бяха снети обяснения от тримата участници в разговора. По думите на Цацаров към този момент спрямо Мирослав Найденов не са прилагани законни СРС-та. Бившият земеделски министър обаче не изключвал хипотезата разговорът да е записан, като е използван микрофонът на неговия мобилен телефон.


Продължава снемането на обяснения от други лица, различни от присъствалите, като още двама души ще бъдат разпитани по казуса, каза главният прокурор, без да посочи имена. "Едно от лицата, които ще бъдат разпитвани би следвало да е участвало в разговора, а другото мисля че не е, но има отношение към последващ разговор на финала на записа", каза Цацаров.


Дали ще бъде образувана наказателно производство ще бъде преценено тогава, когато проверката приключи, така главният прокурор Сотир Цацаров коментира работата по разпространените в края на април аудиофайлове с гласовете на Бойко Борисов, Мирослав Найденов и Николай Кокинов. Цацаров обясни, че стремежът е проверката да приключи в максимално кратък срок.




Главният прокурор поясни че до изборите е невъзможно проверката да приключи. "Не бива да мерим една проверка с това дали ще я приключим до изборите, с оглед изборите или след това", каза главният прокурор. Той поясни, че тя се прави, за да се прецени дали има данни за престъпление.


"Ако се установи такова нещо, ще бъде образувано съдебно производство, но това няма да стане след месец два или три", каза още Цацаров.


По отношение на аудиофайла, който Болкан лийкс пусна вчера, Цацаров коментира, че той е с лошо техническо качество, а тепърва днес от Софийската градска прокуратура ще проверяват дали въобще има основание за образуване на проверка. Главният прокурор обясни, че файлът поражда много въпроси, като един от първите е за автентичността му и дали е резултат от техническа намеса.


Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (143)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    Прокуратурата разполага с достатъчно данни за извършени престъпления от трите действащи лица. Как е направен записът, кой е подслешвал - това е предмет на съвсем отделно разследване. Нито един от тримата не е отрекъл срещата и разговора, т.е. съучастието си в престъпление.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  2. 2 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Цвинокио, Цвинокио, Цвинокио, Цвинокио!

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  3. 3 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 788 Неутрално

    [quote#1:"Norman Granz с № 27"] Как е направен записът, кой е подслешвал - това е предмет на съвсем отделно разследване. [/quote]

    Което ще приключи безславно.Извършителят ще остане неизвестен.Това са силните на деня от една страна,които законът все още не ги лови,а от друга страна това ще позволи на Борисов да продължава да твърди че този"неизвестен извършител" е организирана престъпна група,паралелна на МВР.И всички ще бъдат доволни-феновете на Борисов ще го припознаят сато жертва и още повече ще го обикнат,а задкулисието ще може да си мърсува на воля.

  4. 4 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#1:"Norman Granz с № 27"]Прокуратурата разполага с достатъчно данни за извършени престъпления от трите действащи лица. [/quote]
    Как ще разполага, като самият Цацаров твърди обратното?
    В момента тече предварителна проверка.

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  5. 5 Профил на Kir4oKirov
    Kir4oKirov
    Рейтинг: 492 Неутрално

    [quote#1:"Norman Granz с № 27"]Как е направен записът, кой е подслешвал - това е предмет на съвсем отделно разследване.[/quote]
    Защо на отделно разследване? От едно разследване може няколко обвинения да се внесят в съда, срещу различни лица за различни престъпления.

    trol
  6. 6 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#2:"Къти"]Цвинокио, Цвинокио, Цвинокио, Цвинокио![/quote]
    Къти, не си по темата. Това е по друг казус.
    Ама кой да чете...

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  7. 7 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#6:"Депутат 241"]Къти, не си по темата. Това е по друг казус. [/quote]

    Сигурен ли си, че не е и в този казус?

  8. 8 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Дали ще бъде образувана наказателно производство ще бъде преценено тогава, когато проверката приключи, така главният прокурор Сотир Цацаров коментира работата по разпространените в края на април аудиофайлове с гласовете на Бойко Борисов, Мирослав Найденов и Николай Кокинов. Цацаров не обясни, че има несъществуващото в закона и Конституцията, но практически действуващо понятие “обвинителна власт” – мит, който за съжаление съществува в действителността. Вместо гаранции за законност това съчетание позволи правомощия на прокуратурата, които я превърнаха в успоредна съдебна власт, годна практически да правораздава избирателно и без решение на съд.
    Така се стигна до заместването на правосъдието с волята на прокуратурата: продължителното предварително задържане под стража по решение на прокурор се сля с понятието присъда лишаване от свобода постановена от съд, а практическото
    оправдаване на извършители на престъпления стана възможно чрез простата възможност на прокуратурата да не образува наказателни производства – независимо от наличието на достатъчно данни за това.

