"Карал съм Борисов да се обади в Катар": Какво казаха Светослав Илчовски и Иван Ангелов в парламента

"Карал съм Борисов да се обади в Катар": Какво казаха Светослав Илчовски и Иван Ангелов в парламента

Виж видеото
Румен Радев: Този път не аз определям датата на изборите

Румен Радев: Този път не аз определям датата на изборите

Виж видеото
Изслушването на кандидатите за членове на изборната комисия

Изслушването на кандидатите за членове на изборната комисия

Виж видеото
Спор в парламента какво да се обсъжда в пленарна зала и какво не

Спор в парламента какво да се обсъжда в пленарна зала и какво не

Виж видеото
"Борисов се огъна под отговорността": Консултациите при президента за председател на ЦИК

"Борисов се огъна под отговорността": Консултациите при президента за председател на ЦИК

Виж видеото

Време е за радикални решения. Това е най-доброто възможно време за риск, кризата е огромна възможност." Tова коментира Мартин Заимов, "бивш политик и бивш банкер", както сам се представя, в изборното студио на "Дневник" на 4 април вечерта. Той участва в дискусията "Каква България искаме" и каква трябва да е посоката, която страната да поеме след парламентарните избори.


"Не е толкова важен резултатът на изборите, а до каква степен в различните политически групи, които получат приличен резултат, има радикални хора и до каква степен те могат да се разберат помежду си", смята Заимов.


Вижте във видеото неговата визия за промени, включително и за това колко светилища има в България.


"Ако решим да го направим, можем да дадем пример на целия свят с решаването на проблема с добива на въглища и това не би бил никакъв проблем, защото броят на хората, които биха били засегнати, е много малък спрямо цялото население в България. Не казвам, че това трябва да се избере, но казвам, че някаква част от елита трябва да се държи по различен начин. Крайно време е да решим, че можем да бъдем по-добри от всички други", каза още той.


Ако имаше тази възможност, Заимов призна, че би променил на мига инвестициите в пътища в инвестиции в железопътна инфраструктура и влакове.


Пълен запис на изборното студио - тук
Разговор с Иван Кръстев за бъдещето - тук.
С режисьора Галин Стоев - тук
Разговор с консултанта Валентин Михов за това каква България искаме - тук.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    Умни думи от грамотен човек.
    Само да има кой да ги чуе и разбере.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3346 Неутрално

    Умни думи от грамотен човек.Само да има кой да ги чуе и разбере.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    В ГЕРБ ще има промени. Да сме оптимисти (дано не съм наивник)!

  3. 3 Профил на Никола Йорданов
    Никола Йорданов
    Рейтинг: 1882 Неутрално

    И аз съм фен на г-н Заимов и казаното от него. Очевидно е, че с досегашния "модел," включително и поведението на ЕС като цяло, просто бавно се свличаме. Необходими са смели решения, за да станем технологично модерни, значими външнополитически и желан дом за децата ни и приятелите им.

    Никола Йорданов
  4. 4 Профил на svetlio_rm
    svetlio_rm
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Умен човек, говори за реална промяна на цялостното мислене и нагласи, от което имам нуижда. За жалост в България съм се убедил, че няма как да се случи.

    С резултатите от изборите, в общи линии се виждат следващите избори.
    Невиждам каква радикална промяна може да се случи до тогава.

    Единствено което се чува от масата народ е един метеж на предходното управление.
    Уви това би било чисто обичайно комунистическо действие (поне без разстрел) и ако се случи, няма да има никаква промяна освен смяна на фигурките. И тук се губят думите на Заимов..

  5. 5 Профил на votefraudisreal
    votefraudisreal
    Рейтинг: 1320 Весело

    martin goldsmith🤣
    човекьт на МИ -6 в БГ, а брат му е а досие в руските служби 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Мартин_Заимов

    https://bit.ly/2MWZbWQ
  6. 6 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    Докато изборите не станат мажоритарни партиите все ще се цепят и делят, парламентите ще са пълни с безбройни партии еднодневки и депутатите ще са все по-тъпи калинки. Човек като сбърка един път взема та се поправя. Ние обаче тъпо и упорито 30 години се влачим по корем с пропорционалните избори и мечтаем за звездочели юнаци да се появят от небитието и да запретнат ръкави за благото народно. Народът затъпява все повече, всеки следващ парламент е все по-объркан и по-некачествен, а ние все чакаме чудото без нищо да правим за него. Лежането по площадите и хвърлянето на яйца чудо не прави. Няма да го направи и сбиртока от мъгляви и егоцентрирани партии. Нещата не трябва да вървят по блапожелания и мечти, а трябва да се предопределят от системата за избиране на хората които ще ни управляват.

    ТОВА КОЕТО ХРИСТО И РАДАН НЕ МОЖАХА ДА ГО СВЪРШАТ С ГЕРБ СЕГА ЩЕ ГО ПРОБВАТ 5 ГОДИНИ ПО-КЪСНО С БСП, СЛАВИ ТРИФОНОВ И МАЯ МАНОЛОВА. НАСЛУКА.
  7. 7 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1039 Неутрално

    Спомняте ли си с кого най-напред се срещна Борисов в началото на епидемията?С кой бранш?

  8. 8 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2428 Неутрално

    в един разговор инвестиции в бдж и вуду светилища... а сега де

  9. 9 Профил на Divaka
    Divaka
    Рейтинг: 232 Неутрално

    До коментар [#5] от "votefraudisreal":

    Може и да има досие но е напълно прав, трябва да признаеш.
    Нужна е дългосрочна визия за да сме повече от западна европа

    一期一会
  10. 10 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#2] от "historama":

    Ще си сменят столовете, а местата са си пак същите!
    Това ще е великата промяна в БКП2!


  11. 11 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4122 Весело

    До коментар [#3] от "Никола Йорданов":

    "Да станеме технологично модерни"?!



    Не само че сме, но дори нямате представа какъв напредък имаме в някои сфери.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  12. 12 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    Леле мале, откога технология от 18 век като влаковете е "радикална реформа". Времето на влаковете е минало много отдавна, сега е времето на личния автомобил а бъдещето е на електрическите и автономните превозни средства. Абсолютно малоумие е да наливаме милиарди в релси и вагони, щом има толкова излишни пари нека държавата да субсидира мрежа зарядни станции или част от цената на електромобили, електровелосипеди, заводи за електромобили и всякакви авангардни проекти.

  13. 13 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    Кой беше дядо му на този "младеж"???
    Риторичен въпрос!

  14. 14 Профил на Емил Добрев
    Емил Добрев
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Леле мале, откога технология от 18 век като влаковете е "радикална реформа". Времето на влаковете е минало много отдавна, сега е времето на личния автомобил а бъдещето е на електрическите и автономните превозни средства. Абсолютно малоумие е да наливаме милиарди в релси и вагони, щом има толкова излишни пари нека държавата да субсидира мрежа зарядни станции или част от цената на електромобили, електровелосипеди, заводи за електромобили и всякакви авангардни проекти.
    —цитат от коментар 12 на m17


    Ами има отдавна електрически локомотиви, ако не знаеш, да ти кажа. Мислиш за личен превоз. А товарните?

  15. 15 Профил на stefan_b
    stefan_b
    Рейтинг: 518 Неутрално
  16. 16 Профил на oak17621787
    oak17621787
    Рейтинг: 1306 Неутрално

    Това внука на националния предател Владимир Заимов ли е? Да им имам експертите на Дневник.

  17. 17 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 343 Неутрално

    До коментар [#12] от "m17":

    Много обърнахте плочата нещо... Прочие, Мартин Заимов е един от първите собственици на електромобил в България - BMW i3. Но - развитият обществения транспорт е едно от първите условия за ефективна икономическа среда. Не случайно англичани, французи, германци, а напоследък най-вече японците и китайците инвестират и се гордеят с влаковете си.

  18. 18 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Мартине, не си мисли, че не знаем каква калинка си. Праматарски, преди години, те набута в Демократическата партия и веднага те издигнаха във финансовите среди. Скоро, обаче, разбраха, че си просто калинка и отиде в периферията. Сега се надяваш в мътните води ченгетата пак да те пробутат.

  19. 19 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    До коментар [#9] от "Divaka":"Може и да има досие но е напълно прав,"

    Всички от тук коментиращите може да го изплюем това, което той каза.

  20. 20 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 502 Неутрално

    До коментар [#2] от "historama":

    Висшия ешалон на ГЕРБ в затвора до един. Иначе няма значение какво друго се прави. Не си наивник, просто си безхаберник.

  21. 21 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3346 Неутрално

    Леле мале, откога технология от 18 век като влаковете е "радикална реформа". Времето на влаковете е минало много отдавна, сега е времето на личния автомобил а бъдещето е на електрическите и автономните превозни средства. Абсолютно малоумие е да наливаме милиарди в релси и вагони,....
    —цитат от коментар 12 на m17


    Преди няколко дена по БНТ Соломон Паси спомена за грандиозен европейски проект за път от Суецкия канал до Ротердам, с жп линия и успоредна магистрала. В Гърция вече се работи. Въпросът е у нас има ли визия инфраструктурата ни да е част от европейската, или да е чисто национална, изпълняваща някакви социални функции за връзка между отделните райони?

  22. 22 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 3700 Весело

    Ама трябва истински водач, не подобия.......

  23. 23 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#17] от "sweeper":

    Не, не инвестират а подържат старовремски технологии заради социални причини. Точно както ние поддържаме БДЖ, просто са по-богати и съответно влаковете са по-луксозни.

  24. 24 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3346 Неутрално

    До коментар [#21] от "historama":

    В Турция се работи по проект за нова канал между Черно море и Мраморно, успореден на Босфора. Страна, която гледа към бъдещето има проекти и визия за 20-30 години напред, а у нас са май от днес за вчера, на АМ Хемус началото бе дадено на 5.10.1974г., и едва преди 2 години се взе решение все пак да се довърши.

  25. 25 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#21] от "historama":

    Не, не искам да плащам за да се строят "велики европейски чудеса". Втръснало ми е от грандомански проекти само с цел национална/континентална гордост. Цяла България е пълна с руини от такива глупости. Инфраструктурата се строи за хората, тук и сега и трябва да им служи.

  26. 26 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Кой беше дядо му на този "младеж"???
    —цитат от коментар 13 на selqnin


    Мартин Заимов има всички качества да бъде издигнат за Премиер от ДБ.
    Той е от комунистическо потекло. Разведен е (т.е. парясан). Живее под един покрив с дъщеря на член на ЦК на БКП.
    Икономист от високите нива (бил е ортак на Левон Хампарцумян).
    Като политик е обиколил доста партии.


    До коментар [#13] от "selqnin":

    До коментар [#5] от "votefraudisreal":

    До коментар [#9] от "Divaka":

  27. 27 Профил на Alan Blackmore
    Alan Blackmore
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    До коментар [#5] от "votefraudisreal":

    Докато тези се смятат за елит, светът няма да прокопса.
    Ако имах възможност, веднага бих отнел правата на банкерите и други представители на финансовия елит да решават каквото и да било.
    Щото в момента сме на етап от късния Живков - "Ти немаш право да решаваш, решава тоя дето има пари".

    От 1913г. е така.

    BLUE Planet Corporation
  28. 28 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#14] от "Емил Добрев":

    Разберете че индустрията днес не е Кремиковци, който има нужда от превоз на 12 милиона тона от пристанището и обратно. Индустрията е завод за автомобилни компоненти, който е интегриран със заводите за автомобили и доставя с точно до минута по цяла европа. Железопътния транспорт има своето място но в никакъв случаи не е бъдещето а далечно минало.

  29. 29 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    До коментар [#14] от "Емил Добрев":

    Те са алтернатива и част от решението за детироризацията на пътищата в Европа.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  30. 30 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 1282 Неутрално

    Пак тъмно-червена номенклатура. Без изнанади!

  31. 31 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 763 Любопитно

    До коментар [#13] от "selqnin":

    Що, твоя кой е?

  32. 32 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6920 Неутрално

    До коментар [#2] от "historama":

    Важно е, кой прави промените. А той все е един и същ.

  33. 33 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    Умни думи от грамотен човек.Само да има кой да ги чуе и разбере.
    —цитат от коментар 1 на КМЕТ В СЯНКА


    Не е глупав, Мартин , няма спор..

    Но все пак в СДС , след доброто представяне на изборите (те бяха първи по резултат ) има известна еуфория и това се учеща ...

  34. 34 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    До коментар [#31] от "choguna":

    Просветен патриот, скромен и почтен човек, който с труда си е изхранвал семейството си преди комунетата да му вземат ВСИЧКО, което е създал с ума, сърцето и ръцете си!!!

  35. 35 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2909 Неутрално

    "Ако имаше тази възможност, Заимов призна, че би променил на мига инвестициите в пътища в инвестиции в железопътна инфраструктура и влакове."
    *
    А от там колко се окраде от промените насам, не е истина!
    Вместо да се обяви търг за модернизация на цяла линия, тя се разделя на няколко участъка и модернизацията се прави от няколко фирми. Като резултат различните гари са оборудвани с различна апаратура, което е по-трудно за поддръжка и снабдяване с резервни части. Повечето гари са на местно управление, което изисква много повече персонал.
    Липсва цялостна визия за модернизация на жп транспорта, а нещата се правят на парче.

  36. 36 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    Леле мале, откога технология от 18 век като влаковете е "радикална реформа".
    Времето на влаковете е минало много отдавна, сега е времето на личния автомобил а бъдещето е на електрическите и автономните превозни средства.
    Абсолютно малоумие е да наливаме милиарди в релси и вагони, щом има толкова излишни пари нека държавата да субсидира мрежа зарядни станции или част от цената на електромобили, електровелосипеди, заводи за електромобили и всякакви авангардни проекти.
    —цитат от коментар 12 на m17


    Един килкограм товар, превозен по асфалт с електричество (примерно , дошло от ТЕЦ ) чрез “електрическите и автономните превозни средства“ принципно има в пъти ПО-ГОЛЯМ емисионен отпечатък , отколкото килограм, превозен по релси ..

    Асфалтът , може би не знаете, се прави от нефт и нефтови утайки, за един километър магистрала отиват приблизително 18 000 м3 асфалт.

    Защо държавата, би трябвало да подпомага явно по-вредна технология?

  37. 37 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2253 Неутрално

    До коментар [#34] от "selqnin":

    Говорим са съшия Заимов, осъден съветски шпионин: https://bg.wikipedia.org/wiki/Владимир_Заимов

  38. 38 Профил на Александър
    Александър
    Рейтинг: 108 Неутрално

    Щом чуеш думата "радикални" трябва да ти светва червената лампичка, че става въпрос за болшевишки напъни.
    ДБ е радикално лява партия.
    Трябва ни мощно обединение срещу тази чума, която за пореден път е надвиснала над нашата страна.

  39. 39 Профил на Boriana Gecheva
    Boriana Gecheva
    Рейтинг: 45 Неутрално

    До коментар [#14] от "Емил Добрев":

    Е, момчето дотам не може да мисли! Той знае, че за него превозът се състои в преместването му в 10-годишната таратайка, западен модел!

  40. 40 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1158 Неутрално

    "Модернизация на железопътната линия София - Пловдив: жп участък Елин Пелин - Костенец"

    Модернизацията на железопътния участък Елин Пелин - Костенец е най-мащабния проект в ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“. С реализацията му ще бъдат модернизирани над 51 км железопътни линии и 5 жп гари и спирки, попадащи в обхвата на трасето. Предвижда се още да бъдат премахнати всички пресичания на едно ниво между железопътния транспорт, автомобилното движение и пътниците.

    За да бъдат постигнати проектните скорости от 160 км/ч за пътническите влакове и 120 км/ч за товарните ще бъдат изградени над 20 км тунели, най-дългият, от които е 6,7 км. Предвидено е още строителството на над 23 мостове и виадукти с обща дължина на съоръженията приблизително 3 км. Проектът ще удовлетвори европейските изисквания за модерен железопътен транспорт и бърза жп връзка за 53 хиляди жители, живеещи между Елин Пелин и Костенец.

    Изграждането на трасето е разделено на 3 участъка: Елин Пелин – междугарие след гара Вакарел, междугарие след гара Вакарел – междугарие след гара Ихтиман и междугарие след гара Ихтиман – нова гара Костенец. Крайният срок за приключване на строителните дейности е 2023 г.

    Целта на проекта е модернизацията на железопътната инфраструктура в участъка Елин Пелин - Костенец, съгласно изискванията на ТСОС и на Регламент (ЕС) №1315/2013 за Основната мрежа от коридори на железопътната транспортна инфраструктура. Изпълнението на проекта ще допринесе за развитието на коридор Ориент/Източно - Средиземноморски, преминаващ през България, част от който е железопътната линия София - Елин Пелин - Костенец - Септември - Пловдив. Началната и крайна точка на жп участъка са съответно: км 22 до км 73. Проектът включва следните основни компоненти:

    Модернизация на около 51.044 км двойна железопътна линия за скорост 160 км/ч за пътнически влакове и 120 км/ч за товари влакове, в пълно съответствие на изискванията на ТСОС, включваща:
    Подновяване на 14.544 км двойна железопътна линия;
    Изграждане на 36,5 км двойна железопътна линия;
    Разширяване на пероните в гарите и изграждането на пешеходни надлези, включително осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания;
    Реконструкция на приемни здания Елин Пелин и Ихтиман;
    Изграждане на нови спирки Побит камък, Вакарел юг и Веринско;
    Реконструкция на пероните на 2 съществуващи спирки - Стамболово и Немирово;
    Закриване на 4 съществуващи жп прелеза и подмяната им с пътни надлези;
    Подновяване и ново строителство на 24 моста и виадукти;
    Изграждане на еднопътни (двутръбни) тунела с обща дължина от двете тръби 15,4 км;
    Изграждане на 8 двупътни (еднотръбни) тунела с обща дължина 5,48 км; - Изграждане на нова въздушна контактна линия 50 Hz, 25 kV;
    Изграждане на 2 нови тягови подстанции и 2 нови разделни поста;
    Монтаж на 3 нови маршрутно-компютърни централизации на гара Елин Пелин, Вакарел юг и гара Ихтиман.

    Основни цели:

    Интегриране на Националната транспортна мрежа с Европейската транспортна мрежа. Железопътната линия ще бъде модернизирана в съответствие с пълните изисквания за оперативна съвместимост на инфраструктурата, съоръженията, подвижния състав, системите за управление, експлоатация и безопасност съгласно изискванията на Директива 2008/57/EO;
    Осигуряване на оперативна съвместимост на железопътната инфраструктура и непрекъснатост на потоците на движение по коридор Ориент/Източно-Средиземноморски, в съответствие с изискванията към железопътната инфраструктура на Регламент (ЕС) №1315/2013 за Основната мрежа от коридори на железопътната транспортна инфраструктура и европейските политики за устойчив транспорт;
    Създаване на условия за нарастване обема на превозваните товари по линията, вследствие на подобрени характеристики на линията по отношение на скорост (максимална скорост 160 km/h за пътнически и 120 km/h за товарен трафик), време на пътуване, пропускателна способност и надеждност на обслужването;
    Пренасочване на товари от автомобилните към железопътните превози, което ще доведе до намаляване емисиите на парникови газове, т.е. ще се намали негативното влияние на транспорта като цяло върху околната среда;
    Подкрепа за развитието на важни икономически центрове от Южния централен и Югозападния регион на България, попадащи в обсега на линията, което ще намали социално-икономическите различия на региона с останалите райони за планиране и ще подпомогне изпълнението на плановете за постигане на икономическа и социална кохезия в регионалното развитие на страната.
    Постигане на по-добри условия за транспортиране на пътници и товари, изпълнение на поетите ангажименти на Република България за развитие на железопътната инфраструктура и достигане на европейските стандарти в съответствие с политиката на ЕС за развитие на Трансевропейските транспортни мрежи.

  41. 41 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3776 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Идеи налазят ли кадърен творец...
    прелива ;)

    До коментар [#8] от "karatista":

    "в един разговор
    инвестиции в бдж и вуду светилища...
    а сега де"

    и добив на въглища...
    "за" повече? или "за" по-малко?

  42. 42 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    .. нека държавата да субсидира мрежа зарядни станции или част от цената на електромобили, електровелосипеди, заводи за електромобили и всякакви авангардни проекти...
    —цитат от коментар 12 на m17


    Всичко това реално са играчки за богатите ..

    Заможните семейства, вече имат понякога за трети и четвърти автомобил електричка ..

    Защо по-бедното население , дето няма никакъв превоз , да финансира , чрез бюджета зарядните станции, или покупката на автомобили на богатите?

    Защо да се дадат милиони за дотация на някакви китайци , да речем или други, дето щели били да сглобяват електровелосипеди или коли ?

    Че много от теа производители , имат милиардни лични състояния - още пари ли им трябват?

    Защо просто не се подпомогне обществения транспорт ??..

    Уж левичарство, ама в полза на боратите .. това е зеленизма и по света!

  43. 43 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3776 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Всички!
    Сега е момента..

    Изпълзете и дайте да дадете ;)

    "Време е за радикални решения.
    Това е най-доброто възможно време за риск,
    кризата е огромна възможност."

    Tова коментира "бивш политик и бивш банкер",
    както сам се представя"

    беше лето 2021, 4.4

  44. 44 Профил на sanjose
    sanjose
    Рейтинг: 128 Неутрално

    Като чух че споменава карта на светилищата - ме изгуби като слушател.

    Трябва да се инвестира отново в образование и учителски заплати. Не в стадиони и мафиотки "професионални" отбори както правеше ББ.

  45. 45 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3346 Неутрално

    До 25:"m17"...До коментар [#21] от "historama":Не, не искам да плащам за да се строят "велики европейски чудеса". Втръснало ми е от грандомански проекти само с цел национална/континентална гордост. Цяла България е пълна с руини от такива глупости. Инфраструктурата се строи за хората, тук и сега и трябва да им служи...."

    Би ли ме подсетил за един-единствен "грандомански" проект, част от европейските инфраструктури, построен у нас? Аз се сещам само за 1 интерконектор с гръцката газова мрежа, който вече 12 години е доникъде! Даже и магистралата до Кулата още не е завършена.

  46. 46 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 354 Неутрално

    И аз съм фен на г-н Заимов и казаното от него. Очевидно е, че с досегашния "модел," включително и поведението на ЕС като цяло, просто бавно се свличаме. Необходими са смели решения, за да станем технологично модерни, значими външнополитически и желан дом за децата ни и приятелите им.
    —цитат от коментар 3 на Никола Йорданов


    Определено ""КАЛИНКИТЕ"" от ГЕРБ нямат нужния мозъчен и друг /ЗАВИСИМИ СА ОТ РЕШЕНИЕ СВИШЕ//ресурс за смели и ОТГОВОРНИ /за общото благо /РЕШЕНИЯ !Пример :Защо взеха на най високо ниво РЕШЕНИЕТО европейските ПАРИ за околна среда да ги дадът на ТЪРГОВЦИТЕ НА ПЕЛЕТНИ ПЕЧКИ И ГОРИВО А НЕ ЗА ГАЗЕФИКАЦИЯ ?В Бургас /където тръбата с газ е на 100м от кв. Д. Езерово/Евелина Василева основен проводник на това решение и кмета зам .председателя на ГЕРБ усилено ПРОПАГАНДИРАТ ЧРЕЗ МЕДИИТЕ И ЗАБЛУЖДАВАТ ГРАЖДАНИТЕ КОЛКО ХУБАВИ И КАКВО УДОБСТВО СА ТЕЗИ ПЕЧКИ ! А на въпроси на гражданите не е ли по ДОБРО ЧИСТО И УДОБНО ГАЗИФИЦИРАНЕТО МЪЛЧАТ ! ТОВА Е НА ПРАКТИКА ГЕРБ /мотивите ДА НАТРЕСЪТ НА ГРАЖДАНИТЕ ТОВА РЕШЕНИЕ ОЧЕВАДНО са КОРУПЦИОННИ!

  47. 47 Профил на Араламбене му е майката
    Араламбене му е майката
    Рейтинг: 881 Весело

    До коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Е, аз па чух това:
    "Можем да дадем пример на целия свят с решаването на проблема с добива на въглища и това не би бил никакъв проблем, защото броят на хората, които биха били засегнати, е много малък спрямо цялото население в България."
    И се питам - че тогаз що дигаме врява за епидемията? Умрелите са още по-незначителен дял спрямо цялото население?

  48. 48 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 822 Гневно

    До кога разни червени крадци ще ни наставляват назидателно?

    Този отдавна трябваше да е в затвора!

  49. 49 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    Защо взеха на най високо ниво РЕШЕНИЕТО европейските ПАРИ за околна среда да ги дадът на ТЪРГОВЦИТЕ НА ПЕЛЕТНИ ПЕЧКИ И ГОРИВО А НЕ ЗА ГАЗЕФИКАЦИ ..
    —цитат от коментар 46 на Blaga Yankova


    Обяснено е защо ..

    Част от Зелената Сделка на ЕС..

    Отваряй- чети!

  50. 50 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    европейските ПАРИ за околна среда да ги дадът А НЕ ЗА ГАЗЕФИКАЦИЯ ?
    В Бургас ..
    —цитат от коментар 46 на Blaga Yankova


    То и в София, по “Околна среда“ дадоха 340 млн. за РДФ, а не за “ГазЕфикации“ ..

    Па в Бели извод, Златна панега и Девня дадоха 800 млн. да ги махнат “ГазЕфикациите“ и да идат на алтернативно гориво..

    Зелени политики!

    Отварчй документи- чети!

    Ако не ти харесва в ЕС - стягай куфара за Масква , там има Гзаефикации ..

  51. 51 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 354 Неутрално

    [quote#26:"hrx16647690"][/quote]
    ""прост народ слаба държава ""Идва някой/без значение дядо му баба му и т.н./ХВЪРЛЯ В ПРОСТРАНСТВОТО ДВЕ ТРИ ""УМНИ"" ВПЕЧАТЛЯВАЩИ ПРИКАЗКИ и стадото вие във въсторг "ТОЙ Е"!Тоз фантазьор е същия като философа Дончев от герб дето щеше електронно правителство да прави ! Тя и статията е с тази ЦЕЛ да е пред погледа на стадото!ЧОВЕКА ИСКА ВЛАСТ ЗАРАДИ ВЛАСТА А ТЯ Е ПРЕДИ ВСИЧКО ВЗИМАНЕ НА ПРАВИЛНО РЕШЕНИЕ /за благото на обществото /И ПРИВЕЖДАНЕТО МУ В ДЕЙСТВИЕ !Съмнявам се в хора които са СПЕЦИАЛИСТИ ПО ВСИЧКО

  52. 52 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 589 Неутрално

    До коментар [#5] от "votefraudisreal":Може и да има досие но е напълно прав, трябва да признаеш. Нужна е дългосрочна визия за да сме повече от западна европа
    —цитат от коментар 9 на Divaka


    Ами въобще не е прав. Не трябва да се развива една инфраструктура за сметка на друга. Именно тук е и основната грешка на ГЕРБ. Наблегнаха на пътища (от които България има крещяща нужда) като , до голяма степен, пренебрегнаха ЖП структурите.
    Какво предлага Заимов? Обратното. А трябва да се развиват и двете успоредно.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  53. 53 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    "казвам, че някаква част от елита трябва да се държи по различен начин. Крайно време е да решим, че можем да бъдем по-добри от всички други"

    НЕ сте по добри, каквото и да решавате, колкото и да ви се иска. НЕ ви бива.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  54. 54 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 354 Неутрално

    [quote#49:"sim4o"][/quote]

    Ало КВИ ЗЕЛЕНИ СДЕЛКИ С ГАЗТА БЕ ??????????? АЛО ""ДЕЖУРНИЯ ""КОЙ СЕ ОПИТВАШ ДА ЗАБЛУЖДАВАШ ?ЗНАЧИ ТРЪБИТЕ КЪМ ЕВРОПА ВЪРВЯТ ОТ ВСЯКЪДЕ ТЯ ТАЯ ЗЕЛЕНА СДЕЛКА НЕ ВАЖИ ЛИ ЗА ТЯХ А?НЕМЦИТЕ ЩЕ СИ ВКАРАТ ГАЗ БРЕЗ БАЛТИКА ДИРЕКТНО ЗА ТЯХ НЕ ВАЖИ ЛИ ""СДЕЛКАТА ""? В ИТАЛИЯ ЩЕ ВЛИЗА АЗЪРБАЙДЖАНСКИ ГАЗ ЗА ТЯХ НЕ ВАЖИ ЛИ ""СДЕЛКАТА""

  55. 55 Профил на Kakva_e_istinata
    Kakva_e_istinata
    Рейтинг: 562 Неутрално

    "Мартин Заимов: Имаме уникален потенциал, време е за радикални решения"

    Не знам защо, но си мисля, че в момента имаме само уникален потенциал за грешни ходове и огромно разочарование от премиера на Чалгата - "спасителя" Трифонов.

    В спора се ражда истината!
  56. 56 Профил на hrx16647690
    hrx16647690
    Рейтинг: 664 Неутрално

    [quote#26:"hrx16647690"]
    —цитат от коментар 51 на Blaga Yankova
    ""прост народ слаба държава ""Идва някой/без значение дядо му баба му и т.н./ХВЪРЛЯ В ПРОСТРАНСТВОТО ДВЕ ТРИ ""УМНИ"" ВПЕЧАТЛЯВАЩИ ПРИКАЗКИ и стадото вие във въсторг "ТОЙ Е"!...[/quote]

    Точно затова написах, че Мартин Заимов е човека за Премиер от името на „Демократична България“. По точно крилото „ДСБ“!


    До коментар [#51] от "Blaga Yankova":

  57. 57 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 354 Неутрално

    [quote#50:"sim4o"][/quote]

    АЛО ""ДЕЖУРНИЯ ""ГЕРБ ТРОЛ ЧЕТИ """Решение ли е газификацията за предизвикателствата на ЗЕЛЕНАТА СДЕЛКА ?""Ясно е че аз няма да ходя в Москва ама някои други могат да посетят бай Ставри!

  58. 58 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2007 Разстроено

    До коментар [#37] от "m17":

    Именно!!!
    Синовете и внуците на националните предатели се изживяват като "капацитети"...!

  59. 59 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Кой беше дядо му на този "младеж"???Риторичен въпрос!
    —цитат от коментар 13 на selqnin


    Те такива фамилии и преди и сега са богоизбрани да ни дават насоките!

    А този господин бил бивш банкер и бивш политик??

    Медиите са виновни за 112 място на Репортери без граница!
  60. 60 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2629 Неутрално

    До коментар [#2] от "historama":

    В ГЕРБ не може да има промени. Борисов не може да се промени. Борисов може само да залегне по правешки и да чака да отмине бурята. Но сега не знам, дали това ще му помогне.

    Бивш tww09306483.
  61. 61 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    и аз това за железопътната инфраструктура
    си го мислех тея дни. имаме доста добре развита
    мрежа, но доста амортизирана.
    не знам с тея рехабилитации, дали влаковете ще
    могат да се движат с примерно 120-140 км/ч,
    ма много бавно върви процеса. то за това боко
    не посяга натам, щото нещата са бавни и не мое
    се краде така.

  62. 62 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    До коментар [#37] от "m17":Именно!!!Синовете и внуците на националните предатели се изживяват като "капацитети"...!
    —цитат от коментар 58 на selqnin


    Първо, не бих обвинявал никого заради дядо му. Второ, доколкото разбирам, дядо му е шпионирал военна информация в полза на СССР срещу фашистка Германия, не срещу България. Не бих се хвърлил на амбразурата да го наричам "национален предател".

    "Действията на „червения“ генерал Владимир Заимов са косвено признати за безкористни, тъй като при наличие на користно деяние чл. 112 от тогавашния Военнонаказателен закон предвиждал изпълнението на смъртната присъда да стане чрез обесване. Владимир Заимов е разстрелян без да бъде разжалван в звание."

  63. 63 Профил на WTF
    WTF
    Рейтинг: 61 Неутрално

    Ама, хайде де! Само, че зелени политики без зеленогушите ала-Тома Белев, че ще опоскат всичко.

  64. 64 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4073 Весело

    До коментар [#5] от "votefraudisreal":

    Ами разпределили са си риска братята, няма лошо...

  65. 65 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1271 Любопитно

    Охо, господарите са решили да вземат ситуацията на пряко управление чрез директна връзка със своя кукла.

  66. 66 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    [quote#50:"sim4o"]
    —цитат от коментар 57 на Blaga Yankova
    АЛО ""ДЕЖУРНИЯ ""ГЕРБ ТРОЛ ЧЕТИ Ясно е че аз няма да ходя в Москва ама някои други могат да посетят бай Ставри![/quote]

    Газпромаджийските тролове, няма кой да ви вземе и в Москва .. за какво сте им , на вашите господари ..

    Не се справихте, с вашето беснеене за “ГазЕфикация“..
    България не е във вашата Евразия , а е в ЕС , колкото и да ви е мъчно !

    Тука има Зелена Сделка, тука има програма “Околна Среда“ на ЕС - и ние намаляваме въглеродния отпечатък и ограничаваме използването на природен газ!

    Ето я програма оперативна програма “Околна среда“ на ЕС , в София:

    https://sofiawastemanagement.eu/instalacia-toploenergia/

    ----------------------
    “Цели:
    С инсталацията за производство на топлинна енергия от РДФ постигаме следните резултати:

    Намаляваме под 10% отпадъците, които депонираме.
    Намаляваме емисиите въглеродни оксиди с 87,2 т/г (7%).
    Произвеждаме 55 MW топлинна енергия за 40 000 домакинства.
    Произвеждаме 19 MW електро енергия за 30 000 домакинства.
    Спестяваме 17 млн. лв. на година от такса за депониране
    Спестяваме 65 млн. куб. м природен газ, който заместваме с РДФ-гориво, безплатно за “Топлофикация София” ЕАД.
    Спестяваме 16 млн. лева от природния газ, на година, който заместваме РДФ-гориво, по цени към 2020 г.
    Намаляване на разходите за закупуване на въглеродни емисии с близо 120 000 тона или над 5 млн. лв. годишно.
    Спестяваме близо 11 млн. лв. на година, които в момента плащаме за транспорт и оползотворяване на РДФ-горивото от завода за отпадъци...
    ... Инвестиционна стойност на проекта е 157 538 011 евро без ДДС. От тях безвъзмездната финансова помощ от Оперативна програма „Околна среда” е 57,65% или 90 826 035 млн. евро. Собственият принос на София, в това число и заем от ЕИБ е 42,35% или 66 717 348 млн. евро.“
    ------------------
    Останахте си да беснеете, ама тука е Европа!

    Тука замествфаме природния газ с нисковъглеродни алтернативи..
    Тука Европа ДАВА ПАРИ, по “околна среда“ за да заместим вашия газ!

    Тука вашият работодател “Газпром“ не може да казва, кое как да стане ..
    А ти, Blaga Yankova„ и да идеш в Москва - няма кой да ти даде орден ..

    Не се справи със задачата на Господарите ти !

  67. 67 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    [quote#49:"sim4o"]
    —цитат от коментар 54 на Blaga Yankova
    Ало КВИ ЗЕЛЕНИ СДЕЛКИ С ГАЗТА БЕ ??????????? АЛО ""ДЕЖУРНИЯ ""КОЙ СЕ ОПИТВАШ ДА ЗАБЛУЖДАВАШ ? [/quote]

    Май едни червени газпромски другари, се опитваха да заблуждават , ама ги разбихме с ФАКТИ!

    България не е в Евразия , България е в Европейския съюз!

    Тука имаме Зелена Сделка!
    Тука има програма “Околна среда“!

    Тука в Европа, даваме 330 милиона (157 538 011 евро без ДДС) за да ЗАМЕСТИМ вашия природен газ с нисковъглеродна енергия!

    Пестим 65 млн. куб. м природен газ , спестяваме въглеродни емисии с близо 120 000 тона или над 5 млн. лв. годишно.

    В твоя “Газпром“ , Blaga Yankova , ще отиват по-малко 16 млн. лева за природен газ САМО ПО ТОЗИ ПРОЕКТ , по цени към 2020 г.

    Ето защо е цялото ти истерично беснеене, а не че си недо..бана..


  68. 68 Профил на orchis
    orchis
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Интересни и умни приказки. Дали са реалистични е друга тема, но за мен човекът е мног прав.

  69. 69 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    Ама, хайде де! Само, че зелени политики без зеленогушите ала-Тома Белев, че ще опоскат всичко.
    —цитат от коментар 63 на WTF


    Зелени Политики!

    Оперативна програма “Околна среда“!

    Нека “Газпром“ беснее ..

    Тука е Евроипа!

  70. 70 Профил на bokster
    bokster
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Внуко на национален предател, осъден за държавна измяна от законна Българска власт, предавал България срещу пари, потвърден като предател с медал "Герой на СССР", кога ще дойде време да се скриете и да не се показвате и всичко наречено на това срамно име да се преименува ?

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK