Най-вероятно БСП и ДПС ще имат толкова депутати, колкото ГЕРБ и "Атака"

Най-вероятно БСП и ДПС ще имат толкова депутати, колкото ГЕРБ и "Атака" в следващия парламент - 120. Това показват последните данни на Централната избирателна комисия (ЦИК) при обработени 100% от протоколите от страната и близо 97 на сто от чужбина (виж графиката най-долу)


ГЕРБ събира 30.53% от подадените гласове, а "Коалиция за България" - 26.65 на сто. Третата сила ДПС е привлякла 11.22% от бюлетините в страната, а "Атака" - 7.31 на сто. В чужбина партията на Лютви Местан е получила 48.48%, ГЕРБ - 21.32 на сто, левицата - 4.55%, а формацията на Волен Сидеров - 2.85 на сто. Общо гласувалите зад граница са 114 хиляди.


Проф. Михаил Константинов, който е член на борда на директорите на "Информационно обслужване", също прогнозира паритет. "Мандатите са 97 за ГЕРБ, 85 за БСП, 35 за ДПС и 23 за "Атака", но има още неполучени и неофициално въведени протоколи", изчисли той, цитиран от "Фокус". Според информацията в централите на БСП и ДПС двете партии получават съответно 84 и 36 депутата в следващия парламент.


Останалите все още необработени 3% протоколи от чужбина биха обърнали резултата, ако повечето от подадените около 3500 гласа са за някоя от четирите формации. Не е известно от коя държава са неотчетените данни.

Коментари (189)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vestonosec
    vestonosec
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Как пък ги заковаха точно 120.

  2. 2 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1226 Весело

    то волен се е затърчал към бойко, та зане ли се

    журналистически измишльотинки
    да ни зарибяват

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  3. 3 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Весело

    На печелившите - честито!........ )))

  4. 4 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1166 Весело
  5. 5 Профил на entwickler
    entwickler
    Рейтинг: 441 Неутрално

    Дори може и 121 да станат. Справка- cik.bg

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  6. 6 Профил на dragalevski
    dragalevski
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Патова ситуация и нови избори до няколко месеца. Време, достатъчно за катарзис и формиране на ново, истинско дясно: с нови лица и нова енергия! Това дясно, което да представлява можещите, инициативните и отговорни хора, които не чакат поредния месия, цар или генерал да ги "оправя".

  7. 7 Профил на Phik
    Phik
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Не разбирам - с идването на гласовете от чужбина (50% за турците) те няма ли да вземат допълнително мандати и БСП + ДПС да имат 121-122-123 депутата ЗА ЖАЛОСТ

  8. 8 Профил на danakoplatec
    danakoplatec
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Той Волен ще е най-големият глупак, ако приеме да прави коалиция с ГЕРБ! Нали видяхме какво стана предишния мандат - употребиха го и го натириха!

  9. 9 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#:"статията"]Най-вероятно БСП и ДПС ще имат толкова депутати, колкото ГЕРБ и "Атака" в следващия парламент - 120. [/quote]
    Да ни е честито предстоящото дооглозгване на собствените ни кокали.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  10. 10 Профил на Пламен Джапаров
    Пламен Джапаров
    Рейтинг: 453 Неутрално

    В сайта на ЦИК по повод посочените резултати пише следното: "данните не включват резултати от СИК извън страната". Това, което се разбира от казаното според мен е, че все още не са включени гласовете от чужбина изобщо, а не само тези 3%, за които говорите в статията.

  11. 11 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Мдаааа! Ситуацията отива към сватбена целувка между Волен и Местан, под мъдруият поглес на желаещият да е Шеф.

    ма щом се обичат младите - да се вземат

    Моралът не е порок!
  12. 12 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    Най-вероятно ще духаме супата от 2005 година. Всъщност каквато си я забърка народа, такава ще я сърба.
    Физическото отстраняване на комунистите пре 1989 год. щеше да помогне да се развия БГ по-друг начин. Те просто мутираха в няколко партии, взеха, финансовата система, като легализираха ограбените пари преди това и резултатите са - за 23 години преход само четири без комунисти, ченгета, депесари и лумпени.
    Честито на всички българи и да не мънкат сега като гласуваха пак за тях.

  13. 13 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    Заветната мечта-бг имигранта да има решаващ глас

  14. 14 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Весело

    Май втория и третия ешалон на Бкп ще се обединят?! ...Наследниците на членовете на ЦК на Бкп + наследниците на техните гавази... )))

  15. 15 Профил на nick686466
    nick686466
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#5] от "entwickler":

    В случай, че последните 4 000 бюлетини се чакат от Турция е възможно, иначе математически няма как да се получи...

  16. 16 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 434 Весело

    Това служебно правителство вече се понаучи как се правят избори, чуждите наблюдатели вече знаят за какво да следят... Значи, готови сме за избори
    За всеки случай: Договорът за печатане на бюлетини да се изготви от чуждите наблюдатели и печатницата да не е в България

  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    Останалите все още необработени 3% протоколи от чужбина биха обърнали резултата, ако повечето от подадените около 3500 гласа са за някоя от четирите формации. Не е известно от коя държава са неотчетените данни....

    Ммм ... Държавата трябва да не е от най-малките....
    И щом добре познатият ни Константинов бърза да се изкаже - май гербавите не очакват сериозна подкрепа там. Иначе би премълчал ...

  18. 18 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1302 Разстроено

    При тази ситуация, дори и да има минимално желание на Атака за коалиция с Герб - това практически отпада.
    Т.е. ще бъдем свидетели или на нова триглава или на нови избори.
    Третият вариант са терминалите на летището.

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  19. 19 Профил на dimihas
    dimihas
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Не е добре, че може да се състави нова тройна коалиция. Но пък не е зле, че в тази конфигурация ще е достатъчно трудно за ДПС и Атака. Част от избирателите им ще разберат театрото им.

  20. 20 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Патова ситуация? А за новата партия на ТВ-СКАТ- не са достигнали 5000 гласа, при наличие на 12 000 секции! Те напомнят, че ако във всяка секция само 1 глас за тях не бъде зачетен, това би ги прехвърлило от партия над 4% та бариера в такава под нея!
    Да напомням ли при големите партии какви пари играят? По 1 МРЗ раздавали от ГЕРБ!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  21. 21 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Весело

    До коментар [#8] от "danakoplatec":

    Много по вероятна е коалицията Боко-Местан или Боко+Съсела?! Само наблюдавайте тези дни как ще обърнат палачинката герберасите!!!!..... )))

  22. 22 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    Като се съберат националисти и социалисти става националсоциализъм или нацизъм

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1899 Неутрално

    И да не е постигнато такова равенство, няма значение. За БСП принципно няма никакъв проблем да купят 10-20 депутата от Герб, даже просто може да им обещаят избираеми места наесен.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  25. 25 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#13] от "xalikarans":

    Мнозонството гласуващи в Турция не са "представителна извадка" на български емигранти. Българският емигрант има българско самосъзнание.

  26. 26 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Вчера се порових в сайта на ЦИК и разгледах разпределението на гласове по градове и ми стана тъжно, като видях 5-6 областни града, където българите са малцинство, а антибългарската партия ДПС взема 30-40% от вота. Не изключвам, че има и етнически българи, гласували за нея.

  27. 27 Профил на ватник
    ватник
    Рейтинг: 381 Неутрално

    БСП+ДПС + няколко "независими", най-вероятно от ГЕРБ. Или вярвате в безрезервната им подкрепа към вождове си?

  28. 28 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Доста странно. Последното съобщение на ЦИК за 99.27% протоколи беше:
    "ГЕРБ вземат 30.74%, а Коалиция за България – 27.06%.
    ДПС има 10.46%, а “Атака” – 7,40%."

    Значи от 0,73% протоколи:
    Герб пада с 0.2%
    БСП пада с 0.4%
    Атака пада с 0.1%

    ДПС се качва със 0.7-8%

    ЛОЛ.

    Значи тая последна торба от 0,73% е 100% за ДПС.
    Интересно.

    I'm addicted to the truth.
  29. 29 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#26] от "patladjan_1991":

    Циганите гласуваха за Герб. За пари, естествено... )))

  30. 30 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#21] от "dobrich":

    Ми той Бойко си я обърна, той си каза, че е отворен за всички. Просто ДПС заявиха, че не го искат.
    Засега.

    I'm addicted to the truth.
  31. 31 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1302 Гневно

    Аз предлагам протестите да започнат СЕГА!
    Ако няма кой да протестира ще излезе вярно, че предните протести са били инспирирани и щедро заплатени от Пуситано 20.
    Защото до момента нито едно от исканията не е уважено!!!
    Ще се разграничи ли улицата от статуквото?

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  32. 32 Профил на Reveal
    Reveal
    Рейтинг: 808 Любопитно

    25 % събират партиите под 4% през 91 г.

    25 % събират партиите под 4% и през 13 г.

    Но поне обявената активност през 91 г. е 85%.

    "Да се махаш от тази банка веднага миличка. Шефа й е параноик и измъчва момчето само защото чело някакви си книги и филми за обири" из Призрачния град
  33. 33 Профил на с.н.с- з.м.с  greg1
    с.н.с- з.м.с greg1
    Рейтинг: 1074 Весело

    До коментар [#22] от "deepblue":

    Може и нещо нечувано досега.Национал-ислямизъм...

    "НИКОГА НЕ БЯХ СВОБОДЕН ДА БЪДА СЕБЕ СИ-ТОВА НАРИЧАМ НЕПРОСТИМО"-Metallica - Unforgiven
  34. 34 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#29] от "dobrich":

    И за банани.

    I'm addicted to the truth.
  35. 35 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#21] от "dobrich":

    По скоро Боко ще шитне 20-30 депутати на Станишеф-Местан - в името на евро ид.... / парите срещу обещанието да го плюят но да не го разследват. Сценарият вече беше изпробван от същите играчи преди 4 години.

    Моралът не е порок!
  36. 36 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#29] от "dobrich":

    Да видиш как като спря колата на ГЕРБ с бананите, циганите като едни хали се нахвърлиха на бананата

    I'm addicted to the truth.
  37. 37 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 861 Весело

    [quote#6:"dragalevski"]Патова ситуация и нови избори до няколко месеца. Време, достатъчно за катарзис и формиране на ново, истинско дясно:[/quote]
    Аз се изморих да мечтая за истинска дясна политика.Дано поне някои имунитети паднат дотогава!

  38. 38 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1166 Весело

    [quote#8:"danakoplatec"]Той Волен ще е най-големият глупак, ако приеме да прави коалиция с ГЕРБ![/quote]


    Но ще е глупак и ако приеме коалиция с БСП...Единствения му полезен ход е да стои настрана и да гледа "сеир" и да продължава да говори високопарно.Това ще му гарантира място в 43-тия парламент,който ще се пръкне скоро

  39. 39 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3537 Неутрално

    [quote#18:"Депутат 241"]Т.е. ще бъдем свидетели или на нова триглава или на нови избори.
    Третият вариант са терминалите на летището. [/quote]
    Тц!
    Летището е вариант първи!

    Иначе ... няма да е триглава, споко. Очаквам БСП-ДПС с програмно правителство, а Болен да се прави на принципен отстрани, да ръси заклинания, но без да шуква практически.
    И така - поне година.
    Но лошото е, че все пак има все още вариант за тотален блокаж и веднага нови избори. Е те' тогава я втасАхме.
    Че в момента на власт е не Триглавата, не Празноглавата, а направо - Безглавата!

  40. 40 Профил на entwickler
    entwickler
    Рейтинг: 441 Неутрално

    При активност 50 няма как да стане

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  41. 41 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 545 Неутрално

    До коментар [#29] от "dobrich":

    [quote#29:"dobrich"]Циганите гласуваха за Герб. За пари, естествено... ))) [/quote]
    ГЕРБ са ясни. Където има голяма циганска махала, те редовно печелят.

  42. 42 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 761 Неутрално

    [quote#16:"V.Iliev"]За всеки случай: Договорът за печатане на бюлетини да се изготви от чуждите наблюдатели и печатницата да не е в България [/quote]
    Недей така! Току виж цената на бюлетините се оказал доста по-ниска то печатането им в България

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  43. 43 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    [quote#18:"Депутат 241"]желание на Атака за коалиция с Герб[/quote]
    Вчера Московски каза по една телевизия, че такава коалиция е невъзможна! Поради антиевропейските пароли на атакистите, както се изрази...Остават две опции!

  44. 44 Профил на Медий
    Медий
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#31] от "Депутат 241":

    Ахаха, е такива като теб ги нарекоха лумпени и купени. Айде излизай ти като не си лумпен и купен. Тия хора които излязоха точно такива като теб им убиха ентусиазма . Сега ще рукопляскаш на новият парламент и ще мълчиш.

    I'm addicted to the truth.
  45. 45 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1226 Весело

    До коментар [#23] от "zg":

    И за децата е ясно, че бсп ще води парада

    само не може да се предскаже 'докога?'

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  46. 46 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1302 Любопитно

    [quote#22:"deepblue"]Като се съберат националисти и социалисти става националсоциализъм или нацизъм[/quote]
    =========
    А какво става когато към тях се добавят етничарите?

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  47. 47 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1213 Неутрално

    До коментар [#14] от "dobrich":


    [quote#14:"dobrich"]Май втория и третия ешалон на Бкп ще се обединят?! ...Наследниците на членовете на ЦК на Бкп + наследниците на техните гавази... ))) [/quote]Какво стана с "прогнозираната" от тебе коалиция между ГЕРБ и ДПС?!Сега ще се радваш на нова тройна коалиция,само,че без Кунева а със Сидеров.Изгонихте ГЕРБ и докарахте комунистите и ДПС на власт.Дано сега имате какво да ви се взима,защото Черепа,Диневи,социолозите-олфаджии,Баневи,Ганчев,Манчев,Герговци и още знайни и незнайни родни "бизнесмени" са изгладнели и ще крадат яко.А като почнат да сбъдват предизборните си обещания за "Белене" и за заплати по 1000 лева-ще се сдобием със нови заеми и двуцифрена инфлация и,не дай боже със смъкване на валутния борд.Изобщо си припомни времето/безвремието на Беровото правителство,защото това ни чака...

  48. 48 Профил на Phik
    Phik
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Втори въпрос - прегледайте разликите между 99.6 и 100% от секционните протоколи.

    Как с добавяне на 0.4% от секционните протоколи процентът на ДПС се увеличава с 1% ??? Те не 100%, а 300% от последните гласове трябва да са спечелили

  49. 49 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    Данните
    ГЕРБ - 30.53%
    БСП - 26.65%
    ДПС - 11.22%
    АТАКА - 7.31%
    НЕ ВКЛЮЧВАТ резултати от СИК извън страната!
    Справка - http://results.cik.bg/pi2013/rezultati/index.html

    Резултатите от СИК извън страната показват смазващо предимство на ДПС -- 48.48% при бработени 96.916% протокол-грами.
    Справка - http://results.cik.bg/pi2013/rezultati/32.html

    Извод: Чака ни коалиция БСП-ДПС, маскирана като "програмно" правителство! На "спечелилите" изборите - честито! На нас - дупе да ни е яко!

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  50. 50 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#35] от "dnk":

    Има резон. Боко обещаваше 20 дупетати от Герб на Бсп когато подаде оставка от премиерския пост....

  51. 51 Профил на с.н.с- з.м.с  greg1
    с.н.с- з.м.с greg1
    Рейтинг: 1074 Весело

    До коментар [#31] от "Депутат 241":

    Да протестираме казваш докато ГРОБ не успеят другия път да лансират 300-400 000 допълнителни бюлетини,че да им стигнат за мнозинство?Няма проблем само,че на другите избори ще трябва да крият около милион "бракувани"бюлетини,ч като гледам как се топят избирателите им ,горе долу толкова фалшив вот ще им трябва..

    "НИКОГА НЕ БЯХ СВОБОДЕН ДА БЪДА СЕБЕ СИ-ТОВА НАРИЧАМ НЕПРОСТИМО"-Metallica - Unforgiven
  52. 52 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Весело

    До коментар [#47] от "yanne":

    хехехехе.......Знаех си аз, че други са виновни за бездействията на Герб по време на мандата им. Вашата кметица в Добрич да не би да управлява "случайно" само с комуняги в администрацията си?! Искаш ли ги поименно? )

  53. 53 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 565 Любопитно

    До коментар [#50] от "dobrich":

    Ако стане след това ще трябва да теглят жребий, кой депутат на ГЕРБ да е опозиция и кой да е с управляващите.

    Моралът не е порок!
  54. 54 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    [quote#7:"philipk"]Не разбирам - с идването на гласовете от чужбина (50% за турците) те няма ли да вземат допълнително мандати и БСП + ДПС да имат 121-122-123 депутата ЗА ЖАЛОСТ[/quote]Гласовете от анадолска "чужбина" са за Касим Дал, а не за ДПС ... и не променят съществено !

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  55. 55 Профил на bezpeka
    bezpeka
    Рейтинг: 381 Неутрално

    И сега пак ли ще протестираме? И кой този път ще финансира възмутените граждани?

  56. 56 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Весело

    [quote#47:"yanne"] "прогнозираната" от тебе коалиция между ГЕРБ и ДПС[/quote]

    Чакаме да се направи? Или Боко+Местан, или Боко+Съсела. Боко няма да изтърве дамара, гарантирано от Герб, имате воля за всякаква власт... )))

  57. 57 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1213 Неутрално

    До коментар [#21] от "dobrich":


    [quote#21:"dobrich"]Много по вероятна е коалицията Боко-Местан или Боко+Съсела?! [/quote]Стига писа глупости ,градски...Договорките между БСП и ДПС са от преди месеци и "сценките" които гледахме са по същите уговорки!!

  58. 58 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 545 Неутрално
  59. 59 Профил на naonit
    naonit
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Българите живеещи в чуждина трябва да могат да гласуват лесно и бързо. но на някой партии не им изнася

    никога да не се забравя , че комунизъм е равно на фашизъм .
  60. 60 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    [quote#53:"dnk"]Ако стане след това ще трябва да теглят жребий, кой депутат на ГЕРБ да е опозиция и кой да е с управляващите.[/quote]Ако само тези от ГЕРБ, които са имали партийни билети от БКП подкрепят социалистите ... и без ДПС ще направят повече от 121 гласа! БКП+БКП

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  61. 61 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#11:"dnk"]Мдаааа! Ситуацията отива към сватбена целувка между Волен и Местан, под мъдруият поглес на желаещият да е Шеф.

    ма щом се обичат младите - да се вземат [/quote]Малко повече фантазия ще вложат струва ми се. Я каква "хубава" практика си имаме от последните години на партийни отцепници. Ние, че сме загубен народ - сме, но нито Атака нито ДПС ще си позволят пряко да си подадат ръка. Ще има театър някакъв, няма друг начин.
    По-малката вероятност е следната - БСП ще е мандатоносител сигурно, а другите ще кажат, че подкрепят титуляра, ВЪПРЕКИ кръвния си враг.
    Може и нещо друго да измислят - ще видим. Eдинственото сигурно нещо е, че всички сме губещи.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  62. 62 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Гневно

    [quote#36:"Един"] спря колата на ГЕРБ[/quote]

    Преди изборите в 2009 г. Боко ходи лично в дома на местния цигански лидер, сутеньора и наркопласьора Сополанко....Десетки са го видели лично!.......

  63. 63 Профил на ggrigorov
    ggrigorov
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Гласовете от чужбина са плюс за ДПС, но минус за БСП и Атака.
    При Герб има паритет и нямат особено влияние.

  64. 64 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    [quote#57:"yanne"]Стига писа глупости[/quote]

    Не бързай с квалификациите! Ще видим?

  65. 65 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    [quote#58:"patladjan_1991"]Да, ама не [/quote]Прав си = 50% за ДПС от "чужбина"

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  66. 66 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 861 Неутрално

    [quote#8:"danakoplatec"]Той Волен ще е най-големият глупак, ако приеме да прави коалиция с ГЕРБ! [/quote]
    Изключително здравословно е ГЕРБ да останат за известно време в опозиция.Дори ми е любопитно.Волен вероятно няма повече от 5-6 депутата,които да да са се вързали на простотиите му.Останалите мисля че са си платили влизането в листите и нищо не ги спира да се разбегат в различни посоки.Друг е въпросът че в посока ГЕРБ най-бързо ще си избият разходите.

  67. 67 Профил на Весо
    Весо
    Рейтинг: 438 Неутрално

    [quote#22:"deepblue"]Като се съберат националисти и социалисти става националсоциализъм или нацизъм [/quote]
    Може и пожарникарски нарцисизъм.

  68. 68 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    [quote#61:"jokataa"]БСП ще е мандатоносител[/quote]

    По закон, първия мандатоносител е Герб!....

  69. 69 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Весело

    [quote#66:"vjacho"]в посока ГЕРБ най-бързо ще си избият разходите. [/quote]

    Така е, у вас са парите, този срамен пазар вашите го организираха...

  70. 70 Профил на Караниев_Добруджа
    Караниев_Добруджа
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Направо Бат Бойко да сформира правителство с министри от четирите партии.Да заработят най-накрая в екип,мисля че народа ще одобри това,съединението прави силата!Всяка от партиите има експерти.Ето примерен вариант,и така:Премиер Бойко Борисов, Зам.Премиер и Външен Министър Сергей Станишев, Министър на Правосъдието Лютфи Местан, Министър на Икономиката Енергетиката и Туризма Волен Сидеров, МВР Цветан Цветанов, Министър без Портфейл Пламен Орешарски и т.н.
    Очаквам вашите предложения,давайте!
    Трябва най-накрая да заработят в екип,иначе не издържам вече и ще отнеса някой кът куцо пиле домат,и сетне ще се самозапаля!!!

  71. 71 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    [quote#56:"dobrich"]Боко+Съсел.[/quote]Това трябва да е забранен вариант ... Защото през зимата като излезе тълпа с камъни да ги свали ... Кой ще дойде на власт, ако няма опозиция ? Гражданска война ли искаш? Все едно кой прави кабинет ... изчерпва се, пада и идва опозицията на власт !!! Така работи демокрацията ! Партия (или управление) на "целия народ" е от друга епоха и работи в друга система, където избори се печелят с 99,96%

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  72. 72 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 754 Неутрално

    [quote#47:"yanne"]Изгонихте ГЕРБ [/quote]Кой това?

    През цялата предизборна кампания Бойко Борисов се държеше като че не е подавал оставка, а е в няколкомесечен отпуск. Слугинажа около него пък въбще не спряха да си го наричат "премиера".
    Да ви е честита премиерата на премиера. Докато бяхте вторачени единствено в Костов комунягите ви биха на ваш терен - с ченгеджийски методи и похвати. Генерала за пореден път се видя, че е силен най-вече в приказките, а от полиция и сигурност нищо не разбира. Както и Цветанов - мотора на партията. Не е достатъчно само да си първи - но след като разцепи СДС/ДСБ това му е отплатата от съдбата.

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  73. 73 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 545 Неутрално

    До коментар [#65] от "t' Ankus":

    [quote#65:"t' Ankus"]Прав си = 50% за ДПС от "чужбина" [/quote]
    Не знам как сте се и съмнявал, че няма да са за ДПС. Турци си гласуват за турци в българския Парламент. Само от Турция вземат 1,5-2%, пък да не говорим за шашмите, които се правят с гласуването в чужбина. 1 000 0000 избиратели навън, от тях 1/10 или по-малко да гласуват, перфектно е за измами.

  74. 74 Профил на julien_le_grand
    julien_le_grand
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Щеше да е хубаво ГЕРБ и Атака да имат общо 121 депутата. С оглед на бъдещ вот на недоверие. Ако сега Атака с въздържал се позволи БСП и ДПС да направят правителство, то след 6 месеца заедно с ГЕРБ ако имат 121 гласа го бутат. Или когато си поискат могат да го бутнат. При 120 на 120 и вот на недоверие, изглежда правителството остава

  75. 75 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 706 Неутрално

    Паритетни дялове... Karma is bitch

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  76. 76 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2336 Неутрално

    Ясна е тя...пак избори през есента.
    Нестабилност и други екстри наистина ще ни метнат в пропастта.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  77. 77 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 889 Неутрално

    парламентарната група на Атака във всеки един парламент се е разпадала още първата седмица. помним как няколко депутати се "объркаха" и подкрепиха "националноотговорно" правителство на БСП и ДПС през 2005 година на първо четене, преди да се сформира тройната коалиция.
    така че, мнозинството ще е БСП+ДПС+ 3-4-ма депутати от Атака.

    Истината ни прави свободни.
  78. 78 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    [quote#41:"patladjan_1991"]ГЕРБ са ясни. Където има голяма циганска махала, те редовно печелят.[/quote]... Ама чувам, че вече не купуват гласове ...
    Вече мотивират ромите само с бой
    Няма пари и няма купуване на гласове!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  79. 79 Профил на wallenstein
    wallenstein
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#70:"karani_dobrudja"]Трябва най-накрая да заработят в екип,иначе не издържам вече и ще отнеса някой кът куцо пиле домат,и сетне ще се самозапаля!!![/quote]

    Тези хубостници дето си ги изброил ще заработят в екип само ако ще крадат нещо. Но и тогава ще се изпокарат помежду си!

  80. 80 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2336 Неутрално

    До коментар [#73] от "patladjan_1991":

    Не е това да знаеш.
    Ниската избирателна активност прави процента им висок.
    Това важи и за комуноидите.
    Краен брой са им феновете.
    От негласувалите 50% няма нито един, който би пуснал гласа си за бсп/дпс.

    Е, вероятно и за няма - за ДСБ.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  81. 81 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#76] от "Росен (загубихме...... всички)":Георги Марчев греши. След обявяването на изборните резултати в чужбина ще стане ясно, че всъщност гласът на ДПС ще бъде решаващ за съдбата на парламентарното мнозинство в 42-то Народно събрание и за следващото правителство. Това научи "Правен свят" от свои източници, според които при току-що приключилото отчитане на гласовете от чужбина в "Информационно обслужване" става ясно, че ДПС "отнема" по един мандат от ГЕРБ и БСП (с оглед сметките, правени досега). Така ДПС ще има 35 мандата, за ГЕРБ остават 96, а за Коалиция за България – 86. Официално окончателните резултати ще бъдат обявени в четвъртък. Днес по обяд ЦИК публикува на интернет страницата си резултатите от парламентарните избори при 100 % обработени протоколи от всички секции в страната. Според тях - ГЕРБ получава 30,53 %, Коалиция за България - 26,65 %, ДПС - 11,22 %, "Атака" - 7,31 %. Следва Национален фронт за спасение на България (НФСБ) с 3,71 %, България на гражданите - с 3,25 %, ДСБ - БДФ с 2,92 % и др. В тези резултати обаче не са включени данните в чужбина. Това означава, че при всички случаи "съдружието" с "Атака" и за двете най-големи партии не дава възможност за образуване на парламентарно мнозинство и правителство, то даже престава да е наложително, ако се осигури подкрепата на ДПС. От друга страна, и днес лидерът на ДПС Лютви Местан отново заяви, че коалиция на ДПС с "Атака" е принципно недопустима, независимо от математическите реалности. В интервю по БНР Лютви Местан окачестви като неуместен въпрос за евентуална коалиция с "Атака". Между ДПС и "Атака" стоят не само политически различия – стоят ценностни различия. Идеите на "Атака" я изваждат от партиите на демократичния спектър, каза Местан и допълни, че иска да сложи точка на всякакви спекулации за коалиция между ДПС и "Атака", тъй като това ще е "абсолютно опорочаване на политиката". Също толкова категорично Местан отхвърли и възможността за коалиция с ГЕРБ. "Позицията ни по отношение на ГЕРБ е съвършено ясна, категорична и тя не подлежи на промяна. С начина, по който ГЕРБ управляваше страната заслужи тоталната изолация, в която се намира в момента. Българските граждани категорично свалиха ГЕРБ от власт – първо с протести и второ – с вота си на 12 май. ГЕРБ не е легитимен управленски субект", заяви Местан в интервю по БНР.
    Той подчерта, че разговори за формиране на правителство все още не се водят, в това отношение ДПС смята да изчака окончателното решение на ЦИК за резултатите от изборите.
    Местан заяви, че ДПС очаква да чуе проекта на Коалиция за България и тогава ще дадат своя отговор. Ако те предложат на ДПС класически тип коалиция, при която се договарят властови позиции – нас в тази програмата ни няма, каза Местан. ДПС няма да влиза в политически разговор за подкрепа на предложената от БСП програма за управление на страната нито с ГЕРБ, нито с Атака.

  82. 82 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2336 Неутрално

    [quote#80:"Росен (загубихме...... всички)"]вероятно и за няма - за ДСБ. [/quote]
    вероятно и за НАС няма - за ДСБ.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  83. 83 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Весело

    [quote#81:"latcho59"]Така ДПС ще има 35 мандата, а за Коалиция за България – 86 общо 121 мандата[/quote]

  84. 84 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    [quote#76:"Росен (загубихме...... всички)"]Нестабилност и други екстри наистина ще ни метнат в пропастта.[/quote]Това е целта на занятието и протестите...
    Бизнеса има кредити и плаче за инфлация!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  85. 85 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 594 Неутрално

    От всякъде смърди на нови избори. От този пат не виждам как ще излязат освен ако Атака не се продаде.

  86. 86 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    [quote#72:"jokataa"]Бойко Борисов се държеше като че не е подавал оставка, а е в няколкомесечен отпуск. [/quote]

    За Герб изборите са като шампионат!? СпИчелиха го, ами сега на къде?! Това е най важното, щото държавата в момента е много зле и с управление подобно на предишното по зле ще става......

  87. 87 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2336 Неутрално

    До коментар [#81] от "latcho59":

    Не се изказах много правилно.
    С камъни и огън ще ги изгоним.
    Не е като да не е правено вече.
    [quote#81:"latcho59"]ДПС няма да влиза в политически разговор за подкрепа на предложената от БСП програма за управление на страната нито с ГЕРБ, нито с Атака. [/quote]
    Това пък е мижи да те лАжем.
    Абслютни простоти а ла местан/соПола.
    бсп/дпс винаги са действали в тандем за да вредят на България и българите.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  88. 88 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1341 Весело

    Бе ко ви става, бре? Изборите сега започват..едни осми, трийсе и втори.. Докато не стане Ивзн Костов премиер, мъртвото вълнение нема спиране! Ас сам го поръчал

  89. 89 Профил на BSRD
    BSRD
    Рейтинг: 694 Неутрално

    До коментар [#2] от "crowd founder":

    ++++++++++++++
    Прав си, и защо автоматично Атака ги пришихте към герб, до сега Сидеров твърди, че няма да се коалира с герб!

    Герб до момента е тотална изолация, така , че по-вероятно е , а и преди изборите Сидеров каза, че ако се наложи би се коалирал и сДПС само и само да се отстрани герб от властта.
    Така, че без свободни съчинения и внушения!

  90. 90 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1234 Весело

    [quote#78:"t' Ankus"]Вече мотивират ромите [/quote]

    Аз пък чух, че в маалите сиганчеата масово изучавали тезисите на бат Бойко. А дъртите сиганки си показвали вените да видим, че в тях течала геЙберска кръв....а )..... )

  91. 91 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 545 Неутрално

    До коментар [#80] от "Росен (загубихме...... всички)":

    Е как да не е това? Вие сам го казвате-ниска избирателна активност. Говореше, че има 1 000 000 регистрирани зад граница избиратели. Ако тяхната избирателна активност е 10%, то смъква избирателната активност на останалите в България, а барабар с това, дава бонус 50 000хил гласа за ДПС. Далаверка от всякъде.

  92. 92 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2336 Неутрално

    До коментар [#84] от "t' Ankus":
    [quote#84:"t' Ankus"]Това е целта на занятието и протестите...
    Бизнеса има кредити и плаче за инфлация! [/quote]
    Не става номера от 97-ма.
    Борда не позволява висока инфлация.
    Единственото гарантирано, което ще получим е още мизерия и копаене под дъното.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  93. 93 Профил на Гневник
    Гневник
    Рейтинг: 701 Весело

    [quote#87:"Росен (загубихме...... всички)"]мижи лАжи, но е факт [/quote]ДПС ще има 35 мандата, а за Коалиция за България – 86 ли общо 121 мандата, чао.

  94. 94 Профил на katzz
    katzz
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Атака сега има да ги разиграват с Плана Сидеров :Д хахаха

  95. 95 Профил на Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Росен съм аз а Путлер да спасява Русия
    Рейтинг: 2336 Неутрално

    До коментар [#91] от "patladjan_1991":

    ОК, мисълта ми е, че при висока избирателна активност можеше и да не минат дори 4%-товата бариера, въпреки изброеното от теб, което е вярно.
    В този смисъл ниската избирателна активност прави процента им висок.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  96. 96 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 488 Неутрално

    НОВИ ИЗБОРИ, НО НЕ ПОД РЪКОВОДСТВОТО НА УШЕВИТЕ,И НА ОНЯ СЛЕДСТВЕНИЯ ЕКСПЕРИМЕНТ ЦЦ

  97. 97 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    [quote#85:"TED"]От всякъде смърди на нови избори.[/quote]Забрави за избори, ако не ги изгониш с камъни ... Депутата няма да се откаже от келепир! На следващите избори я е в листите, я не ... и я влезе, я не Никой няма да си рискува 4 годинки предоволно благоденствие ...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  98. 98 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 545 Неутрално

    До коментар [#78] от "t' Ankus":

    Един Бог знае, какви са новите тенденции във фалшификацията. То не бяха бюлетини, компромати, 20лв на глас, Бареков, призиви за касиране, малцинства под строй, мъртви души, вот от чужбина... с две думи-изобретателни са.

  99. 99 Профил на Волен от Ривиа
    Волен от Ривиа
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Сега ще искат ръчно преброяване

  100. 100 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 909 Весело

    Наесен с песен към урните отново и хоп висока изборна активност - БСП с 12-13% а ДПС аут от парламента.

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK