"Демократична България" иска отмяна на ограничението за секции извън ЕС, партиите - без коментар

"Демократична България" иска отмяна на ограничението за секции извън ЕС, партиите - без коментар

© Юлия Лазарова



Двадесет дни преди изборите обединението "Демократична България" предложи на партиите в парламента отмяна на ограничението от 35 изборни секции в страните извън Европейския съюз. Депутатите от различни партии обясниха пред "Дневник", че темата не е обсъждана в парламентарните групи, но промени в Изборния кодекс няма как да бъдат правени непосредствено преди изборите на 4 април. Нито една партия не коментира официално въпроса до 18 часа днес.


Преди дни Централната избирателна комисия реши да разкрие рекордните 467 секции за гласуване в чужбина. Заради законовите ограничения, въведени през 2016 г., по 35 секции въпреки много заявления ще има във Великобритания (16 159 заявления за разкриване на секции), САЩ (5030 заявления) и Турция (20 854).


Заради Брекзит ограничението ще важи за първи път във Великобритания, където по изчисления на "Демократична България" имало заявления за откриване на 53 секции. По данни на обединението, ако ограничението не отпадне, в една секция в Лондон ще трябва да гласуват по 2448 души, което не е възможно и много хора няма да успеят да гласуват.




"Съберете парламента, направете нещо наистина патриотично и човешко. Дайте възможност на тези хора да си упражнят правото на глас, да си упражнят правото на България", коментира Христо Иванов в искане до председателя му Цвета Караянчева за извънредно заседание.


От ГЕРБ казаха, че ще изпратят позиция до медиите.


Депутати от ГЕРБ И БСП неофициално обявиха пред "Дневник", че въпросът не е обсъждан в партийните ръководства, но не смятат, че изборните правила трябва да се променят 20 дни преди изборите. Още докато работеше парламентът, управляващите не бяха склонни да отварят за промени Изборния кодекс. Според ГЕРБ идеята да няма таван за секциите в чужбина е спорна, а в "Обединените патриоти" са категорично против заради секциите в Турция. Предложението за отпадане на ограничения за секциите извън ЕС е внасяно и от ДПС, но е отхвърляно от мнозинството. Днес от парламентарната група на движението не коментираха предложението на "Демократична България".


Другата възможност да се свика извънредно заседание е с 48 подписа, колкото има само парламентарната група на "БСП за България". В последните й предложения за промени в Изборния кодекс такъв текст не бе включен, а днес Корнелия Нинова не коментира темата и не отговаряше на мобилния си телефон. Преди няколко седмици тя направи друго предложение - за изборен район "Чужбина".


Дори и да има воля за промени за секциите в чужбина, те ще отнемат няколко дни и разкриването на нови секции ще е в последния момент, което не е допустимо, коментира депутат от управляващите. "Демократична България" предлага те да бъдат разкрити до 27 март.


От Централната избирателна комисия казаха пред "Дневник", че ще се съобразят с волята на законодателя. На 17 март предстои да бъдат сформирани секционните избирателни комисии в чужбина. Тогава ще се обсъди възможността дали във Великобритания да няма секции с повече от една кабина, което на практика ще облекчи гласуването.


От Мрежата на изборните доброволци в чужбина също искат отпадане на ограниченията за секции в чужбина. Пред "Дневник" координаторът им Димитър Иванов каза, че ако ограничението не отпадне, половината българи във Великобритания няма как да гласуват.


На онлайн среща с президента преди два месеца българи зад граница, които живеят във Великобритания, САЩ, Канада и Турция, също поискаха отпадане на ограничението.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (169)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 6241 Любопитно

    И два милиона секции в чужбина..............

    [email protected]
  2. 2 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2636 Неутрално

    Независимият вот е опасност за статуквото.

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  3. 3 Профил на nhh18551388
    nhh18551388
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Ако изключим Турция, на никой от успелите в чужбина българи и през ум не му минава да ходи да гласува.

  4. 4 Профил на nvarvarin
    nvarvarin
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Само в интерес на истината - първи отношение по ограничението от 35 секции взе още в събота на обяд Слави Трифонов. Просто ако това е платена публикация от "Демократична България"нека се обяви като такава, какъвто е законът.

    "Вчера ЦИК каза “майната им на българите в чужбина”. Как го направи ли? Ще обясня.
    По закон, за да бъде разкрита секция извън територията на България, беше необходимо 60 български граждани предварително, до 9 март, да заявят намерението си да гласуват в нея. Така например, благодарение на подадените заявления от български граждани, пребиваващи в Германия, на 4 април там ще има близо 70 избирателни секции.
    Във Великобритания обаче, където има над 200 хиляди българи, избирателните секции ще са едва 35. И забележете - българите във Великобритания са подали с близо 3 хиляди повече заявления от българите в Германия. Но секциите във Великобритания ще са 35, а в Германия - 70. Защо това е така?
    Вчера ЦИК реши да се позове на една срамна, безскрупулна и противоконституционна поправка в Изборния кодекс от 2016 г., според която общият брой на избирателните секции, които се образуват в държава извън Европейския съюз, не може да надвишава 35. Няма значение колко хора са подали заявления, няма значение колко хора искат да гласуват - 35 секции и толкоз. Това реши ЦИК.
    И така, във Великобритания, която вече не е член на Европейския съюз, са подадени заявления с поне 60 подписи за 83 секции, но ще има само 35 секции. “Майната му на заявленията”.
    В САЩ има подадени заявления за 46 секции, но ще има 35 секции. “Майната му на заявленията”.
    В Турция има подадени заявления за 42 секции, но ще има 35 секции. “Майната му на заявленията”.
    Политическите партии на статуквото се бият в гърдите, че са патриоти или граждани за европейско развитие на България, а са приели противоконституционен закон, с който да ни разделят без всякакви принципи: едни българи в България, други българи зад граница, едни българи в Германия, други българи във Великобритания, САЩ и Турция. И не е ли ясно - разделят ни, за да владеят.
    И не е ли ясно, че се страхуват от гласовете на българите в чужбина, страхуват се от гласовете на хилядите българи, които лятото се събираха в редица европейски и световни градове и искаха оставка? И не е ли ясно, че се страхуват от висока избирателна активност, защото тя ще им вземе властта? А без властта си те са нищо. Некадърни и неморални хорица, които могат да съществуват само във властта и чрез властта. Но това свършва, независимо какво ще каже Върховният административен съд след това решение на ЦИК. Независимо от това дали сега депутатите ще се съберат извънредно и дали ще отменят този дискриминационен и противоконституционен текст от закона. Това свършва.
    Ще ви кажа нещо, в което съм сигурен - властта се ужасява от това как ще изглежда България, когато може да се гласува електронно.
    Уважаеми българи, независимо къде се намирате по света, помислете си само това нещо как ще промени всичко и как ще измете тези, които сега ви мразят.
    А мисля, че този момент е близо."

  5. 5 Профил на d04
    d04
    Рейтинг: 149 Неутрално

    Проблемът е, че покрай Великобритания, където наистина има доста желаещи да гласуват, такава промяна би дала право и на една огромна маса от Турция да гласува. А лошото е, че много от тези избиратели, които биха гласували в Турция, са абсолютно подвластни на двамата султани - един от Истанбулско и един от Бургаско.

  6. 6 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Само скандали им дайте на ДБ.
    Нищо че има гласувани правила, те искали.
    Искат сигурно и за всеки гастарбайтер да направим секция.
    Нищо, че самият той не иска.
    Нищо, че ЕС е в плен на ограничения заради коровавируса.
    Ама като се замисля за думите на Местан, май искат гласове от Турция.
    Може би защото от България са прекалено малко...

  7. 7 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Само скандали им дайте на ДБ.
    Нищо че има гласувани правила, те искали.
    Искат сигурно и за всеки гастарбайтер да направим секция.
    Нищо, че самият той не иска.
    Нищо, че ЕС е в плен на ограничения заради коровавируса.
    Ама като се замисля за думите на Местан, май искат гласове от Турция.
    Може би защото от България са прекалено малко...

  8. 8 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4150 Неутрално

    Може и да го отменят това ограничение за следващите избори, но ме съмнява.

  9. 9 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    Аз съм в Лондон и оредпочитам фа не гладувам, ако тива ше значи и в Турция да няма лимит.

    Sic transit gloria mundi
  10. 10 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    До коментар [#9] от "Hristov":

    Хаха, не е за вярване..Бия всички рекорди за грешки в пост.Да пробваме пак:

    Аз съм в Лондон и оредпочитам да не гласувам, ако това ще означава да няма лимит и в Турция.

    Sic transit gloria mundi
  11. 11 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#3] от "nhh18551388":

    Абе в изборния кодекс, все още не пише, че само успелите имат право на глас, та затова всичките тия хиляди неуспели (явно) подали заявления, трябва да им се открият секции.

  12. 12 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1830 Неутрално

    Олигархията не иска българите в чужбина да гласуват.

  13. 13 Профил на d04
    d04
    Рейтинг: 149 Весело

    До коментар [#6] от "НеКой":

    Те и преди 4 г. искаха да влязат в парламента, ама Христо Иванов не взе и три процента. Ако не беше ходил до Росенец, сега пак нямаше да стигне до Народното събрание.

  14. 14 Профил на wqc45512416
    wqc45512416
    Рейтинг: 363 Неутрално

    До коментар [#3] от "nhh18551388":
    Точно успелите гласуват, затова и се налагат всякакви ограничения.

  15. 15 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2152 Неутрално

    "....по 35 секции въпреки много заявления ще има във Великобритания (16 159 заявления за разкриване на секции), САЩ (5030 заявления) и Турция (20 854)....."

    И какво излиза сега - от 88 хил. заявления само 20 хил. са в Турция?

    Което показва безсмислието да се ограничава броя на секциите.

  16. 16 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#10] от "Hristov":

    Надценявате гласовете от Турция. Там като не им открият секции ги карат с автобусите до България. т.е. при тях няма начин да останат негласували, независимо от изборния кодекс.

  17. 17 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    До коментар [#9] от "Hristov":

    Партиите в България разчитат на твърдия си електорат и сравнително ниската активност, особено пък ДПС. В самата Турция те нямат никаква икономически инструменти за влияние както имат в България в смесените региони. Та реално им е много по-изгодно и на тях да не гласувате и да не гласуват в Турция отколкото обратното. Иначе щяха сегашното ограничение отдавна да беше махнато, но вместо това то си седи и е подкрепено с мощна пропаганда за милиардите гласуващи от Турция. И колкото и автобуси да снимат, сметнете при капацитет 50 човека, то колко автобуса трябва да минат за да са 10-20 хиляди гласа, което да има все пак някакъв минимален ефект върху резултата.

    Не ме търсете преди обяд
  18. 18 Профил на nvarvarin
    nvarvarin
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Проблемът е, че покрай Великобритания, където наистина има доста желаещи да гласуват, такава промяна би дала право и на една огромна маса от Турция да гласува. А лошото е, че много от тези избиратели, които биха гласували в Турция, са абсолютно подвластни на двамата султани - един от Истанбулско и един от Бургаско.
    —цитат от коментар 5 на D04


    Много се надценява вотът на българите в Турция. Там са подали заявления за 43 секции, окастрянето е само с 8. А във Великобритания окастрянето е с 48 секции! А и нека видим вота в Турция на предните избори:

    1. ДОСТ - 16790
    2. Движение за права и свободи - 11803
    3. ГЕРБ - 444
    4. БСП за България - 266
    5. Нова Република - 87
    6. Обединени патриоти - 82
    7. "Да България" - 56
    8. Партия на Зелените - 48
    9. ВОЛЯ - 41
    10. АБВ - Движение 21 - 33

    Ако вотът в Турция имаше такава тежест, каквато му предават Патреотите, то сега ДПС щяха да първи да подкрепят искането за отпадането на това ограничение от 35 секции. Но те си траят.

  19. 19 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1156 Неутрално

    Защо в последният момент?

    ДБ=БКП
  20. 20 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Ако изключим Турция, на никой от успелите в чужбина българи и през ум не му минава да ходи да гласува.
    —цитат от коментар 3 на nhh18551388


    Това е нявярно твърдение.

    Stupid people make me sick
  21. 21 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1307 Неутрално

    Неограничен брой секции за гласуване в чужбина.
    Гласуване по пощата
    Гласуване през Интернет.
    Изборни секции в Занзибар и други екзотични дестинации.

    Какво още ще се поиска, за да се примамят да гласуват хора, които иначе не биха го направили?
    Моите почитания, но никъде в Конституцията не пише, че Българската държава се задължава да тича подир всеки един български гражданин по целия свят, за да можел той да упражни правото си да гласува.

  22. 22 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#2] от "cinik":

    Прегледай протоколите от чужбина, в сайта на ЦИК са, и там мясово глясуват за ГЕРБСП.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  23. 23 Профил на nvarvarin
    nvarvarin
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Защо в последният момент?
    —цитат от коментар 19 на anonim440


    В последния момент това ограничение беше гласувано преди президентските избори и референдума 2016 г. Гласуването беше във време на кампания, защо тогава може в последния момент, а сега не може в последния момент?

  24. 24 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#18] от "nvarvarin":

    Абсолютно точно. За обощение - това са 30000 гласа. По-малко от 1% от всичките гласове. В сегашното народно събрание 1 мандат се печели с около 14500 гласа, при условие, че партията мине 4%. т.е. от тези 30000 гласа, 16-те гиляди на дост не са спечелили нищо, а почти 12-те хиляди на ДПС са им дали малко по-малко от един мандат. С него и без него - все тая в този парламент.

  25. 25 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1847 Неутрално

    Великобритания (16 159 заявления за разкриване на секции), САЩ (5030 заявления) и Турция (20 854).


    Видно от заявленията, печеливши могат да са в Турция.

  26. 26 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2233 Весело

    До коментар [#3] от "nhh18551388":

    Най-големите измами със секции в чужбина не са в Турция!!! Спомнете си полското градче където такава секция с 400 гласували... всички за ДПС. След изборите журналист се разравя на място и хората не занаят че е имало избори и са участвали в тях. СИК от полуграмотни роми, на въпрос кое как...."Едно момче беше тук то организира всичко"!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  27. 27 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Ограничаване броя на секциите е ограничаване на конституционните права.

    Stupid people make me sick
  28. 28 Профил на nvarvarin
    nvarvarin
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Неограничен брой секции за гласуване в чужбина.Гласуване по пощатаГласуване през Интернет.Изборни секции в Занзибар и други екзотични дестинации.Какво още ще се поиска, за да се примамят да гласуват хора, които иначе не биха го направили?Моите почитания, но никъде в Конституцията не пише, че Българската държава се задължава да тича подир всеки един български гражданин по целия свят, за да можел той да упражни правото си да гласува.
    —цитат от коментар 21 на Yotce


    Според закона българският гражданин не просто има право да гласува, той е ЗАДЪЛЖЕН. Зашото гласуването е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, според закона, приет от тия кратуни в Парламента. Като е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, държавата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да осигури и възможност, за да се осъществи тази наша ЗАДЪЛЖИТЕЛНОСТ.

  29. 29 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#21] от "Yotce":

    Интересно ми е, с вашата представа, че не трябва да се грижим за гласуването в чужбина, какво ви е мнението за това ограничение от 35 секции изобщо? Като не ви пука за вота извън страната, вие подкрепяте ли го и защо?

  30. 30 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    "Демократична България иска"

    БСП и ДБ само искат.

    едно е да искаш, друго е да можеш, трето...

    ДБ ВЪРНАХА ДПС И БСП В УПРАВЛЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ
  31. 31 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#25] от "nema_labavo":

    Да, ама не, защото има локалност. пример: 600 заявления за една секция и 10 пъти по 60 заявления за 10 секции. Еднакъв брой заяления, но броя секции е 1 срещу 10!
    В Турция са орязани 8 секции, в кралството - 40!

  32. 32 Профил на nvarvarin
    nvarvarin
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#2] от "cinik":Прегледай протоколите от чужбина, в сайта на ЦИК са, и там мясово глясуват за ГЕРБСП.
    —цитат от коментар 22 на zo


    И това не е вярно. Резултатите от последните избори, в които са гласували от чужбина. Това са европейските от миналата година:
    28.76%
    ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ – ОБЕДИНЕНИЕ (ДА БЪЛГАРИЯ И ДСБ)
    22.16%
    ПП ГЕРБ
    15.42%
    БСП ЗА БЪЛГАРИЯ
    7.06%
    ПП ВМРО – БЪЛГАРСКО НАЦИОНАЛНО ДВИЖЕНИЕ
    4.26%
    ПП „ВЪЗРАЖДАНЕ“
    4.06%
    ДВИЖЕНИЕ ЗА ПРАВА И СВОБОДИ - ДПС
    3.09%
    ПЪТ НА МЛАДИТЕ (НДСВ И НОВОТО ВРЕМЕ)
    2.96%
    ИК ЗА ДЕСИСЛАВА ПЕТРОВА ИВАНЧЕВА
    2.09%
    ВОЛЯ – БЪЛГАРСКИТЕ РОДОЛЮБЦИ

    А и на тези избори има нови играчи - "Има такъв народ" и "Изправи се!Мутри вън", които ще вземат доста гласове от чужбина. Подозирам, че на тия избори ГЕРБ и ДПС няма да са сред първите две места. Там ще са "Демократична България" и "Има такъв народ". Ако отпадне ограничението - ще бият и с разлика пред третия. Затова няма и да отпадне.

  33. 33 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1925 Весело

    Както е тръгнало за всеки 5-6 избиратели в чужбина трябва да се отвори секция!

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  34. 34 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#30] от "kaiser":

    ми те ДБ си се пребориха за видеозаснемане на броенето и си направиха платформа за паралелно броене и контрол. Така, че се вижда, кой само иска и говори и кой действа.

  35. 35 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#33] от "kvasimodo":

    Не 5, ами 50! И ДА! Точно това трябва да се направи.

  36. 36 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2636 Неутрално

    До коментар [#2] от "cinik":Прегледай протоколите от чужбина, в сайта на ЦИК са, и там мясово глясуват за ГЕРБСП.
    —цитат от коментар 22 на zo


    Резултатите са коренно различни от тези в България.:

    https://results.cik.bg/ep2019/rezultati/32.html

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  37. 37 Профил на Хакуна Матата !
    Хакуна Матата !
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#28] от "nvarvarin":

    Според закона българският гражданин не просто има право да гласува, той е ЗАДЪЛЖЕН. Зашото гласуването е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, според закона, приет от тия кратуни в Парламента. Като е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, държавата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да осигури и възможност, за да се осъществи тази наша ЗАДЪЛЖИТЕЛНОСТ.
    ---------------
    От това което си писал, става ясно, че не си чел Конституцията. А ако си я чел, нищо не си разбрал...

    Stupid people make me sick
  38. 38 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1847 Неутрално

    До коментар [#31] от "wvk19677913":

    Всичко това би имало смисъл, ако в 35 секции на Острова гласуват поне толкова, колкото в 35 секции в Турция. Ако са по-малко, усилията са напразни.

  39. 39 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Весело

    Само в интерес на истината - първи отношение по ограничението от 35 секции взе още в събота на обяд Слави Трифонов.
    —цитат от коментар 4 на nvarvarin


    "Само в интерес на истината" - Демократична България говори за отпадане на всички ограничения свързани с гласуването в чужбина, още от 2018 година....!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  40. 40 Профил на Are de
    Are de
    Рейтинг: 263 Неутрално

    Само скандали им дайте на ДБ.Нищо че има гласувани правила, те искали.Искат сигурно и за всеки гастарбайтер да направим секция.Нищо, че самият той не иска.Нищо, че ЕС е в плен на ограничения заради коровавируса.Ама като се замисля за думите на Местан, май искат гласове от Турция.Може би защото от България са прекалено малко...
    —цитат от коментар 6 на НеКой


    С видеозаснемането и стриймването на отварянето на кутиите с бюлетини и попълването на протоколите какво стана? И там само скандали да им дадеш, ама и за това се пребориха. Отивате на кино, гербаджийте.

  41. 41 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#32] от "nvarvarin":

    За парламентарните е верно!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  42. 42 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 773 Неутрално

    И това не е вярно.
    —цитат от коментар 32 на nvarvarin


    Като събереш резултатите на ГЕРБСП, които си дал + клонингите (ВъзражданеМРО) им се получават 48,84%, та ако това не е „масово“ и верно не знам!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  43. 43 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Проблемът е, че покрай Великобритания, където наистина има доста желаещи да гласуват, такава промяна би дала право и на една огромна маса от Турция да гласува. А лошото е, че много от тези избиратели, които биха гласували в Турция, са абсолютно подвластни на двамата султани - един от Истанбулско и един от Бургаско.
    —цитат от коментар 5 на D04


    Това че има избиратели които не ни харесват, не ни дава право да ограничаваме правата на всички останали българи в чужбина!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  44. 44 Профил на Разобличител
    Разобличител
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Сега разбрахте ли, защо Местан призова своите привърженици да гласуват за ДъеБъ?

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
  45. 45 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1869 Неутрално

    ДеБъ са взели пари от Местан..!

  46. 46 Профил на Синдбад-мореход
    Синдбад-мореход
    Рейтинг: 223 Неутрално

    ДеБъ са взели пари от Местан..!
    —цитат от коментар 45 на sim4o


    Какво от това? Парите нямат цвят и мирис!

    легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
  47. 47 Профил на d04
    d04
    Рейтинг: 149 Неутрално

    До коментар [#18] от "nvarvarin":

    Ама вече дост не съществува, не забравяй. Тоест всичките тези гласове за дост отиват в дпс.

  48. 48 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 686 Неутрално

    И веднъж завинаги БГ да влезе в XXI век с онлайн гласуване!

  49. 49 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#38] от "nema_labavo":

    Не разбирам усилията за какво ще бъдат напразни? Ние не би трябвало да имаме за цел да възпрепядстваме когото и да било да гласува. Ако ви притесняват гласовете от Турция - разгледайте коментарите и ще видите, че те са силно надценени. И цялата тази реторика "да ограничим кралството, за да ограничим и Турция" е напълно безсмислена.

  50. 50 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Ха,ха. Отново,неадекватни. 3 те процента са им,вързани в кърпа🤣

  51. 51 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 773 Неутрално

    [quote#43:"Рим"][/quote]

    Аз пък не искам да ме командват от чужбина хора, изгубили връзка със страната, които така или иначе гласуват за ГЕРБСПДПС.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  52. 52 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#49] от "wvk19677913":

    Напразни са защото в чужбина,никой не ще да чуе за ицето🤧

  53. 53 Профил на Райчо Иванов
    Райчо Иванов
    Рейтинг: 126 Неутрално
  54. 54 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#51] от "zo":

    Загубилите връзка със страната не подават заявления за вот ;)

  55. 55 Профил на Tsveta
    Tsveta
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Явно ДБ се притесняват повече от Слави от колкото от Бойко, щото гледам Дойче Велето го е загризало и него - Слави.
    ДБ са популисти и кукли на конци, тяхната роля е преди всичко да вкарат ДОСТ в парламента и да избутат ДПС.
    Слави от своя страна също е як популист, доста известен шоумен, далеч от политическата игра, зад която стоят дадени хора, за които той ще е удобна пътека.
    Това ще бъдат избори - битка на популистите.
    Аз даже мисля, че Слави ще стане не трета, а втора политическа сила.
    Ако ГЕРБ си напазаруват коалиция с някоя от по-малките партии Слави ще мине в опозиция и вероятно ще стане първа политическа сила още на следващите избори.

  56. 56 Профил на nvarvarin
    nvarvarin
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#39] от "Рим":
    В интерес на истината, когато се гласува ограничението от 35 секции, някои членове на Демократична България бяха в коалиция с ГЕРБ, Найден Зеленогорски например.

  57. 57 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 2166 Неутрално

    Справедливо искане, но страшно много закъсняло.

  58. 58 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1847 Неутрално

    До коментар [#49] от "wvk19677913":

    Ще са напразни, че трябват още секции. А риториката винаги е била срещу Турция, кралството излезе на картата едва сега. То и в щатите има ограничение, там има 5030 заявления. Обаче за там не се правят сметки. Не са ли и те българи?

  59. 59 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#58] от "nema_labavo":

    Факт, в щатите може и да е още по-голям проблема, не съм ровил. Но само заради това, че е огромна територия. Сега просто се използва кралството наистина, но то е най-безумно очевидния пример що за тъпотия е това ограничение.

  60. 60 Профил на Синдбад-мореход
    Синдбад-мореход
    Рейтинг: 223 Неутрално

    Интересно е, че бивши юристи(макар и с отнети права), не познават препоръките на Венецианската комисия за непроменяне на изборни правила 1г. преди избори! И тези имат претенции да успеели да влязат в парламента?! Ами точно заради такива прояви хората няма да ги допуснат!

    легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
  61. 61 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#60] от "Синдбад-мореход":

    Абе тоя изборен кодекс не беше ли променян преди 4 месеца заради машинното гласуване? Много избирателно плюем факти нещо...

  62. 62 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Сянката на Доган наднича зад ДБ.

  63. 63 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    Значи освен гласуващите в Туркието, всички останали в чужбина гласуват за герп и бесепето, но въпреки това герп им ограничава възможността да го сторят.
    Евалла на гения, който е прозрял това.
    Сега за тези в Туркието, за които на Ицко Пилона (прочем какво стана с пилона и флага на Росенец, току под носа на бай Ахмед, някой видя ли го?) му е така болно.
    Ясно е, че дертът му е за електората на мъжката секретарка Лютфи, ясно е също, че целото хараламбене е просто за да направи сечено на Доган, а не за да се спазят правата на избирателите по принцип, а Ицко за пореден път се показва като едно смешно и шумно човеченце, което никой не приема насериозно.
    Дерзай, Ицко!

  64. 64 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1847 Неутрално

    До коментар [#59] от "wvk19677913":

    Както и да е. Въпроса е, че остават 20 дена до изборите, няма как да се случи, и за това изглежда пушилка. След изборите да мислят за тази и други промени.

  65. 65 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Весело

    Сега разбрахте ли, защо Местан призова своите привърженици да гласуват за ДъеБъ?
    —цитат от коментар 44 на Мизийски


    Няма лошо да се гласува за Демократична България!
    Лошо е да се гласува за партията на корупцията, провалите, скандалите и хаоса в борбата с пандемията - герп!
    Лошо е също така, да се гласува за дпс!
    Лошо е да се гласува и за комунистите от бсп!

    Въобще, има много възможности за грешен избор!
    Точният избор обаче е само един - Демократична България!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  66. 66 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    До коментар [#65] от "Рим":

    Венсеремос!

  67. 67 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2093 Неутрално

    Парламентарните партии нещо мишкуват. Но Демократична България е спечелила делото за видео заснемане при броенето на гласовете.Което е пробив.

    SHADOWS of SOFIA
  68. 68 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Сянката на Доган наднича зад ДБ.
    —цитат от коментар 62 на oak17621787


    Крадецът вика "дръжте крадеца...!
    Този номер не минава вече! Защото практиката показва, че където е имало Иван Костов и ДСБ, няма и следа от Догановци на около....
    Не само сянката но сме видели и самият Доган да наднича между храстите на окупираната територия Росенец!
    Доган наднича също от ТЕЦ Варна!
    И двете благинки, (пък и много други) този комунистически агент получи лично от Борисов, със съдействието на върхушката на герп!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  69. 69 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Парламентарните партии нещо мишкуват. Но Демократична България е спечелила делото за видео заснемане при броенето на гласовете.Което е пробив.
    —цитат от коментар 67 на Hepo


    +++++++++++++++++++

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  70. 70 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 319 Неутрално

    Някои много ги е страх. От българите у нас и в чужбина.

  71. 71 Профил на Сенсей НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ
    Рейтинг: 27 Неутрално

    До коментар [#6] от "НеКой":Те и преди 4 г. искаха да влязат в парламента, ама Христо Иванов не взе и три процента. Ако не беше ходил до Росенец, сега пак нямаше да стигне до Народното събрание.
    —цитат от коментар 13 на D04


    Това не е ясно. Справка - резултатите за Европарламент.

    Абе, да питам, нещо помага ли ти на животеца като постоянно храчиш по ДБ?

  72. 72 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Аз съм в Лондон и оредпочитам фа не гладувам, ако тива ше значи и в Турция да няма лимит.
    —цитат от коментар 9 на Hristov


    лъжеш герберски трол не си в Лондон! кажи си адреса и има кой да провери дали си в Лондон
    а за справка на други тролове - в УК има много повече желаещи отколкото в Турция!!!

  73. 73 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1307 Неутрално

    Според закона българският гражданин не просто има право да гласува, той е ЗАДЪЛЖЕН. Зашото гласуването е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, според закона, приет от тия кратуни в Парламента. Като е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, държавата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да осигури и възможност, за да се осъществи тази наша ЗАДЪЛЖИТЕЛНОСТ.
    —цитат от коментар 28 на nvarvarin

    ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да осигури възможност не е значи КЪДЕТО, КОГАТО и КАКТО му скимне на гражданина.

  74. 74 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    До коментар [#39] от "Рим":В интерес на истината, когато се гласува ограничението от 35 секции, някои членове на Демократична България бяха в коалиция с ГЕРБ, Найден Зеленогорски например.
    —цитат от коментар 56 на nvarvarin


    Точно обратното!
    Герп беше в коалиция с Реформаторския блок, защото върхушката на тази партия обеща да подкрепи усилията за реформа в Съдебната система! Измамиха ни...

    А Найден Зеленогорски е машина за печелене на избори! Той винаги е бил част от десницата и неговото място е точно в Демократична България!
    Освен него, има още много знакови личности от ОДС, които може да бъдат привлечени в обединението!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  75. 75 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1987 Весело

    "Демократична България" иска отмяна на ограничението за секции извън ЕС, партиите - без коментар"

    ДБ се опитва да хапе навсякъде, като малко кутренце.
    Към което останалите се отнасят снизходително- какво да искаш от едно невзрачно същество.

  76. 76 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1307 Неутрално

    До коментар [#21] от "Yotce":Интересно ми е, с вашата представа, че не трябва да се грижим за гласуването в чужбина, какво ви е мнението за това ограничение от 35 секции изобщо? Като не ви пука за вота извън страната, вие подкрепяте ли го и защо?
    —цитат от коментар 29 на wvk19677913

    Подкрепям ограничението, нормално е да има някакъв разумен лимит, за да не се прахосват усилия в тази посока.

  77. 77 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4071 Любопитно

    Лилавите другари ли ще плащат за тези секции?

  78. 78 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2581 Неутрално

    Според закона българският гражданин не просто има право да гласува, той е ЗАДЪЛЖЕН. Зашото гласуването е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, според закона, приет от тия кратуни в Парламента. Като е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, държавата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да осигури и възможност, за да се осъществи тази наша ЗАДЪЛЖИТЕЛНОСТ.
    —цитат от коментар 28 на nvarvarin


    Българите са си в България :-) Който емигрант иска ... може да се върне.
    :-) нека си плаща данъците в България и да живее тук за да си ползва "задължителното" право на глас. От къде на къде ние ще изработваме пенсиите на родителите му, а някой от майната си ще определя как да живеем тук, докато той се шматка надалече.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  79. 79 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#76] от "Yotce":

    Е разумно ли е лимита да е 35 на държава? Без да се интересуваме колко човека живеят в нея и колко от тях са българи. За Македония - 35 секции, за САЩ - също? А защо тогава в държавите от ЕС няма лимит? Явно не е разумно да ограничаваме българите в Германия, но е разумно да ограничаваме тези в Англия?

  80. 80 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2152 Неутрално

    До коментар [#37] от "Хакуна Матата !":

    До коментар [#28] от "nvarvarin":Според закона българският гражданин не просто има право да гласува, той е ЗАДЪЛЖЕН. Зашото гласуването е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, според закона, приет от тия кратуни в Парламента. Като е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, държавата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да осигури и възможност, за да се осъществи тази наша ЗАДЪЛЖИТЕЛНОСТ.
    ---------------
    От това което си писал, става ясно, че не си чел Конституцията. А ако си я чел, нищо не си разбрал...
    —цитат от коментар 37 на Хакуна Матата !


    Страхувам се, че Вие грешите. Тук Конституцията няма нищо общо. Въпросът е решен в Изборния кодекс, според който гласуването наистина е задължително:

    Чл. 3. (1) (Изм. - ДВ, бр. 39 от 2016 г., в сила от 26.05.2016 г.) Изборите се произвеждат въз основа на всеобщо, равно и пряко избирателно право с тайно гласуване и осигуряват свободно изразяване на волята на избирателите. Гласуването е задължително, извършва се лично от избирателя и представлява изпълнение на гражданския му дълг.

  81. 81 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    ДБ се опитва да хапе навсякъде, като малко кутренце...
    —цитат от коментар 75 на Дон Кихот


    Малките кутрета не хапят! Те са дружелюбни.
    Хапят само големите песове! Някои породи и отделни екземпляри са опасни дори за живота на хората. Особено когато се озлобят... А те стават злобни, ако им кажеш че за нищо не стават, че не са направили нито една свястна реформа до сега, че са докарали хаос, бедност и тотална нищета в глутницата. Да не говорим за най-голяма смъртност откакто е създаден кучешкия приют...
    Пазете се от големите песове! Някои екземпляри родени в Банкя са така охранени, че достигат живо тегло 120-130 килограма...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  82. 82 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Весело

    До коментар [#75] от "Дон Кихот":

    Да не стане само 5 малки кученца да изядат стария вълк.

  83. 83 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4071 Любопитно

    До коментар [#68] от "Рим":

    Практиката показва, че работите за повече гласове за ДПС. Нищо, че според заклинанията ви е обратното.

  84. 84 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Лилавите другари ли ще плащат за тези секции?
    —цитат от коментар 77 на Alarmstufe: Rot


    Не! Червените другари от Герп ще платят.
    И то не само за секциите!
    Ще си платят и за стотиците други кражби, зузлуми и безобразия, които са вършили през всичките десет години на милиционерско-прокурорския режим!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  85. 85 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Весело

    До коментар [#75] от "Дон Кихот":Да не стане само 5 малки кученца да изядат стария вълк.
    —цитат от коментар 82 на wvk19677913


    Точно така ще стане!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  86. 86 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7956 Неутрално

    "На онлайн среща с президента преди два месеца българи зад граница, които живеят във Великобритания, САЩ, Канада и Турция, също поискаха отпадане на ограничението."
    Всички, освен ГЕРБ са маскари, нали?

  87. 87 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#83] от "Alarmstufe: Rot":

    И колко пък повече са тия гласове за ДПС? 10 хиляди? 20 хиляди? от близо 7 милиона с право на глас..

  88. 88 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    До коментар [#68] от "Рим":Практиката показва, че работите за повече гласове за ДПС. Нищо, че според заклинанията ви е обратното.
    —цитат от коментар 83 на Alarmstufe: Rot


    Практиката показва, че Доган получи ТЕЦ Варна от централната власт - т.е. от върхушката на герпкп!
    Практиката показа също така, че руснаците получиха българското трасе от руско-турски паток също от върхушката на герп-пкп-сдс! Само че това трасе беше платено с 3 милиарда лева суха пра от българите, без никой да ги пита...
    Практиката също показа, че АЕЦ БелЯне не само че не е бил гьол, ами един "прекрасен проект" водещ до комични възклицания като това - "...колко хубав ще ми стане БелЯне..."

    Не вярвайте на герп! Лъжат ви чрез евтин популизъм...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  89. 89 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 781 Весело

    ДБ за Дубай ли лобират :) :) :)?

  90. 90 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Българите са си в България ... Който емигрант иска ... може да се върне .....нека си плаща данъците в България и да живее тук за да си ползва "задължителното" право на глас. От къде на къде ние ще изработваме пенсиите на родителите му,
    —цитат от коментар 78 на dark'star


    Недейте да плещите глупости!
    Българите са българи, независимо къде се намират!

    Освен това, българите живеещи в чужбина са най-големият "външен" инвеститор!
    По данни на Българска народна банка паричните преводи от българи в чужбина към България през 2019 са повече от 1.2 милиарда евро – средно по 100 милиона евро на месец. Тази статистика дава само частична представа за реалните пари, които сезонните работници носят в страната, тъй като БНБ отразява само трансферите по банков път на стойност над 2500 евро. Според доклада на Световната банка работещите в чужбина пращат значителни суми и неофициално, на които разчитат хиляди семейства из цялата страна.

    И вместо да им благодарим, екземпляри като вас (и върхушката на герп-пкп-сдс) се мъчат всячески да ги наказват и ограничават...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  91. 91 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 781 Весело

    Малките кутрета не хапят! Те са дружелюбни.
    —цитат от коментар 81 на Рим


    И от кучета разбираш толкова, колкото и от политика.
    Нищо.

  92. 92 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2486 Неутрално

    Практиката показва, че Доган получи ТЕЦ Варна от централната власт - т.е. от върхушката на герпкп!
    —цитат от коментар 88 на Рим


    Практиката показва, че централната власт, но не на ГЕРБ продаде ТЕЦ Варна на ЧЕЗ.От своя страна ЧЕЗ го продава на частна фирма, а тя - на Доган .Не вярвайте на ДБ ! Лъжат ви чрез евтин популизъм...

  93. 93 Профил на Герберска Мутра
    Герберска Мутра
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Че на кой и защо трябва да му пука за това ако иска една извън парламентарна 3% партиика ?

  94. 94 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#89] от "libretto":

    Такова нещо като "лобиране" може да има в система със сблъсък на политически идеи. У нас все още се караме дали искаме да заработи изобщо демокрацията или шефа да хвърля кинтаж от джипа.

  95. 95 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Тоест ДаБе, ДеБа или както там е, разчита на вота на нашите сънародници, живеещи в Турция? Голем смех :)

  96. 96 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    ДБ за Дубай ли лобират :) :) :)?
    —цитат от коментар 89 на libretto


    Демократична България не е трупала пачки изпращани от Божков по куриери в чекмеджета...
    Демократична България, не е прикривала дългове на Божков към хазната в размер на 700 милиона лева!
    Тази мърсотия извършиха Борисов и Горанов, под прикритието на прокурватурата!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  97. 97 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#92] от "uvtest":

    Коя е тая централна власт не на ГЕРБ, може ли поименно? Иначе, то изобщо не е схема това с продаването първо на частна фирма, даването на лиценз една седмица след това и продаването на Доган още една седмица по-късно. Комунизма си отива, спете спокойно деца!

  98. 98 Профил на wvk19677913
    wvk19677913
    Рейтинг: 299 Весело

    До коментар [#93] от "Герберска Мутра":

    да не ви излезнат през задника само тия 3% ;)

  99. 99 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    ....Практиката показва, че централната власт, но не на ГЕРБ продаде ТЕЦ Варна...
    —цитат от коментар 92 на uvtest


    "..................ДБ ще внесе сигнали в специализираната прокуратура, Министерството на енергетиката и Агенцията за държавна финансова инспекция във връзка с работата на ТЕЦ "Варна" на почетния лидер на ДПС Ахмед Доган. За последните две години централата е получила 54 млн. лева за студен резерв.
    Днес лидерът на "Да, България" Христо Иванов обяви, че проверка на партията е показала, че едва през юни тази година ТЕЦ "Варна" е получила лиценз за работа на газ. Иванов добави, че анализ на обявените от централата обществени поръчки показва, че мощностите ѝ изобщо не са били в състояние да оперират, и изрази съмнение дали изобщо е имала договор за доставка на газ.
    "Тази железария изобщо не е могла да работи. Тя дори в един момент е глобена с 2 млн. лв. за това. Само че проблемът е, че през това време ние сме платили за студен резерв 54 млн. лева", заяви Иванов....."

    "Герп-пкп-сдс", е формцията, която от името н държавата сложи 54 милиона лева в джоба на Доган - чиста стопроцентова загуба.
    И чиста печалба за Доган и върхушката на дпс!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  100. 100 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 766 Неутрално

    [quote#78:"dark'star"][/quote]

    "Българите са си в България :-) Който емигрант иска ... може да се върне.
    :-) нека си плаща данъците в България и да живее тук за да си ползва "задължителното" право на глас. От къде на къде ние ще изработваме пенсиите на родителите му, а някой от майната си ще определя как да живеем тук, докато той се шматка надалече."

    Значи ако сина ти е ...(това няма как да стане защото си тъп пенсионер), внуците ти са студенти в чужбина и искат да гласуват ама тиквата не разрешава с разни герпави ограничения, да се гневят на изкукалия си дедо, който не иска и не им позволява да го сторят!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK