Ненормална работа! Сякаш мнозинството емигранти не са по другите държави, ама - нали, да се обслужи турския електорат. Срамота. И народът пак блее и мълчи, вместо да стисне за гушата разните му там комисии и подобни слугинажи (но не на българските интереси). Като се добави и скандалът с ай пи адреса, на човек да му се завие свят от толкова безобразие.
Има ли изобщо някакви изисквания за тези хиляди електронни заявления за гласуване, подадени от Турция. Такива могат да бъдат подадени и от Антарктида...
така е от години турци ни управляват и български ибрици ...
Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТО
Чудно защо никъде не се споменава за адския вой от вчера на Бареков, написал отново цял куп писма до Близнашки, Юнкер, еврокомисаря по миграцията...само до папата не е писал, както и за безумния му призив да се затвори за 6 дни границата с Турция????? Това е положението - ДПС ще си подобри чувствително резултата , което е много лошо, но още по-лошо е ББЦ да влезе в НС. Пък и ако ДПС изпревари БСП, това окончателно ще зарови в проопастта комунистите. С две думи - нека да имат повече гласове ДПС
Ще има... защото ДПС е мафия и те отлично си организират кадрите, докато ние се правим на ...либерали.. - "Неак го иставим, няма да проверяваме ИПтата, то може и 1500 от едно ИП да са гласували.. "
юМоже на кукуво лято.. Дори е ида има мрежа с едно ИП - тя обикновно има до 255 вътрешни ИП та.. - пак не стават хиляда! Всички знаем , че ДПС и Турця мамят и лъжат нашите избори но в името на криворазбран "пак за ненападение" се крем в пясъка..
Глупаци и продажници сме .. Или поне такива избираме в ЦИК и МвВР...
[quote#11:"jony"]В Чикаго на над 100 000 българи, 2 секции, а в Турция 136?? [/quote]
Като ги мързи в Чикаго - толкова ще имат... Знаеш ли че там всички са заети да правят пачка, да въртят геврека, а за избори - не ги търси - все са заети.
Това звучи все едно го е казал Дудука. Има конституция и в нея пише
""Всеки български гражданин, които има конституционно право на глас, може да го упражни или в родината си, или там където се намира, или на всяко установено от закона място".
Къде може да се види списъка със секциите - явно този документ е стар: http://www.cik.bg/f/751
Според него в Германия ще има 8 секции, а в статията се казва 20. Също интересно е, че в Германия с 2300 подадени заявления се откриват 20 секции, а в Турция с 8900 - 136. Нещо пропорционалност?
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."
[quote#2:"Николов"]400 секции, около 16 000 гласа. някой може ли да каже на миналите и по-минали избори колко са гласували в чужбина?[/quote]2013 - 115 737 , от които 110 632 действителни гласове -(повечето от половината - в Турция)
2014 около 25000 - евроизбори - не всички и не навсякъде имат право а и интерес!
очакват се сега - над 150000 дори 200000!
В САЩ има почти 4 пъти повече секции от 2013г.!! Доста повече има и в Австралия, Австрия,Белгия,Великобритания,Германия, Италия, Нидерландия и други!
немалка част от тях ( без гърция, кипър и турция) са студенти!
В новия кодекс, който действа сега, се разрешава отваряне на секция при 40 завления от дадено населено място в чужбина - няма значение дали е Лондон или Нюбрикхампшайър. Поради това в статията се казва, че въпросните 4000 заявления могат да отворят 100 секции.
По-горе един колега беше писал за Чикаго - ами въпросът е колко души са подали заявления и как са ги подали....При условие че има доста заявления е въпрос на комуникация с консулството/посолството и желание на няколко души - в съответните райони - да си намерят място и да се заемат с организирането на секция. Казвам го от личен опит...
Друг е въпросът - в Турция - че ДПС плаща/принуждава хора да се заемат с тези дейности, но на това ние в момента не виждам как ще въздействаме. Затова остава личната и общата гражданска инициатива по места различни по света....
True genius resides in the capacity for evaluation of uncertain, hazardous, and conflicting information. - W. Churchill
Дано за последно секциите в Турция са повече от останалите !
С тези над милион читави млади и работещи българи по света трябва да се работи - най-малкото тук са родителите им, изпращат стотици милиони годишно, не малко от тях след години ще се върнат да си харчат пенсиите тук - те са патриоти, но нямат представителство !
Да, знам за закона и 40-те души, поради което се учудих. Явно ЦИК още не са публикували къде реално ще има секции на уеб страницата си. В този документ, който погледнах пише "прогнозни": http://www.cik.bg/f/751
Може би ще има друга информация от ЦИК къде реално ще се гласува в чужбина.
"да си намерят място и организират секция"
има ли някъде (на страницата на ЦИК, например) описано как човек може да направи това
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."
Ами мисля, че няма. На евроизборите просто ние, организирана група от средноголям град в средноголяма европейска страна, се обадихме в посолството и питахме. Те казаха, че ще се радват ако можем ние да съдействаме - намерихме помещение, те осигуриха средства, и така....
True genius resides in the capacity for evaluation of uncertain, hazardous, and conflicting information. - W. Churchill
Ами мисля, че няма. На евроизборите просто ние, организирана група от средноголям град в средноголяма европейска страна, се обадихме в посолството и питахме. Те казаха, че ще се радват ако можем ние да съдействаме - намерихме помещение, те осигуриха средства, и така....
True genius resides in the capacity for evaluation of uncertain, hazardous, and conflicting information. - W. Churchill
Руските и турските чужди интереси,които стоят зад Корпорацията ДПС,трябва да бъдат основно занятие на ДАНС,но уви тази агенция работи не ЗА България,а Против!А,що се касае до ЦИК,тя е призвана да защищава избирателните права на коренното българско население,няма значение дали обитава страната или е прокудено на Запад,а не на Изток!С тази си политика ЦИК върши предателство срещу българския народ и обслужва чужди интереси.
Браво на вас и благодаря за информацията. Гражданска съвест има. Може ли още малко инфо: какво точно се очаква като член на такава секция от вас: да сте там в 8 сутринта, до 19 часа вечерта, после протоколите се изпращат някъде и т.н.? Може да се включим и ние.
Ето инфо, което намерих на страницата на местното консулство: След вчерашно решение на ЦИК стана ясно, че на изборите на 5-ти октомври ще има две секции във Франкфурт. Други 17 секции ще има в Берлин (2), Хамбург, Мюнхен (2), Магдебург, Дармщат, Дортмунд, Дрезден,Дюселдроф, Карлсруе, Кьолн, Манхайм, Нюрнберг, Регенсбург, Фрайбург и Щутгарт. Общо 427 секции ще има по цял свят.
Следващата важна стъпка е организацията на самите секции. За да се отворят наистина, има нужда от хора за секционните комисии. Ако желаете да участвате като член на СИК, моля пишете на посолството в Берлин посочвайки за коя секция става дума. При нужда, те ще се свържат с вас.
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."
Докато не се вземе решение, че право на глас има само този, който плаща данаците си в България -дотогава България ще продължи да потъва. Защо допускаме хора които живеят в Анадола, Берлин или Мюнхен и не дават дори лев данъци за българския бюджет да определят как да се харчи?
Има начин да се изолират всички непочтено гласували! ЕГН! Затова е нужно във всяка секция един компютер (не е нужно нищо ново - един стар би свършил работа!). И софтуер в ЦИК да провери дали с едно ЕГН не е гласувано два или повече пъти. Просто като фасул, нали! И нашенците в чужбина да гласуват по интернета или по пощата!
не знам как е възможно абсолютно всички да си затварят очите. На всички е ясно, че минимум половината гласове за ДПС са резултат от различни престъпления - изнудване, купуване на гласове, гласуване не всякакви фантоми, подправяне на протоколи .... а гласовете от Турция са вероятно 80% измислени. Секциите не се контролират от никой и никой няма представа какво става вътре. Най-накрая излиза някаква бумага с резултати, но и човек с най-развинтено въображение не би повярвал, че написаното в него съвпада с броя на действително гласувалите доброволно. Между другото съвсем същото става и у нас, по разни села има секции където са само представители на ДПС, и броя гласували е пет пъти по-голям от броя на жителите.
Това е крайно време да се прекрати. По принцип гласуване извън ЕС не бива да се допуска, освен с електронен подпис. Ако ще има секции в Турция, то във всяка една от тях трябва да има минимум трима наблюдаващи, никой от които не е свързан с ДПС.
" В Турция ще има най-много избирателни секции зад граница - 136 "
Естествено, нали трябва да се мобилизират онези дето и български не знаят, нито знаят за какво гласуват, че да може тукашните мекерета да не изпуснат властта.
" Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
прав си ,ама си пропуснал ,че има служби ,които отговарят за охраната и правилното протичане на изборите ,това са МВР И ДАНС ,има и външно министерство ,а и партиите нищо не им пречи да командироват по 1 човек техен във всяка секция в чужбина ,тогава няма как някой да направи далавера ,ако има редовно 2 ,3или 4 ма души в една секция извън страната ,а никой не пречи на журналистически екипи да застанат за 12 часа пред няколко секции и да броят хората тайно ,а после да сравнят с изборния резултат ,мисля ,че 3-4 екипа ще свършат работа ,да не говорим за неправителствените сдружения ,застъпници и тем подобни ,дето също могат да контролират вота и на вън , е да ,ама не ,нали трябва да се откраднат едни пари ,да се спестят и да се изпишат като изхарчени ,за да си ги сложи някой в джоба и после ДПС им пишело протоколите ,много гласували и всичко е било подправено ,ами подправено ,щото я няма държавата и сума ти другари ще откраднат едни милиони ,уж да организират честни избори ,не е виновно ДПС изобщо ,а изборната администрация и държавата и правителството и службите му .
[quote#29:"rosko11"]Защо допускаме хора които живеят в Анадола, Берлин или Мюнхен и не дават дори лев данъци за българския бюджет да определят как да се харчи?[/quote]
А даваш ли си сметка,колко пари изпращат в България емигрантите?Не коментирам тези в Анадола,а останалите които работят в Европа за да могат семействата им тук да живеят.
Но наистина е необходимо са се помисли за блокиране на възможността да гласуваш на няколко места.
"Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
Е защо българите в чужбина да не могат да гласуват преференциално, това е най-голямата тъпотия и ощетяване. Както са направили листа за бг районите така можеха и да направят за чужбина, некадърници. Ще ми разпределяли чуждестранния вот преференциално това са пълни стъкмистики! Оставка на ЦИК
И к'во са - всеки служител на фирма със собствен комп с лично АйПи (често евтиният нет е с едно АйПи за доста потребители), пазача, портиера и чистачката също.
Сега сериозно - в Турция под строй отиват и дават заявление за гласуване. Комп. грамотен човек им подава заявленията по нета - от личен комп. - организацията е на доста високо ниво - грамотните помагат на неграмотните - последните обаче намират начин да си свършат или да им се свърши работата.
В чужбина на запад - всеки е достатъчно грамотен, има собствен комп., може и повече от един; ама не ги Е*Е - мои приятели ми казаха, че изтървали срока - и други българи също - а регистрация за тях не е проблем. Ядосах им се. На запад са над два милиона, ако се дадат заявка за гласуване както в Турция, секциите в последната няма да превишат и 5% от тези в чужбина. Просто много хора избягали на запад, се радват че са напуснали родната дупка и не искат да се интересуват вече от България.
Дори "изнесените баби" са доста по-активни и гласуват за БСП под строй - една баба, дето гледа децата на работещите емигранти и бъкел не знае местния език, се оправя или намира кой да й помогне да даде заявка и да гласува; а децата й не могат - и то 'щото не искат.
Тези четвъртвековни безобразия с турския електорат могат да се премахнат по два начина: или КС ще признае ДПС за антиконституционна етническа партия, каквато е, и ще прекрати съществуването и, или ще се премахне двойното гражданство, при което българските турци в Турция няма да имат право на глас.Първият начин е за предпочитане.
"много хора избягали на запад, се радват че са напуснали родната дупка и не искат да се интересуват вече от България..." - е, к`во тогава, не е за ядосване, направо е потрес?!? Пък после що били "активни", грамотни или неграмотни, явно ПОВЕЧЕ ги интересува за България...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Вече си представям как след изборите Местан с патос и гордост заявява, че ДПС са единствената партия която бележи ръст, гарант за стабилността, европейска либерлна партия и куп други глупости.
ГЕРБ не позволи да се направят необходимите промени в изборният закон, всъщност най-вероятно новите избори, ще са просто прелюдие към следващите предсрочни.
[quote#31:"charlesdegaulle"] И софтуер в ЦИК да провери дали с едно ЕГН не е гласувано два или повече пъти. Просто като фасул, нали![/quote]
И точно защото е просто като ...Простия да речем , е предвидено . Но трябва да си слушал Мишо Константинов , за да си разбрал , че софтуер хваща гласуването с две имена , но с едно ЕГН. Проблема е , ако може да се нарече проблем ,че резултата се вижда след приключване на гласуването . Което няма значение за преизчисляване на резултатите , ако има нарушение .
Казвам ви, че няма да има оправия. Делът на ДПС, ще расте, и то още сега когато електората им е малцинство, а какво ще е след 20 години когато може и да са мнозинство?
Закона трябва да е така поставен, че само лица с българско гражданство, владеещи сравнително добър говорим и писмен български -да могат да гласуват.Освен това трябва да имат и български адреси.
И -накрая-ДСП-трябва да бъде забранена. Турците в Германия гласуват ли ? Избират ли кой да ръководи Германия?
[quote#15:"Дяволът членува в БСП и ББЦ"]. С две думи - нека да имат повече гласове ДПС[/quote]
Ами нека да има . Ама си мисли за Косово със съшия акъл , с който даваш този съвет . Мисли и за Македония ,дето албанците от 10 % вече са фифти- фифти . Пък може да си рязан , за да разсъждаваш така , знае ли човек . А колкото до бесепарите , дъъълго след тебе има да се повтарят мантрите за изчезването им в небитието . Като гъбите са - мицел все остава .
Направо изкърти мивките- ''Турците в Германия гласуват ли?''
Как може да сръвняваш турците в България дето 600 години живеят по тези земи и хора дето от 10-ина години са в Германия?
Тия дето са повече си гласуват...
Това първо и второ, като вземате помощи от ЕС ги броите и тия от Турция, нали?
А, като дойде време за избори-орете!
От теб не очаквах такава къртеница...Ми, това ви е реалността!
"Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
[quote#37:"Чичо Ваньо"]А даваш ли си сметка,колко пари изпращат в България емигрантите?[/quote]
А ти даваш ли си сметка колко пари внасят в БВПродукт на страните , в които работят ? И че работят за благоденствие на чужди народи , а не на собствения си ?
[quote#29:"rosko11"]Защо допускаме хора които живеят в Анадола, Берлин или Мюнхен и не дават дори лев данъци за българския бюджет да определят как да се харчи? [/quote]
Ами тя , Конституцията , казва защо . А тя казва така , защото така казват Демократичните принципи и Европейските ценности . А ние сме Божем европейци . Анадън му ?
Да не забравяме кой писа Изборния закон - реверанс към коалиционния партньор.
"Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."
Напротив - ако се опиташ с едно ЕГН да гласуваш втори път, вече ти казва че е използвано за гласуване. А ако се вкарат и ЕГН-тата на починалите и другите, които не може да гласуват, ще се изчистят доста мошеничества с вота.
За съжаление това не устройва никоя партия - те са си свикнали да си дават "Бонус" към гласовете, дето получават.
П.П. Една обикновена програма на НАП, не ти позволява да вкараш два пъти или да объркаш ЕГН-то - та може да се направи подобна за гласуването.
Част от парите на много от тези хора се връщат в България, така че държавата събира най-малкото ДДС, когато те се похарчат в България. Стига сте мрънкали без нужда.
Ееех.... В България не работя за благоденствието на народа си, или за собственото си, а за благоденствието на обръчите от фирми и за оцеляването си. Жалко, че не си го проумял това.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
sophia_gr
Рейтинг: 466 НеутралноНенормална работа! Сякаш мнозинството емигранти не са по другите държави, ама - нали, да се обслужи турския електорат. Срамота. И народът пак блее и мълчи, вместо да стисне за гушата разните му там комисии и подобни слугинажи (но не на българските интереси). Като се добави и скандалът с ай пи адреса, на човек да му се завие свят от толкова безобразие.
Николов
Рейтинг: 585 Неутрално400 секции, около 16 000 гласа. някой може ли да каже на миналите и по-минали избори колко са гласували в чужбина?
Публикувано през m.dnevnik.bg
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2930 Любопитно"хиляди електронни заявления за гласуване, подадени от Турция, са изпратени от един и същ IP адрес" - ЕВАЛА, както се казва по модерному в България...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.bitaka
Рейтинг: 621 Гневноаферим ашколсум!
харпунс други думи новия паша Ердоган вкарва едно 10 депутати в Българския парламент!
Peni Nikol
Рейтинг: 4621 НеутралноТова е резултата от ръкостискането с Ердоганя.
Peni Nikolxmm
Рейтинг: 1154 НеутралноУседналост трябвааааа.....
palav_nik
Рейтинг: 686 ВеселоИма ли изобщо някакви изисквания за тези хиляди електронни заявления за гласуване, подадени от Турция. Такива могат да бъдат подадени и от Антарктида...
Bicho Raro
Рейтинг: 1463 НеутралноЗначи, просто трябва да се промени изборният закон и хора, живеещи извън ЕС да нямат право да гласуват и готово.
"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas MannSabbath
Рейтинг: 1163 ВеселоДо коментар [#4] от "bitaka":Ашк олсуН!
bitaka
Рейтинг: 621 РазстроеноДо коментар [#9] от "sabbath":
харпунправ сте,надявам се няма да ни се наложи да си опресняваме турския скоро!
jony
Рейтинг: 530 РазстроеноВ Чикаго на над 100 000 българи, 2 секции, а в Турция 136??
paladin
Рейтинг: 409 НеутралноТоя път ДПС-то май ще ударят 20-те процента.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Десен екстремист
Рейтинг: 1097 НеутралноПишете ме наблюдател в турска секция
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)tamplierr
Рейтинг: 466 Неутралнотака е от години турци ни управляват и български ибрици ...
Уновундобългарин -Закон за защита на държавата ЗЗД .Цецка Цачева ”Невинаги корупцията е престъпление”Отбор три Шушани-Бойко,Цацаров,Пеевски .Лудоста е пътят към ВЕЛИЧИЕТОДяволът създаде БСП, ББЦ и Атака
Рейтинг: 514 НеутралноЧудно защо никъде не се споменава за адския вой от вчера на Бареков, написал отново цял куп писма до Близнашки, Юнкер, еврокомисаря по миграцията...само до папата не е писал, както и за безумния му призив да се затвори за 6 дни границата с Турция????? Това е положението - ДПС ще си подобри чувствително резултата , което е много лошо, но още по-лошо е ББЦ да влезе в НС. Пък и ако ДПС изпревари БСП, това окончателно ще зарови в проопастта комунистите. С две думи - нека да имат повече гласове ДПС
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 753 НеутралноЩе има... защото ДПС е мафия и те отлично си организират кадрите, докато ние се правим на ...либерали.. - "Неак го иставим, няма да проверяваме ИПтата, то може и 1500 от едно ИП да са гласували.. "
юМоже на кукуво лято.. Дори е ида има мрежа с едно ИП - тя обикновно има до 255 вътрешни ИП та.. - пак не стават хиляда! Всички знаем , че ДПС и Турця мамят и лъжат нашите избори но в името на криворазбран "пак за ненападение" се крем в пясъка..
Глупаци и продажници сме .. Или поне такива избираме в ЦИК и МвВР...
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 753 Неутрално[quote#11:"jony"]В Чикаго на над 100 000 българи, 2 секции, а в Турция 136?? [/quote]
Като ги мързи в Чикаго - толкова ще имат... Знаеш ли че там всички са заети да правят пачка, да въртят геврека, а за избори - не ги търси - все са заети.
haralampi
Рейтинг: 523 НеутралноХа, в моя град в Германия имаше над 40 подадени заявления, а няма секция. Това защо?
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."Дяволът създаде БСП, ББЦ и Атака
Рейтинг: 514 НеутралноДо коментар [#8] от "Barcelina
Това звучи все едно го е казал Дудука. Има конституция и в нея пише
""Всеки български гражданин, които има конституционно право на глас, може да го упражни или в родината си, или там където се намира, или на всяко установено от закона място".
haralampi
Рейтинг: 523 НеутралноКъде може да се види списъка със секциите - явно този документ е стар:
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."http://www.cik.bg/f/751
Според него в Германия ще има 8 секции, а в статията се казва 20. Също интересно е, че в Германия с 2300 подадени заявления се откриват 20 секции, а в Турция с 8900 - 136. Нещо пропорционалност?
bgpatriot
Рейтинг: 539 Неутрално[quote#2:"Николов"]400 секции, около 16 000 гласа. някой може ли да каже на миналите и по-минали избори колко са гласували в чужбина?[/quote]2013 - 115 737 , от които 110 632 действителни гласове -(повечето от половината - в Турция)
2014 около 25000 - евроизбори - не всички и не навсякъде имат право а и интерес!
очакват се сега - над 150000 дори 200000!
В САЩ има почти 4 пъти повече секции от 2013г.!! Доста повече има и в Австралия, Австрия,Белгия,Великобритания,Германия, Италия, Нидерландия и други!
немалка част от тях ( без гърция, кипър и турция) са студенти!
The Incumbent
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#20] от "haralampi":
True genius resides in the capacity for evaluation of uncertain, hazardous, and conflicting information. - W. ChurchillВ новия кодекс, който действа сега, се разрешава отваряне на секция при 40 завления от дадено населено място в чужбина - няма значение дали е Лондон или Нюбрикхампшайър. Поради това в статията се казва, че въпросните 4000 заявления могат да отворят 100 секции.
По-горе един колега беше писал за Чикаго - ами въпросът е колко души са подали заявления и как са ги подали....При условие че има доста заявления е въпрос на комуникация с консулството/посолството и желание на няколко души - в съответните райони - да си намерят място и да се заемат с организирането на секция. Казвам го от личен опит...
Друг е въпросът - в Турция - че ДПС плаща/принуждава хора да се заемат с тези дейности, но на това ние в момента не виждам как ще въздействаме. Затова остава личната и общата гражданска инициатива по места различни по света....
роджър
Рейтинг: 925 НеутралноДано за последно секциите в Турция са повече от останалите !
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgС тези над милион читави млади и работещи българи по света трябва да се работи - най-малкото тук са родителите им, изпращат стотици милиони годишно, не малко от тях след години ще се върнат да си харчат пенсиите тук - те са патриоти, но нямат представителство !
haralampi
Рейтинг: 523 НеутралноДо коментар [#22] от "The Incumbent":
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."Да, знам за закона и 40-те души, поради което се учудих. Явно ЦИК още не са публикували къде реално ще има секции на уеб страницата си. В този документ, който погледнах пише "прогнозни":
http://www.cik.bg/f/751
Може би ще има друга информация от ЦИК къде реално ще се гласува в чужбина.
"да си намерят място и организират секция"
има ли някъде (на страницата на ЦИК, например) описано как човек може да направи това
The Incumbent
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#24] от "haralampi":
True genius resides in the capacity for evaluation of uncertain, hazardous, and conflicting information. - W. ChurchillАми мисля, че няма. На евроизборите просто ние, организирана група от средноголям град в средноголяма европейска страна, се обадихме в посолството и питахме. Те казаха, че ще се радват ако можем ние да съдействаме - намерихме помещение, те осигуриха средства, и така....
The Incumbent
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#24] от "haralampi":
True genius resides in the capacity for evaluation of uncertain, hazardous, and conflicting information. - W. ChurchillАми мисля, че няма. На евроизборите просто ние, организирана група от средноголям град в средноголяма европейска страна, се обадихме в посолството и питахме. Те казаха, че ще се радват ако можем ние да съдействаме - намерихме помещение, те осигуриха средства, и така....
Богомил Харманджиев
Рейтинг: 466 НеутралноРуските и турските чужди интереси,които стоят зад Корпорацията ДПС,трябва да бъдат основно занятие на ДАНС,но уви тази агенция работи не ЗА България,а Против!А,що се касае до ЦИК,тя е призвана да защищава избирателните права на коренното българско население,няма значение дали обитава страната или е прокудено на Запад,а не на Изток!С тази си политика ЦИК върши предателство срещу българския народ и обслужва чужди интереси.
haralampi
Рейтинг: 523 НеутралноДо коментар [#26] от "The Incumbent":
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."Браво на вас и благодаря за информацията. Гражданска съвест има. Може ли още малко инфо: какво точно се очаква като член на такава секция от вас: да сте там в 8 сутринта, до 19 часа вечерта, после протоколите се изпращат някъде и т.н.? Може да се включим и ние.
Ето инфо, което намерих на страницата на местното консулство: След вчерашно решение на ЦИК стана ясно, че на изборите на 5-ти октомври ще има две секции във Франкфурт. Други 17 секции ще има в Берлин (2), Хамбург, Мюнхен (2), Магдебург, Дармщат, Дортмунд, Дрезден,Дюселдроф, Карлсруе, Кьолн, Манхайм, Нюрнберг, Регенсбург, Фрайбург и Щутгарт. Общо 427 секции ще има по цял свят.
Следващата важна стъпка е организацията на самите секции. За да се отворят наистина, има нужда от хора за секционните комисии. Ако желаете да участвате като член на СИК, моля пишете на посолството в Берлин посочвайки за коя секция става дума. При нужда, те ще се свържат с вас.
Rossen Roussanov
Рейтинг: 466 НеутралноДокато не се вземе решение, че право на глас има само този, който плаща данаците си в България -дотогава България ще продължи да потъва. Защо допускаме хора които живеят в Анадола, Берлин или Мюнхен и не дават дори лев данъци за българския бюджет да определят как да се харчи?
Вовка Вурдалак
Рейтинг: 763 НеутралноДо коментар [#18] от "haralampi":
Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!Нема достатъчно турци, значи....
charlesdegaulle
Рейтинг: 734 НеутралноИма начин да се изолират всички непочтено гласували! ЕГН! Затова е нужно във всяка секция един компютер (не е нужно нищо ново - един стар би свършил работа!). И софтуер в ЦИК да провери дали с едно ЕГН не е гласувано два или повече пъти. Просто като фасул, нали! И нашенците в чужбина да гласуват по интернета или по пощата!
Ментор
Рейтинг: 810 Неутралноне знам как е възможно абсолютно всички да си затварят очите. На всички е ясно, че минимум половината гласове за ДПС са резултат от различни престъпления - изнудване, купуване на гласове, гласуване не всякакви фантоми, подправяне на протоколи .... а гласовете от Турция са вероятно 80% измислени. Секциите не се контролират от никой и никой няма представа какво става вътре. Най-накрая излиза някаква бумага с резултати, но и човек с най-развинтено въображение не би повярвал, че написаното в него съвпада с броя на действително гласувалите доброволно. Между другото съвсем същото става и у нас, по разни села има секции където са само представители на ДПС, и броя гласували е пет пъти по-голям от броя на жителите.
Това е крайно време да се прекрати. По принцип гласуване извън ЕС не бива да се допуска, освен с електронен подпис. Ако ще има секции в Турция, то във всяка една от тях трябва да има минимум трима наблюдаващи, никой от които не е свързан с ДПС.
bee
Рейтинг: 1212 Неутрално" В Турция ще има най-много избирателни секции зад граница - 136 "
" Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "Естествено, нали трябва да се мобилизират онези дето и български не знаят, нито знаят за какво гласуват, че да може тукашните мекерета да не изпуснат властта.
papуre
Рейтинг: 696 ВеселоНигерия и Нова Зеландия - 1,
Украйна и Унгария - 1,
Че много ,бе - в две държави - една секция . Не може ли в двете ПО една ?
Nikoi
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#32] от "Ментор":
прав си ,ама си пропуснал ,че има служби ,които отговарят за охраната и правилното протичане на изборите ,това са МВР И ДАНС ,има и външно министерство ,а и партиите нищо не им пречи да командироват по 1 човек техен във всяка секция в чужбина ,тогава няма как някой да направи далавера ,ако има редовно 2 ,3или 4 ма души в една секция извън страната ,а никой не пречи на журналистически екипи да застанат за 12 часа пред няколко секции и да броят хората тайно ,а после да сравнят с изборния резултат ,мисля ,че 3-4 екипа ще свършат работа ,да не говорим за неправителствените сдружения ,застъпници и тем подобни ,дето също могат да контролират вота и на вън , е да ,ама не ,нали трябва да се откраднат едни пари ,да се спестят и да се изпишат като изхарчени ,за да си ги сложи някой в джоба и после ДПС им пишело протоколите ,много гласували и всичко е било подправено ,ами подправено ,щото я няма държавата и сума ти другари ще откраднат едни милиони ,уж да организират честни избори ,не е виновно ДПС изобщо ,а изборната администрация и държавата и правителството и службите му .
lvv
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#21] от "bgpatriot": .2014
https://www.cik.bg/reshenie/?no=920&date=12.09
Чичо Ваньо
Рейтинг: 524 Неутрално[quote#29:"rosko11"]Защо допускаме хора които живеят в Анадола, Берлин или Мюнхен и не дават дори лев данъци за българския бюджет да определят как да се харчи?[/quote]
"Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд РъселА даваш ли си сметка,колко пари изпращат в България емигрантите?Не коментирам тези в Анадола,а останалите които работят в Европа за да могат семействата им тук да живеят.
Но наистина е необходимо са се помисли за блокиране на възможността да гласуваш на няколко места.
xabren
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#11] от "jony":
Колко от тези 100.000 ще отидат да гласуват? 1% ?
johnniewalker
Рейтинг: 761 НеутралноТова е безумие хора, които не живеят тук и даже не се чувстват българи да ми определят аз как да живея...
markblog
Рейтинг: 287 ГневноЕ защо българите в чужбина да не могат да гласуват преференциално, това е най-голямата тъпотия и ощетяване. Както са направили листа за бг районите така можеха и да направят за чужбина, некадърници. Ще ми разпределяли чуждестранния вот преференциално това са пълни стъкмистики! Оставка на ЦИК
Deaddark
Рейтинг: 2126 ВеселоДо коментар [#3] от "ЗаНиЗа":
И к'во са - всеки служител на фирма със собствен комп с лично АйПи (често евтиният нет е с едно АйПи за доста потребители), пазача, портиера и чистачката също.
Сега сериозно - в Турция под строй отиват и дават заявление за гласуване. Комп. грамотен човек им подава заявленията по нета - от личен комп. - организацията е на доста високо ниво - грамотните помагат на неграмотните - последните обаче намират начин да си свършат или да им се свърши работата.
В чужбина на запад - всеки е достатъчно грамотен, има собствен комп., може и повече от един; ама не ги Е*Е - мои приятели ми казаха, че изтървали срока - и други българи също - а регистрация за тях не е проблем. Ядосах им се. На запад са над два милиона, ако се дадат заявка за гласуване както в Турция, секциите в последната няма да превишат и 5% от тези в чужбина. Просто много хора избягали на запад, се радват че са напуснали родната дупка и не искат да се интересуват вече от България.
Дори "изнесените баби" са доста по-активни и гласуват за БСП под строй - една баба, дето гледа децата на работещите емигранти и бъкел не знае местния език, се оправя или намира кой да й помогне да даде заявка и да гласува; а децата й не могат - и то 'щото не искат.
zabejko
Рейтинг: 581 Неутралнов задунайски бугаристан е така
veni vidi fugiproza
Рейтинг: 402 НеутралноТези четвъртвековни безобразия с турския електорат могат да се премахнат по два начина: или КС ще признае ДПС за антиконституционна етническа партия, каквато е, и ще прекрати съществуването и, или ще се премахне двойното гражданство, при което българските турци в Турция няма да имат право на глас.Първият начин е за предпочитане.
kykyyy
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#11] от "jony":
Някой да ги е бил през ръцете българите в чикаго да не подават заявления?
kykyyy
Рейтинг: 471 НеутралноДо коментар [#43] от "proza":
Много сложни варианти за толкова прост проблем. Просто трябва избирателната активност да е над 80% и ДПС е аут.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 2930 РазстроеноДо коментар [#41] от "Deaddark":
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен."много хора избягали на запад, се радват че са напуснали родната дупка и не искат да се интересуват вече от България..." - е, к`во тогава, не е за ядосване, направо е потрес?!? Пък после що били "активни", грамотни или неграмотни, явно ПОВЕЧЕ ги интересува за България...
джендър NATO generals
Рейтинг: 1061 НеутралноУУУУУУУУУУУУУ!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токpaladin
Рейтинг: 409 НеутралноВече си представям как след изборите Местан с патос и гордост заявява, че ДПС са единствената партия която бележи ръст, гарант за стабилността, европейска либерлна партия и куп други глупости.
ГЕРБ не позволи да се направят необходимите промени в изборният закон, всъщност най-вероятно новите избори, ще са просто прелюдие към следващите предсрочни.
papуre
Рейтинг: 696 Неутрално[quote#31:"charlesdegaulle"] И софтуер в ЦИК да провери дали с едно ЕГН не е гласувано два или повече пъти. Просто като фасул, нали![/quote]
И точно защото е просто като ...Простия да речем , е предвидено . Но трябва да си слушал Мишо Константинов , за да си разбрал , че софтуер хваща гласуването с две имена , но с едно ЕГН. Проблема е , ако може да се нарече проблем ,че резултата се вижда след приключване на гласуването . Което няма значение за преизчисляване на резултатите , ако има нарушение .
paladin
Рейтинг: 409 НеутралноКазвам ви, че няма да има оправия. Делът на ДПС, ще расте, и то още сега когато електората им е малцинство, а какво ще е след 20 години когато може и да са мнозинство?
Irina
Рейтинг: 1441 НеутралноЗакона трябва да е така поставен, че само лица с българско гражданство, владеещи сравнително добър говорим и писмен български -да могат да гласуват.Освен това трябва да имат и български адреси.
И -накрая-ДСП-трябва да бъде забранена. Турците в Германия гласуват ли ? Избират ли кой да ръководи Германия?
papуre
Рейтинг: 696 Неутрално[quote#15:"Дяволът членува в БСП и ББЦ"]. С две думи - нека да имат повече гласове ДПС[/quote]
Ами нека да има . Ама си мисли за Косово със съшия акъл , с който даваш този съвет . Мисли и за Македония ,дето албанците от 10 % вече са фифти- фифти . Пък може да си рязан , за да разсъждаваш така , знае ли човек . А колкото до бесепарите , дъъълго след тебе има да се повтарят мантрите за изчезването им в небитието . Като гъбите са - мицел все остава .
papуre
Рейтинг: 696 Неутрално[quote#51:"Irina"]Турците в Германия гласуват ли ? Избират ли кой да ръководи Германия? [/quote]
Гласуват и бимбилистанци , ако имат немско гражданство .
Galata
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#51] от "Irina":
"Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.AtatürkНаправо изкърти мивките- ''Турците в Германия гласуват ли?''
Как може да сръвняваш турците в България дето 600 години живеят по тези земи и хора дето от 10-ина години са в Германия?
Тия дето са повече си гласуват...
Това първо и второ, като вземате помощи от ЕС ги броите и тия от Турция, нали?
А, като дойде време за избори-орете!
От теб не очаквах такава къртеница...Ми, това ви е реалността!
papуre
Рейтинг: 696 Неутрално[quote#50:"paladin"] а какво ще е след 20 години когато може и да са мнозинство? [/quote]
А нещо да кажеш за Т. Живков и възродителния процес? Който , между другото е започнал преди 1912 -та година и имаше шанс да бъде приключен .
svet23
Рейтинг: 521 НеутралноКакъв полицай, жив милиционер. 10 години и по 3 за колегите му
papуre
Рейтинг: 696 Неутрално[quote#37:"Чичо Ваньо"]А даваш ли си сметка,колко пари изпращат в България емигрантите?[/quote]
А ти даваш ли си сметка колко пари внасят в БВПродукт на страните , в които работят ? И че работят за благоденствие на чужди народи , а не на собствения си ?
papуre
Рейтинг: 696 Весело[quote#29:"rosko11"]Защо допускаме хора които живеят в Анадола, Берлин или Мюнхен и не дават дори лев данъци за българския бюджет да определят как да се харчи? [/quote]
Ами тя , Конституцията , казва защо . А тя казва така , защото така казват Демократичните принципи и Европейските ценности . А ние сме Божем европейци . Анадън му ?
tanazius
Рейтинг: 409 НеутралноДа не забравяме кой писа Изборния закон - реверанс към коалиционния партньор.
"Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."Deaddark
Рейтинг: 2126 НеутралноДо коментар [#49] от "papyre":
Напротив - ако се опиташ с едно ЕГН да гласуваш втори път, вече ти казва че е използвано за гласуване. А ако се вкарат и ЕГН-тата на починалите и другите, които не може да гласуват, ще се изчистят доста мошеничества с вота.
За съжаление това не устройва никоя партия - те са си свикнали да си дават "Бонус" към гласовете, дето получават.
П.П. Една обикновена програма на НАП, не ти позволява да вкараш два пъти или да объркаш ЕГН-то - та може да се направи подобна за гласуването.
nocomnet
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#29] от "rosko11":
Част от парите на много от тези хора се връщат в България, така че държавата събира най-малкото ДДС, когато те се похарчат в България. Стига сте мрънкали без нужда.
nocomnet
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#57] от "papyre":
Ееех.... В България не работя за благоденствието на народа си, или за собственото си, а за благоденствието на обръчите от фирми и за оцеляването си. Жалко, че не си го проумял това.
Zurigo
Рейтинг: 646 НеутралноДо коментар [#11] от "jony":
s/a.1460509564228216.1073741828.1455810048031501/1 474135659532273/?type=1¬if_t=like
Results are obtained by exploiting opportunities, not by solving problems. Peter DruckerВ Чикаго секциите са 5:
Дес Плейнс - две секции
Консулство в Чикаго - една секция
Шамбърг - една секция
Шилер парк - една секция
https://www.facebook.com/izborivchujbina2014/photo