  9. 9 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Некво, много зе да се точи...производството ше отнесе няколко години и когато, прокуратурата излезе с окончателното становище, има или няма престъпление, на никой вече няма му пука...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  10. 10 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2064 Неутрално

    ДНес сигурно ще викат Роман, за да го питат наистина ли е манаф

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  11. 11 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Производството не може да се точи щото ни гледат-Берлускони потвърди,4 години затвор и на втора инстанция.

  12. 12 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 581 Любопитно

    [quote#1:"Norman Granz с № 27"]Прокуратурата разполага с достатъчно данни за извършени престъпления от трите действащи лица[/quote]

    Как го разбра това?

  13. 13 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 888 Неутрално

    [quote#1:"Norman Granz с № 27"]Нито един от тримата не е отрекъл срещата и разговора, т.е. съучастието си в престъпление.[/quote]
    Стига глупости, престъпления в записа няма.

  14. 14 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Няма престъпление щом записът е направен за да се предотврати такова. Все едно ако видиш през балкона комшията да коли жена си и го запишеш с камера да отидеш в затвора за това.
    Запис по неустановения ред не е доказателство сам по себе си, но са доказателство обясненията на обвиняемите с които потвърждават съдържанието на записа.
    Има данни за извършени престъпления и от трите лица, вкл. и от Бойко, който сам казва, че е подпомагал със съвети Миро в извършените от него престъпления ("казвах ли ти, че тая ще те закопае".

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  15. 15 Профил на mnogosamkrasiva
    mnogosamkrasiva
    Рейтинг: 543 Неутрално


    И какво от това?!? Ясно е, че тази прокуратура действа под натиска на червените. Да не говорим, че някъде чух как Цветелина Бориславова и Иван Кръстев готвят ГЕРБ 2 и сега си разчистват пътя... идването на нова „партия спасителка“. Всичко е една голяма, голяма игра.

    Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи торта
  16. 16 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 581 Неутрално

    От друга медия:
    "По време на разпита в прокуратурата преди два дни Бойко Борисов правел всичко възможоно за да не отговори на въпросите за скандалната среща в Банкя.

    Бившият премиер правел всичко възможно да заобиколи конкретните въпроси за срещата между него, Мирослав Найденов и скандалния вече бивш градски прокурор Николай Кокинов и давал уклончиви отговори, съобщава вестник "Преса". Борисов е бил разпитван не от един, а от трима върховни прокурори - ръководителят на Инспектората на Върховна касационна прокуратура /ВКП/ Славка Славова, Атанас Гебрев и Аксиния Матусян. От прокуратурата са уточнили, че в централата на ГЕРБ е била изпратена призовка на Борисов да се яви за обяснения. По този начин от ВКП официално уличават в лъжа Борисов. След разпита преди два дни Борисов каза, че е "бил на разговор, а не на разпит". След тази лъжа Борисов избяга от чакащите го над три часа журналисти.
    Вчера близо два часа бе разпитван и бившият земеделски министър Мирослав Найденов. Пръв бе разпитан Николай Кокинов, който категорично потвърдил автентичността на скандалния разговор в Банкя, съобщава още изданието. До края на седмицата се очаква обвинителите да обобщят резултатите от проверката.
    Според юристите Борисов, Найденов и Кокинов са извършили тежко престъпление. Последствията за тримата участници в разговора са записани в НК – те може да получат от 3 до 6 години затвор. От записите стана ясно, че бившият премиер е осъществил престъпление по чл. 289 от НК, а именно – някой, който склонява орган на прокуратурата да отклони наказателно разследване срещу уличено лице."Бившият министър-председател Борисов привиква софийския градски прокурор Кокинов в 8 сутринта, не за да пият кафе и да разговарят, а за да обмислят, обсъдят делото на министър Найденов, евентуалните заплахи към министър Найденов по това дело, какво може да се случи, какви са доказателствата по това дело, каква е тяхната сила. Нещо повече, той там получава и класифицирана информация, която е следствена тайна, разпространява я в телефонен разговор с неизвестно лице и ред други неща, които ако ги добавим към престъплението с Мишо Бирата, оформят доста теми на разговор с прокурорите", каза бившият депутат и известен юрист Минчо Спасов по повод разпита на Борисов във ВКП.
    БГНЕС припомня, че Главният прокурор Сотир Цацаров определи като най-голямо нарушение предаването от страна на Кокинов на Борисов на резултати от прокурорска проверка. От разговора в Банкя стана ясно, че Бойко Борисов лично е взимал противозаконно резултати от прокурорски проверки преди да са обявени от прокуратурата. Това стана известно от един от записите, които бяха разпространени до медиите. Борисов получава данните от прокурорските проверки лично от вече отстранения скандален прокурор Николай Кокинов.
    Мирослав Найденов е защитен свидетел по делото за незаконно подслушване организирано от бившия вътрешен министър Цветан Цветанов. Найденов публично обвини Цветанов, че е подслушвал масово по време на мандата на ГЕРБ, министри, президент, журналисти, политици и лидерът на опозицията. /БГНЕС "

  17. 17 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 888 Неутрално

    [quote#14:"др. Иванов"]Запис по неустановения ред не е доказателство сам по себе си, но са доказателство обясненията на обвиняемите с които потвърждават съдържанието на записа.[/quote]
    Да, но и в съдържанието няма престъпления. Това е много важно да се уточнява.

  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    [quote#12:"yokicha"]Как го разбра това?[/quote]

    Много лесно:


    [quote#1:"Norman Granz с № 27"]Нито един от тримата не е отрекъл срещата и разговора, т.е. съучастието си в престъпление.[/quote]

    Говорили ли са как да се повлияе на обвинението? Говорили са. Изтекла ли е следствена информация? Изтекла е. Има ли опит за възпрепятстване на правосъдието? Има. Отричат ли проведения разговор? Не го отричат.

    Още ли не разбираш? Може би да ти го нарисувам?

    Този път съм съгласен с Иванов: записът сам по себе си няма стойност, но ПОТВЪРЖДЕНИЕТО и от тримата на автентичността на записания разговор е самопризнание в престъпен заговор.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1122 Неутрално

    Ех... защо изборите са след три дни... как ли се тюхкат другарите. А преди време ги беше яд, че Плевнелиев протака и не обявява дата за предсрочните избори. Колко хубаво щеше да е да има още две седмици да речем и да може всеки ден прокуратурата да разпитва някого и да обяснява колко са лоши Боко и ЦВъ. Пак греда, другари, майстори сте, няма спор.

    Няма шики-мики.
  20. 20 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1122 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz с № 27":

    Боянчо не се напъвай, батьовото.

    Няма шики-мики.
  21. 21 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Бойко Борисов трябва да се яви днес до обяд на разпит в специализираната прокуратура, научи агенция ПИК от свои източници. Ще бъдат снети показания от бившия премиер за огласените записи на разговорите от срещата му с Николай Кокинов и Мирослав Найденов.

    Лидерът на ГЕРБ вече беше на разпит във Върховна касационна прокуратура, който той самия нарече "разговор". Неговата дясна ръка Цветан Цветанов също беше разпитан от прокурори по повод СРС-гейт.

  22. 22 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2064 Неутрално

    До коментар [#19] от "daniel defoe":

    Подценяваш комунистите. Ефектът от компроматите е краткотраен и е най-силен сега. След две седмици резултатите на Герб биха били по-високи, а на БСП по-ниски.
    Чудовищна грешка е да се подценява комунист, когато става въпрос за компромат.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  23. 23 Профил на bokko
    bokko
    Рейтинг: 581 Весело




    До коментар [#11] от "xalikarans":

    Абе кой беще берлускони май дружката на мутрата .Явно магаретата се надушвват от далече

  24. 24 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1122 Неутрално

    До коментар [#22] от "Тони!":

    Тони, това не си ти. Някой друг пише от твое име. Да кажеш, че това били компромати на комунистите, гледам и не вярвам на ушите си...

    Няма шики-мики.
  25. 25 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    Най-забавно ще бъде, ако се докаже, че Цецо ги е записал, без и тримата да знаят. Според Цацаров е напълно възможно записът да стане през телефона на единия от тримата.

    Honor among thieves…

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  26. 26 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 696 Неутрално

    [quote#2:"Къти"]Цвинокио, Цвинокио, Цвинокио, Цвинокио! [/quote]

    Все по-вероятно!

    „И тримата участници в скандалния разговор между бившия премиер Бойко Борисов, ексаграрния министър Мирослав Найденов и вече подалия оставка като прокурор Николай Кокинов отричат категорично да са правили записа от Банкя. Не отхвърлям възможността записът да е направен чрез телефона на Найденов без той да знае.”, каза главният прокурор Сотир Цацаров преди началото на заседанието на ВСС.

  27. 27 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2064 Неутрално

    До коментар [#24] от "daniel defoe":

    Винаги съм твърдял същото. Просто имаме дребни различия какво се включва в понятието комунист.
    За да съм ясен - троянския кон на комунистите в герб е Цецо. В това аз лично съм на 100% убеден, и то не от сега, а от около 3 години. Нищо не се е променило оттогава.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  28. 28 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 669 Неутрално

    Записът не е доказтелство, поне докато не се изясни законно или незаконно е правен.
    Друг е въпроса, че Боко на основание съдържанието на записа може да го съди само Джемини за хомофобия.

    В края на краищата валидни ще са само показанията на участниците и на вероятно нищо няма да се докаже, което подсилва убеждението, че упраженеието е чисто предизборно.

  29. 29 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 581 Любопитно

    До коментар [#19] от "daniel defoe":
    "....колко са лоши Боко и ЦВъ."
    Това е комунистическа инсинуация.
    Нищо лошо не се чува от тези записи. Единственото леко смущаващо от записа е, че не се чува ползването на тоалетната хартия от страна на Боко. Което за него е необяснимо - с оглед на вечната му "невиновност".
    И защо да е лошо някой да иска да изглежда умен?. След като природата не го е надарила, има възможност да постигне това като стане "пидал", нали?

  30. 30 Профил на yokicha
    yokicha
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#18:"Norman Granz с № 27"]

    Как го разбра това?- цитат на коментар #12 от “yokicha”


    Много лесно: [/quote]

    Браво, ясно и аргументирано!!!!

  31. 31 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    [quote#27:"Тони!"] троянския кон на комунистите в герб е Цецо[/quote]
    А троянската кобила- Боко
    ПП. Виждаш разлика между тях ли?

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  32. 32 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    [quote#28:"Big_Villager"] Боко на основание съдържанието на записа може да го съди само Джемини за хомофобия. [/quote]

    Добра идея. Все е нещо пред нищо. Като Капоне за данъци

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  33. 33 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    [quote#22:"Тони!"]Ефектът от компроматите е краткотраен и е най-силен сега. След две седмици резултатите на Герб биха били по-високи, а на БСП по-ниски.
    Чудовищна грешка е да се подценява комунист, когато става въпрос за компромат.
    [/quote]
    Добре казано, съгласен.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  34. 34 Профил на gibi
    gibi
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#1:"Norman Granz с № 27"]Прокуратурата разполага с достатъчно данни за извършени престъпления от трите действащи лица.[/quote]
    Абе прокуратурата разполага с достатъчно данни и за Станишев бе. Ама то аферата Хьохегер и това да отмъкнеш някое милионче от джоба на данъкоплатеца или да си играеш на шикълки със секретни документи са къде по-малки нещица застрашяващи националната сигърност отколкото да наречеш Дудука капут назли?

  35. 35 Профил на jelev_jelqzko
    jelev_jelqzko
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Затвор за бандитите облечени в държавна власт!

  36. 36 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 669 Неутрално

    До коментар [#31] от "№27- Синята шапчица":

    До преди референдума за АЕЦ бих се съгласил с теб.
    Обаче на Костофф му станаха много "неволните" грешки в полза на БСП и руските интереси, за да вярвам, че е случайна грешка.
    С мобилизацията на ДСБ електората за референдума се постигна само валидността му....

  37. 37 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3475 Неутрално

    [quote#21:"МОНИ56"]Бойко Борисов трябва да се яви днес до обяд на разпит в специализираната прокуратура, научи агенция ПИК от свои източници.[/quote]
    Ммм?
    Значи него го чакали?
    Днес минах покрай тях и забелязах, че новинари бяха разпънали чиниите и си бях сигурен, че пак "ще имаме новина"

  38. 38 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3475 Весело

    [quote#35:"jelev_jelqzko"]Затвор за бандитите облечени в държавна власт! [/quote]
    Подаръци ще има
    За всички от сърце!


    А за Цецко най-много, защото най-много е слушкал ...

  39. 39 Профил на grund
    grund
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Главният прокурор отказа да даде повече подробности дали и кога ще бъде образувано наказателно производство:"Стремежът ни е да приключим в максимално кратки срокове", каза Цацаров.
    В прокуратурата не се провеждат разговори, а разговори в процесуална форма и те са разпити на обвиняеми лица, обяснения на свидетели, уточни Цацаров,по повод лъжите на Борисов,че бил воден само разговор.
    "Разговаряхме на тема как да се установи тази престъпна група, която организира незаконни подслушвания в домовете на хората".
    Тази лъжа,вероятно беше за да стимулира страха в избирателите,че все още контролира ситуацията.
    Но от прокуратурата го опровергаха веднага със съобщение,а днес и Главният прокурор Сотир Цацаров му нанесе "оглушителен шамар" за публичните лъжи.
    http://yphalachev.blogspot.com/2013/05/blog-post_9.html

  40. 40 Профил на the.punisher
    the.punisher
    Рейтинг: 466 Гневно

    Всички знаем, че този който е подсушвал е Шлифера!

  41. 41 Профил на danakoplatec
    danakoplatec
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Не знаели кой бил подслушвал! Ами те не са много "облагодетелстваните" да влизат в дома на Борисов! А и с тази охрана! Тези глупости за комунистите си ги избийте от главата! Всичко е вътрешнопартийно дело, начело с Цветанов! А за "темата" на разговор и тримата са за пандиза! Друго нямам какво да коментирам по тази тема! А прокуратурата много "удобно" изчаква изборите, за да види накъде ще задуха вятъра!
    Възмутен съм от наглостта и арогантността на тези от ГЕРБ! Управляващи държавата наричат с всякакви гнусни и отвратителни обиди хора на отговорни постове в правораздавателни институции! Представяте ли си как разговарят за редовите си членове, министри и т.н. Просто пълна отврат и гнусотия!

  42. 42 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    Цацаров увърта и дава заден ход.

    Категорично заяви, че има данни за престъпление след което прекрати следствието защото имали имунитет Борисов и Цветанов. Но замълча защо не го продължи срещу полицаите които нямат имунитет. Било се потвърдило 75% от сигнала на Станишеф но не казва какво точно се е потвърдило и доколко то доказва вината. Единственото което досега видяхме от него е да пуска гръмки заявления които са прицелени само в една цел /ГЕРБ/ и никакви реални действия които да докажат обвиненията му.

    Съвсем ясно изпълни поръчката си да нагнетява с инсинуации предизборното напрежение.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  43. 43 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Тая вечер може да слушате СРС-та и говорещи глави по телевизията, а може и да слушате Уикеда, Явор Захариев (Gravity Co), Blues Traffic & Евгений Дайнов, Roots Rocket Sound и прочие в Mixtape5 от 19:00 - вход свободен!
    https://www.facebook.com/events/319731551491776/

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  45. 45 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2725 Весело

    "Борисов, Найденов и Кокинов отрекли да са записвали разговора в Банкя"

    Напомня ми за сцена от филма "Няма място за старите кучета"! Една поляна пълна с трупове - вкл. кучетата.

    Така и онези тримата - "никой" не е записвал, но всички изгорЕха!
    Липсват ми тримата на Доньо...

    I Want To Believe
  46. 46 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1684 Неутрално

    Е, и кой е тогава!?

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  47. 47 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    [quote#36:"Big_Villager"]До преди референдума за АЕЦ бих се съгласил с теб. [/quote]
    А борисоFF? Първо каза, че тока без АЕЦ ще стане 1000 лв, после всеки да гласува както си реши. Но преди това преведе 600 млн. Да ви имам принципите на фурнаджийската лопата. Ако не бяха гласовете на ДСБ, БСП печелеше на 100%. Сега като ви вземат и властта, пак ние трябва да излизаме на улицата, а?

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  48. 48 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Е, та те не са го записвали - записали са ги Тъпи, кухи лейки!

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  49. 49 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3475 Весело

    Имел си хас да не отрекат!

    Иначе ... някак си много ентелегентно, (по Вождо), се получава ... всичките заедно в ... таковата ... в тоалетната ...

    Макар че ... той Кокинов какво хихикаше там на записа ... че не знаел, не бил пробвал, ама можело и да е хубаво ... да си ентелегентен ...
    Ами ако са му спретнали една демонстрацийка?

  50. 50 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    "...Ако се установи такова нещо, ще бъде образувано съдебно производство, но това няма да стане след месец два или три..."
    Хм! След нещо като месец, нещо като два, изобщо никога.
    Спомина се скоропостижно и това производство.

  51. 51 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    Борисов, Найденов и Кокинов отрекли да са записвали разговора в Банкя

    Остава Цвъцо

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  52. 52 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1441 Весело

    Ей, неразбрана работа! Бойко ви каза, че Станишев е виновен, а вие пак не му вярвате.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  53. 53 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    Записът го НЯМА , не съществува , бе , щом НИКОЙ не е записвал :)))))
    Сигурно сте го сънували , привидял ви се е ..)))
    Били са гласове от ..отвъдното :)) , записани на диска :))
    ЦЕЦО , все пак е един ДУХ, кратунест , но , ...невеществен , не материализиран ..НЯМА го ..Тъща му го е скрила в ..скрина !!!!
    Хахахааааааа.......

    BIG AL
  54. 54 Профил на lil.brain
    lil.brain
    Рейтинг: 725 Неутрално

    Цацаров ми вдъхва някаква минимална надежда.
    Дано не се изложи, защото от този процес, който се води, зависи настроението на обществото спрямо институцията, която представлява.

  55. 55 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    [quote#22:"Тони!"]Подценяваш комунистите. Ефектът от компроматите е краткотраен и е най-силен сега[/quote]
    Съгласен. Момента беше точно подбран. Още 2 седмици и ще е заглъхнало. Но ако графика беше такъв те просто щяха да ги забавят дотогава.

    Съвсем точно премерени са и действията на Цацаров, ролята му да вдига пушилка. В очите на обществото щом те викат ти вече си виновен. Това е главната му роля, планомерно да ги привиква на разпит. Може нищо да не излезе от тези разпити важното е да се вдига пушилката. При което са му осигурили перфектното алиби - разгласява се в медиите и той реагира на това. А "материала" е доста тъпичък и не си задава въпросът защо например Цацаров не е толкова енергичен например за Лукойл?

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  56. 56 Профил на Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Рейтинг: 587 Неутрално

    До коментар [#1] от "Norman Granz с № 27":

    "Нито един от тримата не е отрекъл срещата и разговора, т.е. съучастието си в престъпление."

    Нова дума за теб ти - „НПК„ ! Може да четеш вместо да блееш таралянкайки се из Мало Бучино.

  57. 57 Профил на Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Офицер от ФСБ /на Цветан Василев водещ/
    Рейтинг: 587 Любопитно

    На мен ми е интересно, на кого сърдечният ритъм беше записал микрофона?!?

  58. 58 Профил на с.н.с- з.м.с  greg1
    с.н.с- з.м.с greg1
    Рейтинг: 1154 Любопитно


    До коментар [#10] от "Тони!":

    Няма да го питат.Ще го подложат на следствен експеримент заедно с Джамбазов..

    "НИКОГА НЕ БЯХ СВОБОДЕН ДА БЪДА СЕБЕ СИ-ТОВА НАРИЧАМ НЕПРОСТИМО"-Metallica - Unforgiven
  59. 59 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 2124 Весело

    [quote#55:"Fred"]В очите на обществото щом те викат ти вече си виновен.[/quote]

    ахахаха, а в ушите как е?

  60. 60 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1441 Весело

    Когато си прост , когато си бивш комунист , когато си мутра, разбира се , че комунистите МОГАТ да ти скроят ..шапка..)
    Ти просто си един от ..тях ..Познат типаж ..))
    Ясен си им ..:)

    BIG AL
  61. 61 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 669 Неутрално

    До коментар [#47] от "№27- Синята шапчица":

    За 600 млн. не е точно така, но карай, да речем че си прав.

    Говорим за Командира и какви ги върши той, а не Боко.
    Като се почне с досиетата които незнайно как не отвори, продажбата на Лукойл, заигравките с Гергов Свинаря, игричките коалиция-опозиция на ГЕРБ....не му вярвам вече никак

  62. 62 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Весело

    Със СРС да слушам боговете,
    с микрофона да намеря цвете
    в тюл и да му се вричам ...
    Да съм "ин" и "ян", или пък и двете,
    защото Боко тъй обичам!

  63. 63 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    [quote#60:"BIG AL"]Когато си прост , когато си бивш комунист , когато си мутра, разбира се , че комунистите МОГАТ да ти скроят ..шапка..[/quote]

    Мда, братоубийствени войни сред потомството на 120-годишната бабичка.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  64. 64 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1030 Неутрално

    В този запис няма абсолютно нищо, за което Б.Б. да би могъл да бъде обвинен. Ялов и отчаян опит на позитанските съсели, на руските подлоги и тяхната агентура да съсипят Б.Б.
    Ние обаче, ще си го изберем, смятам ще вземе 30-35%, а като почнат отлюспванията от малките партии в посока ГЕРБ - Бат Бойко ще си състави самостоятелно правителство.
    Бат Бойкова ТОЯГА за руската енергийна мафия, за подлогите им от Позитано, за феодалите на Доган, за фашистчетата-психопати, за пребоядисаните кукуневци, за перачите, медиите и олигарсите! Само ГЕРБ прави нещо в тия направления и ще направи много повече през втория мандат.

  65. 65 Профил на pesho_
    pesho_
    Рейтинг: 753 Неутрално

    От интервю на интервю този човек ми се вдига все повече в очите!

    Прокуратурата: Цветанов е извършил престъпление
  66. 66 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2064 Неутрално

    До коментар [#55] от "Fred":

    По важният въпрос е защо Боце назначи Цацаров.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  67. 67 Профил на grund
    grund
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Главният прокурор Сотир Цацаров ще разследва и парите раздавани на медиите по програмата за селските райони,за да им се купува лоялността
    http://1223bg.blogspot.com/2013/05/blog-post_9.html

  68. 68 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    [quote#61:"Big_Villager"]Говорим за Командира и какви ги върши той,[/quote]
    Алююююююю, статията е за Боко, дето щял да става обвиняем, не за Костов. Успокой се, да не спамим

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  69. 69 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    До коментар [#66] от "Тони!":
    Не знам. Препоръчаха го. "Наше" мунче бил. Набутах са..дева

  70. 70 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    [quote#66:"Тони!"]По важният въпрос е защо Боце назначи Цацаров.[/quote]
    Защото е глупак. Сбърка по същият начин по който Костов сбърка с Филчев но ще плати много по-скъпо от Костов. Те такива пълзели с подмазване към властта са най-опасните когато я получат защото много им се е натрупало да си връщат.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  71. 71 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1496 Весело

    [quote#52:"ПАВЛА - за България - с бюлетина 27!"]Бойко ви каза, че Станишев е виновен, а вие пак не му вярвате.[/quote]
    -Това повтаряше през всичките години на мандата на ГЕРБ.А заради това,че матр'яла още не вярва му е нужен още един мандат.А,ако трябва и трети докато матр'яла не вземе изпита и не си изкара матурата.

  72. 72 Профил на pesho_
    pesho_
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#66] от "Тони!":

    Защото се обърка

    И най-светлите мутри правят грешки и май тази грешка на бибитко ще му изяде главата!

    Прокуратурата: Цветанов е извършил престъпление
  73. 73 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 696 Весело

    И според "социлозите" подкрепата за ГЕРБ расте ли расте....не, това е някакъв лош филм..

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  74. 74 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2064 Неутрално

    Глупости, объркал се е.... Хайде малко по-реалистично, не се знаят от вчера.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  75. 75 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Интересно, мен не ме интересува, кой е направил записа, а дали ще бъдат наказани участниците в него.

    А прокуратурата вместо това издирва кой го е направил...То е ясно, че никой от тези няма да си признае.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  76. 76 Профил на 300g
    300g
    Рейтинг: 585 Неутрално

    [quote#55:"Fred"] А "материала" е доста тъпичък и не си задава въпросът защо например Цацаров не е толкова енергичен например за Лукойл?[/quote]

    Защото за него бият... и то лошо...

    Големи мислители раждаше навремето селската кръчма. Сега големи мисли ражда интернет.
  77. 77 Профил на ivanj
    ivanj
    Рейтинг: 466 Неутрално

    най-малко ни интересува кой е записвал.Истина е че е воден този разговор-признаха си и тримата и оттук нататък се носи отговорност за съдържанието на разговора.Изходът е ясен за нормалните хора-съд и затвор.Най-накрая няма ли да покаже прокуратурата и съда ,че ще ставаме нормална държава?

  78. 78 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#64:"transvaal"]Ние обаче, ще си го изберем, смятам ще вземе 30-35%, а като почнат отлюспванията от малките партии в посока ГЕРБ - Бат Бойко ще си състави самостоятелно правителство. [/quote]

    Ще вземете 30-35 само ако си носите сами чувалите с бюлетините като на предишните избори.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  79. 79 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1195 Любопитно

    "Бившият земеделски министър обаче не изключвал хипотезата разговорът да е записан, като е използван микрофонът на неговия мобилен телефон."

    Този защо ни взима за кретени?

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  80. 80 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1496 Весело

    [quote#25:"Norman Granz с № 27"]ако се докаже, че Цецо ги е записал, без и тримата да знаят.[/quote]
    -1.Той отрече да прави такива неща.2.И освен това,още по-лошо би било,ако ги е записал,ама и тримата да знаят без никой да признава.

  81. 81 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1496 Весело

    [quote#78:"epoc"]Ще вземете 30-35 само ако си носите сами чувалите с бюлетините като на предишните избори. [/quote]
    -Не става-бременните жени са намалели през последния мандат,както сочи другата статия в Дневник:"Новина на деня Евростат предупреждават за бебе-рецесия в ЕС". През всяка година на последния мандат намаляват ражданията на бебетата,следователно и на бременните:"Специално за България данните на НСИ показват значителен спад на раждаемостта през последните няколко години. През 2009 г. у нас са се родили около 80 хиляди бебета, през 2010 г. - около 75 хиляди, през 2011 г. - около 70 хиляди, а миналата година техният брой е 69 хиляди."

  82. 82 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1496 Весело

    [quote#15:"mnogosamkrasiva"]тази прокуратура действа под натиска на червените.[/quote]
    -Като си много красива,дали същевременно си и блондинка?

  83. 83 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Всяко от лицата, от които са снети обяснение по случая със записания, а по-късно разпространен до медиите разговор между Бойко Борисов, Николай Кокинов и Мирослав Найденов отрича да е автор на подслушването, защото „гуруто”, автора, “духовния водач” е Цветан Цветанов, наричан още “Голямото Милиционерско Ухо, което гласовете на всички чува”, но защо това не стана ясно и на главния прокурор Сотир Цацаров?

  84. 84 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    [quote#79:"grand funk railroad"]Този защо ни взима за кретени? [/quote]
    Той знае, че е пуснал водата

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  85. 85 Профил на tralala2010
    tralala2010
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#10:"Тони!"]да го питат наистина ли е манаф[/quote]
    Може направо да го пробват!

  86. 86 Профил на danea
    danea
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Кой е подслушвал и имал ли е право, е едно нещо, Другото нещо, което като че ли се забравя, но което е най важното, е самият разговор, той е скандален, ако е верен. Скандален! Това са хората, които управляват нашата страна. Това са хората, които българите си избраха и които може и сега да си изберат. Коментарът е излишен. А може и да няма други хора, това сме си ние като нация!

  87. 87 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    [quote#83:"latcho59"]защо това не стана ясно и на главния прокурор Сотир Цацаров?[/quote]

    Много даже му е ясно Ще чакаме още ден- два и ще ни го каже. Не сме в състояние да понесем толкова радостни новини наведнъж и ни предпазва, да не умрем от кеф

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  88. 88 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Бареков се закани, че "ще стигне до края с него". Предупреди, че
    ако си отвори устата преди изборите, Борисов "със сигурност ще получи белезници на ръцете".
    От това, което обясни, остана впечатлението, че Борисов е кадрувал и в частни национални медии, докато беше премиер.
    http://www.dnevnik.bg/izbori2013/2013/05/08/2055791_barekov_se_zakani_da_sudi_gerb_i_zaplashi_borisov_che/

  89. 89 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 849 Неутрално

    [quote#51:"№27- Синята шапчица"]Борисов, Найденов и Кокинов отрекли да са записвали разговора в Банкя

    Остава Цвъцо[/quote]

    Да. През последните седмици се поизясни ситуацията в мутренската банда Гроб. Прокуратурата разкри поне 2 ОПГ, оглавявани от двамата вождове - едната на Рапоня, включваща висши държавни служители (висши прокурори, министри, шефове на разузнаването и др.) и втора на Цветанът на мисълта, включваща също висши държавни служители (Флоров,Радко Димитров, С. Кацаров, К. Костов и др.).
    Въпреки, че вождовете все още се прегръщат пред публиката, очевидно двете ОПГ има какво да делят. Искрено се надявам скоро да решават тези свои проблеми в СЦЗ, където е мястото на престъпниците.

    Никога повече мутри начело на България.
  90. 90 Профил на Горгона Медуза
    Горгона Медуза
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Сигурно някой им е преправил гласовете. )))

  91. 91 Профил на az_sam
    az_sam
    Рейтинг: 409 Неутрално

    грам не ми пука кой е записвал - баба ми или арменският поп. И защо се отклонява фокуса от проблема, а проблемът е начина и нещата които се говорят от участниците. ЗАЩО НИТО ЕДИН ЖУРНАЛИСТ НЕ ПИТА ББ ДАЛИ ТОЗИ РАЗГОВОР СЕ Е СЪСТОЯЛ, а всички питат кой е записвал.....събудете се хора.....

  92. 92 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1090 Любопитно

    Тъщата на Цвионкио е записвала разговора, по това няма спор

  93. 93 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#19] от "daniel defoe":

    Хайде де, какво се правиш? От едно котило сте с другарите. Вярно има конкуренция за кокала, ама политическите ви принципи са 1:1.

  94. 94 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    [quote#89:"bgkurshum"] Искрено се надявам скоро да решават тези свои проблеми в СЦЗ[/quote]
    Вчера им препоръчах да научат морзовата азбука, ако искат да продължат приятелството

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  95. 95 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3475 Весело

    До коментар [#57] от "ikechukwu":
    На мен ми е интересно, на кого сърдечният ритъм беше записал микрофона?!?
    *****************
    Ха, де!
    Въпросът ти е право в десятката!

    Може би трябва да се питат Патриарха и Глевния Мюфтия.
    Те последни се занимаваха с оправянето на кръвното и са с най-свежи и актуални впечатления

  96. 96 Профил на 0bi
    0bi
    Рейтинг: 574 Весело

    "По отношение на аудиофайла, който Болкан лийкс пусна вчера, Цацаров коментира, че той е с лошо техническо качество..."

    Ей, ушите! Каква е тая халтура, бе мама му стара! Толкова пари ви отпусна Симеон Дянков за подслушвателна техника, а вие пускате негодна продукция!

  97. 97 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    [quote#57:"ikechukwu"]На мен ми е интересно, на кого сърдечният ритъм беше записал микрофона?!? [/quote]

    Лъчо Мозъка може да направи тая идентификация, той е доктор
    Джипи на експремиера.

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  98. 98 Профил на utopist
    utopist
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Не случайно на Цецомобилът му бе изтрит записа.
    Цитат: "Една вечер Радко Димитров,началник на отдел в СДОТО, се почерпил с приятели, след това обаче сутринта решил да работи „извънредно" и извършил демонтаж на цял блок от системата на специализираната апаратура. Димитров освен това се опитал да заблуди проверяващите за възможностите на проверяваната техника."

  99. 99 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    [quote#79:"grand funk railroad"]"Бившият земеделски министър обаче не изключвал хипотезата разговорът да е записан, като е използван микрофонът на неговия мобилен телефон."

    Този защо ни взима за кретени?[/quote]
    Просто изпълнява поръчката. Вече 10 дена и Цацаров още не е направил нещо толкова елементарно като експертиза за начина на записването. Защото ако го направи веднага ще отпаднат няколко подозирани. Но така ще отпадне и възможността за интриги раздухвани от пресата и ефекта на "активното мероприятие" силно се намалява.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  100. 100 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    [quote#96:"0bi"]"По отношение на аудиофайла, който Болкан лийкс пусна вчера, Цацаров коментира, че той е с лошо техническо качество..."[/quote]
    Аз пък четох изказване на аудиоексперт който пише, че пуснат през цитирана от него програма ясно се вижда, че е слепено от 4 различни парчета. Отново умишлено не се използват експерти които да установят това оригинален запис ли е или монтаж. Отново подозрения за умишлено манипулиране с предизборна цел.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK