Както се случиха нещата Борисов никъде няма да ходи. Ще седи тук и ще наблюдава цирка, който скоро ни предстои да гледаме всички за огромно съжаление. Чалгата ще определя дневния ред вече не Борисов.
Все повече гласуващи в чужбина, никак не е лошо. Дано се стигне до консенсус тези хора да могат да гласуват дистанционно и по пощата. Само в секции е напълно невъзможно да се обхване българската диаспора. С огромни мъки я стигнат 200 хил., я не, а там живеят над 1.5 млн.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
11
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ При нормална ситуация с гласуване по пощата и / или онлайн със сигурност върхушката у нас "ще изяде яки шамари" от нас / гласоподавателите , които сме навън/
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев.
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Така е , но властта у нас прави всичко да ни ограничи!Пример е във Великобритания на тези избори!Молбите са били за около 75-76 секции/ цитирам по памет/ , но "естествено" властта остави само 35 секции!Минимум се ограничава вота на 500-600 хиляди души и това е "разковничето"!
Писателят Петър Ангелов-Дарев написа много остър коментар:
От България изтичали „мозъци“ на Запад! Същите „мозъци” са гласували за Копейкин, Учиндолския чалгаджия, Галевица и Васил Божков. Останалите „мозъци” в страната си избраха Народно събрание, което вероятно ще се открие с изпълнение на Милко Калайджиев. Или с песента на Трифонов „Ще ти скъсам гъза“...
Писателят Петър Ангелов-Дарев написа много остър коментар:От България изтичали „мозъци“ на Запад! Същите „мозъци” са гласували за Копейкин, Учиндолския чалгаджия, Галевица и Васил Божков. Останалите „мозъци” в страната си избраха Народно събрание, което вероятно ще се открие с изпълнение на Милко Калайджиев. Или с песента на Трифонов „Ще ти скъсам гъза“...
Да, и бихте избрали - доказан мафиот от прехода - черепа, чалгар и мутро-певец като слави за премиер, и руската партия на Костя дето иска да излизаме от нато. Евала - не могат да ви излъжат - то няма и нужда.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Всъщност, подобни щяха да са резултатите и в България ако не бяха купените гласове на БСП, ГЕРБ и ДПС пр... Даже смятам, че ДБ и ИТН щяха да са с много близки резултати.
Сигурно всичко са го очаквали, повечето от там живущите работят в концесионерските фирми по чистота, които си гласуват под строй за Герб. Така е и в другите по-големи градове.
Да живееш в затвърдени демокрации в Европа, положили основа на европейската култура, наука и бизнес, и да гласуваш за проруска наципартийка като 'Възраждане'.....колко промит комунистически мозък трябва да си....
В старата махала имахме един циганин. Подковаваше коне, катъри и магарета. Наричаха го Ячо Магаритарят. Беше добър човек и популярен майстор. Търсиха го българи, цигани, арменци от цялото градче, па дори и от околните селца.
Ячо си имаше една мечта – да си купи автомобил. Е, купи си. Лъскав, красив, елегантен. От време на време Ячо сядаше пред прага на „бизнеса си“, вадеше папироса кълцан тютюн, обвит във вестник и гледаше захласнат „придобивката си“. След време я подари на сина си. Самият той не можа да се научи да я кормува.
И пак се върна към това , дето го можеше – да подковава коне, катъри и магарета.
Докъде го докарахме. Съдбата на България да се държи от чалга простак. СТ си отгледа неговия електорат по концертите, пред одобрителния поглед на дебилните им родители навряни в панелните гета. нема оправия
До коментар [#29] от "fsy11546314": ДБ ,няма как да вземат вота в чужбина!! По ред причини,в Европа(където са повечето наши сънародници)е Славчо победител,в Щатите не е така!
СтЪкмистика! Отичат гласувалите за Слави и ДБ,но "забравят",че 80% от българите в чужбина не са гласували.
Кой ще забравя бе пич нали това искаха до сегашните в чужбина да не гласуват всички. Иначе нали знаеш, че Слави Трифонов щеше да е първа политическа сила
Не е трудно, ще хванеш колата, ще отидеш на 100 км, ще се наредиш на опашката, ще почакаш 3 часа и ще гласуваш. Ако толкова милееш за родината, това е най-лесното да се направи. Никой не иска да се бориш, да страдаш...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментирам само резултатите от изборите, кой как е гласувал - негова си работа. Интересни са наличните данни, а не обтекаемите хипотези.
Мараба, С-ДС доносници!
"Гласувалите извън България на 4 април са 168 575 души. Подобен интерес към избори в последните 20 г. е имало единствено през 2009 г., когато обаче над половината гласове зад граница са дошли от Турция."
Това си го прочетете 10 пъти преди да искате повече от 35 секции в държави извън ЕС. Погледнете резултата на ДПС и пак си помислете, какъв щеше да бъде ако имаше неограничен брой секции в ОК, но и в Турция.
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев.
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.
Ето една тема за програмно правителство - максимално бърза промяна на ИК, за да може още на следващите избори да се гласува масово от чужбина и дистанционно. Високата избирателна активност вчера беше силно благоприятствана от лошото време, което остави жителите на големите градове по домовете.
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
Какъв е делът на гласувалите зад граница и тяхната тежест в резултатите на Трифонов и Иванов. По тая чужбина беше голямо врякане, но единствено за ДПС има голяма тежест.
За това какъв е електората там при тия резултати вече беше много изписано.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Ами не съвсем - статистиката отчита подадените гласове. Дали са са 5, 10, 20% - няма значение. Стъкмистика или просто гадателство би било ако тръгнеш да си измисляш как биха гласували негласувалите 80%.
Хиляди хора не можаха да си дадат вотя, защото на опашките са се редили цели 1800 човека, за да пуснат "не подкрепям никого "... защо?? Не омаловажавам гласа им, а че имаше хора, които подкрепяхя някого
Да живееш в затвърдени демокрации в Европа, положили основа на европейската култура, наука и бизнес, и да гласуваш за проруска наципартийка като 'Възраждане'.....колко промит комунистически мозък трябва да си....
Просто вече си нямат хабер от България. Прочети постовете на никсъна, Васил от ООН,.... и въпреки, че те са с други предпочитания, ще го усетиш.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Като се има впредид че в много от държавите по света нямаше секции за гласуване, както и факта, че в големите държави броя на секциите беше недостатъчен, направо си е за чудене че толкова много българи гласуваха. И това в ситуация на ограничения заради Ковид.
На фона на ниската избирателна активност в България - под 50% - при положение че за мнозинството граждани у нас, секциите за гласуване са на пешеходно разстояние, намирам за неуместно да се вменява вина на българи в чужбина, за това че не са пътували стотици и хиляди километри да гласуват в ограничения брой секции (ако такива изобщо е имало).
Интересна статистика! Слави убедително печели. Двама победители може да има само когато резултатите са в рамките на 1% разлика. Така, че заглавието е некоректно. Т.е. 31% от българите в чужбина виждат в Слави човека, който ще оправи държавата.
Тоест, ДБ е "първа" дори когато е втора с двойно по-малко гласове от първата? Или е важно да ги сложим в заглавието за да внушим колко са подкрепяни от "българите в чужбина"? Ами по тая логика можехте да вкарате и ГЕРБ в "първите" четири например.
Разликата между Слави и Христо Иванов е фундаментална. Христо Иванов не е бил шут по партитата на Мултигруп. Не се е прегръщал години наред с Бойко както Слави преди да се скарат. ДБ символизира началото на истинската промяна.
Ти как би си обяснил факта, да живееш в Щутгарт, да има всеки избирателна секция тук и да не се мръднеш да гласуваш? Става въпрос за фамилия от Плевен.
Общо взето само около 10% от българите в чужбина гласуват. И секции във всеки град да се направят няма да се дигне процентът!
А Дневник ни проглушиха ушите колко са умни в чужбина цвета на нацията бил там и берял ягоди, мил кенефи , гледал стари хора и тн , а гласуват масово за Слави...
Току що говорх с мой приятел от Англия. Вчера е карал над 50 км да гласува в Лондон. Като го питах защо толкова хора са гласували за Слави, коментарът му беше - ами хората искат да се оттърват от Тиквата...
Заглавието ми напомня един стар социалистически виц:
По времето на Брежнев и Рейгън руснак и американец стигат до финален двубой в някакъв спорт. Американецът побеждава. Съветската преса отразява събитието така: "Нашият представител се класира на почетното второ място, а американецът беше едва предпоследен".
Дневник, жалък опит за манипулация от ваша страна. Първа политическа сила в чужбина , сред т.нар ,, изтекли мозъци" е чалга партията. ДБ е втора .Така сте го написали , сякаш си делят първото място :)
Казаното се нуждае от превод на разбираем български и буквално означава: " Ние тука, в Англия, сме кръгли идиоти и затова гласуваме за Слави!". Една откровеност, която трябва да се приветства!
"......С "Не подкрепям никого" са гласували 1687 души зад граница. ........"
Разбирам...... за да избягаш от контролиран вот, да избереш "Не подкрепям никого"...... ама да пътуваш 200-300 км за да не подкрепиш никого е малоумие..... затуй И Т. Н. имат такъв резултат....... качество на избирателите в чужбина...... балонът се спука....
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
Докъде го докарахме. Съдбата на България да се държи от чалга простак. СТ си отгледа неговия електорат по концертите, пред одобрителния поглед на дебилните им родители навряни в панелните гета. нема оправия
До коментар [#20] от "bat_plamen":Не е трудно, ще хванеш колата, ще отидеш на 100 км, ще се наредиш на опашката, ще почакаш 3 часа и ще гласуваш. Ако толкова милееш за родината, това е най-лесното да се направи. Никой не иска да се бориш, да страдаш...
А защо повечето от половината българи в България не си направиха труда да си отнесат дирниците - не на 100 км - а на пешеходно разстояние? Или те още по-малко милеят?
Разликата между Слави и Христо Иванов е фундаментална. Христо Иванов не е бил шут по партитата на Мултигруп. Не се е прегръщал години наред с Бойко както Слави преди да се скарат. ДБ символизира началото на истинската промяна.
Да напомня и нещо позабравено: в модерната политическа история няма пример за друг български политик, който, след като министър-председателят подкопа усилията му за реформи в най-важната система - съдебната, да си е хвърлил оставката като министър, въпреки облагите, които може да донесе постът на едно корумпе. Хр. Иванов беше този достоен мъж!
Мараба, С-ДС доносници!
Христо Иванов беше зам. министър председател в служебното правителство преди Бойко 2. В Бойко 2 беше само министър. Не че реформаторския блок не беше пълен и жалък провал, но все пак да се придържаме към фактите.
Казаното се нуждае от превод на разбираем български и буквално означава: " Ние тука, в Англия, сме кръгли идиоти и затова гласуваме за Слави!". Една откровеност, която трябва да се приветства!
Ами за също го намирам за идиотско, но също така е вярно, че в Англия е куцо и сакато от България. И защото е такова, то си мисли, че само един чалгар като Слави би могъл да изрита един друг чалгар - дебел при това. Както между впрочем са мислили едни около 500-600 хиляди други българи - в България...
Хвърляне на подобна оставка на министър означава, че господинът няма способност да налага своите виждания. Обикновено реформи не стават за един ден, иска постоянство и търпелива работа, за което Христо Иванов не е способен.
Това е малко като работата му като юрист, непостоянство и провали.
Преди предишните избори един мой ученик, от силно посредствените, беше облепил колата си, силно казано "кола", с плакати на атака.... На въпрос ЗАЩО, отговорът беше САМО АТАКА ИСКАТ И МОГАТ..... Същият сега работи Германия и в устата му е само Слави...... Та, от какво иска да се отърве? Това от което трябва да се отърве е в главата му!
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
Не понасям Трифонов... и шоуто му не гледам, пък "музиката" му още по-малко слушам, но при алтернативи като бат Борисов с джипката, Маяма и Курнелия, объркването на хората е разбираемо...
☠ ☠ ☠
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
☠ ☠ ☠
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
anonimnii
Рейтинг: 499 НеутралноРедно е ограничения за чужбина да отпаднат, защото така се лишават български граждани от право на глас.
Лъв
Рейтинг: 905 НеутралноЖеланието за промяна е очевидно. Бойко - ходи си с мир. Бегай в Барселона, там че чака Чери
deaf
Рейтинг: 2260 НеутралноСтЪкмистика! Отичат гласувалите за Слави и ДБ,но "забравят",че 80% от българите в чужбина не са гласували.
zxp53317185
Рейтинг: 2307 НеутралноГолям срам! Този народ съвсем изпростя и се опростачи.
kakva_e_istinata
Рейтинг: 15 НеутралноКакто се случиха нещата Борисов никъде няма да ходи. Ще седи тук и ще наблюдава цирка, който скоро ни предстои да гледаме всички за огромно съжаление. Чалгата ще определя дневния ред вече не Борисов.
В спора се ражда истината!Ганьо ла фурия Балканика
Рейтинг: 8 НеутралноОооо, ти само дай възможност. ГЕРБ от това се страхуваше - падна на 4-то място в гласовете от чужбина.
fury_21
Рейтинг: 432 НеутралноАлооо, Дневник! Оправете си графиката - ГЕРБ 30.61%!!!!
blondofil
Рейтинг: 2048 НеутралноДо коментар [#4] от "zxp53317185":
Намери си друг, дето да те заслужава, бе.
boevbisser
Рейтинг: 2771 ВеселоВсе повече гласуващи в чужбина, никак не е лошо. Дано се стигне до консенсус тези хора да могат да гласуват дистанционно и по пощата. Само в секции е напълно невъзможно да се обхване българската диаспора. С огромни мъки я стигнат 200 хил., я не, а там живеят над 1.5 млн.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
stedim
Рейтинг: 2021 НеутралноЧалга поколението печели и тук, и в чужбина.
Doge
Рейтинг: 1333 НеутралноДо коментар [#7] от "Fury_21":
Слава Україні!Оправиха я и пак грешна. :)
Doge
Рейтинг: 1333 НеутралноИма ли пилот в Самолета , Славиту взима 30.61%, 17,54, колкото ДБ
Слава Україні!ck2013
Рейтинг: 1538 Неутралнодневник я си оправете графиката
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascalbat_plamen
Рейтинг: 4738 ЛюбопитноПоказателно е това!Ние, които сме в чужбина няма как да ни излъжат ня'кви гербери, бесеари и депесари /изключвам Турция/
bat_plamen
Рейтинг: 4738 НеутралноДо коментар [#1] от "anonim440":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
При нормална ситуация с гласуване по пощата и / или онлайн със сигурност върхушката у нас "ще изяде яки шамари" от нас / гласоподавателите , които сме навън/
qid44693832
Рейтинг: 196 НеутралноСлави Трифонов и "Демократична България" са първи политически сили в чужбина при рекордно гласуване
С равни гласове ли са, та са едновременно първи?
New
Рейтинг: 1918 НеутралноХубава двойка.
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.Ми щом младите се обичатда се вземат.
bat_plamen
Рейтинг: 4738 НеутралноДо коментар [#9] от "boevbisser":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Така е , но властта у нас прави всичко да ни ограничи!Пример е във Великобритания на тези избори!Молбите са били за около 75-76 секции/ цитирам по памет/ , но "естествено" властта остави само 35 секции!Минимум се ограничава вота на 500-600 хиляди души и това е "разковничето"!
lcf09650900
Рейтинг: 8 ВеселоВъзраждане 7.42%
realguru
Рейтинг: 2370 НеутралноПисателят Петър Ангелов-Дарев написа много остър коментар:
От България изтичали „мозъци“ на Запад! Същите „мозъци” са гласували за Копейкин, Учиндолския чалгаджия, Галевица и Васил Божков. Останалите „мозъци” в страната си избраха Народно събрание, което вероятно ще се открие с изпълнение на Милко Калайджиев. Или с песента на Трифонов „Ще ти скъсам гъза“...
Бланш
Рейтинг: 206 НеутралноЕ, сега ще видим кой е "Савската царица".
zxp53317185
Рейтинг: 2307 НеутралноДо коментар [#16] от "bat_plamen":
🤦
Пий една ракия, надуй чалгата и не си мъчи главата, че утре ягодите няма да се наберат сами ;)
vjo23696630
Рейтинг: 432 НеутралноТе и в чужбина били пейзани и чалгаджии
Принц Серж
Рейтинг: 306 НеутралноТова гласуване постави кръст на идеята, че от България емигрират само хората с акъл в главата.
lcf09650900
Рейтинг: 8 ВеселоНе знам какъв писател е този, някой чел ли го е?
bludniq_sin
Рейтинг: 1311 НеутралноДо коментар [#16] от "bat_plamen":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlДа, и бихте избрали - доказан мафиот от прехода - черепа, чалгар и мутро-певец като слави за премиер, и руската партия на Костя дето иска да излизаме от нато. Евала - не могат да ви излъжат - то няма и нужда.
fsy11546314
Рейтинг: 8 НеутралноНаистина много изненади на тези избори. Надявах се и смятах, че ДБ ще вземат вота в чужбина, а то какво се оказа
realguru
Рейтинг: 2370 НеутралноИ ти ли само Винету си чел? ;)
Поне знаеш ли кой го е написал? ;)
А за Гугъл чувал ли си нещо? Няма шанс да го бъркаш с Гогол. :)
tapat0p
Рейтинг: 265 НеутралноТолкова "Дневник" заглавие - как звучи "ИТН и ДБ са първи", а не "ДБ са втори" :D
zxp53317185
Рейтинг: 2307 НеутралноДо коментар [#22] от "realguru":
Ами всичко е така... за съжаление.
zxp53317185
Рейтинг: 2307 НеутралноДо коментар [#31] от "evf54378219":
Те освен че са втори, Ами и резултатът им наполовина на чалгаря 😀
realguru
Рейтинг: 2370 НеутралноСпокоен съм за генетичното бъдеще на нацията :)
sylvester
Рейтинг: 509 НеутралноТака мило се радваха всички на опашките пред урните в чужбина! А те гласували за едно ферари с цвят чалгар...
Х
Рейтинг: 1058 НеутралноЗа мен лишен от всяка логика е резултатът на БНО. Кой гласува за тях?
А 8-те процента на ГЕРБ къртят. Без купен и контролиран вот положението им в България ще е сходно.
themtrx
Рейтинг: 80 НеутралноВсъщност, подобни щяха да са резултатите и в България ако не бяха купените гласове на БСП, ГЕРБ и ДПС пр... Даже смятам, че ДБ и ИТН щяха да са с много близки резултати.
Х
Рейтинг: 1058 НеутралноНа вашето внимание няколко протокола от кв. Факултета.
Огромна любов към ГЕРБ варираща между 60% и 72% подкрепа. Въобще не е съмнително.
https://results.cik.bg/pi2021/protokoli/64/25/254611064.html
https://results.cik.bg/pi2021/protokoli/64/25/254611065.html
https://results.cik.bg/pi2021/protokoli/64/25/254611063.html
https://results.cik.bg/pi2021/protokoli/64/25/254611061.html
Манчо
Рейтинг: 1560 ВеселоЕ, качественият състав на кадърните и успешни нашенците в чужбина е ясен : 18 % нормални хора и 82% кръгли идиоти!
Мараба, С-ДС доносници!Тайната е разкрита!
hamiltonf
Рейтинг: 4259 НеутралноДо коментар [#38] от "Х":
cellular-goods.comСигурно всичко са го очаквали, повечето от там живущите работят в концесионерските фирми по чистота, които си гласуват под строй за Герб. Така е и в другите по-големи градове.
zxp53317185
Рейтинг: 2307 НеутралноДо коментар [#39] от "Манчо":
Те нормалните хора са много повече, но не гласуват. Или си вкарал в тези 18% негласуващите?
EU Fighter
Рейтинг: 515 НеутралноДа живееш в затвърдени демокрации в Европа, положили основа на европейската култура, наука и бизнес, и да гласуваш за проруска наципартийка като 'Възраждане'.....колко промит комунистически мозък трябва да си....
Hristo Blagoev
Рейтинг: 314 РазстроеноВ старата махала имахме един циганин. Подковаваше коне, катъри и магарета. Наричаха го Ячо Магаритарят. Беше добър човек и популярен майстор. Търсиха го българи, цигани, арменци от цялото градче, па дори и от околните селца.
Ячо си имаше една мечта – да си купи автомобил. Е, купи си. Лъскав, красив, елегантен. От време на време Ячо сядаше пред прага на „бизнеса си“, вадеше папироса кълцан тютюн, обвит във вестник и гледаше захласнат „придобивката си“.
След време я подари на сина си. Самият той не можа да се научи да я кормува.
И пак се върна към това , дето го можеше – да подковава коне, катъри и магарета.
encor3
Рейтинг: 568 НеутралноПоловината тук реват за корпоративен вот, а искат гласуване по пощата/електронно, което ще го бетонира...
cornucopia
Рейтинг: 606 НеутралноДокъде го докарахме. Съдбата на България да се държи от чалга простак. СТ си отгледа неговия електорат по концертите, пред одобрителния поглед на дебилните им родители навряни в панелните гета.
нема оправия
angeles
Рейтинг: 716 НеутралноДо коментар [#29] от "fsy11546314": ДБ ,няма как да вземат вота в чужбина!! По ред причини,в Европа(където са повечето наши сънародници)е Славчо победител,в Щатите не е така!
madridchanin
Рейтинг: 857 НеутралноДо коментар [#3] от "deaf":
СтЪкмистика! Отичат гласувалите за Слави и ДБ,но "забравят",че 80% от българите в чужбина не са гласували.
Кой ще забравя бе пич нали това искаха до сегашните в чужбина да не гласуват всички. Иначе нали знаеш, че Слави Трифонов щеше да е първа политическа сила
ilinko
Рейтинг: 834 НеутралноДо коментар [#20] от "bat_plamen":
Не е трудно, ще хванеш колата, ще отидеш на 100 км, ще се наредиш на опашката, ще почакаш 3 часа и ще гласуваш. Ако толкова милееш за родината, това е най-лесното да се направи. Никой не иска да се бориш, да страдаш...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Манчо
Рейтинг: 1560 ВеселоКоментирам само резултатите от изборите, кой как е гласувал - негова си работа. Интересни са наличните данни, а не обтекаемите хипотези. Мараба, С-ДС доносници!
encor3
Рейтинг: 568 Неутрално"Гласувалите извън България на 4 април са 168 575 души. Подобен интерес към избори в последните 20 г. е имало единствено през 2009 г., когато обаче над половината гласове зад граница са дошли от Турция."
Това си го прочетете 10 пъти преди да искате повече от 35 секции в държави извън ЕС. Погледнете резултата на ДПС и пак си помислете, какъв щеше да бъде ако имаше неограничен брой секции в ОК, но и в Турция.
New
Рейтинг: 1918 НеутралноЧалгарията сгази политиката.
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.cinik
Рейтинг: 2343 НеутралноЕто една тема за програмно правителство - максимално бърза промяна на ИК, за да може още на следващите избори да се гласува масово от чужбина и дистанционно. Високата избирателна активност вчера беше силно благоприятствана от лошото време, което остави жителите на големите градове по домовете.
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупцияzz_s
Рейтинг: 1493 НеутралноКакъв е делът на гласувалите зад граница и тяхната тежест в резултатите на Трифонов и Иванов.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !По тая чужбина беше голямо врякане, но единствено за ДПС има голяма тежест.
За това какъв е електората там при тия резултати вече беше много изписано.
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#3] от "deaf":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠а не са гласували щото не харесват теа' двамата, е внушението ти :)
vesolr
Рейтинг: 3771 НеутралноДо коментар [#3] от "deaf":
От клеветника https://goo.gl/QdmktQАми не съвсем - статистиката отчита подадените гласове. Дали са са 5, 10, 20% - няма значение.
Стъкмистика или просто гадателство би било ако тръгнеш да си измисляш как биха гласували негласувалите 80%.
alray
Рейтинг: 494 НеутралноХиляди хора не можаха да си дадат вотя, защото на опашките са се редили цели 1800 човека, за да пуснат "не подкрепям никого "... защо?? Не омаловажавам гласа им, а че имаше хора, които подкрепяхя някого
zxp53317185
Рейтинг: 2307 НеутралноДо коментар [#50] от "Манчо":
И как ги пресметна 18% ако не е тайна?
deaf
Рейтинг: 2260 НеутралноДо коментар [#56] от "vesolr":
Пиша за другите...
Психологически 80% са гласували ПРОТИВ всички партии участващи на изборите.
zz_s
Рейтинг: 1493 НеутралноПросто вече си нямат хабер от България. Прочети постовете на никсъна, Васил от ООН,.... и въпреки, че те са с други предпочитания, ще го усетиш. "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
Манчо
Рейтинг: 1560 ВеселоТайна е, кадърни и успешни нашенецо от чужбина ;) Мараба, С-ДС доносници!
deaf
Рейтинг: 2260 НеутралноДо коментар [#55] от "GMO VACCINES CHEMICALS":
Прочети пост №59
pepisky
Рейтинг: 274 НеутралноРезултатът на "Възраждане" ме разочарова от тези сънародници. Не знаят ли, че тук наричаме лидера им "Копейкин" !
zxp53317185
Рейтинг: 2307 НеутралноДо коментар [#53] от "cinik":
Гениално! Да вкараме освен славиту също Камелия, Глория, Милко и Азис в парламента!
zxp53317185
Рейтинг: 2307 НеутралноДо коментар [#63] от "pepisky":
Че какво ги интересува тях, нали не живеят в България? Друг ще им сърба попарата.
lcf09650900
Рейтинг: 8 Веселохех отворко, хайде без да ползваш гугъл кажи Винету колко тома са и кой е автора?
Щото вожда ти Еднокнижния Тулуп със сигурност не знае!
А е детска книжка за 3ти клас.
xhi13317223
Рейтинг: 655 НеутралноКато се има впредид че в много от държавите по света нямаше секции за гласуване, както и факта, че в големите държави броя на секциите беше недостатъчен, направо си е за чудене че толкова много българи гласуваха. И това в ситуация на ограничения заради Ковид.
На фона на ниската избирателна активност в България - под 50% - при положение че за мнозинството граждани у нас, секциите за гласуване са на пешеходно разстояние, намирам за неуместно да се вменява вина на българи в чужбина, за това че не са пътували стотици и хиляди километри да гласуват в ограничения брой секции (ако такива изобщо е имало).
pamela
Рейтинг: 2088 ВеселоИнтересна статистика! Слави убедително печели.
Двама победители може да има само когато резултатите са в рамките на 1% разлика.
Така, че заглавието е некоректно.
Т.е. 31% от българите в чужбина виждат в Слави човека, който ще оправи държавата.
Dobri Bird
Рейтинг: 8 НеутралноПочти сигурно вотът от чужбина можеше да мине 200к но пандемията и проблемите с отваряне на секции зад граница малко повлияха.
Цифра около 200к наистина е сериозен вот който в бъдеще (и сега) може да е определящ особено за по-малките които са на ръба да влязат или не.
fes18649563
Рейтинг: 8 ВеселоТоест, ДБ е "първа" дори когато е втора с двойно по-малко гласове от първата? Или е важно да ги сложим в заглавието за да внушим колко са подкрепяни от "българите в чужбина"? Ами по тая логика можехте да вкарате и ГЕРБ в "първите" четири например.
NotWokeEnough
Рейтинг: 344 Веселошоуто победи гумената лодка
'progressives' is the politically correct word for communistsсмех
Aldi Mitov
Рейтинг: 360 НеутралноРазликата между Слави и Христо Иванов е фундаментална. Христо Иванов не е бил шут по партитата на Мултигруп. Не се е прегръщал години наред с Бойко както Слави преди да се скарат. ДБ символизира началото на истинската промяна.
putinxujlo
Рейтинг: 2899 ВеселоДо коментар [#39] от "Манчо":
"Чуждестранен агент"Коммунисто-путинисто-герберисто,, виж ситуация в Русия. Точно по твоето мислене:)))
Или все още си "немски европоид"©️???:)))))))
Москва:
https://results.cik.bg/pi2021/rezultati/32.html #/p/64/325100345.html
Екатеринбург:
https://results.cik.bg/pi2021/rezultati/32.html #/p/64/325100344.html
Санкт-Петербург:
https://results.cik.bg/pi2021/rezultati/32.html #/p/64/325100346.html
tacheaux
Рейтинг: 4385 НеутралноДо коментар [#9] от "boevbisser":
"Все повече гласуващи в чужбина, никак не е лошо. "
Това означава , че българите , които бягат от България се увеличават. България се лишава от млади хора в трудоспособна възраст. Това не било лошо?!
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
Рейтинг: 2963 Неутралноправи ми впечатление, че в Москва има 40 човека гласували за ДБ, а за Възраждане 23, Възраждане на отечеството - цели 15
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Дария Колев
Рейтинг: 30 НеутралноКойто е искал е гласувал.
Ти как би си обяснил факта, да живееш в Щутгарт, да има всеки избирателна секция тук и да не се мръднеш да гласуваш? Става въпрос за фамилия от Плевен.
Общо взето само около 10% от българите в чужбина гласуват. И секции във всеки град да се направят няма да се дигне процентът!
xhi13317223
Рейтинг: 655 НеутралноТоку що говорх с мой приятел от Англия. Вчера е карал над 50 км да гласува в Лондон. Като го питах защо толкова хора са гласували за Слави, коментарът му беше - ами хората искат да се оттърват от Тиквата...
Нещо друго да ти е неясно?
chicho_granch
Рейтинг: 21 НеутралноЗа "Възраждане" нито дума, а, "Дневник"?
pag
Рейтинг: 1016 ВеселоЗаглавието ми напомня един стар социалистически виц:
Знанието е сила, информацията - властПо времето на Брежнев и Рейгън руснак и американец стигат до финален двубой в някакъв спорт.
Американецът побеждава.
Съветската преса отразява събитието така: "Нашият представител се класира на почетното второ място, а американецът беше едва предпоследен".
Всички прилики са, разбира се, напълно случайни.
cocoi
Рейтинг: 544 НеутралноДневник, жалък опит за манипулация от ваша страна. Първа политическа сила в чужбина , сред т.нар ,, изтекли мозъци" е чалга партията. ДБ е втора .Така сте го написали , сякаш си делят първото място :)
Дария Колев
Рейтинг: 30 ВеселоИ то без нито една акция с гумена лодка, нали?
Манчо
Рейтинг: 1560 ВеселоКазаното се нуждае от превод на разбираем български и буквално означава: " Ние тука, в Англия, сме кръгли идиоти и затова гласуваме за Слави!".
Една откровеност, която трябва да се приветства!
Мараба, С-ДС доносници!
the_flea
Рейтинг: 1216 Любопитно
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!"......С "Не подкрепям никого" са гласували 1687 души зад граница. ........"
Разбирам...... за да избягаш от контролиран вот, да избереш "Не подкрепям никого"......
ама да пътуваш 200-300 км за да не подкрепиш никого е малоумие..... затуй И Т. Н. имат такъв резултат....... качество на избирателите в чужбина...... балонът се спука....
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#52] от "diq55699032":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Политиката я сгази НДСВ, от тях нататък - Станишев, Орешарски, Борисов ...
xhi13317223
Рейтинг: 655 НеутралноЧе то реално няма разлика - сега се съдбата се държи също от един чалга-простак, който за разлика от Слави е и доказан мафиот и рекетьор.
fes18649563
Рейтинг: 8 НеутралноАма хич не се е прегръщал, затова именно той му беше зам. министър председател, а не Слави.
onemanband
Рейтинг: 1032 ВеселоСя, кат' сложат Годжи в щаба на мястото на Мутафчийски, никой няма да забележи.
Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...georgievb
Рейтинг: 1750 ВеселоНема да се плуашите, копелуета....един ден сите, че цръкнеме я от Ковид, я от цироза....споко..... 😊
https://www.youtube.com/watch?v=aU5J2qRrpC4xhi13317223
Рейтинг: 655 НеутралноА защо повечето от половината българи в България не си направиха труда да си отнесат дирниците - не на 100 км - а на пешеходно разстояние? Или те още по-малко милеят?
Смешни и жалки сте с тези простотии...
Манчо
Рейтинг: 1560 ВеселоДа напомня и нещо позабравено: в модерната политическа история няма пример за друг български политик, който, след като министър-председателят подкопа усилията му за реформи в най-важната система - съдебната, да си е хвърлил оставката като министър, въпреки облагите, които може да донесе постът на едно корумпе. Хр. Иванов беше този достоен мъж! Мараба, С-ДС доносници!
Дария Колев
Рейтинг: 30 ВеселоАз съм просто шокирана, с какво успя Слави Трифонов да привлече толкоз много гласове? Българският избирател в просто уникум, няма такъв втори в света.
Някакъв шоумен, без някакви конкретни политически послания, без ясна визия за управлението на България от раз става втора политическа сила!
Почвам да си мисля, че и след 100 години няма да си сложим държавата в ред.
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#59] от "deaf":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠"Психологически 80% са гласували ПРОТИВ всички партии участващи на изборите"
щяха да гласуват за мен, но не се кандидатирах, това е извода :)
Locke
Рейтинг: 397 НеутралноДо коментар [#86] от "fes18649563":
Христо Иванов беше зам. министър председател в служебното правителство преди Бойко 2. В Бойко 2 беше само министър. Не че реформаторския блок не беше пълен и жалък провал, но все пак да се придържаме към фактите.
xhi13317223
Рейтинг: 655 НеутралноАми за също го намирам за идиотско, но също така е вярно, че в Англия е куцо и сакато от България. И защото е такова, то си мисли, че само един чалгар като Слави би могъл да изрита един друг чалгар - дебел при това. Както между впрочем са мислили едни около 500-600 хиляди други българи - в България...
Дария Колев
Рейтинг: 30 Неутрално[quote#90:"Манчо"][/quote]
Хвърляне на подобна оставка на министър означава, че господинът няма способност да налага своите виждания. Обикновено реформи не стават за един ден, иска постоянство и търпелива работа, за което Христо Иванов не е способен.
Това е малко като работата му като юрист, непостоянство и провали.
Milko
Рейтинг: 8 НеутралноЖалко, че Джипка ТВ и троловете не работят така, както в България.
the_flea
Рейтинг: 1216 Любопитно[quote#77:"xhi13317223"][/quote]
Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!Преди предишните избори един мой ученик, от силно посредствените, беше облепил колата си, силно казано "кола", с плакати на атака.... На въпрос ЗАЩО, отговорът беше САМО АТАКА ИСКАТ И МОГАТ..... Същият сега работи Германия и в устата му е само Слави......
Та, от какво иска да се отърве? Това от което трябва да се отърве е в главата му!
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#91] от "Дария Колев":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Не понасям Трифонов... и шоуто му не гледам, пък "музиката" му още по-малко слушам, но при алтернативи като бат Борисов с джипката, Маяма и Курнелия, объркването на хората е разбираемо...
zxp53317185
Рейтинг: 2307 НеутралноДо коментар [#87] от "onemanband":
Браво Къци! Страшна шега!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.