"Демократична България" няма да участва в коалиционни споразумения

Христо Иванов

© Надежда Чипева, Капитал

Христо Иванов



Демократична България" не планира да сключва коалиционно споразумение с когото и да било, а ако се стигне до това президентът да даде мандат за съставяне на правителство, ще търси подкрепа за своите политики. Това съобщи в интервю за Нова телевизия съпредседателят на политическото обединение Христо Иванов.


Той беше помолен да коментира хипотезата, при която първата и втората политическа сила ГЕРБ и БСП (според проучванията на социологическите агенции) не успеят да сформират кабинет след парламентарните избори на 4 април, а държавният глава, който в този случай има право на избор, реши да връчи мандата на "Демократична България".


Важни въпроси и отговори за парламентарни избори 2021 - четете тук




"Ако даде на нас, ще се опитаме да съставим управление, което да може да реализира нашите приоритети. Няма да го направим на база на коалиционно споразумение. Предлагаме кабинет и или той получава подкрепа за програмата си, или не", каза Иванов.


Той подчерта, че част от тези приоритети вече са превърнати в законодателни инициативи, които ще бъдат внесени в деловодството на Народното събрание в момента, в който то заработи. С проект за промени в Конституцията "Демократична България" ще тества колко гласа подкрепа би могла да получи. "Ако има подкрепа, има смисъл да създаваме управление. Самоцелното стоене в управлението не е наша цел", продължи Иванов.


Той изрично подчерта, че коалицията няма да подкрепи под никаква форма управление на ГЕРБ, БСП и ДПС. "С останалите на база ясни приоритети, които можем да реализираме, можем да влезем в някакъв разговор за търсене на мнозинства. Въпросът е дали можем да се съгласим за условията, по които да стане прекратяването на мандата на Иван Гешев като главен прокурор", каза Иванов. По думите му персоналната смяна на Гешев не е самоцел и не изчерпва реформата, затлачена от десетилетия, но без това никоя реформа не е възможна. "Много политици се ползват от липсата на равно прилагане на закона. За тях няма риск законът да бъде прилаган към тях и никога няма да разрешат да има правосъдна реформа", добави той.


Политикът коментира, че резултатът от изборите зависи в много голяма степен от избирателната активност и може да бъдат постигнати напълно различни конфигурации при гласували 2 млн. или 3 млн. избиратели. "Не можем да изключим, че следващият парламент ще бъде избран при ниска активност и хаос, така че неговата легитимност ще бъде поставена под тежко съмнение," каза Иванов. Подчерта, че през целия период преди изборите "Демократична България" се е борила да осигури легитимността им - чрез законопроекта си за гласуване по пощата, предложението за премахване на ограниченията за секциите в чужбина, за осигуряването на удобства за гласуване на хората под карантина, създаването на платформата "Ти броиш" и идеята за заснемане на броенето на бюлетините, на което сега пречи Централната избирателна комисия.


По думите му ГЕРБ и ДПС имат интерес да потискат избирателната активност чрез "трите кита", на които се крепи тяхната власт - корпоративният, купеният и контролираният вот. По думите му е пълен скандал това, че седмица преди изборите няма национална кампания, която да убеждава хората, че е безопасно да гласуват. Добави, че Демократична България няма да оспори резултата, какъвто и да е той, но полага усилия да е легитимен, така че "българската демокрация да продължи нататък".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (318)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на N I K E
    N I K E
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Това твърдение е за преди изборите, след това може

  3. 3 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    Да разбирам ли, че ще "управляват " сами със своите 2,5 %?!?!?!

  4. 4 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    Желаете България да отвори враатите за мигранти ?
    Желаете повече права за ЛГБТИ-общността ?
    Желаете ратифициране на ИК ?
    Желаете РСМ да получи разрешение за преговори и влизане в ЕС ?
    Гласувайте за ДБ !!!

  5. 5 Профил на Васил Николов
    Васил Николов
    Рейтинг: 187 Неутрално

    Правилно. Тия които управляваха от 1990 досега - ченгета и комунисти - доказаха че не могат.
    Трябва и малко политическа хигиена.

  6. 6 Профил на Васил Николов
    Васил Николов
    Рейтинг: 187 Неутрално

    Правилно. Тия които управляваха от 1990 досега - ченгета и комунисти - доказаха че не могат.
    Трябва и малко политическа хигиена.

  7. 7 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1627 Неутрално

    Участие на ДБ във властта е напълно хипотетично. Мафията няма да позволи на единствената автентична политическа сила да ѝ разплете свинските черва. Затова и ДБ не бива да прави никакви жестове към Мая Манолова, която обслужи аферата Костинброд и оцапа протестите, и към чалгаджията Слави, който демонстрира презрение към формите на демократичната политика и който разчита на вота на маргинали и мърморковци.

  8. 8 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1979 Весело

    "Демократична България" няма да участва в коалиционни споразумения

    Пак лъжат!
    Че нали като останат за пореден път на улицата, отново ще се сдушат с останалите аутсайдери от "народа на Радев", за да опяват поредното фиаско и да плюят по "опорочените избори".

  9. 9 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7799 Неутрално
  10. 10 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 935 Неутрално

    Христо Иванов може и да е казал, че „Демократична България" не планира да сключва коалиционно споразумение с когото и да било, но както знаем от миналите парламенти, депутатите на ДСБ като Атанас Атанасов са склонни да се продадат на ГЕРБ и да гласуват за правителство с Тиквата. Ат.Атанасов го е правил вече два пъти.

    Мислете като гласувате за да не „продадат“ вашия глас отново. Използвайте преференциалния вот и изритайте десебарите от НС.

  11. 11 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#4] от "atmanpg":

    Желаете да продължавате да живеете в най-бедната държава в ЕС?
    Желаете да продължавате да живете в най-корумпираната държава в ЕС?

    Гласувайте за ГЕРБ/БСП/ДПС!!! Ще сте бедни, прости и презрени, но пък няма да има мигранти, няма да има ИК, нито пък "джендъри", нищо. И пари в джоба няма да има, но карай, важното е да си мачо патриот.

    "Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета"- Марк Твен
  12. 12 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 807 Неутрално

    Правилно като симпатизант на ДБ напълно подкрепям тази позиция. Важно е в страната нещата да се случват по правилният начин, а не кои ще бъде на власт.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  13. 13 Профил на d04
    d04
    Рейтинг: 136 Неутрално

    Добре, приемаме, че няма да управляват с ГЕРБ, БСП и ДПС. Но тогава как очакват да направят правителство и още повече - с кого? С ИТН и Мая Манолова ли? Христо май забравя, че заедно тези три партии ще имат около 50-60 депутати най-много... Тоест пак стигаме до извода, че нямат никакъв шанс да управляват без подкрепата на ГЕРБ или на БСП. Така че не му вярвайте на ХИ много, да не се окажете тежко излъгани съвсем скоро.

  14. 14 Профил на Konstant Ray
    Konstant Ray
    Рейтинг: 282 Любопитно

    Времето на мутрите изтича, време е за ново начало, поставено от честни и достойни хора, а Христо Иванов е определено един от тях

  15. 15 Профил на pm
    pm
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Браво! Принципна позиция! Такива политици и партии ни трябват за да се променят нещата.

    "Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."
  16. 16 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1979 Весело

    До коментар [#14] от "Konstant Ray":

    "Времето на мутрите изтича, време е за ново начало, поставено от честни и достойни хора, а Христо Иванов е определено един от тях"

    Ти си се объркал- комиксите са на друго място.
    Но това не пречи да оценя чувството ти за хумор.

  17. 17 Профил на save_knforest
    save_knforest
    Рейтинг: 667 Весело

    Редакторите, не са "три кита, а три къта": корпоративният, купеният и контролираният вот.
    Пийте си кафето навреме.

  18. 18 Профил на hkr17702506
    hkr17702506
    Рейтинг: 0 Неутрално

    "Демократична България" не планира да сключва коалиционно споразумение с когото и да било, а ако се стигне до това президентът да даде мандат за съставяне на правителство, ще търси подкрепа за своите политики."

    Доста наивно исказване на Иванов. Държи се така все едно не 5 а 50% имат подкрепа. Трябва да е много наивен за да си мисли, че останалите опозиционни партии ще ги подкрепят безпрекословно.

  19. 19 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4171 Неутрално

    " "Ако даде на нас, ще се опитаме да съставим управление, което да може да реализира нашите приоритети. Няма да го направим на база на коалиционно споразумение. Предлагаме кабинет и или той получава подкрепа за програмата си, или не", каза Иванов"

    Най - после една партия да намери правилния подход в потъналите в тежки пазарлъци и договорки партии и коалициики ! Съставяш кабинет на базата на приоритети и действия, които трябва да се предприемат, а не на базата на алъш - вериша на почетния ! Иначе неминуемо потъваш в корупционното блато на престъпния модел у нас....

  20. 20 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    Добре, приемаме, че няма да управляват с ГЕРБ, БСП и ДПС. Но тогава как очакват да направят правителство и още повече - с кого? С ИТН и Мая Манолова ли? Христо май забравя, че заедно тези три партии ще имат около 50-60 депутати най-много... Тоест пак стигаме до извода, че нямат никакъв шанс да управляват без подкрепата на ГЕРБ или на БСП. Така че не му вярвайте на ХИ много, да не се окажете тежко излъгани съвсем скоро.
    —цитат от коментар 13 на D04


    Имам впечатлението, че изобщо нямат намерение да управлявават.
    Пък и защо име ? Управлението е отговорност.
    Много по-лесно е да стоят в опозиция, да си вземат грантовете и да викат "УУУУУУУУУУ"...

  21. 21 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2411 Весело

    Сега герберистите ще дотичат и ще започнат неуморно да коментират "безполезната и на никой непозната" партия:))))))

    "Чуждестранен агент"
  22. 22 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4171 Неутрално

    " Въпросът е дали можем да се съгласим за условията, по които да стане прекратяването на мандата на Иван Гешев като главен прокурор", каза Иванов. "

    Единственият български политик, който ясно иска да свали крепителят на модела в прокуратурата у нас ! Без тази стъпка, борбата срещу тумора на престъпността у нас е невъзможна !

  23. 23 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2378 Неутрално

    Ако първата и втората политическа сила не съставят правителство, мандата ще се връчи на ДПС и ще има триглава ламя, ние тоя филм сме го гледалЕ! Корни премиер, Томчо вице, и Пеевски - на еврофондовете.
    Аз Ицо патерицата на ГЕРБ нема никогиш да получи мандат, неговата роля е друга - да се прави на опозиция и да съсипва малкото останала реална такава

  24. 24 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 529 Неутрално

    Свестните у нас наричат луди. Особено в медиите на Пеевски.

  25. 25 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 878 Весело

    А още не е първи април, още по-малко петък, ден в който се разказват вицове.

    Лигата на необикновените почтени джентълмени.
  26. 26 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Добре, приемаме, че няма да управляват с ГЕРБ, БСП и ДПС. Но тогава как очакват да направят правителство и още повече - с кого? С ИТН и Мая Манолова ли? Христо май забравя, че заедно тези три партии ще имат около 50-60 депутати най-много... Тоест пак стигаме до извода, че нямат никакъв шанс да управляват без подкрепата на ГЕРБ или на БСП. Така че не му вярвайте на ХИ много, да не се окажете тежко излъгани съвсем скоро.
    —цитат от коментар 13 на D04


    Той не казва, че няма да разчитат на подкрепа, а че няма да има коалиционно споразумение.

  27. 27 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Браво. Това са политиците, които хората искат.

  28. 28 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#8] от "Дон Кихот":

    Е-е-е-е-е...! То и Борисов някога се кълнеше, че ГЕРБ няма никога да направи коалиция, защото трябвало да бъде ясно, кой носи отговорността. Десет години по-късно е готов да се прегърне с всеки, стига само филията да е намазана. Ама не с мас...! ;)

    Бивш tww09306483.
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    До коментар [#23] от "uq":

    Може трета да е ИТН и триглавата ламя да решава или с мандата на първата или с мандата на втората да съставя кабинета.
    Но ГЕРБ няма да вземат тоя резултат, който се точат и може да са даже трета политическа сила. Тогава сметките стават много объркани.

  31. 31 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 529 Неутрално

    До коментар [#4] от "atmanpg":

    Мечтата ти за визия е Пеевски. Духовното ти знаме е Караянчева. Умен си колкото Лъчо мозъка. Ти си готов за депутат. Едновременно от ГЕРБ, ДПС и псевдо патриоти.

  32. 32 Профил на atag
    atag
    Рейтинг: 573 Весело

    До коментар [#3] от "selqnin":
    Селски, защо така смени рефрена... Тъкмо бях понал да си припявам, като ти видя постовоете - не се прави така, момче....

  33. 33 Профил на Мамуна
    Мамуна
    Рейтинг: 731 Неутрално

    [quote#26:"Stoyan Kostov"][/quote]

    ДоживЕх да ти сложа плюс!

  34. 34 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#13] от "D04":

    "... Така че не му вярвайте на ХИ много, да не се окажете тежко излъгани съвсем скоро..."!

    Казваш, само ГЕРБ няма да излъжат, а?! А пък БСП и ДПС може да излъжат, но съвсем малко! Преливаш от акъл...! :)))

    Бивш tww09306483.
  35. 35 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2438 Неутрално

    " Въпросът е дали можем да се съгласим за условията, по които да стане прекратяването на мандата на Иван Гешев като главен прокурор", каза Иванов. " Единственият български политик, който ясно иска да свали крепителят на модела в прокуратурата у нас ! Без тази стъпка, борбата срещу тумора на престъпността у нас е невъзможна !
    —цитат от коментар 22 на samoedin


    Точно !!! Първата и основна задача трябва да бъде, смяната на ГП , който пръв от предшествениците си, посегна на престъпните олигарси, на отровителите на българската земя, вода и въздух и на руската пета колона.

  36. 36 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    До коментар [#28] от "Petleshev":

    На Борисов лично вече не му е до филията с мас, а до това да няма реваншизъм от новия кабинет. На някои по-низши калинки в гербиджа може и да им е важно да останат на хранилката, ама лидерът им има други приоритети, той си е заделил достатъчно - видимо от джобните в чекмеджето.

  37. 37 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#4] от "atmanpg":Мечтата ти за визия е Пеевски. Духовното ти знаме е Караянчева. Умен си колкото Лъчо мозъка. Ти си готов за депутат. Едновременно от ГЕРБ, ДПС и псевдо патриоти.
    —цитат от коментар 31 на wkk57607068


    Няма как да знаеш какви са мечтите ми.
    Що се отнася до ПОЛИТИКИТЕ, които подкрепя ДБ - те са синтезирани в пост 4.
    Греша ли ?
    Не подкрепят ли тези политики?

  38. 38 Профил на kam27
    kam27
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Х И ха че и десеебето да пристанат на бесебето кат предните избори ,че само ликуми разпъват сега

  39. 39 Профил на Darkman
    Darkman
    Рейтинг: 1475 Неутрално

    Да кажем, че ДБ вземе 10% от депутатите (тва е оптимистично), това прави 10% представителство. С какво самочувствие можеш да задаваш тона в държавата, когато имаш такава подкрепа? Да, имат идеи и цели, но не могат да убедят мнозинството българи в тях. Добре е да се запитат защо. А и да си накарат хора като Антоанета Цонева и Емил Джасим да не се появяват в публичното пространство повече, защото са тотална щета.
    Аз лично ще гласувам префернциално за конкретен човек, който познавам през годините и е доказал, че е свестен. Листата му е приемлива, поне първите 4-5 човека. Крайно време е да започнем да вкарваме в парламент, общини, президенство хора, които са се доказали с качества, а не поредните послушни парашутисти.

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  40. 40 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4132 Неутрално

    Чувам, все повече хора около мен, приятели, роднини, ще гласуват за Христо, и дано мине едноцифреният процент, тогава всичко ще изглежда по-солидно.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  41. 41 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#35] от "uvtest":

    Само не разбрахме от ГП-то, кои са ортаците на престъпните олигарси във властта?! Или казваш, това не е важно, а...?! :)))

    Бивш tww09306483.
  42. 42 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 671 Весело
  43. 43 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#39] от "Darkman":

    И аз така.
    Ще гласувам за личност, а не за обещания.

  44. 44 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4171 Любопитно

    " проект за промени в Конституцията "Демократична България" ще тества колко гласа подкрепа би могла да получи. "Ако има подкрепа, има смисъл да създаваме управление. Самоцелното стоене в управлението не е наша цел", продължи Иванов."

    Не съм особен оптимист че двете БКП- та и почетния ще подкрепят промяна в конституцията, която реално да реши проблемите на прокуратурата у нас, но е важно, че още отсега ДБ заявяват за какво ще се борят и на каква цена ! Властта не може да е самоцел, наистина, съгласен съм с Христо ! Те само да успеят да разследват основните престъпни схеми у нас, това ще бъде истински успех за обществото ни !

  45. 45 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3267 Неутрално

    Всъщност за пръв път почти стъпил на земята.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  46. 46 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2438 Неутрално

    До коментар [#35] от "uvtest":Само не разбрахме от ГП-то, кои са ортаците на престъпните олигарси във властта?! Или казваш, това не е важно, а...?! :)))
    —цитат от коментар 41 на Petleshev


    Защо, за един вече разбрахме и Гешев го чака да му изтече мандата.

  47. 47 Профил на Мамуна
    Мамуна
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#40] от "hamiltonf":

    И аз това чувам. Това донякъде го и очаквах.
    Дано да са успяли да убедят и "бай Иван", защото мисля, че в провинцията са много зле като проценти гласуващи за тях 🤨

  48. 48 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#39] от "Darkman":

    "... Крайно време е да започнем да вкарваме в парламент, общини, президенство хора, които са се доказали с качества, а не поредните послушни парашутисти...".

    Да де, но хората искат да вкарват в парламента послушни парашутисти. В тази връзка, какво ти е виновен Христо Иванов? Той изказва своето виждане, но очевидно хората си харесват калната болшевишка дупка в която е превърната държавата ни.

    Бивш tww09306483.
  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4132 Неутрално

    До коментар [#47] от "Мамуна":

    Ами зле са, защото почти не излизат от столицата

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  51. 51 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#49] от "Мамуна":

    Тц!
    КОД !

  52. 52 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3078 Неутрално


    "Ако даде на нас, ще се опитаме да съставим управление....."

    С тез слаби крави и тез криви волове за къде сте? Имаме още една седмица за мечти. После ще ближим раните.

  53. 53 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    Всъщност за пръв път почти стъпил на земята.
    —цитат от коментар 45 на дерибеев


    Не за първи път. Просто не си слушал внимателно.
    Вчера по обед се разхождаше спокойно през гората на Борисовата градина сам и без каквато и да е охрана. Който има желание може спокойно да го спре и поговори. В това е разликата с много други политици.

    SHADOWS of SOFIA
  54. 54 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3267 Неутрално

    До коментар [#40] от "hamiltonf":

    Единственият начин Трифонов да вкара по малко цирк в НС е да се гласува за ДБ

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  55. 55 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 2318 Неутрално

    До коментар [#4] от "atmanpg":

    И без мигранти след 40 години за тази територия при това управление ще спорят турци и цигани, българите ще са измрели или емигрирали.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  56. 56 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#46] от "uvtest":

    Ама, само един ли е? И в какво е ортак с олигарсите? Или си я карате на общи приказки преди изборите? :)))

    Бивш tww09306483.
  57. 57 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Да кажем, че ДБ вземе 10% от депутатите (тва е оптимистично), това прави 10% представителство. С какво самочувствие можеш да задаваш тона в държавата, когато имаш такава подкрепа?
    —цитат от коментар 39 на Darkman


    В Парлемента работата трябва да е екипна. Това, че от БСП не спират да правят циркове е друга тема. Така, че ако ще е за доброто на България няма значение 10% - 20% - 30%.
    Мен лично ДБ не могат да ме убедят да гласувам за тях, защото не вярвам, че ще успеят да изпълнят гърмките си обещания. Да кажат с какви механизми смятат да си постигнат целите и може да се замисля въпреки, че като реторика никак не ми харесват. Отделно тепърва ще се чистят от плявата в партията си, което отнема време.

  58. 58 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 981 Неутрално

    Манолова: "Аз предложих Пеевски, да дадем шанс на Орешарски!".
    Бойкикев: "Да дадем шанс на Манолова и на Трифонов".
    Тия са ортаците на "достойните демократи". Ще "изстъргват" и "изриват" заедно, готови са с лопатите и с черните чували.
    Иванов "се въздържал" да определи ортаците си с по една дума... Ми тя не е за пред хора думата, но всеки се сеща коя е.
    Ай на слука с премиер Манолова (дума, дума, дума...)

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." Шопенхауер
  59. 59 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 516 Разстроено

    проблемът е, че не му вярвам. това едно. и второ - с тази позиция отвращава хората, които искат да има някакво управление в бг, което не е на служебен кабинет на ведар немур.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  60. 60 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4132 Неутрално

    До коментар [#54] от "дерибеев":

    Най-веротно е така, така че, всеки трябва да поразмисли малко, и да не се фокусира върху това какво не харесва, а върху това - какво харесва в тях.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  61. 61 Профил на d04
    d04
    Рейтинг: 136 Неутрално

    До коментар [#26] от "Stoyan Kostov":

    Аз пък да те попитам в коя сериозна европейска държава няма коалиционни споразумения? В Германия партиите преди да влязат в управленска коалиция пишат програма и тя трябва да бъде гласувана от членовете на тяхната партия. В Испания винаги има коалиционно споразумение. Във Франция и Великобритания рядко се стига до коалиции, защото са с мажоритарна система и обикновено една партия има мнозинство. Но с две думи - фактът, че няма да има коалиционно споразумение, е бягане от отговорност и опит да си измиеш ръцете след време.

  62. 62 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    До коментар [#4] от "atmanpg":И без мигранти след 40 години за тази територия при това управление ще спорят турци и цигани, българите ще са измрели или емигрирали.
    —цитат от коментар 55 на fpyyh


    Нека хората да избират.
    Но е добре да знаят какви за възгледите на партията, за която си дават гласа.
    А ХИ избягва да акцентира на тези свои възгледи.

  63. 63 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#4] от "atmanpg":

    "... Желаете България да отвори враатите за мигранти ? ..."!

    Тия мигранти, да ги вържеш тук, все ще намерят начин да избягат. Стига сте ги претопляли тия стари манджи!
    Колкото до ИК, питай в ГЕРБ. Захариева подписа...! ;)

    Бивш tww09306483.
  64. 64 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1119 Любопитно

    Ице, с теб сме! Може да сме малко, но сме с теб. А кой знае, може пък до 04.04 на повечко хора да им уврат главите и да помислят, преди да пуснат бюлетината си...

  65. 65 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 556 Любопитно

    Е как така? Няма ли да има "исторически компромис" тип "малък трик"?

    Бог да благослови Америка за България!
  66. 66 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 182 Неутрално

    До коментар [#23] от "uq":Може трета да е ИТН и триглавата ламя да решава или с мандата на първата или с мандата на втората да съставя кабинета.Но ГЕРБ няма да вземат тоя резултат, който се точат и може да са даже трета политическа сила. Тогава сметките стават много объркани.
    —цитат от коментар 30 на nij50393132


    Кви опорки ви спуска от позитано др Кутев, не е истина.🤣🤣🤣

  67. 67 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 1979 Весело

    "...а ако се стигне до това президентът да даде мандат за съставяне на правителство..."

    ...ще се събудим и краката ни ще се окажат в леген със студена вода.

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1792 Неутрално

    Е как така? Няма ли да има "исторически компромис" тип "малък трик"?
    —цитат от коментар 65 на Günther


    Ако говорим за трикове , те вървят вече дванадесет години .Нали не си пропуснал трика с управляващия на управляващите.

    SHADOWS of SOFIA
  70. 70 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#57] от "Stoyan Kostov":

    "... Мен лично ДБ не могат да ме убедят да гласувам за тях, защото не вярвам, че ще успеят да изпълнят гърмките си обещания..."!

    Значи ще гласуваш за тия, които те лъгаха досега? Отличен избор! :)))

    Бивш tww09306483.
  71. 71 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3078 Неутрално

    Що не разберете че има две опции за гласуване:
    -Против Боко.
    -За Боко.
    При първата ще има възможност за промени, реформи и даже за мечти.
    При втората ще е още от същото. Няма промени, няма реформи, няма прогрес. Има само път към Ада. Или както е записано "Нека като жабите, когато им пресъхне блатото, да прокълнем и умрем".
    А за Боко твърдо ще гласуват подставените лица, чиновниците, общинския башибозук, помазаните фирми с целия личен състав, аверите от борческите времена и купените. И ако излезе първи, а май нататък отиват нещата, не му вземайте победата. Ако посмеете ще ви последва съдба по-тежка от тази на Орешарски. Боко скрупули и бариери няма.

  72. 72 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    Целта не е управление, целта не е и 4-те%, целта е 1% ......за субсидията, де...... и те го знаят....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  73. 73 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1685 Весело

    До коментар [#32] от "atag":

    Дори и Вие ще разберете, че не се прави така, но ще е едва на 04.04 вечерта или но 05.04 сутринта....
    Просто си пригответе носни кърпички...

  74. 74 Профил на 1107
    1107
    Рейтинг: 759 Неутрално

    ДБ може би са най-отдалечената от ДпС политическа организация, но със сигурност и при тях има голям брой внедрени агенти, а и мнозина, които биха се продали при първа възможност. От сарая обичат да купуват най-заклетите си "противници" и публично да ги показват. За назидание, да е ясно, че всеки могат да купят/сплашат/изнудят/шантажират.

  75. 75 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 2373 Неутрално

    До коментар [#1] от "Matrix":

    За националите не зная, но това е МЪЖКА ДУМА ! Успех умни хора, с вас сме!Лумпените да мрат в кофите!
    —цитат от коментар 1 на Matrix


    Ето за това ще си останете 4 %! Мислите си, че сте нещо повече от останалите. Елита един вид. Само, че сте сте решили да гласувате за културни марксисти. Това не е много умно. Вие марксист ли сте?

  76. 76 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2867 Неутрално

    До коментар [#65] от "Günther":

    За малките трикове се обърни към настоящите официални коалиционни партньори на ГЕРБ. Тоест СДС.
    За големите трикове питай неофициалните ортаци на ГЕРБ. ;)

    Бивш tww09306483.
  77. 77 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2819 Неутрално

    "... Мен лично ДБ не могат да ме убедят да гласувам за тях, защото не вярвам, че ще успеят да изпълнят гърмките си обещания..."!Значи ще гласуваш за тия, които те лъгаха досега? Отличен избор! :)))
    —цитат от коментар 70 на Petleshev


    И защо реши така ?
    Има един куп нови партии.
    С доста качествени кадри в тях. Просто трябва да се огледаш по-внимателно.

  78. 78 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2556 Неутрално

    Желаете България да отвори враатите за мигранти ?Желаете повече права за ЛГБТИ-общността ?Желаете ратифициране на ИК ?Желаете РСМ да получи разрешение за преговори и влизане в ЕС ?Гласувайте за ДБ !!!
    —цитат от коментар 4 на atmanpg


    Или направо се пренесете в Русия, за да имате пълна гаранция.

    Гербаджийски корумпари, посрамихте България! Приравнихте ни с банановите републики!
  79. 79 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 2373 Неутрално

    До коментар [#7] от "spiegel":

    Участие на ДБ във властта е напълно хипотетично. Мафията няма да позволи на единствената автентична политическа сила да ѝ разплете свинските черва. Затова и ДБ не бива да прави никакви жестове към Мая Манолова, която обслужи аферата Костинброд и оцапа протестите, и към чалгаджията Слави, който демонстрира презрение към формите на демократичната политика и който разчита на вота на маргинали и мърморковци.
    —цитат от коментар 7 на spiegel


    Какво им е автентичното на ДБ?!? Прокси на лявата партия на САЩ, културни марксисисти правещи се на десни и елитарни!

  80. 80 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 182 Неутрално

    До коментар [#40] от "hamiltonf":И аз това чувам. Това донякъде го и очаквах.Дано да са успяли да убедят и "бай Иван", защото мисля, че в провинцията са много зле като проценти гласуващи за тях 🤨
    —цитат от коментар 47 на Мамуна


    Във Варна им дават 4%. Включването на човек като Веско Василев -Касичката, със сигурност натисна надолу процентите на ДБ във Варна. Отделно местните структори никви ги няма, то сигурно по лесно да се добереш до кмета, отколкото до някой от ДБ. И всичко това на фона на един от най-слабите кметове на герб в голям град.
    Абе ситуацията е като за ДБ в страната- корумпирани управляващи, нефелна опозиция, и въпреки всичко, ДБ на ръба на влизането. Лузъри братче.🤣🤣🤣

  81. 81 Профил на deutscher._
    deutscher._
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Достойно решение , демократично и всеки интелигемтен българин ще го оцени ! !

  82. 82 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2421 Любопитно

    Желаете България да отвори враатите за мигранти ?Желаете повече права за ЛГБТИ-общността ?Желаете ратифициране на ИК ?Желаете РСМ да получи разрешение за преговори и влизане в ЕС ?Гласувайте за ДБ !!!
    —цитат от коментар 4 на atmanpg


    Кой българин би гласувал за ДБ? При мен няма дори познати, камо ли роднини или приятели.

    Бутикова партия с под 4% електорат!

    Медиите са виновни за 112 място на Репортери без граница!
  83. 83 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1685 Весело

    До коментар [#68] от "afrika":

    Знаете ли, че високият Ви тон и изключително ниският Ви стил изобщо не са комплимент???

  84. 84 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    Браво. Това са политиците, които хората искат.
    —цитат от коментар 27 на nij50393132


    Политиците, които хората искат са тези, които имат най-висок изборен резултат.

  85. 85 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 994 Неутрално

    Пребоядисана тъмночервена комунистическа номенклатура, която за гратчета и привилегии обслужва на 110% новия господар, също както преди 30-тина години е обслужвала стария.

  86. 86 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    До коментар [#46] от "uvtest":

    И на Гешев и на президента Радев мандата им изтича по едно и също време през 2027.

  87. 87 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 182 Неутрално

    До коментар [#39] от "Darkman":"... Крайно време е да започнем да вкарваме в парламент, общини, президенство хора, които са се доказали с качества, а не поредните послушни парашутисти...".Да де, но хората искат да вкарват в парламента послушни парашутисти. В тази връзка, какво ти е виновен Христо Иванов? Той изказва своето виждане, но очевидно хората си харесват калната болшевишка дупка в която е превърната държавата ни.
    —цитат от коментар 48 на Petleshev


    Аве Добрич, айде пак хората ви виновни. Огледайте се малко, потърсете вината и в себе си. Може би, шефовете ви са трайно некадърни, с харизма на варели и лузъри, може би затова хората не ви харесват а?

  88. 88 Профил на Bira
    Bira
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    До коментар [#65] от "Günther":

    така е, който се доверява на бацинка, си заслужава измамването после.

  89. 89 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 182 Неутрално

    До коментар [#49] от "Мамуна":Тц!КОД !
    —цитат от коментар 51 на atmanpg


    Плюс един. Само като сравня Ицето и Москов, без съмнения за Код.

  90. 90 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Не го приемнайте като заяждене, ама аз не разбирам така демокрацията. Някой с 6 процента подкрепа да иска цялата власт.....

  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1680 Неутрално
  93. 93 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 2373 Неутрално

    До коментар [#40] от "hamiltonf":


    Чувам, все повече хора около мен, приятели, роднини, ще гласуват за Христо, и дано мине едноцифреният процент, тогава всичко ще изглежда по-солидно.
    —цитат от коментар 40 на hamiltonf


    Явно марксизма е силно заразен!

  94. 94 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 994 Неутрално

    Апропо Христо Иванов е light версия на Сергей Станишев, първата и последната му работа беше като министър, преди това и след това не е работил нищо, като не броим грантовите хранилки на които е бил и още е закачен.

  95. 95 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 988 Неутрално

    До коментар [#81] от "deutscher._":

    Драги байдънски тролове, нивото ви е по-плачебно и от на путинските тролове :Д

  96. 96 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 77 Весело

    "Ако даде на нас, ще се опитаме да съставим управление, което да може да реализира нашите приоритети. Няма да го направим на база на коалиционно споразумение. Предлагаме кабинет и или той получава подкрепа за програмата си, или не"

    Кой БСП ли няма да състави правителство? Ще измислят те тройната/четворна схема. Не е като да не са го правили винаги до сега.

    Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov
  97. 97 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1685 Весело

    До коментар [#81] от "deutscher._":

    Това с "достойните" българи е много хубаво, но ако хипотетично вкарате идеята И за мислене и Разум става доста по-различно и малко по-сложно...

  98. 98 Профил на Разобличител
    Разобличител
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Каза го това внукът на комунистът-терорист и всички му повярвахме. Все пак не така мислеше докато беше министър в правителство на ГЕРБ. Който има глава да мисли, нека мисли.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
  99. 99 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1685 Весело

    До коментар [#86] от "nij50393132":

    Мечтите Ви за пРезидента са напълно безплатни, точно толкова, колкото и неоснователни!!!

  100. 100 Профил на Moni
    Moni
    Рейтинг: 251 Весело

    Според последното проучване на общественото мнение ГЕРБ+БСП+ДПС взимат 50%, което след преизчисление (партиите, минаващи 4% събират 75%, т.е. остава 1/4 до 100%) е равно на 62,5% (50*1,25).

    Та как точно ДеБъ вижда мнозинство, обединено под тяхните искания, като в най-добрия случай партиите извън ГЕРБ,БСП и ДПС ще имат 90 депутата срещу 150 на трите партии?

    Значи това ако привържениците на ДеБъ ми го обяснят направо ше гласувам за тях :)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK